×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
проценты
Зі своєї сторони ПриватБанк розуміючи складність ситуації ввів кредитні канікули одразу на три місяці з 01.03.2022. Вони діють для клієнтів, які не мають прострочення або його строк не перевищує 90 діб. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Пільгова процентна ставка за квітень і травень становитиме 1,7 %.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (1)
Доступность к отделениям и банкоматам
01.04.22. в двух км от меня в магазине включили банкомат, 02.04.22. отстояв в очереди 1час и 50 минут получил 1000 гр. и когда начал заказывать еще 1000 банкомат съел карту. Пришло СМС сообщение: в любом отделении получите новую карту! А где это работающее отделение? Чаты и звонки по 3700, поиск по приватовской карте это издевательство над людьми!!! В чатах и по 3700 ответы шаблонные по меркам мирного время, а вопрсы дебильные! Считаю необходимым 1) Региональные областные, районные, городские, поселковые …главные отделения банков обязаны опубликовать свои ДЕЖУРНЫЕ телефоны ВСЕХ операторов, чтоб человек мог прежде чем идти в многокилометровый поход, узнать, где работает отделение и банкомат! 2) Публиковать в местных СМИ актуальные данные на текущий и следующий день о работающих точках! 3) Увеличить и равномерно распределить с учетом плотности населения работающие отделения…
Учитуйте что много пожилых людей которым пешие длительные походы невозможны!!!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
На жаль, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.
Зверніться, будь ласка, до будь-якого відділення банку з паспортом, ІПН і наші співробітники за 10–15 хвилин випустять вам нову картку, або можете перевипустити картку на віртуальну. Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Зверніть увагу! Картки з фото, картки з індивідуальним дизайном, іменні картки перевипускаються за рахунок банку, якщо їх було вилучено в результаті технічного збою.
З повагою, Приватбанк.
Коментарі (24)
«Кредитные каникулы»
Не выразить словами ту благодарность банку, которую я испытал. Ну и по мере необходимости стал использовать доступную мне возможность. Тем более что эвакуация поспособствовала тратам, а простой на работе — к отсутствию зарплаты. Деньги по мере возможности карту пополнял. И все было хорошо, пока банк 2 апреля (!!!) не прислал сообщение что они меняют условия программы. И вводит комиссию за использование кредитных средств и уже ее насчитал за апрель месяц.
Вот я все понимаю, но почему это сделано как всегда через *** и задним числом? Почему не предупредили в марте, когда можно было закрыть все без комиссии? Вот зачем портить себе репутацию и делать так, чтобы клиент ощущал себя обманутым?
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Коментарі (7)
Условия по кредитной карте во время войны
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти, і ви можете вносити платежі зручними частинами для вас.
Коментарі (1)
Надійність банку
Щодо зменшення ліміту, зазначимо, рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Після тимчасового обмеження кредитний ліміт та можливість користуватись кредитними коштами в межах встановленого ліміту для клієнтів була відновлена в найкоротші строки. Підвищення кредитного ліміту наразі недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
Коментарі (1)
Начисление процентов
Весь лютий ми працювали в штатному режимі, щоб ви могли користуватись карткою без перешкод. Саме тому за лютий ще відсотки були списані. З турботою про кожного нашого клієнта в цей час ПриватБанк прийняв рішення про переведення усіх клієнтів які користуються кредитними картками на пільгові умови з 1 березня до 1 червня 2022 року. Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Часткове повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Розуміючи, що кожен з нас опинився у скрутному становищі ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів.
Коментарі (4)
Проблеми з видачі заробітної плати на картку
У разі, якщо б кошти від вашого роботодавця надходили на банк та замість зарахування на картку залишались би в банку на поточному рахунку, ви мали б змогу перерахувати їх самостійно з поточного рахунку на картку в своєму Приват24 або звернувшись в онлайн підтримку на сайті банку. Також в особистому кабінеті чи через підтримку можна прив'язати картку до зарплатного проекту, для цього потрібно знати ЄДРПОУ та бажано назву підприємства, яке проводить вам виплату. Після прив'язки картки до зарплатного проекту для уточнення інформації щодо отримання вашої зарплатні радимо звернутись в бухгалтерію вашого підприємства.
Написати коментар
Відділення IT просто шлак
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію та знайти підтвердження по тим чи іншим зауваженням з вашого боку.
Якщо ж ви маєте конкретні пропозиції щодо покращення послуг чи інформацію про непрацюючий термінал або банкомат нашого банку, можете надати деталі в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
Будь ласка прийміть рішення розглянути відстрокування кредитів
Дана гілка відгуків про роботу ПриватБанку. Зі своєї сторони ПриватБанк розуміючи складність ситуації ввів кредитні канікули одразу на три місяці з 01.03.2022. На час кредитних канікул відсутня необхідність внесення щомісячних платежів. Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %). Пільгова процентна ставка за квітень і травень становитиме 1,7 %.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
Коментарі (4)
Не дають скористатися коштами
За вашим зверненням в підтримку було надано актуальну інформацію щодо того, чому не проходить операція. Додатково продублюємо інформацію в приватному повідомленні. Зазначимо, що неможливість проведення даної конкретної операції не означає блокування картки або коштів на картковому рахунку.
З фахівцем підтримки буде проведена робота для покращення якості обслуговування.
Написати коментар
Не чесні касири
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (3)
Принесли лично документы в банк для актуализации персональных данных и в итоге 0
Документы отсканировали, создали входящую заявку. В итоге прошло неделя = заявка закрыта. Персональные данные актуализировали, алё? Сегодня ещё раз придут и принесут заявление в приватбанк бумажное с теми же данными + указанием предыдущей заявки. В колцентре — «я ничего не знаю, не вижу, не могу помочь». Прямо захотелось помочь вам, ну коляску там спустить с бордюра или что-то в этом роде…
Вы когда обновите персональные данные (+ ругательное слово)?
Банк веде свою діяльність керуючись вимогами чинного законодавства та нормами НБУ. Зважаючи на ситуацію, банк діє у відповідності до останніх отриманих роз'яснень від регулятора та за необхідності надсилає запити для уточнення за тими чи іншими випадками. На даний час ми очікуємо роз'яснення від регулятора відносно вашого питання.
Коментарі (5)
Чат поддержки и рассылки в вопросах пакета Премиум
И вот вчера (31 марта под вечер) мне приходит письмо на почту от Приватбанка, что обслуживание будет стоить мне 200 грн (и в письме было подчеркнуто, что это еще сниженная плата). Мой банкир уже не доступен. Стучусь в поддержку, где мне сообщают, что для того, чтобы было бесплатное обслуживание, нужно чтобы доход по ФОПу был 50 тыс грн +, либо траты в магазинах (снятие и переводы не считаются) в месяц на 25 тыс грн, а поскольку я не выполнила в этом месяце условия (война, деньги тратить негде, и зарплату мне не начислили), то обслуживание будет стоить мне 200 грн. Чтобы не было платы — можно закрыть карту.
Не долго думая, я закрываю платину, поскольку преимущества типа лаунжа и фаст-лайна украинцам не доступны, а 200 лишних гривен я лучше переведу ЗСУ. И снова спрашиваю в чате так сколько теперь с меня будет снято за обслуживание, где мне снова сообщают, что 200 грн. Диалог продолжать я не стала.
Утром я написала своему банкиру, которая с восклицательным знаком в конце сообщения сообщила, что у меня действовал особый льготный период, с меня ничего бы не списали и если что — она бы мне сообщила. То есть, я зря потратила время на выяснение вопросов и кредитку так же закрыла зря. А в условиях войны кредитный лимит на другой диджитал карте я поднять не могу, не смотря на то, что он был одобрен мне до войны. Не планировала им пользоваться, поэтому так быстро и отказалась от карты, но «кредитную подушку» хотелось бы иметь.
Вопросы к банку:
— Почему мне приходит письмо, которое противоречит моему договору? Как я должна догадываться, что это письмо ко мне не относится, если мой персональный банкир не доступен и эти «особые» условия нигде не прописаны?
— Почему операторы поддержки не могут предоставить ответы на базовые вопросы по договору и, мало того, дают противоречивую информацию?
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (5)
Робота під час ВП
— Одним з перших відновив можливість переказу кредитних коштів P2P
— Політика щодо кредитних карток, кредитів, розстрочок
P. S. Було б добре якби можна було вносити платежі по розстрочкам помісячно, зараз договір можна закрити тільки повністю через «Погасити достроково».
Дякуємо, що ви з нами! Ми будемо продовжувати робити все, щоб і надалі забезпечувати клієнтів доступними та якісними банківськими послугами.
Що ж до погашення розстрочки чи Оплати частинами, то за зверненням в підтримку можна подати заявку на часткове погашення.
Коментарі (3)
Не качественное обслуживание
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
Запит на повернення коштів у таких випадках має бути створений банком, що видав картку. Це продиктовано правилами міжнародної платіжної системи. Окрім того, ідентифікувати вас, як власника картки може лише банк, що її видав, разом із тим перевіривши, чи дійсно було списання та чи не повернулися кошти автоматично.
При отриманні запиту на оскарження по операції ми перевіримо необхідну інформацію по даним з банкомату та результатів інкасації. Радимо звернутись до банку, що видав картку для подачі заявки на повернення коштів. Адже від нього залежить, як швидко ми отримаємо запит та за умови збійної операції зможемо здійснити повернення.
Коментарі (2)
Банкомат не видав грощі, але суму списав.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Есть проблема заблокирована депозитный счет копилка.
Банк не стягує двічі одну і ту ж суму, адже оплата судового збору не є частиною суми вказаної у виконавчому провадженні.
В Приват24 меню «Кредити» є можливість переглянути дану заборгованість та провести її погашення з однієї зі своїх карток. У разі виникнення питань чи труднощів наші колеги в онлайн підтримці завжди готові прийти на допомогу. Погашення зі скарбнички можливе за умови написання заяви у відділенні.
Коментарі (1)
ЕПiдтримка
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Коштами нарахованими на картку єПідтримка можна розраховуватись без комісії в інтернеті та магазинах (прив'язавши картку до гаманця Google/Apple Pay).
Коментарі (5)
арешт зі счета
За вашим зверненням було знято арешт з рахунків відповідно до роз'яснень, які отримав банк про зняття арештів на суми до 100 000грн.
Що ж до заборгованості то вона підлягає погашенню і виникла, так як банком було здійснено оплату за послуги суду коли подавалась заява до суду через порушення вами кредитних зобов'язань. Банк не стягує двічі одну і ту ж суму, адже оплата судового збору не відноситься до суми, яка зазначається виконавцем у впровадженні при накладенні арешту.
Що ж до зняття коштів зі скарбнички, така можливість є у разі погашення згаданої вище заборгованості. Погашення можна провести, як з самої скарбнички, так і переказавши кошти з картки.
Написати коментар
Ужасный банк
В банке откуда мне отправляли деньги есть квитанция и списание денег
Но мне спустя столько дней ничего не пришло
Говорят обращаться в банк отправителя, а что мне им там сказать? Деньги же ушли, на карте их нет, есть квитанция что деньги были отправлены, проверили номер карты, все правильно, но денег до сих пор нет
Бачимо, що ви надсилали в чат «Історію повідомлень», та це не є підтверджуючим документом. У разі успішної відправки та коректного зазначення реквізитів, міжбанківський переказ не займає більше 3х робочих днів. Надішліть, будь ласка, в приватному повідомленні фото квитанції, щоб ми могли перевірити інформацію та допомогти розібратись.
Коментарі (1)