×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Кредит готівкою.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Банкомат списав, але не видав гроші
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (1)
Статус Вашого магазину в Liqpay
Швидко відповів на пошту. Тиша. Я вже перевіряю чи нема в мене боргів за податки, чи не заблокували мій ФОП. Ні, все норм. Пишу в підтримку, перекидають між операторами. Кажуть, а Ви анкету не заповнили в П24 бізнес. Заходжу туди, нема ніяких подвідомлень про анкету. Розповіли де шукати такий пункт меню. Швидко заповнюю, відправляю, питаю що тепер? Відповідь: чекайте до 5 робочих днів.
Тобто без попередження магазин заблокували на 5 днів через якусь анкету. Ніби я якийсь шахрай, чи злочинець, чи тіщенко. Ну хіба ж це рівень сервісу? Чому так важко запросити заповнити цю анкету через ту саму ж пошту, дати на це хоча б добу чи скільки потрібно Пб для перевірки? В цей період, коли війна, бізнесу і так не солодко, вимикають світло, воду. Ну невже в такий період так важко бути сервісом для людей?
Коментарі (4)
Відгук
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Написати коментар
закрыли счет без оснований
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (4)
Комісія без вказання в запиті через Google Pay
Ми засмучені тим, що склалася така ситуація. У зв’язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування в проведенні платежів і видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу чи товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки. Також хочу повідомити про те, що комісія в Приват24 відображається при підтвердженні, якщо оплата через наш ресурс. Через сторонній — комісія зазначається в умовах картки.
Написати коментар
Приват… ***
Хотів поділитись своїми враженнями по роботі з цим банком. В лютому 2022 року компанія однодумців вирішила відкрити фірму. Був цікавий проект, було бажання зробити світ краще… Але через 20 днів почалась війна. Проект прийшлось припинити, а потім і закрити. Потім намагались бути корисним армії в зв’язку з нашою специфікою виробництва, але, але… Було прийнято рішення заморозить діяльність фірми до перемоги. Так от до чого це я) Приват. Так наш національний коханий приват. Коли реєстрували фірму, ми завдяки зручності та обслуговуванні обрали саме приват. Та і взагалі все було норм. Та знову але… На рахунку у нас залишилися гроші, можна сказати залишки до 10 тис грн. І ці гроші лежать без руху вже більше року. Фірма господарської діяльності не веде. Я не розумію чого так трапилось, але в один сірий день мені квакнула смс, яка радісно сповістила, що приват взяв з нашого рахунку 350 грн за обслуговування рахунку. Я, чесно, вже давно не дивуюсь на те що трапляється навкруги, але це мене трошки вибісило. Як ви, (мало цензурних слів), обслуговуєте наш рахунок? Ви його бавовняною ганчіркою протираєте, чи як? За що ви списали 350 грн з непрацюючого рахунку? Вам чужі гроші глаза муляють? А проценти за те що наші гроші лежать у вас два роки і ви ними користуєтесь, ви не хочете нам на рахунок подарувати? Безсовісні ви. В країні війна, а ви таким ганебним чином, по копійках, рахунки компаній обкрадаєте.
Комісія за моніторинг неактивного рахунку списується тільки при умові, якщо по всім рахункам клієнтів не було операцій протягом 12 місяців. Якщо хоч по одному з рахунків клієнт проводив операцію комісія не застосовується. Тариф стягується за обслуговування кожного поточного рахунку у національній валюті (ФОП, ЮО, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за відсутності клієнтських операцій на протязі 12 місяців, але не більше суми позитивного залишку. Тариф не нараховується: — на рахунки, на яких встановлено обмеження, — якщо хоча б один рахунок клієнта є активним. Термін оплати: не пізніше п'ятого робочого дня місяця, наступного за оплачуваним.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-177/?lang=uk
Коментарі (2)
Відсутня можливість додати пластикову карту
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Дуже подобається простота і робота банку
Дякуємо за підтримку. Ваш відгук зробив наш день яскравішим.
Коментарі (1)
Мне заблокировали две минимальные зарплаты на основании решения, на котором отсутствует подпись.
ПриватБанк отказывается мне предоставлять документ с подписью.
ПриватБанк дважды нарушил закон Украины.
1. ПриватБанк заблокировалидве минимальные зарплаты мои. По закону Украины банк может блокировать только сумму, которая превышает две минимальные зарплаты в месяц.
2. ПриватБанк заюлокировал мне 11500 на основании решения, на котором отсутствует подпись уполномоченного лица. И ПриватБанк отказывается предоставить доказательства того, что подпись на решении есть.
На основании документа без подписи ПриватБанк блокирует две минимальные зарплаты и отставляет меня без средств существования за границей. Я даже воды не могу себе купить.
Требую разблокировать сумму 11500 гривен моих немедленно. Требую наказать ПриватБанк за нарушения закона Украины
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Коментарі (3)
Блокування рахунків та розрив відносин в односторонньому порядку
Ніяких пояснень добитись не можу.
Один раз зателефонував представник сказав надати довідку про заробітну плату. але ж банк бачить що заробітну плату, соціальні виплати я отримую в них… Я надала документи про доходи, про походження коштів на рахунках, пояснення. мені навіть не кажуть які документи треба додати. Обратно зв’язку немає. Я маю кілька депозитів…
Дуже неприємна ситуація. Банк приймаючи такі рішення повинен враховувати історію клієнта…
Як мені тепер забрати кошти з депозитів? Якщо вже два тижні я не можу дізнатися відповідей на мої питання.
Таке враження що банк користується коштами клієнтів. Немаю іншого виходу як звертатися до адвокатів?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Блокування карти
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Всего 1(!) отделение банка на большой микрорайон.
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
Коментарі (1)
Приват24 Регулярні платежі
Сьогодні у Приват24 не знайшов ПЕРЕХІД У СТАРУ ВЕРСІЮ. Зрозуміло. Йде рух вперед. Але РЕГУЛЯРНІ ПЛАТЕЖІ у новій версії значно гірші за ті що у старій. Так що поспішили із відключенням. У мене наприклад 85 платежів. І ще можуть додаватись. Оплат електрики тільки 11, Нафтогазів 8. У старій версії для вибору потрібного платежу мені доводилось вибирати по прізвищу або адресі. Зараз же для пошуку доводиться відкривати кожен платіж окремо, вчитуватись і тільки так знаходити потрібний. Не виключено, що у моєму 68-річному віці я нароблю багато помилок, проплативши не на те домогосподарство. Та і молоді люди легко можуть заплутатись. А що вже тоді бабусям-пенсіонеркам робити. Так що поки не вдосконалите регулярні платежі, будь ласка відкрийте людям їх у старій версії. Попіклуйтесь про клієнтів.
Доречно ще нагадати, що я з більше ніж 20-річним стажем співпраці з Банком, як отримувач пенсії через Приватбанк і дещицею платежів через банк, не достойний кредитного ліміту навіть 500грн для тих же самих комунальних платежів. Банк тільки запрошує мене приймати участь в акціях по сплаті комунальних платежів кредитними коштами, але у мізерному кредитному ліміті завжди відмовляє.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів, і одним із результатів цієї роботи є оновлення інтерфейсу нашого сайту і відхід від старого дизайну. Наша мета — зробити досвід користувача більш інтуїтивним і зручним для всіх наших клієнтів. У новому інтерфейсі ми намагаємося розподілити функціональність більш ефективно, щоб полегшити навігацію та покращити доступ до потрібної інформації.
Коментарі (1)
Приватбанк заблокував можливість зняття готівки за кордоном
Коли прокинулася вранці, взяла телефон, там повідомлення, що заблокована можливість знімати готівку, бо не пройшла фотопідтвердження, що я користуюся картою.
Звʼязалася зі службою підтримки — через онлайн повідомили, що я не підтвердила, хоча повідомлення такого не було, в телефонному режимі якась прости господи христя сказала, що дійсно, повідомлення не було, але карту треба перевипустити, бо таке негласне розпорядження — зачасто я знімаю готівку (в межах ліміта нбу 12,500 раз на тиждень, бо плачу готівкою за квартиру, за брекети дитини).
Після розбірок — заборону на зняття готівки зняли. А через тиждень те саме повідомлення, і так само, не було жодного повідомлення про фото. Жодні відео з мого приват24 їх не переконали, я просила повідомити, коли саме мені приходили ці повідомлення? бо мені нескладно пройти підтвердження. Картку на зняття готівки заблокували, порадили робити нову віртуальну, або замовляти доставку нової в Польщу.
Що вирішила для себе — це була остаточна крапля не повертатися в Україну. У мене бізнес, оборот у 2023 році був 3,5 млн, кошти заходять в євро, бо це контракти з єс, сша. Буду доводити проєкти до завершення та закриватися. Переводити все в Польщу.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Заблокували карти після оплати megogo
Прийшлося йти до відділення, сидіти пів години у черзі з непрацюючим кондіціонером і доводити, що то таки я заплатив картою, а не хтось інший.
До співробітників претензій немає, все розблокували.
Розуміємо, що блокування картки для вас могло стати несподіванкою. Вважаємо, що попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись їх повернути. Банк прагне максимально забезпечити збереження ваших коштів. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Розірвали договір у односторонньому порядку
Виникає питання, чому не повідомити про проблему телефоном? Раз на місяць мені пропонують якісь послуги від приватбанку, отже мій телефон є. Інше питання, чому не надіслати лист на мою електронну пошту, яку я останні десять років не змінював (листи від привата я на неї отримував)? Наступне питання, чому працівникам відділення мало документів з дії для актуалізації моїх даних і навіщо ця актуалізація, якщо місяць тому я оновлював голосовий зліпок і у мене вийшло? Ще таке питання, чому не повідомити про намір розірвати договір через застосунок приват24, або особистого банкіра від золотої карти? І останнє, чому працівники відділення не повідомили про можливість отримання залишку коштів за моєю першою вимогою та заявою відповідно до абз.2 ч.1.1.8.5. Договору банківського рахунку (https://privatbank.ua/terms)?
Буду вдячний за відповіді.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Заморозка картки за скаргу від людини яка отримала крипту
За результатом перевірки бачимо, що Вами було надано документи які не відповідають вимогам банку. У такому випадку блокування може бути знято тільки після повернення коштів відправнику або Ви можете звертатися до поліції та після ухвали зі сторони суду, рішення банку може бути змінено.
Коментарі (3)
Шахрайство, олх фішинг
Я перейшла по ссилці яку мені скинули і спілкувалась з «олх менеджером», як виявилось з шахраєм у шахрайському чаті.
У мене ніколи не було кредитів ні в якому банку, грошей на картці теж небуло, тому я була спокійна що нічим не ризикую.
Мене попросили пройти варифікацію даних, сказали що мої картки будуть заблоковані і невидимі, а з’явиться віртуальна картка, з цієї віртуальної картки я повинна перекинути гроші на рахунки які мені написали.
Коли я побачила що все так як мені сказали, що є якась картка (моїх не видно було) і на ній указана сума, ніби то яку переслали мені і мені потрібно її переслати на указані рахунки я ще думала що я нічим не ризикую, бо небуло ні кредитів ні власних грошей.
Шахраї наголошували що це варифікація даних і що якщо я не верну ці гроші мені заблокують всі рахунки, або посадять.
В шоці я зробила як мені сказали, думаючи що це віртуальні гроші.
Я зрозуміла що це шахраї коли вони написали що неможуть провести операцію, щоб я указала іншу свою картку.
Одразу зателефонувала приватбанк і мені повідомили що це шахрайство, що тепер на мені є кредит дуже великий, що я перерахувала кредитні кошти, а не віртуальні.
Заявку на повернення грошей приватбанк відмовив.
На питання як мені могли видати онлайн кредит в такому розмірі, і не перевірити це мені відповіли що у договорі написано що банк в односторонньому порядку може змінювати суму кредиту і не повідомляти про це. А ще я ніби передала свої дані 3 особам, тому сама винна.
Я написала заяву у кіберполіцію, поліцію.
Є всі скріни переписки з шахраями, навіть у пошті у спамі знайшовся лист від приват24 про незвичний вхід у мій акаунт, з немого телефону.
Тобто приватбанк знав що це не я взяла кредит, а шахраї зайшли у мій приват і все зробили.
Але всеодно гроші повертати не будуть і кредит на велику суму до кінця наступного місяця віддавати мені.
Тобто я не застрахована ніяк, на мене повісили кредит, банк ніяк не відреагував на це, знаючи що на картці ніколи такого обігу грошей небуло, не перевірив, не заблокував за сумнівну активність, не заблокував на свій розсуд, і просто одразу без питань видав кредит який пішов на якісь рахунки.
Я живу в Харкові. Тут тривоги 24/7. Попасти у відділення- це велика вдача.
У відділенні мені сказали що цим повинна займатись поліція.
Поліція каже що це банківська тайна і треба через суд робити запрос про картки.
Тобто я маю на собі кредит, який на мене повісили шахраї, банк який мені нічого не винен, навіть відсотки не відмовились нараховувати, яка там відсрочка, ні, поліцію яка буде місяцями робити запроси через суд, і шахраїв у яких все добре.
У мене немає можливості оплатити кредит, бо немає грошей, але це нікого не цікавить.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (3)
Затримка платежів через Приват24
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (2)