Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ku4erOK 3 січня 2022, 12:41
Хочу подякувати онлайн консультанту на ім'я Анастасія робочий табельний номер #293779 за виявлену зацікавленість в моєму питанні, не аби яку витримку, оперативність, та проявлену ініціативу у вирішенні мого над важкого і скрутного становища.
Особливо хотілось би відмітити кмітливість та професіоналізм! ставлю 10 з 5 зірок!
Прошу керівництво Приват банку відмітити особливою відзнакою даного співробітника і заохотити грошовою винагородою! На відміну від мого персонального банкіра ця людина є Людиною!
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2022, 13:44
Добрий день!
Обов’язково передамо Анастасії вашу подяку! Задоволений клієнт — найкраща мотивація :)
podatko 2 січня 2022, 21:09
Банк, який за 470 грн кредитних коштів
протяжном місяця нарахував 337 грн. відсотків.Втікаю з установи, яка нагло обдурює клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
3 січня 2022, 10:27
Добрий день!
Нагадаємо, що розрахунок відсотків здійснюється щодня на суму трат, здійснених за рахунок кредиту (згідно з п.п. 2.1.1.3.3. Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms).
Відсотки по вашій картці нараховані коректно згідно з умовами і тарифами обслуговування картки на суму заборгованості, яка була на картці і відрізняється від тої, по якій, як ви вважаєте мало бути здійснено нарахування.
У разі виходу картки з пільгового періоду нарахування здійснюється не на залишок суми, яку клієнт не встиг внести, а на суму заборгованості за останній пільговий період (з розрахунку окремо по кожному дню).
Щоб уникнути нарахування відсотків і залишатись в пільговому періоді достатньо своєчасно вносити на картку суму, яку можна переглянути в Приват24 після натиснення на кнопку «Розрахувати». Пільговий період починає діяти з дати початку користування кредитом до 25-го числа наступного місяця.
Так, наприклад, якщо в жовтні було використано 1000грн кредитного ліміту, а 15-го листопада було внесено і одразу витрачено з картки 500 грн, то 1-го грудня будуть списані відсотки, що нараховувались на всю суму використаного кредиту — 1000 грн. Якщо у даному прикладі не витрачати внесені на картку 500 грн, то за період з 16-го і до кінця листопада відсотки нараховуються не на 1000грн, а на 500грн використаного ліміту.
Ви можете переглянути за який період та на яку суму (окремо по кожному дню) нараховувались відсотки натиснувши у виписці по картці в Приват24 на операцію «Списання відсотків за використання кредитного ліміту» і далі на «Показати розрахунки».
Також радимо ознайомитись з інформацією за посиланням — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold. На сайті в зручній формі викладена інформація по умовам і тарифам картки, разом із відповідями на поширені питання і прикладами, що покликані показати, як працює пільговий період і нарахування відсотків.
Anna12345678910 2 січня 2022, 0:56
Вже не вперше зіштовхуюсь з такою проблемою, кошти списалися, а у історії немає жодного повідомлення про списання, просто зникли кошти з рахунку, хоча я нікуди і нікому їх не надсилала і незнаю де і куди кошти списалися. Хочеться вже якнайшвидше закінчити працювати з цим банком, одні негативні емоції!
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2022, 9:58
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
tetyana07 1 січня 2022, 17:30
Незрозумілим є те, що чому гроші за 31.12 по еквайренгу прийдуть аж 4 ??? Люди працюють вже і 2 числа і 3 а зараз якщо мені терміново потрібно гроші то я ще свої гроші маю чекати до 4 бо банк вихідний, це просто жах з самого Нового Року. Я буду змінювати банк на інший то у що мало того що плати за термінал, за карточку, відсотки знімать максимальні та ще й неможеш свої гроші зняти!!! Просто жах, а не банк, зіпсувати весь новорічний настрій (((
Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2022, 9:38
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути ваш випадок більш детально.
Ninachyzhyk 1 січня 2022, 9:45
Честно говоря, никогда не была ярым фанатом Привата. Банк и банк, карточки там есть, пользуюсь часто, но не основной мой банк.
И тут в суматохе предпраздничных дней, отправляя деньги семье с карты Привата, я делаю фатальную ошибку — скидываю их совершенно незнакомому человеку. Случайно, конечно. Ощутимую для меня сумму.
Я написала в чат поддержки почти сразу, ответила на миллион вопросов, заверила, что это не мошенничество, а моя тупость, особо не надеясь на возможность возврата.
Как же я была удивлена и рада, когда через пару дней мне позвонил менеджер и сказал, что деньги смогут вернуть. Сумма в полном объёме вернулась на карту, прямо под елочку)))

Спасибо поддержке Привата за то, что вошли в положение и не дали встречать Новый год расстроенной))
Приватбанк
Відповідь банку
1 січня 2022, 10:37
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
zamoznio 31 грудня 2021, 18:35
Більше десяти років користуюся Приват банком. Подобається що відділення практично на кожному кроці з привітним персоналом. Всі питання вирішуються моментально. Найкращий та зручний інтернет-банкінг.
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 18:58
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Novokhatniy 30 грудня 2021, 21:33
Гроші лишились у банкоматі САК 39064 (магазин Метро, по вул. Закревського, Київ), а не на моєму рахунку. Ніби зафіксовано помилку обладнання. Оператор пояснила, що на вирішення проблеми може піти від одноієї до чотирнадцяти!!! діб. Кошти призначались на погашення заборгованості перед постачальниками. Я мушу попросити постачальників почекати декілька тижнів чи можливо взяти кредит у вищеозначеному банку щоб виконати свої зобов‘язання?
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 10:10
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Заявка на повернення коштів вже опрацьована. Кошти вже підготовлені для повернення та найближчим часом будуть зараховані на картку.
ankuh12 30 грудня 2021, 20:48
Чому фахівці Приват Банку, щоб зняти обмеження по віртуальній карті, після того як надав всі дані паспорта і додаткову інформацію, заповнивши всі форми. Просять прислати селфі з карткою, не дивлячись на те що вона віртуальна, з якою саме не вказувавши, або паспортом, це не є нормально. Це вже шахрайські дії зі сторони фахівця. Надавши всю інформацію по формі для підтвердження. В онлайн режимі працюють недосвідчені працівники, які передають персональні дані іншим особам. До сторони співробітників відділень претензій немає.
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 8:57
Вітаємо!
Якщо картка обмежена — це значить, що у банка винкила підозра, що треті особи заволоділи даними по ній і для безпеки ваших коштів встановлено тимчасове обмеження.
Ми надаємо зручну альтерантиву для розблокування, та в той же час, окрім зручності ми мусимо пам'ятати про правила безпеки.
Фото з карткою або ж з паспортом(якщо картка віртуальна) дає змогу переконатись, що звертається саме власник рахунку, а не шахрай, який заволодів даними і тепер бажає в такий нечесний спосіб отримати доступ до коштів.
Якщо з особистих переконань ви не бажаєте проводити операцію віддалено, то ви завжди можете звернутися до відділення і розблокувати картку.
Щодо досвіду працівників, ми запевняємо, що всі вони проходять безперевне навчання для покращення своїх знань та надання нашим клієнтам найкращого сервісу.
Що стосується збереження персональних даних, то АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
Якщо у вас є дані або підозри щодо неправомірних дій співробітників, просимо надати деталі ситуації для проведення перевірки.
d095645381 30 грудня 2021, 19:52
Это отзыв о самом лучшем, адекватном сотрутнике Приват банка об Ани Шатовой, из центрального отделения г. Херсона, спасибо ей за адекватное понимание за работу 24часа в сутки, (ведь вопросы возникают даже во сне и потом мучают пол дня), у меня было 3 личных менеджера, но скажу честно, одной не дозвонится, вторая вечно занятя и оставляла на едине с проблемой. А Аня всегда выслушает, поможет, сама даже перезвонит и уточнити: — решилась ли проблема. У нас вся семья у неё получили карточки Приват банка, и даже ребёнок. А когда он выиграл в акции «юниор» от Приват банка, мы были в растерянности, но благодаря таким сотрудникам он получил свой приз. Побольше бы таких сотрудников как Аня Шатова и жизнь с былабы легче.
Ещё раз огромное ей СПАСИБО!
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 10:30
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Анна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Tigra256 30 грудня 2021, 19:08
Відділення за адресою: Харків, майдан Конституції, 2/2
Задание «Инспектор Гаджет» оставляет желать лучшего. Оплатила бытовую технику в «Розетке» на 1,5 тысячи гривен. А где бонусные 50 км? А нет их (печально, что обо всех деталях квеста узнаешь после того, как его не проходишь
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2021, 10:35
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
Проблема вирішена
elenkap 30 грудня 2021, 16:00
Добрый день! Сегодня на моё имя пришёл частный SWIFT перевод. Однако, в банке мне отказано в зачислении из-за прописки на неподконтрольной территории. Я должна предоставить документы на право собственности, договор аренды или справку с места работы. Товарищи, человек, у которого зарегистрирован ФОП в Украине априори не может быть террористом! Я плачу налоги. Свидетельство о регистрации ФОП — это не справка с места работы, не подходит. Право собственности на жильё мужа и свидетельство о браке — это тоже не документ, нужно, чтобы там было мой имя. Да, я сделаю справку переселенца после праздников и лично предъявлю её в отделение. Но поскольку это уже второй раз, когда Ваш банк меня очень сильно подводит, за получением перевода последует закрытие счетов. Спасибо, что выслушали. Просто возмущению нет предела.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 17:24
Добрий день.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
rozcharovana 30 грудня 2021, 14:45
Карту Є підтримка відкрито 16 грудня 2021р. Коштів досі немає. Роблю висновки, що треба шукати новий банк, бо з Приватом я вже задовго. Додам, що мої друзі ввдкрили Є підтрмка пізніше, але кошти вже отримали.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 15:03
Добрий день.
Грошову підтримку такого масштабу і в такі обмежені терміни Україна реалізовує вперше і тому можуть виникати та виникають різноманітні труднощі. Але ми зараз робимо усе можливе, щоб ви отримали свої кошти відразу як тільки ми отримаємо їх від держави. Якщо ви маєте відкриту картку єПІдтримка, та подану заявку в Дії – дуже скоро кошти вам надійдуть, а ми вас проінформуємо. Ми будемо приймати платежі до 13.00 31.12 та почнемо знову 04.01.2022 р.
Проблема вирішена
alexkharkiv96 30 грудня 2021, 12:01
Подав заявку на отримання 1000 грн у числі перших. Пройшло десять робочих діб, немає навіть натяку. Оператору відповідають якийсь бред. Не рекомендую користуватися. Не так потрібні ті кошти, як з’являється розчарування від роботи банку.
Чогось, якщо на універсальну картку кошти не у термін відправляє клієнт, так відразу проценту. А тут — без різниці.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 13:37
Добрий день.
Нам дуже сумно, що у вас склалась така думка.
На жаль, не завжди все залежить від нас і в даній ситуації ми проводимо виплату після того, як вона надійде до банку.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати подачи заявки в Дії.
Щойно ми отримаємо виплату від Міністерства економіки України, ви побачите кошти на свої картці.
Не варто засмучуватись, ми зробимо все можливе, щоб ви отримали кошти відразу ж, як вони будуть переказані до нашого банку.
Valhanpan5 30 грудня 2021, 10:03
Являюсь клиентом банка уже лет 20.Но вот 26 декабря вечером со мной произошла беда.Мой приват 24 заблокировали мошенники и сняли 15 тыс с кредитной карты, которая была мною погашена и заблокирована.уведомления о снятии средст мне не приходили.Но когда они с моей долларовой карты перевели 58 дол на кредитку, мне пришло смсот приват банка на подтверждение.Я сразу позвонила на 3700 и мне заблокировали все карты.Но было уже поздно.Приват банк, где же ваша защита клиентов.В отд Голая пристань Херсонской обл со мной общаются как с приступницей-оператор Даша.Когда ваши операторы с 3700 просили дать трубочку сотрудникам отд., управляющая отказалась её взять, сказала, я занята.Только оператор Николай здержанно и доходчиво поговорил.Мне даже для полиции выписку не зделали бесплатно, хотя я очень просила и принесла с полиции бумагу о заведении дела.А я за весь период пользования вашими
услугами не допустила ни одной просрочки.Очень прошу помогите мне.Я не в состоянии оплатить эти 15000 тыс.которые украли…Здоровье у меня из-за всего этого тоже очень пошатнулось.Я вообще незнаю как мне быть…
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 11:45
Добрий день.
Описані вами дії доступні лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту або ж ПІН коду картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактів.
Проблема вирішена
Anna1647494002 30 грудня 2021, 7:45
Подавала заявку на получение денег за вакцинацию 19 декабря, но деньги до сих пор не пришли.Когда будут выплаты?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:33
Добрий день.
Ми розуміємо, що очікування не саме приємне почуття, та Міністерством економіки України вже проводить транші на виплату нашим клієнтам і залишилось зовсім трішки.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії, тобто при подачі заявки 19.12.2021, до 04.01.22 включно очікуємо зарахування.
Щойно ми отримаємо виплату, ви побачите кошти на свої картці.
Проблема вирішена
Vichka2004 30 грудня 2021, 6:24
Я подала заявку на получение 1000 за вакцинацию еще 19 декабря.Сегодня 30 декабря деньги до сих пор не пришли.Хотя я знаю многих людей, которые оформили заявку позже меня и выплату получили.Прошу обьяснить причину невыплаты.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:34
Добрий день.
Ми розуміємо, що очікування не саме приємне почуття, та Міністерством економіки України вже проводить транші на виплату нашим клієнтам і залишилось зовсім трішки.
Термін зарахування до 10 робочих днів (вихідні не враховуються) від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії, тобто при подачі заявки 19.12.2021, до 04.01.22 включно очікуємо зарахування.
Щойно ми отримаємо виплату, ви побачите кошти на свої картці.
ViraDoshchak 30 грудня 2021, 5:36
Сьогодні вночі, в 03.59 була знята сума 479,69, з моєї карти, яка була з іншого банку, але прикріплена до приват. Це було знято в Дніпрі наб. Перемоги 30. Я там ніколи не була, і не давала згоди на списання суми. Прошу повернути мені мої гроші. Це було не одноразово, але не вистачало коштів на карті. Карту я вже відкріпила. Але де гарантія, що це не повториться.Чекаю вашої допомоги про повернення суми.
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:55
Вітаємо!
Дана оплата проведена через платіжний сервіс liqpay та ніяк не пов'язана з додаванням картки до Приват24.
Картку було додано раніше на сайті, що приймає оплату за допомогою платіжного інструмента та підключено підписку.
Для підключення підписки потрібно було вказати дані картки та підтвердити операцію додатково.
Ви можете отримати інформацію щодо платежу(сайт де було проведено оплату) звернувшись в наш чат через захищений канал на сторінці https://www.liqpay.ua/.
Також, варто перевірити виписку по картці за минулі місяці, можливо це допоможе згадати де саме та при яких обставинах було підключено платіж.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olexii911 29 грудня 2021, 21:25
Оперативно вирішили питання з поверненням коштів через шахрайські дії.
Дякую в організації допомоги!
Так тримати!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:10
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 грудня 2021, 10:01
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 31.12.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
SA78 29 грудня 2021, 20:53
Оформил карту еПидтримка прошло уже больше 10 дней, а денег так и не пришло.Выплаты были до 29?? Когда будет поступление денег?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2021, 9:29
Вітаємо!
Зверніть увагу, що термін в 10 робочих днів не від дати відкриття картки, а від дати подання заявки на виплату в Дії.
Так сталося що різні банки виплачують кошти у обраний ними спосіб. ПриватБанк виконує умови Постанови і чекає на фінансування з боку держави, щоб не ввести клієнта в оману. Так, доведеться трохи почекати, але кошти будуть надіслано на вашу картку як тільки ми отримаємо такий транш від міністерства економіки.
Проблема вирішена
VladyslavOdessa 29 грудня 2021, 13:56
Ошибочно перевёл средства со своей карты на карту жены. Не заметил что, ПриватБанк взял очень большую комиссию (!!!). Позвонил сразу же на горячую линию ПриватБанка чтобы отменить последний перевод: получаю отказ. Перевод с карты на карту НЕЛЬЗЯ отменить. Я много лет являюсь клиентом этого банка. И, данный сервис не понравился. Поэтому ставлю минус (БОЛЬШОЙ). С подобным сталкиваюсь впервые. Очень жаль.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2021, 16:32
Добрий день.
Повернення можливе лише за згодою отримувача. Комісії за успішно проведений платіж при цьому не повертаються, так як послуга надана банком в повному обсязі.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝