Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Anna1647494002 30 грудня 2021, 7:45
Подавала заявку на получение денег за вакцинацию 19 декабря, но деньги до сих пор не пришли.Когда будут выплаты?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:33
Добрий день.
Ми розуміємо, що очікування не саме приємне почуття, та Міністерством економіки України вже проводить транші на виплату нашим клієнтам і залишилось зовсім трішки.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії, тобто при подачі заявки 19.12.2021, до 04.01.22 включно очікуємо зарахування.
Щойно ми отримаємо виплату, ви побачите кошти на свої картці.
Проблема вирішена
Vichka2004 30 грудня 2021, 6:24
Я подала заявку на получение 1000 за вакцинацию еще 19 декабря.Сегодня 30 декабря деньги до сих пор не пришли.Хотя я знаю многих людей, которые оформили заявку позже меня и выплату получили.Прошу обьяснить причину невыплаты.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:34
Добрий день.
Ми розуміємо, що очікування не саме приємне почуття, та Міністерством економіки України вже проводить транші на виплату нашим клієнтам і залишилось зовсім трішки.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії, тобто при подачі заявки 19.12.2021, до 04.01.22 включно очікуємо зарахування.
Щойно ми отримаємо виплату, ви побачите кошти на свої картці.
ViraDoshchak 30 грудня 2021, 5:36
Сьогодні вночі, в 03.59 була знята сума 479,69, з моєї карти, яка була з іншого банку, але прикріплена до приват. Це було знято в Дніпрі наб. Перемоги 30. Я там ніколи не була, і не давала згоди на списання суми. Прошу повернути мені мої гроші. Це було не одноразово, але не вистачало коштів на карті. Карту я вже відкріпила. Але де гарантія, що це не повториться.Чекаю вашої допомоги про повернення суми.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:55
Вітаємо!
Дана оплата проведена через платіжний сервіс liqpay та ніяк не пов'язана з додаванням картки до Приват24.
Картку було додано раніше на сайті, що приймає оплату за допомогою платіжного інструмента та підключено підписку.
Для підключення підписки потрібно було вказати дані картки та підтвердити операцію додатково.
Ви можете отримати інформацію щодо платежу(сайт де було проведено оплату) звернувшись в наш чат через захищений канал на сторінці https://www.liqpay.ua/.
Також, варто перевірити виписку по картці за минулі місяці, можливо це допоможе згадати де саме та при яких обставинах було підключено платіж.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olexii911 29 грудня 2021, 21:25
Оперативно вирішили питання з поверненням коштів через шахрайські дії.
Дякую в організації допомоги!
Так тримати!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:10
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 грудня 2021, 10:01
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 31.12.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
SA78 29 грудня 2021, 20:53
Оформил карту еПидтримка прошло уже больше 10 дней, а денег так и не пришло.Выплаты были до 29?? Когда будет поступление денег?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:29
Вітаємо!
Зверніть увагу, що термін в 10 робочих днів не від дати відкриття картки, а від дати подання заявки на виплату в Дії.
Так сталося що різні банки виплачують кошти у обраний ними спосіб. ПриватБанк виконує умови Постанови і чекає на фінансування з боку держави, щоб не ввести клієнта в оману. Так, доведеться трохи почекати, але кошти будуть надіслано на вашу картку як тільки ми отримаємо такий транш від міністерства економіки.
Проблема вирішена
VladyslavOdessa 29 грудня 2021, 13:56
Ошибочно перевёл средства со своей карты на карту жены. Не заметил что, ПриватБанк взял очень большую комиссию (!!!). Позвонил сразу же на горячую линию ПриватБанка чтобы отменить последний перевод: получаю отказ. Перевод с карты на карту НЕЛЬЗЯ отменить. Я много лет являюсь клиентом этого банка. И, данный сервис не понравился. Поэтому ставлю минус (БОЛЬШОЙ). С подобным сталкиваюсь впервые. Очень жаль.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 16:32
Добрий день.
Повернення можливе лише за згодою отримувача. Комісії за успішно проведений платіж при цьому не повертаються, так як послуга надана банком в повному обсязі.
pikusy 29 грудня 2021, 10:03
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
Приват имеет огромное преимущество для ITшников — удобный кабинет ФОП, кучу интеграций, приемлемые тарифы, заманиловки в виде Vip обслуживания.
Но, как оказалось, выделенный vip менеджер и консьерж сервис делают всё, чтобы как можно скорее отказаться от VIP сервисов.
1) Попытка уточнить детали обслуживания заняла больше чем две недели. Информация так и не получена.
2) Консьерж даёт явно противоречивую информацию.
3) Две недели понадобилось, чтобы связаться с выделенным менеджером, все просьбы просто игнорировались.
4) жалобы сами на себя консьерж не принимает и не реагирует.
5) Выделенный менеджер на сложный вопрос просто кинул мало релевантную вопросу ссылку и прекратил переписку.
6) Скрытые лимиты и комиссии, о которых узнаешь только после того, как транзакция совершена. Например — льготный кредит 55 дней распространяется только на сумму до 10 000 грн. Более 10 000 — обычный кредит под кучу%. Выяснить это до того как воспользовался кредитом просто не возможно.

Надеюсь, что закрытие ФОП в Привате не вызовет таких-же проблем и не займёт столько времени как простая попытка выяснить какие-же у меня были условия обслуживания.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 10:53
Добрий день.
Нам шкода, що співпраця з нами залишила у вас таке неприємне враження. Ваша скарга була раніше розглянута нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок.
Nbvc 29 грудня 2021, 8:59
Сотрудники банка ведут себя некомпетентно, разрешают себе разговаривать с клиентами на повышеных тонах. Из-за отсутствия профессиональных навыков страдают люди! Обслуживают клиентов очень долго, отстояв в очереди больше часа есть большая возможность не попасть к специалисту.
Некоторые сотрудники несмотря на возмущение людей проводят своих знакомых без очереди, тем самым создовая конфликтные ситуации.
г. Могилев-Подольский
Площадь Шевченка 4
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 10:07
Добрий день.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Timur20 28 грудня 2021, 21:08
Являюсь клиентом много лет, владелец зарплатой карты. Несколько недель назад, находясь дома получил уведомление через приват 24 о подтверждении предовтаризации на 284 гр. Удивился так как ничего не оплачивал и не заказывал через интернет более нескольких недель. На всякий случай проверил не потерял ли карту. Последняя оказалась на месте. Деньги списали на следующий день. Решил позвонить к банку на горячую линию и описал проблему. Вежливо пообщавшись предложили перезапустить карту и оформить заявление на возврат. Сегодня получил ответ «Цю операцію здійснено в мережі іншого банку, але ми зробимо все, щоб вашу заявку було розглянуто позитивно. Для цього ми зараз формуємо необхідний пакет документів для передачі в міжнародну платіжну систему. За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.» Потеря конечно не такая существенная, я о 284гр., однако отношение к клиенту… слов нет. Ради интереса по реквизитам выяснил кто с меня деньги снял: какой-то агро магазин из Одессы. Карту конечно же перевыпустил, подумываю как бы перейти в другой банк, т.к. приват, просто поставлю многоточие… Желаю что б украденные у меня деньги сделали вас хоть немного счасливие.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 11:30
Добрий день.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Дмитрий Федотов 28 грудня 2021, 19:13
Я — ФОП, счета в ПриватБанке. Увидел рекламу их приложения «Терминал», позволяющего использовать смартфон для эквайринга. Установил, начал регистрироваться в системе, для чего необходимо зарегистрировать точку продажи. Много вариантов у них есть в видах деятельности — и ставки с лотереями, и брачные агентства, и магазины монет и марок, и дома престарелых, и даже аренда и прокат судов. Но вот того, что мне нужно — 7392 «Консультация, менеджмент, паблик-рилэйшн услуги» (абсолютно легальный официальный МСС-код) — нет. Связался с поддержкой, попросил добавить код в справочник, на что получил ответ «Выбирайте из того, что ближе, доступны только те коды, что есть» (скриншот переписки имеется). Это что, какая-то особенно трудная операция — пополнить справочник? Или для неё необходимо обновление банковской лицензии? Или же мне просто не повезло, и я нарвался на нерадивого и ленивого сотрудника? Я не хочу ни код бухгалтерского учёта, ни код дрессировки собак, у меня основной вид деятельности 70.22, и по тому, что я предлагаю клиентам, мне подходит именно МСС 7392.
Мне уже давно другой банк предлагает к ним перевести счета ФОП. Узнаю завтра, если они готовы предоставить терминал с нужным мне кодом, возможно я и смирюсь с оплатой оборудования. А интеграция со смартфоном — это здорово, уверен, что и другие банки быстро это организуют.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 13:01
Добрий день.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
МСС 7392 вже доступний для реєстрації. Робимо все, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
mmacmega 28 грудня 2021, 18:38
При пополнении телефона через приват 24 с этого же телефона, потребовалась дополнительная идентификация. При совершении звонка на 3700 молодой человек с плохой дикцией, начал выпытывать персональные данные. Дата рождения, место рождения, и т. д. Этих данных вполне хватит чтобы получить не законный доступ к счету, с учетом, что банк набирает по объявлениям, как-то это странно. И вместо простого подтверждения простой операции на пополнение телефона, этот упырь блокирует телефон в системе. Повторный звонок на 3700 посоветовали написать в онлайн чат. В онлайн чате тоже не помогли. Я так понимаю потому, что ответы на русском языке в банке перестали воспринимать, что говорит о компетентности сотрудников. Написали что данные предоставленные для верификации не совпадают, обратитесь в отделение банка.
Очень жаль, когда-то был лучший банк Украины. Подозреваю, что отказывают в проведении простых операций на самом деле из-за не платеже способности банка.
А телефон был пополнен из другого банка за 30 секунд, для них пополнение телефона раз в год на 1450 грн не является запредельной суммой как для госбанка прихват банк …
P. S. отделения работают с 9−00 до 17−30. Вопрос, а как быть людям работающим с 8 до 18? (Сейчас посоветуют приехать в субботу) А участившееся утечки персональных данных клиентов к мошенникам происходит через сотрудников банка, за 10 лет предыдущих ни когда не требовалось подтверждать дополнительно регулярные платежи, из службы поддержки не звонили и информация не уходила к 3 лицам.
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 19:47
Добрий вечір!
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності верифікації.
Більшість операцій є можливість провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб удосконалювати віддалені сервіси — Приват24, термінали самообслуговування, банкомати, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Так як ваш відгук стосується третьої особи — ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити даний випадок більш детально.
Alex2525 28 грудня 2021, 17:24
Пополнял карту другого банка через ПриватБанк, уже такая ситуация не первый раз. Первый раз пополнял на 500 пришло 300, связаться с кем-либо невозможно. Ладно 200, в этот раз пополнял на 1000, денег нет, это уже перебор.
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 18:07
Добрий вечір!
Дану заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для її відпрацювання ми чекаємо на результати інкасації. Зробимо все можливе, щоб надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Анастасия Акиндинова 28 грудня 2021, 17:19
18.12.2021 отправила заявку (через программное приложение «Дія») на получение 1000 грн. Сегодня уже 28.12.2021. Рабочий день на исходе (17−05), а денег по е-Підтримки нет. Звоню в банк, отвечают, что нужно ждать 10 БАНКОВСКИХ дней. А об этом и слова не было сказано в постановлении! Понимая, что похабное отношение к клиентам, которое сейчас присуще Приват банку (не первый случай) не будет способствовать праздничному настроению и, собственно, получению денег, хочу закрыть виртуальную карту «е-Підтримка» в этом банке и открыть в другом. Осталось разобраться, как это корректно сделать. Подскажите, как. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 17:55
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з певними незручностями. Дійсно, зарахування коштів здійснюється впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
Цей час потрібний на обробку заявки та отримання коштів від Мінекономіки через основний банк, який розподіляє кошти на всі інші рахунки будь-яких банків.
З повагою, ПриватБанк.
Ольга Довгенко 28 грудня 2021, 16:49
23.12.21 пыталась сформировать справку об уплаченных процентах по ипотеке за 2020 год.приват банк24 не сформировал мне ее, пише, что на данный момент ипотека отсутствует, да она погашена, но за 20 год я имею право получить налоговую льготу! В этот же день позвонила на 3700, они сказали мне что сформируют мне заявку через техподдержку, уточнили мою электронку, сказали, что в течении 5 суток придет справка на нее. Она не пришла.Я пошла сегодня, 28.12.21 в отделение, выстояла полтора часа в очереди, решила взять справку на платной основе. Они тоже ге смогли мне ее сформировать. Т. к ипотека на данный момент закрыта. Нет технической возможности сфлрмировать.Что мне делать!!! Осталось три дня до конца года. Почему из-за технической поичины Приватбанка я не могу воспользоваться налоговой льготой!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 18:02
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути ваш випадок більш детально.
nbazarova 28 грудня 2021, 15:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
В выходной день, с 4 на 5 декабря (ночью с пятницы на субботу) были произведены платежи, без личного поднятия лимита, до 40 тыс. гривен. Вывод денег был произведен с расчетного счета. При произведении операций не было никаких звонков и смс от банка для подтверждения операций.Банк, без моего ведома, на международный счет, перевел деньги и не несет никакой ответственности за произведенные операции, не дает информации об своих действиях и не принимает заявки сразу, лиш с 3 раза.
Произошедший инцидент демонстрирует не компетентность операторов (не предоставляют информацию), банка (который сам имеет возможность, без подтверждения моего личного, зайти в личный кабинет).
Были задействованы программы для изменения локации, чтобы не было возможно отследить адрес, на который были отправлены деньги.
ПС-блокируйте карты и расчетные счета.
Просим обратить ваше внимание, минфин, на то, что банк не несет ответственности за свои действия, не дает своему клиенту безопасность и конфиденциальность.
Банк не предпринял никаких мер, лиш обвиняет, что это сделали родственники и близкие люди, не удостоверившись на 100%.
Вы должны быть посредником между банком и клиентом для регулировки отношений и решения проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 16:51
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей.  Якщо при оплатах введено пароль підтверждення — такі платежі не можуть бути оскаржені як шахрайство, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
Такі оплати можливі лише при веденні коректних даних картки і паролю із смс. В даному разі, треті особи могли отримати дані як з необережності так і маючи доступ до фінансового номеру власника картки.
Раніше ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
MaryanaBL 28 грудня 2021, 13:24
У Вас працюють вічно не задоволені і озлоблені працівники, які позволяють собі підвищувати голос до клієнта банку!!!
Хами! хами і щераз хами, не на такій роботі показувати свій характер потрібно!!!
Зверніть увагу на управляючого відділення!
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 14:10
Добрий день!
Приносимо вибачення від імені банку за таку ситуацію. Наші фахівці вже проводять перевірку, за результатами якої вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
denman1983 28 грудня 2021, 11:29
Користуюсь послугами банку вже більше 10 років. Раніше ніяких проблем не виявлялось. Я працюю офіційно на роботі, заробітна плата регулярно надходить на картку для виплат. 24.12.2021р. дружині необхідно було перекинути кошти зі своєї картки Ощадбанку на мою картку для виплат в Приватбанку. Сьогодні вже 28 грудня, кошти ще не зайшли. Оператор пише, що зайдуть протягом до 3 банківських днів. Але ж шановні!!! Ми живемо в епоху цифровізації! Які 3 банківських днів??? Скоро свята! А ми без грошей.
ЗІ. Ощадбанк надав квитанцію, що кошти списані ще 24.12.2021.
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 12:24
Добрий день!
В подібних випадках, ми є банком-отримувачем коштів, тому як тільки вони надходять нам — ми відразу здійснюємо зарахування на картку клієнта. Регламент міжбанківських переказів — 1-3 банківських днів, на який, на жаль, ми не можемо вплинути. Просимо вас перевірити виписку по картці. Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат стягується, згідно її тарифам: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat. Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати!
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
karina1992 28 грудня 2021, 10:07
Сколько раз я зарекалась не связываться с этим банком! Пришлось открыть карту из-за работы. Мало того, что очень часто глючит приложение, так вот в этот раз деньги вообще не зашли. Думаю, мало ли, выходные, праздники, сбои какие-то. Но! Мне должна была зайти сумма в пятницу, вот уже вторник — и ничего. Пишу менеджеру — она мне говорит звонить на 3700, позвонила на горячую линию 5 раз, так они мне начали втюхивать, что какая-то там моя карта заблокирована из-за подозрительной активности. Что вообще происходит?! Где опция связи с каким-то оператором? В приложении в чате с ботом нет ничего вразумительного. Дорогой Приват! Будьте добры, обратите внимание на смертных простых людей! Как звонить мне в Европу и угрожать о каких-то невыплатах и открытием криминальных дел, так у вас есть и время, и люди, а вот посодействовать вашим клиентам иногда, так резко все ресурсы заканчиваются. Меняю банк и все карты в Привате закрою навсегда. Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 11:20
Вітаємо!
Нами не було зафіксовано складнощів з додатком Приват24.
Можливо, проблема виникає на стороні пристрою, яким користуєтесь. Ви можете надати нам деталі і ми все проаналізуємо.
Перевірте, будь ласка, виписку за дату оплати. Переказ коштів між картками ПриватБанку відбувається миттєво.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Marysa1990 27 грудня 2021, 19:21
Взагалы, щоб оформити в Приватбанку картку єПідтримка для виплати 1000 грн., необхідно встановити на телефон їхній додаток, бо на стаціонарному копютері додати таку карту неможливо!!! Можливо Приватбанк ще й усім смартфони купить з достатьою кількості памяті? Чому я маю заванажувати додаток Приватбанк? Він мені взагалі нецікавий і будее займати місце в моєму і так скромному смартфоні? Невже ви думаєте, що у всіх є ті самі смартфони?
Приватбанк
Відповідь банку
28 грудня 2021, 10:47
Добрий день!
Вибачте за можливі незручності. Дійсно, в ПриватБанку — це віртуальна digital Картка для виплат, яку можна отримати через застосунок, однак, у вас є можливість скористатися одним із альтеративних варіантів оформлення, які описані за посиланням: https://e-aid.diia.gov.ua/#get
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SimpatikPrivat 27 грудня 2021, 17:13
я багато років клієнт-симпатик Привату. І маю вам сказати, що жодного разу, підкреслюю- жодного, в мене не було нарікань на обслуговування. Я звертався при будь яких ситуаціях, в т. ч. з за кордону і завжди мені терпляче, лагідно, уважно і кваліфіковано допомагали. Я хочу сказати, що до назви Привату треба додати три слова: Чуйність-Допомога-Фаховість. І ще. Платиновий фонд Привату-це його працівникі. І що вражає, найкращі традиціі банку, працівники демонструють на всіх рівнях-від управлінців до маленьких філій. Це безумовно величезне досягнення розумного підбору кадрів. Зі Святами Вас, здоров’я Вам всім і маю надію працювати з Вами як найдовше. Ваш Борис Коротков
Приватбанк
Відповідь банку
27 грудня 2021, 17:46
Добрий день!
Такі слова приємніші за будь-які премії :)
Дякуємо, що ви з нами.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝