×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Страховка от Приватбанка — ловушка для простаков
Ми разом із партнерами зі страхової компанії розуміємо, що ви зтикнулись зі складною ситуацією та готові переглянути страхову подію. В свою чергу вам для цього достатньо надати пакет документів від дати травми.
Коментарі (4)
Банк разорвал договор в одностороннем порядке, не уведомив
Мы сейчас разберемся в ситуации, переведем деньги в нормальный банк, закроем счет предприятия, и, если банк нарушил договор, подадим в суд.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (8)
Попытка снятия с диджитал-карточки через 50 минут после её открытия
Оператор в чате сказал, что пытался снять какой-то сервис yourgame-crystal, который мне даже не удалось нагуглить. На мои вопросы о том куда я могу об этом сообщить, оператор только предлагал заблокировать карточку, но с третьего раза сдался и создал внутреннюю заявку на расследование.
Перезвонили на четвёртый день, и сказали что со стороны банка слива быть не могло, а каким образом злоумышленники получили данные карты — они сказать не могут, может перебором (16 цифр карты, правильный срок действия и cvv2 через 50 минут после открытия самой карты — перебор, ага), и списания ж не было — чё ты, мол, паришься? Если не нравится что-то — можешь обратиться в правоохранительные органы.
Поддержка и сопереживание на уровне.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Щоб перевірити інформацію за ситуацією ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (2)
Мільйони українців просять запровадити нарахування кешбеку на постійній основі
А ви вдаєте, що Ви глухі, німі та сліпі.
Ми постійно розвиваємось та дослуховуємось до пропозицій клієнтів. На даний час клієнти можуть приймати участь в акціях, що проводить банк та отримувати кешбек чи цінні призи.
Написати коментар
Бизнес по Приватовски
В даній ситуації повернення квитка могло бути здійснено вами через альтернативні канали, наприклад, самостійно через сайт bilet.pb.ua або за допомогою наших колег в підтримці. Достатньо було своєчасно звернутись в чат на нашому сайті, який працює цілодобово та доступний для звернення із-за кордону.
Що ж до ситуації з відображенням купленого квитка в додатку та наданої вам консультації в підтримці, фахівці проведуть перевірку та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (1)
Невозможно снять валюту в срочном порядке
Перепрошуємо за незручності.
Касир може видати готівку за її наявності в касі. Для зручності клієнтів є можливість заздалегідь замовити валюту через Приват24, щоб на момент звернення у обране відділення потрібна сума була доступна для отримання.
За необхідності терміново зняти готівку з рахунку є можливість конвертувати її в гривню. З валютної картки можна зняти гривню, як у касі, так і в банкоматі.
Коментарі (2)
Купюры с банкомата не принимают платежные терминалы
Будьте осторожны!
За вашою завою купюру можемо направити для дослідження до установи Національного банку.
Коментарі (4)
Блокировка счетов без уведомления
01.10.2021
Последний раз пользовался пополнив интернет услуги
09.10.2021
Уже не смог войти в приват24 после чего красным было написано звонить 3700 или написать в онлайн чат.
В чате онлайн ответили что банк в одностороннем порядке разорвал сотрудничество по причине игнорирования запроса на предоставление информации по транзакциям с зачислением средств на карту.
Уточнив у поддержки почему мне не отправили сообщение на финансовый номер или на финансовую почту, ответили что запрос поступил на смартфон в «додаток приват24». Додаток которого у меня нет пол года ибо он неудобный. Додаток который я лично выключил в веб версии в браузере как контакт куда я не могу получать сообщения.
Получил автоблокировку счета по причине игнорирования запросов от банка, которые они отправляли в «додаток» которого у меня даже нет? Ну бывает.
В поддержке по номеру 3700 ситуацию выслушали и в рамках своих полномочий
посоветовали только прийти в отделение и написать заявку на перевод остатка по картам на счет другого банка. На вопрос можно ли разобраться что пошло не так, почему я не получил запросы от банка на доступные финансовые контакты, почему я не получил ни смс ни письма на электронную почту об разрыве деловых отношений, ответили что информация разглашению не подлежит, что-либо узнать уже нельзя.
Такие дела.
Коментарі (2)
Неадекватний фінмоніторинг Приватбанку
Написати коментар
Осторожно мошенники
Мы не обратили внимание на то что дали разные номера карты сначала на этот номер нужно скинуть сумму
4149 4993 4068 2341
Кожокарь Валентина Анатольевна
А потом на это номер
4149 4991 5651 5098
Козловская Людмила Павловна
Когда я решила написать им с другой страницы все распрашивала и спросила где они находятся они дали адрес, но там их склада нет когда просила дать номер они не дали и потом заблокировали меня.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Протизаконно обмежує рахунок по заяві третьої особи і привласнює депозитні відсотки!
«На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.»
Хотя, предложенных вариантов урегулирования вопроса не было. И главное, мой муж-плательщик-отправитель, обращался к специалисту в банк, с разъяснениями, что не сразу разобрался в происходящем движении его средств и с просьбой снять ограничения со счёта получателя! Специалисты направляют в полицию, но мы не понимаем с каким заявлением… на друг друга писать? Так же на моём счёте находятся денежные проценты с депозита, которые как заявляет банк не вернут!!!
Мінєнкова Анна Олегівна
Коментарі (3)
Закриття програми бонус+
На жаль топ менеджери ПриватБанку не розуміють, що программа Бонус плюс вже давно та на сьогодні вичерпала себе і вже не є актуальною. Багато торгівельних мереж, аптек, тощо повідомовлялися від неї, і вже не надають бонуси та забороняють розраховуватися ними. А ті що є, або підключаються — переважно в рамках тимчасової маркетингової акції, яка закінчується, та программа закривається. Перевіренно на власному досвді.
Що ви пропонуєте сьогодні? Кілька торгівельних закладів (надання послуг), для отримання бонусу у яких треба їхати у якусь частину міста, спеціально шукати їх, витрачати на це час. Аби отримати бонус. Так само треба їхати їх десь шукати, витрачати час, аби витратити бонус. Бо ж використати його можна лише там, де вирішили Ви. А бонус настільки мізерний, що оплатити ним у цих закладах практично немає чого.
Я клієнт Приватбанку зі студенських років, вже 10 років. Останні роки я не маю уявлення, де використати ваш бонус+. Останні кілька років знаєте, як я використовував його? — він був настільки мізерним, що на нього я зміг купити лише упаковку сірників у Вопаку, коли я опинявся біло того Вопака, але у буденному житті щодня Вопак не входить до місця моєї роботи чи проживання. Сьогодні, у 2021 році і Вопак відмовився від вас у м Житомир.
Ви чудово знаєте що у інших українських банках, ваших конкурентах є програмии кешбеку, які дозволяють отримувати бонуси, гроші протягом місяця у вибраних категоріях — Продукти, АЗС та автомобілі, Краса та здоров’я, Спорт та розваги, Таксі, Тварини, Подорожі і тд. Такі кешбекові програми є у Ідеа банку, Альфабанку, Авалі, Монобанку, Таскомбанку, ПУМБ, Форвард, Банк власний рахунок
Ваш колишній топменеджер Дмитро Дубілет, співзасновник Монобанку та його колеги ще у 2017 році зрозуміли, що бонус+ застарів та вичерпав себе. Люди не хочуть ходити та шукати ті кілька магазинів на все місто, де можна отримати / використати бонус від бонус+.
Ви влаштовуєте регулярно маркетингові акції у яких пропонуєте тимчасовий кешбек певній категорії клієнтів за певні дії протягом місяця. Чесно кажучи кілька разів реєструвався, але більшість акцій не підпадала під мене як клієнта або мої дії.
Натомість ви категорично відмовляєтесь від запровадженні постійного кешбеку по категоріях витрат, як у вишче перелічених мною банках. Ви заробляєте щодня на клієнтові на комісях, винагородах, кредитах, комісійній винагороді за інтерчейндж і тд. Водночас ви не бажаєте дати клієнту таку можливість клієнту. Це прикро.
Світ не стоїть на місці, все змінюється. ПриватБанк теж змінюється, чудовий приват24, оновлення інтерфейсу. Але у питанні Бонус+ Ви залишилися на рівні розвитку 5−7 річної давності. Це ваш програш. Я спілкувався з працівниками приватбанку, писав неонаразово на цю тему — у відповідь простий ігнор.
Програма лояльності Бонус+ має тисячі партнерів по всій Україні, як у вигляді наземних торгових точок, так і пропозицій економити на купівлях онлайн. На сайті https://bonus.privatbank.ua/ua/ ви можете знайти актуальні пропозиції в своєму місті.
Окрім того в банку постійно проводиться купа акцій, що дають змогу отримувати кешбек чи вигравати цінні призи просто користуючись послугами банку -https://newpromos.privatbank.ua/
Також для власників карток класу Gold та вище є можливість отримати знижку одразу при оплаті карткою у партнерів програми «Дисконтний клуб» — https://discount.pb.ua/
Коментарі (14)
Банк необоснованно отказал в обслуживании
Наші колеги розглянуть можливість подальшого обслуговування та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (2)
Мошенники
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (7)
Куди ділись кошти???
Ситуація на сьогодні- у доньки день народження через 2 дні, я без грошей! Дякуючи Приват банку.
Єдина надія, що кошти протягом доби будуть повернені…
Сайт на якому ви проводили платіж спочатку направив запит до нас з метою заблокувати суму, а не списати її одразу. Це нормальна практика, котра не порушує правила платіжної системи. В таких випадках сайт має 10 днів на те, щоб списати суму, котра знаходиться в резерві.
У вашому випадку, пізніше замість списання зарезервованої суми до нас був відправлений запит на списання окремої, такої ж суми. Кошти з резерву будуть автоматично повернені на 11й день з моменту оплати, якщо сайт не запросить дану суму до списання. За вашим зверненням ми можемо опротестувати дану операцію за правилами платіжної системи.
Коментарі (4)
Загнали дебетову карту в мінус і начисляють відсотки
Комунікації з нагадуванням про необхідність погашення простроченої заборгованості здійснюються через порушення вами кредитних зобов'язань взятих на себе при користуванні кредитними коштами на іншій картці.
У разі виникнення спірних ситуацій ми за зверненням клієнта можемо подати запит на оскарження тієї чи іншої операції. На даний час немає заявок на оскарження, які б були створені за вашим зверненням. Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті для подачі заявки на оскарження списання, якщо незгодні з операцією по картці.
Так званий овердрафт може виникнути, якщо сайт не списав суму своєчасно і клієнт зміг скористатись повторно коштами, які мали б бути списані раніше за запитом сайту або торгової точки. Банк вимушений дозволити списання, якщо сайт все ж надішле запит за яким раніше були введені ркевізити картки при оплаті. Списання в мінус по картці в даному випадку є вимушеною мірою, а овердрафт, що виник внаслідок даної ситуації є механізмом, котрий дозволяє функціонувати картковому рахунку.
Коментарі (1)
Проверка платежей
Сегодня моей жене, которая оплачивала через интернет услуги размещения платных объявлений, был приостановлен платеж на сумму менее 50 грн с целью проверки. Ребятам явно делать нечего. Позвонили, куча вопросов, при чем есть явно для проверки адекватности что ли: сначала спрашивали дату рождения, а через несколько вопросов сколько Вам лет.
Всё ответили, платеж пропустили. Но затем жена сделала ещё один платеж примерно на такую же маленькую сумму, но другому интернет-изданию. И его снова задержали и снова по кругу те же вопросы. Понятное дело, что на вопрос с чем связаны звонки, ответ: выборочная проверка.
Ребята, у вас система явно сбоит… проверять подряд несколько платежей на такие суммы … При чем проверка это не просто подтверждение в Приват24, а звонок с кучей вопросов, отнимающий кучу времени.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані.
В деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а дані карток не потрапили до третіх осіб.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв: https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (3)
У вас непогашені платіжні забов’язання в інших банках, тому банк вам обмежив кредитний ліміт
Но не вышло, оказался лимит оплаты частями уменьшили ее примерно в 10 раз.
А размер оплаты частями зависит от кредитного лимита, который был уменьшин банком также в 10 раз.
Обращение в онлайн-чат и его результат заставило пробежаться холодному поту по спине. Слова оператора еще не один раз всплывали в голове, мучительно покалывая в сердце.
— Вам уменьшили кредитный лимит, так как у вас есть непогашенные обязательства в других банках.
Недоумение и шок и 2 таблетки валерьянки сопровождали в эту ночь.
'Другие обязательства' были для меня чужды и непонятны, так как я никогда не пользовалась услугами других банков. Меня мучал вопрос, кому тогда я должна и за что, и почему никто этого до сих пор не требует. Прокрутила все свои кредиты и оплаты частями, и ничего не вспомнила.
Утром повторный звонок на 3700 дал дельный совет, обратиться в службу, где можно получить свою кредитную историю 1 раз в год бесплатно. И я ее получила и очень быстро, хотя банк делает тоже самое! Сразу обратилась к консультанту бюро для расшифровки истории. И вуаля! Моя кредитная история чиста, как попа младенца. Спасибу консультанту-прекрасно все разъяснила.
Очередной звонок на 3700 Говорю- история чиста, что за обман. Мне в ответ -разберемся, если все хорошо, то вам пересмотрят кредитный лимит и оплату частями (на тот момент она уже составлят 2000 грн, а ранее около 20000). Вам прийдет уведомление.
Уведомление пришло: ваша заявка рассмотрена, ваш лимит на оплату частями составляет 1000 грн. (Уменьшили еще в 2 раза). Ха ха ха
Начало было простым: решено взять товар в рассрочку.
Но не вышло, оказался лимит оплаты частями уменьшили ее примерно в 10 раз.
А размер оплаты частями зависит от кредитного лимита, который был уменьшин банком также в 10 раз.
Обращение в онлайн-чат и его результат заставило пробежаться холодному поту по спине. Слова оператора еще не один раз всплывали в голове, мучительно покалывая в сердце.
— Вам уменьшили кредитный лимит, так как у вас есть непогашенные обязательства в других банках.
Недоумение и шок и 2 таблетки валерьянки сопровождали в эту ночь.
'Другие обязательства' были для меня чужды и непонятны, так как я никогда не пользовалась услугами других банков. Меня мучал вопрос, кому тогда я должна и за что, и почему никто этого до сих пор не требует. Прокрутила все свои кредиты и оплаты частями, и ничего не вспомнила.
Утром повторный звонок на 3700 дал дельный совет, обратиться в службу, где можно получить свою кредитную историю 1 раз в год бесплатно. И я ее получила и очень быстро, хотя банк делает тоже самое! Сразу обратилась к консультанту бюро для расшифровки истории. И вуаля! Моя кредитная история чиста, как попа младенца. Спасибу консультанту-прекрасно все разъяснила.
Очередной звонок на 3700 Говорю- история чиста, что за обман. Мне в ответ -разберемся, если все хорошо, то вам пересмотрят кредитный лимит (на тот момент он уже составлят 2000 грн, а ранее более 20000). Вам прийдет уведомление.
Уведомление пришло: ваша заявка рассмотрена, ваш кредитный лимит составляет 1000 грн.
Звоню опять на 3700 и никто не перезванивает и сразу в меню нет возможности связаться с оператором. Правдами и неправдами дозвонилась. Но адекватного ответа так и не получила, почему еще более уменьшили лимит.
И вы серьезно, 1000 грн на оплату частями?
Уровень лояльности и преданности к Привату упал со 100 до 0. Вранье раз, нет четкого ответа, что повлияло и как повысить. Хорошо, что на моем месте не оказалась бабушка-пенсионерка. А то она за фразу «непогашені платіжні забов’язання в інших банках» и инсульт могла б получить.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Ви можете надати додаткову інформацію про себе, наприклад, довідку про доходи, щоб банк міг переглянути суму ліміту в сторону його збільшення. В разі збільшення ліміту по картці також може бути переглянуто доступну суму за сервісом «Оплата частинами».
Коментарі (7)
Повернення дублюючих платежів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Приватбанк заблокирован перевод денежных средств через Western Union без объяснения причин
Я ознакомилась с правилами Правила здійснення грошових переказів Системи Western Union (Вестерн Юніон) на сайте Приватбанка
https://static.privatbank.ua/files/perekazy/_Western.pdf
2.2.3.1. Надання коштів для відправлення переказу шляхом внесення готівки: Клієнт вносить суму переказу, оплачує Клієнтську плату, після цього співробітником Банку відправляється переказ і друкується заява на відправлення переказу (у 2-х примірниках) та прибутковий касовий документ про внесення грошових коштів (у 2 -х примірниках), які передаються Клієнту для підпису. Один примірник документів передається Клієнту, інший залишається в Банку.
Таким образом, при оформлении операции были явно нарушены правила:
1. Клієнт вносить суму переказу, оплачує Клієнтську плату — я это выполнила.
2. Співробітником Банку відправляється переказ і друкується заява на відправлення переказу (у 2-х примірниках) та прибутковий касовий документ про внесення грошових коштів (у 2 -х примірниках), які передаються Клієнту для підпису. — Сотрудник банка, кассир Сивак Оксана Анатольевна не распечатывала заяву на отправление перевода и передала мне для подпись только один экземпляр приходно-кассового документа.
Сотрудники банка вели себя очень странно и отказывались отвечать на мои вопросы.
Сегодня, 6 октября 2021 года я позвонила в колл-центр по телефону 3700, оператор Татьяна (№ 294346) не смогла назвать мне причины, почему перевод был заблокирован.
С учетом отзывов, которые я здесь прочитала, надеюсь, что смогу вернуть свои деньги!
Наші колеги перевіряють інформацію по переказу. Ми додатково зв'яжемось з вами в особистих повідомленнях за результатом.
Коментарі (2)