×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
За кордоном не можливо зайти в приват24
Приносимо вибачення, що наша підтримка залишила у вас неприємні враження. Ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями.
При вході в особистий кабінет Приват24, система може запропонувати здійснити авторизацію альтернативними способами, один з яких ви можете обрати. Також, при наявності активних карток, ви цілодобово можете звернутися в нашу підтримку, щоб встановити бажаний вами варіант підтвердження входу (наприклад з використанням PIN-коду), де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Ваше питання стосовно встановлення нового фінансового телефону вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб воно було вирішене якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Отказали в обмене повреждённой купюры.
В 14:29 того же дня совершил звонок на горячую линию Приватбанка 3700. В ходе разговора оператор подтвердил правомерность действий кассира.
Поскольку банк государственный, то считаю недопустимым и дискриминационным данный отказ, поскольку я являюсь гражданином Украины.
Связываться со мной не надо. Проблемы нет. Это просто негативный отзыв. Я обратился в другой государственный банк по соседству, клиентом которого я тоже не являюсь, где мне без всякой суеты обменяли повреждённую купюру на 10-гривневую монету.
В касах усіх відділень касир може приймати для зарахування на рахунки, вклади та для валютно-обмінних операцій придатні до обігу та зношені справжні банкноти (монети) національної валюти. Значно зношені або пошкоджені банкноти приймаються тільки в касах спеціально обладнаних відділень, для здійснення усіх касових операцій (в тому числі і для обміну). На жаль, виходячи лише з даних у відгуці немає змоги визначити наскільки була зношена купюра та чи міг її прийняти касир у своєму відділенні, так як значно зношені купюри, приймаються у спеціалізованих відділеннях.
Якщо ваше рішення зміниться, ви можете написати нам в приватні повідомлення та за можливості надати фото купюри, ми передамо інформацію колегам для більш детального розгляду ситуації.
Коментарі (3)
Итоги жалобы на мошенничество сотрудников отделения приват банка!
1) 10.12.21 у моей родной бабушки которой 75 лет, проживает за 45 километров от районного центра Тростянец Сумской области, закончился срок действия карточки на которую она получала паевые выплаты, это была обычная карта для выплат. Она пришла в банк по адресу Сумская область, Тростянец (Сумская область), ул. Вознесенская, 8. руководитель Шелепова Оксана обслуживающий менеджер Ярослава. Ей сообщили в банке что перевыпустить карту смогут только в том случае если она будет на нее получать пенсию. На что бабушка ответила что ей не удобно снимать пенсию за 45 километров ездив к банкомату на маршрутке, а пенсию ей и так приносят наличными средствами, то есть в начислении пенсии на паевую карточку она не нуждается, на что ей предложили передавать карточку тем кто может снимать деньги. Бабушка сказала что она это делать не будет, на что ей сказали тогда помочь в перевыпуске карты не смогут. И бабушка успешно уехала домой так и не заменив карточку. На горячей линии мне сказали это абсурд, и я подумал что бабушка не совсем все поняла. Я приехал с Харькова в Тростянец 17 декабря, в этот момент бабушка была в банке и ей опять отказали. Когда мы вместе зашли в банк мне сказала менеджер Ярослава которая (не заменила просроченную карточку, мотивируя подключить на нее пенсию)что сейчас придет руководитель Шелепова Оксана и решит наш вопрос. Через 15 минут пришла Оксана и сразу мне сообщила что бабушка неправильно поняла нас выставив бабушку «дурой«и в моем присутствии сообщила следующее «Существует два варианта перевыпуска первый — подключить паевую карточку совместно с пенсией, так как пенсия и паевая идет в одном пакете услуг и второй — заказать карточку универсальная голд с ежемесячной оплатой 20 грн на которую и будут зачиляться паевые средства. Бабушка сказала — ей второй вариант даже не предлагали. Выбрали Универсальная голд. Где дели обычную? Кто-то будет наказан?! Готов предать огласки в СМИ»»»»»»»»»»»
ИТОГИ:
Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Транспортні витрати банком не компенсуються. Дякуємо Вам, що Ви знайшли час розповісти про те, що сталося.
— На вопрос я хочу услышать комментарии сотрудников которые обманывают клиентов полный игнор…
— На вопрос что бабушке опять третий раз ехать в районный центр в это же отделение банка стоять в третий раз в очереди что бы сделать обычную карту для выплат и закрыть карту универсальная голд, которую ей обманным путем навязали полный игнор. То есть пусть бабушка в 75 лет едет стоит в очереди потому что наши сотрудники мошенники и мы прикроем их зад!!! Друзья вы государственный банк, так эти вопросы не решаются, есть регламент, ваши сотрудники обманывают клиентов в итоге ваш клиент никак не защищен.Мне плевать с кем вы там провели беседу и провели ли вы ее вообще. У вас есть пострадавший клиент от действий ваших сотрудников! Где письменные объяснительные этого недодиректора и ее подопечной?! Вы считаете нас уведомить не нужно, я хочу видеть объяснительные и заключение по проведенной проверке. Где извинения этих сотрудников??? Где письменное заключение после проверки я и их хочу видеть если вы их провели…Что это еще такое сами натворили сами там замяли и клиент как был дураком так и остался. Я прошу внимание обратить на данный инцидент средства массовой информации»1+1″ ISTV! Так же будет написана жалоба на имя председателя правления!!! Я это так не оставлю.
Ми завжди прагнемо, щоб клієнти отримували лише якісне обслуговування та уважно ставимось до всіх зауважень клієнтів. По описаній вами ситуації була проведена перевірка за результатом якої фахівці намагались зв'язатись з клієнтом та, на жаль, дзвінок від банку не був прийнятий. Клієнт може звернутись самостійно в підтримку на нашому сайті pb.ua або за номером 3700, щоб отримати інформацію про результати перевірки.
Що ж до перевипуску картки, окрім відділення це можна зробити в Приват24 (випустити віртуальну картку), за необхідності клієнту з цим можуть допомогти фахівці підтримки які також можуть оформити заявку на доставку пластикової картки за зверненням клієнта.
Коментарі (9)
ПРИВАТ НЕ ЗАЩИЩАЕТ СВОИХ КЛИЕНТОВ!!!
Сотрудники банка разводят руками: в своей базе они видят, что три раза присылался в Приват24 запрос на CVV код, в приложении клиента они ничего этого не видят. ЭТО КАК???
Когда обратились в Приватбанк за помощью в сборе средств, даже ответа не пришло.
Так они ещё разрешили списать деньги те, которые перечисляли люди…
Дают какие-то сроки на рассмотрение, только время работает не в нашу пользу, эта сумма была частью на покупку лечения ещё на один месяц!!!
С такой службой безопасности скоро у всех на картах будет по 0грн.
АЛЛО!!! Это беспредел!!!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. При проведенні оплати на сторонніх сайтах також використовується додаткове підтвердження (3-D Secure) через код в смс на фінансовий номер клієнта, який мав місце і в даній ситуації, без доступу третіх осіб до фінансового номеру ніхто інший не може дізнатись його. Заявка на оскарження даної операції створена та буде розглянута згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо. Ви можете додатково звернутись самостійно до торгової точки для врегулювання ситуації, якщо не згодні очікувати опрацювання заявки за регламентом платіжної системи.
Зі сторони банку приділяється особлива увага клієнтам, які на свої картки збирають кошти для благодійності. Так, за зверненням клієнта банк може встановити обмеження на картку, реквізити якої клієнт залишив в інтернеті для збору коштів. При встановленні такого обмеження поповнювати картку можна, а для зняття з неї готівки або проведення будь-яких трат необхідне звернення клієнта в підтримку банку. Таким чином кошти будуть додатково захищені і можуть бути використані лише власником картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (19)
Украли деньги вместе с картой — 5632 грн. Банк не просчитал операции подозрительными
ПИН код не запрашивался ни разу. Сообщения в приложения не приходили.
В итоге с карты украли 5 632 гривны.
Но Приват не посчитал себя виноватым и посоветовал «звернутися о отримувача коштів для врегулювання цього питання».
При том со мной вообще никто даже не подумал связаться все пришлось решать в чате службы поддержки и выяснять что все-таки произошло с моей претензией на возврат.
В итоге. Если у вас есть деньги в Приватбанке, уходите в другой банк. Приват не защищает своих клиентов… никак.
Ми розуміємо ваші емоції та в той же час змушені констатувати той факт, що при оплаті була задіяна картка і проведення оскарження операції, як шахрайство, неможливе згідно правил міжнародної платіжної системи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Згідно з умовами договору, клієнт зобов'язаний вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому числі до інформації, нанесеної на неї (п.п. 2.1.4.5.2.).
2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
В даній ситуації вам варто звернутися до правоохоронних органів для отримання записів з магазинів де було проведено покупки та проведення розслідування й подальшого затримання зловмисників.
Зі свого боку ми завжди готові співпрацювати та допомагати поліції.
Коментарі (12)
Не банк, а триндець якийсь
Приносимо свої вибачення за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Як бачимо, на даний момент питання розблокування картки вирішено. У разі чого будемо раді допомогти в приватних повідомленнях.
Коментарі (4)
Жах за кордоном
Особливо хотілось би відмітити кмітливість та професіоналізм! ставлю 10 з 5 зірок!
Прошу керівництво Приват банку відмітити особливою відзнакою даного співробітника і заохотити грошовою винагородою! На відміну від мого персонального банкіра ця людина є Людиною!
Обов’язково передамо Анастасії вашу подяку! Задоволений клієнт — найкраща мотивація :)
Коментарі (1)
Обережно , Шахраї.
протяжном місяця нарахував 337 грн. відсотків.Втікаю з установи, яка нагло обдурює клієнтів.
Нагадаємо, що розрахунок відсотків здійснюється щодня на суму трат, здійснених за рахунок кредиту (згідно з п.п. 2.1.1.3.3. Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms).
Відсотки по вашій картці нараховані коректно згідно з умовами і тарифами обслуговування картки на суму заборгованості, яка була на картці і відрізняється від тої, по якій, як ви вважаєте мало бути здійснено нарахування.
У разі виходу картки з пільгового періоду нарахування здійснюється не на залишок суми, яку клієнт не встиг внести, а на суму заборгованості за останній пільговий період (з розрахунку окремо по кожному дню).
Щоб уникнути нарахування відсотків і залишатись в пільговому періоді достатньо своєчасно вносити на картку суму, яку можна переглянути в Приват24 після натиснення на кнопку «Розрахувати». Пільговий період починає діяти з дати початку користування кредитом до 25-го числа наступного місяця.
Так, наприклад, якщо в жовтні було використано 1000грн кредитного ліміту, а 15-го листопада було внесено і одразу витрачено з картки 500 грн, то 1-го грудня будуть списані відсотки, що нараховувались на всю суму використаного кредиту — 1000 грн. Якщо у даному прикладі не витрачати внесені на картку 500 грн, то за період з 16-го і до кінця листопада відсотки нараховуються не на 1000грн, а на 500грн використаного ліміту.
Ви можете переглянути за який період та на яку суму (окремо по кожному дню) нараховувались відсотки натиснувши у виписці по картці в Приват24 на операцію «Списання відсотків за використання кредитного ліміту» і далі на «Показати розрахунки».
Також радимо ознайомитись з інформацією за посиланням — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold. На сайті в зручній формі викладена інформація по умовам і тарифам картки, разом із відповідями на поширені питання і прикладами, що покликані показати, як працює пільговий період і нарахування відсотків.
Коментарі (19)
Не приходять сповіщення про зняття коштів
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (5)
Найгірший банк серед обслуговування
Нам шкода, що ви відчули незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути ваш випадок більш детально.
Коментарі (2)
Новогоднее чудо
И тут в суматохе предпраздничных дней, отправляя деньги семье с карты Привата, я делаю фатальную ошибку — скидываю их совершенно незнакомому человеку. Случайно, конечно. Ощутимую для меня сумму.
Я написала в чат поддержки почти сразу, ответила на миллион вопросов, заверила, что это не мошенничество, а моя тупость, особо не надеясь на возможность возврата.
Как же я была удивлена и рада, когда через пару дней мне позвонил менеджер и сказал, что деньги смогут вернуть. Сумма в полном объёме вернулась на карту, прямо под елочку)))
Спасибо поддержке Привата за то, что вошли в положение и не дали встречать Новый год расстроенной))
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Коментарі (4)
Гарний банк з розвинутою мережею відділень та банкоматів
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Коментарі (1)
Гроші лишились у банкоматі, а не на моєму рахунку!
Перепрошуємо за завдані незручності. Заявка на повернення коштів вже опрацьована. Кошти вже підготовлені для повернення та найближчим часом будуть зараховані на картку.
Коментарі (1)
Неправомірні вимоги фахівців через бан-кінг
Якщо картка обмежена — це значить, що у банка винкила підозра, що треті особи заволоділи даними по ній і для безпеки ваших коштів встановлено тимчасове обмеження.
Ми надаємо зручну альтерантиву для розблокування, та в той же час, окрім зручності ми мусимо пам'ятати про правила безпеки.
Фото з карткою або ж з паспортом(якщо картка віртуальна) дає змогу переконатись, що звертається саме власник рахунку, а не шахрай, який заволодів даними і тепер бажає в такий нечесний спосіб отримати доступ до коштів.
Якщо з особистих переконань ви не бажаєте проводити операцію віддалено, то ви завжди можете звернутися до відділення і розблокувати картку.
Щодо досвіду працівників, ми запевняємо, що всі вони проходять безперевне навчання для покращення своїх знань та надання нашим клієнтам найкращого сервісу.
Що стосується збереження персональних даних, то АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
Якщо у вас є дані або підозри щодо неправомірних дій співробітників, просимо надати деталі ситуації для проведення перевірки.
Коментарі (1)
Отзыв самому лучшему сотрутнику
Ещё раз огромное ей СПАСИБО!
Вдячні вам за такі теплі слова. Анна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Коментарі (1)
«Новогодний квест» от Приват Банк
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Написати коментар
Дискриминация по прописке
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (2)
є підтримка
Грошову підтримку такого масштабу і в такі обмежені терміни Україна реалізовує вперше і тому можуть виникати та виникають різноманітні труднощі. Але ми зараз робимо усе можливе, щоб ви отримали свої кошти відразу як тільки ми отримаємо їх від держави. Якщо ви маєте відкриту картку єПІдтримка, та подану заявку в Дії – дуже скоро кошти вам надійдуть, а ми вас проінформуємо. Ми будемо приймати платежі до 13.00 31.12 та почнемо знову 04.01.2022 р.
Написати коментар
1000 не отримав
Чогось, якщо на універсальну картку кошти не у термін відправляє клієнт, так відразу проценту. А тут — без різниці.
Нам дуже сумно, що у вас склалась така думка.
На жаль, не завжди все залежить від нас і в даній ситуації ми проводимо виплату після того, як вона надійде до банку.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати подачи заявки в Дії.
Щойно ми отримаємо виплату від Міністерства економіки України, ви побачите кошти на свої картці.
Не варто засмучуватись, ми зробимо все можливе, щоб ви отримали кошти відразу ж, як вони будуть переказані до нашого банку.
Коментарі (5)
Помогите
услугами не допустила ни одной просрочки.Очень прошу помогите мне.Я не в состоянии оплатить эти 15000 тыс.которые украли…Здоровье у меня из-за всего этого тоже очень пошатнулось.Я вообще незнаю как мне быть…
Описані вами дії доступні лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту або ж ПІН коду картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактів.
Коментарі (33)