Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
oleg507 12 квітня 2022, 8:49
Являясь более 10 лет клиентом банка, появилась необходимось впервые посетить их кассу, снять 1000 евро с карты. До этого хватало приват24 приложения.
В отделении одна касса и было около пяти человек в очереди. Постоянно бегали какие-то тетки в соседнее помещение
и периодически окно кассы просто закрывалось. Думал может переучет или что там. Как дошла очередь увидел что висит
бумажка «операции от 50 тыс грн без очереди». Пропустив 5 человек, которые стояли в очереди нужно было еще столько же пропустить без очереди. Видно у кого операция до 50 тыс тому нечем заняться как стоять в очередях.
И насчет заказанных через приват24 валюты 1000 евро, её в кассе не оказалось. 3700 рекомендовала договариваться с руководителем отделения.
Теперь действительно прочуствовал, что это Государственный банк. Оффлайн Приватбанк такой же треш как и Укрзализныця и тому подобное
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 11:28
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші фахівці вже проводять перевірку по вашій ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Rina5 12 квітня 2022, 8:17
Відділення за адресою: Харків, вул. Каденюка, 23
Харьков, отделение на Танкопия, 23.
Очередь сумасшедшая, постоянно заходит категория людей, которые сейчас обслуживаются без очереди. Люди приходят за час до открытия и не попадают к оператору, потому что весь день приезжают новые во-е. Вы закрыли почти все отделения в Харькове, неужели трудно посадить одного-двух операторов для работы именно с в-ми? Вчера простояла в очереди три часа, очередь за это время продвинулась на пару человек. Ещё постоянно «виснет» база данных. Может зависнуть на полчаса, а может на три. Ходила два раза, к оператору попасть так и не удалось. Колл-центр тоже не отвечает. Автоответчик обещает, что перезвонят в течении трёх минут и никто в итоге не связывается. Отношение как к скоту.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 10:27
Вітаємо!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження та приносимо вибачення за незручності. Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення, дійсно, тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Не варто забувати, що більшість банківських операцій ви можете здійснити в Приват24.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити, які у вас виникли труднощі при зверненні в підтримку.
Fom75 11 квітня 2022, 23:28
Внаслідок шахрайських дій в мене були незаконно списані кошти з кредитної та зарплатної карток на суму більше 105 тисяч гривень.12.03.22 в мене пропав зв‘язок, про що було повідомлено на гарячу лінію київстар з іншого номеру телефону для з‘ясування обставин і повернення зв‘язку, попросили чекати добу з повідомленням смс. Не дочекавшись відповіді 15.03.22 я звернулася у відділення київстар з документами про відновлення зв‘язку. Так, як мені не приходила смс про заміну номеру,15.03.2022, я нарешті дозвонившись на гарячу лінію приватбанку з іншого номеру телефону попросила заблокувати кредитну картку, навіть не підозрюючи, що з 12.03.2022 вже знімаються кошти шахраями. Від київстар не дочекавшись відповіді, чому не було зв‘язку, хоча я 2 рази проходила ідентифікацію у відділенні київстар з документами і оригіналом сім карти, змінила номер телефону. Тільки після зміни номеру телефону, я побачила що були зняті кошти з карток в м. Кривий Ріг з 12.03.23 по 20.03.2022 в сумі більше 105 тисяч гривень про що було повідомлено в кіберполіцію та написана заява у відділенні приватбанку, в той час, коли я знаходилась в м. Київ, що підтверджено документально. Банк відмовляє в поверненні незаконно списаних коштів через шахрайські дії з заміною сім карти, зсилаючись на те, що було проведено блокування картки, без блокування номеру (номер і так був заблокований, в чому я була впевнена після звернення в київстар).Добре, якщо ти знаєш, що в тебе несанкціонований доступ, то можна відразу заблокувати і номер і картку, але якщо ти навіть не підозрюєш про зняття коштів? Система безпеки приват банку абсолютно не захищена. Крім номеру телефону існуюють і інші методи ідентифікації.Тисячі людей можуть опинитися в такій ситуації. Хоча і НБУ зобов‘язує банки повертати незаконно списані кошти, внаслідок шахрайських дій (що доведено кіберполіцією), це все не виконується. А для мене це велика сума коштів.Я залишилася без засобів на існування під час війни (ще й зарплатню було вкрадено).Шкода, що в нас не виконуються закони і вкладники абсолютно не захищені.
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2022, 10:19
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Ваше питання вже в роботі у наших профільних спеціалістів, за результатом розгляду вам зателефонує наш фахівець.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RuslanSi 11 квітня 2022, 18:31
Я бізнесмен. Знаходжусь закордоном, повинен портнерам сплатити кошти, для цього намагався поповнити СВОЮ картку Револют — відхилено.
У банку сказали, що є якійсь ліміт 30000грн/місяць.
Я спитав, де таке написано?
Відповідь вбила — це внутрішньо банківське.
Чого? Як мені з людьми розрахуватись?
Приват — дно-днище
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 19:53
Вітаємо!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи для мінімізації таких ризиків згідно з чинним законодавством. Наразі максимальна сума за такими операціями становить 30000 грн/місяць.
Yasya2703 11 квітня 2022, 18:08
Здравствуйте. С 24.02 отделение приват банка на Васильковской, 1 закрылось. Я пытаюсь регулярно звонить на 3700, что бы узнать хоть какую-то информацию, но её нет. У меня там документы и загран паспорта, поэтому не могу с ребёнком выехать за границу!
Прошу назначить конкретный день и время, что бы желающие смогли задать свои вещи!!!
Я понимаю, что многие выехали, но как же быть кто остался и хочет забрать своё???
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 19:36
Добрий вечір!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб воно було розглянуто якомога скоріше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nadezhda111 11 квітня 2022, 17:14
Если вы любите в столь и так не простое время на протяжении месяца день через день не иметь возможности воспользоваться своими деньгами по причине ежедневных технических проблем банка, решение которых затягивается чаще всего на сутки, то можете смело оформлять карту Приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 19:21
Добрий вечір!
ПриватБанк відновить до 6:00 ранку 12 квітня штатний режим Приват24 після регламентних робіт, які необхідні для безпечної та якісної роботи сервісів. Перепрошуємо за перебої. Дякуємо за ваше розуміння
вкладчик Подоляко 11 квітня 2022, 16:52
Вже закінчились обстріли відновлено електропостачання відділення на просп. Перемоги 96 цілісіньке але не працює можливо персонал розбігся але там стоїть терміна і 2 банкомати ще два термінали по просп. миру 49 всі вони підключені до злектрики але не працюють на прийом готівки пишуть що термінал приймає 0 готівки. То для чого вони стоять коли люди не можуть поповнити свої картки щоб розрахуватись за просьбою міського голови за комуналку яку потрібно відновлювати. Зате центроальне відділення по вул Серьожнікова винайшло новий спосіб маринування людей щоб попасти в приміщення потрібно записатись на вулиці що і зробив 1 квітня призаписі повідомили що перекличка буде 10 квітня прийшов відмітився і отримав повідомлення що приходьте 20 квітня на 9,30 ранку то можливо попадете в приміщення і це лише для того щоб внести гроші на карту. Як можна назвати такий сервіс коли термінали грошей не приймають відділення не працюють.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 19:19
Добрий вечір!
Банк робить все, щоб забезпечити клієнтів якісними послугами та можливістю в будь-який момент скористатись своїми коштами. Ми постійно реагуємо на ситуацію та надаємо банківські послуги, як за умов пандемії, так і під час війни. Відділення банку, банкомати та термінали самообслуговування працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів.
Поповнити картку ( переказом P2P ) та оплатити комунальні платежі можна через Приват24. Просимо проявити терпіння та розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Alexandr Karpov 11 квітня 2022, 16:30
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Пастера, 6-А
Создал сегодня платеж с своей карты привата на карту привата моего друга. Не уходит хоть тресни. И тут саппорт мне заявляет что по их регламенту платежи внутри банк ходят до трех суток!!! Диалог:

подскажите почему не пришли отправленный мне деньги?
P24A2154767083C8653

Допомога Онлайн
Вітаю в чаті. Вже читаю питання та спробую вам допомогти.
термін зарахування до 3-хдіб

это с каких пор такие правила при переводах внутри банка?

Допомога Онлайн
регламент зарахування

можно ссылку на ваш регламент

Допомога Онлайн
Це внутрішньобанківський регламент
офіційну відповідь банку з цього питання Ви можете отримати надіславши листа запит на адресу 49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30 або на пошту help@pb.ua

так еще раз давайте разберемся
перевод с карты привата на карту привата срок выполнения до трех суток? Я все правильно понял? Вы ж понимаете что я это выложу в соцсетях?

Допомога Онлайн
так, вірно. Викладайте, це Ваше право
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 19:28
Добрий вечір!
Нам шкода, що після звернення в підтримку у вас залишися неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 11 квітня 2022, 13:53
https://www.youtube.com/watch?v=67eeV247re0
ПриватБанк
Оксана Стремоусова
4149499381695913
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:40
Вітаємо!
Дякуємо за вашу небайдужість. Банк вже прийняв усі необхідні міри щодо картки даної особи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
San12 11 квітня 2022, 13:35
Оформил в дії заявку на 6500 грн. 27.03 пишет ждите зачисления в течении 10 дней через приват банк денег до сих пор нету звонил в приват они послали меня в дию, позвонил в дию они послали в мин фин украины дали номер по которому *** дозвонишся и всё.
НИКОГО ПРОСТОЙ НАРОД НЕ ИНТЕРЕСУЕТ ВСЕМ *** НА НАС
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 14:15
Добрий день!
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
777vika 11 квітня 2022, 9:06
08.04 позвонила на 3700 доя консультации о переводе через Приват 24 на карту другого банка. Консультант мне сообщила, что во время военных действий лимита нет и макс сумма комиссии будет не более 100 грн. Я сращу же направилась в банк, простояла сумасшедшую очередь и пополнила карту, при попытке сделать перевод мне поставило лимит на сумму перевода до 29 999 грн с комиссией на эту сумму 150 грн. Я сразу же оставила жалобу и мне перезвонили 11.04 с комментарием, что мы прослушали аудио, действительно Вас консультировали не верно, мы Вам сейчас расскажем верные тарифы. Это решение моего вопроса? Вы пользовались моими деньгами это время.
Ужасный банк, не компетентные сотрудники, бегите с него.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2022, 10:13
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DmitriyG2517 10 квітня 2022, 16:59
24.03 подал заявку на получение выплаты от ПриватБанка.В Дие заявку моментально приняли, не было никаких проблем. Звонил на горячую линию, сказали обращаться в министерство финансов. Был лучшего мнения о банке, пользовался лет 7 и тут такая подстава.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 18:11
Добрий вечір!
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jhonny 10 квітня 2022, 15:09
Заявку схвалено 27.03. І досі не прийшли гроші, така ж проблема у знакомых які мають картку приват банку!
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 18:11
Добрий вечір!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Evgenii0187 10 квітня 2022, 4:40
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 259
Чтобы вы не начнёте делает с ПриватБанка
Вам помогут и у вас все получится я люблю этот банк
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:56
Доброго ранку!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dsytnikov 9 квітня 2022, 20:38
Кому война, а кому зароботак на переселенцах, срач разводить не нужно почему перечислил и т. д. пост носить характер что бы другим было Ка предупреждение, нужен срочно был холодильника на квартиру куда бежали от боевых действий, ну вот такие св***очи просто кинули на деньги, три семьи остались без возможности хранения продуктов, а схема до боли простая кидок через олх
Вот данные этих ***, причем не единого отзыва ни нут ни в нет контакте не было.
4731 1856 2888 2000

4731185628882000 Багинский Алексей Сергеевич
Деньги то зароботаються через какое то время
А вот семьям теперь прийдеться ходить по 4 км. В одну сторону к магазину каждый день, пока не найдут новый холодильник
Вот подставной номер этих ***
0960954981
Естественно приват ничего не сделает, как и не делал до войны, надеюсь отзыв послужит и предостережет других людей
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 9:55
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Kochevnik87 9 квітня 2022, 15:50
Много лет пользовался услугами банка, был о нем лучшего мнения и не признавал других банков Украины. Но с каждым годом обслуживание всё хуже и последней каплей стало что они решили забрать мои деньги с бонус+. Это чистой воды кража. Это мои личные деньги, которые я собирал, чтобы потратить на свои нужды, а они приняли решение их забрать.
Очень хотелось бы чтобы соответствующие органы обратили внимание на это беззаконие и приняли соответствующие меры
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 16:23
Добрий день!
Ви можете скористатися коштами з рахунку Бонус+ у мережі партнерів Бонус+ до 30.04
Ознайомитись зі списком партнерів програми, у яких ви можете витратити дані кошти, можна на сайті https://bonus.privatbank.ua/
Після закриття програми «Бонус+» банк не залишає собі кошти з рахунків Бонус+, а прийняв рішення перерахувати їх на допомогу ЗСУ задля скорішої перемоги України.
Проблема вирішена
Антон Коротеев 9 квітня 2022, 15:40
Всегда был доволен работой Привата, но последние два дня он просто не перестает огорчать. Пополнял карту свою, из всех автоматов в городе работали только 2, один из них не принимал деньги. Другой после меня тоже перестал работать, но суть в другом
я внес в терминал сумму 3300грн, потом он долго думал автомат завис, перезагрузился после перезагрузки написал что не працює, открывали заявки на возврат. Заявки отказано, типа инкасация не подтвердила. Почему отказано если я внес эти деньги и есть фото на экране и там сумма не 0грн, а 3300.00грн. Если провести выписку по карте то эти деньги мне не поступали с 7 апрелся начиная с 16:14. У меня есть фото доказательство того что я внес деньги 3300грн в терминал приватбанка. На фото есть дата и время. Я даже могу сказать какие купюры я вносил в терминал. Такого у меня еще не было, что я внес деньги даже есть фото то что они в терминал внесены, но мне не зачислили, и в заявках отказано так как не подтвердилось после инкасации, так нужно чтобы клиент у которого была такая заявка присутствовал при инкасации ваших автоматов. Проблему не могут решить уже вторые сутки, создают новые заявки и говорят ждите. Что ждать если есть фото то что я пополнил и то что автомат думает, и видно Мою фамилию сумму.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 16:17
Добрий день!
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анатолій Бакунець 9 квітня 2022, 6:57
Доброго ранку! Подав заяву на отримання допомоги в розмірі 6500 грн від держави у воєнний стан. Заяву було прийнято успішно. Навіть у Дія повідомлялося, що Очікуйте на зарахування коштів. Проте пройшло вже більше 10 робочих днів після подання заяви, але коштів на рахунку так і немає. Чи ПриватБанк хімічить, чи я не знаю. Будь ласка, перевірте цю інформацію та надайте вичерпну відповідь стосовно цього питання! Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 11:22
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Проблема вирішена
Анна Мелконян 9 квітня 2022, 0:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Декабристів, 3
Сегодня с моей пенсионной карти были сняты деньги, четыре патежа подряд. Мне приходили сообщения об оплате сайтов бытовая техника, apple.com (я никогда не пользовалась услугами этих компаний и ни на одном из сайтов не была зарегестрирована.). Так как я нахожусь за границей, я попыталась позвонить на горячую линию 0737161131- 20 мин в ожидании без результатно. В чате онлайн мне обьяснили, что могут мне помочь только заблокировать карту. Моя пенсия составляеет 2300грн из них 1600грн сняли непонятно куда. Конслюльтант предлоила мне обратиться на сайт который был оплачен, но я даже зайти туда не могу, не получается проити индификацию, так как это apple.com они ждут что я зайду з айфона или айпада, но у меня самсунг, я к этому сайту не имею отношения никакого.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 11:20
Добрий день!
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
За вашим зверненням в підтримку була надана інформація по операціям та способам повернення коштів, а саме, про можливість звернутись самостійно до отримувача для повернення платежу. Також надана інформація, що можна подати заявку на оскарження платежів за правилами міжнародної платіжної системи. Якщо ви все ж забажаєте подати заявку на оскарження, це можна зробити звернувшись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Проблема вирішена
bonaqa 9 квітня 2022, 0:32
04.04.2022 я здійснив виплату на рахунок у ПриватБанку із криптобіржі kraken.com через SWIFT переказ.

Згодом від банку я отримав таке повідомлення:

«Вхідний SWIFT-переказ не зараховано. Потрібно надати інформацію/документи. Деталі: pb.ua/3189».

У відповідь я попросив інформацію про те, які документи є необхідними, на що отримав відповідь про те, що зарахувати переказ можливість відсутня, оскільки це виведення коштів з біткоін біржі https://www.kraken.com/ і що відправник може направити запит на повернення переказу, як надійде запит банк допоможе його повернути звідки він надійшов.

Потім я попросив у банку регуляторку, відповідно до якої на мій рахунок не зараховуються кошти, на що отримав посилання на:

— п.п. 11, п. 2 р. I Постанови НБУ № 1: «операції на умовах маржинальної торгівлі — безготівкові операції (для банківських металів — без фізичної поставки), які передбачають виконання двох зустрічних зобов’язань з купівлі та продажу однієї іноземної валюти за іншу іноземну валюту/гривні (банківського металу за інший банківський метал/іноземну валюту) та здійснюються без їх реальної поставки на валютному ринку України або міжнародному валютному ринку з метою отримання прибутку від зміни валютного курсу або хеджування ризиків»;

Чи є тут хоча б опосередкована заборона на отримання коштів із криптобіржі? Я вважаю, що ні. Якщо я тлумачу це не так, поясніть, будь ласка.

— п.п. 6, п. 10, р. III Постанови НБУ № 1: Банки здійснюють: «операції на умовах маржинальної торгівлі з іноземними контрагентами (власні операції та операції за дорученням клієнтів). Банки здійснюють такі операції виключно з іноземними банками та/або іноземними небанківськими фінансовими установами, якщо ці установи мають право здійснювати торгівлю іноземною валютою/банківськими металами відповідно до законодавства країни, де вони зареєстровані, та підпадають під наглядову діяльність відповідних органів нагляду за фінансовими установами іноземних держав;»

Якщо керуватись цією логікою, то я можу отримувати SWIFT перекази лише від фінустанов?

— Відповідно до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 12.11.2003 № 492, на поточні рахунки в іноземній валюті фізичних осіб-резидентів зараховуються: валюта, унесена/переказана власником рахунку з метою здійснення арбітражних операцій на умовах маржинальної торгівлі, а також валюта, одержана власником рахунку як прибуток від здійснення зазначених операцій.

???

І в кінці повідомлення такий висновок:

«Таким чином, згідно з вимогами Постанови НБУ № 1, право здійснювати операції на умовах маржинальної торгівлі з іноземними контрагентами мають виключно банки.
З огляду на вищезазначене, Банк не має правових підстав для відправлення коштів на поповнення bitcoin гаманців міжнародним SWIFТ-платежем.»

Але я і не відправляв кошти на поповнення гаманця, а зовсім навпаки — на отримання коштів. Тобто висновок не відповідає взагалі суті здійсненого переказу.

Поки що я не направляв запит на отримання переказу, оскільки, на мою думку, не отримав зрозумілого пояснення, окрім «бо це ж криптобіржа». Окрім того, представник підтримки навіть не надав посилання де цей запит можна відправити.

Прошу роз’яснити чому я не можу отримати платіж з очевидними причинно-наслідковими зв’язками.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 10:49
Добрий день!
В період воєнного стану банки продовжують роботу як суб´єкти первинного фінансового моніторингу із застосуванням ризик-орієнтованого підходу, що передбачено Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Проведення операцій у період воєнного стану вимагають додаткової уваги, особливо такі нестандартні для української фінансової системи, як quasi cash операції та інші операції за участю крипто-бірж.
АТ КБ «ПриватБанк» зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства.
Після уточнення інформації щодо вашого платежу ми надамо зворотній зв'язок в приватному повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝