Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NikolaCherry 28 жовтня 2021, 9:58
Очень не приятная ситуация, банк скрывает что у них существует лимит на пополнение карт. Вот такие письма я получаю когда пытаюсь вывести деньги на карту (отклонен из-за достижения ежемесячного лимита на сумму платежей и/или количество транзакций, установленного банком поставщика). В банке же нагло врут что они тут не причём и ограничений у них не существует! ЭТО ВРАНЬЕ! Негласный лимит есть! Так что если вы часто пользуетесь картой то знайте что есть лимит и в нужный момент вы просто не можете вывести деньги себе на карту.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2021, 10:14
Добрий день!
На жаль, вказаних вами даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Bosedor 27 жовтня 2021, 16:55
Уважаемый ПриватБанк, что у Вас за отношение к клиентам. Я заказал перевыпушенную карту на отделение и не могу ее забрать больше недели. Выдача занимает меньше минуты.

К консультантам не добраться (очередь сумашедшая, что пару раз простояв больше часа на холоде, развернулся
и ушел), охранник вообще подсказать ничего не может, переслать на другое отделение, также не хотят.

Не проще Вам нанять в таких случаях больше персонала?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 17:58
Добрий день!
Перепрошуємо, що вам довелося зтикнутись з даною ситуацією. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та просимо клієнтів користуватись дистанційними каналами обслуговування для проведення операцій. Якщо ж візит у відділення все ж є необхідним можна скористатись нашим сайтом pb.ua/map та спланувати свій візит таким чином, щоб не витрачати зайвого часу на очікування. Знайшовши потрібне відділення можна переглянути його графік роботи і перерв, а також періоди найменшої навантаженості.
0674078945 27 жовтня 2021, 15:46
Заблокировали снятие налички (конечно же без предупреждения). Предоставил все, и даже больше, документы, три дня переписок, звонков, нервотрёпки, результат ноль. Просто заставляют уходить в другой, (адекватный) банк.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 17:03
Добрий день!
Банк працює для вас та в той же час, ми чітко виконкуємо вимоги законодавства, в тому числі це стосується вимог фінансового моніторингу. Банком було ретельно проаналізовано надані вами документи. Зазначені обсяги господарської діяльності неспівставні з обсягами наявних активів, кількість працівників не відповідає виду та обсягам діяльності. Ваша картка відкрита для безготівкових розрахунків в межах доступного балансу.
У разі виникнення додаткових питань ви можете звертатись за авторизованими каналами, що вказані на нашому сайті pb.ua
Проблема вирішена
Ashkelon 27 жовтня 2021, 11:58
Замовляли кошти в кассу банку, вже другий день немає підтвердження, і банк не віддає власні кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2021, 11:43
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Бачимо, що ситуацію було успішно вирішено. Якщо у вас залишилися додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
morsmile13 26 жовтня 2021, 22:51
22−22:30 — 26 октября 2021 года — оператор Алла

Алла, лучший оператор, контакт центра Приват Банка! Очень отзывчивая, чуткая, добрая и терпеливая! Отвечала на все вопросы очень детально и внимательно, и действительно очень терпеливо, ибо наш разговор длился около 26 минут и за это время мы решили так много вопросов, и уточняя ответы Аллы, она очень мило подтверждала наше понимание 😊
Так приятно мы ещё никогда не разговаривали с сотрудником какого-либо банка, по-дружески, но в тоже время профессионально! Спасибо за конкретику и хорошее настроение) Алла, как сделать вас личным банкиром, для Голд Клуба?)
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 10:23
Вдячні вам за такі теплі слова. Алла, дійсно, дуже любить свою роботу. Хоча персональним банкіром може бути співробітник відділення ми впевнені, що Алла, як і кожен із наших колег в підтримці завжди будуть раді допомогти вам знову :)
Lenochka2017 26 жовтня 2021, 21:47
Нещодавно Приватбанк дозволив мені вхід до Приват24 (з 2015 року мені було заблоковано доступ до цього ресурсу і банк взагалі не надавав інформацію в цифрах щодо стану мого карткового рахунку) і я, ознайомившись з виписками по картковому рахунку у Приват24, була просто шокована свавільлям і вседозволеністю цього державного банку. Мало того, що Приват нараховував якісь захмарні відсотки за договором надання послуг за 2006 рік за яким сам банк не встановив відсотки, оскільки в договорі банк не визначив відсоткову ставку, до того ж ще і строк вимоги по даному договору сплив у 2018 році, так Приватбанк використав мої персональні дані у особистих цілях, а саме
29.02.2020 року Приватбанк нарахував мені 565 473,70 грн. (565 тисяч !!!) боргів по відсотках, а далі (увага !!!) сам банк відповідно свого особистого рішення поповнив мій рахунок на суму 536 419,70 грн. (536 тисяч !!!) і списав ці кошти як відміна штрафів за минулі періоди.
Зважаючи на цю ситуацію та на Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» я особисто вважаю, що Приватбанк таким чином провів відмивання своїх тіньових доходів з використанням моїх персональних даних без мого дозволу на це.
Я особисто не надавала Приватбанку розпорядження поповнювати мій рахунок на суму більшу як півмільона гривень, до того ж беручи до уваги, що відповідно до ст. 20 зазначеного вище закону фінансові операції є пороговими, якщо сума, на яку здійснюється кожна із них, дорівнює чи перевищує 400 тисяч гривень. А також зважаючи на те, що відповідно до ст. 6 того ж закону, банки є суб'єктами первинного фінансового моніторингу, та відповідно до ст. 8 суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний забезпечувати відповідно до вимог, встановлених відповідним суб'єктом державного фінансового моніторингу, належну організацію та проведення первинного фінансового моніторингу, що належним чином надасть можливість виявляти порогові та підозрілі фінансові операції (діяльність) незалежно від рівня ризику ділових відносин з клієнтом (проведення фінансових операцій без встановлення ділових відносин) та повідомляти про них спеціально уповноважений орган, а також запобігати використанню послуг та продуктів суб'єкта первинного фінансового моніторингу для проведення клієнтами фінансових операцій з протиправною метою.
Таким чином Приватбанк, не зважаючи на законодавство України, не став подавати до суду щодо стягнення заборгованості, хоча я неодноразово повідомляла Привату, що я готова оспарювати нараховану ним заборгованість у любому розмірі лише в судовому порядку, а незаконно відмив свої тіньові доходи на суму більше як півмільона гривень, використавши при цьому моє ім'я, номер мого паспорту, ідентиф. номеру та інших даних «красиво» підводячи мене під можливу кримінальну відповідальність у розумінні статті 23 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Ніякі мої вимоги до банку щодо надання копій документів на підставі яких було проведено банком операцію поповнення карткового рахунку не мали успіху — у відповідь самі відписки.
Таким чином слід зазначити, що пересічні громадяни не мають ніяких прав у боротьбі з свавільлям Приватбанку, так як у 2016 році я вже подавала заяву до правоохоронних органів у зв’язку з іншими незаконними діями привату, два рази зверталась до слідчого судді з приводу безпідставного закриття досудового розслідування, два рази розслідування поновлювали, і всеж таки його закрили за обставинами які мені на цей час не повідомили. Адже Приватбанк це державна установа, як же пересічний громадянин може називати якісь дії державної установи незаконними!!!
Тож хто небудь відновіть права людей.
Порада для інших клієнтів привату, що мають картки Універсальні за договорами до 2010року, перевірте інформацію щодо стану свого рахунку, можливо ваші персональні дані також було використано незаконно.
PS. маю на руках усі підтверджуючі документи, які за вимогою Мінфіну будуть надані для перевірки.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 10:09
Добрий день!
Банк веде свою діяльність керуючись чинним законодавством та в його рамках завжди готовий піти назустріч клієнтам. Як було у вашому випадку, через відсутність платежів на рахунок погашення кредиту були нараховані штрафи, котрі передбачені умовами договору. В свою чергу банк прийняв рішення та провів часткове списання заборгованості з метою надати можливість вам погасити прострочену заборгованість і обслуговуватись в подальшому.
У відповідь на ваше звернення банком було сформовано та направлено на вашу електронну пошту офіційний лист з інформацією по вашому питанню.
Gleb Konev 26 жовтня 2021, 20:29
Находу за границей. Но по Украине нужно было перевести деньги. Начал переводить и не обнаружил укр.симку. Думал, что уже ничего не смогу сделать. А человеку срочно нужна была помощь. Обратился к оператору через чат в приложении. Прошёл верификацию, сменил способ подтверждения. И все получилось. Ура!
Выручил Приват очень. А я не подвёл человека. Спасибо Отдельное спасибо оператору в чате приложения Алине.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 10:07
Де б ви не були, знайте, ми завжди поруч 24/7 і готові прийти на допомогу.
Дякуємо, що ви з нами :)
YaIgor 26 жовтня 2021, 18:27
Страшно вже приватовську карточку тримати, місяць назад в жінки 270грн пропало, вчора в мене з зарплатної картки — 1700грн, і ніяких чеків, ніяких транзакцій, карточка майже нова і ніхто навіть номера не знав… Просто випарувалось 1700грн, а служба підтримки на 3700 сказала що шкодують але таке буває
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 19:08
Добрий вечір!
Дане питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь якомога скоріше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dmitryzp1 26 жовтня 2021, 12:38
Корень проблемы лежит в том, что банк случайно заблокировал 2500грн.
прошло 3 дня и на мой телефон посыпалось кучу предложений по кредитам, мне начали звонить, предлагать кредиты и только что позвонил сотрудник банка и сообщил, что я должен возместить эти 2500грн.
Извините товарищи, но это беспредел!
Сбой ваш, я никаких покупок на эту сумму не делал! Верните мне деньги!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 13:30
Добрий день!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Леон Ром 26 жовтня 2021, 9:26
Відділення за адресою: Львів, вул. Героїв УПА, 73
Открыл карточку для платежей в Интернете — жаль потраченного времени.
Мало, что она оказалась бесполезна мне, так еще и действия Банка имеют признаки мошенничества.

1) на сайте нет информации об условиях обслуживания карт.
Описание карт есть, а условий (как у других, порядочных, банков) — НЕТ!
Условия я получил уже в личку лишь после активации карты.
Т. е. подаёт услуги без их разъяснения — на основании устных сказок менеджера!

2) Сама же менеджер (при открытии карты в отделении) категорически пыталась втюрить мне КРЕДИТНУЮ карту «Универсальная».
Лишь жалоба в службу поддержки заставила её на следующий день выдать мне ДЕБИТНУЮ карту.
Т. е. пытается «повесить на меня» ненужные мне кредиты!

3) А вот такие прикольные таинственные ответы даёт эта служба поддержки:
«Ми підготували відповідь на ваше звернення: Ми не можемо надати цю інформацію в листі з міркувань безпеки».
Т. е. отфутболивает на «горячую линию» (где я как-то ожидал 35 минут ответ оператора) где оператор будет сказывать мне сказки.

4) Отдельные страницы сайта Банка (например http://www.acsk.privatbank.ua, — с условиями обслуживания КЭП) блокируются браузерами (напр. Firefox — под Linux и Windows), как содержащие вредоносный код.
Т. е. как буд-то Банк пытается взять под контроль мой компьютер? или просто таким образом Банк скрывает условия оплаты?

5) Меньше, чем через неделю после моей регистрации в отделении Банка карточка блокируется.
Банк, ссылаясь на «вимоги чинного законодавства», сообщает о необходимости «обов'язкової планової актуалізації ваших анкетних даних».
Т. е. намерены постоянно требовать копии моих актуальных документов?- а интересно, с какой целью?

6) И, наконец, при попытке пополнить карту выясняю, что в приложении Приват-24 такой возможности — НЕТУ!
Приходится делать перевод из приложения другого банка или пополнять наличкой.
Т. е. для оплат в Интернете она бесполезна.

И зачем мне такой житро… креативный Банк, когда в других банках НИЧЕГО подобного нет?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 16:37
Добрий день!
Умови і правила користування банківськими продуктами та послугами і тарифи знаходяться у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/.
Оформлення картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат. Співробітники банку не оформлюють картки без згоди клієнта.
По зрозумілим причинам, ми можемо надавати інформацію персонального характеру лише ідентифікованим клієнтам на захищених каналах підтримки.
Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Такі вимоги декларує Постанова НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення ´Про здійснення банками фінансового моніторингу´.
Ми проаналізуємо ваші зауваження щодо вказаних вами труднощів з сайтом. Дякуємо, що звернули увагу на ситуацію.
Поповнити свою картку є можливість в Приват24, переказавши кошти між своїми рахунками, при наявності іншої активної картки.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
0990728595 25 жовтня 2021, 16:51
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 38
так случилось что моей маме нужно было заблокировать карту. но работница банка просто отвязала финансовый номер. а теперь произошла проблема. моя мама специально поехала в отделение банка чтоб привязать номер к карте.но наткнулась на полную некомпетентность и безалаберность рабочего персонала. оператор вместо помощи моей маме привязки номера к карте точнее сделать номер финансовым через банкомат или терминал начала требовать от мамы смартфоню что нет большого экрана не будет финансового номера. мама инвалил и пенсионер я тоже не хожу на ивалидности. без банкомата и терминала теперь не можем входить в приват 24. банкомат и терминал далеко сотрудник г Запорожья соборный 37 мало того что не компетентна. так еще и не выполнят свои обязоности. нужно сделать номер финансовым без терминала или банкомата? так как они находятся далеко, а по здоровью ездить туда нет возможности. но нужен приват 24 а без финансового номера нет возможности
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 17:38
Добрий день!
Нам шкода, що ваша мама зіткнулася з такими незручностями. Описана вами ситуація потребує більш детальної перевірки.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Полезный комментарий
0990728595 29 жовтня 2021, 23:28
С горем пополам проблема решена. Обидно что все равно пришлось ехать повторно в отделение банка. Банку стоит объяснять сотрудникам, о том что они работают с людьми разного возраста. Не все разбираются в банкоматах нового образца. Многие со слезами ищут банкоматы на русском. А сотрудники. Прежде иногда если не понимают сути вопроса. возьмут карту и проверять. Если операторам лень работать с людьми, увальняйте. И возьмите в отделения в штат человека который будет помогать разобраться с терминалом или банкоматом. Увы раньше этот банк уважала и считала образцом квалифицированных работников и честности. Сейчас все больше в отделениях хамства. На горячей линии операторы спокойны и терпеливым. За это отдельное спасибо. После того как в отделении вымотали нервы что у мамы поднялось давление 200/110. Был срыв на оператора. За спокойствие отдельная огромная благодарность. Объяснила., поверила, сделала все чтоб вопрос был решен
Проблема вирішена
nikolay66 25 жовтня 2021, 11:18
Я являюсь акционером АрселорМиттал Кривой Рог, несколько лет назад, согласно очередных законов, заключил договор с Приватбанком на хранение и обслуживание акций. Уже много раз пожалел об этом. Только АрселорМиттал принимает решение о выплате дивидентов акционерам- в банке невозможно ни с кем связаться, чтоб получить их. Несколько раз звонил на 3700, посылают по каким-то номерам, начинающимся на 089…, где никто и никогда не берет трубку. Это продолжается не один месяц. Решение о выплате дивидентов было принято в апреле 2021, сейчас октябрь. Те, у кого акции хранятся в других банках (Кредит Днипро и т. д.)получили дивиденты еще май-июнь, а я, инвалид с проблемами движения, продолжаю гоняться за Приватбанком. все очень печально
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 13:11
Добрий день!
Вибачте за можливі незручності. Даний телефон активний. Ви завжди можете отримати консультацію, звернувшись до нашого фахівця. Якщо в момент звернення лінія зайнята — спробуйте, будь ласка, здійснити дзвінок трохи пізніше та вам з радістю нададуть консультацію.
Для виплат дивідендів має бути активна картка. Перевірте, будь ласка, її статус в Приват24, або можете уточнити інформацію, звернувшись в нашу підтримку. Для вирішення вашого питання — просимо внести зміни щодо рахунку в цінні папери, згідно умовам та правилам.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dmitryzp1 25 жовтня 2021, 10:32
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Сегодня захожу на сайт, а там кредит на меня повесили. У меня принципиальное правило никогда не брать кредитов. Служба поддержки утверждает, что это из-за отрицательного баланса по счету. Но, как я писал в предыдущем посте, пару дней назад у банка произошел сбой, этот факт подтвердила их служба поддержки, она же уверяла, что % по кредитам не будет, что я могу дальше пользоваться счетом, что у меня с него деньги не списали, а только зарезервировались. Не смотря на то, что я не пользовался данным счетом, уже пошли проценты.
Получается та же беда — меня делают виновным в их ошибках.
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 10:55
Добрий день!
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його, згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
У разі виникнення питань у клієнта власника картки, він може звернутись в підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/. Наші фахівці 24/7 онлайн та готові допомогти.
Додатково, по вашому питанню створена заявка на повернення коштів. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем.
Проблема вирішена
Val23 25 жовтня 2021, 2:01
В мае 2021 года я сдал терминал обратно в приват банк. Несколько кнопок были залиты краской, что не повлияло на его исправность. Принимающая девушка при мне позвонила куда-то описала ситуацию и подтвердила, что он исправен, т. к она его включала и проверяла. По телефону ей сказали «принимай». Взамен я получил «акт приймання -передачі обладнання». В котором написано: «обладнання знаходиться в справному стані».Прошло 5 месяцев и стали поступать звонки с требованиями оплатить 5000 грн за терминал, который не работает. Я написал, а онлайн поддержку, показал акт, моя обращение зафиксировали и позже на почту я получил ответ

https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-194/?lang=uk 3.6.1.3.1.6. В разі пошкодження чи втрати Терміналу Клієнтом вимагати від нього відшкодування збитків на суму вартості втраченого Терміналу. 3.6.1.2.2.14. При втраті або розкраданні термінального обладнання, наданого Банком, впродовж 3 робочих для Банку днів сповістити Банк про такий факт та відшкодувати вартість термінального обладнання в строк не пізніше 10 робочих для Банку днів з моменту виставлення рахунку Банком у розмірі: • 5000 грн. за POS-термінал, miniPOS-терминал або мініпринтер; • 500 грн при псуванні/втраті периферійних пристроїв (блок живлення, пін-пад).

Не совсем мне ясен ответ
Ведь у меня на руках акт
А по ссылке из письма я нашёл и такой пункт 3.6.1.6.6. Факт повернення термінального обладнання Банку фіксується Сторонами в Акті приймання-передачі обладнання

что скажете?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2021, 12:19
Добрий день!
Вже перевіряємо деталі по вашому випадку. За результатами перевірки напишемо вам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
dmitryzp1 24 жовтня 2021, 11:22
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Оплатил 75 евро через paypal с корпоративной карты. Лимит по карте 3000грн./сутки. Со счета снялось около 4800, и теперь на счету минус 900грн. Захожу в privat24, смотрю, платеж — 2400, предавторизация — 1$
Звоню в поддержку, в ответ — это временная проблема, через пару часов все будет ок.
На следующий день изменений никаких. Только добавилась предавторизация на 2400. Опять в поддержку, после полуторачасового разговора получаю такую фразу «можливо системний
збій чи інші технічні аспекти. Таким чином вийшло, що дана сума задвоїлась». Ну добре, но при чем тут я?
Типа говорят не переживайте мы вернем вам деньги в течение 1−2х недель. А я тем временем буду платить % по кредиту потому что не могу оплатить услуги?
Это что, метод убивания ФОПов? Да для кого-то деньги копеечные, но для меня нет!
Вопросов много:
1. Почему не сработал лимит оплаты в интернет? Хотя до этого случая он мне не раз не давал платить тем же пейпалом.
2. Почему пропавшая сумма в 2400 появилась только на следующий день?
3. И что это за предавторизация на 75 евро? За 25 лет я такое впервые вижу.
4. Почему я должен искать где-то 2400, брать кредить, чтобы иметь возможность продолжать пользоваться своим счетом? Это ведь ошибка банка, а не моя.
5. Почему служба поддержки всячески пытается переложить вину этого инцендента на меня? Я только сделал привычную операцию, которую делаю каждые 2−4 месяца на протяжении десятка лет!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2021, 12:39
Добрий день!
До банку надійшло два запити на оплату, по одному з яких сума вже списана, а по іншому кошти були заблоковані на картці. Кошти можуть знаходитись в резерві до 10-ти днів та повертаються на доступний баланс картки автоматично, якщо не надходить запиту на списання. За вашим зверненням вже сформовано заявку на повернення коштів за результатом обробки якої ми вас додатково повідомимо.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. В разі, якщо оплата не є ризиковою, вона може бути здійснена без необхідності підвищення інтернет ліміту. Це безпечно, адже інтернет ліміт не єдиний механізм, котрий дозволяє виявити та попередити шахрайство по відношенню до наших клієнтів. Окрім того, якщо оплата не є ризиковою це не відміняє того, що для її проведення необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику.
Ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
elenako75 24 жовтня 2021, 11:03
После открытия в далеком 2012 г карт голд и затем получением лимита, карта активно пользовалась, но потом были сложности со своевременной оплатой сумм, банк начал начислять огромные прцоенты, затем мной это все погашалось и так по кругу. Затем в один момент перестала платить из-за неподъемных начисленных процентов От привата и в 2020 г узнала, что банк подал в суд, чтобы взыскать задолженности по кредиту и начисленным процентам впридачу. Судом первой инстанции было установлено, что клиент (Я) выполнила все условия перед банком и даже переплатила на 20000 тыс+ грн с лихвой. И вот недавно они снова подали апелляцию в Апелляционный суд, чтобы выбить все-таки свои грабительские проценты.
Кому интересно, можете посмотреть в opendatabot дело 469/52/20
Жду Завершения Апелляционного суда и окончания отношенний с этим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2021, 12:15
Добрий день!
ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. При користуванні кредитними коштами позичальник погоджується з умовами договору та бере на себе зобов'язання погашення взятого кредиту. У разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди на зв'язку.
chrystal 23 жовтня 2021, 19:24
Я є багаторічним клієнтом АТ К Б Приватбанк (Далі — Банк). Маю договори на обслуговування у Банку зарплатної, пенсійної карток та карти «Універсальна». Отримую через Банк виключно офіційну заробітну плату та пенсію по інвалідності після утримання всіх податків та зборів. Всі операції по карткам здійснюються прозоро, згідно з законодавством України, ідентифікацію клієнта проходжу своєчасно за першим повідомленням від Банку. Заборгованості та/або невиконаних фінансових зобов’язань перед Банком не маю.
При спробі оформити картку «Юніора» для своєї доньки, Банк відмовив мені в обслуговуванні, про що оператор повідомив особисто без роз’яснення причин. При спілкуванні з оператором гарячої лінії, було вказано, що Банком прийнято рішення про розірвання Договору обслуговування в односторонньому порядку після закінчення строку дії карток. Зараз в мене закінчується строк дії пенсійної картки, думав, що уж пенсійну картку продлять, але така ж саме історія. Пройшов додаткову ідентифікацію, але і тут мене чекала несподіванка, а саме — відмова в обслуговуванні. Довелося знімати всі кошти з рахунку. Це таким чином банк спонукає до безготівкових розрахунків?! Тепер потрібно витратити багато часу, щоб поїхати до пенсійного фонду, потім знайти інший банк і т.і…, і все це в умовах карантину! Немає слів просто, ця халепа сталася після націоналізації чи є інша причина? З одного з самих «продвинутих» фінустанов Приват перетворився на якусь жлобську контору, яка пресує людей та не дає змоги користуватися грошима, навіть пенсія по інвалідності не є привідом для порядної поведінки Банку. Ще раз підкреслюю, жодних «лівих» операцій по карткам не було. Тільки офіційна зп, пенсія та оплата в торгівельних мережах та інтернет магазинах. В якості поради людям, ні в якому разі не вступайте у відносини з Приватом, отримаєте купу проблем на рівному місці!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2021, 10:30
Добрий день!
На жаль, вказаної інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Полезный комментарий
chrystal 3 листопада 2021, 9:31
Питання вирішено! Банк дуже оперативно зі мною зв’язався. Зателефонувала Ольга, фахівець відділу по зверненню громадян та пояснила, що мій запит (пост на форумі!) передано до підрозділу безпеки банку та буде проведено додаткове розслідування. Було зазначено, що термін перевірки не буде тривати 30 днів, які передбачені законодавством, вони намагатимуться зробити моніторинг клієнта скоріше. Вчора, тобто менш ніж через 10 днів, вона зателефонувала та сказала, що питання вирішено позитивно, безпека після перевірки претензій до мене не має та заборону банку щодо здійснення мною операцій знято. Сьогодні у відділенні без питань оформив нову картку. Дякую за оперативність та вибачаюсь за дещо різкий текст на форумі, писав на емоціях.
Проблема вирішена
TheF0cus1 . 23 жовтня 2021, 15:12
Не працює актуалізація даних в додатку. Пропонує вибрати картку і ввести пінкод, але список карт порожній.
На гарячу лінію посадили нав’язливого бота, який нічим не може допомогти і відмовляється з'єднувати з живим оператором.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 17:26
Добрий день!
Для введення ПІН-коду відображатимуться лише картки, за якими може бути встановлений ПІН-код, такі як Картка для виплат чи Універсальна. Якщо у вас активна лише інтернет картка, вона не може бути використана для цієї дії, адже дана картка не має встановленого ПІН-коду, так як передбачена для оплат в мережі інтернет де він не потрібний.
Маючи доступ в Приват24 ви можете оформити віртуальну Картку для виплат або Універсальну та отримати ПІН-код від неї, після чого актуалізувати дані.
Як альтернатива, за вашим зверненням в онлайн підтримку фахівці можуть змінити спосіб підтвердження даної операції.
Ми прийняли до уваги ваше зауваження та передали пропозицію для покращення роботи сервісу нашим колегам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Castrol5w40C3 23 жовтня 2021, 13:09
Крутое и шустрое приложение Приват24
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 14:17
Дякуємо, що знайшли час та оцінили наш додаток! Будемо продовжувати й надалі робити все, щоб наші клієнти залишалися задоволеними :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 жовтня 2021, 9:03
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 25.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
minaevaaaa 23 жовтня 2021, 0:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Підлісна, 3
Есть зарплатная карта, до этого было 2 кредитки которые закрыла без единой просрочки, а закрываю их когда деньги не нужны, ведь всегда можно пойти если нужно и оформить (отделение под домом) пару раз они сами без каких либо причин понижали лимит до 0 причём даже без каких либо уведомлений, вот знаю что лежит некая небольшая сумма на всякий случай, я туда, а там уже 0 лимит, так же и в последний раз произошло, захотела оплатить часть лимита чтобы не выходить с льготного периода, зашла, а там бублик, но за день до этого лимит был, буквально через сутки уже справились, обнулили, ну и зачем вы такие нужны? Там сумма смешная, просрочек нет, с моей стороны обязанности договора выполняю, ладно если бы там 500000 лежало и вам стрёмно стало, а тут уже постоянный клиент много лет и такое западло делаете. Это моя последняя кредитка, планирую закрыть и не звоните мне со своей картой голд, я вам как банку больше не доверяю!
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2021, 10:39
Добрий день!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝