×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Є-Підтримка
Ми розуміємо, що очікування не саме приємне почуття, та Міністерством економіки України вже проводить транші на виплату нашим клієнтам і залишилось зовсім трішки.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії, тобто при подачі заявки 19.12.2021, до 04.01.22 включно очікуємо зарахування.
Щойно ми отримаємо виплату, ви побачите кошти на свої картці.
Написати коментар
Е-підтримка
Ми розуміємо, що очікування не саме приємне почуття, та Міністерством економіки України вже проводить транші на виплату нашим клієнтам і залишилось зовсім трішки.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії, тобто при подачі заявки 19.12.2021, до 04.01.22 включно очікуємо зарахування.
Щойно ми отримаємо виплату, ви побачите кошти на свої картці.
Коментарі (1)
Шахрайство
Дана оплата проведена через платіжний сервіс liqpay та ніяк не пов'язана з додаванням картки до Приват24.
Картку було додано раніше на сайті, що приймає оплату за допомогою платіжного інструмента та підключено підписку.
Для підключення підписки потрібно було вказати дані картки та підтвердити операцію додатково.
Ви можете отримати інформацію щодо платежу(сайт де було проведено оплату) звернувшись в наш чат через захищений канал на сторінці https://www.liqpay.ua/.
Також, варто перевірити виписку по картці за минулі місяці, можливо це допоможе згадати де саме та при яких обставинах було підключено платіж.
Коментарі (13)
Шахрайські дії
Дякую в організації допомоги!
Так тримати!!!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (4)
ЕПидтримка
Зверніть увагу, що термін в 10 робочих днів не від дати відкриття картки, а від дати подання заявки на виплату в Дії.
Так сталося що різні банки виплачують кошти у обраний ними спосіб. ПриватБанк виконує умови Постанови і чекає на фінансування з боку держави, щоб не ввести клієнта в оману. Так, доведеться трохи почекати, але кошти будуть надіслано на вашу картку як тільки ми отримаємо такий транш від міністерства економіки.
Написати коментар
Ставлю минус сервису ПриватБанка
Повернення можливе лише за згодою отримувача. Комісії за успішно проведений платіж при цьому не повертаються, так як послуга надана банком в повному обсязі.
Коментарі (33)
VIP сервис для IT — глубокое разочарование
Но, как оказалось, выделенный vip менеджер и консьерж сервис делают всё, чтобы как можно скорее отказаться от VIP сервисов.
1) Попытка уточнить детали обслуживания заняла больше чем две недели. Информация так и не получена.
2) Консьерж даёт явно противоречивую информацию.
3) Две недели понадобилось, чтобы связаться с выделенным менеджером, все просьбы просто игнорировались.
4) жалобы сами на себя консьерж не принимает и не реагирует.
5) Выделенный менеджер на сложный вопрос просто кинул мало релевантную вопросу ссылку и прекратил переписку.
6) Скрытые лимиты и комиссии, о которых узнаешь только после того, как транзакция совершена. Например — льготный кредит 55 дней распространяется только на сумму до 10 000 грн. Более 10 000 — обычный кредит под кучу%. Выяснить это до того как воспользовался кредитом просто не возможно.
Надеюсь, что закрытие ФОП в Привате не вызовет таких-же проблем и не займёт столько времени как простая попытка выяснить какие-же у меня были условия обслуживания.
Нам шкода, що співпраця з нами залишила у вас таке неприємне враження. Ваша скарга була раніше розглянута нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок.
Коментарі (6)
Жалоба!!!
Некоторые сотрудники несмотря на возмущение людей проводят своих знакомых без очереди, тем самым создовая конфликтные ситуации.
г. Могилев-Подольский
Площадь Шевченка 4
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Возврат денег
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (3)
Добавить код в справочник? Нет, это невозможно!
Мне уже давно другой банк предлагает к ним перевести счета ФОП. Узнаю завтра, если они готовы предоставить терминал с нужным мне кодом, возможно я и смирюсь с оплатой оборудования. А интеграция со смартфоном — это здорово, уверен, что и другие банки быстро это организуют.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
МСС 7392 вже доступний для реєстрації. Робимо все, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Коментарі (1)
Отзыв о Приват банке
Очень жаль, когда-то был лучший банк Украины. Подозреваю, что отказывают в проведении простых операций на самом деле из-за не платеже способности банка.
А телефон был пополнен из другого банка за 30 секунд, для них пополнение телефона раз в год на 1450 грн не является запредельной суммой как для госбанка прихват банк …
P. S. отделения работают с 9−00 до 17−30. Вопрос, а как быть людям работающим с 8 до 18? (Сейчас посоветуют приехать в субботу) А участившееся утечки персональных данных клиентов к мошенникам происходит через сотрудников банка, за 10 лет предыдущих ни когда не требовалось подтверждать дополнительно регулярные платежи, из службы поддержки не звонили и информация не уходила к 3 лицам.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності верифікації.
Більшість операцій є можливість провести без відвідування відділення.
Ми постійно працюємо над тим, щоб удосконалювати віддалені сервіси — Приват24, термінали самообслуговування, банкомати, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Так як ваш відгук стосується третьої особи — ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити даний випадок більш детально.
Написати коментар
ПриватБанк ворует деньги
Дану заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для її відпрацювання ми чекаємо на результати інкасації. Зробимо все можливе, щоб надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Подарок к Новому году от Приватбанка! Cколько же еще ждать 1000 грн.
Нам шкода, що ви зіткнулися з певними незручностями. Дійсно, зарахування коштів здійснюється впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
Цей час потрібний на обробку заявки та отримання коштів від Мінекономіки через основний банк, який розподіляє кошти на всі інші рахунки будь-яких банків.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Приватбанк не формирует справку о буплаченных процентах
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути ваш випадок більш детально.
Коментарі (1)
Претензия воровства с расчетного счета
Произошедший инцидент демонстрирует не компетентность операторов (не предоставляют информацию), банка (который сам имеет возможность, без подтверждения моего личного, зайти в личный кабинет).
Были задействованы программы для изменения локации, чтобы не было возможно отследить адрес, на который были отправлены деньги.
ПС-блокируйте карты и расчетные счета.
Просим обратить ваше внимание, минфин, на то, что банк не несет ответственности за свои действия, не дает своему клиенту безопасность и конфиденциальность.
Банк не предпринял никаких мер, лиш обвиняет, что это сделали родственники и близкие люди, не удостоверившись на 100%.
Вы должны быть посредником между банком и клиентом для регулировки отношений и решения проблем.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Якщо при оплатах введено пароль підтверждення — такі платежі не можуть бути оскаржені як шахрайство, згідно правилам міжнародних платіжних систем.
Такі оплати можливі лише при веденні коректних даних картки і паролю із смс. В даному разі, треті особи могли отримати дані як з необережності так і маючи доступ до фінансового номеру власника картки.
Раніше ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Вічно озлоблені працівники хами!
Хами! хами і щераз хами, не на такій роботі показувати свій характер потрібно!!!
Зверніть увагу на управляючого відділення!
Приносимо вибачення від імені банку за таку ситуацію. Наші фахівці вже проводять перевірку, за результатами якої вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Гроші не поступають на рахунок
ЗІ. Ощадбанк надав квитанцію, що кошти списані ще 24.12.2021.
В подібних випадках, ми є банком-отримувачем коштів, тому як тільки вони надходять нам — ми відразу здійснюємо зарахування на картку клієнта. Регламент міжбанківських переказів — 1-3 банківських днів, на який, на жаль, ми не можемо вплинути. Просимо вас перевірити виписку по картці. Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат стягується, згідно її тарифам: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat. Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати!
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Деньги не зашли на счёт
Нами не було зафіксовано складнощів з додатком Приват24.
Можливо, проблема виникає на стороні пристрою, яким користуєтесь. Ви можете надати нам деталі і ми все проаналізуємо.
Перевірте, будь ласка, виписку за дату оплати. Переказ коштів між картками ПриватБанку відбувається миттєво.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Приватбанк
Вибачте за можливі незручності. Дійсно, в ПриватБанку — це віртуальна digital Картка для виплат, яку можна отримати через застосунок, однак, у вас є можливість скористатися одним із альтеративних варіантів оформлення, які описані за посиланням: https://e-aid.diia.gov.ua/#get
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Тільки Супер
Такі слова приємніші за будь-які премії :)
Дякуємо, що ви з нами.
Коментарі (2)