Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dronies 17 лютого 2022, 8:13
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 150
В прошлом году декабря месяца решил снять деньги в г. Черкассы картой банку партнером Укрсиббанк, в банкомате приват, надо было снять 2000 так как стоит ограничении до 1000, пришлось разделить на 2 снятия, по 1000 гр.Первое снятие выдал, а на втором на процесе выдачи денег завис, и денег не выдал, а смс пришло что произошло снятие.После долгих звонков на приват и свой банк Укрсиббанк приняли заяву, и уже прошло 2 месяца ни кто ничего не собираеться делать.Укрсиббанк говорит запрос отправили и все тишина, ссылаються на сроки от 60 до 120 дней.Это просто ужас как вернуть деньги клиенту и за их проблемного банкомата так все морозяться. А как не бой просрочишь выплату то армия операторов доведут тебя до нервного срыва.Когда же наконец то наступит справедливость, и измениться у привата отношение к людям.Это было в банкомате на бул. Шевченко 145 Трц Плазма Gotivka: CACS9096 23.12.2021 09:10:16. Kartka 535432****6557. Suma 1000.00UAH. Dostupno 30.00UAH.Detali: my.ukrsibbank.com
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 10:54
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності спричинені некоректною роботою банкомату.
Згідно правил встановилених міжнародною платіжною системою в такому випадку банк, що видав картку, має створити запит на оскарження операції, який може розглядатись до 120-ти днів. Зі своєї сторони при отриманні запиту ми завжди прагнемо його розглянути та надати відповідь у найкоротші строки. На жаль, нам не вдалося знайти запит на оскарження по картці та банкомату, які ви вказали у відгуці. Для уточнення стану заявки ви можете звернутись до свого банку.
Проблема вирішена
Martex2313 16 лютого 2022, 20:52
Я на даний момент працюю за кордоном, в Іспанії. З певних причин передавав гроші другові на Україну щоб він через банкомат зачислював їх мені на карту. Ніколи проблем не було, але сьогодні він як і завжди поклав гроші на мою картку 4691 грн. З не відомої мені причини доступ в приват 24 закрили, пише *підтвердіть номер телефону через банкомат ПриватБанку. Як мені це зробити? Картки в мене, сім картка в мене, я в Іспанії. Доступ до карток телефону і тд ніхто окрім мене не мав. Причин блокувати не бачу. Якщо можна шановні працівники Приват банку, відновіть мені доступ до моїх коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 12:51
Добрий день!
По картці проводилась ризикова операція. За сукупністю показників було визначено, що доступ до фінансового номеру могли мати треті особи. Щоб запобігти можливим шахрайським діям зі сторони третіх осіб і була заблокована картка та знято ознаку фінансового з вашого номеру. Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua для розблокування картки та встановлення закордонного номеру фінансовим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nataliku 16 лютого 2022, 19:10
Потрібно було провести платіж, але не вистачало певної суми. Звернулась до оператора. Оператор пояснив що треба ще 3 відсотки від суми. І порахував, не дивлячись на те, що в чаті оператори не рахують, а лише надають інформацію! Ніяких проблем після не виникло. Дякую оператору Юлії
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 20:18
Добрий вечір!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 лютого 2022, 19:25
Відгук не зарахований (на 18.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sashko12 16 лютого 2022, 17:26
Підключили ми оплату частинами на наш сайт, сайт знаходиться на промі. Оплата частинами одразу включилась у тестовий режим, а тестовий режим це — клієнти надсилають кошти, пром сповіщає вас що кошти надійшли, а насправді вони залишаються у клієнта! І добре що трапились адекватні клієнти, а в нас дуже часто бувають клієнти у віці які б сказали нічого не знаю — я надіслав кошти і повідомлення було про успішну транзакцію! Вважаю таку шахрайську поведінку вкрай неприйнятну. У першу чергу потрібно повідомляти нас, клієнтів, що додаток працює в тестовому режимі і кошти не надходять.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 20:28
Добрий вечір!
При підключенні сервісу клієнт має змогу одразу вимкнути тестовий режим. Це можна зробити після додавання послуги «Оплата частинами» на етапі налаштування сервісу.
А у разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці завжди готові прийти на допомогу.
Дана інструкція також допоможе в налаштуванні та підключенні сервісу: https://payparts2.privatbank.ua/ipp/admin/faq?lang=uk
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 лютого 2022, 19:25
Відгук не зарахований (на 18.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
0638199291 16 лютого 2022, 13:36
Оплатила послугу через додаток Приват24 і неможу роздрукувати квитанцію. В банку мені ніяк не допомогли сказали писати в онлайн чат, але і там нічим не допомогли. Дзвонила на гарячу лінію вони також неможуть дати мені квитанцію. Обслуговування жахливе! Або поверніть мені гроші з оплати, або вишліть квитанція!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 15:26
Добрий день!
Платіж був проведений на сторонньому сайті, а не через сервіси банку. В такому разі квитанцію має надавати сервіс через який проводилась оплата. Зі своєї сторони ми маємо змогу надати вам чек POS-терміналу. В ньому відображатиметься інформація в стислому вигляді, яка була надана в банк сервісом, на якому проводилась оплата. Для отримання чека ви можете звернутись в онлайн підтримку. Також чек можна отримати в Приват24, зайшовши у виписку по картці та натиснувши на потрібну операцію — «Чек POS-терміналу».
На жаль, не бачимо вашого звернення до фахівців онлайн підтримки. Щоб оператор приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання необхідно написати своє питання в стрічку для вводу тексту та обрати пункт «Мого питання немає в списку» або написати «Оператор».
freeswag 16 лютого 2022, 11:44
Першу карту отримав Укрсиббанці, для виплат, щоб отримати стипендію, я тоді був неповнолітнім. У відділенні замість мене та інших неповнолітніх ставили «галочки» у договорі, для безлічі незрозумілих послуг. Саме тому я швидко змінив банк на інший. Отримував кошти на карту для виплат від Приватбанку, проблем не виникало.
За ці роки все збільшується необхідність в банках. Я відкрив депозит, отримав валютний рахунок, відкрив карти у валюті. Зараз користуюсь безконтактною оплатою замість готівки. Банк завжди вирішував швидко всі проблеми з платежами, замовлення іноземної готіки проходило за 1−2 дні.
Голд-клуб коштує 20 гривень, та не всім він потрібен.
Додаток один з найкращих серед конкурентів, з переказами, навіть іноземними проблем не було.
Вважаю його лідером серед банків. Проте є мінус: програма «Бонус-плюс» вже застаріла, потрібно змінювати програми з кешбеку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 12:47
Добрий день!
Ваш відгук мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Дякуємо, що ви з нами :)
Окрім Бонус+ у нас також є купа акцій https://newpromos.privatbank.ua/ та знижки для власників карток Gold (та VIP) рівня https://discount.pb.ua/.
Проблема вирішена
gerta2015 16 лютого 2022, 2:15
Ребёнок получил уличную травму — повреждения связок голеностопа. Страховая отказала, ссылаясь, что это не страховой случай. Перечитала договор — не нашла, что повреждение связок голеностопа является не страховым. В Договоре чётко указано, что повреждение конечностей — страховой случай, а разрыв связок в коленкой чашечке — нет. Но у нас не колено, а голеностоп и не разрыв связок, а растяжение. Более того, страховой менеджер указала, что не предоставлена выписка с Фио, датой травмы и оьращения, причине, диагноз, лечении. У неё явно плохо или со зрением или с мышлением, т. к. в справке с травмпункта все это указано. Ещё барышня сказала, что пока идёт лечение — дело на рассмотрении и мне ещё нужно предоставить сканкопия свидетельства о браке, а также выписку по окончании лечения. Сегодня зашла подгрузить свидетельство, а дело моё закрыто и никто даже не предупредил и не дождались выписки о пройденном лечении. В итоге, я закрыла страховки по всем членам семьи и жду активного участия банка в этом интересном вопросе. Желания сотрудничать с Приватом все меньше и меньше!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:44
Доброго ранку!
Попередня заявка по страховому випадку закрита. Ви можете подати нову заявку, яка буде розглянута профільними фахівцями. Страхова компанія може переглянути своє рішення про відмову в компенсації за наявності підстав для виплати та всіх запитуваних документів.
garysters 16 лютого 2022, 0:35
Оформив 2 тижні тому покупку Оплата частинами від даного банку. Сьогодні зайшов в мобільний застосунок, щоб отримати виписку по договору і випадково натиснув в списку дій закрити договір, хоча хотів отримати просто виписку яку була наступним пунктом. І заявка автоматично відправилась на опрацювання і одразу була виконана і гроші з картки були списані. А оскільки грошей власних не вистачило, ще й додатково списали комісію за кредитні кошти. Одразу написав оператору, щоб скасували дану операцію, на що отримав відповідь з розряду сам дурак і нічого не зробимо. Довго все пояснював, але як об стіну горохом.
Неадекватність банку просто зашкалює:
— якщо хочеш закрити депозит треба по декілька раз підтверджувати, потім декілька днів чекаєш на гроші;
— хочеш замовити готівку в касу, давай підтвердження і чекай два-три дні
— хочеш оплатити по договру якусь велику покупку неси купу підтверджуючих документів, щоб пройти контроль.

А тут просто раз випадково натиснув і пішов ти подалі. Гроші ми списали, комісію додаткову повісили і до побачення. По суті послугою не скористався, адже до кінця договору було ще 2,5 місяці з 3.

І не треба потім казати не шановний банк, що ви про таке не знаєте чи не можете мене верифікувати як клієнта яким я являюсь більше 10 років.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:02
Доброго ранку!
За сервісом «Оплата частинами» передбачена можливість дострокового погашення і для цього реалізована окрема кнопка. Робота додатку є коректною, адже натиснення кнопки дострокового погашення передбачає, що клієнт бажає провести погашення залишку заборгованості та закрити договір.
У разі подачі клієнтом заявки на дострокове погашення за договором, здійснюється списання залишку заборгованості з картки Універсальна. Відмінити заявку немає змоги. Умови погашення, в тому числі дострокового, описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг на сайті банку pb.ua.
Ashatanrellet 15 лютого 2022, 22:26
7.02 в 22.13 случайно увидела смс о снятии 335 евро с карты, позвонила на 3700, и только минут через 10 смогла заблокировать карту. Из-за блокировки карты, номер был не подтвержден и мне не смогли ответить какой баланс на моей карте и кто снимал деньги.
На след день обратилась в отделение банка, получила новую карту и опешила от того, что с карты было снято 27000 грн. Милая барышня с ехидной ухмылкой сообщила мне: «Хорошо, что у вас кредитный лимит отключен, а так бы ещё и кредит взяли бы на вас». Оставила заявки на возврат денег. Обратилась в полицию с заявлением. Кстати, за выписку с банка с моего счета, на котором осталось 138 грн., сняли 100 грн за официальную выписку с печатью.
Вечером 8.02 мне перезвонили с банка и подробно всё расспросили о моих
платежах, где, когда и сколько я снимала деньги, когда обнаружила пропажу денег и т. д. Мило рассказали о сроках возврата денег, а, ещё сообщили с какого устройства был заход в мой личный кабинет. Пообещали держать меня в курсе, на том и распрощались.
Я в полной уверенности, что все ок, решила 10.02 проверить статус заявок и каково же было моё удивление, что вечером 8.02 после 19.00 мне отказали в претензионной работе. Расстроенная я стала изучать и этот сайт, и нашла инфо, о том, что можно обратиться на сайт, на который были перечислены деньги. В моём случае это была известная криптобиржа. Я туда обратилась ночью, получила ответ, что обязательно проверят информацию. Но сегодня 15.02 я получила ответ, что тк финансово операция была проведена верно, с введением cv кода и т. д. они мне ничем не помогут, а, и деньги уже выведены с этого аккаунта. Но… по официальному обращение от правоохранителей, они готовы предоставить информацию о аккаунте, который украл с моей карты деньги и оплатил покупку на их бирже.
Поэтому кто также стал жертвой взлома кабинета, уточняйте у этого недобанка куда переведены деньги, вдруг вам там помогут.
А что касается моих заявок, то я до сих пор не получила никакого официального ответа, хотя писала свои запросы на email, который уточнила на 3700
Резюмирую, ужасный банк, совершенно не отвечают за сохранность денег своих клиентов. И это я была в клубе Золотых карт. Персональный банкир-просто на бумаге, на горячей линии абсолютно некомпетентные сотрудники.
Что ж буду продолжать борьбу за свои деньги. Тем более сегодня прочитала новость, что в Харьковской области «накрыли» группу мошенников
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:34
Доброго ранку!
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням було проведено ретельну перевірку за результатами якої банк має підстави вважати, що вами було передано персональні дані третім особам і самостійно здійснено підтвердження входу в акаунт, що і дало можливість третім особам здійснити шахрайські дії.
Платежі з картки були проведені в інтернеті з підтвердженням одноразовим кодом (3-D Secure). Згідно правил міжнародної платіжної системи такі платежі не можуть бути оскаржені, як шахрайські.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SlawaS 15 лютого 2022, 21:31
Судя по новостям в интернете, 15 февраля 2022 Приват24 подвергся массированной ДДОС-атаке. Интернет-банкинг не открывается. Вместо него висит сообщение:
Error
This page can’t be displayed. Contact support for additional information.
The incident ID is: N/A.
Отпишитесь, у кого подобная проблема.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:30
Доброго ранку!
Після вчорашньої кібератаки всі системи та канали банку працюють у штатному режимі. ПриватБанк і надалі робитиме все можливе для захисту інтересів своїх клієнтів.
Проблема вирішена
Alexandro7 15 лютого 2022, 21:24
Сегодня в течение дня пытался связаться с оператором ПриватБанка, но безрезультатно! Ожидал по 15 минут, но все операторы заняты! Это я звонил с номера, который не зарегистрирован в ПриватБанке. А когда звоню с номера, который зарегистрирован, меня отсылает в чат на pb.ua на который невозможно зайти. Вчера я смог дозвониться и оставил жалобу, но со мной никто не связался. Сегодня днём нажал цифру 1, чтобы ко мне перезвонили, но никто конечно не перезвонил. Ни, а одном банке такого бардака нет. Не зря люди уходят в другие банки. Нет слов, оно негодование!!! Желаю, чтобы ваши вопросы решались как вы решаете мои!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:54
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми перевіримо, чому могли виникнути труднощі з дзвінком в підтримку. Що ж до онлайн підтримки на сайті банку, вона працює цілодобово. На даний момент не бачимо спроб звернення до чату з вашої сторони. Ймовірно, що не було описано питання при зверненні в чат, через що оператор не приєднався до діалогу. Своє питання можна написати в стрічку для вводу тексту, щоб до чату приєднався фахівець і допоміг у вирішенні питання. Якщо питання актуальне, будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Webazex 15 лютого 2022, 19:24
Сегодня в 18*10 был украден финансовый телефон, с Privat24 на борту. Практически сразу я набрал 3700 с запасного телефона, с целью заблокировать приложение, карты. Сейчас 19:17, а я всё ещё слушаю: Вибачте, зараз немає вільних операторів. Притом чтобы к оператору дозвониться, сначала нужно выслушать впаривание инфы о том что я звоню не с финансового номера «да, ладно, не может быть, а я не знал», затем ещё пару минут потратить на объяснение тупейшей Яне, нейронка которой, обучена, видимо на стандартные запросы по шаблону, что тебе нужен оператор, так как украден финансовый номер. Когда писал эту строку, на часах уже 19:21, говорилка твердит то же самое.

Огромное спасибо команде поддержки привата, что спустя почти полтора! (sic) часа, не отреагировали на экстренный случай.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 19:53
Добрий вечір.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку. Ваш акаунт на номер телефону заблоковані в банку. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
Проблема вирішена
Ivava 15 лютого 2022, 19:02
Будучи на больничном потратив кучу денег на лекарства, оформил все справки, чеки в соц страхе (а ето более 10бумажек)получил выплату на расчётный счёт! И сдесь самое интересное получить я их не могу уже 2 месяца, носил копии квитанций об уплате налогов2раза, приносил справку из налоговой об отсутствии задолженности раз, в банк ходил 5раз со всеми бумагами, но увы послали меня далеко и на долго, буду менять банк
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:37
Добрий день.
Бачимо, що ви надавали документи за інші періоди. Необхідно додати документ про сплату ЄСВ за період виплати лікарняних.
Проблема вирішена
zzzzz1 15 лютого 2022, 13:03
У моей матери 1937 г.р. инвалида 1 группы в марте заканчивается срок действия карты, я обращалась на гарячую линию и мне сказали, что мама должна сама им позвонить и без проблем сделают заявку на доставку курьером. Мы позвонили, другая девушка оператор беседовала с бабушкой, потом передали трубку мне и — отказ, лежачему человеку курьерская доставка не положена. НЕ ХОДЯЧИЙ инвалид это человек который сильно ограничен в свободе передвижения, она с нашей помощью может дойти до ванной комнаты, обеденного стола и кресла. Ответьте мне пожалуйста для кого нужна курьерская доставка. Вам пенсионеры определенной категории и возраста не интересны, они не берут кредиты, операторы гарячей линии абсолютно не компетентны и дают взаимоисключающие и полностью противоположные консультации. По поводу нотариально заверенной доверенности — я лучше потрачу эти деньги на лишние пару килограмм мяса и фруктов для мамы а таких услуг Приватбанка лучше откажемся.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 16:37
Добрий день,
Доставка картки проводиться дієздатним клієнтам, які зможуть самостійно завірити копії документів, заповнити та підписати анкету і сфотографуватися з карткою в руках; Якщо мама не зможе користуватись карткою самостійно, довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки. Банк завжди готовий до співпраці, та в зазначеній ситуації це не є примхою банку, основою співпраці має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
Sergii31 15 лютого 2022, 9:17
Знімали кошти з банкомату, кошти зняли, а банкомат на видав, повернення аід 1−14 днів, а якщо людині терміново потрібні ці кошти? А у них такий регламент, прайівники на гарячій хамлять. Не банк, а біда!
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 10:29
Добрий день.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Обов`язково перевіримо коректність консультації, що була вам надана, та зв`яжемось з вами додатково.
Blotska 14 лютого 2022, 21:05
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 67
В воскресенье вечером, с моего счета была снята приличная сумма -25700.Оператор 3700 Сергей отвечал быстро, с неохотой.Особо не обьясняя мои дальнейшие шаги, мол идите куда хотите, все с вами ясно.Деньги были сняты с кредитки которую я только пару дней назад обновила.Сотрудница банка, выдавшая мне кредитку, почему интересовалась есть ли у меня имущество.И сделала фото с картой, не сказав снять мне головной убор.Сейчас понимаю, что дав карту, не сказала подойти к банкомату и проверить ее на наличие средств.Стояла вплотную, когда я меняла пин.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 10:28
Добрий день.
Здійснення переказу через Приват24 доступне лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту. При здійсненні переказу в інший банк, ми не можемо в односторонньому порядку повернути кошти. Ви можете звернутись з квитанцією до банку отримувача з питання повернення.
Також для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Gazzbut 14 лютого 2022, 16:46
Подал заявку на сайте на консультацию по осбб, но выяснилось если я не скажу егрпоу то никто ничего не скажет, типа смотри на сайте, но там толком ничего нет, сколько стоит обслуживание счета? какие допуслуги для осмд есть? сколько стоит чтобы на сайте привата выставлялась квартплата, %?
Зачем по заявке звонят ничего не понимающие люди?
По логике банка вначале нужно зарегестрироться, а потом узнавать какие расходы будут?

Я реально даже не ожидал
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 17:21
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після спілкування з нашим спеціалістом у вас залишився неприємний осад. Вже проводимо перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш профільний фахівець.
Проблема вирішена
Maijer 14 лютого 2022, 12:01
Максимально разочарован в работе с банком. Обслуживался как юр. лицо так и физ. лицо. Юр. счет закрыл уже давно, перешел в более лояльный банк, физ. счет закрою при первой же возможности.
Пролежал 3 месяца в больнице в связи с коронавирусом (не к месту, но врачи буквально боролись за жизнь и состояние было близкое к коме), после выздоровления позвонил в Приват Банк что бы объяснить ситуацию и попросить пойти на встречу (естественно за эти 3 месяца никто не звонил и банки спокойно насчитывали проценты на задолженность по универсальной карте), на что банк хамски ответил что это моя проблема и если не оплачу задолженность банк придет в гости якобы на опись имущества. В результате звонки не прекратились и увидев что денег и правда нет (т.к. лечение забрало почти 300 тыс грн.) банк предложил внести хотя бы 2500 грн, что бы до конца месяца банк, так сказать, не трогал меня. Данную сумму мне дал другой банк (назовем его условно банк «М», который в свою очередь согласился убрать проценты за 3 месяца что я был в больнице и еще и выдал дополнительно 2500 что бы я рассчитался с Приват Банком. Вот это поддержка клиентов на уровне, я считаю), после чего я успешно внес оговоренную сумму на свою карту. Но банк скорей всего записывает разговоры только для собственной выгоды и ровно через неделю ко мне поступил еще один звонок с запросом «когда будете платить?», на который я естественно ошарашенно сослался на наш договор в телефонном звонке где мне сказали что 2.5 недели меня оставят в покое. Ладно звонок, больше всего, показала истинное отношение к клиентам, фраза «ну поищите еще!» на мой ответ что денег пока нет и я смогу внести следующий платеж только со следующей зар. платы.
На мои просьбы поговорить с менеджером, мне неоднократно отказали аргументируя что тот хам который мне звонит и есть менеджер.
В общем полное разочарование в отношении к клиентам и ощущение того что банк просто «закушался», мягко говоря и ни во что не ставит своих клиентов. По сему перевел работу ФОП на работу с условным банком «М», который пошел на встречу не один раз и ценит каждого своего клиента не зависимо от ситуации в которой он находится и не позволяет себе хамства и угроз. Задумайтесь 100 раз прежде чем взять в долг у данного банка.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 12:55
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 30.04.2022 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом, однак просимо звернути увагу, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Додатково, ми проведемо перевірку здійснених вам дзвінків та по результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Denny25 13 лютого 2022, 14:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Миропільська, 2
Заказал наличные в кассе Привата на 12.02.2022 (Сб по календарю). Единственное отделение работающее в Сб в Киевской области находится на Миропольской 2. Поехал на другой конец города. Там очередь. Приехал после перерыва на касе (13:00 — 14:00) передо мной 10 человек. Обычно такая очередь отпускается в течении часа (на что и был расчет когда я туда ехал). Заказанные средства я все-таки получил, но ПОЧТИ ПЕРЕД ЗАКРЫТИЕМ ОТДЕЛЕНИЯ. А это в 18:00.День потрачен, из-за идиотской политики банка «сделать единственное отделение на всю область» куча людей промерзла из-за живой очереди на улице. Но это Приват, я знал куда я иду и к чему мне быть готовым.

Но развитие событий под дверью банка и в самом отделении проявили всю суть нежелания банка помогать обычным людям:

1) Передо мной, пока я еще стоял на улице влетело без очереди 2 ВИПа. Зачем мне нужна Голд карта, за которую я так же плачу, если привилегий в самом отделении 0?

2) Когда я был уже в отделении, зашел еще один ВИП. Фраза «эксперта» Привата меня разочаровала — «Этот мужчина свое утром отстоял, и он ВИП клиент. Он вносит сумму и не маленькую. А вы что?». Серьезно? Менеджер отделения потом людям объясняла, деликатно, но сути это не изменило, мол «Вы все мусор, мы на вас время в Сб тратим, и ничего с вас не получаем. А тут приходит супер клиент, с которого банк поимеет больше денег чем со всех вас вместе взятых.».

3) Пока я ждал своей очереди, персонал банка обсуждали, что денег в кассе может не хватить. А зачем тогда делать предзаказ, если тот кто пришел раньше может забрать больше?

4) Отсутствие безопасности как таковой. Еще когда я был в очереди на улице, в банк зашел какой-то «маргинал» с товарищем. Что в отделении случилось я не знаю, но прилетели двое из службы охраны и не могли их спокойно вывести.

5) И край, это увидеть в кассе стажера в возрасте, которая не может ничего сделать самостоятельно и постоянно отвлекает консультантов и менеджера отделения.

6) Звонок через 20 мин после того как я покинул отделение от Привата. Не взял трубку. И в Вс, в 10.00, когда после всего что было мне хочется поспать, звонит бот Привата и спрашивает «как вам наше обслуживание?».

В связи с этими пунктами жалоба:

Сказал бы, уважаемый, да язык не поворачивается, ПриватБанк!

1) Откройте отдельные ВИП отделения, откройте по несколько отделений в крупных городах и хотя-бы по одному в маленьких городах, работающих по выходным (как это было прежде).

2) Добавьте в Приват 24 функцию отказа от уведомлений рекламного характера и «прозвон» бота с предложением услуг и опросами. Потому как нормального сервиса нет, а как только очередной развод (акция) так и в час ночи уведомление придет.

3) Обучите персонал перед тем как оставлять на целый рабочий день.

4) Разъясните приоритеты обслуживания понятным языком, а не «вы для нас никто, но наша карта у вас есть, так что ждите пока мы обслужим господ». Так люди хотя бы будут понимать что при необходимости посетить отделение, в лучшем случае они потеряют день.

P. S. Шаблонные извинения меня не интересуют, можете даже не тратить их на «ответ представителя банка». Лучшим извинением будет сделать выводы и улучшить сервис, а не «ложить» на своих клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 14:47
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією, а також відключити рекламні комунікації на ваш номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Олеговна 13 лютого 2022, 13:53
На мой отзыв по поводу безосновательных действий\бездействий отдела банка https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/270228/ ОТВЕТА НЕ ПОСЛЕДОВАЛО. Никаких официальных ответов, ответственных лиц и ссылок на какие-либо документы! НИЧЕГО.
На одну из моих жалоб 32404110 от 02.02.2022, где я просила указать ФИО ответственного за суровое решение «заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам.», указать ссылку на документ, дату редакции документа, которые якобы позволяют банку нарушить правила Мастеркард по содействию держателю карты и не передать материалы в пре-арбитраж международной платежной системы Мастеркард, ИНИЦИИРОВАННУЮ ДЕРЖАТЕЛЕМ КАРТЫ (то есть мной), мне прислали письменный «ответ» Від 03−02−2022 р. № 20.1.0.0.0/7- 220201/32112, подписанный О. О. Григоренко, Вик. Заблоцька Є.Г. АБСОЛЮТНО НЕ СОДЕРЖАЩИЙ ГРАМОТНОЙ ИНФОРМАЦИИ — отписка!!!:
______
В письме указано, в частности, «Відповідно до п. 2.1.4.57.1 Умов та правил надання банківських послуг, які є невід'ємною частиною договору про надання банківських послуг і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms…» ТАКОГО ПУНКТА НЕТ!!! уже дальше можно и писанину не читать
___________
Далее Вик. Заблоцька Є.Г пишет, что «Повідомляємо, що по заявкам з оскарження спірних транзакцій отримано відмову у поверненні коштів». ОТ КОГО ВІДМОВА, КОЛИ??? НОМЕР И ДАТА ДОКУМЕНТА???
___________
Мой запрос касался дальнейшей передачи в пре-арбитраж МПС!!! ГДЕ ЖЕ ОТВЕТ НА ЄТОТ ВОПРОС??? А ЕГО РЕШИЛИ НЕ ДАВАТЬ
___________________
Пришлось снова и снова обращаться в чаты и на 3700, отстаивая свои права как держатель карты Мастеркард обратиться в арбитраж Мастеркард посредством банка (и это прописано в правилах Мастеркард и в Правилах Приватбанк!)
_________________
ИТОГ МОИХ ОБРАЩЕНИЙ: меня забанили)!!!
То есть вот так! На 3700 дозвониться не могу: робот говорит «Обратитесь в чат». Обращаюсь. «Проаналізувавши історію Ваших звернень, По рішенню банку — на поточний час консультації можете отримати лише в чаті».
А в чаті мне выделили специальную Валерию таб № 31612, которая не отвечает на вопросы, а просто отшивает словами, мол, Вам дали ответ. Заявки не подлежат…
Ответ мне не дали. Прошу ее — процитируйте ответ. На что мне Валерия дает ссылку на правила Мастеркард в интернете (глава 2) The Cardholder Dispute requirements (see Ch. 2 of the Chargeback Guide) restrict the processing of certain chargebacks concerning investments, foreign exchange accounts, and similar disputes). Нет, говорю, Вы процитируйте где по єтой ссылке слова находятся в тексте? А ТАКИХ СЛОВ В ТЕКСТЕ ДОКУМЕНТА НЕТ!!!
Так эту фразу из непонятного источника мне выдают как якобы аргумент?
Валерия сдулась. Написала «мне такое написали «фахівці». Ага! В инстаграммчике прочитали?
_________________
Короче говоря, выяснилась, что аргументов нет! Ответственность никто на себя не берет. Официальных ответов мне не дают. А ведь я обращаюсь в Мастеркард! Единственный канал — банк. А банк банит!!!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝