Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Agilova 11 березня 2022, 12:02
Які терміни виконання постанови про зняття арештів з рахунків? До приватбанку додзвонитися не реально.
Складається таке відчуття що це навмисно затягується, як можна отримати конкретну відповідь від банку?
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2022, 14:19
Добрий день!
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, у разі, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, проте є черга на зняття арештів.
Звернувшись в нашу підтримку на захищені канали, є можливість подати заявку на зняття арешту, проте все одно необхідно буде очікувати на зняття орієнтовано 1-2 дні.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
З повагою, Приватбанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
75696883 11 березня 2022, 9:56
Невозможно связаться с операторами, пишется -ожидайтн 10 мин.Прождал 30 мин.Все бесполезно! На оператора выйти не возможно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2022, 11:09
Добрий день!
Вибачте за очікування. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні вашого питання.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 березня 2022, 12:21
Отзыв не засчитан (на 13.03.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LiliiaLebid 10 березня 2022, 23:47
10.03.22 о 23.10. Величезна подяка Руслані за швидку допомогу і змістовні відповіді на усі мої запитання. Це супер спеціаліст!
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2022, 9:28
Добрий ранок!
Вдячні вам за такі теплі слова. Руслана, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 березня 2022, 12:19
Відгук не зарахований (на 13.03.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
annakylik1970 10 березня 2022, 23:21
Здравствуйте. Ежемесячно вношу проценты+обязательный платёж на кредитную карту согласно срокам.
25.02.22 не внесла платёж по причине отсутствия средств. Т.к. заработную плату получала на карту Сбербанка, его без предупреждения ликвидировали вместе со всеми сбережениями на ней. Мне начислили проценты за неуплату в сроки. Является ли ликвидация моей зарплатой карты Сбербанка и лишение работы поводом оспорить или отсрочить штраф за неуплату на Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2022, 9:56
Вітаємо!
Весь лютий ми працювали в штатному режимі, щоб ви могли користуватись карткою без перешкод. Саме тому за лютий ще відсотки були списані.
Колегіальний орган банку 25.02.2022 затвердив нові тимчасові умови за всіма кредитними картками, зокрема й тими, за якими були прострочення зобов'язань строком до 90 днів включно. З 1 березня до 1 червня 2022 року (3 місяці) діють кредитні канікули. Обов'язкового щомісячного платежу не буде. Ви можете погашати заборгованість за своїм бажанням.
Переведення клієнтів відбуватиметься поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Проблема вирішена
Михайло Скляр 10 березня 2022, 6:17
23.03.22 було сплачено повністю заборгованість перед Приват Банком через виконавчу службу. 07.03.22 арешт з зарплатної карти був знятий. На рахунка були гроші. 09.03.22 гроші, які вже були сплачені через виконавчу службу, банк стягнув знову. Усі квитанція об оплаті через виконавчу службу є. Оператор банку жодних пояснень не надав.
Проясніть, будь ласка, ситуацію.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2022, 10:51
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
elantrat0 9 березня 2022, 15:09
Везде пишут о кредитных каникулах, а приватбанк при зачислении зарплаты снимает 50% в счёт погашение долга, помимо того что с зарплаты отчисляется 20% на исполнительную службу, Итог: в военное время с меня сняли 20% пришло на зарплатную карту 80% и с неё банк снял ещё 50% в итоги из 5000 я получила 2200 как мне жить дальше, о каком мире Вы говорите если сами же уничтожаете людей, если не будут приняты меры я буду жаловаться дальше
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 16:26
Добрий день!
У даному випадку ще до кредитних канікул вами було укладено окремий договір з банком, в якому банк пішов на зустріч, здійснив перерахунок заборгованості та/або узгодив більш м'які умови згідно з якими необхідно проводити погашення.
Кредитні канікули було запроваджено банком для клієнтів, які до їх початку користувались на звичайних умовах карткою Універсальна або Універсальна Gold і на час канікул мають змогу не вносити щомісячні платежі.
Проблема вирішена
Lorinel 9 березня 2022, 14:21
На протяжении недели пытаюсь связаться с операторами ПриватБанка для уточнения информации о погашении Оплаты частями в текущей ситуации. Через Гарячую линии выйти на оператора не возможно, отвечает голосовой помощник и ответы зациклены, нет комбинации для связи с оператором. В чате приложения отвечает так же бот, оператор не подключается для внесения разъяснений. Боты не могут дать полной информации по интересующим меня вопросам. По какой причине ограничена возможность связаться с сотредниками линии? Отделение банка в моем городе работает не пойми как, при том, что отделений осталось всего 2.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 15:10
Добрий день!
Банком запроваджено кредитні канікули. Платежі, які не були ще проведені по графіку ( березень-травень ) будуть відтерміновані та їхній графік буде змінено, починаючи з червня.
Наприклад, плановий платіж по Оплаті Частинами на 20 березня, до цього моменту Ваш договір буде переведено на кредитні канікули — цей платіж буде перенесено на 20.06 (наступні платежі аналогічно, квітень — перенесено на 20.07, травень — 20.08 ).
Що ж до звернення в підтримку. В голосовому меню потрібно натиснути нуль та описати своє питання голосовому помічнику, щоб він з'єднав з оператором. В онлайн підтримці на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olgo4ka 9 березня 2022, 13:45
Мы зробили замовлення на запчастини для авто Suzuki sx 4 на сайті: zapchast.com.ua.
З нами зв’язався чоловік Богданов Костянтин Яношович. У нього, як він запевнив все є в наявності. Ми попросили відправити наложеним платежем, або сплатити на рахунок компанії по безготівковому переказу. На що нам сказали, що немає такої можливості. Ми перепитали, що зараз війна і грошей і так не має, на що людина нас запевнила, що в такий час треба допомогати, а не наживаться на людях.
Богданов Костянтин Яношович № картки ПриватБанк: 5457082276804734
кинув нас в цей важкий час на 4000 грн.
Дуже прошу допомогти знайти і покарати дану людину.
Богданов Костянтин — Ви нічим не кращі за окупантів які вторглись на нашу землю, які мародерствують та вбивають наших співвітчизників.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 14:24
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Fixoil 9 березня 2022, 13:30
г. Украинка. Киевская обл.
Пополнить карту 2 недели вообще не реально. Отделение закрыто. Терминалы на прием налички не работают. Банкоматы пустые. Как началась война — банк сдулся.
Президент рекомендует рассчитываться безналом. Но как? Все терминалы в городе не принимают наличку. Это касается не только терминалов Приват. Но и через другие терминалы тоже нельзя пополнить счет Приватбанка.
При том что у нас в городе в принципе спокойно.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 14:23
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на мапі відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима та проводити інкасацію в терміналах самообслуговування. Зняти готівку до 6000 грн на 1 чек також можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу на нашому сайті: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Проблема вирішена
Kelapost 9 березня 2022, 1:42
Согласно розпоряжения КМУ 02.03.2022 198-р арест будет снят со счетов в случае если на счёте менее 100000 грн, и не снимают! При том что, счёт является социальным! В привате такое ощущение что творится одно беззаконие!!! Самый ужасный банк!!!
В приложении общался с оператором, сказал что снимут в течение двух рабочих дней, а прошло уже 4
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 9:31
Доброго ранку!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Sweet16 8 березня 2022, 22:52
У меня счет открытый в рублях РФ, на нем есть средства (счет открывался за долго до войны), недавно хотела перевести деньги на гривневую карту, но операция не прошла, счет в рублях заблокировали. на ГЛ ответили, что это решение НБУ т.к сейчас война и РФ агрессор. Это всё я и так вижу и понимаю. Но это личные средства, и я из хочу получить хотя бы в национальной валюте, и закрыть счет в рублях. Повторяю, счет открыт до войны, и средства туда поступили до войны. Теперь получается по решению НБУ банк себе рубли оставит?Как разблокировать счет и снять деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 9:29
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 закрита можливість здійснювати будь-які операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Проблема вирішена
bnw300733 8 березня 2022, 21:04
Вечер добрый. Ситуация следующая. Во время подтверждения операции на горячей линии дала неправильный ответ на один из вопросов, так как сомневалась указывала ли Свою новую прописку в отделении банка, И соответственно мою учетную запись полностью заблокировали. Естественно для блокировки сказали обратиться в отделение банка. Я попросила предоставить мне какую-то альтернативу так как я проживаю на данный момент в городе Белгороде Одесской области и отделение в этом городе не работают (О чем мне также Подтвердили на горячей линии). Девушка любезно посоветовала мне обратиться в чат онлайн где мне якобы должны были помочь помочь.
Вот что он меня окончательно возмутило так это то что в чате мне начали задавать все те же вопросы как и на горячей линии. Я пояснила что я уже отвечала на эти вопросы и какой-то из моих ответов является неверным. Также я попросила идентифицировать мою личность через фото, селфи ну как это было раньше в Привате. На что мне ответили что такой возможности нет и единственный вариант разблокировать свою карту, с моими средствами так это пойти в отделение банка, которая не работают.
У меня вопрос к людям, которые Принимают решение относительно политики банка в такое тяжелое время ВЫ ЧЕМ ДУМАЕТЕ?! Ладно я проживу без ваших карт и без СВОИХ денег на них, а есть люди у которых может продуктов нет, может кто-то в дороге не может заправить авто что бы отвести свою семью подальше от взрывов, а вы ПРЕДЛАГАЕТЕ ИСКАТЬ НЕРАБОТАЮЩЕЕ ОТДЕЛЕНИЕ ПРИВАТА!!!
Как я сказала это Операторам, Также говорю и вам, в такое тяжелое время обязательно, повторяю обязательно должна существовать альтернатива походу в банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 9:33
Доброго ранку!
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів та даних наших клієнтів, тому при зверненні в підтримку, якщо питання стосується персональних даних, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації не завжди однаковий та вони завжди є такими, відповіді на які знає лише власник картки, а динамічні питання допомагають захистити кошти, адже, на жаль, бувають випадки, коли клієнти передають дані шахраям. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані.
На жаль, на даний час не бачимо інформації щодо вашого звернення в підтримку на сайті. Фахівці чату за вашим зверненням залюбки допоможуть в розблокуванні картки.
Тамара Сурмило 8 березня 2022, 13:51
Я инв1 гр писля родив уже 35 років пенция минимальна постійно обслуговувалась в приват банку було мені вигідно я погано ходю тому оплатить комунальні послуги чи щось купить удобно Півроку назад мою картку було заблоковано виконавчою службою з парковки машина на мені з 1999 р і я іздю на ній дуже рідко ніко за парковку не платила не було ніяких проблем жодного листа про штрафи на мою адресу не приходило проживаю одна чоловик помер 5 років назад На почті мені підтвердили що писем не приносили Виконавчий інспектор потребував справку з банку і виписку що на карточку надходять тільки пенция і субсидія Але почалась війна і сервера виконавчоі служби заблокували виконавчий інспектор говорить що банк не мав права блокувати соіальні виплати, а ім про те що це соц виплати не повідомив І була постанова кабінету міністрів зняти арешт на пенціі і соц виплати на період війни ніяких других доходів у мене нема я не можу заплатить ні комунальні ні купить ліки, а за іду нема мови ім що принисуть сосіди ЗЖАЛЬТЕСЬ ДОПОМОЖІТЬ Даюзгоду на обробку моіх персональних даних
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2022, 14:12
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
Yaroslav23 8 березня 2022, 13:02
Не приходят usd от ирландской компании Betfair. Там говорят, что платеж отклоняет банк. Это в связи с ограничениями?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2022, 14:10
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі платежу та перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anya15 8 березня 2022, 12:25
Срочно нужно подтянуть карту к зарплате
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2022, 13:43
Добрий день!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші колеги будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та з'ясувати деталі, щодо звернення в підтримку по телефону.
Проблема вирішена
Elizabeth768 8 березня 2022, 10:54
В связи с военном положении должны были снять арест с карты.Мало того, что заблокировали незаконного детские выплаты, так и им законы не писаны.Почему монобанк давно уже снял арест с моих карт?! А у вас постоянно какие-то проблемы? Самый ужасный банк с которым я сталкивалась и это только одна из причин составленного мнения …
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2022, 13:39
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття, для цього нашим колегам потрібно трохи часу.
Що ж до того, що картка заблокована за вимогою виконавчої служби то зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.
Також вже є можливість відкрити нову Digital-картку, яку можна буде поповнити та проводити видаткові операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анна hd 7 березня 2022, 22:43
При попытке актуализировать персональные данные разделе «Временное разрешение на жительство» не выбирается страна выдачи кроме Украины. Неужели кроме Украины никто не выдаёт ВНЖ? Вопрос как актуализировать персональный данные корректно?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2022, 14:54
Добрий день!
Перевіряємо інформацію щодо ситуації та наданих вами документів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rebel 7 березня 2022, 17:02
Прохання додати до рубрики «благодійність» фонд Благодійна Організація «Міжнародний благодійний фонд «Повернись живим» з можливістю переказу грошей з рахунку Бонус+.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 18:19
Вітаємо!
Ви можете підтримати українську армію, зробивши благодійний внесок в Приват24 https://next.privat24.ua/ в меню: ´Сервіси — Благодійність — Допомога ЗСУ´ або у мобільному додатку в меню: ´ ∷ — Добро ´.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
grinchuk2312 7 березня 2022, 16:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Теодора Драйзера, 4
банкомат списал 50000грн, но денег не выдал
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 18:19
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації щодо повернення, ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 березня 2022, 19:00
Отзыв не засчитан (на 10.03.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tanya7812 7 березня 2022, 14:45
Сьогодні чоловік намагався відкрити зарплатну картку так для виплати заробітної плати в ЗСУ, йому відмовили, в зв’язку з тим, що двома роками раніше цей банк вкрав з картки чоловіка 5600 грн.так і не повернувши їх до цих пір.Служба безпеки телефонувала і погрожувала.Чоловік закрив рахунок,і відмовився далі співпрацювати ц цією неадекватною конторою.5600 до цих пір не повернуто.А сьогодні відмовилися картку відкрити, ось така, повага, цього банку до наших воїнів-захисників.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2022, 17:36
Вітаємо.
Для уточнення інформації щодо відмови у відкритті рахунку та вирішення питання ваш чоловік може звернутись в наш чат на офіційному сайту банку. Наша служба підтримки працює для вас безперервно та цілодобово. Що стосується викрадення коштів, вони не списуються самостійно в рахунок банку. Проведення розрахункових операцій можливе за наявності картки або її платіжних даних, що відомі лише власнику картки. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝