×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Банк жахливий,
І їм байдуже що ці кошти комусь терміново потрібні. Одним словом жах!
Перепрошуємо за незручності.
Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта.
Написати коментар
Не можу відкрити рахунок Пакунок малюка
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (4)
Снятие денег в кассе
P. S. Думал, что ни одна организация в мире не заставит написать о ней плохой отзыв, поскольку я человек максимально сдержанный и добродушный, но ваш сервис просто ни в какие рамки, твердая 1.
Приносимо вибачення за те, що після звернення до відділення у вас залишився негативний осад. Ми обов'язково проведемо перевірку стосовно даної ситуації та сповістимо вас по результату. Для цього ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Коментарі (5)
Вранье про кредиты на новые авто
На практике 10% никому не дают, об этом рассказывают сотрудники по телефону. Требуют 30% первого взноса. Зачем Вы тогда даете такую рекламу?
В очередной раз банк не отвечает за свои слова.
Дійсно, мінімальний аванс за послугою становить від 10 %, про що зазначено в офіційних джерелах банку. Ознайомитися з інформацією щодо умов кредитування та отримати детальну консультацію у профільних фахівців є можливість на сайті: https://privatbank.ua/kredity/kredit-na-avto?
З повагою, Приватбанк.
Коментарі (5)
Валютный депозит неудачное пополнение
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Нав’язана операція, безпідставне списання коштів
Відразу звернувся до служби підтримки банку з питанням куди зникли гроші. Повідомили — не зникли, а були зараховані на валютний рахунок. Попросив відмінити операцію — підтримка зависла на тривалий час. Тому самостійно перевів їх назад — зникло 173грн. При цьому рух коштів та їх списання у виписці не відображено, що є порушенням ст. 56 (Право клієнта на інформацію) закону Про банки та банківську діяльність. Жодних попереджень про здійснення конвертацій не надходило. Аналогічно з поверненням коштів з інтернет-магазинів — операції не відображаються, прослідкувати рух коштів неможливо.
Служба підтримки працює дуже погано — паузи досягають 10 хвилин, питання не вирішуються, персонал провокує конфлікт, зареєструвати звернення для розгляду відмовляється, що є порушенням Ст. 55 закону Про банки та банківську діяльність.
Звернувся за поясненнями через електронну пошту, але банк відповідь надати відмовився — вимагає надіслати запит рекомендованим листом або завірити електронним підписом, хоча передбачена можливість надіслати відповідь через додаток Приват24.
Гроші досі так і не повернуто — шахраї.
Відгук розглядати як скаргу у відповідності до закону Про звернення громадян. Паперову скаргу надішлю пізніше у випадку подальшої затримки з поверненням коштів.
При оплаті в Приват24, клієнт обирає картку з якої проводитиме оплату та картку, на яку буде проведено платіж.
Після вибору карток, для проведення оплати, платіж потрібно підтвердити, що дає змогу перевірити чи коректно обрані картки і у разі помилки, видалити оплату до її проведення. Якщо ж оплату вже проведено на картку, то в підтримці не можуть її відмінити, на жаль.
Що стосується коштів про які йде мова, то варто звернути увагу на те, що курс продажу та покупки валюти відрізняється.
На сьогодні в Приват24 — купівля 26.05 грн за один долар і продаж 26.3852.
Тобто, якщо ви купили валюту і потім її продали, то буде різниця в залежності від курсу. Ви завжди можете ознайомитись з інформацією по оплаті в Приват24 в архіві, а також у виписці.
Зі свого боку, банк виконав належно ваше дистанційне розпорядження на обрану картку за курсом, що був на момент оплати.
Ми також перевірили ваші звернення до нашої підтримки і просимо вибачити, що оператор не зміг відповісти вам одразу, так як на момент звернення канал чат-онлайн був надто популярний і оператор допускав через це паузи в діалозі.
Додатково нами буде проведено роботу з працівником, що не зміг надати вам відразу відповідь на скаргу, яка була залишена на сайті банку.
Коментарі (19)
Расписание не правильное
На офф сайте приватбанка перерыв в кассе этого отделения с 12.30 до 13.30. На самом деле перерыв у кассы заканчивается в 14.00. 30 минут ждал на улице, а на улице в ноябре прохладно. Решил, если приват украл у меня полчаса времени, я потрачу еще пару минут на плохой отзыв.
Вибачте за незручності, з якими вам довелося зіткнутися при зверненні до відділення. Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Написати коментар
Як закрити картки в приват
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Відмова у прийнятті касою долларів для проведення swift платежів
На прохання показати яким нормативним документом це передбачено — повне не розуміння. Скарга до колл-центру результату не дала, оператор виявився також не компетентним. Саме розумне що міг порадити, увага!!!, це поповнити ціми ж купюрами картку і потім з неї зробити платіж. Але жодної інформації щодо критеріїв зношеності купюр надати не змогла. Як результат платіж не провів, не вистачило грошей після того як частину банкнот касир відмовився приймати, витратив годину часу, чекаючи у черзі до каси.
Інформація за ситуацією передана профільним фахівцям для аналізу та проведення перевірки. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Коментарі (3)
Помогите, пожалуйста, вернуть деньги!
Вчера утром, 8.11.2021, в 8.11 по моей карте была проведена транзакция — предавторизация на сумму 4478.63 грн, что в валюте транзакции составило 169.74$
Данных операций я НЕ ПРОИЗВОДИЛА, о чем сообщила на гарячую линию банка.
Зарегистрировали заявление о мошенничестве, посоветовали обратиться в отделение банка для закрытия старого счета и карты, и открытия нового счета и карты, что и было мной незамедлительно сделано.
Специалист гарячей линии сообщила, что в случае, если данный интернет магазин разблокирует деньги, они мне вернутся, а если произведет списание — я их потеряю и банк ничего сделать не сможет.
Ещё посоветовали обратиться в киберполицию для составления заявки о мошенничестве. Попытка не увенчалась успехом, так как в их форме обязательными для заполнения являются поля о интернет ресурсе, куда производилась оплата, о способе оплаты и реквизитах, номере карты, или кошелька в (в зависимости от типа оплаты) получателя.
Снова обратилась на гарячую линию.
И банк мне эту информацию предоставить не смог — ОНИ НЕ ВИДЯТ, КУДА УШЛИ ДЕНЬГИ!
По карте существуют настройки с обязательным введением кода подтверждения по каждой транзакции.
ПОЧЕМУ в этот раз деньги были сняты без запроса кода подтверждения???
Специалист гарячей линии ответил, что некоторые интернет магазины сами отменяют запрос кода подтверждения для клиента.
Но разве код подтверждения — это защита интернетплощалки, а не клиента банка?
PS.: Моя карта находилась всегда при мне. Доступ к ней вторых лиц невозможен (проживаю и вдвоем с ребенком). Срок действия карты, сvv код, и пин код никому не сообщала. Для оплаты по терминалу ее не использовала (вариант «посмотрели данные» — не мой вариант).
Неужели нельзя вернуть украденные у меня деньги?
Неужели необходимо ждать 11 дней, пока их спишут окончательно?
Щоб здійснити оплату в інтернеті необхідно ввести дані картки, такі як її номер, строк дії та CVV-2 код, що на звороті картки. Якщо ці реквізити картки не введені, або дані при оплаті вказані не вірно, то оплата не буде проведена і кошти з картки не спишуться. В свою чергу, банк нікому не передає зазначені вище дані карток клієнтів.
За вашим зверненням ми створили заявку на оскарження платежу. Правила опрацювання таких заявок суворо регламентовані міжнародною платіжною системою та діють для всіх гравців на ринку. Разом з вами будемо очікувати на обробку заявки та одразу повідомимо вас про результат.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. На нашому сайті розміщені правила та поради, дотримуючись яких наші клієнти можуть самі не дати шахраям викрасти гроші з рахунків:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (8)
РАБОТА ОНЛАЙН-ПОДДЕРЖКИ
Знаем, что прочтение больших публикаций занимает время, но когда это что-то приятное — совсем не жаль 😌
Информацию передам и в личные сообщения и на Минфин.
К сожалению, сотрудники колл-центра не захотели/не смогли помочь, но речь будет о работе онлайн-поддержки.
Зайдя, как всегда, в привычное приложение, обнаружили, что некоторые шаблоны слетели. Важные. Нужные. Ранее с ситуацией уже сталкивались и тогда вопрос был решён очень быстро — мне вручную добавили недостающий шаблон, поскольку он не сохранялся, хотя делали всё строго по инструкции.
Решили и в этот раз попытать счастья у онлайников. Обратились и… каково было моё удивление, когда я увидела знакомое фото и имя специалиста 😱 ЭТО БЫЛ ТОТ ЖЕ ПАРЕНЬ, который давным-давно помог! В глазах сразу засияла надежда 👀
Хочу выразить огромную благодарность специалисту! Его табельный номер 281613, а имя, повторюсь, Денис.
Сотрудник максимально лояльно отнёсся к существующей проблеме (поверьте, это проблема: вводить десятки цифр вручную, боясь пропустить что-то или ошибиться — та ещё пытка) и очень быстро, качественно, профессионально решил её тем же путём, что когда-то — запросил данные и создал шаблон вручную.
Очень счастлива, что в компании имеются такие ответственные и клиентоориентированные специалисты, которые помогают нам, простым (и не совсем) клиентам!
Очень верю, что таких много и они с таким же подходом к своей работе, несмотря на положительный или негативный настрой клиента.
Прошу передать мои слова благодарности руководителю специалиста и ему в частности, для меня это принципиально важно ☝🏼
Сотрудник действительно на своём месте. Желаю ему карьерного роста и не терять эту человечность!
Будем надеяться, что больше ничего слетать не будет, а число довольных обслуживанием разными департаментами компании клиентов будет только расти.
Ми додатково зв'яжемось з вами після перевірки вашого звернення в контакт центр. Проаналізуємо ситуацію, щоб в майбутньому будь-яке питання вирішувалось з першого звернення та максимально швидко.
Написати коментар
Банк продовжує нарахування боргу після сплати за рішенням суду та відмовляється закрити рахунок
Судом було винесено рішення, згідно з яким, з мене було стягнуто заборгованість за кредитним договором у сумі 4481 грн 66 коп та 599 грн 28 коп судового збору. У задоволенні решти позовних вимог банку було відмовлено.
Апеляційну скаргу банком не було подано, натомість було направлено виконавчий лист до державної виконавчої служби. Таким чином, банк погодився з рішенням суду.
Мною було сплачено вищезазначені кошти, таким чином виконано зобов’язання перед банком у повному обсязі.
Проте, після цього представники банку регулярно мені телефонують та вимагають сплатити решту коштів, не зважаючи на те, що суд не підтримав такі вимоги і обгрунтував їх незаконність.
Я направила лист до банку з вимогою закрити відповідний рахунок, керуючись положеннями ст. 1075 Цивільного кодексу України та Інструкції № 492, та вимогою передати відповідні актуальні дані в Українське бюро кредитних історій. На що отримала «відписку» від банку та відмову у закритті рахунку, не зважаючи та однозначну судову практику з цього питання.
Приват банк — це просто збіговисько колекторів, які не діють у правовому полі, направляюсь боржникам листи з фейковими судовими рішеннями (думаю, багато їх «клієнтів» з цим зіткнулися). Бачу лише один вихід — іти до суду з вимогою про обнулення та закриття рахунку.
В своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України. Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надана інформація при зворотньому зв'язку.
Коментарі (28)
Слив данных
Ми не можемо підказати, звідки у шахраїв ваш номер та чому вони зателефонували саме зараз.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
Блокування картки
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Коментарі (2)
Приват списал деньги с карты!!!
Онлайн консультант сказал что в привате сбой и деньги списались повторно!!! Но это нигде не отображается!!! Кроме минусового баланса. Если ситуация не решится, больше этим банком пользоваться не буду!
При проведенні оплати на сторонніх сайтах або в мережі терміналів іншого банку сума може бути зарезервована на картці, а фактичне списання відбувається пізніше за запитом торгової точки. У вашому випадку, банк отримав два запити, один на резервування, а інший на списання такої ж суми торговою точкою. Кошти можуть знаходитись в резерві до 11-днів, що регламентовано правилами міжнародної платіжної системи. Якщо протягом 10-ти днів в банк не надходить запит на їх списання, гроші автоматично повертаються на доступний баланс картки. Кошти можуть повернутись раніше, якщо до банку надійде відповідний запит про виведення їх з резерву.
Якщо ви не проводили оплату в даній торговій точці то за вашим зверненням в підтримку ми можемо подати запит на оскарження тієї чи іншої оплати.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування.
Написати коментар
Карта пакунок малюка
Я надіюсь в когось він добрий. Я мама двійні отримала карту в приват банку «пакунок малюка«дайте відповідь на запитання будьласка!!!)???
Чому я неможу з першого разу нею скористатися? Чому вже сьогодні другий раз непроєходить платіж!? В мене двоє діток (які плачуть) а я займаюсь незрозуміло чим тільки не дітьми? Чому я неможу додщвонитись до спеціаліста, а комп’ютер ганяє мене по цифрах безкорисних!? Чому в вашому меню немає розділу проблеми з картою ПАКУНОК МАЛЮКА? раз ви взяли це на себе то повині нести якусь відповідальність!? раніше з приватному проблем ніяких небуло, зараз одні нерви…
Кошти, отримані на картку «Пакунок малюка», можна витратити тільки на придбання дитячих товарів та товарів для породіллі у визначених мережах закладів торгівлі або через інтернет магазини. Зняття готівки та платежі з картки на картку з даної картки не проводяться. Міністерство соціальної політики передає до банку перелік магазинів у яких дозволена купівля дитячих речей. Підключені магазини розміщені на сайті міністерства https://pakunok-malyuka.ioc.gov.ua.
У разі виникнення питань наші фахівці в онлайн підтримці на сайті банку завжди на зв'язку та готові прийти на допомогу. Також ви можете написати нам в особистому повідомленні, якщо виникли додаткові питання.
Коментарі (1)
Самий сучасний банк!
Перепрошуємо за незручності.
В деяких випадках, щоб опрацювати заявку треба зробити інкасацію, що дасть нам змогу впевнитись в тому, що кошти дійсно не були видані та визначити їх суму. Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швиде опрацювати заявку і за наявності збою повернути кошти клієнту.
Написати коментар
Буллинг от привата
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/229266/
Уже третью неделю мне названивает робот с требованием посетить иx логово, где они якобы выдадут мне новую карту. Агаага
Парадокс ситуации в том, что еще с января у меня нулевой кредитный лимит по иx недокарте, я давно сxодил получил в другие банки аналоги и мне дали сколько я попросил, ибо я являюсь добропорядочным гражданином и соблюдаю договоренности всегда.
Приват же как известно всем читателям минфина плевал на клиента, плевал на все законы и избранно плюет на решения суда, которые его ограничивают
В принципе в последнем пункте я проявляю солидарность с ними. И потому я не могу сказать роботу, говорю здесь --единственный вариант, при котором я не против продолжить сотрудничать с Приватом далее, это полное исключение третьиx лиц в наши договоренности. Разжёвываю никакие исполнительные службы куда к корыту напиxали своиx жён чиновники с продажными судьями не лезут в наши договоренности. Я желаю также не исполнять иx решения, как делает приват когда его ущемляют
я требую с Привата гарантий не блокировать мои счета, которые я доверил ему и только ему на запросы всякиx чиновников, на парковочное место, которыx заеxали.
И только тогда можете мне звонить
Коментарі (24)
Консультант Ганна
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Низкая процентная ставка по депозитам, закрытие услуги «Стандарт безналоговый»
Ви завжди можете обрати зручний вклад з доступного переліку https://privatbank.ua/depozit
Коментарі (1)