×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.45 | 45.45 |
USD | 40.75 | 41.35 |
Всі курси банку |
Страхування
Рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. У випадку, якщо страхова подія відбулась в неоплаченипй період, виплати не проводяться. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: « Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Ми постійно вдосконалюємо свої послуги і зараз для оплати страховки можна вибрати 2 картки — основну, з якої щомісяця буде проводитися оплата страховки, і альтернативну — яка включиться, якщо на основній картці буде недостатньо коштів або вона буде, наприклад, втрачена.
Коментарі (4)
Блокування рахунку.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
Шахрайство державного рівня
Відкрив я ще одну карту, щоб закрити всі інші, заплатив невідомо за що, закрив карту яку щойно відкрив, подумав «Боже яке воно ко**ене той Приват Банк» і поїхав далі свободу захищати.
П.С. Обурює сам факт, як у такий час державна установа поводиться з людьми…
Нам дуже шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування. Ми постійно працюємо над розширенням і удосконаленням віддалених сервісів — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Закриття рахунків можливе без відвідування відділення в Приват24. У разі втрати фінансового номеру / доступу в акаунт — процедура зміни номеру передбачена також віддалено через чат підтримки.
Зобов’язання Клієнта щодо сплати щомісячної комісії за обслуговування Золотої картки припиняються в разі відсутності клієнтських операцій за карткою протягом 90 календарних днів поспіль та знову поновлюються в разі здійснення операцій за карткою. Інформація зазначена в умовах надання банківських послуг на сайті банку.
Коментарі (3)
Найгірший банк
Зарахування проведено на картку, що зазначена у відомості.
Радимо звертатись до виконавця для врегулювання питання.
Додатково вам буде навправлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (1)
ПРОСТО УЖАСТНОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Написати коментар
Не вдаєтся оновити дані
Тоді я пішла у відділення приватбанку на пр. Л.Українки, 55 Дніпро і там менеджер ще раз сфотографувала та заповнила форму актуалізації, але знову відмова через те що адреса реестрації не співпадає з адресою в базі приватбанку. Як мені пройти актуалізацію без цих проблем?
Якщо при введенні даних під час актуалізації вказати адресу реєстрації відмінну від тої, що вказана в паспорті, фото якого було прикріплено, актуалізація не буде коректною.
Для успішної актуалізації даних – необхідно вказувати актуальні та коректні дані, які збігаються з даними в паспорті.
Зазначимо, що фото документа має бути чітке (бажано при гарному освітленні), текст читабельним, мають бути видні всі поля і написи на розвороті документа.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24 — наші фахівці будуть раді допомогти.
Коментарі (1)
Зникли кошти
Коментарі (1)
3 місяци как Swift платежі нормально не захдять
Пишу скарги на онлайн, пишуть що не бачать.
Сьогодні, кліет пише — відказ від банку, банк не пітвердив принняття swift.
Я так поняв вони вручну сидять й моніторять!
Кліент пише «hi, banks is not accepting your payments release — shall we try to Mono bank? "
Й постійна ідентіфікація, Якщо щось не заповнив — відмова.
Скарга — заповніть анкету. Результат ми не бачимо ми не знаемо пішіть кліенту.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
Некомпетентний спеціаліст
номер співробітника 506−13
спеціаліст некомпетентний, не розуміється на своїй справі.
Мене (клієнта) не слухає, або твердолобо не хоче цього робити.
По заявці виконує дії від себе без мого погодженн
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Як зекономити 100 гривень на довідці банку
У відділенні Приватбанку на мій запит дівчинка-оператор сказала, що видати таку довідку через відділення буде коштувати 100 гривень. Але є інший, дешевший шлях. А саме: заходите в додаток Приват24, знизу вкладка Сервіси- Довідки- По рахунках. Там вибираєте необхідний рахунок і дані, які вам необхідні в довідці і замовляєте. Через кілька секунд ваша довідка готова і у вкладці Архів ви можете її завантажити на ваш пристрій або надіслати на електронну адресу. З пристрою ви можете за мінімальні кошти роздрукувати довідку вдома, на роботі або в точці надання поліграфічних послуг.
Я робив лише довідку про картковий рахунок, але там їх ще декілька видів і принцип, напевно, такий самий. Буду радий, якщо ці знання зекономлять вам трошки ваших грошей)))
Так, в Приват24 довідки безкоштовні.
Коментарі (2)
Подяка
Руслан буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написати коментар
Приват не жалует карты других банков
Номінал банкнот залежить від місця розташування банкомату, регіону, в залежності від запитів клієнтів та наявності певного виду купюр в касі, з якої кошти надходять до банкомату.
Коментарі (7)
Потрійне списання коштів минулою датою.
03.03.2024 баланс моєї картки став мінусовим!!!
Оператор сказав, що була подвійна транзакція, просто операції ще не оновилися, чекайте на оновлення виписки.
06.02.2024 виписка оновилась з’явилась ця операція яку оператор банку назвав подвійною, а суму по цій операції ще раз зняли з балансу картки, втретє!!!
В мене просто нема слів! Транзакція задвоєна, а сума списання затроєна!!! Просять ще чекати нового оновлення виписки. На прямо поставленні питання не можуть надати відповіді. Як так, не розумію взагалі, Ви цифри бачете порахуйте хоч на калькуляторі, сума на балансі не співпадає з балансом на дату проведення операцій по картці згідно відправляємих автоматично повідомлень після кожної транзакції!!! Жах!!!
Коментарі (1)
Поддержка дно
У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо описати питання короткими фразами або обрати тематику серед популярних питань. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Коментарі (2)
Без будь яких попереджень, пояснень заблоковано доступ до рахунків
Таке рішення начебто прийнято на підставі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Нібито відповідний лист був/буде направлений на адресу мого проживання
Сказати, що я був шокований, це нічого не сказати.
Я є клієнтом банку напевно близько 20 років.
Ніяких нарікань, претензій, зауважень до мене, ніколи не було з боку банку. Навпаки, банк завжди намагався просувати свої продукти, такі, як банківське обслуговування ФОПів та юридичних осів, овердрафт, тощо. Ніяких протизаконних дій, а тим більше передбачених вказаним законом, не здійснював.
Комунікація з банком завжди відбувалась за допомогою менеджерів, телефонних дзвінків, зустрічей, електронної пошти. Тому, коли я запропонував, щоб всі документи з цього питання були направлені мені на електронну пошту, мені було відмовлено.
Також, як з’ясувалося, я повністю позбавлений права перевести власні кошти на закриття кредитної картки.
Підсумовуючи, можна констатувати, що банк без попереджень, блокувань фінансових платежів, просто «наплював» на багаторічну співпрацю.
На жаль, так званий «розвинений сервіс», не є запорукою якісного надання послуг.
Подумайте, перед тим, як обирати банк для обслуговування.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (4)
Ніхто не зателефонува, поставили перед фактом
Не розумію тільки справжню причину і якщо я злочинець, чому ви 16 років обслуговували? Навіщо фахівці ПриватБанку мені телефонували постійно та пропонували послгу банку?
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Коментарі (2)
актуалізація даних ЮО, заявка 34594434
Я прийшов у відділення банку з усіма документами і мені повідомили, що я не можу пройти актуалізацію даних з причини недоступності анкети. Раніше з цього приводу створена заявка 34594434.
Наразі повна бездіяльність, підтримка відповідає — заявка створена, чекайте.
У зв’язку з неможливістю пройти актуалізацію по вині банку, прошу продовжити строк актуалізації даних на відповідний строк затримки банком.
Дякую.
З метою уникнення розголошення банківської таємниці, інформація за заявкою за даним каналом звернення не може бути надана. Для ідентифікації та уточнення даних по заявці, радимо звернутися до чату підтримки на офіційному сайті банку https://privatbank.ua/business.
Коментарі (1)
Списання коштів дотоване заднім числом
Заходжу в прива24, у мене мінус на карті, якого вчора ще не було. Банк сьогодні зробив мінус на карті
Дзвоню, з’ясовую, що коли 4 дні назад купляли піцу в сільпо, у нас з’явилось додаткове списання коштів на туж суму тільки на дві години раніше (в той час ми були в метро)
Ви мені зробили МІНУС, там де він неможливий, як вам після цього довіряти ???
Ця карта тільки розрахункова. Для оплати в інтернет магазинах використовую інші картки
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Після опрацювання, додатково зв'яжемося з вами. Дякуємо за розуміння.
Коментарі (2)
Розірвали договівр без причин та пояснень.
Жодних проблем, якихось повідомлень або чогось аномального не було.
Зранку 30 січня, при спробі увійти в додаток, побачив повідомлення, що треба підтвердити фінансовий номер телефону.
Як виявилось, то була не додаткова міра безпеки, а банк вирішив розірвати всі договори.
Автовідповідач за номером 3700 вказав, що банк прийняв рішення згідно з яким буде розірвано укладені з вами договори та закрито рахунки.
Користувався послугами банку протягом багатьох років.
Жодного разу не виникало жодного питання до мене, як до клієнта.
Спроби вияснити причину такого вчинку розбиваються об стіну.
Працівники відділення банку, само собою, сказати нічого конкретного не можуть.
Їх спроби дізнатись якусь додаткову інформацію щодо причин мають такий же ефект.
Абсолютно незрозуміла причина такої поведінки з боку банка.
Я ніколи не брав участі у сумнівних операціях, махінаціях, шахрайстві.
Не цікавлюсь азартними іграми. Не є терористом. Не займаюсь відмиванням коштів.
Поупкою/продажем криптовалюти також не займаюсь.
Таке відношення до мене, як до клієнта, вважаю несправедливим та образливим.
Яким чином можна дізнатись причину розірвання договорів зі сторони банку?
Якщо в нормальній площині це неможливо, а тільки через суд, то яким чином можна письмово звернутись до банку та отримати письмову відповідь на запит?
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам надійде лист від банку з детальною інформацією. Ви можете сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Написати коментар
Клієнт банка
Ситуація. Людина похилого віку, вибачте, але вже через вік туго розуміє, провали в пам’яті, розмовляє російською, українською практично не розуміє. При розмові з оператором абияк його зрозумів і дав паспортні дані, після того як пенсіонер відповів, що народився в СРСР, як і більшість громадян України похилого віку, зокрема в одному з міст СРСР в м. Москва. Оператор відповів, що ваші дані неправильні йдіть із паспортом до банку.
Ходили повторно до ПриватБанку, виписали нову карту, доступ до Приват24 не розблокували.
Запитання до банку.
• Людині у 76 років йти на курси української мови, інваліду з хворим на хребет, сліпоту? Чи все-таки оператор мав розмовляти тією мовою, яку розуміє клієнт?
• Це вина людини, що вона народилася в СРСР? Чи може народитися заново, в іншій країні?
• Підказувати пенсіонеру під час розмови не можна. Ні, я, звичайно, розумію, що це можуть бути й сторонні особи. Але як тоді бути пенсіонеру, який навіть свій паспорт прочитати не може?
• Чому не можна було пройти ідентифікацію вдома через web-камеру, як ви це робили з іншими клієнтами?
• Чому ви дискримінуєте людей за національною ознакою, місцем народження?
• Як людині платити комуналку? Раніше допомагав чоловік оплачувати комуналку через Приват24. Тепер людині, власникові картки ходити за два-три кілометри, у відділення банку оплачувати комунальні послуги? Ви розумієте, що він ледве ходить? Або ви садисти?
• Скільки ще ганятимете хвору людину?
Ви розумієте, що що ви знущаєтеся з людей похилого віку? Ви гірші, ніж ті рошисти! Мені байдуже ваші вибачення, які ви тут напишете, тому що припускаю що нікого за це не покарайте, що нічого міняти в обслуговуванні ви не будете. Я всього лише хочу, щоб про такі ситуації в ПриватБанк (і) знало як багато більше населення нашої країни!
Ми б не хотіли, щоб у вас склалось негативне враження про нас. Банк ставиться з повагою і завжди дбає про збереження коштів кожного клієнта. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших грошей. Нами постійно проводиться їх оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. В подібних випадках, ми повинні розуміти, що операцію проводить саме власник картки, тому і проводимо ретельну перевірку.
Для розблокування картки не обов'язково відвідувати відділення. Достатньо звернутися в чат pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і з радістю допоможуть вирішити питання.
Здійснити платежі Ви можете дистанційно в особистому кабінеті Приват24 через мобільний застосунок або через веб-версію https://next.privat24.ua/. Для оплати пройдіть в меню Сервіси — Платежі — Комунальні платежі.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Обов'язково перевіримо дії оператора, і проведемо серйозну роботу, щоб в подальшому ви й усі наші клієнти не стикалися з подібними випадками.
Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців, за результатами розгляду якої з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (3)