Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VadimShevchenk5 21 червня 2022, 9:02
Трапилася проблема з обробкою коштів, при оплаті послуг та покупки товарів,і трапилася ця проблема в неробочий час, дуже раннім утром, але оператор Юлія вийшла на контакт, допомогла не тільки роз’яснити та розібратися в ситуації, але за короткий срок, дуже оперативно вирішити проблему, дуже вдячний їй за обслуговування, дуже все оперативно, швидко й чітко все розібрала і донесла мені в понятному для мене виді.
Дякую ще раз оцінка обслуговування 10/10.
Дуже вдячний вам за допомогу!)
Мирного неба над головою!)
І всього самого найкращого!!)
Менш ніж за пів години допомогла вирішити складну проблему!)
Дата відгуку 21.06.2022 9:01
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 10:36
Добрий день!
Наші фахівці завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 червня 2022, 11:13
Відгук не зарахований (на 23.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
okurta631 21 червня 2022, 0:47
Доброго вечера! В п’ятницю 17.06.2022 сделали svift перевод на ПриватБанк карту, деньги с карти загран. сняли в течении часа. Ну мне на карту Приватбанку до сих пор не пришли???20.06.2022 время 23:40 В Чем причина???
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 10:33
Добрий день!
На даний час переказу на ваше ім'я не надходило в банк. Щоб виключити варіант при якому переказ не знайдено через те, що відправник заповнив некоректно дані отримувача ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Проблема вирішена
Countess1609 20 червня 2022, 22:06
Консультація клієнтів онлайн не працює! Я розпахувалася картою іншого банку зв товар. Через тиждень товар повернула. В магазині стояв термінал Приватбанку, рахунки ФОП магазину в Приват банку. Власник магазину зателефонував до служби підтримки, підтвердив повернення товару, оператор повідомив, що повернення коштів відбудеться за 5 робочих днів. Це було 13.06. Кошти не надійшли на мою карту. 18.06.я більше години намагалася додзвонитися на 3700, окрім робота ніхто не відповідає, така ж ситуація і 20.06. Замовляю коли бек, телефонує робот, але вільних операторів немає. Знущання! В чаті банку мені шаблоно відповіли, що звертатися необхідно звернутися до мого банку! Я звернулася, мені мій банк повідомив, що запитів на повернення коштів не було. Мій банк кошти зарахування миттєво, як тільки операцію повернення проведе Приватбанк? Коли?
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 10:26
Добрий день!
Оформлення повернення здійснюється на стороні ФОП у якого ви здійснювали покупку. Зі своєї сторони ми максимально оперативно відправляємо кошти, якщо отримали запит на повернення від клієнта, який користується нашим екварингом. Перевірити інформацію про наявність та стан запиту на повернення коштів за вашою оплатою ми можемо за зверненням ФОП за яким закріплено даний термінал. Лише банк, що видав картку може ідентифікувати вас, як її власника і перевірити чи надійшли на неї кошти, якщо повернення вже відбулося. Також банк, який видав картку за вашим зверненням може сформувати запит на оскарження операції і повернення коштів.
За даними з відгуку, на жаль, не вдалося знайти вашого звернення в онлайн підтримку. Будь ласка, надайте в приватному повідомленні деталі звернення, щоб ми могли перевірити інформацію по наданій в чаті консультації.
Lolik1837 20 червня 2022, 19:10
Давно уже разорвал отношения с этим банком. Не потому, что считал, что банк плохой, а потому что нашел банки, которые удобнее для меня. На всякий случай я, даже когда вышли сроки всех карт Приватбанка, я посетил отделение банка и попросил ЗАКРЫТЬ ВСЕ МОИ СЧЕТА И КАРТЫ в этом банке.

С тех пор прошел не один год и вот я, непонятно с чего, получаю на «электронку»
письмо от Приватбанка с таким текстом -«… останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, "

И как я не звонил, не отсылал свои паспортные данные, ИПН, писал в электронку, мне твердили одно — придите в банк, только так решите вопрос. Я отпросился сегодня с работы, выстоял часовую очередь к специалисту и знаете для чего? Что бы услышать — «У вас нет счетов и карт в нашем банке, это был какой то сбой »

«Сбой », мля ??? А по телефону вы этого сказать не могли, какого хрена вы усиленно тянули меня в отделение???

НО ВЕДЬ НА ЭТОМ ВСЕ НЕ ЗАКОНЧИЛОСЬ, ГОСПОДА!!!

Буквально 40 минут назад я получаю опять письмо на электронку от Привата
Вот его текст

«Шановний клієнте, вітаємо!

Ми підготували відповідь на ваше звернення:
РОЗСИЛКА КОРЕКТНА. У ВАС Е ВІДКРИТІ РАХУНКИ В БАНКУ. Інформація по рахунку доступна в Приват24, в чаті, по телефону 3700, у відділенні. Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо Ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, зробіть витратні операції по картці. Детальніше в Умовах та правилах — https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk Списання відбудуться лише за рахунок особистих коштів, в мінус — ні. У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, не плануєте користуватись рахунком, то для закриття карти Ви можете звернутися: — в чат-онлайн; — в будь-яке відділення ПриватБанку; — по дзвінку в Контактний центр 3700 (телефон для дзвінків з-за кордону +380737161131); — в Приват24 меню «Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку». Договір може бути закритий тільки після обнулення балансу, тому перед подачею заявки зробіть погашення заборгованості або перекидання коштів з карти.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"

Как вы сами понимаете господа, звонки в поддержку результата не дали. МЕНЯ ОПЯТЬ ПРИГЛАШАЮТ В ОТДЕЛЕНИЕ ДЛЯ РЕШЕНИЯ ВОПРОСА!!!

Приватбанк — ВЫ ТАМ ОЧЕШУЕЛИ ЧТО ЛИ ???
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 19:58
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності.
Повідомлення про наявність рахунків не було помилковим. Наші колеги проведуть перевірку відносно консультації наданої вам співробітником відділення. З вами додатково зв'яжуться для вирішення питання.
Проблема вирішена
Orestt 20 червня 2022, 15:49
Вітаю всіх хто читає цей коментар. Пишу з відчаю, бо дуже сильно розчарувався в моєму колись улюбленому банку. Я інвалід 1 групи, відкрив рахунок у банку ще в 2018 році, оформив дві карти, для виплат (отримання пенсії) і «Універсальну», для особистого користування. З тих пір був приємно задоволений банком, радив його рідним і знайомим.
Але, нажаль, останні події змінили мої враження від зручності банку. У зв’язку з обмеженням моїх фізичних можливостей в мене немає великого вибору чим займатися, а сидіти без діла не хочеться. Інтернет всім дає можливості, тому я шукав, і нарешті знайшов. P2P торгівля на біржі, простіше кажучи це коли купляєш трохи дешевше і продаєш трохи дорожче. Платежі тільки по Україні і в 95% між клієнтами цього ж банку. Це не є порушенням закону, я був готовий сплачувати податок на доходи фізичних осіб, бо дуже сильно загорівся бажанням займатися цим. От тільки політика банку плювати хотіла на мої бажання:)
В ПриватБанку діє ліміт 100 переказів з карти на карту в місяць. Мені порекомендували звернутися у відділення банку, показати при потребі що все легально, нажаль нічим допомогти не змогли, або не захотіли, хоч і спробували, зв’язавшись з головним офісом.
На рахунок ФОП і карти-ключ до рахунку, це нічим не допомогло, в P2P трейдингу важлива швидкість, швидко прийняти платіж, швидко відправити. Працюючи з бізнес рахунку це неможливо, через великі затримки платежів і обробку.
Я розумію що у вас така політика, розумію що цей ліміт ви поставили згідно законодавства України, хоча там і не зобов’язують банки до таких лімітів, я вивчав це питання. Але і ви, я сподівався, зрозумієте мене. Я був готовий надати всі докази моєї діяльності, сплачувати податки, тільки була б можливість працювати і займатися тим що я можу робити.
Ніхто навіть не збирався ставитися з розумінням. Зате одному моєму знайомому зняли ліміт і він спокійно торгує, не каже подробиць як це йому вдалося, тільки що звернувся у відділення банку. Десятки продавців на біржі з тисячами угод в місяць, які торгують без лімітів, комусь цікаво як вони це роблять? Мені дуже.
Однією зі схем є прикриття нібито рахунок зв’язаний з благодійністю. Так ось, мій діагноз «Спинально м’язова атрофія» і думаю я зміг би також з легкістю прикритися що збираю благодійні гроші. Але я не хочу обманювати банк, обманювати Державу.
У мене вперше в житті з’явилась можливість чогось досягнути, але згідно з політикою банку мені цього не можна :):):) Це дуже не справедливо.

Висновок: Зручність банку 10/10. Людське розуміння 0/10.

Дякую що дочитали. Розумію що зараз у нас війна і є куди важливіші питання, але не міг не виговоритися.
Всім мирного неба.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 16:56
Добрий день!
Дійсно, згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг кількість платежів з та на картку фізичної особи обмежено до 100 на місяць. Цього достатньо для переважної більшості клієнтів. В ситуаціях, коли клієнти збирають кошти на благодійність цього ліміту може бути недостатньо і за умови надання документів, які можуть підтвердити збори коштів на благодійність даний ліміт може бути знято. Для інших клієнтів, яким не вистачає цього ліміту бо вони займаються підприємницькою діяльністю ми радимо відкривати рахунок ФОП, адже згідно з чинним законодавством використовувати картку фізичної особи для ведення підприємницької діяльності заборонено. Окрім того, рахунок ФОП дає змогу проводити необхідну кількість операцій і прозоро сплачувати податки.
Проблема вирішена
380634907400 20 червня 2022, 11:25
Заблокирована пенсионная карта мамы (81 год, лежачая), хотя пароль введен правильно. 13.06.2022 обратилась в отделение банка — отправили решать проблему по телефону 3700. Там вообще не дозвониться. Переписка с онлайн- помощь шла всю неделю по кругу. Для верификации отправляла паспортные данные мамы, написали «недостаточно информации». Предложили селфи-верификацию.-весь день делала селфи и отправляла. И опять ничего. Плачу за маму коммунальные, покупаю продукты и лекарства, ухаживаю за ней- это мой долг. А ваш долг в такое тяжелое время — отдать личные средства старому, больному человеку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 12:42
Добрий день!
Якщо картка була заблокована через невірне введення ПІН-коду, це означає, що при здійсненні тих чи інший операцій з використанням картки клієнта було введено ПІН-код, який не відповідає встановленому на картці.
На даний час не зафіксовано інформації щодо звернень власника картки в підтримку через авторизовані канали, щоб ми могли перевірити надану вами інформацію. Зазначимо, що у разі, якщо в підтримку звертались ви, а не власник картки, то фахівці не мали змоги надати вам інформацію по картці іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці клієнта або розблокувати її за зверненням третіх осіб.
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і з задоволенням допоможемо клієнту отримати доступ до його рахунків, якщо клієнт самостійно звернеться в підтримку, щоб ми були певні, що саме власник картки користується своїми грошима.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
У разі, якщо у вас є нотаріальне доручення з необхідними повноваженнями в якому ви вказані довіреною особою даного клієнта ми будемо раді допомогти у вирішенні питання і обслужити вас в будь-якому зручному відділенні за умови пред'явлення вами доручення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Skipper1405 19 червня 2022, 1:20
Заявка була сформована і схвалена у березні на отримання допомоги у розмірі 6500. Гроші досі не надійшли.
Де і як дізнатись чи можна ще на щось сподіватись ???
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 10:36
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема вирішена
Swetpol 18 червня 2022, 18:07
Уже вторую неделю не могу связаться с оператором, их нет… свободных. Интересно, чем все заняты? Написала сообщение, что произошло … Ответа нет! Игнор полный, так нельзя поступать с людьми! Мы нуждаемся в вашей помощи, при тех проблемах, которые связаны с нашими финансами. Просьба, разблокируйте операторов для общения с людьми. Я нахожусь за границей, нет к вам никакого доступа как через чат, так и через телефон! Звоню, в трубке автоматика говорит …а у меня капают деньги в пустоту!
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 9:47
Добрий ранок!
Приносимо свої вибачення за незручності, що пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі, в чат можна звернутись пізніше, або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо ваших питань до банку.
Проблема вирішена
zgadum 18 червня 2022, 15:14
За умовами договору віп клієнти можуть скористатися кредитним лімітом.
В міру безпеки я не люблю кредити, і встановив 0.

На якийсь час мені треба було кредитний ліміт на 20 000 грн. У кредитному ліміті відмовлено без причини!

На депозит на % лежить на 50 тис. грн
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 15:52
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці та по результату вам зателефонують.
Денис Сергеевич 18 червня 2022, 13:23
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 46
Три дня назад заблокировали карту с личными средствами, нахожусь в другой стране и возможности позвонить в поддержку нету, а при попытке написать в Онлайн поддержку уже на протяжении трёх дней пишет что нету свободных специалистов. Третий день подряд пишу почти каждые два часа и никогда нету. Связаться и узнать причину блокировки всех счетов НЕВОЗМОЖНО. Никакого письма на почту или сообщения от Привата на счёт блокировки нету
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 13:56
Добрий день!
Нам шкода, що при зверненні в підтримку ви відчули незручності. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Lolik1837 18 червня 2022, 9:28
Дорогой Приватбанк, вот как-то не имел к вам претензий. Пока не получил на свою «элетронку «следующее письмо от вас «…, останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку,"

Господа Приватовцы, вы что там такое курите или чем таким «долбитесь»? У МЕНЯ МНОГО ЛЕТ НЕТ НИ КАРТ НИ СЧЕТОВ В ВАШЕМ БАНКЕ. Даже когда у меня вышли сроки действия «приватовской карты», я, на всякий случай, сходил со своими документами в отделение вашего банка и закрыл все счета, все карты, отказался от открытия новых кредитных карт. У меня нет ни копейки задолженности перед вами.

ТАК КАКОГО ХРЕНА ВЫ ШЛЕТЕ МНЕ ТАКИЕ ПИСЬМА ??? Я много лет ни имею ничего общего с вашим банком.

Честно говоря, это очень нервирует. Сейчас вы мне прислали письмо, что за то, что я не пользуюсь услугами вашего банка вы будете снимать с меня по 20 грн в месяц, а завтра вам взбрендит в голову снимать с меня не по 20 грн, а по 500 грн. И не в месяц, а в день. А что бы было откуда снимать — так вы мне и счет откроете кредитный, что бы он в «минуса» уходить мог.

Давайте вы как-то разберетесь с этими вашими мутными схемами и не будете доставать людей, которые с вами много лет ничего общего не имеют.
Если у вас просто «робот» так настроен, что отсылает без разбору всем «неактивным» клиентам такую чушь, то перепрограммируйте его.

П.С. А вообще то это все равно грабеж какой то получается — если у человека есть активные карты и счета в Привате и он ими не пользовался, не имел долгов перед банком, не было никаких пунктов в договоре, что клиент платит за то, что если счет какое то время неактивен, то банк непонятно с каких хренов имеет право взять и решить снимать с него деньги просто так.
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 9:54
Добрий ранок!
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Ірина Педченко 17 червня 2022, 23:39
Хочу висловити велику вдячність співробітникам приват банку, особливо- Богдану, який сьогодні, в онлайн чаті працював зі мною більше трьох годин, він дуже вічливий, терплячий, знавець своєї справи, зумів мені відновити вхід у застосунок (а це не легко, без мобільного зв’язку) та ще коли пропадає інтернет. Щиро дякую, бажаю всій команді процвітання та успіхів, а для таких працівників, як Богдан ще й премію.
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 8:44
Вітаємо!
Вдячні вам за такі теплі слова. Богдан, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
Лариса Довгань 17 червня 2022, 18:43
На рахунок накладений арешт виконавчою службою, таку інформацію дає Приват банк, але у виконавчій службі дали листа і підтвердили, що ніяких обмежень немає, чому досі не розблоковані карти, на карті знаходяться власні кошти, які прийшли, заробітна плата ЗСУ, та інші кошти які там знаходяться ще з 2020року, коли вже вирішиться дане питання???
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 19:50
Добрий вечір!
Фахівці перевірять інформацію щодо документу на підставі якого встановлено обмеження і зв'яжуться з вами за результатом.
Иван Данко 17 червня 2022, 18:36
Ігноруючи вимоги ЦК України, прийняти рішення та вимагати клієнтів оновити довіреності, навіть ті, які видані як безстрокові, тобто фактично припинити їх термін дії. Посилання на норму права на підставі якої це свавілля зроблено, в онлайн-підтримці дати відмовилися. Під маскою оновлення персональних даних вони вирішили оновити ще й довіреність, хоча довіреності не мають до цього жодного стосунку. Тобто має місце чистий ігнор чинного цивільного законодавства України. Це з таким банком Україна збирається до ЄС? Банкам, які топчать права людини і творять беззаконня не місце у правовій державі. Юристів банку, які погоджують такі розпорядження банку, треба звільнити з роботи, як безграмотних, щоби банк не ганьбили. Слабкість програмного забезпечення банку не дозволяє оформити довіреність віддалено, ось над чим треба подумати керівництву банку, а не творити беззаконня та лобіювати нотаріальні контори. Адже не секрет, що для оформлення нової довіреності доведеться заплатити нотаріусам гроші і чималі. Який відкат обіцяли нотаріусу за це керівництву найбільшого банку України. Чи це не ознака корупції, в якій вони погрязли.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 19:11
Добрий вечір!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
Проблема вирішена
Elizabeth87 17 червня 2022, 16:44
10.06 в приложении осуществила перевод собственных средств с кредитной карты на кдв. При первой попытке приложении выдало сбой и что операция не выполнена. Соответственно вышла и попробовала повторно, до этого проверив, что предыдущая операция с переводом не выполнена. Вторая операция так же не была выполнена и при переводы в обоих случаях отображение списываемой комисси было, как за собственные средства. После второй невыполненной попытки решила больше не трогать баланс, тк приложение часто сбоит с начала войны. Через пару дней зайдя в приложение обнаружила, что произведены ОБА перевода. Сказать, что в ах…е я была, ничего не сказать. И само собой банк списал и личные и кредитные средства вместе с комиссией. Деньги не снимала специально, чтобы банк мог отменить операцию и видел, что в кредитных средствах НЕТ НЕОБХОДИМОСТИ.
Оставила заявку на перезвон, в течении 3х дней так никто и не перезвонил. Наконец-то получила связь с оператором в чате приложения, где детально объяснила всю ситуацию и что необходимо отменить 2й перевод. Оператор мне в помощи отказал, подтверждая что: Да, приложение иногда сбоит, но помочь не можем. В следующий раз рекомендуем проверять архив.
На мои слова объяснить, что баланс я обновляла и списаний не было, меня просто отключили. Вот так приват банк, зная, что приложение работает через одно место, просто украл деньги комисси. Банк- мошенник нашёл способ зарабатывать на людях в условиях войны.
Поражает, что Моно, если возникают такие проблемы решает в течении 5 минут и делает все, чтобы сохранить лицо перед клиентами. А привату лишь бы содрать деньги с человека за свою же лажу!
Ужасный банк, отвратительный. Воры и мош***и!
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 18:06
Добрий вечір!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Tanasvistova 17 червня 2022, 13:06
Доброго дня, на даний час я з дітьми знаходжуся в Болгарії, я є постійним користувачем приват 24, оплачую комунальні рахунки, а на сьогоднішній день мені заблокували картку банку і вхід до приват24, я просто в шоці з цієї ситуації, я не маю доступу до своїх коштів неможу в магазині розплатитися карткою, мені не можуть рідні скинути кошти і я залишилась без коштів під час війни в чужій країні з двома дітьми це взагалі нормально??? А карту заблокували при покупці морозива, я проходила анкету наирозблокуванн картки, але дані не співпадають з тими які я колись вказували, то може в людини могло змінитися місце реєстрації за 10 років, як ви вважаєте, що це таке, як так можна, чоловік ходив у відділення в Україні і нічого, я дуже розчарована роботою працівників приватбанку через їх бездіяльність
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 15:24
Добрий день!
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів наших клієнтів. При зверненні в підтримку для підтвердження ризикової чи нетипової операції, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації є таким, відповіді на які знає лише власник картки. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані, якщо вони змінювались.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за ситуацією.
Hach 17 червня 2022, 12:31
Рахунок оплати частинами показує лише нулі навіть після збільшення кредитного ліміту. Завжди користувалася цією послугою і вчасно сплачувала платежі. За можливості завжди закривала раніше відкриті договори. Дуже прикро, що банк не підтримує своїх клієнтів з доброю кредитною історією.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 15:18
Добрий день!
Кредитний ліміт на картку та ліміт за сервісом Оплата частинами це два окремі ліміти, які банк розраховує для кожного клієнта індивідуально. Дійсно, буває таке, що по картці доступний кредитний ліміт, а Оплата частинами недоступна або має менший ліміт. Зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. Ви можете скористатись наявним лімітом на картці і в майбутньому банк може переглянути суму доступну за сервісом Оплата частинами.
LaraChystyakova 17 червня 2022, 8:45
Сталася помилка при перевиспуску картки. Персонал відділення дуже ввічливо намагався вирішити питання. Здавалося ситуація з відновленням помилково закритою карткою безналійна. Завдяки моєму зверненню в службу підтримки, професійності третього оператора в цей вечір та Вікторії, питання вирішили позитивно. Я дуже вдячна.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 10:00
Добрий день!
Ми завжди поряд і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Галина Татаренко 17 червня 2022, 0:35
Намагалася оформити оплату частинами. Відмовили і зазначили, що я повинна прийти з довідкою впо до банку. Прийшла, актуалізували відомості і підвищили кредитний ліміт з 50 т до 120 т. При спробі скористатися оплатою частинами знову відмова з тих же причин. Онлайн допомога пише про складну політичну ситуацію і знову відправляє до банку та посилається на страшну електронну систему визначення достойних
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 13:01
Добрий день!
Наразі вам не доступна Оплата частинами у зв'язку із поточною ситуацією в країні.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Проблема вирішена
MarinaSh92 16 червня 2022, 21:44
Банкомат ПриватБанка не выдал деньги, отобразил информацию что произошла ошибка, но деньги со счета списаны. Операция проводилась по карте банка Конкорд. Все бы ничего, но ситуация повторилась дважды за последние 2 месяца, первый раз — 24.04, второй раз — сегодня, 16.06. Операторы Привата кроме как посылать меня в Конкорд больше никак не реагируют. По предыдущей ситуации заявление в Конкорде оставлено 25.04, до сих пор Конкорд ответ от Привата не получил. Заявление о неисправности банкомата сотрудник Привата сегодня оформил только после моей 15-минутной истерики. В стране, на минуточку, война. У людей нет денег, 11 украденных вами тысяч — это не копейки. Люди не несут деньги на депозиты, так вы решили таким образом пополнять активы? Сомнительное решение, имейте совесть и верните то, что вам не принадлежит.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 9:47
Доброго ранку!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона дійсно була вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝