Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
makssss 18 березня 2022, 15:36
Если выбираете банк, где получить 6500, то не выбирайте приватбанк. Там это займёт именно 10 рабочих дней и не меньше, тянут до последнего. В остальных банках это может занять всего лишь несколько дней.
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 16:49
Добрий день!
Дійсно, термін зарахування коштів — 10 днів з моменту подачі заявки. Звертаємо увагу, що ПриватБанк надає лише платіжний інструмент у вигляді картки й чекає на фінансування з боку держави. Як тільки кошти надходять в банк — вони відразу зараховуються на картку клієнта.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
NaiznankyV 18 березня 2022, 14:00
Я получила перевод от друзей в формате криптовалюты.
В онлайн-чате спросили у ПриватБанк, может ли быть зачислен SWIFT-перевод из Binance, на что получили ответ, что в данный момент никаких ограничений нет.
В итоге, 9 марта пришел отказ от ПриватБанка в зачислении перевода и меня также информировали, что перевод не может быть возвращен отправителю.
По сути ПриватБанк попросту присвоил себе этот перевод.
Сегодня звонила в ПриватБанк и в этот раз уже сообщают, что приемы переводов из Binance были ограничены с 16 марта. Вот только мой перевод был от 9 марта, когда никаких ограничений ещё не было. Просто беспредел
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 17:25
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто та по результату на вашу пошту ми надіслали відповідь. Дозвольте зауважити, що відправка міжнародних валютних переказів з України за кордон на підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 тимчасово обмежена, крім випадків для оплати лікування та допомоги армії України.
Повернення даного переказу можливе лише за ініціативою відправника.
Зверніться, будь ласка, до нього, щоб він надіслав запит на повернення коштів через систему SWIFT.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
msparts 18 березня 2022, 13:35
У моего папы пенсионера кредит в привате, война идёт, возможности платить проценты сейчас нету, у меня тоже, так как я ФОП и сейчас не работаю, находимся в Харькове.Приват снял с пенсии проценты, с пенсии у пенсионера в во время войны, вы хуже мародеров, преступники в военной время
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 14:39
Добрий день!
На жаль, з інформації, яка вказана у відгуці незрозуміло, про які списання йде мова. В даному випадку, просимо вашого батька особисто звернутися в підтримку з наданням детальної інформації та наші фахівці з радістю допоможуть.
Звертаємо увагу, що з 1 березня до 1 червня всіх клієнтів ми перевели на пільгові умови без необхідності вносити щомісячні платежі. Важливо розуміти, що всіх переводимо поетапно та зробимо це до кінця березня. Але ставка на березень вже складає формальні 0,0001%. З 1 червня обслуговування картки повертаємо на звичайні умови.
dec184000 18 березня 2022, 12:29
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 28
В военное время некоторые отделения закрыты, некоторые работают по своему графику — это понятно. В открытом отделении стоит очередь аж на улице, в то же время в соседнем так называемом VIP отделении никого нет, но и обслуживать население они не могут, т.к. нет доступа к базам данных. Неужели сейчас столько VIP-клиентов, что можно позволить себе держать целые отделения с необременненным клиентами персоналом (к слову, в нем не было ни одного посетителя)? Дайте этим сотрудницам доступ к базам, пусть работают, раз уж отделения открыты
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 13:09
Добрий день!
Дійсно, відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Відділення поступово відчиняються, в залежності від ситуації в регіонах. Ми робимо все можливе, щоб забезпечувати обслуговування наших клієнтів на найвищому рівні.
У VIP — відділеннях працюють фахівці, які виконують зобов’язання, згідно посадовим нормам та категорії клієнтів.
Звертаємо увагу, що у нас є цілодобова підтримка, де наші фахівці завжди готові допомогти дистанційно.
З повагою, ПриватБанк.
drooons 18 березня 2022, 10:14
Нахожусь в зоне боевых действий. Мобильной связи нет пятый день. Банкоматы не работают. Терминалы не работают. Отделения закрыты. В некоторых магазинах можно расплатится картой. Это всё понятно — претензий нет! Но твою же… Разлогин в приложении, разлогин в браузере! То есть из-за этого д… смс, которое я не могу получить, я полностью потерял доступ?! Просто чудесно! Как мне оплатить, например, мои сервера??? А это сотня клиентов!!! Из-за этого, с позволения сказать, трехзначного кода, я положу десятка два магазинов, в десятке стран?! Всё конечно решаемо, есть конечно друзья и т. д. Извините за сумбур, пригорает уже…
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 10:36
Добрий день!
Для вирішення вашого питання, просимо звернутися в підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть у вирішенні питання після ідентифікації вас як клієнта.
З повагою, ПриватБанк.
Ytrewq654321 17 березня 2022, 23:46
Находимся в окупации банк с первых дней закрыт, в это время работает Ощадбанк и Эксимбанк выдают наличку и зарплаты, а также работают магазины и рынки и службы такси, в общем город живёт, а эти *** даже банкоматы непополняют, людей бросили на произвол, геноцид против жителей в окупации, дополню в городе никакой угрозы для работников и клиентам банка нет как приват говорит на горячей линии, товарищи с приват банка верните людям деньги небудьте скотами!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 10:14
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Елена Ваган 17 березня 2022, 17:51
Мені дуже хочеться подякувати приват банку за встановлені кредитні канікули під час війни, мені дуже хочеться подякувати приват банку за людське відношення до своїх клієнтів. Це дійсно цінно у наш час. Дуже рада що я користувач саме цього банку, бо відношення на високому рівні. Велике дякую
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 18:11
Добрий вечір!
Ми дбаємо про наших клієнтів, будемо раді і надалі підтримувати високий рівень сервісу.
Дякуємо, що ви з нами :)
Marusya56 17 березня 2022, 16:20
С 4 ого марта сделали перевод по системе свифт на мою карту. И тишина. Помогите разобраться!
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 17:31
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення даних переказу та перевірки інформації.
Проблема вирішена
sirq 17 березня 2022, 14:53
Маю у приватбанку два страхових поліса. Страхування здоров’я та від нещасного випадку. Стався випадок, залишив заявку у выддыленны приватбанку. Пройшло 3 дні, зі страхової компанії так і не перезвонили. оли звернувся до страхової ARX, то мені сказали, що мого полісу взагалі у базі немає, також спробували знайти мене за індифікаційним номером, так само не змогли!!! Фантично Приват щось мутить, а страхові ніякого відношення не мають. Не ведіться на цей развод!!! 15.03.22 трапилась травма, майже цілий рік платив страхові внески і така ситуація!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2022, 16:29
Добрий день!
На жаль, фахівці страхової не змогли додзвонитись на ваш номер, котрий ви вказували в банку. З вами повторно спробують зв'язатись для надання інформації по вашій заявці.
Договір страхування активний і страхова компанія на його основі розглянула вашу заявку про настання страхового випадку. Рішення за заявкою вам нададуть фахівці, коли зв'яжуться, а також ви можете його переглянути в своєму Приват24 в меню «Сервіси» — «Страхування» — «Інші послуги» — «Причини відмов» — «Історія заявок по страхових подіях».
Вчора намагалась зняти кошти зі своеї зарплатної карти альфа банку. Раніше через банкомати зняття було без комісії, зараз вирішили що саме час нажитись на людях, та зняття можливе лише через кассу з комією з 2000 грн = 60 грн. Це перемога! Ваш банк і до цього займався обдираловом людей, але в період війни це мародерство!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 10:26
Добрий день!
Зі сторони ПриватБанку не було запроваджено нових комісій для операцій зняття готівки в банкоматах та касах ПриватБанку з карток інших Українських банків. Як і раніше, в банкоматах ПриватБанку можна знімати готівку з карток інших Українських банків без додаткової комісії з нашої сторони( можлива комісія банку, який видав картку). В касі діє комісія 3% при знятті з картки іншого банку, у разі зняття готівки з картки ПриватБанку комісія відсутня. Ви також можете скористатись банкоматом або послугами каси того банку, який видав картку.
Valeriy23 15 березня 2022, 20:17
Просьба к представителю Приватбанка, донести до руководства.
В ряде торговых точках, есть возможность получить наличные средства с карт, но минимальная сумма снятия, через терминал Приватбанка, почему-то составляет 500грн.
К тому же, в банкоматах Приватбанка, в которые загружаются наличные, в основном купюры 500, 1000грн.
Огромная просьба уменьшить данную сумму до 50−100грн., не у всех, в такое время есть на карте 500грн.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2022, 10:15
Добрий день!
За сервісом «Готівка на касі» мінімальна сума яку можна зняти готівкою — 1 грн. Максимальна ж сума становить 6 000 грн на одну транзакцію/купівлю.
Що ж до інкасації банкоматів, ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Ми враховуємо розташування банкомату та регіон, а також аналізуємо попит клієнтів на готівку в тому чи іншому банкоматі та виходячи з цього приймається рішення про номінал купюр, який буде найбільш затребуваний в конкретному банкоматі.
Анна hd 15 березня 2022, 19:44
Ответ из двух отдельных частей.
Первая часть — Надані документи не є підтвердженням резиденства іншої країни. Когда пишется это предложение то определенно должно быть понимание что является підтвердженням резиденства іншої країни.

И вторая часть предложения-
Внутрішні документи інших країн не є документами для ідентифікації в Україні.

Внутренние документы других стран подданным или резидентом которых является гражданин обязаны признаваться как минимум согласно Гаагской конвенции от 5 октября 1961 года — это международный договор, который отменяет легализацию иностранных официальных документов, но при этом подвергает их упрощенной легализации — апостиль на документах.

И в третьих не принятие этих иностранных документов (уже апостилированных) это нарушение п. 10 договора между банком и клиентом когда последний обязан передать обновленные документы при их изменении.

Вас проклинают все белорусы аутсорсеры и граждане РФ которые имеют резиденство как в Украине так и в других странах которые по каких то объективным ранее причинам имели деловые или семейные отношения и счёт в Украине и последняя заблокировала деньги обычным гражданам (даже не резидентам РФ и белорусии, даже резидентам Украины!!!). Так может поступить только крайне отсталая страна в мире, типа как Сомалиленд где нет никакого права вообще. Но Украина? Это правда войдёт в историю.
Более того, мною создан сайт сайт с форумом для того чтобы это отразилось в истории как скам Epayments. Я уверен что больше никто из нерезидентов не будет хранить там даже корпоративный операционный баланс…
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 20:27
Вітаємо!
Спробуйте, будь ласка, повторити додання документів.
panaceya 15 березня 2022, 14:48
Я выполнаю роль разработчика, поступило ТЗ — разработать сайт для сборка средст для гумантирной помощи (как можно быстрее). Заказчик захотел Liqpay, но выходит так, что я, как разрабочик не могу тестировать платёжный сервис, потому что система в ТЕСТОВОМ режиме требует счета. Поддержка ничего не захотела помогать — закрывает чат.

Документация по API скудная, часто ссылки ведут на страницу 404 (в оснвном google docs/drive).

И с этими проблемами я столкнулся уже сразу, что будет дальше?

Я не рекомендую использовать LiqPay для приёма платежей.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 17:54
Вітаємо.
Для тестування через API використовуйте ключі з приставкою sandbox_, які доступні в меню 'Налаштування — API'.
Номера карток для тесту доступні за посиланням https://www.liqpay.ua/documentation/api/sandbox
Термін дії та CVV підходить будь-який.
Обов`язково перевіримо консультацію оператора, що була надана вам, для цього додатково написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qwertgfdsaqwert 15 березня 2022, 2:13
Девушка не захотела говорить со мной на русском языке, а только по украинске я ее плохо понел вопрос не решен. житель Днепра. У нас пол Украины говорит не на украинском и почему я буду клиент вашего банка пользуются переводчиком что бы понять что говорит сотрудник Государственного банка… не профессионализм.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2022, 11:51
Вітаємо!
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором в зазначеній ситуації вам просто достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку.
Проблема вирішена
Alina1905 14 березня 2022, 17:00
10-го березня мені було надіслано кошти з Португалії через прокляту систему Western Union, отримати через приват 24 не змогли, переказ заблокували, на гарячій лінії внятного нічого не пояснили.На наступний день звернулись у відділення там також не видали кошти і сказали набрати 3700, набрали там сказали що потрібно звернутись у чат-бот в додатку, звернулись-надали все що там запросили.Результат- вже 5-й день не можу отримати свої кошти, на сайті проклятущого вестерн юніона вказано що в разі проблем дзвонити за номером 3700, але і тут допомоги не дочекаєшся ніхто нічого не знає і кажуть очікувати, чого очікувати??? другого пришестя Ісуса Христа??? Як в такий складний час для держави, державний банк клав на все і покриває шахраїв з вестерн юніона які не законно блокують перекази і не віддають людям гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 18:53
Добрий вечір!
Ми вже надіслали запит в систему Western Union та робимо все можливе, щоб ваше питання було вирішене якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
AGROLADY 14 березня 2022, 15:50
Добрый день. Я гражданка РБ живу и официально работаю в Украине уже 7 лет.
Имею временный вид на жительство на основании трудоустройства.
И когда началась война ПриватБанк блокирует мою карточку для выплат.
Раз я беларуска мне не надо кушать?
Понимаю когда блокируют переводы в страны агрессоры. Но я живу в Украине и болею за Украину, и тысячи белорусов которые воюют на стороне Украины.
А вы лишаете средств к существованию
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 17:22
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно Постанови НБУ від 24.02.2022 №18 (зі змінами) банк запроваджує масштабні обмеження, що передбачають також зупинення здійснення банками видаткових операцій за рахунками резидентів держави, що здійснила збройну агресію проти України (є резидентами Російської Федерації або Республіки Білорусь).
Наразі у Постанові НБУ не визначено термін, на який запроваджуються обмеження. Обмеження будуть діяти до моменту отримання особових розпоряджень НБУ.
Доброго дня! В столь трудное время для страны почему в тихих точках Украины (Ровенская область, г. Вараш) банк устанавливает себе рабочий день с 9 до 16? При этом нигде не прописывается что есть часы обеда. Говорят у них в военное время скользящий график. У нас на предприятии рабочий день с 8 до 17. Пошла во время своего обеда с 12 до 13. Остояла очередь и тут перед моим носом закрывают окошко с фразой «у меня обед и буду через час «, про который нигде в объявлениях не прописано. Обратилась к управляющей, почему не прописано точное время работы банка? Она сидя на мягком стульчикеи в теплом помещении, ответила что они работают в условиях трудного времени и у нас военный стан. Да ну? На улице при этом стояло человек с 20 только в кассу. Интересно как-то, банкоматы не работают, наличку не завозят, терминалы тоже в мёртвом состочнии.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 15:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, у відділеннях час роботи може бути змінено залежно від ситуації у регіоні. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map, де ви можете, також, побачити завантаженість відділення та зарання розрахувати свій час.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga2345123 14 березня 2022, 13:35
разводят людей пишут. Ломают страницы в соц сетях и просят помощи якобы для больного ребенка. 4149510023595954 ip адрес со Львова
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 14:31
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
baskos 14 березня 2022, 11:30
Чому з першого березня нараховуються відсотки по кредитній картці? Було заявлено що з першого числа відсотки по крединтій картці не будуть нараховуватиь 90 днів, а в мене нараховуються як і до цього.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2022, 13:24
Вітаємо!
З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам встановлюється відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Переведення клієнтів відбувається поетапно. Інформацію про пільгове обслуговування ви зможете переглянути в Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
GerbertWells 12 березня 2022, 23:54
Про ПРИВАТ БАНК.
Ребят, немного инфы о самом большом гос. банке в стране.

Только благодаря решению правительства (https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zabezpechennya-zdijsnennya-rozrahunkiv-naselennya-v-umovah-voyennogo-stanu-198-) вчера я наконец забрал в наличку свои деньги у Привата, которые были заблокированы там с осени 2019 года.

Коротко история была такой:

1. ДВС в 2019 году по липовому долгу по ВП арестовывает ПОЛНОСТЬЮ счет в ПРИВАТЕ и ещё 17 банках Украины. Далее было несколько выиграных у ДВС судов о незаконности и долга, и арестов, все — в мою пользу.
2. Пока счёт был под арестом заканчиваются сроки карт. Доступ к аккаунту Привата утрачен. Валидная информация о причинах отсутствия доступа — не предоставляется. Обращения в банк и НБУ особо ничего не дают.
3. ДВС несколько лет накидывает аресты на разные СУММЫ по другим ВП в Приватбанк и другие банки, подключённые к АСВП, Приват же блокирует то — сумму, то — ВЕСЬ СЧЁТ. Обращения о незаконной блокировке доступа к счету и остаткам сумм — безрезультатны.
5. ДВС в 2021 году снимает арест на весь счёт по решению суда. Приватбанк доступ не восстанавливает. Остаток суммы не отдаёт. На просьбы документально обосновать отказ в обслуживании — посылает в ДВС. Хотя ДВС счёт больше не арестовывала.
6. Многократно отправленные ДВС в АСВП аресты сумм по одним и тем же ВП приводят к сложению и блокировке бОльших сумм арестов, чем стягивается ДВС.
7. После принятия решения Премьером о снятии арестов ДВС с банковских счетов, банк более недели не выполнял данное решение.
8. В конце концов, после снятия арестов с сумм и СЧЕТА, доступ к аккаунту Приват24 был восстановлен даже без визита в отделение для перевыпуска карты, о необходимости чего мне рассказывали 2 года в банке, но так и не сделали, так как — арестован банком был СЧЁТ! (вместо сумм).
Оператор-парень, проверив все мои данные, восстановил мне доступ по фин. номеру телефона, заменив и сообщив мне пароль.
9. Просмотрев историю по карте в Приват24, могу уверенно сказать, что именно Приват незаконно блочил мне годами доступ к моим деньгам, ссылаясь на аресты ДВС.
10. Карта была перевыпущена на виртуальную и наличка снята на кассе супермаркета при покупке продуктов.

Подытоживая. Наш найкрупнейший, государственный говнобанк ПАТ АБ ПРИВАТБАНК — это та структура, что в связке с госорганами в условиях цифрового концлагеря, ударит своего клиента в спину и будет ложить на его права, Законы, здравый смысл и мораль. И все это — за наши с вами деньги.

Итоговый совет:
Забирайте из Приватбанка ваши деньги, закрывайте в нем счета. Фрагментируйте ваши деньги и виды банковских услуг между разными банковскими структурами, выберите себе банк поменьше, частный и не подключённый к АСВП, благо банков в Украине — пруд пруди, а фонд гарантирования вкладов физлиц распространяется — на все банки.
Приватбанк
Відповідь банку
13 березня 2022, 11:22
Добрий день!
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Зараз проходить централізоване зняття. До отримання даного роз'яснення банк мав підстави зняти обмеження з рахунків при надходженні відповідної постанови від виконавця. Якщо раніше питання зняття арешту було вирішено та до банку не було відправлено лист про зняття арешту, на підставі якого могли б бути розблоковані рахунки, необхідно було звертатись до виконавця.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 березня 2022, 17:58
Отзыв засчитан (на 15.03.2022).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝