Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерий Борисюк 26 лютого 2022, 12:59
Шановний Приватбанк, зробіть будь ласка можливість витратити бонус плюс який багато в кого залишився на користь ВСУ. Навіщо зараз тримати ці рахунки та недіючу програму з цими бонусами, так хочаб якась корить буде.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 15:50
Добрий день!
Вдячні за ваш відгук та небайдужість! Слідкуйте, будь ласка, за новинами банку.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Sasha33 27 лютого 2022, 7:12
Уже можна перекидати на добро з бонус+
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
liaggg 25 лютого 2022, 23:38
Выключайте свою подсветку на ночь!
Вы закрылись и пошли домой, а дома рядом с вашим отделением как на ладони! Будьте понимающими, выключайте на ночь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 11:27
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук. Інформація прийнята до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
StarFighter27 25 лютого 2022, 21:48
Вчера началось вторжение в страну, утром лимитом можно было воспользоваться (либо мне просто повезло). Банк увеличивает лимит когда ему выгодно и когда клиент при деньгах. Сейчас банк просто блокирует карты с возможностью только пополнять ее, но не тратить с нее. А если люди лишаться работы не из-за своей глупости и бездеятельности, Вы как миленькие будете на всех своих «шавок» натравливать?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 10:26
Добрий день!
ПриватБанк відновив для клієнтів користування кредитними коштами.
Відсьогодні можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці.
Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Я клиент банка больше 10лет, кредитный рейтинг > 95%. Сами звонят выпаривают увеличение кредитного лимита мол «вдруг понадобятся деньги вы сможете ими пользоваться». И когда деньги понадобились вы блокируете их.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 10:24
Добрий день!
ПриватБанк відновив для клієнтів користування кредитними коштами.
Відсьогодні можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці.
Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
sis 25 лютого 2022, 20:23
Второй день, стою часами в очередях и не могу снять наличку с пенсионной карты мужа (дебетовой). В отделении банка в кассе тоже 0! Ни утром, ни днем, ни вечером ничего не получается. Сегодня ни один банкомат в городе не выдавал наличку вообще, мы утром обьехали все Приватовские банкоматы в городе. Два дня у нас квест, называется «забери свои деньги у банка». «Спасибо»! Токмак. Запорожская область.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2022, 10:36
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Таке можливо, якщо в банкоматі закінчуються кошти — тимчасово немає можливості виконати ваш запит.
Для зняття суми ви завжди можете скористатися іншими найближчими банкоматами, де є готівка, в тому числі і банкоматами інших банків без додаткових комісій.
З повагою, ПриватБанк.
12irina12 25 лютого 2022, 17:05
Заходжу до сайту привату, а там таке «Ограничение на карте
Погасите долг, и мы пересмотрим размер кредитного лимита в течение 3 дней.
Если долг не будет погашен, вы не сможете получить кредит в будущем.
Более подробную информацию вы можете получить в чате „Помощь Онлайн“.»
Я багато років з Приватом. Завжди довіряла, заробітну плату отримую в цьому банку. І, як виявилося, скидати цю заробітну плату на «Універсальну» було величезною помилкою.
Дуже принижує той факт, що ти навіть хліба купити не можеш. Але й урок непоганий.
Йди ти гаєм Приватбанк, як тільки скінчаться воєнні дії, ми попрощаємося. Це були непогані 12 років разом.
А п’ять зірочок за те, що я дійсно була всі ці роки задоволена обслуговуванням.
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2022, 18:13
Добрий вечір!
Банк відміняє раніше введені тимчасові обмеження на користування кредитними коштами. Протягом доби можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці. Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
amonamarth 25 лютого 2022, 16:03
Заблокировали возможность пользоваться кредитными средствами, нижайший поклон вам за это, укрепляете веру в то что ПриватБанк думает только как прикрыть свою *** , а на людей им просто *** . И конечно же, все заявления накануне, что Приватбанк ничего подобного делать не будет и отделения и банкоматы будут работать в прежнем режиме, все это гнусная ложь!
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2022, 18:12
Добрий вечір!
Банк відміняє раніше введені тимчасові обмеження на користування кредитними коштами. Протягом доби можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці. Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
alimar 25 лютого 2022, 14:19
Заблокували можливість користуватися кредитними коштами, дякую! Дуже вчасно! Думайте і далі тільки про свої жопи і свій прибуток!!! Патріоти ***
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2022, 14:45
Добрий день!
Банк відміняє раніше введені тимчасові обмеження на користування кредитними коштами. Протягом доби можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці. Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
tyshenkoV 25 лютого 2022, 10:55
Карта «универсальная» в ПриватБанка не является для меня основной, (основная — другого банка) однако изредка я все же совершаю некоторые покупки с ее помощью.

На универсальной у меня есть кредитный лимит в 2000, которым я практический никогда не пользуюсь. Так же, в ПриватБанке у меня открыт ФОП счёт, на котором уже долгое время хранится 15000 долларов.

Описываемая ситуация произошла утром 24.02, когда русские оккупанты начали бомбить мой город — утром я пошел в ближайший супермаркет что бы купить продукты первой необходимости. По ошибке я расплатился картой ПриватБанка, а не своей основной. Чек был на ~500грн, положительный остаток на счету ~250грн, таким образом было использовано ~250грн кредитного лимита. Вполне себе обычная ситуация, не так ли?

Как бы не так, отвечает нам ПриватБанк!

Зайдя на следующий день, т. е. сегодня в Приват24 я обнаружил, что без каких либо на то причин и уведомлений моя карта ЗАБЛОКИРОВАНА!!!

Я, конечно, в шоке. И нет, конечно, я не сильно пострадаю из-за этого, у меня достаточно денег как на картах других банков так и наличных. Но! А что если бы у меня их не было? ПриватБанк, во время войны, лишил бы меня средств к существованию, возможности купить продукты и медицинские препараты первой необходимости???

И скольких людей ПриватБанк поставил в подобную ситуацию по всей Украине?

SHAME ON YOU, PRIVATBANK!

Слава Збройним Силам України!
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2022, 11:16
Добрий день!
Банк не блокує всі картки, клієнти можуть здійснювати операції з власними коштами.
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов´язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Проблема вирішена
Євген Переверзєв 25 лютого 2022, 8:26
У меня отличная кредитная история, и не было просрочку, а так же время погашения 25 марта, но, в такое тяжёлое время, они мало того что блокируют кредитный лимит, но это ладно… другие тоже так делают. Но эти ведут себя как гопники, и уже не первый раз. Сейчас кредитная карта заблокирована, и висит сообщение: «Погасите долг, и мы пересмотрим размер кредитного лимита в течении 3х дней. Если долго не будет погашен, вы не сможете получить кредит в будущем.» Какие три дня? Срок 25марта, и что это за запугивание- «вы не сможете получить кредит в будущем», знаете что, после Ваших звонков за долг в 2 гривны в бизнес счетах, и такое, никому не рекомендую. Приватбанк-банк гопник. Очень жаль, такой удобный и такое ужасное отношение.
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2022, 10:13
Добрий день!
У деяких клієнтів в Приват24 відображається повідомлення про необхідність погашення заборгованості за карткою універсальна протягом 3 днів. Наші фахівці вже працюють над виправленням складнощів.
Умови погашення заборгованості залишаються стандартними – якщо в цьому місяці вже внесено необхідну суму, то наступний мінімальний платіж або суму платежу за пільговим періодом можна вносити до 25.03.2022.
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов´язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ravashol 23 лютого 2022, 21:39
Только что провёл перевод со своей карты ПБ на другую свою карту иностранного банка суммы 29 999 грн. Вижу, что с карты ПБ деньги списались, но карту, на которую я переводил, не поступили. В чём может быть причина — выяснить так и не удалось, дозвониться невозможно, полчаса в телефоне просто играет музыка и всё. Через помощь онлайн в чате Приват-24 тоже ничего добиться нельзя, робот просто суёт бесполезные шаблоны. Не банк, а издевательство.
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2022, 10:24
Добрий день!
Платіж (Р2Р) на картку іншого, в тому числі закордонного банку, за регламентом проводиться до 3х днів. Ви можете бачити статус платежу в архіві в своєму Приват24.
Як бачимо, фахівці підтримки надали інформацію по стану вашого платежу. У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Інформація по тарифам та регламентам проведення таких платежів доступна на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
CarolineGunko 23 лютого 2022, 19:16
Дуже дякую спеціалісту LiqPay, на ім'я Анна, за допомогу! Вона розставила все по поличках і тепер мені все зрозуміло!

Сутність питань полягала у підключенні платіжної системи до мого чат-боту та її роботи.

Я знайшла відповіді на наступні питання:
1. Скільки відсотків від розміру оплати неообхідно сплачувати за користування сервісом?
2. Чи є додаткова комісія від банку, якщо людина вже сплачує комісію при користуванні сервісом?
3. Яким чином відбувається оплата за допомогою сервісу?
4. Де та як можна додати власну комісію при оплаті?
5. Деякі моменти з питань касового апарату.

Ще раз щиро дякую! Завдяки Анні я тепер мотивована впроваджувати саме цей метод оплати. Бажаю успіхів!
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2022, 20:07
Анна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Liudmila111 23 лютого 2022, 11:47
При переоформлении карты для выплат, мне ещё оформили карту универсальную, так как без нее не могут переоформить карту для выплат, да ну ладно, думаю одной картой больше одной меньше… Но не тут то было! Сегодня звонок от оператора приват, мол вы не используете карту универсальную. Говорю, да не использую и использовать не собираюсь, так основная у меня карта для выплат. Мне оператор говорит, мол так с нее комиссия считается и если вы не будете пользоваться картой универсальной то…и вот тут я так и не поняла что меня ожидает!
Вот не могу понять, что за бред! Я банку плачу комиссию и вас это не устраивает, или использование универсальной карты таит в себе какие то подводные камни?
Всерьез задумалась о смене банка!
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2022, 13:41
Добрий день.
Ми лише хотіли розповісти вам про переваги карток. Картки відрізняються тарифами:
Поповнення Картки для виплат — 0,5% від суми поповнення, зняття особистих коштів в Україні без комісії.
Поповнення картки Універсальна — без комісії, зняття особистих коштів в Україні 1%.
Оплата в торгівельних точках та інтернеті без комісії обома картками.
Картка для виплат вигідніше при необхідності знімати кошти, якщо ви переважно проводите оплати карткою в магазинах — рекомендуємо використовувати «Універсальну».
Вся інформація про тарифи тут: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Картка Універсальна також дає вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами).
planete12 23 лютого 2022, 11:30
закінчився депозит «безподатковй» від приват банка. зняв кошти. через деякий час приходить сповіщеня: вами вичерпано ліміт на зняття готівки. потрібно надати документи, щоб підтвердити походження коштів.
кілька слів про депозит, безподатковий,: він міг бути оформленний для отримувачів зарплати, пенсій та соцвиплат і лише на цільові кошти. тобто поповнювати його можна ЛИШЕ із зарплати або пенсії.
на початку 21го року прив’язав новостворену карту привата до організації, яка відноситься до ЗСУ. щомісяця клав свій місячний грошовий оклад на депозит безподатковий. (УСІ гроші, які приходили на карту, були зараховані однією і тою самою організацією ЗСУ. ніяких інших поступлень на карту не було. і навіть якби вони і були, то я все рівно не зміг би ними поповнити депозит «безподатковий». тобто весь мій депозит складався із моєї зарплати).
ще одна пікантна обставина: ЗСУ в стані підвищеної бойової готовності. я останній тиждень-два живу в полях. вільного доступу до штабу з фінансистами не маю. тому довідку виробтити на даний момент вельми проблематично і невідомо скільки це ще буде тривати. а гроші потрібні вже. бо зелений росте. і вся ця волокита забирає час, а разом з ним і фінансовий ресурс.
пояснював свою ситуацію та доводив аргументи через різні канали комуніації (онлайн чат привата, персональний менеджер, менеджер у відділенні, начальник відділення), але результат був один — відмова.
роблю висновок: приват — ненадійний партнер. хоть і зручний в багатьох аспектах. про те в майбутньому відкритвати в ньому депозити і навіть просто тримати кошти на рахунках не збираюсь
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2022, 13:42
Добрий день.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Nikolai0117 23 лютого 2022, 3:08
З моєї карти для виплат, куди приходить пенсія цілий день знімало кошти, по 25грн, ніяких смс повідомлень про зняття, чи підтверджень операції просто не приходило, припинилося все коли я зайшов і перекинув гроші на іншу карту, знялося приблизно 300 грн, минулого місяця було те саме, але встигли зняти тільки 75 грн, коли я за кілька днів все ж зміг зв’язатися з оператором то все що мені сказали, ми нічого не знаємо, зверніться в поліцію, це оплата за підписку на мобільні ігри…що за брєд? по-перше, знімає кошти Гугл арена, просто Гугл арена (в інтернеті просто масса споживачів, які теж залишилися без грошей через цю арену,і ніхто так і не дізнався куди ж пішли вони) без уточнення гри яка знімає, хоча в плеймаркеті якщо є підписка на гру, то в оплаті її назва обов’язково вказується, по-друге, якщо є якісь підписки на ігри то кошти знімаються одноразово раз в місяць в день оплати,і цілою сумою, а не 20 раз по 25 грн,і так буде продовжуватися поки на карті є гроші! ПриватБанк і всі хто в ньому працюють звичайні шахраї! яким вже совість не заважає забирати 1/6 пенсії у людини, на скарги вони звинувачують що це ми не зберегли дані картки, вони ні в чому не винні, гроші вони не повернуть, тільки поліція, а воно мені потрібно тими заявами біганиною і т.д займатися щоб повернути свою ж пенсію, яку ви ж самі і вкрали? де захист споживачів? де хоч якісь смс повідомленння чи підтвердження операцій? приват- це найгірший банк в Україні, співробітники безцеремонно обкрадають пенсіонерів, надіюсь колись цю шахрайську контору прикриють назавжди,і люди будуть зі своїми чесно заробленеми грошима
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2022, 10:20
Добрий день!
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Проведення оплати в інтернеті можливе лише у разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Для 100% гарантії припинення списань рекомендуємо оформити нову картку.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Наталья Давыдова 22 лютого 2022, 21:00
В декабре 2021 нужно было открыть карту для соцвыплат. На выбор было несколько банков. Один из них Приват. Отделение Привата в соседнем доме. Выбор был очевиден.
На открытие потратила около 2-х часов (((Сначала отстояла очередь. Потом на мне перестала работать программа. И вот: документы оформлены, фото с карточкой сделано! И тут звучит фраза сотрудника Привата: «а теперь надо пополнить карту и расплатиться минимум на 150 грн. для активации карты». От карты я отказалась.
До моего отказа сотрудник улыбался, после начал грубить (ДНО
В смысле пополнить и расплатиться для активации? В каком сне вы это увидели?
А НБУ в курсе? Что за навязывание дополнительных действий за мои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2022, 10:21
Добрий день.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Поповнення картки не є обов`язковою умовою для активації картки. Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та розібратися в ситуації.
umah 22 лютого 2022, 19:26
Знаходюся в Бразилії. Сьогодні провели розрахунок карткою в торговій мережі на суму 22 реали, або 4,1 євро. По виписці приват 24 знято 22 євро, переписка, через Приват24, надання сканів чеку та виписки з терміналу, і запитання де вказано валюту Бразилії. Відповідь чекайте до кінця завтрашнього дня,
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 20:29
Добрий вечір!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Eduard76 22 лютого 2022, 18:09
Відділення за адресою: Київ, Харківське шосе, 56
Доброго вечора. Прийшовши у відділення Приват банку по адресі: м.Київ, Харківське шосе 56. Я був вкрай здивований геніальністю афери зі сторони банку. Я є вашим клієнтом ,і іноді користуюся послугами так як ви знаходитесь найближче ,і зручно. Проте цього разу ви мене здивували. Сплачуючи реквізити у відділенні картою іншого банку, мені повідомили що буде комісія, а розрахунок в кінцевому підсумку вийшов як Готівковий. При цьому я розумію що якраз комісія відбулася через різницю банків ,і по суті я сплатив відсоток за іншу послугу, а саме зняття готівки. Виходить мене обдурили працівники банку. Вкрай розчарований цим дивним рішенням, і взагалі цією історією…
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 20:14
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Процедура здійснення платежу з картки іншого банку в касі передбачає зняття з неї коштів та проведення оплати готівкою, де комісія за зняття грошей становить 3 %, а комісія за проведення платежу — 1% (min 25 грн, max 1 000 грн). З детальною інформацією про тарифи банку ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Евгения Квятковская 22 лютого 2022, 17:53
Срок действия моих карт: золотая для выплат и золотая универсальная истек в январе 2022 года. Сегодня 22.02.2022 года и дата выплаты моей пенсии, но получить карты ни в одном отделении Приватбанка в г. Одессе я не смогла. И сегодня не могу получить пенсию. Жить не на что. Других доходов у меня нет. Еще в начале февраля получила сообщение от банка о том, что могу зайти в любое отделение и получить новые карты. Зашла и не получила- закончились. В отделении посоветовали побегать по другим отделениям, — «Может где-то остались.» Тогда я позвонила на горячую линию. Очень любезный оператор была удивлена отсутствию карт и долго проверяла информацию. Затем предложила получить карты с доставкой курьером, что и было оформлено онлайн. Я была довольна-проблема решена. Через день в кабинете Приват24 появилось сообщение о том, что мои карты перевыпущены и отправлены. И даже номер отправления был. Только вот какой почтой отправлены не указано. Видимо почта мне не дозвонилась и карты мне не доставили. 19.02. я позвонила на горячую линию и автоответчик мне сообщил что карты мои отправлены, но я отказалась от их получения. Больше с оператором меня не соединили. Продолжаю бегать по отделениям. Вчера в город прислали золотые карты универсальные. А карт для выплат так и нет в отделениях. И где моя пенсия? И как я оплачу кредит до 25.02. если нет карты для выплат и пенсии? Приватбанк прислал смс: до 25 положите деньги на кредит. А как?
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 19:06
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Для перевипуску карток вам не обов’язково звертатися до відділення. Ви можете отримати в Приват24 віртуальні картки за кілька кліків. Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Купранець 22 лютого 2022, 15:40
Ось уже ЧЕТВЕРТИЙ місяць, я не можу оновити свій паспорт у відділення ПриватБанку в м.Стрий, вул.Шевченка 66, працівники не можуть виконати вимогу Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
а саме:
1) частину першу доповнити пунктами 12 і 13 такого змісту:

«12) е-паспорт — паспорт громадянина України у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, оформленому засобами Реєстру, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом), а також інформації про місце проживання (за наявності);

Мій паспорт чомусь не сканується через ДІЯ на їхніх пристроях, я дзвонив на гарячу лінію нічого не дає.
Я багатодітний батько (5 дітей) і в нашій родині працюю я, ось уже 4 місяць ми залишені без засобів для існування бо мій зарплатний рахунок в ПриватБанку ЗАБЛОКОВАНИЙ…
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 16:40
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що виникла.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝