Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Elenelen 25 квітня 2022, 19:49
На выходных делали покупки, приходили смс о списании, то об отмене операции. Потом пришли СМС по списанию денег за совершенные покупки. В итоге сегодня на карте недостает около 2000 грн. Куда делись эти деньги? Почему банк обворовывает своих клиентов?
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 20:42
Добрий вечір!
Виходячи з інформації в заявці до відгуку бачимо, що мова йде про картку іншого клієнта. Власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ для отримання консультації.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Проблема вирішена
Зоя Егорова 25 квітня 2022, 15:57
Три года назад резидент США открыл в Приватбанке транзитный счет в долларах США для оплаты своим ФОПам-фрилансерам ІТ-услуг. Т. е. американская компания перечисляет на этот счет сумму в долларах, а потом прикрепляет ведомость и банк распределяет валюту по списку ФОПов. Сервисы очень удобные. Но через 2 года банк потребовал у компании актуализировать данные. Актуализация длится уже год и конца ей не видно. На самом деле у компании ничего не поменялось, кроме паспорта президента компании. Предоставили все документы, новый паспорт, поменяли анкету, которую нужно предоставить в банк. Сказали, все ОК. Через 2 месяца у банка появились вопросы. Им нужно написать список клиентов (по всему миру), удельный вес сделок с клиентами в процентах, описать суть деятельности компании, предоставить в банк образец контракта с нашими ФОПами (хотя все контракты есть в банке, иначе банк не поменяет валюту) и даже налоговые декларации компании, ее владельцев и руководителей (эти декларации являются конфиденциальной информацией и их запрещено передавать третьим лицам). Еще через 2 месяца банк потребовал нострифицировать уставные документы компании. Предоставили и это. И так длится уже год. Президент компании подписал, переслал и предоставил в банк уже 3 варианта анкеты. И вот спустя год обнаружилось, что транзитный счет компании заблокирован вместе с находящимися на нем валютными средствами компании. Без предупреждений, просто 18 апреля не смогли зайти на сервисы и сделать платежи. Пытались писать и звонить, призывать к здравому смыслу. Отправили в банк очередную обновленную налоговую справку компании за 2022 год. Спрашивали, чего конкретно не хватает. А теперь менеджер Кирилл Шевцов уже и на почту не отвечает, и трубку не берет, прерывает звонок. И это — во время военного положения, когда наш Президент обращается к бизнесу и просит начать работать. Так мы, ФОПы, и не прерывались, работаем, правда, разъехались по всему миру, платим в Украину налоги. Но видимо, ни мы, ни наши налоги, ни 2.5 млн долларов поступлений в год уже никому не нужны.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 16:42
Добрий день!
Профільні фахівці вже займаються вашим питанням і зв'яжуться за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eva91 25 квітня 2022, 14:34
Постійні збої в роботі, смс не приходять, гроші списують з солідною затримкою! Провокують овердрафт, а винен клієнт! Ніякої відповідальності не має!
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 16:33
Добрий день!
Ми старанно працюємо, щоб наші клієнти отримували якісний сервіс та робимо все, щоб вирішити питання, якщо такі виникають. Наші колеги в підтримці цілодобово на зв'язку та готові прийти на допомогу. Будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, якщо маєте невирішені питання на даний час.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 квітня 2022, 19:06
Відгук не зарахований (на 27.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Black878685 25 квітня 2022, 11:23
25.03 подал заявление на помощ в размере 6500 грн в ДИЕ. Заявку приняли, написали ждите 10 дней. Переодически захожу смотрю, денег нет. В Дие так же писали, что деньги перечислили, через день опять написано ожидайте 10 дней. ПРОШЕЛ МЕСЯЦ. Когда начислят помощ?
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 12:34
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
irren 25 квітня 2022, 10:49
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 1
З 24 лютого цього року депозитарій у м. Харкові (вул. Алчевських, 1) не працює, що відверто суперечить положенням Постанови Національного банку України від 24 лютого 2022 року № 18 «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану», відповідно до якої банки мають забезпечити доступ до сейфових скриньок в безперебійному режимі (пункт 9 вищезгаданої Постанови).

Протягом двох місяців регулярно звертаюся до «Приватбанку» з проханням надати доступ до сейфової скриньки, оскільки зберігала там паспорти членів моєї родини — довіряла в цьому питанні Державі Україна та Державному банку, вважаючи це найзахищенішим варіантом. Однак виявилося інакше — ніякої людяності та допомоги.

У Харкові кожного дня відкриваються відділення «Приватбанку» — відділення у різних районах міста, однак відкрити депозитарій, надати доступ до сейфової скриньки (як це передбачено Постановою НБУ) Банк відмовляється.

Ці безвідповідальні дії банку обмежують мої конституційні права: права моєї сім'ї на власне майно (а саме стаття 41 Основного Закону — «Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю»), право вільно залишати територію України, що ускладнюється у зв’язку зі зберіганням документів у скриньці (стаття 33 Основного Закону «Кожному, хто на законних підставах перебуває на території України, гарантується свобода пересування, вільний вибір місця проживання, право вільно залишати територію України»).
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 12:32
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Ми додатково звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів, щоб наші колеги могли максимально оперативно надати доступ до сейфової комірки, коли буде працювати дане відділення.
Проблема вирішена
2Master2 25 квітня 2022, 9:24
Відділення за адресою: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
Зі мною стався прикрий випадок з цим продажним, шахрайським банком. В кінці 2021 р. у мене виникла потреба акумулювати кошти, оскільки я відчувала погіршення здоров’я, а тому за листопад місяць мною було зароблено 10 тис.грн. (квитанції про надходження коштів у мене є). Постійний моніторинг рахунку говорив про те, що кредитний ліміт становить нуль грн.(як я і вимагала). Так що вони роблять — ставлять мені без мого відома кредитний ліміт 5 тис.грн. і коли я повторно вимагаю його вирівняти на нуль, то мої кошти у розмірі 5 тисяч гривен зникають!!! З завідуючим цієї філії у Хмельницькому по Пр. Миру спробувала з’ясувати, то де ж мої кошти, але цей цинік, *** мені сказав — А ти спочатку доведи, що вони у тебе були!!! І що цікаво: у транзакціях ніде не простежується рух цих вкрадених коштів, а витрати переобраховуються на залишок суми!!! Мною був найнятий адвокат, були суди, але поки що ніякого руху, бо роблять з мене — вчителя інформатики якусь нетямущу клієнтку. Я сподіваюсь на те, що рано чи пізно ці шахраї своє отримають! Не піде їм на користь ні одна копійка, а їх відприски чи й вони самі використають їх на ліки.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 11:05
Добрий день!
Якщо на картці встановлено кредитний ліміт, наприклад, 5 000грн, який був не використаний і ще є 5000грн власних коштів клієнта, доступний баланс буде 10 000грн. Доступний баланс це саме та сума коштів (кредитних та власних), яка доступна для користування по картці. Важливо розуміти, що доступний баланс не обов'язково дорівнює сумі власних коштів. Якщо ж зменшити кредитний ліміт до нуля, доступний баланс також зменшиться рівно на суму кредитного ліміту і на картці залишаться лише власні кошти клієнта, які не списуються при зменшенні кредитного ліміту. У прикладі наведеному вище, якщо зменшити ліміт на 5000 грн то на картці доступний баланс стане 5000грн, що відповідатиме тій сумі власних коштів, яка була і до зменшення ліміту.
Ви можете впевнитись в тому, що ваші власні кошти залишились на картці при зменшенні ліміту переглянувши виписку в Приват24, в якій відображаються весь рух коштів (трати та надходження). Якщо у вас є власні підрахунки та квитанції (про трати і поповнення картки) згідно з якими на картці мало б бути 10 000грн саме власних коштів, ви можете надати їх нам в приватному повідомленні.
Профільними фахівцями було детально розглянуто ваше питання з перевіркою всієї необхідної інформації та надано офіційну письмову відповідь за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sweet16 25 квітня 2022, 0:26
Приватбанк, прошло 2 месяца как вы по постанове НБУ заморозили рублевые счета. Когда решится этот вопрос?На счету ЛИЧНЫЕ средства, которые туда поступили до войны. Когда найдете способ сконвертировать их в нац валюту или любую другую, но чтобы можно было ими воспользоваться?
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 10:41
Добрий день!
На підставі Постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – закрита можливість здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів, а також видавати рублі (російські та білоруські), раніше зараховані на рахунки, в тому числі в гривні. В своїй діяльності ПриватБанк керується діючим законодавством та вимогами регулятора (НБУ), відповідно до чого не має змоги видати кошти з рахунків в рублях поки НБУ не дозволить проведення таких операцій.
Проблема вирішена
Олег Береза 24 квітня 2022, 19:04
23.04 делал покупку, первый раз на терминал пришла отмена, второй раз прошло успешно. Спустя некоторое время заметил что деньги были списаны дважды, тоесть за отмену тоже списали. В поддержке естественно никто не отвечает. ПриватБанк, свяжитесь со мной и верните деньги. 093 048 64 64
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 10:01
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. За вашим зверненням в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ наші колеги залюбки допоможуть з подачею заявки на повернення коштів. Така заявка опрацьовується згідно правил та регламентів міжнародної платіжної системи. В чаті на сайті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kuznetsov123 24 квітня 2022, 18:14
Уважаемый Приват! Сейчас я дозваниваюсь к вам не со своего финансового телефона — у меня общий вопрос и мне удобнее сделать звонок именно так. Это обращение вам пишу под звуки гимна Украины, ожидание ответа оператора жду уже больше 25 (двадцати пяти минут)! У меня нет претензий к длительности ожидания с учётом происходящего. НО!!! Вы представляете себе, что прежде чем «прорваться» к соединению к оператору сначало надо героически преодолеть пародию на искусственный интеллект под названием Яна, потом ждать более уже (!) получаса ответа оператора, а потом ещё и получить ВОЗМОЖНО неудовлетворительный ответ. Я это к тому, что представляете настроение клиента, когда весь этот «набор» он получит под гимн Украины? Посоветуйтесь с психологами, клиент действительно будет думать Слава Украине? Или что-то другое? В продолжение темы «Я это к тому» хочу обратить ваше, Минфина и Нацбанка внимание, что законом определены места вывешивания государсвенного флага Украины, но, к сожалению, не определены условия звучивания гимна. Наверно законодателям и в страшном сне не могло прийти в голову, что эту священную музыку будут крутить банкиры раьяренным клиентам. Гимн страны должен ассоциироваться с чем-то светлым, положительным, воодушевляющий, но не с отрицательными эмоциями, и, извините, не с ростовщительством. Поэтому прошу перечисленные организации СРОЧНО ввести прямой запрет на использование гимна в коммерческих, хотя и государственных, банках.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2022, 10:06
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Якщо у вас залишились невирішені питання ви можете написати в онлайн підтримку на нашому сайті https://privatbank.ua/ або нам в приватному повідомленні — будемо раді вам допомогти.
14.04.2022 за нарахування соцдопомоги (дитячі) Приватбанк стягнув комісію у розмірі 4.30. Хоча у правилах використання картки чітко прописано, що за нарахування зарплати та соцвиплат комісію не мають права знімати. Після звернення до працівників банку, мені повідомили, що сталася помилка, кошти буде повернено. Станом на сьогодні, 24.04.2022 року кошти так ніхто і не повернув. Множимо умовно 200тис дітей на 4.30 комісії з кожного… непоганий дохід виходить. ПриватБанк взагалі полюбляє порушувати права користувачів. Наприклад, при перевипуску картки для виплат змусили в обов’язковому порядку оформити картку «Універсальна», бо без неї картку для виплат не дадуть. Пізніше на гарячій лінії підтвердили, що картка універсальна видається за бажанням користувача.
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2022, 18:27
Вітаємо!
Якщо при зарахуванні була стягнута комісія 0.5%, але кошти мали ознаки цільових, як то пенсія, соц. виплати чи інші цільові зарахування, ми шукаємо шляхи для якнайшвидшого вирішення питання. Просимо вибачення за ситуацію.
Оформлення картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для перевипуску картки для виплат. Якщо дана картка вам непотрібна — вам достатньо сказати про це співробітнику відділення.
Ви можете закрити її в будь-який момент в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку'.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
KaterinaK46 24 квітня 2022, 16:34
Я просто в ужасе от Приватбанка! Было было, но такого ещё не было! Мало того, что уже как 2 дня сбой в работе банка, ни картой не оплатить, ни деньги снять, так сегодня пришло уведомление, что у меня списало 150 грн с карты куда-то! Оператор на горячей линии
30 минут мариновал, все проверял, не мог понять с какой карты списание, хотя она у меня 1(кроме Е- Поддержки), говорит вы что-то оплачивали в интернете, хотя сам же говорит, что сегодня сбой и никакие сервисы банка не работают! Короче, в конце сказал, что сбой, и деньги по логике действий должны вернуться…Приват, нормально вам там живётся? С каждого клиента так ро 150 грн и нормально, да? Авось кто и не заметит…Я зла как 1000 чертей!
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2022, 18:01
Добрий вечір!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Проблема вирішена
Vovanella 24 квітня 2022, 11:58
Був неприємно здивований, бо заблокували створення інтернет-картки. Як виявилось, що можна оформити всього 10 інтернет-карток за весь час користування банком. Більше 4-х років тому, створював ці картки, для прийому оплати і оплати в інтернеті. Звернувся в підтримку, попросив, щоб все ж таки, відкрили інтернет-картку в гривні, про всяк випадок, але відмовили, мотивуючи тим, що я колись вже замовляв багато цих карток. Попросив, щоб створили хоч одну картку, закривати її не буду, також відмовили і порекомендували відкрити Digital картку. Але така картка в мене вже є, для особистих цілей і оплачувати товари в інтернеті з неї не дуже хотілось би.

Чи є можливість в індивідуальному порядку, все ж відкрити мені ОДНУ ЄДИНУ інтернет-картку в гривні Visa?
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2022, 13:38
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак, дійсно, існують ліміти на відкриття клієнтом інтернет-карток за весь період обслуговування. Як ми вже вам зазначали раніше, що є можливість оформити Digital картку — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shljepshljep 23 квітня 2022, 20:55
Я гражданин Беларуси. Своему родственнику пенсионеру и инвалиду перечислил 1000 польских злот. Банк обнаружив, что я являюсь гражданином враждебной страны, деньги оставил себе. Я их пожертвовал нуждающемуся человеку, а эти *** присвоили себе.
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2022, 10:10
Добрий день!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
maxzav 23 квітня 2022, 17:47
Где потратить эти бонусы во Львове? Карта https://bonus.privatbank.ua/ua не актуальна, зашел сегодня в 5 точек с карты:
1. ул. Сиховская, 5
2. ул. Кавалеридзе, 4
3. ул. Антоненко-Давыдовича, 10
4. ул. Морозная, 19
5. ул. Зубривская, 16
НИ В ОДНОЙ из них не принимают эти бонусы…
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 19:01
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Проблема вирішена
Ella83 23 квітня 2022, 17:27
Робили покупки в магазині оплата пройшла але незабаром банк знову зняв тіж самі кошти коли ми вже були вдома. Додзвонитися до банку неможливо, як це розуміти?
Поверніть мені гроші!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 20:40
Добрий вечір!
Шкодуємо, що сталась така ситуація. На поточний момент є проблема при оплаті картками ПриватБанку у різних торгових точках та мережі інтернет у зв'язку з відмовою у проведенні транзакції та автоматичним реверсом.
Вирішенням проблеми ще займаються профільні фахівці.
Перепрошуємо за виниклі незручності.
Проблема вирішена
Halyna74 23 квітня 2022, 13:54
Сегодня,23 апреля, в городе Ужгород по адресу Легоцкого19а (торговый центр Токио)Номер терминала TS210291, я хотела пополнить свою карточку на 30 тысяч гривен. Внесла 29000 и банкомат погас. Потом началась перезагрузка и ВСЕ! Деньги естественно на счет не поступили и чека соответственно у меня нет. Дозвониться по номеру 3700 нереально, с живым человеком не поговорить. Ближайшее Отделение банка было закрыто. Как мне вернуть свои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 14:59
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для її відпрацювання ми чекаємо на результати інкасації. Ми зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Юрій Бевзюк 23 квітня 2022, 13:10
7.04.22 Мною було переказано суму в 2500 грн на карту Приватбанку яка виявилась перевипущеною, при зверненні до банку повідомили про це і сказали що гроші будуть повернуті відправнику протягом 3 х робочих днів в моєму випадку на карту Ощадбанку, на сьогодні 23.04 кошти не повернені і знаходяться вони в Приватбанку тому що при зверненні до Ощадбанку і зробленого ним запиту кошти надійшли Приватбанку. Гаряча лінія Приватбанку 3700 як завжди немає вільних операторів…
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 14:06
Добрий день!
На жаль, інформації у відгуці недостатньо, щоб розібратися про який саме переказ йде мова.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та провести перевірку.
Проблема вирішена
Алекс Ос 23 квітня 2022, 12:27
23 апреля 2022 года купил продукты на сумму 1378,60 гривен. Магазин № 177 в Бердянске по адресу пр. Восточный, 242. Кассир сообщила, что по картам Приватбанка платежи не принимает, по другим банкам без проблем. Всё же попробовал: отказ! Время 10:56.
На горячей линии Голд-клуба Приватбанка минут 15 ждал соединения с оператором — не дождался! Территория Бердянска является временно оккупированной, цены высокие, работы нет, дохода нет. Наличные деньги закончились и снять их с карты невозможно. Теперь ещё и карту не принимают. Гуманитарку тоже получить нереально, её продают, за наличные!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 13:05
Добрий день!
На жаль, виникла аварійна ситуація з каналами зв'язку, через що зараз можна зіткнутися з тимчасовими затримками в роботі сервісів банку, мережі банкоматів та оплати картками покупок через торгові термінали. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serj1989 23 квітня 2022, 12:20
1000 раз делали технические работы.Скажите еще что нужно восстанивить полностью проценты по кредитам ато бедный банк 3,7 милиарда прибыли всего за первых 3 месяца.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 13:01
Добрий день!
Вибачте за тимчасові незручності. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Герман Фредерих 23 квітня 2022, 10:32
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Велика Діївська, 32
Ну начнем с того что банк в наглую предлагает спектр ненужных услуг от которых отказатся вообще нельзя. Тебе все ровно впарят карту универсальсальная и с оплатой типо страховочки даже если тебе надо тупо карта для выплат от биржи труда. Комиссия за перевод между своими ПРИВАТОВСКИМИ картами от 33 до 60 грн??? Минимальная сумма пополнения чего не было минимум 100 грн с комиссией 33 грн??? Если терминал захавает деньги это вообще нечто их или тупо не вернут, а если и вернут то примеру 100 грн у меня захавало они 30 грн отяпают не за что типо за инкасацию. Про качество обслуживани молчу… Про карты Е-поддержка молчу вообще в кубе заявка была отправлена 2 месяца назад ДВА МЕСЯЦА НАЗАД, а регламент 14 рабочих дней. На монобанке я получил ковидную 1000 за четверть дня.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 11:30
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Банк не підключає послуги та не оформлює продукти без згоди клієнта. Це являється грубим порушенням.
Інформація по тарифи банку знаходиться в публічному доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Стосовно зарахувань коштів від держави, просимо звернути увагу, що міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
У випадку, якщо на поточний момент у вас є невирішені питання з банком — просимо написати про це приватним повідомленням. Будемо раді допомогти.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝