Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
maika73 17 січня 2022, 21:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 26/2
Приват банк дает кредиты для фоп под 1 %. Мне звонили каждый день в течении 3 месяцев с предложением ТАКОГО ВЫГОДНОГО КРЕДИТА. В результате кредит был «повешен» на расчетный счет предпринимателя и снимает 5% со всех оборотов по счету. Хотя моя прибыль составляет 3,5 %. То есть фоп для меня уже не выгоден, но закрыть его не могу по причине кредита, а выплачивать кредит, понятно, уже не от куда. Вот интересно, сколько ФОПОВ под таким давлением повелись на этот развод, чем это закончится (ведь фопы не так глупы) и успеют ли хозяева этого «акта» спаковать чемоданы, или на вилы будут поставлены рядовые сотрудники, которые «только пепел выгребали из крематория», работа такая.
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 10:01
Добрий день!
На жаль, по вказаним вами даним у заявці, ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Turin65 17 січня 2022, 20:55
В жовтні 21-го року я провів обмін Kuna-коду на біржі Kuna, натомість отримавши грошовий переказ на карту привату (від іншого клієнта біржі Куна). Через три дні до мене зателефонував опертор Приватбанку повідомивши що мою карту було тимчасово заблоковано до вияснення ситуації.

Минув місяць, але ніяких дій зі сторони банку не було. Звернувшись в банк я отримав інформацію що мій рахунок було заблоковано через шахрайські дії, виявляється, що людина яка перевела мені кошти за Куна-код — втратила телефон (зі слів представника банку) і операція була проведена від її імені але іншим лицем. Надавши скріншоти з біржі і довівши свою повну невинуватість в цій ситуації це не змінило рішення банку, мені було відмовлено в розблокуванні карти, але запропоновано (вважаю це шантажем) варіант:
— повернути кошти шахраям (скасувати транзакцію по куна-коду) після чого мені розблокують карту. В такому випадку я понесу матеріальні втрати, виграють лише шахраї. Я не розумію чому ПриватБанк став на сторону шахраїв та відмовляється дотримуватись Законів України (поясню нижче), вважаючи що їхні внутрішні правила понад законом та міжнародними договорами.

Згідно з законодавством України банк не має права блокувати рахунок клієнта без рішення суду, якщо клієнт не підозрюється в фінансуванні тероризму або не сплаті податків. Також, відповідно до міжнародної класифікації МПС visa/mastercard, р2р платежі підтверджені кодом 3d secure є безповоротними та не підлягають оскарженню, оскільки підтверджуються з фінансового номера клієнта. У зв’язку з чим я вважаю що ПриватБанк грубо порушив мої законні права.
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 10:33
Добрий день!
На жаль, при аналізі операцій було виявлено надходження на картку, яке платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропонований варіант врегулювання питання, який вам раніше сповістив наш фахівець в телефонному режимі.
Якщо ви згодні виконати умови для розблокування картки — просимо вказати це в приватних повідомленнях, та ми з радістю переглянемо рішення стосовно вашої ситуації.
freemann 17 січня 2022, 18:09
За последний год появились проблемы с приватом. С ихней актуализацией профиля, которую нужно было проходить по несколько раз. После появилась актуализация о доходах ибо я превысил лимит своей зарплаты за месяц при заполнении профиля с полным блокированием карты.Хотел уже закрыть счета в этой конторке, но не получается так как студенты в чате ничего не могут или не хотят делать. А при звонке на 3700 у спилкуванни радует только бот Яна.
Приватбанк идёт только в худшую сторону.
Советую открыть или менять счёт в другом банке!
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 19:02
Добрий вечір!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимога законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити ваш випадок більш детально.
Minist2022 17 січня 2022, 16:10
Зі мною сталась така прикрість.Коли здійснювала оплату комунальних платежів, зникло світло, інтернет не дуже працював. Це видно було під час введення показників, бо не одразу зберігало дані. Потім натисла сплатити — і на картці залишилось не та сума. Переглянула платежі, а їх було 2, різні квитанції. Не знала, де шукати допомогу. Спочатку зателефонувала на 3700, в меню немає скасувати платіж, оператора теж немає.
Згадала про онлайн допомогу. Звернулась, там була пропозиція підключити фахівця. І вже через 5 хвилин спеціаліст Микола мені написав, вивчив та зрозумів мою ситуацію, платіж був скасований, гроші, як повідомив, будуть зараховані протягом доби на картку, але не довелось доби чекати, одразу все прийшло. Дуже вдячна пану Миколі за оперативність, чіткість та надану мені допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 16:57
Вітаємо!
Дякуємо вам за відгук:)
Для підключення оператора телефонної лінії, достатньо обрати відповідний пункт в меню. Раді, що ваше питання було успішно вирішене. Микола, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Проблема вирішена
Savka38 17 січня 2022, 14:23
Я потрапила в дуже погану ситуацію з приватбанком, а саме:23.12 о 11.30 я знімала кошти в Дрогобичі в банкоматі приватбанку і банкомат списав 2500 грн, але не видав мені їх.Я відразу зателефонувала на гарячу лінію і зафіксувала заяву про невидачу коштів.
Мені смс повідомили що повернення коштів від 1 до 3 днів, але не повернули мої 2500 по сьогоднішній день, пройшло 25 календарних днів або 15 робочих, оскільки були святкові дні.
В банку на гарячій лінії годують завтраками,і 23.12 проінформували, що можлива перевірка 14 робочих днів,14 січня вже був той 14 день, але кошти не повернули, а коли я знову всоте зателефонувала на гарячу лінію, то сказав оператор що із 13 січня проводиться ще якась там додаткова перевірка, яка триватиме також 14 днів.
Це жах!!! НЕВЖЕ ІНКАСАЦІЯ ПРОВОДИТЬСЯ В ДРОГОБИЧІ В БАНКОМАТІ 1 РАЗ НА 28 ДНІВ!!!
І НЕВЖЕ НЕ МОЖНА ОПЕРАТИВНО ГЛЯНУТИ НА КАМЕРИ І ЗРОБИТИ ЦЮ ПЕРЕВІРКУ ШІИДШЕ.
ВЖЕ ЗАЛИШАЛА СКАРГУ, ЩЕ НАПИШУ ЗАЯВУ В ПОЛІЦІЮ ПРО АФЕРИЗМ З БОКУ ПРИВАТБАНКУ!!! Бо сьогодні 17.01.2022 оператор сказала, що є недостача в банкоматі і тому так довго триває перевірка. Ви майже місяць не повертаєте мені мої кошти, це ваші проблеми з вашими недостачами!!!
Перевірте по камерах,і віддайте мені мої гроші, може я теж на щось розраховую в період свят, а так пограбувати серед білого дня ще й державний банк, то ужас.
За кордоном людині б за моральний утиск, банк ще б заплатив, а тут до стресу доводять!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 15:06
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
sukhno 17 січня 2022, 14:13
Шел 4й день попыток связаться со специалистами и получить ответы на вопросы относительно работы приложения «Терминал»! Начиная с 14.01. меня связывает робот Яна со специалистом, который некомпетентен в данном вопросе, при том, что ты ей озвучиваешь вопрос по которому обращаешься. Этот специалист переключает на компетентного и тут самое интересное — я прождала 14.01. в ожидании на линии более 45мин.!!! Сегодня при переключении робот сказал, что время ожидания соединения 2 мин., а я прождала 10мин. После чего сбросила звонок и позвонила уже оставить жалобу. Звонок принял оператор Константин, который попытался мне озвучить прямой номер горячей линии — 080050030… но где-то потерял цифры. Я позвонила 0800500300 (чисто по логике) — но нет, я не туда попала. После чего я написала в чат! И уже 3й раз объяснила суть обращения. И тут меня перевели на другого специалиста, я 4й раз объясняюсь! Спрашиваю актуальный номер? А в ответ: «какой вопрос у вас?». Да я хочу поговорить по телефону! А не переписываться в чатике сидеть! Или у Вас на столько не компетентны специалисты, что не могут ответить сразу? А при общении в чате можно пойти посоветоваться с кем-то… спросить… Знаем как это работает. В результате, я завершила диалог. Сотрудницв чата Анна не захотела назвать свою фамилию! Не предоставила мне номер прямого тел. Приват, закрывайся! Хватит терроризировать клиентов! Самый отвратный сервис! Это говорю и как клиент банков и как бывший сотрудник банков. Благо, не Приват Банка! Ни за какие деньги не пойду к Вам работать!
А еще, у Вас отвратительная связь! Вначале звонка я слышу какое-то рипение в трубке, затем вовсе пропадает связь. Я перестаю слышать оператора. Они мне перезванивали. Оба раза при чем!
От Приват банка такого не ожидала! Пока он был не государственным — всё работало как швейцарские часы. А теперь… одни нервы! Не хочу иметь с Вами дело!!! Делаете из клиентов попугаев! По несколько раз одно и то же объяснять и дозваниваться еще несколько дней! Жуть!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 14:50
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення в нашу підтримку у вас залишився неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно ситуації, що склалася.
Проблема вирішена
bullys 17 січня 2022, 12:34
2 сентября купил билеты в сша через приватбанк себе и жене.сложный маршрут с 2 мя пересадками.через 2 недели на сайте авикомпании увидел, что 2 рейса из 5 по маршруту отменены.связался с приватом-их ответ- мы не видим, пишите запрос через сайт, передадим провайдеру.22 сентября подал заявку на отмену или замену рейсов.ходил в отделение и звонил раз в неделю-заменить не получилось (очень странный провайдер-они ничего не предлагали, а мои варианты, которые я находил на сайте авиакомпании им были недоступны). 22 ноября мне приват подтвердил, что вернут деньги полностью и до сих пор не возвращают, извиняясь, что срок прошел, но нет авторизации от авиакомпании
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 15:18
Добрий день!
Нам шкода, що трапилася така ситуація та розуміємо, що очікування — це неприємно. Наразі, ми спільно з авіакомпанією прикладаємо усі зусилля для повернення вам коштів найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0667551386 17 січня 2022, 10:46
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Космонавтів, 36-А
Є підозра, що співробітники або й главні зливають інформацію про клієнтів, і про це чую не вперше. ***, а не банк, краще не звязуватись. І ні в якому разі не класти велику суму на депозит, бо є шанси «подарувати» цим … свої кошти
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 11:09
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 січня 2022, 17:12
Відгук не зарахований (на 19.01.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/компанії.
Dmitry0 17 січня 2022, 10:06
ФОП, субота, обмінюю валюту та намагаюсь переказати кошти на карту в іншому банку, через кілька годин помічаю (бо на інші банки приват меньше години не витрачає, лише не «рідні» карти протягом хвилин), що нічого не переведено. Суппорт запевнює, що це примха НБУ — не робити міжбанківські платежі в неробочий час і надають посилання на якийсь лист НБУ від 2012 року. Питань декілька — по-перше є вилике переконання, що це брехня і приват сам собі вирішив не переводити на інші банки у вихідні — переконайте, що я помиляюсь. По-друге, навіть якщо я помиляюсь, мобільний застосунок не зробив жодного попередження на цей випадок, до того ж я нічого більше не міг зробити з цими грошима, «супорт» лише сказав чекати початку робочого дня. Як на мене, це не нормальна ситуація.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 15:31
Вітаємо!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.  Дійсно, згідно встановленому регламенту платежі на рахунки в інших банках здійснюються з 06:00 до 24:00 в робочі дні, у вихідні та святкові дні – за регламентом НБУ в перший робочий день після вихідних.
Ознайомитися з детальною інформацією ви можете на сайті: https://otp24.privatbank.ua/v2/#!/news/1458257
У випадку, якщо у вас додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alexandrrov 17 січня 2022, 8:11
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 34
Когда звоню на 3700, и после нажатия на «0" — не соединяет с оператором, а предлагает обращаться в чат либо на сайт pb.ua для того, чтобы пообщаться с оператором.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:15
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Олег Радченко 16 січня 2022, 20:11
Не розумію як державний Приватбанк не виконую рішення суду що набуло законнох сили. Згідно зі ст. 8 Основного Закону Конституція має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції і повинні відповідати їй. Норми Конституції є нормами прямої дії. Відповідно до ст. 1291 Конституції судове рішення є обов’язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.Судовий акт, який набрав законної сили, підлягає безумовному виконанню особою, на яку покладено такий обов’язок. Це означає, що особа, якій належить виконати судовий акт, повинна вчинити достатні дії для організації процесу його виконання незалежно від будь-яких умов, оскільки інше суперечило б запровадженому ст. 8 Конституції принципу верховенства права.
1. Рішення суду 1ї інстанції — https://reyestr.court.gov.ua/Review/96365642
2. рішення суду 2ї інстанції — https://reyestr.court.gov.ua/Review/100029190
Не зважаючи на вищевказане — банк не виконує рішення суду. Рахунки та картки не разблоковані. Доступу до власних коштів не маю.
На якій підставі банк не виконує рішення суду?
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:16
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату вам телефонував наш співробітник. На жаль, ваше обслуговування в банку обмежене. Для врегулювання вашої ситуації радимо звернутися до державної виконавчої служби.
stalexxx 16 січня 2022, 18:20
Получил карту Универсальная голд, менеджер настояла на том, что я должен сделать покупку от 300 грн, чтобы карта работала. Ладно, допустим.
Не прошло и месяца, звонит и спрашивает, что случилось, типа я не пользуюсь. А я ей говорил, что мне карта на всякий случай, я туда мелочевку скидываю и платить ею не собирался. Для этого у меня карты трех других банков есть.
И тут, внимание! Вы должны в начале второго месяца опять сделать покупку от 300 гривень. Логично задаю вопрос «мне каждый месяц надо делать покупку?». Оказывается нет, сейчас, а потом на 6й месяц.

Приват, вы в адеквате? Вы и так берете 20 грн в месяц за обслуживание. Почему я должен платить этой картой, если мне это не нужно, на ней просто лежат деньги. Наверное придется отказаться, такого маразма ни в одном банке нет.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:02
Добрий день!
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Для активації картки достатньо змінити пін-код.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 січня 2022, 15:08
Отзыв засчитан (на 17.01.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
silakovalena 16 січня 2022, 15:38
Відділення за адресою: Дніпро, пл. Вокзальна, 2
В последнее время бесконечные проблемы при обслуживании.Убил время в очереди к консультанту, отправляют в кассу.Просилел около часа в очереди в кассу, оказывается нет наличных, надо было специально заказывать.А сразу об этом сказать, или только своё время ценится? Хамское отношение, как в совковой сберкассе.А в последний раз не смогли увидеть перевод через Вестерн Юнион.Не банк, а шарашка.
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2022, 17:28
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та активно розвиваємо дистанційні канали обслуговування, щоб ви могли проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення. До прикладу, в Приват24 є можливість замовлення готівки для видачі в касі та виплата термінового переказу на картку. У разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Щоб уточнити додаткову інформацію, щодо коректності обслуговування співробітниками відділення ми звернулись в приватному повідомленні.
OlehChernov 16 січня 2022, 15:28
22 декабря по присланной ссылке от якобы покупателя, не разобравшись, ввел данные карты на фальшивом сайте ОЛХ. Мошенники украли все имеющиеся на карте деньги. Позвонил на 3700, выставили черджбек, но как утверждает банк — была полностью выпонена процедура 3д секьюрити. Второе заявления на СБ банка вроде тоже приняли и сразу тоже отказали в возврате средств. Казалось — сам виноват — потерял бдительность и винить некого. Но… возникли и вполне небезосновательно следующие сомнения которые, как буравчиком-пилят. Являлся клиентом банка не одно десятилетие. Каждый раз на каждый платеж приходил или СМС пароль или звонок банка. В смс пароле ВСЕГДА была указана сумма операции. По этой транзакции никакого информирования ИМЕННО О СУММЕ ОПЕРАЦИИ — НЕ БЫЛО. Лет 15 назад была попытка мошеннического списания с моей карты, но мне банк позвонил и мошенники остались с носом. На этот раз — тишина. Ни СМС на тел, ни вайбер, ни тел звонка …хотя операция ЯВНО нетипичная для меня как относительно контрагента, так и по сумме. На пополнение телефона на 200 и то требуется подтверждение транзакции. А в этой ситуации — НЕТ. Логично напрашивается вопрос — а почему? И ответ, к сожалению, напрашивается очень нелицеприятный для банка. Допустим кто-то нечистый на руку в банке решил подзаработать непосильным трудом. Как это сделать незаметно, чтобы, как говорится, и волки сыты и овцы целы. А вот так — подтолкнуть падающего. Формально 3д вроде соблюдено (хотя я лично в этом не уверен) и как говорится- взятки гладки. Не придерешься. И не предупредили должным образом (СМС с суммой операции) и позволили мошенникам обобрать лоха. И почему-то такие или похожие мошеннические транзакции очень даже проходят. Понятно почему. Какой первый вопрос Римского права? Кому это выгодно? Надо искать — кому это выгодно и кто сидит на кнопке. Свои выводы я сделал. На всякий случай закрыл все карты. Также обращаюсь ко всем пострадавшим товарищам по несчастью — давайте искать заинтересованных адвокатов, молодых, рьяных, кому надо доказывать себя в профессии, и подавать коллективный иск к Привату. С откровенным беспределом пора заканчивать.
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2022, 17:19
Добрий день!
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Проблема вирішена
Serhii1996 16 січня 2022, 12:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Преображенська, 17
В первую очередь хочу сказать, что я не являюсь клиентом данного банка уже как 3−4 года и не кому не советую открывать там счёт. Мне нужно было снять денежные средства в банкомате, подошёл к банкомату, была ошибка «do you want to continue running scripts on this page», но карта приёмник работал. Я вставил карту и как Вы понимайте она пропала в банкомате, я позвонил на службу поддержки, попросил при инкассации вернуть мне карту (в качестве индентификации предложил договор со своим обслуживающем банке, паспортные данные и акцентировал внимание что карта именная). Оператор выслушав меня, сказал что ничем помочь не может, по международным правилам нет способа идентификации клиента, что бы отдать карту. Я сказал, что за перевыпуск карты, я должен буду заплатить деньги, и сейчас мне нужны наличные, я должен буду делать транзакцию на другую карту и за это оплачивать комиссию. Мне оператор ответил шаблонной фразой и все разговор закончился. Уважаемый сотрудник, Ответьте мне на вопрос, почему я должен платить за перевыпуск карты и другие расходы если проблема в вашем банкомате и будите ли Вы компенсировать мне расходы которые я понёс и за Вашей вины? Так же, пожалуйста дайте ответ, почему другие банки с иностранным капиталом могут вернут карту в данном случаи, а Вы нет?
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2022, 14:05
Добрий день!
У разі несправності чи некоректної роботи банкомату, про що свідчить напис про помилку ми не радимо користуватись пристроєм, що дозволить уникнути подібної ситуації. В такому разі ми будемо вдячні, якщо клієнт повідомить в підтримку про непрацюючий банкомат, що дасть нам змогу швидше відреагувати та налагодити його роботу.
В даній ситуації необхідно звернутись до банку, що видав картку для її блокування та перевипуску, адже ідентифікувати вас, як власника даної картки може лише банк, що її видав.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Masha1988 16 січня 2022, 10:19
Це просто жах, тут вже й немає сумнівів, що ПриватБанк співіснує разом з шахраями. Тільки я не можу зрозуміти чого цим ще не зайнялися відповідні органи. Річ у тім, що що я, що мій чоловік ретельно слідкуємо за своєю кредитною історією. Так ось у мого чоловіка в УБКІ є помітка, що викрадений паспорт, ми поставили таку помітку, щоб банки чи МФО, які захочуть видать кредит, не видавали його, так як дуже багато випадків оформлення кредитів шахраями. Щоб перевірити чи будуть видавати кредити почали просити збільшити ліміт. Монобанк, А банк відмовляти, но ось приватбанк після перевірки кредитної історії, збільшив кредитний ліміт на 1000 (тому що просили тільки 1000), якби то були шахраї і просили б 10000, то я впевнена, що збільшив би і на 10000. І це при тому, що є помітка про викрадені дані, а також низький кредитний рейтинг.
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2022, 11:59
Добрий день!
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності та робить все, щоб захистити своїх клієнтів від шахрайства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Що ж до кредитного ліміту, то підвищити його можна в Приват24, доступ до якого має лише власник картки. Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів. Ваш чоловік може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 у разі виникнення питань щодо ліміту.
MKorolenko 16 січня 2022, 9:11
Нас три ФОПи. Займаємося роздрібною торгівлею продуктами харчування. Працюємо разом задля того, щоб якось протистояти натиску продуктових мереж та перерозподілити між собою обов’язки з метою більш ефективного використання свого ресурсу. Особисто я займаюся фінансами та роботою з державними та комерційними установами.
Співпрацюємо з Приватбанком 12-й рік. Маємо розрахункові рахунки, зарплатні проекти, користуємося кредитними та лізинговими продуктами, послугами еквайрингу. Лише за 2021 рік Приват отримав від нас понад 350 000 грн. у вигляді різних відсотків та комісій (погодьтеся, для малого бізнесу не так уже й мало!), в тому числі: понад 200 000 грн. за користування послугами еквайрингу, понад 46 000 грн. за фінансовий лізинг, понад 84 000 грн. в якості %% за користування кредитними програмами КУБ тощо.
Звернення пов’язане з тим, що банк, як я вважаю, неправомірно наклав на одного з ФОПів пеню в розмірі 7 500,00 грн. (5% від суми отриманого кредиту) за, начебто, нецільове використання кредиту. Мається на увазі те, що ФОП отримав від цього ж банку ще один кредит. І цими коштами «перекрив» попередній. Хочу надати пояснення по суті питання. По-перше, коли ми подавали заяву на отримання цього кредиту, в ній було зазначено, що гроші потрібні на поповнення обігових коштів. Обігові кошти можуть використатися в тому числі і на погашення кредитних зобов’язань. По-друге, Приватбанк, маючи інформацію, що в ФОПа був один непогашений кредит КУБ, запропонував взяти ще один. В цільовому призначенні кредиту, яке було описане у кредитному договорі зазначалося, що кредит надається «на фінансування поточної діяльності Клієнта». Одним із аспектів поточної діяльності є виконання фінансових зобов’язань перед кредиторами.
Окрім того, тлумачення нецільового використання кредитних коштів в даному випадку вважаю з боку банку абсолютно непрофесійним, як для фінансової установи. Позаяк, якби новий кредит було перераховано Приватбанком на мій кредитний рахунок з від'ємним сальдо, це б могло вважатися погашенням кредиту за рахунок кредитних коштів. В даному ж випадку мають місце наступні операції (згідно з фінансовим та бухгалтерським обліком): 1) перерахування банком кредитних коштів на поточний рахунок підприємства; 2) кредитні кошти, надійшовши на рахунок підприємства, перетворюються на обігові кошти (навіть Приватбанк ставиться до них, як до власних коштів клієнта, оскільки за використання кредитних коштів банком стягується додаткова комісія у розмірі 3%, а у разі використання кредитних коштів, які надійшли на поточний рахунок клієнта, така комісія не застосовується; 3) старий кредит погашається за рахунок обігових коштів клієнта.
Отже, накладення штрафу за «нецільове використання кредитного ресурсу» вважаю неправомірним, а також вибірковим, оскільки мені відомо, що в Приваті один кредит «перекривають» іншим багато клієнтів, в тому числі і моїх знайомих. Це неважко з’ясувати, перевіривши всі видані Приватбанком кредити КУБ та джерела їх погашення.
Прошу провести перевірку Приватбанку з питання правомірності накладення пені за нецільове використання кредитних коштів. Оскільки конкретні дії цієї установи, а саме стягання штрафу та АРЕШТ РАХУНКУ підприємства, призвели до прямих фінансових збитків (неможливість вчасно сплачувати за рахунками, припинення відвантаження товарів від постачальників, внаслідок чого, втрата клієнтів), та зашкодили діловій репутації підприємця.
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2022, 10:37
Добрий день!
Банк керується умовами та правилами банківського обслуговування розміщеними на сайті банку згідно з якими здійснюється обслуговування всіх клієнтів і надання банківських послуг.
Виходячи з даних відгуку та інформації в заявці до нього, мова йде про іншого клієнта ФОП по якому виникла дана ситуація. Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію лише за зверненням самого клієнта. Клієнт може самостійно звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24, щоб отримати інформацію по результату розгляду його питання.
Elenabakl 15 січня 2022, 18:36
Банк просто очень разочаровал, изначально открыли Фоп, десять раз переписывались с оператором в онлайн чате, задавала вопросы по лимиту оплат на Фоп, в итоге никто не предупредил что есть лимит оплат с других банков, хотя я это уточнила несколько раз. Из-за этого не уследили, что было куча отмен платежей, все отследить так и не удалось, потеряли деньги. Дальше, закрыли Фоп, оплатили налоги, подали отчёты. Уже больше недели пытаюсь закрыть счёт в Привате. Не дают снять деньги, потому что лимит. Целую неделю каждый день общалась с операторами и онлайн и по телефону, и в кассе банка. Прикрепили фин отчётность, подали заявку прикрепили документы (хотя мне кажется что приват слишком много на себя берет, если б налоговая попросила документы я б ещё поняла, но приват проверяет мои документы, это слишком). После этого ещё два дня общалась с операторами, заходила в кассу, операторы по телефону уверяли меня что уже можно снять деньги и наконец-то закрыть этот счет, а в кассе отмена операции. В итоге сказали что перезвонит руководитель отдела по корпоративным документам в течении 3 дней. Как вы думаете сколько времени и нервов я потратила? Как вы думаете открою ли я когда-нибудь ещё Фоп в этом банке? Операторы не компетентны, вы их на улице набрали? Почему я неделю уже не могу снять деньги, у меня что времени много чтоб ходить стоять в очередях по полдня и ждать пока оператор соизволит поднять Трубку по 20 минут? Для сравнения был счёт в Монобанке, там никаких проблем, операторы молодцы за минуту перезванивают все компетентно объяснют, деньги отдали без проблем. А с приват банком просто ужас
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2022, 10:32
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
0637112537nina 15 січня 2022, 16:28
Добрый день! Скажите пожалуйста на каком основании приват банк не открывает и не даёт заменить карту, вчера заблокировали социальную карту ребёнка из-за мошенников, а открыть новую не могу, ограничение в обслуживании это как понять? С чего бы это? Мошенники хотели снять с моей карты деньги, а в итоге я не могу открыть даже нову карту хотя бы социальную
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2022, 17:58
Добрий день!
Питання передано профільним фахівцям, які розглянуть можливість вашого подальшого обслуговування та зв'яжуться за результатом.
Кирилл Варакута 15 січня 2022, 13:59
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 158
Платежная система LiqPay, id одного из мерчантов: i76944019949
Всё началось давным давно, мы успешно работали с ЛикПей, проводили много транзакций, вродебы удобно… Но.
Сейчас столкнулись с такой проблеммой, что поддержка платежной системы LiqPay от Приват Банка — ужасно работает, я предоставлял сотни документов, и фото, и видео, и чеки, и ТТН, и договора, и счёт, и всё что только можно достать на этом свете — знаете что они мне отвечают? Правильно — Шаблон! Они только шаблонами разговаривают, не могут даже понять как устроена система интернет-эквайринга, что и за что будет отвечать и вкакой ситуации.

У нас был оборот за 1 день 104000 гривен, мы заплатили платежной системе почти 100 долларов комиссии, не получили ни одной жалобы — но теперь вот вдруг, и ктото сверху как мне говорили — решил вставить палки в колеса, то ли откаты просят то ли хрен его знает (

В общем, в целом ЛикПей нормальна ПС, но жутко трудно с ними общаться, никогда не шли на встречу, такое впечатление будто у них там нет вовсе операторов, а лишь машина напоминающая тех ту*ых автоответчиков как у Новой Почты… Вот так вот.
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2022, 16:17
Добрий день!
Шкодуємо що у вас склалось таке враження. Для підключення оплати необхідно надати певний перелік документів, що регламентується діючим законодавством та умовами платіжної системи. Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування та звернулись в приватному повідомленні, щоб надати інформацію щодо вашого мерчанту та способу вирішення питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝