×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Ограничения по карте на пополнение
На жаль, вказаних вами даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Клиентов просто не ценят
К консультантам не добраться (очередь сумашедшая, что пару раз простояв больше часа на холоде, развернулся
и ушел), охранник вообще подсказать ничего не может, переслать на другое отделение, также не хотят.
Не проще Вам нанять в таких случаях больше персонала?
Перепрошуємо, що вам довелося зтикнутись з даною ситуацією. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та просимо клієнтів користуватись дистанційними каналами обслуговування для проведення операцій. Якщо ж візит у відділення все ж є необхідним можна скористатись нашим сайтом pb.ua/map та спланувати свій візит таким чином, щоб не витрачати зайвого часу на очікування. Знайшовши потрібне відділення можна переглянути його графік роботи і перерв, а також періоди найменшої навантаженості.
Коментарі (6)
Блокируют ФОПам снятие налички по непонятным причинам.
Банк працює для вас та в той же час, ми чітко виконкуємо вимоги законодавства, в тому числі це стосується вимог фінансового моніторингу. Банком було ретельно проаналізовано надані вами документи. Зазначені обсяги господарської діяльності неспівставні з обсягами наявних активів, кількість працівників не відповідає виду та обсягам діяльності. Ваша картка відкрита для безготівкових розрахунків в межах доступного балансу.
У разі виникнення додаткових питань ви можете звертатись за авторизованими каналами, що вказані на нашому сайті pb.ua
Написати коментар
Не віддають кошти $$$ із поточного рахунку!!!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Бачимо, що ситуацію було успішно вирішено. Якщо у вас залишилися додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Алла-лучший сотрудник Приват Банка!
Алла, лучший оператор, контакт центра Приват Банка! Очень отзывчивая, чуткая, добрая и терпеливая! Отвечала на все вопросы очень детально и внимательно, и действительно очень терпеливо, ибо наш разговор длился около 26 минут и за это время мы решили так много вопросов, и уточняя ответы Аллы, она очень мило подтверждала наше понимание 😊
Так приятно мы ещё никогда не разговаривали с сотрудником какого-либо банка, по-дружески, но в тоже время профессионально! Спасибо за конкретику и хорошее настроение) Алла, как сделать вас личным банкиром, для Голд Клуба?)
Коментарі (1)
Приватбанк використав мої персональні дані в своїх особистих цілях
29.02.2020 року Приватбанк нарахував мені 565 473,70 грн. (565 тисяч !!!) боргів по відсотках, а далі (увага !!!) сам банк відповідно свого особистого рішення поповнив мій рахунок на суму 536 419,70 грн. (536 тисяч !!!) і списав ці кошти як відміна штрафів за минулі періоди.
Зважаючи на цю ситуацію та на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» я особисто вважаю, що Приватбанк таким чином провів відмивання своїх тіньових доходів з використанням моїх персональних даних без мого дозволу на це.
Я особисто не надавала Приватбанку розпорядження поповнювати мій рахунок на суму більшу як півмільона гривень, до того ж беручи до уваги, що відповідно до ст. 20 зазначеного вище закону фінансові операції є пороговими, якщо сума, на яку здійснюється кожна із них, дорівнює чи перевищує 400 тисяч гривень. А також зважаючи на те, що відповідно до ст. 6 того ж закону, банки є суб'єктами первинного фінансового моніторингу, та відповідно до ст. 8 суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний забезпечувати відповідно до вимог, встановлених відповідним суб'єктом державного фінансового моніторингу, належну організацію та проведення первинного фінансового моніторингу, що належним чином надасть можливість виявляти порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність) незалежно від рівня ризику ділових відносин з клієнтом (проведення фінансових операцій без встановлення ділових відносин) та повідомляти про них спеціально уповноважений орган, а також запобігати використанню послуг та продуктів суб'єкта первинного фінансового моніторингу для проведення клієнтами фінансових операцій з протиправною метою.
Таким чином Приватбанк, не зважаючи на законодавство України, не став подавати до суду щодо стягнення заборгованості, хоча я неодноразово повідомляла Привату, що я готова оспарювати нараховану ним заборгованість у любому розмірі лише в судовому порядку, а незаконно відмив свої тіньові доходи на суму більше як півмільона гривень, використавши при цьому моє ім'я, номер мого паспорту, ідентиф. номеру та інших даних «красиво» підводячи мене під можливу кримінальну відповідальність у розумінні статті 23 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ніякі мої вимоги до банку щодо надання копій документів на підставі яких було проведено банком операцію поповнення карткового рахунку не мали успіху — у відповідь самі відписки.
Таким чином слід зазначити, що пересічні громадяни не мають ніяких прав у боротьбі з свавільлям Приватбанку, так як у 2016 році я вже подавала заяву до правоохоронних органів у зв’язку з іншими незаконними діями привату, два рази зверталась до слідчого судді з приводу безпідставного закриття досудового розслідування, два рази розслідування поновлювали, і всеж таки його закрили за обставинами які мені на цей час не повідомили. Адже Приватбанк це державна установа, як же пересічний громадянин може називати якісь дії державної установи незаконними!!!
Тож хто небудь відновіть права людей.
Порада для інших клієнтів привату, що мають картки Універсальні за договорами до 2010року, перевірте інформацію щодо стану свого рахунку, можливо ваші персональні дані також було використано незаконно.
PS. маю на руках усі підтверджуючі документи, які за вимогою Мінфіну будуть надані для перевірки.
Банк веде свою діяльність керуючись чинним законодавством та в його рамках завжди готовий піти назустріч клієнтам. Як було у вашому випадку, через відсутність платежів на рахунок погашення кредиту були нараховані штрафи, котрі передбачені умовами договору. В свою чергу банк прийняв рішення та провів часткове списання заборгованості з метою надати можливість вам погасити прострочену заборгованість і обслуговуватись в подальшому.
У відповідь на ваше звернення банком було сформовано та направлено на вашу електронну пошту офіційний лист з інформацією по вашому питанню.
Коментарі (14)
Очень помогли!
Выручил Приват очень. А я не подвёл человека. Спасибо Отдельное спасибо оператору в чате приложения Алине.
Дякуємо, що ви з нами :)
Написати коментар
Обкрадають
Дане питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь якомога скоріше.
Коментарі (3)
Спам и постоянные звонки
прошло 3 дня и на мой телефон посыпалось кучу предложений по кредитам, мне начали звонить, предлагать кредиты и только что позвонил сотрудник банка и сообщил, что я должен возместить эти 2500грн.
Извините товарищи, но это беспредел!
Сбой ваш, я никаких покупок на эту сумму не делал! Верните мне деньги!!!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Коментарі (5)
Бесполезная карточка + подозрение на признаки мошенничества
Мало, что она оказалась бесполезна мне, так еще и действия Банка имеют признаки мошенничества.
1) на сайте нет информации об условиях обслуживания карт.
Описание карт есть, а условий (как у других, порядочных, банков) — НЕТ!
Условия я получил уже в личку лишь после активации карты.
Т. е. подаёт услуги без их разъяснения — на основании устных сказок менеджера!
2) Сама же менеджер (при открытии карты в отделении) категорически пыталась втюрить мне КРЕДИТНУЮ карту «Универсальная».
Лишь жалоба в службу поддержки заставила её на следующий день выдать мне ДЕБИТНУЮ карту.
Т. е. пытается «повесить на меня» ненужные мне кредиты!
3) А вот такие прикольные таинственные ответы даёт эта служба поддержки:
«Ми підготували відповідь на ваше звернення: Ми не можемо надати цю інформацію в листі з міркувань безпеки».
Т. е. отфутболивает на «горячую линию» (где я как-то ожидал 35 минут ответ оператора) где оператор будет сказывать мне сказки.
4) Отдельные страницы сайта Банка (например http://www.acsk.privatbank.ua, — с условиями обслуживания КЭП) блокируются браузерами (напр. Firefox — под Linux и Windows), как содержащие вредоносный код.
Т. е. как буд-то Банк пытается взять под контроль мой компьютер? или просто таким образом Банк скрывает условия оплаты?
5) Меньше, чем через неделю после моей регистрации в отделении Банка карточка блокируется.
Банк, ссылаясь на «вимоги чинного законодавства», сообщает о необходимости «обов'язкової планової актуалізації ваших анкетних даних».
Т. е. намерены постоянно требовать копии моих актуальных документов?- а интересно, с какой целью?
6) И, наконец, при попытке пополнить карту выясняю, что в приложении Приват-24 такой возможности — НЕТУ!
Приходится делать перевод из приложения другого банка или пополнять наличкой.
Т. е. для оплат в Интернете она бесполезна.
И зачем мне такой житро… креативный Банк, когда в других банках НИЧЕГО подобного нет?
Умови і правила користування банківськими продуктами та послугами і тарифи знаходяться у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/.
Оформлення картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат. Співробітники банку не оформлюють картки без згоди клієнта.
По зрозумілим причинам, ми можемо надавати інформацію персонального характеру лише ідентифікованим клієнтам на захищених каналах підтримки.
Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Такі вимоги декларує Постанова НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення ´Про здійснення банками фінансового моніторингу´.
Ми проаналізуємо ваші зауваження щодо вказаних вами труднощів з сайтом. Дякуємо, що звернули увагу на ситуацію.
Поповнити свою картку є можливість в Приват24, переказавши кошти між своїми рахунками, при наявності іншої активної картки.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (7)
некомпетентность
Нам шкода, що ваша мама зіткнулася з такими незручностями. Описана вами ситуація потребує більш детальної перевірки.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Коментарі (1)
невозможно получить дивиденты
Вибачте за можливі незручності. Даний телефон активний. Ви завжди можете отримати консультацію, звернувшись до нашого фахівця. Якщо в момент звернення лінія зайнята — спробуйте, будь ласка, здійснити дзвінок трохи пізніше та вам з радістю нададуть консультацію.
Для виплат дивідендів має бути активна картка. Перевірте, будь ласка, її статус в Приват24, або можете уточнити інформацію, звернувшись в нашу підтримку. Для вирішення вашого питання — просимо внести зміни щодо рахунку в цінні папери, згідно умовам та правилам.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Навязали кредит без моего ведома
Получается та же беда — меня делают виновным в их ошибках.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його, згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
У разі виникнення питань у клієнта власника картки, він може звернутись в підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/. Наші фахівці 24/7 онлайн та готові допомогти.
Додатково, по вашому питанню створена заявка на повернення коштів. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Коментарі (1)
Требуют 5000 за терминал
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-194/?lang=uk 3.6.1.3.1.6. В разі пошкодження чи втрати Терміналу Клієнтом вимагати від нього відшкодування збитків на суму вартості втраченого Терміналу. 3.6.1.2.2.14. При втраті або розкраданні термінального обладнання, наданого Банком, впродовж 3 робочих для Банку днів сповістити Банк про такий факт та відшкодувати вартість термінального обладнання в строк не пізніше 10 робочих для Банку днів з моменту виставлення рахунку Банком у розмірі: • 5000 грн. за POS-термінал, miniPOS-терминал або мініпринтер; • 500 грн при псуванні/втраті периферійних пристроїв (блок живлення, пін-пад).
Не совсем мне ясен ответ
Ведь у меня на руках акт
А по ссылке из письма я нашёл и такой пункт 3.6.1.6.6. Факт повернення термінального обладнання Банку фіксується Сторонами в Акті приймання-передачі обладнання
что скажете?
Вже перевіряємо деталі по вашому випадку. За результатами перевірки напишемо вам в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Заморозил 2400грн. из-за своей проблемы
Звоню в поддержку, в ответ — это временная проблема, через пару часов все будет ок.
На следующий день изменений никаких. Только добавилась предавторизация на 2400. Опять в поддержку, после полуторачасового разговора получаю такую фразу «можливо системний
збій чи інші технічні аспекти. Таким чином вийшло, що дана сума задвоїлась». Ну добре, но при чем тут я?
Типа говорят не переживайте мы вернем вам деньги в течение 1−2х недель. А я тем временем буду платить % по кредиту потому что не могу оплатить услуги?
Это что, метод убивания ФОПов? Да для кого-то деньги копеечные, но для меня нет!
Вопросов много:
1. Почему не сработал лимит оплаты в интернет? Хотя до этого случая он мне не раз не давал платить тем же пейпалом.
2. Почему пропавшая сумма в 2400 появилась только на следующий день?
3. И что это за предавторизация на 75 евро? За 25 лет я такое впервые вижу.
4. Почему я должен искать где-то 2400, брать кредить, чтобы иметь возможность продолжать пользоваться своим счетом? Это ведь ошибка банка, а не моя.
5. Почему служба поддержки всячески пытается переложить вину этого инцендента на меня? Я только сделал привычную операцию, которую делаю каждые 2−4 месяца на протяжении десятка лет!
До банку надійшло два запити на оплату, по одному з яких сума вже списана, а по іншому кошти були заблоковані на картці. Кошти можуть знаходитись в резерві до 10-ти днів та повертаються на доступний баланс картки автоматично, якщо не надходить запиту на списання. За вашим зверненням вже сформовано заявку на повернення коштів за результатом обробки якої ми вас додатково повідомимо.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. В разі, якщо оплата не є ризиковою, вона може бути здійснена без необхідності підвищення інтернет ліміту. Це безпечно, адже інтернет ліміт не єдиний механізм, котрий дозволяє виявити та попередити шахрайство по відношенню до наших клієнтів. Окрім того, якщо оплата не є ризиковою це не відміняє того, що для її проведення необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
Коментарі (4)
Судебные тяжбы с Приватбанком
Кому интересно, можете посмотреть в opendatabot дело 469/52/20
Жду Завершения Апелляционного суда и окончания отношенний с этим банком.
ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. При користуванні кредитними коштами позичальник погоджується з умовами договору та бере на себе зобов'язання погашення взятого кредиту. У разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди на зв'язку.
Коментарі (6)
Одностороннє розірвання договору Приватбанком
При спробі оформити картку «Юніора» для своєї доньки, Банк відмовив мені в обслуговуванні, про що оператор повідомив особисто без роз’яснення причин. При спілкуванні з оператором гарячої лінії, було вказано, що Банком прийнято рішення про розірвання Договору обслуговування в односторонньому порядку після закінчення строку дії карток. Зараз в мене закінчується строк дії пенсійної картки, думав, що уж пенсійну картку продлять, але така ж саме історія. Пройшов додаткову ідентифікацію, але і тут мене чекала несподіванка, а саме — відмова в обслуговуванні. Довелося знімати всі кошти з рахунку. Це таким чином банк спонукає до безготівкових розрахунків?! Тепер потрібно витратити багато часу, щоб поїхати до пенсійного фонду, потім знайти інший банк і т.і…, і все це в умовах карантину! Немає слів просто, ця халепа сталася після націоналізації чи є інша причина? З одного з самих «продвинутих» фінустанов Приват перетворився на якусь жлобську контору, яка пресує людей та не дає змоги користуватися грошима, навіть пенсія по інвалідності не є привідом для порядної поведінки Банку. Ще раз підкреслюю, жодних «лівих» операцій по карткам не було. Тільки офіційна зп, пенсія та оплата в торгівельних мережах та інтернет магазинах. В якості поради людям, ні в якому разі не вступайте у відносини з Приватом, отримаєте купу проблем на рівному місці!
На жаль, вказаної інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Коментарі (3)
Актуалізація даних не працює
На гарячу лінію посадили нав’язливого бота, який нічим не може допомогти і відмовляється з'єднувати з живим оператором.
Для введення ПІН-коду відображатимуться лише картки, за якими може бути встановлений ПІН-код, такі як Картка для виплат чи Універсальна. Якщо у вас активна лише інтернет картка, вона не може бути використана для цієї дії, адже дана картка не має встановленого ПІН-коду, так як передбачена для оплат в мережі інтернет де він не потрібний.
Маючи доступ в Приват24 ви можете оформити віртуальну Картку для виплат або Універсальну та отримати ПІН-код від неї, після чого актуалізувати дані.
Як альтернатива, за вашим зверненням в онлайн підтримку фахівці можуть змінити спосіб підтвердження даної операції.
Ми прийняли до уваги ваше зауваження та передали пропозицію для покращення роботи сервісу нашим колегам.
Коментарі (4)
Super bank!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (4)
В который раз меня приват подводит, больше никаких кредиток !
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Написати коментар