Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Niflungar 27 травня 2024, 13:31
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 129
Доброго дня! Вчора 26.05.2024 в банкоматі у м.Одеса вул.Добровольского 130/5 о 22:50 знімав гроші, в магазині «Копійка» вимкнули світло, банкомат потух. Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, оператори сказали що такі заявки не приймають. Зателефонував на гарячу лінію Сенс Банк, прийняли зверненння 1−44637522601. Минулий раз аналогічне питання Приватбанк вирішував 48 днів! Приватбанк реальні сроки виконання не називає і ніяких звернень від Сенс Банка не бачить. Навіть не може сказати, що йде хоч якийсь рух у вирішенні мого питання. Прошу вирішити дану проблему і повернути гроші на карту, які банкомат не видав!
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 11:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
ukrmegaleon 26 травня 2024, 17:59
Хотів купити на сайті розетка ноутбук, великими літерами висить реклама -5% при купівлі картою Універсальна Приват банку, ну добре думаю куплю, відкрив карту Універсальна, закинув кошти, і тут почалися приколи, не можу здійснити оплату, приходить підтвердження платежу в додаток або смс підтверджуеш, кошти не списує, на розетці пише — замовлення буде опрацьоване після оплати. На гарячій лінії приватбанку попросили зробити платіж через 24 години, але нічого не допомогло, у мене питання до приватбанку — у вас все гараз? 3 день не можу розрахуватись за товар, 3 день мені пишуть безглузді відписки типу високороизиковий платіж, цікаво саме те, що платформа приймає платежі через сичтему платіжну приватбанку liqpay, тобто я роблю високоризиковий платіж з картки приватбанку, через платіжну систему приват банку на рахунок іншої особи юридичної приват банку — це нонсенс. Нікому не рекомендую користуватись картками приват банку, тим паче тепер що б зняти кошти чи перевести їх, мені треба заплатити 0,5 % комісії, хоча вина в цьому всьому лежить на діях виключно приват банку.
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2024, 19:12
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Naatasha 25 травня 2024, 15:52
Отзыв про мошенников Megogo, которые снимают деньги с карты Приват банка. Оплатила им за трансляцию известного боя «Усик — Фьюри» — 99 грн. Этот сайт Мегого был в новостной ленте во всех статьях где смотреть предстоящий бой, поэтому думала ресурс проверенный. Оказалось зря.
При оплате услуг, запрашивают данные карты, а потом без вашего разрешения их снимают.
Несмотря на то, что я пыталась удалить данные карты с их сайта с 3-ох браузеров и ноута, что сделать достаточно тяжело с их интерфейсом, поэтому На всякий случай связалась с ними по почте написав в поддержку. Они попросили мой id и номер телефона. Отправила. После этого молчание ягнят. Я думала все в порядке, они точно удалят если у меня не вышло. Поставила лимит на карте для оплаты в интернете 10 грн

А через несколько дней привет от этих Иго го — Снятие 369 грн с карты. Хотя у них на сайте даже такой цены нет, большинство подписок не превышают 200 грн. Видно это эксклюзив. Посмотрите бой почти за 500 грн
Теперь из-за них мне предстоит идти в банк закрывать карту, к которой была подвязана еще одна и заказазывать новые и опять платить. Потому что мои карты были с индивидуальным дизайном.
Как можно было пиарить в новостях на всю Украину подобный сайт с ворами?
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2024, 18:37
Добрий день. Дуже прикро, що у вас склалася така ситуація. Радимо повторити спробу звернення до компанії Megogo через один з каналів зв'язку, який вказаний на сайті https://megogo.net/ua/contacts, для того, щоб не витрачати кошти на виготовлення нової картки з індивідуальним дизайном, а також для скасування підписки і 100% гарантії припинення списань.
Якщо у вас є питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Не повезло с контрагентом на бинансе, попался мошенник, провернул покупку моей крипты и от 3-го лица прислал перевод на Приват, а на следующий день мне карту заблокировали по жалобе, что человек типа на олх что-то там купил у мошенников и мне деньги перевёл. Все мои доказательства о том, что с моей стороны сделка чистая была — приват не берёт в рассмотрение, даю скиншоты, переписку с техподдежркой, где они доказывают наличие такого перевода от 3-го лица, и прочее. посылают в полицию… короче я ещё и виновата осталась, помогать мне совершенно никто не собирался даже.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2024, 12:17
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Олександр Пет 23 травня 2024, 17:20
Добрий день усім!
Я — ФОП, отримую на «ключ до рахунку» зарплату у валюті за договором від однієї і тієї ж організації вже протягом трьох років. Скан — копія договору є у банку. Після цього, як і належить, сплачую всі податки, включаючи курсову різницю (претензій від податкової немає), продаю валюту та переводю гроші на свою картку фіз.особи. Вже з карти фіз.особи або роблю покупки, або переказую гроші батькам (вони потребують зараз).
08 травня всі рахунки були заблоковані, 09 травня подав усі документи, які від мене вимагали — свідоцтво про народження (щоб встановити спорідненість), довідку із податкової.
Усі прийняли, відправили на валідацію. Ступінь спорідненості з батьком та матір'ю підтвердив додатково.
Сказали — чекати до 14 робочих днів.
Кілька разів цікавилося у службі підтримки, як там моє питання. Відповідь — чекайте 14 днів. Рівень підготовки та компетенції співробітників служби підтримки я не коментую — неможливо просто, кожен каже, що сам вважає за потрібне. Пояснень причин — нуль!
Вчора дізнаюся «новину» — треба заново (!) подати ті самі документи. І рахунок повинен був бути автоматично розблокований протягом доби після отримання документів! Сьогодні, ясна річ, ніхто мій рахунок не розблокував.
Скажіть, будь ласка, чи можна мати справу із Приватбанком у принципі?! Сьогодні — 25 травня! Моя діяльність як ФОПу паралізована, рідні потребують грошей, банк просто знущається з мене. Окремо підкреслю — йдеться про гроші, з яких сплачено податки і якими, згідно з Податковим кодексом, я маю право розпоряджатися вже на свій розсуд. Вважаю, що мене насильно штовхають до відходу в тінь, роботи за «чорною схемою», до необхідності тримати кошти не на рахунку в банку, а «готівкою під матрацом». Волюнтаризм та некомпетентність!
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2024, 18:50
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
85privat85 22 травня 2024, 15:56
Просто рвёт от негодования!
На прошлой неделе моя мама-пенсионерка решила не продлевать один из депозитов, который заканчивался вчера. Она заказала деньги на сегодня поехала их получать. Сначала, когда выяснилось, что карточку мама забыла дома (а деньги уже перевели на карту), в банке ей отказались выдавать деньги по номеру телефона и при наличии документов. Мама в растроенных чувствах звонит мне, жалуется, что просидела под отделением час воздушной тревоги и теперь придётся снова ехать в другой день. Я позвонила на 3700, где мне сказали, что банк не имел права отказать в выдаче. Я снова связываюсь с мамой, объясняю ситуацию. Она идёт в кассу и требует выдачу. Кассир, скрипя зубами, соглашается выдать, но озвучивает, что выдадут только с комиссией за снятие без карты. Почему пожилому человеку не объяснили, что можно снять без комиссии, отсканировав QR-код в приложении? Почему я должна в телефонном режиме (не имела возможности отпроситься с работы) контролировать, как обслужат мою маму в банке?
Мы больше 20 лет пользовались услугами Привата, оформляя депозиты в этом банке. В прошлом году я отказалась от продления вклада, думаю, что и мама задумается, стоит ли второй депозит оставлять здесь.
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2024, 16:30
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
vadgush 22 травня 2024, 11:19
Шановне керівництво Приватбанку!
Звертаюся до Вас з великим проханням відзначити матеріально співробітника колл-центру пана Віктора (робочий табельний номер — 287549) за профессіоналізм та небайдужість до проблеми, яка виникла у мого сусіда Галушка Михайла Григоровича, що так само, як й я, є клієнтом Приватбанку.
Сьогодні, 22.05.2024 року він здійснив помилковий платіж, поповнив разунок своєї мобільної картки «Київстар»
(098), якою він не користується.
Здійснюючи дзвінок зі свого фінансового номера (099)4534470 Михайло Григорович (за моєї присутності та надавши мені за вимогою пана Віктора відповідний дозвіл) звернувся по допомогу про повернення коштів до пана Віктора. Завдяки його особистим високопрофесійним діям та небайдужості кошти 87-річного пенсіонера, Галушка Михайла Григоровича, було повернуто йому на карту.
Також пан Віктор (робочий табельний номер — 287549) допоміг отримати вкрай важливу інформацію щодо раніше створеного запиту 17.05.2024 року стосовно помилково здійснених платежів «Допомога армії» у застосунку «Дія» через застосунок «Приват 24».
Висловлюємо пану Віктору свою ЩИРУ ВДЯЧНІСТЬ та ПОДЯКУ за НЕБАЙДУЖІСТЬ та ТЕРПІННЯ у вирішенні проблем, що виникли за незалежних від нас обставин.
Бажаємо пану Віктору (робочий табельний номер — 287549) та його рідним, близьким та друзям міцного здоров’я, миру, матеріального та духовного добробуту, здійснення найзаповітніших мрій та усіляких гараздів.
Дуже просимо відзначити пана Віктора (робочий табельний номер — 287549) шляхом матеріального заохочення.
З повагою, клієнти Приватбанку:
1) Гушанський Вадим Веніамінович;
2) Галушко Михайло Григорович
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2024, 12:21
Вітаємо.
Віктор — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі. Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
ElenaVF 21 травня 2024, 14:16
Возмущению нет предела!
ПриватБанк предоставляет данные своих клиентов посторонним лицам!!!
Будьте осторожны с этим банком!

В ПриватБанке имею универсальную карту, срок которой закончился в декабре 2023 году.
Продолжать пользоваться этой картой я могу, но только через терминалы в магазинах, какие либо другие операции из-за окончания срока действия недоступны.
Мною установлен лимит по оплате через интернет 3000 грн.

А теперь самое интересное, на каком-то основании ПриватБанк, без моего согласия, предоставил номер моей карты компании «Norton AntiVirus «(номер этой карты в базе Norton не было)и списал деньги в сумме превышающей установленный мною лимит, с карты срок действия которой до декабря 2023 года.
В 2021 году, действительно я оформила подписку на Norton AntiVirus, но оплачивала услуги с другой карты ПриватБанка. Срок подписки на Norton AntiVirus закончился в декабре 2023 г. И продлевать подписку с оплатой я не собиралась.

Вопросы:
1. Как, без моего согласия, номер банковской карты был предоставлен /передан другим лицам?
2. На каком основании были списаны деньги в сумме превышающей установленный мною лимит?
3. На каком основании были списаны деньги с карты, срок которой закончился в декабре 2023 г. и перечислены только для Norton AntiVirus (для других онлайн оплат именно эта карта считается недействительной)?

При общении с оператором ПриватБанка, мне предложили подать заявку на мошенничество для возврата денег.
Вот только я не поняла, как и куда заявить на предоставление / передачу банковских данных, а также распоряжением деньгами по моей карте, другим лицам, самим же ПриватБанком.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2024, 15:31
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась подібна ситуація.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Оплата може бути проведена у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється як не ризиковий.
Проведенням розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
Дозвольте нам провести більш детальну перевірку для повної відповіді в ситуації з описаним списанням.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Наші фахівці при розгляді справи подадуть запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи та заявку про шахрайство до Служби Безпеки ПриватБанку.
Заздалегідь дякуємо за зворотний зв'язок в приватних повідомленнях.
Nadrovez 21 травня 2024, 10:18
Хочу висвітити одну із нових тенденцій які зараз розпоширені в багатьох банках, які підтримує наш державний прівєт…
В той час як всі стараються допомогти ЗСУ і військовим, то багато банків і в тому числі прівєт банк відмовляють військовим в отримані кредитних лімітів і відміняють діючі! От так матеріально і морально вони підтримують військовослужбовців!
Я являюсь більше двадцяти років клієнтом прівєта, маю чотири голд карти і на одній з них є кредитний ліміт 55 тис грн, а також був кредитний ліміт на оплату частинами. Також я отримую зарплату в даному банку і відповідно зберігаю на картрахунку.
Маю рахунки в інших банках і кредитні ліміти більші суми чим в прівєті, періодично користувався кредитами, однак ніколи і ніде не мав прострочок і старався достроковр погасити заборгованість і часто в пільговий період.
Перебуваючи в відпусті я хотів здійснити покупку з оплатою частинами, яке було здивування в відмові цієї операції в магазині і в той же час моральногл униження і ганьби я відчув в той час… Я неодноразово звертавсяв пріветі 24 до операторів підтримки дізнатись причину чому маючи кредитний ліміт на карті чому в мене скасований кредитний ліміт на послугу оплата частинами, не отримав конкретної відповіді, тому що банк регулярно переглядає кредитні ліміти і не зобов’язаний надаваьи пояснення…
Потім поспілкувавшись з сослуживцями я дізнався, що багатьом військовим банки відмовляють в кредитах і відміняють кредитні ліміти. І це в той час як лунають тексти в підтримку, а тут фінансово і морально такі банки тебе топчуть!!!
А ізюминкою цього всього є повідомлення від цього державного банку, який дякує за те що захищаю Україну і з текстом який він хороший банк і надійний, щоб я розмістив депозит на рік в прівєті!!!
Колись я вважав цей банк самим прогресивним і вигідним, але зміна власника погано вплинула га роботу цієї установи, як цьому прикладу, иак і по тому що буваючи в різних відділеннях як реагують і відносяться менеджери до клієнта, а часто бувало що менеджнри не знали продукти і приходилось підказувати ньюанси.
Радує одне, що розвивається і є достойний конкурент який цінить клієнтів — Monobank!
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2024, 11:56
Добрий день!
Ліміт по картці Універсальна, а також за послугою кредитування Оплата Частинами встановлюється індивідуально для кожного клієнта. На це впливає доволі велика кількість факторів. Як тільки ліміт буде відновлено — ми одразу вас додатково повідомимо. Дякуємо за розуміння!
Vitalina Koval 21 травня 2024, 9:14
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Мечникова, 10-Б
Подяка для відділення в місті Дніпро адреса вулиця Мечникова 10 Б Не примітно найкраще відділення в центрі.
Та найкращі дівчата спеціалісти. Потрібна була допомога з питанням валюти співробітників Шевцова Анна та Стельмах Юлія вирішив це питання допомогли не тільки не витрачати зайвої комісії, тай отримати валюту в касі. Касири дівчата також постійно привітливо спілкуються та надають допомогу зі всіма платежами.
Відмітити також бажання їх керівництво мотивує своїх колег надає настрій та бадьорість з ранку.
Бажаю миру та перемоги!
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2024, 10:51
Доброго дня! Ми вдячні вам за такі теплі слова. Обов’язково їх передамо співробітникам відділення. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Shpachenko 20 травня 2024, 21:38
У вас плохая программа по оплате коммунальных услуг. Я не могу оплатить те услуги, где требуется заполнять показания счётчика.Отображается информация, что нельзя менять номер параметра.Раньше все оплаты проходили успешо.Я всегда обращался за помощью и мне помогали.Теперь такой функции нет.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2024, 10:44
Доброго дня! Будь ласка, надішліть скриншоти екрану з помилкою при заповненні поля Значення лічильника, нам в приватні повідомлення або на пошту help@pb.ua, щоб ми могли розібратись в ситуації та допомогти у вирішенні питання.
Богдан Ляшенко 20 травня 2024, 19:27
Я маю більше як 10 літню історію відносин з ПриватБанком ми завжди як партнери з повагою ставилися один до одного, ніколи не мав заборгованості перед цим банком і все було добре до того як в один момент без жодних попереджень жодних пояснень вони заблокували мені рахунки та доступ до них і взагалі розірвали усі договори в односторонньому порядку. Я маю хвору матір, інваліда з дитинства за якою зараз доглядаю та лікую проводячи не одну дорогу операцію та ліки які її потрібно постійно купую.Представники банка повідомили, що кошти перевести без моєї присутності в банку неможливе, а я зараз повинен мати гроші на лікування хворої матері і опинився просто у відчаї так як немаю змоги, продовжувати оплачувати лікування, це ніж у спину абсолютно по незрозумілий причин від банку людям які працювали давно з ними та не порушували нічого не мали жодних заборгованості! Якщо хочете, щоб у тяжкий момент вас підставили то можете залишитися клієнтами цих неохочу казати кого!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2024, 20:02
Добрий день. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже написали вам у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
Гема Швидко 20 травня 2024, 18:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
17.01.2024 знимала в банкоматі в відділенні банку по вул. Григоренка 28 18000 грн з іноземної картки. Специально знимала в Приваті, це ж «нормальний державний банк», знимала вже в 20й раз за останні місяці.
Банкомат завис, дуже довго не віддавав картку, списав гроші і не віддав готівку.
Я звернулась до працівниць відділення щоб зафіксувати по камерам, що гроші не віддались. Вони відмовили в фіксуванні, сказали що гроші повернуться автоматично.
Я написала в підтримку в телеграм бот приватбанку. Звернення залишилось без відповіді.
Я запросила рефанд в моєму іноземному банку. Приват через 4 місяці відповів на рефанд, і надав відповідь, що гроші були отримані.
Але гроші я не отримала, що очевидно можна перевірити хоч по камерам, хоч по логу банкомату.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2024, 19:29
Добрий день! Шкодуємо, що виникла така ситуація під час роботи з банкоматом. Ми вже звернулись до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Чому у вас немає поваги до літніх людей, чому маломобільна та сліпа людина повинна як завгодно добиратися в ваше відділення щоб отримати переказ бо бачте ви не можете приїхати або видати по довіреності. Людині 96 років але вам до цього байдуже і ще ви вважаєте себе європейським банком сором та ганьба таким банкам та їх керівникам якщо після поїздки до вашого банку з нею щось трапиться буде подано позов до суду
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2024, 9:59
Добрий день. Ми хочемо зробити обслуговування клієнтів у нас, більш швидким, зручним і комфортним. Якщо в отримувача переказу є картка, не потрібно відвідувати відділення і стояти в черзі до каси, щоб отримати переказ. Можливо отримати його на картку не виходячи з дому через Приват24, в чаті Допомога — онлайн або зателефонувавши на номер 3700.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання — ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням на цьому порталі.
Також для вас працюють 24/7 наші фахівці служби підтримки.
Щось не щастить мені з відділенням «Приватбанк» за адресою б-р Олександрійський, 101, місто Біла Церква.
Для зняття валютної готівки у касі відділення я за порадою консультанта у Приват24 оформила через веб-версію Приват24 БПК КДВ Digital USD, відповідну пластикову картку замовила поштою, але ще не отримала.
Я одразу консультанта попередила, що застосунку Приват24 не маю на телефоні, він запевнив, що цього і не треба, достатньо звернутися до каси і при собі мати телефон для веріфікаціі за допомогою СМС, назвати номер своєї картки та знати ПІН-код до неї.
Отже, завітала уранці 17.05.2024 року до каси відділення року з метою отримання готівки у доларах з власного рахунку.
Касирка не схотіла видавати готівку за номером картки і навіть не робила мою верифікацію за допомогою СМС, вона лише спитала, чи є у мене застосунок Приват24 на телефоні, я відповіла, шо немає. Після цього вона повідомила, що для зняття готівки мені треба мати пластикову карту.
За цим діалогом мовчки спостерігала за своїм столом вже сумновідома мені заступниця керівника відділення з обслуговування клієнтів Полінога Ганна Олександрівна (на яку я раніше вже скаржилася) і ніякої допомоги, поради чи роз’яснення не надала — отаке нелояльне ставлення до клієнтів.

Прошу провести виховну і консультаційну роботу з вказаними персонами відділення.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2024, 9:45
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Вітаю. Знову відновилися відключення електрики і знову виникло питання роботи банкоматів.
Перше — дуже дякую працівникам служби підтримки «Приватбанку». В критичній ситуації, коли банкомат вимикається під час знеструмлення, забирає карту і не видає гроші (але списує з рахунку) служба підтримка (в моєму випадку) спрацювала дуже ефективно. За кілька хвилин після інциденту заявка на повернення вже була оформлена. Id заявки — 28535991 (транзакція 16 травня о 20:10).
Тепер невеличка пропозиція. Чи не можна додати до інтерактивної карти з банкоматами в Приват24 написи, до прикладу: «Банкомат праює під час відключення світла» (якщо банкомат працює від джерела безперебійного живлення)? Щоб людина орієнтувалася, де вона може зняти кошти під час відключення світла без ризику, а де може отримати проблеми з поверненням грошей та картки. Дякую за розуміння і сподіваюсь на швидке та позитивне вирішення своєї ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2024, 19:44
Добрий день! Ваш відгук та пропозиція дуже цінні для нас і допоможуть нам стати краще. Наші фахівці з відповідного відділу обов'язково розглянуть пропозицію.
Звертаємо вашу увагу, що під час відключення світла є можливість зняття готівки:
у банкоматі ПриватБанку (У чергових відділеннях будуть працювати банкомати та термінали);
у банкоматі іншого банку;
через касу у відділенні;
через сервіс «Готівка на касі» – зняття готівки під час оплати товару в магазинах.
Більше інформації про роботу ПриватБанку під час блекауту ми розмістили на сайті https://privatbank.ua/help/blackout.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
Проблема вирішена
gdavis 17 травня 2024, 11:41
Дуже подобається як приват ставиться до своїх клієнтів (ні).
Я являюся давнім клієнтом банку.
В мене на рахунках було декілька мільйонів гривень і десятки тисяч доларів (все надійшло із рахунка мого ФОП).
Заблокували без ніяких попереджень. Начебто якогось торгаша криптою.
При тому, що на мій рахунок фіз особи не надходило переказів більше року, тільки скидав кошти із ФОП. Можливо через це випадково і заблокували, так як приват не зацікавлений в тому що б розібратися в ситуації, а просто блокує будь-кого, наскільки я розумію.
На мої запити розібратися в ситуації, в яких я уточняв, що готовий надати всі необхідні їм документи отримую шаблонну відповідь. Думаю, що отримаю її і тут.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2024, 12:41
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Klient16052024 16 травня 2024, 11:31
Вже другу добу не можу підключити Лік Пей на своєму сайті до рахунку ФОПа. В кабінеті бачу, що надходять кошти від клієнтів, але на банківський рахунок не зарахоруються. Заявка яку відправив в електронному вигляді висить не опрацьована. Пишу в підтримку, так вони відписували два дні, що треба почекати, а через два дні почали запрошувати якісь документи з моїми постачальниками. Навіщо вони їм не зрозуміло. В документах є комерційна таємниця по цінам та умовам співпраці і я не можу розголошувати її третім особам.
Зв’язатися з представгиком банку просто не можливо. Переадресовують на техпідтримку з якою можна твільки переписуватись. Та і то вони нічого не знають і на питання конкретно відповісти не можуть.
Сервіс жахливий. ТАк ще й все це тормозить роботу бізнесу в такі, і без того не прості, часи.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2024, 12:12
Вітаємо. Приносимо вибачення за можливі незручності. Наші спеціалісти вже займаються вашим питанням. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sa115Fu 16 травня 2024, 2:45
З карти Приватбанк мого чоловіка, шахрайським методом було вкрадено усі наші сімейні заощадження: 97000 тисяч гривень. Вкраденi гроші пішли на МОNODirect,KYIV. Одразу зателефонували в Приватбанк на гарячу лінію для блокування картки. Поїхали до найближчого відділення, консультант підтвердила факт шахрайства (карта Голд була перевипущена на звичайну без нашого відома) Жодного сповіщення на підтвердження платежу не надходило. Написали заяву до поліції, кібенполіції. Консультант сказала що оскільки сума крадіжки досить велика, гроші повернуть впродовж пів року. Сьогодні звернулись до банку щоб дізнатись на якому етапі повернення коштів (бо наша сім'я лишилась без грошей на існування під час війни) В Приватбанку нам відповіли що гроші нам не повернуть бо ми перейшли «за посиланням». Жодної письмової відповіді від банку не отримали. Жодних дій на зустріч також не побачили.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2024, 10:44
Добрий день. Шкодуємо, що сталася така ситуація.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Сотрудники службы безопасности приват24, торгуют на бирже Бинанс от третьего лица. Создают верифицированный аккаунт, покупают криптовалюту и жалуются в поддержку банка на продавца который так же верифицирован на бирже Бинанс, чтобы тот вернул деньги.
Ваш банковский счёт блокируют по обращению «потерпевшего», служба поддержки просит предоставить номер ордера, ник продавца, ник покупателя и скриншот проведённого ордера, за который продавец получил деньги на свой банковский счёт. Вы предоставляете банку квитанцию биржи, которую вам высылает служба поддержки биржи, что является доказательством за что вы получили перевод средств на свой банковский счёт.
Поддержка Приватбанка требует возвратить сумму средств по которой был оплачен ордер биржи Бинанс, для разблокировки вашего банковского счёта. Что аналогично, если вы покупаете в магазине колбасу по паспорту, а рассчитывается за неё карточкой другой человек и подаёт на вас жалобу что вы обманули его.
Засранецы С Б приватбанка оплачивают ордер от третьего лица, где фамилия не совпадает с фамилией верифицированного лица на бирже Бинанс. Но вы как законопослушный пользователь биржи Бинанс не можете совершить какие либо мошеннические операции, так как все сделки проходят только через платформу Бинанс где пользователи верифицированы и ордер может оплатить любой пользователь который на ней верифицирован.
Вопрос с разблокировкой моего банковского счёта не решён после предоставления доказательств моей не причастности к каким либо мошенническим действиям. Но засранцы СБ приватбанка пишут не адекватные ответы что я должен обращаться в полицию и искать человека который мне сделал перевод на банковский счёт согласно банковской квитанции, при этом СБ банка видят все его реквизиты.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2024, 10:19
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Щодо діяльності співробітників зазначимо, що відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства співробітниками Банку. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝