×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Загнали в мінус без попередження!
Що стосується ІПН, банк зобов’язаний вживати заходів для належної перевірки та забезпечувати актуальність отриманих і наявних документів, а також інформації про клієнта на підставі наданих ним офіційних документів або їх копій.
ІПН може бути потрібен для участі в конкурсах, реєстрації участі в ЗНО, змаганнях та інших заходах, які фінансуються за кошти спонсорів. Також отримання державної соціальної допомоги або виплат, соціальних пільг, субсидій, здійснення нотаріальних правових угод (спадщина, подарунки) неможливе без надання реєстраційного номера.
Послуга страхування кредитного ліміту також доступна в банку. https://privatbank.ua/strahovaniye/zaschischennyi-kredit
Коментарі (5)
Откопали в укрупнении денег
Коментарі (1)
Безпричинная блокировка платежей и карты
Ответ оператора, Банк имеет право, если он подозревает…, Уважаемые, а вы ничего не перепутали? Вы кто, прокуратура, следственный огран, на каком основании ваш банк и менеджер недоумок имеет права меня безосновательно ПОДОЗРЕВАТЬ?.. Это оскорбляет меня как человека. Приватбанк превратился в сельский клуб, и принимает участие в убийстве маоого бизнеса Украины. Пора менять банк
Коментарі (24)
Отказ в перевыпуске карты. Без объяснений.
С моей стороны — Ни одной копейки задолженности! Ноль кредитов! Никаких левых операций. Любые повторные прохождения идентификаций — по первому требованию банка.
Со стороны банка — плевок в лицо.
Можно же постараться и отправить клиенту хотя бы строчку с причиной, по которой ему отказано, объясниться. Корона не упадет, ресурсов это много не отнимет.
Но, видимо, в банке произошли какие-то невидимые снаружи перемены, после которых современный клиенториентированный подход был заменен методичками из прошлого века.
Коментарі (10)
Ужасное отношение
Была клиентом банка более 10 лет.
Забыла пополнить карту в течении 3 месяцев на 60 грн за членський взнос как клиент голд клуба.
Начались звонки и сотрудник мужчина вёл себя по замки и требовал тотчас же закрыть долга в размере 60 грн. Ответила что пополню на днях и закрою счёт и карты вообще. На что последовал угрожающий тон! со стороны сотрудника что он не рекомендует этого делать! Заплатила долг и закрыла все карты и счета. Отвратительное обслуживание, всем знакомым не буду рекомендовать.
Вида
Коментарі (5)
Отказ в выпуске карты и оформлении страховки
Предварительно написав в чат и уточнил на каком отделении, я это могу сделать, какую карту хочу итд.
В чате написали да без проблем подходите оформляйте.
По приходу в отделение, отстоял очередь…
И сотрудник банка сообщает, что не может оформить мне реальную карту, при этом у меня три виртуальные карту уже много лет.
Для уточнения причины отказа попросил связаться с горячей линией по телефону либо в чате.
Дальше, попросил подсказать как оформить страховку ребенку в Приват24, дал свой телефон в руки.
5 минут она там что-то нажимала и выдает фразу данная услуга Вам не доступна, вообще жесть.
Как итог
Написал в чат о проблеме и получаю ответ от сотрудника с именем Марина:
«В чаті ми моежмо перевірити, якщо потрібно уточнити точну причину потрібно провести запит».
Мало того что безграмотная так ещё и закрывает чат после моих вопросов.
У меня вопрос к ПриватБанку, зачем же вы мне уже года три как звоните регулярно, раз/два в месяц с предложением оформить карту?
Когда вы ее выдать не можете.
Подключил юриста пишу скаргу в Нацбанк.
За поточний рік не бачимо комунікацій від банку з вами з приводу оформлення карток, Уточніть, будь, ласка, в приватному повідомленні, коли саме вам надходили дзвінки.
Коментарі (8)
Актуализация
Коментарі (1)
Разочарование.
Коментарі (1)
Поставила не правильно оценку оператору
Написати коментар
Отказываюсь от услуг вашего банка. И другим советую.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Дійсно, активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Ви можете спробувати подати заявку на збільшення ліміту в своєму Приват24.
Коментарі (14)
Помилково відправив кошти на карту Приват Банку
ДУЖЕ ВАЖЛИВО Я не клієнт цього банку.
Звернувся в службу підтримики свого банку, це Монобанк, сказали що потрібно зв’язуватися зі службою підтримки Приват Банку, надати квитанції і попросити оформити заявку БОК.
Все зробив як вказав мій банк. Відповідь Приват Банку у вас немає нашої картки ідіть оформлюйте карту і тоді спробуємо зареєструвати. Тобто маючи реквізити карти з якої надійшли кошти цього їм мало, треба карта їх банку, яка буде на мене і тільки тоді повернуть кошти.
Що за маразм?!
Ми розуміємо, що інколи можна допустити помилку і завжди допоможемо в вирішенні питання.
Повернення коштів можливе на картку ПриватБанку за згодою отримувача коштів, так як банк не наділений необхідними повноваженнями для примусового повернення такого платежу.
Як альтернатива, за згодою отримувача ми можемо надати його контакти для подальшого врегулювання ситуації з вашої сторони та отримання коштів на картку, яку ви надасте отримувачу. Якщо цей варіант вас задовольняє, достатньо написати нам в приватні повідомлення.
Коментарі (54)
Я ухожу от вас.
Банк піклується про безпеку коштів на рахунках та робить все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти грошима клієнтів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист даних та грошей клієнтів. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Коментарі (13)
Разрыв договора в одностороннем порядке.
Питання розглядають профільні фахівці. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Написати коментар
Изменение условий по карте без уведомления клиента
Розрахунок ліміту відбувається автоматично на основі математичної моделі, тому, на жаль, заздалегідь немає змоги повідомляти про зменшення ліміту. Після проходження вами ідентифікації ліміт може бути переглянуто протягом 3-7 днів. Також ви можете в будь-який час переглядати інформацію по доступному ліміту в своєму Приват24.
Згідно Умов та Правил надання банківських послуг з якими ви погодились оформивши картку, банк має право відмовити в наданні кредиту клієнту в ряді випадків. Умови надання та правила користування даним видом кредитування описано в пункті 2.7.1. на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Написати коментар
Відмовили у перевипусці картки для виплат
На просьбу перевыпуска зарплатной карты в связи с окончанием ее срока, получила отказ и сообщение разрыве отношений в одностороннем порядке.
Отказ мотивировали п. 1.1.3.2.6. Договора.
Никаких обьяснений не предоставили, а также порекомендовали обратится в другие банки Украины.
Причины такой «блокировки» никто объяснить не может. Просто талдычат про п. 1.1.3.2.6. Договора.
Никаких мошеннических или сомнительных операций не было и быть не могло. Просрочек по кредиту тоже, т.к. кредитов никаких нет.
Очень хотелось бы узнать конкретную причину отказа.
В чем же моя вина?
Я, что, террористка?
Наші колеги перевірять інформацію, щодо можливості оформлення картки та зв'яжуться з вами за результатом.
Написати коментар
5375 2351 0244 5291 Мошенники
Номер карты 5375 2351 0244 5291 МОШЕННИК!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Несанкционированное списание средств
Как дополнение: с поддержкой банка связаться практически не реально. Пока прослушаешь все сообщения робота можно состариться, но так и не добраться до живого человека.
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть подати запит на опротестування даної операції за вашим зверненням. Опротестування проводиться за правилами встановленими платіжною системою. За результатом ми додатково повідомляємо клієнта.
Коментарі (9)
Произвол в действиях банка
При посещении отделения, объяснения ситуации — сотрудник сообщил мне, что Приватбанк отказывает мне в перевыпуске карты без объяснения причин.
Много лет являлся клиентом этого банка, пользовался только личными средствами — и Приватбанк считает нормальным даже ничего не пояснять.
Коментарі (38)
Отказали в обслуживание
Що стосується зміни ліміту, бачимо, що діалог було завершено раніше, ніж оператор міг допомогти у вирішенні питання. Ліміт було змінено при вашому повторному зверненню. Обов`язково перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково. Ви також завжди можете змінити ліміт самостійно всього в пару кліків в Приват24. В розділі 'Мої рахунки' обираєте картку, далі праворуч під номером картки обираєте меню 'Керування карткою/рахунком'. Після чого в розділі 'Ліміти — Оплата в Інтернет' натискаєте на суму ліміту або кнопку 'Змінити'. Ліміт встановлюється протягом 5 — 10 хвилин.
Коментарі (1)
блокировка счета
Коментарі (26)