×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Подяка
Бабільше, особисто в мене досвід звернень на ГЛ достатньо позитивний.
Під час війни довелося виїхати закордон, там автоматично збилися налаштування, і мені треба було
підкріпити новий фінномер. Вийшло
авторизуватися (хоча, і не одразу, були проблеми з фото, де має бути рука по лікоть, а самостійно це зробити маловірогідно, тому мені
допомогли знайомі. І то було не зовсім селфі, але все ок).
В чаті довелося довгенько чекати відповіді, проте тут розумію, очевидно, штат скоротився, а заявок
зараз купа. Відповіді все ж таки надсилали, допомогли вирішити питання.
Були перекази із-за кордону, також надходили без заперечень на грн та євро картки.
Інших проблем не виникало, тому
трохи здивувала кількість негативних коментарів, здалося, що я з іншого виміру, якщо мене не зачепило жодного разу.
Розраховуватись закордоном теж було без проблем і без комісій з епл пей.
Тому хочу подякувати співробітникам за допомогу і людяність.
На жаль, Почитавши відгуки, хочеться перестрахуватися і вивести
всі гроші з карток, особливо дещо лякає той факт, що дуже часто зараз перебої в роботі. Тут уже не зовсім до привату претензії, але чекати на шахрайські дії або вимушене
зупинення обслуговування клієнтів
я не буду.
Надалі можу співпрацювати без питань.
У мене картки голд клубу, можливо, це якось посприяло в кращий бік. Не знаю.
Останнім часом ми дійсно декілька разів проводили регламентні роботи, щоб забезпечити безперебійну та безпечну роботу сервісів банку за будь-яких обставин. Для їх проведення ми обираємо час, коли сервісами користується мінімальна кількість клієнтів, щоб не завдавати незручностей.
Якщо у вас є невирішені питання — будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Ми і надалі будемо робити все, щоб надавати якісний сервіс. Дякуємо що ви з нами!
Коментарі (1)
Увага! Обережно! Шахрайська схема Приват Банк
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата або реєстрація картки на сторонньому сайті. Для проведення подібної операції необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
У разі, якщо по картці є операція, яку клієнт не підтверджує ми завжди радимо заблокувати картку з міркувань безпеки і наголошуємо, що в такому разі картку немає змоги розблокувати для постійного користування, а рекомендується її перевипустити.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті, а ті що працюють ми стараємось максимально забезпечити всім необхідним для їх нормальної роботи.
Якщо для клієнта варіант з перевипуском картки не є актуальним ми можемо запропонувати перерахувати кошти з заблокованої картки на іншу активну картку клієнта. При цьому, клієнт сам обирає на яку зі своїх карток перераховувати кошти і може здійснити платіж, наприклад, на картку Універсальна, яка не має комісії за нецільове зарахування. Комісію можна уникнути чи мінімізувати обравши інший тип картки для перерахунку на неї коштів. За необхідності в Приват24 можна відкрити віртуальну картку для виплат чи універсальну на яку можна здійснити перерахунок коштів.
Банк свідомо відмінив низку комісій для операцій з картками та значно зменшив комісії в дистанційних каналах, щоб підтримати клієнтів в цей складний час.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
єПідтримка. Гроші зараховано.
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Написати коментар
Отписки П Б
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (6)
Хотел бы узнать о блокировках карт.
Что будет на сегодняшний день, если я буду делать финансовые манипуляции с биржей бинанс.
К примеру:
1. Закину на карту 30 000
2. Закину их с карты на бинанс.
3. Выведу их обратно.
4. и так по кругу к примеру раз 5 в день.Общая сума операций будет уже 150 000
5. Как узнать лимиты блокировки своей карты, вы же очень переживаете за безопасность моих деньжат. А блокировка карты мне на сегодняшний день не к чему.
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги, особливо щодо нестандартних операцій для української фінансової системи як quasi cash та інших операцій за участю криптобірж. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Коментарі (6)
Ограничения по карте
В період воєнного стану банки продовжують роботу як суб´єкти первинного фінансового моніторингу із застосуванням ризик-орієнтованого підходу, що передбачено Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Проведення операцій у період воєнного стану вимагають додаткової уваги, особливо такі нестандартні для української фінансової системи як quasi cash операції та інші операції за участю крипто-бірж.
АТ КБ «ПриватБанк» зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Для зниження ризику операцій та найбільшого убезпечення Ваших грошових коштів при транскордонних переказах, пропонуємо для переказів використовувати такі фінансові інструменти як, наприклад, перекази з рахунків фізичних осіб на рахунки фізичних осіб з використанням реквізитів електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів).
Коментарі (1)
Схема мошенничества?
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата на сторонньому сайті. Для проведення подібної оплати на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
За зверненням власника картки в підтримку можна подати заявку на оскарження платежів. Заявки розглядаються за регламентом та правилами міжнародної платіжної системи. Із зрозумілих причин за зверненням третіх осіб ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи даним платежам. У разі виникнення питань власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (8)
Приват кидает на western union
Відправник при відправці переказу вказує валюту отримання у якій отримувач може отримати відправлені кошти. У разі, якщо відправник вказує валюту отримання Долари США або Євро, переказ можна отримати, як на валютну картку, так і на гривневу з автоматичною конвертацією. Якщо ж відправник вказав при відправці валюту отримання Українська гривня, як було у вашому випадку, то переказ можна отримати лише на гривневу картку. Ви можете звернутись до відправника для уточнення, чому він вказав саме таку валюту отримання.
Коментарі (2)
Не виплатили є підтримку
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Коментарі (3)
Низька якiсть обслуговування. Поведiнка пiд час тривоги
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі, в цей непростий час. Окремо зазначимо, що для відкриття картки не обов'язково йти до відділення. В Приват24 є можливість оформлення віртуальної картки, яка за функціоналом не поступається пластиковій.
Додатково для уточнення деталей ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (12)
Благодарю Приватбанк за то что пока есть наличка в банкоматах
Будемо і надалі робити все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Коментарі (1)
Заявка
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Коментарі (1)
Не зачислены 6500
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування. Ми зарахуємо кошти відразу після їх надходження від Держави.
Коментарі (3)
Єпідтримка
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.
Коментарі (1)
єПідтримка — Виконано/Кошти зараховано, але на картці досі нічого немає
«У випадку якщо написано „кошти зараховано“ та ще не пройшло 10 робочих днів, або є невелика затримка у виплаті через велике навантаження на систему та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.»
Та чи ци є відпоідь? 10 робочих днів вже пройшли, та навіть більше.
Через війну я втратила роботу, остання заробітня плата мені так и не надійшла, ці 6500 остання надія на покращення стану, остання надія на виживання. Що мені робити? Як бути? Чекати? Знов? Доки з голоду не помремо???
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Коментарі (6)
Приват система зарабітку
Що вони людей за дибілів мають?! Іх глючна система не працює адекватно, а робить що їй заманеться.
Всі відповіді тільки звертатись до того, хто отримав. В аптеці, на щастя, порядні люди, що самі були раді дізнатись чиї ж грощі до них ночами йдуть без жодних реквізитів, відправили назад мої 6000, з яких банк зняв 25грн комісії. І по ночах знімав по 1грн.
Результат: нерви витріпали, хвору дитину обікрали на 27грн своєї с@чої комісії і навіть не вибачились! Буду змінювати банк для отримання соцвиплат.
Наші профільні фахівці вже розглядають вашу ситуацію. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
Написати коментар
Військовий залишився без коштів,банк заблокував картку не пояснюючи нічого
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Інстаграм важливіший ніж клієнтм
При зауважені почала кричати і говорити що по роботі,
Нацальниці відділеня було все рівно, тільки посміхнулась коли їй повідомили таку ситуацію
Скаргу залишав ще 3 тижня назад на гарячій лінії, но зворотнього зв’язку не було, но обіцяли
Зверніть увагу на відділенні данне, працівників і особливо начальник данного відділення мають людей за СКОТ, навіть не рахують клієнтів за людей, спілкуються як з бидлом
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Написати коментар
Кошмарят клиентов в оккупированных территориях
Назовитесь
Мы Что-то сообщим.
Русский корабль…
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, якщо маєте питання до банку.
Коментарі (7)
Разорвали договор в одностороннем порядке
Разрыв договора в одностороннем порядке
lenovo2020
26 мая 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии — 2
+0lenovo2020
lenovo2020
27 мая 2021, 13:36#
Сегодня позвонил сотрудник банка и сказал, что по решению службы безопасности банка, мне оказано в праве перевыпускать карту. На вопрос по какой причине, сотрудник сказал что СБ имеет какую-то информацию от третьей стороны. Кто эта загадочная третья сторона и какая это информация, он ответил что не может сказать.
Меня больше интересует кто эта сторона и какая информация. У меня нет возбужденных уголовных дел, я не брал кредиты и т. п. Я вообще этой картой пользовался пару лет назад как картой для выплат. А последнее время получаю по второй карте, оформленной на мать — соц.выплаты. И теперь я вынужден, т. к мать парализована и не ходит, снова открывать счет в другом банке, снова относить бумаги в пенсионный фонд и снова проходить всю эту процедуру идентификации клиента. У кого есть лежачий родственник, то меня поймет.
Итог: Если вы собираетесь иметь отношения с этим банком, держите в уме, что вас в любой момент могут заблокировать или разорвать в одностороннем порядке договор. Притом без предупреждения и по информации как-то мифической третьей стороны. Кстати, это, а третья сторона указана в договоре?
ответить
0Alexander111123
Alexander111123
15 апреля 2022, 8:20#
Я Русанов Александр Юрьевич. Пишу о приват банке, был клиентом более десяти лет. Буквально вчера заморозили мои счета. Как они мне пишут «что разорвали со мной договор в односторонним порядке». Без моего ведомства и причины! Обратился в приват24 службу поддержки, на мой вопрос «почему так?», они мне просто ответили «что мы не хотим чтобы вы были нашим клиентом банка»… От приват банка я не ожидал такого поворота. На моих кошельках осталось чуть больше 100000 тысяч гривень. Я считаю что это просто мошенничество! Пишу им «разблокируйте мои карты, чтобы перевести мои же деньги на другой счёт», они упираются и говорят приедьте в отделение банка. Я на данный момент нахожусь в селе под Северо-Донецком где идут бои, что приехать не могу. На что это и получается приват банк присвоил мои деньги.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (4)