×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Оператор Юлія допомогла вирішити питання,в дуже короткий срок,яке дуже допомогло.
Дякую ще раз оцінка обслуговування 10/10.
Дуже вдячний вам за допомогу!)
Мирного неба над головою!)
І всього самого найкращого!!)
Менш ніж за пів години допомогла вирішити складну проблему!)
Дата відгуку 21.06.2022 9:01
Наші фахівці завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Больше 3х дней жду перевод svift на карту Приватбанку
На даний час переказу на ваше ім'я не надходило в банк. Щоб виключити варіант при якому переказ не знайдено через те, що відправник заповнив некоректно дані отримувача ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
Написати коментар
Коли повернення коштів??!
Оформлення повернення здійснюється на стороні ФОП у якого ви здійснювали покупку. Зі своєї сторони ми максимально оперативно відправляємо кошти, якщо отримали запит на повернення від клієнта, який користується нашим екварингом. Перевірити інформацію про наявність та стан запиту на повернення коштів за вашою оплатою ми можемо за зверненням ФОП за яким закріплено даний термінал. Лише банк, що видав картку може ідентифікувати вас, як її власника і перевірити чи надійшли на неї кошти, якщо повернення вже відбулося. Також банк, який видав картку за вашим зверненням може сформувати запит на оскарження операції і повернення коштів.
За даними з відгуку, на жаль, не вдалося знайти вашого звернення в онлайн підтримку. Будь ласка, надайте в приватному повідомленні деталі звернення, щоб ми могли перевірити інформацію по наданій в чаті консультації.
Коментарі (3)
Банк намеренно издевается над людьми
С тех пор прошел не один год и вот я, непонятно с чего, получаю на «электронку»
письмо от Приватбанка с таким текстом -«… останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, "
И как я не звонил, не отсылал свои паспортные данные, ИПН, писал в электронку, мне твердили одно — придите в банк, только так решите вопрос. Я отпросился сегодня с работы, выстоял часовую очередь к специалисту и знаете для чего? Что бы услышать — «У вас нет счетов и карт в нашем банке, это был какой то сбой »
«Сбой », мля ??? А по телефону вы этого сказать не могли, какого хрена вы усиленно тянули меня в отделение???
НО ВЕДЬ НА ЭТОМ ВСЕ НЕ ЗАКОНЧИЛОСЬ, ГОСПОДА!!!
Буквально 40 минут назад я получаю опять письмо на электронку от Привата
Вот его текст
«Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
РОЗСИЛКА КОРЕКТНА. У ВАС Е ВІДКРИТІ РАХУНКИ В БАНКУ. Інформація по рахунку доступна в Приват24, в чаті, по телефону 3700, у відділенні. Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо Ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, зробіть витратні операції по картці. Детальніше в Умовах та правилах — https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk Списання відбудуться лише за рахунок особистих коштів, в мінус — ні. У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, не плануєте користуватись рахунком, то для закриття карти Ви можете звернутися: — в чат-онлайн; — в будь-яке відділення ПриватБанку; — по дзвінку в Контактний центр 3700 (телефон для дзвінків з-за кордону +380737161131); — в Приват24 меню «Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку». Договір може бути закритий тільки після обнулення балансу, тому перед подачею заявки зробіть погашення заборгованості або перекидання коштів з карти.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
Как вы сами понимаете господа, звонки в поддержку результата не дали. МЕНЯ ОПЯТЬ ПРИГЛАШАЮТ В ОТДЕЛЕНИЕ ДЛЯ РЕШЕНИЯ ВОПРОСА!!!
Приватбанк — ВЫ ТАМ ОЧЕШУЕЛИ ЧТО ЛИ ???
Перепрошуємо за незручності.
Повідомлення про наявність рахунків не було помилковим. Наші колеги проведуть перевірку відносно консультації наданої вам співробітником відділення. З вами додатково зв'яжуться для вирішення питання.
Коментарі (3)
Розчарувався в банку.
Але, нажаль, останні події змінили мої враження від зручності банку. У зв’язку з обмеженням моїх фізичних можливостей в мене немає великого вибору чим займатися, а сидіти без діла не хочеться. Інтернет всім дає можливості, тому я шукав, і нарешті знайшов. P2P торгівля на біржі, простіше кажучи це коли купляєш трохи дешевше і продаєш трохи дорожче. Платежі тільки по Україні і в 95% між клієнтами цього ж банку. Це не є порушенням закону, я був готовий сплачувати податок на доходи фізичних осіб, бо дуже сильно загорівся бажанням займатися цим. От тільки політика банку плювати хотіла на мої бажання:)
В ПриватБанку діє ліміт 100 переказів з карти на карту в місяць. Мені порекомендували звернутися у відділення банку, показати при потребі що все легально, нажаль нічим допомогти не змогли, або не захотіли, хоч і спробували, зв’язавшись з головним офісом.
На рахунок ФОП і карти-ключ до рахунку, це нічим не допомогло, в P2P трейдингу важлива швидкість, швидко прийняти платіж, швидко відправити. Працюючи з бізнес рахунку це неможливо, через великі затримки платежів і обробку.
Я розумію що у вас така політика, розумію що цей ліміт ви поставили згідно законодавства України, хоча там і не зобов’язують банки до таких лімітів, я вивчав це питання. Але і ви, я сподівався, зрозумієте мене. Я був готовий надати всі докази моєї діяльності, сплачувати податки, тільки була б можливість працювати і займатися тим що я можу робити.
Ніхто навіть не збирався ставитися з розумінням. Зате одному моєму знайомому зняли ліміт і він спокійно торгує, не каже подробиць як це йому вдалося, тільки що звернувся у відділення банку. Десятки продавців на біржі з тисячами угод в місяць, які торгують без лімітів, комусь цікаво як вони це роблять? Мені дуже.
Однією зі схем є прикриття нібито рахунок зв’язаний з благодійністю. Так ось, мій діагноз «Спинально м’язова атрофія» і думаю я зміг би також з легкістю прикритися що збираю благодійні гроші. Але я не хочу обманювати банк, обманювати Державу.
У мене вперше в житті з’явилась можливість чогось досягнути, але згідно з політикою банку мені цього не можна :):):) Це дуже не справедливо.
Висновок: Зручність банку 10/10. Людське розуміння 0/10.
Дякую що дочитали. Розумію що зараз у нас війна і є куди важливіші питання, але не міг не виговоритися.
Всім мирного неба.
Дійсно, згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг кількість платежів з та на картку фізичної особи обмежено до 100 на місяць. Цього достатньо для переважної більшості клієнтів. В ситуаціях, коли клієнти збирають кошти на благодійність цього ліміту може бути недостатньо і за умови надання документів, які можуть підтвердити збори коштів на благодійність даний ліміт може бути знято. Для інших клієнтів, яким не вистачає цього ліміту бо вони займаються підприємницькою діяльністю ми радимо відкривати рахунок ФОП, адже згідно з чинним законодавством використовувати картку фізичної особи для ведення підприємницької діяльності заборонено. Окрім того, рахунок ФОП дає змогу проводити необхідну кількість операцій і прозоро сплачувати податки.
Коментарі (10)
Блокировка карты пенсионеру
Якщо картка була заблокована через невірне введення ПІН-коду, це означає, що при здійсненні тих чи інший операцій з використанням картки клієнта було введено ПІН-код, який не відповідає встановленому на картці.
На даний час не зафіксовано інформації щодо звернень власника картки в підтримку через авторизовані канали, щоб ми могли перевірити надану вами інформацію. Зазначимо, що у разі, якщо в підтримку звертались ви, а не власник картки, то фахівці не мали змоги надати вам інформацію по картці іншого клієнта. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці клієнта або розблокувати її за зверненням третіх осіб.
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів і з задоволенням допоможемо клієнту отримати доступ до його рахунків, якщо клієнт самостійно звернеться в підтримку, щоб ми були певні, що саме власник картки користується своїми грошима.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
У разі, якщо у вас є нотаріальне доручення з необхідними повноваженнями в якому ви вказані довіреною особою даного клієнта ми будемо раді допомогти у вирішенні питання і обслужити вас в будь-якому зручному відділенні за умови пред'явлення вами доручення.
Коментарі (3)
Є-Підтримка
Де і як дізнатись чи можна ще на щось сподіватись ???
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Коментарі (3)
Связь с оператором
Приносимо свої вибачення за незручності, що пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі, в чат можна звернутись пізніше, або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо ваших питань до банку.
Коментарі (8)
я vip кліент, відмовлено в кредитному ліміті, хоч на депозит 50тис+ фоп
В міру безпеки я не люблю кредити, і встановив 0.
На якийсь час мені треба було кредитний ліміт на 20 000 грн. У кредитному ліміті відмовлено без причини!
На депозит на % лежить на 50 тис. грн
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці та по результату вам зателефонують.
Коментарі (3)
Поддержка нулевая
Нам шкода, що при зверненні в підтримку ви відчули незручності. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (3)
Вы что там такое забористое курите???
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку,"
Господа Приватовцы, вы что там такое курите или чем таким «долбитесь»? У МЕНЯ МНОГО ЛЕТ НЕТ НИ КАРТ НИ СЧЕТОВ В ВАШЕМ БАНКЕ. Даже когда у меня вышли сроки действия «приватовской карты», я, на всякий случай, сходил со своими документами в отделение вашего банка и закрыл все счета, все карты, отказался от открытия новых кредитных карт. У меня нет ни копейки задолженности перед вами.
ТАК КАКОГО ХРЕНА ВЫ ШЛЕТЕ МНЕ ТАКИЕ ПИСЬМА ??? Я много лет ни имею ничего общего с вашим банком.
Честно говоря, это очень нервирует. Сейчас вы мне прислали письмо, что за то, что я не пользуюсь услугами вашего банка вы будете снимать с меня по 20 грн в месяц, а завтра вам взбрендит в голову снимать с меня не по 20 грн, а по 500 грн. И не в месяц, а в день. А что бы было откуда снимать — так вы мне и счет откроете кредитный, что бы он в «минуса» уходить мог.
Давайте вы как-то разберетесь с этими вашими мутными схемами и не будете доставать людей, которые с вами много лет ничего общего не имеют.
Если у вас просто «робот» так настроен, что отсылает без разбору всем «неактивным» клиентам такую чушь, то перепрограммируйте его.
П.С. А вообще то это все равно грабеж какой то получается — если у человека есть активные карты и счета в Привате и он ими не пользовался, не имел долгов перед банком, не было никаких пунктов в договоре, что клиент платит за то, что если счет какое то время неактивен, то банк непонятно с каких хренов имеет право взять и решить снимать с него деньги просто так.
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (11)
Вдячна за роботу
Вдячні вам за такі теплі слова. Богдан, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Беремо і робимо!
Коментарі (2)
Приват банк
Фахівці перевірять інформацію щодо документу на підставі якого встановлено обмеження і зв'яжуться з вами за результатом.
Написати коментар
Приватбанк займається самоуправністю. Ухвалюючи рішення не засновані на нормі права, які сигналять про корупцію у керівництві банку та лобіювання інтересів нотаріальних контор.
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
Коментарі (13)
Мошенники и воры Приват
Оставила заявку на перезвон, в течении 3х дней так никто и не перезвонил. Наконец-то получила связь с оператором в чате приложения, где детально объяснила всю ситуацию и что необходимо отменить 2й перевод. Оператор мне в помощи отказал, подтверждая что: Да, приложение иногда сбоит, но помочь не можем. В следующий раз рекомендуем проверять архив.
На мои слова объяснить, что баланс я обновляла и списаний не было, меня просто отключили. Вот так приват банк, зная, что приложение работает через одно место, просто украл деньги комисси. Банк- мошенник нашёл способ зарабатывать на людях в условиях войны.
Поражает, что Моно, если возникают такие проблемы решает в течении 5 минут и делает все, чтобы сохранить лицо перед клиентами. А привату лишь бы содрать деньги с человека за свою же лажу!
Ужасный банк, отвратительный. Воры и мош***и!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (2)
Бездіяльність
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів наших клієнтів. При зверненні в підтримку для підтвердження ризикової чи нетипової операції, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації є таким, відповіді на які знає лише власник картки. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані, якщо вони змінювались.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за ситуацією.
Коментарі (4)
Оплата частинами
Кредитний ліміт на картку та ліміт за сервісом Оплата частинами це два окремі ліміти, які банк розраховує для кожного клієнта індивідуально. Дійсно, буває таке, що по картці доступний кредитний ліміт, а Оплата частинами недоступна або має менший ліміт. Зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. Ви можете скористатись наявним лімітом на картці і в майбутньому банк може переглянути суму доступну за сервісом Оплата частинами.
Коментарі (1)
Вирішення проблеми через помилку з карткою.
Ми завжди поряд і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Написати коментар
Кредитний ліміт
Наразі вам не доступна Оплата частинами у зв'язку із поточною ситуацією в країні.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Написати коментар
Банкоматы не выдают деньги, со счета деньги списаны
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона дійсно була вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
Коментарі (3)