×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Кража средств с карты
Система LiqPay — це платіжний сервіс ПриватБанку, призначений для проведення розрахунків між фізичними, юридичними особами та ФОП. Власник сайту може підключити оплату через систему LiqPay і приймати платежі через інтернет в зручному для себе і для покупців форматі. Оплата здійснюється за всіма правилами, що встановлені платіжною системою. Без введення даних картки (номер, строк дії та CVV код), що відомі лише власнику картки, неможливе проведення оплати з картки іншого банку. Також платежі через LiqPay підтверджуються за технологією 3-D Secure, банк емітент картки має відправляти повідомлення з одноразовим кодом клієнту для підтвердження оплати. Таким чином, проведення платежів на сайтах на яких приймається оплата через LiqPay є захищеним способом оплати і без даних картки та доступу до одноразового коду підтвердження платіж не може бути здійснено.
Якщо ви не підтверджуєте ту чи іншу операцію по картці радимо звернутись в підтримку банку, що видав картку для подачі заявки на оскарження платежу.
Коментарі (2)
Не защищает своих клиентов: «это ваши проблемы»
Вами було введено дані картки та підтверджено операцію на сторонньому сайті, що ви не заперечуєте. Подальші операції були проведені аналогічним чином.
Знаючи лише фінансовий номер здійснити вхід в Приват24 немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки. Заявка на збільшення кредитного ліміту була подана з вашого акаунту Приват24, доступ до якого має бути лише у вас, якщо ви не передавали дані третім особам.
Відповідь по заявкам на оскарження платежів ґрунтується на правилах міжнародної платіжної системи, згідно з якими і проводяться всі оплати та оскарження платежів здійснених на сторонніх сайтах. За правилами платіжної системи, платежі, що були підтверджені з використанням 3-D Secure, не можуть бути оскаржені, як шахрайські.
Коментарі (3)
Бегите с этого банка
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (5)
Подпись в приложении по несуществующей карте
Написано, чтобы избежать ограничений по карте — поставьте подпись. Интересность заключается в том, что карты такой у меня нет, а в поддержке сказали, что это сообщение о кредитной карте. Но карту я не открывал и не планировал открывать. В списке карт в Приват24 её тоже нет. Поддержка, при вопросе откуда у меня эта карта, уже 2 раза отключалась из чата и не давала ответ. Убрать сообщение они не могут. Сообщение висит и при каждом входе есть вероятность, что я случайно нажму кнопку с подписанием.
Поява даного повідомлення в Приват24 не зобов'язує вас до користування карткою Універсальна, в тому числі, якщо по картці закінчився термін дії і для користування нею необхідно здійснити перевипуск картки. Таке повідомлення в особистому кабінеті покликане ознайомити вас з уже діючими умовами договору по картці Універсальна.
Щоб перевірити інформацію за вашим зверненням в підтримку ми звернулись в приватному повідомленні.
Написати коментар
Не защищает своих клиентов: «это ваши проблемы»
Платежі з картки були проведені в інтернеті з підтвердженням одноразовим кодом (3-D Secure). Згідно правил міжнародної платіжної системи такі платежі не можуть бути оскаржені, як шахрайські, адже окрім введення даних картки, що відомі лише власнику картки, також операції були підтверджені введенням коду із смс, яке відправлялось на фінансовий номер клієнта, доступ до якого має бути лише у самого клієнта.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (3)
Подяка Привату
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Коментарі (2)
Списання коштів
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Мошенники
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію за операцією.
Написати коментар
Зняття з моєї картки без мого відома кошти
З якого це часу такий «чесний банк» займається такими аферами?
Не розумію, чому цю проблему не уладнали, бачу я тут не один
Будемо розбиратись тоді
Як бачимо з вашого коментаря до відгуку наші колеги в підтримці допомогли розібратись, що за списання. На даний момент операція у виписці відображається коректно. У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти :)
Коментарі (4)
Сняли деньги, несанкционированное списание средств с карты
Преображенская ,31 Отделение Приват Банка
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. На жаль, в даній ситуації банк не має змоги провести оскарження.
З приводу повернення коштів радимо звернутись до сайту/сервісу на якому були здійснені оплати.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар
Банкомат не зачислил 2500 долларов. Ответ банка — сбоя не было.
Но еще больший шок я получил, когда банк ответил на мою заявку: «На жаль, факту сбою за вашою заявкою не підтверджено». Очевидно, что были инкассированные лишние 2500 долларов. Также факт внесения денег зафиксирован на камере наблюдения терминала. Почему я получил отрицательный ответ по заявке? То, что сейчас испытываю я и моя семья, считаю настоящей психологической пыткой.
Мною создана повторная заявка, также зафиксирована соответствующая жалоба. Операторы видят недостающую сумму, деньги пока не перечислены. Нервов и здоровья никто не вернет.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно ситуації, що склалася, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Отзыв о работе банкоматов…
Через мобильный интернет со смартфона зашёл на сайт банка и залогинился в Приват24. В настройках КДВ изменил с нуля до нужной мне суммы лимит на снятие наличных в банкомате по двум картам и вышел из вэб-версии Приват24.
Скормил депозитную КДВ банкомату Приватбанка, ввёл пин-код и сумму снятия и как обычно получил наличку листами по 500 грн.
Скормил зарплатную КДВ банкомату Приватбанка, ввёл пин-код и сумму снятия и как обычно получил наличку листами по 500 грн.
Что удивило, так это то, что пересчёт купюр банкомат производил значительно тише, чем пару месяцев назад, а в остальном всё было как обычно.
Клиенты Приватбанка не привыкли писать благодарственные отзывы,
если все клиентские операции проходят в штатном режиме, но я решил нарушить эту традицию данным конкретным отзывом.
Спасибо Привату, его экономистам и техническому персоналу
за ежедневную напряжённую и слаженную работу.
Нам стає тепло на душі, коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Беремо і робимо!
Коментарі (2)
Деньги списались, а банкомат денежные средства не выдал.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Конские комиссии, навязывание услуг
Розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку. При грошовому переказі з картки «Універсальна» на картку «Універсальна»/«Універсальна Gold» за рахунок власних коштів — комісія відсутня, однак, якщо ви здійснюєте платіж кредитними коштами між цими картками — комісія, дійсно, становить 4 %. Інформація про тарифи знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (13)
Приват издевается и навязывает услуги!
Как оказалось вместо того чтобы оказать услугу за которой человек пришол, они начинают навязывать свои услуги: кредитные карты, страховки и т. д. И как выяснилось в моем случае без согласия на выдачу мне кредитки мне карту Юниора для сына не выдадут. Дикий маркетинг, неужели кто-то думает что после того как мне что-то агресивно навязали я буду этим пользоватся? Ладно скрипя зубами соглашаюсь. Девушка начинает оформлять карту при этом рассказывать мне что я могу этой картой расплатится в магазине, а могу оплатить комуналку. Я ей отвечаю что знаю об этом не нужно на это тратить время до закрытия 10минут, она игнорирует мои просьбы, не тратить время на то что я и так знаю читает с планшета стандартные фразы мол у нас разговор пишется я не могу по другому. Ок, жду выслушивая этот бред, почему бред потому что эти фразы расчитаны на любого клиента и бабушку которая этого может и не знать это ладно вот ей то это и рассказывайте, а я вежливо (тогда ещё ответил) что не нужно на это тратить время мне это всё известно.
Итог, остаётся три-четыре минуты до закрытия отделения и она мне заявляет за картой Юниора приходите завтра, сегодня я её выдать не успею! Приват банк вы издеваетесь?! Мало того что впарили мне кредитку которая мне не нужна так ещё и не выдали ту карту за которой я пришол!!! Кто вАм дал право воровать время людей, во первых в очереди которая могла, разсосаться, втрое быстрее если бы вЫ работали нормально, а не впаривали то что людям не нужно так ещё и издеваетесь (я подругому это отказываюсь понимать) когда рассказываете свои стандартные фразы.вы же видите что перед вАми не бабуля. я это все и сам знаю. Где моя карта за которой я стоял в очереди полтора часа!!! Приходите завтра…
Крайней точкой цинизма считаю то что когда я оставил жалобу на горячей линии на сам банк то мне отказались предоставлять обратную связь по рассмотрению моей жалобы.
Вибачте, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Для отримання картки «Юніора» наявність « Універсальної» картки у батьків — є обов’язковою умовою, про що ми зазначили на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно ситуації, з якою вам довелося зіткнутися у відділенні та по результату ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Перевели гроші з кредитної карти
Того ж дня я звернулась до відділення поліції і написала заяву про зникнення грошей.
14 лютого звернувшись до відділення банку мені відмовили у прийнятті заяви аргументуючи це тим що вони цим не займаються.А хто займається?
Поясніть будь-ласка куди я можу звернутись за допомогою?
25 березня даний кредит потрібно закрити.Як заморозити його на період розслідування?
І ще питання -до січня місяця цього року на картці був ліміт 15000грн.Без попередження його підняли до 50000грн.Кредитну карту я тільки змінила.Я вже зверталась з питання шахрайства вашими співробітниками.На це питання відповіді внятної не отримала.
За вашим зверненням було створено заявку на опротестування платежу, яка буде розглянута згідно правил міжнародної платіжної системи. За результатом розгляду ми додатково вас проінформуємо.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Ми завжди радимо звертатись до правоохоронних органів у подібній ситуації та зі своєї сторони надаємо всю необхідну інформацію для проведення розслідування. Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Що ж до кредитного ліміту, банк підняв його раніше проаналізувавши історію користування картки та інші фактори. Збільшення ліміту банком передбачено умовами договору і за бажанням його можна зменшити самостійно в особистому кабінеті.
Коментарі (1)
Ваши деньги будут наши, или «Улыбка девушки с 'камнем за спиной'».
Апофеоз истории.
В этом году, на Крещение Господне, поздравительное смс от приватбанка:
«Уважаемый (наш 'золотой') клиент. Банк пересмотрел Вашу кредитную карту и теперь Ваш лимит 0 грн. 00 коп. Следовательно, с Вас причитается всё что не хватает. И не как кредитные средства с минимальными процентами, а как Просроченная Задолженность по 3,4%. Считать будем с Вашего расчётного числа, а именно с 20-го (напомню: смс пришла 19.01). И, кстати, через месяц, Ваша Задолженность Приватбанк пересчитает как 'Несвоевременно оплаченную' и добавит Вам к 3,4% ещё и Пеню. … Хорошего Вам дня, наш Уважаемый.»
Развязка.
Сами понимаете, доктору поликлиники 9000 отдать, что 'жуку ногу оторвать'… Сумму удалось за 3 недели оплатить (Проценты (!) начислялись). Дополнительно, по словам специалиста приватбанка, из 'Золотого клиента', для Банка, теперь являюсь 'ненадёжным обывателем'. Но это уже другая история…
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Встановлення ліміту по картці не означає, що він не може бути переглянутий в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при розрахунку ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Зазначимо, що заборгованість рахується простроченою в тому разі, якщо ви своєчасно не внесли хоча б мінімальний щомісячний платіж. Якщо картка раніше вийшла з пільгового періоду то відсотки, які нараховувались і раніше також, списуються саме з Універсальної картки на яку рекомендується своєчасно вносити мінімальні платежі. Інформація про заборгованість та відсоткову ставку по якій здійснюється нарахування доступна в вашому Приват24 при натисненні на кнопку «Розрахувати» по картці Універсальна.
Радимо ознайомитись з умовами користування карткою: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Коментарі (3)
Мошенники
16.02.2022 в 23.00 проснулась от того, что приходят СМС уведомления с банка о списании приличных сум с карты. Всего три платежа, на 11200 грн. Но мне никаких кодов подтверждений не приходили, карта была со мной и я никаких операций не совершала. Удалось заблокировать карту когда она была почти пустой. Позвонила сразу на 3700 что б отменить платежи, а мне оператор сообщает что заявка на разсмотрении будет до 120 дней. На вопрос как так произошло, что смс с кодом подтверждения не пришел получила ответ, что вводился CVV код. Вопрос мой это не закрыло, поскольку я никому данные карты не разглашала. Сейчас читаю в интернете что по аналогичной ситуации очень много людей пострадало. По вине банка. Который не сидит что б не было утечки данных клиента. И не позаботился о безопасности совершения платежей. Так как в моем случае, не приходил код подтверждения (хотя раньше такого не было). На эти суммы были совершены покупки на итальянском сайте. Мои попытки с ними связаться, закончились безуспешно т.к. на сайте есть только номер телефона горячей линии, а компания находится в Италии. Конечно я буду бороться за возврат средств. Для меня это очень большая сумма средств. А так же задумаюсь о дальнейшем пользовании услугами банка. Банк не заботится о сохранности личных данных клиентов (а попросту работают не компетентные люди, которые не могут позаботится о сохранности данных клиентов). Очень жаль что нас таких кинутых много
Здійснити подібну оплату можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Заявки на оскарження платежів вже створені та за результатом їх розгляду в платіжній системі ми вас додатково проінформуємо. Якщо ви певні, що не передавали дані картки, велика вірогідність повернути кошти по цим платежам. Ми ж зі свого боку зробимо все для цього.
Коментарі (11)
Логово мошенников
Банк суворо дотримується політики нетерпимості до будь-яких видів шахрайства. Виходячи лише з даних у відгуку немає змоги підтвердити чи спростувати ваше твердження про дії співробітника відділення. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Коментарі (4)
Поповнення депозиту в терміналі
Ми бачимо операцію поповнення вашого вкладу через термінал самообслуговування два дні тому. Радимо перевірити зарахування у виписці по депозиту. Якщо ви здійснювали декілька поповнень і мова йде про іншу операцію ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для подачі заявки на повернення коштів. Наші колеги будуть раді допомогти.
Коментарі (4)