Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Monika9 18 квітня 2022, 13:01
До того, як часто почали з’являтися попередження про регламентні роботи, в мене не було сумнівів щодо безпеки зберігання коштів у приваті.
Бабільше, особисто в мене досвід звернень на ГЛ достатньо позитивний.

Під час війни довелося виїхати закордон, там автоматично збилися налаштування, і мені треба було
підкріпити новий фінномер. Вийшло
авторизуватися (хоча, і не одразу, були проблеми з фото, де має бути рука по лікоть, а самостійно це зробити маловірогідно, тому мені
допомогли знайомі. І то було не зовсім селфі, але все ок).

В чаті довелося довгенько чекати відповіді, проте тут розумію, очевидно, штат скоротився, а заявок
зараз купа. Відповіді все ж таки надсилали, допомогли вирішити питання.

Були перекази із-за кордону, також надходили без заперечень на грн та євро картки.

Інших проблем не виникало, тому
трохи здивувала кількість негативних коментарів, здалося, що я з іншого виміру, якщо мене не зачепило жодного разу.

Розраховуватись закордоном теж було без проблем і без комісій з епл пей.

Тому хочу подякувати співробітникам за допомогу і людяність.

На жаль, Почитавши відгуки, хочеться перестрахуватися і вивести
всі гроші з карток, особливо дещо лякає той факт, що дуже часто зараз перебої в роботі. Тут уже не зовсім до привату претензії, але чекати на шахрайські дії або вимушене
зупинення обслуговування клієнтів
я не буду.

Надалі можу співпрацювати без питань.

У мене картки голд клубу, можливо, це якось посприяло в кращий бік. Не знаю.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 13:51
Добрий день!
Останнім часом ми дійсно декілька разів проводили регламентні роботи, щоб забезпечити безперебійну та безпечну роботу сервісів банку за будь-яких обставин. Для їх проведення ми обираємо час, коли сервісами користується мінімальна кількість клієнтів, щоб не завдавати незручностей.
Якщо у вас є невирішені питання — будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Ми і надалі будемо робити все, щоб надавати якісний сервіс. Дякуємо що ви з нами!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stasb13 18 квітня 2022, 11:33
Увага! Обережно! Шахрайська схема Приват Банк. Проходить списання 1$ з карти, автоматично без підтвердження клієнтом-власником карти. При зверненні до оператора, оператор відразу пропонує заблокувати і блокує картку по шахрайству. Після чого виявляється що карту можливо розблокувати лише шляхом перевипуску нової картки в пластику у відділенні. Але ж у відділеннях немає пластику. Приват Банк може вам допомогти — розблокувавши картку на одну операцію для того щоб перевести кошти з заблокованої картки на інший рахунок, але ж це буде коштувати вам 0,5% від суми переказу. Саме на втрату даних комісій за березень, нещодавно ПБ дуже жалівся. Ось саме такою шахрайською схемою Приват Банк вирішив відбити раніше втрачені кошти за рахунок власних клієнтів — простих громадян (в час війни коли громадяни втратили роботу)
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 12:10
Добрий день!
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата або реєстрація картки на сторонньому сайті. Для проведення подібної операції необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
У разі, якщо по картці є операція, яку клієнт не підтверджує ми завжди радимо заблокувати картку з міркувань безпеки і наголошуємо, що в такому разі картку немає змоги розблокувати для постійного користування, а рекомендується її перевипустити.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті, а ті що працюють ми стараємось максимально забезпечити всім необхідним для їх нормальної роботи.
Якщо для клієнта варіант з перевипуском картки не є актуальним ми можемо запропонувати перерахувати кошти з заблокованої картки на іншу активну картку клієнта. При цьому, клієнт сам обирає на яку зі своїх карток перераховувати кошти і може здійснити платіж, наприклад, на картку Універсальна, яка не має комісії за нецільове зарахування. Комісію можна уникнути чи мінімізувати обравши інший тип картки для перерахунку на неї коштів. За необхідності в Приват24 можна відкрити віртуальну картку для виплат чи універсальну на яку можна здійснити перерахунок коштів.
Банк свідомо відмінив низку комісій для операцій з картками та значно зменшив комісії в дистанційних каналах, щоб підтримати клієнтів в цей складний час.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2022, 9:06
Відгук не зарахований (на 21.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kegou 17 квітня 2022, 22:34
Подавав заявку на отримання 6500 гривень за програмою «єПідтримака», пройшло пару тижнів, і зайшовши у застосунок Дія-Послуги-єПідтримка, написано що гроші зараховано, але на карточці у приват24 ніяких грошей не зараховано.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:40
Доброго ранку!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Дмитрий Бородай 17 квітня 2022, 20:00
В данное время нахожусь за границей.Покупал овощи в магазине, оплатил, получил подтверждение в виде sms сообщения, все было правильно.В 0.00 ночи снимается та же сумма повторно.Обращаюсь в ПБ, получаю сообщение, что принято моё обращение и будут разбираться.Результат -0.Одни ответы-банк разберется, все будет хорошо и т. д. Приходит письмо-Вы должны предоставить чек недельной давности и т. д.Я должен пойти в магазин, они должны аннулировать платеж и т. д.При этом, мне 61год и языка я не знаю.Читал раньше критику в адрес ПБ-сомневался.Сейчас убедился, что счет в ПБ открывать не нужно, и когда возвращусь в Украину-с удовольствием закрою счет и больше никогда не буду пользоваться услугами ЭТОГО банка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:25
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
duhovniy 17 квітня 2022, 19:59
Начнем из ужасного, из минусов. До операторов не дозвонится, я с телефонным роботом проигрался полдня, но дозвониться к оператору не смог. Поэтому пишу сюда, да бы спросить.

Что будет на сегодняшний день, если я буду делать финансовые манипуляции с биржей бинанс.
К примеру:
1. Закину на карту 30 000
2. Закину их с карты на бинанс.
3. Выведу их обратно.
4. и так по кругу к примеру раз 5 в день.Общая сума операций будет уже 150 000
5. Как узнать лимиты блокировки своей карты, вы же очень переживаете за безопасность моих деньжат. А блокировка карты мне на сегодняшний день не к чему.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:39
Доброго ранку!
Проведення операцій у період воєнного стану вимагає додаткової уваги, особливо щодо нестандартних операцій для української фінансової системи як quasi cash та інших операцій за участю криптобірж. Банк зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Николай Чумак 17 квітня 2022, 19:53
Блокируют возможность проведения операций по quasi cash. Сначала ссылались на постановление НБУ, потом когда отправил в поддержку пункт постановления где прямым текстом такие операции разрешены, ответили что мы не хотим быть вовлечены в отношения с такими субъектами. Это банк так отвечает, оснований для ограничения нет, но мы не хотим.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:36
Доброго ранку!
В період воєнного стану банки продовжують роботу як суб´єкти первинного фінансового моніторингу із застосуванням ризик-орієнтованого підходу, що передбачено Законом «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Проведення операцій у період воєнного стану вимагають додаткової уваги, особливо такі нестандартні для української фінансової системи як quasi cash операції та інші операції за участю крипто-бірж.
АТ КБ «ПриватБанк» зобов´язаний застосовувати ризик-орієнтований підхід та вживати відповідні заходи щодо управління ризиками у спосіб та в обсязі, що забезпечують мінімізацію таких ризиків згідно діючого законодавства. Зважаючи на це операції з криптобіржами на даний момент обмежені.
Для зниження ризику операцій та найбільшого убезпечення Ваших грошових коштів при транскордонних переказах, пропонуємо для переказів використовувати такі фінансові інструменти як, наприклад, перекази з рахунків фізичних осіб на рахунки фізичних осіб з використанням реквізитів електронних платіжних засобів платника та отримувача (p2p-переказів).
Проблема вирішена
Янина Сухонос 17 квітня 2022, 17:37
Здравствуйте! 5.04.22 вечером на карту моего сына была перечислена сумма 2100 грн, это пособие по инвалидности, сразу после перевода с карты была снята вся сумма 3- мя платежами, но узнали мы об этом только 15.04 вечером, так как никаких смс от банка не было, ни о том что деньги поступили на карту, ни о том что они были сняты в неизвестном направлении! Мы думали, что пособие задерживается, после узнали что они были выплачены, и начали искать в приват 24 в истории транзакций, там было указано что деньги были отправлены якобы за какие-то «розваги», сын сразу позвонил в банк, карту заблокировали, но оператор сказал что вернуть деньги вряд-ли получится (Хотели пойти написать заявление в банк лично, но суббота, воскресенье выходные дни. Завтра утром мы конечно пойдём заявление напишем и наверное нужно обращаться в прокуратуру, так как многочисленные отзывы клиентов говорят о том, что это такая мошенническая схема в ПриватБанке стала нормой (Очень жаль, что банк не уведомив клиента о поступлении средств, также позволяет списывать со счетов деньги на подозрительные ресурсы без каких либо смс и подтверждений!!! Теперь в такое нелёгкое время, сын остался без средств на преобретение медикаментов для поддержания состояния здоровья!
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 18:43
Добрий вечір!
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата на сторонньому сайті. Для проведення подібної оплати на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
За зверненням власника картки в підтримку можна подати заявку на оскарження платежів. Заявки розглядаються за регламентом та правилами міжнародної платіжної системи. Із зрозумілих причин за зверненням третіх осіб ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи даним платежам. У разі виникнення питань власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Valeria888 17 квітня 2022, 11:25
Получила платёж в дол США, при помощи приват 24 провозвещать попытку принять деньги на свою карту в долл сша, система выдала ошибку, связанную с реквизитами платежа. Проверила платёж в системе WU — платёж к получению готов, повторила несколько раз — ошибка, пробую вместо валютной карты указать гривневую и о чудо — платёж к получению готов. Но мне то деньги пришедшие в $ нужны на дол карте, связываюсь с операторами, ответ одним — у вас неправильные реквизиты указаны. То есть для валютной карты неправильные, а для гривневой правильные. Но зачем мне продавать по курсу банка валюту, чтоб потом ее снова купить и при этом понести потери. ПРИВАТ БАНК — стыдно должно быть зарабатывать на гражданах своей страны в военное время.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:32
Доброго ранку!
Відправник при відправці переказу вказує валюту отримання у якій отримувач може отримати відправлені кошти. У разі, якщо відправник вказує валюту отримання Долари США або Євро, переказ можна отримати, як на валютну картку, так і на гривневу з автоматичною конвертацією. Якщо ж відправник вказав при відправці валюту отримання Українська гривня, як було у вашому випадку, то переказ можна отримати лише на гривневу картку. Ви можете звернутись до відправника для уточнення, чому він вказав саме таку валюту отримання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anna1902 16 квітня 2022, 22:13
Мій чоловік оформив е підтримку на картку Приватбанку, дія пише що кошти зараховано, а банк їх тупо не нарахував на картку. Будемо назавжди прощатись з приват банком. Вони завжди дурять людей.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:09
Добрий день!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Юлия Марченко 16 квітня 2022, 20:12
Я являются клiэнтом банку вже декiлька рокiв. Хотiла вiдкрити рахунок скину по вул. Сергiя Нiгояна. Простояли в черзi чотири години, так нас i не приняли. Хоча в черзi перед нами було двоэ людей. Робота преривалася сигналами тривоги. Людей виганяли на вулицю. Чи це законно виганяти людей пiд час тривоги на вулицю? Чи маэ банк якiсь норми щодо обслуговування клiэнтiв?
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:08
Добрий день!
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі, в цей непростий час. Окремо зазначимо, що для відкриття картки не обов'язково йти до відділення. В Приват24 є можливість оформлення віртуальної картки, яка за функціоналом не поступається пластиковій.
Додатково для уточнення деталей ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Гера Залупа 16 квітня 2022, 19:58
На данный момент нет очередей в банкоматах, деньги в банкоматы завозят своевременно единственный минус постоянно крупные купюры ну это в наше время терпимо. Сотрудникам Привата огромная благодарность! г. Днепр
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:01
Добрий день!
Будемо і надалі робити все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaDrebezgova 16 квітня 2022, 14:08
Подала заявку на выплату 6500 30.03.2022.16.04 в Дие появилась выконано, кошти зараховано, а денег на карте нет.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 15:18
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elenaisaeva 16 квітня 2022, 13:41
Подавала заявку на 6500грн, заявку приняли, спустя три недели денег нет, а в дии появилось сообщение «средства перечислены». Номера телефонов Минфина и Ощадбанка не выходят на связь
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 15:17
Вітаємо!
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування. Ми зарахуємо кошти відразу після їх надходження від Держави.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kirlina 16 квітня 2022, 11:24
Добрий день. Оформляла 6500 на єпідтримку ще 24 березня. В Дії пишуть що кошти зараховано, але грошей досі немає. Було сказано якщо міністерство перерахує кошти в банк то вони одразу надійдуть на рахунок. Вже минуло 22 дні досі нічого немає. Я б хотіла дізнатися вони взагалі прийдуть чи ні?
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 12:17
Добрий день!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataliaMeow 16 квітня 2022, 10:51
Доброго дня! Оформила єПідтримку ще 30 березня, у Дії пише, що «Віконано/Кошти зараховано.», але на карту так нічого і не надійшло. Кошти повинні були бути зараховані ще 3−4 дні тому. Скільки ще мені очікувати? Вони вже мали бути зараховані. Чекати? Я чекала. Сьогодні я перший раз звернулась до онлайн Допомоги ПриватБанку. Ось, що мені відповіли:
«У випадку якщо написано „кошти зараховано“ та ще не пройшло 10 робочих днів, або є невелика затримка у виплаті через велике навантаження на систему та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.»

Та чи ци є відпоідь? 10 робочих днів вже пройшли, та навіть більше.

Через війну я втратила роботу, остання заробітня плата мені так и не надійшла, ці 6500 остання надія на покращення стану, остання надія на виживання. Що мені робити? Як бути? Чекати? Знов? Доки з голоду не помремо???
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 12:09
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Проблема вирішена
Jullllia 16 квітня 2022, 9:22
12.04.22 робила з мобільного переказ з картки для виплат (на хвору дитину) привата на картку привата через приват24 для сплати за ліки. Постійно спливало вікно з червоним написом про збій операції. Через десяток невдалих спроб, перейшла в стару версію приват 24, відкрилось друге віконечко з даними отримувача, внесла призначення платежу «кортексин». Через пару спроб платіж пройшов. Звичайне вікно, жодних додаткових повідомлень. Скрін відправила в аптеку. Отримала ліки. Через 2 дні отримую повідомлення від привату, що на рахунку немає грошей для регулярного переказу. Я жодних регулярних переказів не встановоювала ніколи! Система чому вирішила списувати з моєї картки таку суму в 3000грн щоночі!!! Звернення до онлайн-чату і на 3700 безрезультатні. З тебе роблять ідіота, який начебто сам встановив регулярний платіж. Хто, маючи 5000грн на місяць поповнень і збирабчи 2 місяці на курс лікування дитині, встановлюватиме регулярні ЩОДЕННІ перекази у 3000грн???
Що вони людей за дибілів мають?! Іх глючна система не працює адекватно, а робить що їй заманеться.
Всі відповіді тільки звертатись до того, хто отримав. В аптеці, на щастя, порядні люди, що самі були раді дізнатись чиї ж грощі до них ночами йдуть без жодних реквізитів, відправили назад мої 6000, з яких банк зняв 25грн комісії. І по ночах знімав по 1грн.
Результат: нерви витріпали, хвору дитину обікрали на 27грн своєї с@чої комісії і навіть не вибачились! Буду змінювати банк для отримання соцвиплат.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 10:22
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже розглядають вашу ситуацію. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katerina198 16 квітня 2022, 1:33
Мого чоловіка мобілізували в березні місяці, перед відїздом відкрив карту в ощад банку, але вже в військовій части наполягли щоб відкрив у приваті так як працюють тільки з ним, чоловік дуже довго непогоджувався але врешті став клієнтом цього нікчемного банку.Сьогодні прийшла йому заробітна плата і він хотів пепекинути кошти родині на карту іншого банку через приват 24, але не вийшло карту заблокували.Він почав дзвонити на гарячі лінії але його навіть не зьєднували з оператором (весь час говорив робот).Через деякий час таки дозвонились до нього, де оператор почав запитувати: чи ви дійсно хотіли перевести кошти? назвіть свої данні, чаша карта заблокована, ЗВЕРНІТЬСЯ У ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.Люди вдумайтесь «У ВІДДІЛЕННЯ».Він знаходиться на лінії фронту резикує своїм життям незавжди має звьязок щоб подзвонити мені і саазати що живий, має доказувати по тел.що він це він і немає жодної відповіді чому вийшла така сітуація, його навіть не стали слухати, не маючи часу з ними (представниками цього ганебного так називаємого банку) говорити, він нічого не добився.Напротязі дня я дзвонили куди тільки можна, також нічого, мені порадили щоб чоловік відкрив віртуальну картку і приєднав до отримання коштів, а кошти з цієї карти звісно тютю…Я мати двох дітей залишилась без роботи, мій чоловік на війні має вибивати свої кровні кошти, невідомо по якій причині, в мена просто крик душі.ЛЮДИ ЗАДУМАЙТЕСЬ ПЕРЕД ТИМ ЯК СТАТИ КЛІЄНТАМИ ЦИХ ШАХРАЇВ.Раніше теж були проблеми з цим банком, але зараз у такий складний час для всіх в голові не укладається.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 9:18
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Andry22 15 квітня 2022, 22:08
В данному відділенні замість того щоб допомагати клієнтам (була ну дуже велика черга) працівниця банку листає ІНСТАГРАМ
При зауважені почала кричати і говорити що по роботі,
Нацальниці відділеня було все рівно, тільки посміхнулась коли їй повідомили таку ситуацію
Скаргу залишав ще 3 тижня назад на гарячій лінії, но зворотнього зв’язку не було, но обіцяли
Зверніть увагу на відділенні данне, працівників і особливо начальник данного відділення мають людей за СКОТ, навіть не рахують клієнтів за людей, спілкуються як з бидлом
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 9:48
Вітаємо!
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Khersones 15 квітня 2022, 19:08
Звонят в Херсон, — Здрасте мы Приветбанк…
Назовитесь
Мы Что-то сообщим.

Русский корабль…
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 19:39
Вітаємо!
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, якщо маєте питання до банку.
Alexander111123 15 квітня 2022, 11:03
тзывы
Разрыв договора в одностороннем порядке
lenovo2020
26 мая 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии — 2
+0lenovo2020
lenovo2020
27 мая 2021, 13:36#
Сегодня позвонил сотрудник банка и сказал, что по решению службы безопасности банка, мне оказано в праве перевыпускать карту. На вопрос по какой причине, сотрудник сказал что СБ имеет какую-то информацию от третьей стороны. Кто эта загадочная третья сторона и какая это информация, он ответил что не может сказать.

Меня больше интересует кто эта сторона и какая информация. У меня нет возбужденных уголовных дел, я не брал кредиты и т. п. Я вообще этой картой пользовался пару лет назад как картой для выплат. А последнее время получаю по второй карте, оформленной на мать — соц.выплаты. И теперь я вынужден, т. к мать парализована и не ходит, снова открывать счет в другом банке, снова относить бумаги в пенсионный фонд и снова проходить всю эту процедуру идентификации клиента. У кого есть лежачий родственник, то меня поймет.

Итог: Если вы собираетесь иметь отношения с этим банком, держите в уме, что вас в любой момент могут заблокировать или разорвать в одностороннем порядке договор. Притом без предупреждения и по информации как-то мифической третьей стороны. Кстати, это, а третья сторона указана в договоре?
ответить
0Alexander111123
Alexander111123
15 апреля 2022, 8:20#
Я Русанов Александр Юрьевич. Пишу о приват банке, был клиентом более десяти лет. Буквально вчера заморозили мои счета. Как они мне пишут «что разорвали со мной договор в односторонним порядке». Без моего ведомства и причины! Обратился в приват24 службу поддержки, на мой вопрос «почему так?», они мне просто ответили «что мы не хотим чтобы вы были нашим клиентом банка»… От приват банка я не ожидал такого поворота. На моих кошельках осталось чуть больше 100000 тысяч гривень. Я считаю что это просто мошенничество! Пишу им «разблокируйте мои карты, чтобы перевести мои же деньги на другой счёт», они упираются и говорят приедьте в отделение банка. Я на данный момент нахожусь в селе под Северо-Донецком где идут бои, что приехать не могу. На что это и получается приват банк присвоил мои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 11:53
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝