Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Natmoreva 9 липня 2022, 19:16
Доброго дня! Хочу попередити про міжнародні переводи на рахунок Приватбанку у гривні. Мені пересилали гроші у доларах через вестерн юніон на мій рахунок у гривні. Гроші надійшли по курсу 28!!! Такого курсу нема даже в НБУ зараз! Натомість у додатку курс стоїть 36 для карток. Тому я не раджу користуватися цім сервісом.
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2022, 10:36
Добрий день!
При відправці термінового переказу Western Union відправник обирає валюту отримання. При відправці із-за кордону в Україну відправником може бути вибрана валюта отримання, як EUR чи USD, так і (UAH) Українська гривня. У випадку, якщо б переказ було відправлено і валюта отримання переказу була EUR чи USD, його можна було б отримати на картку у відповідній валюті або на гривневу картку з конвертацією по картковому курсу банку.
В ситуації, коли відправником обрана валюта отримання Українська гривня, переказ доступний для отримання лише в гривнях в сумі, яка відображена в квитанції по переказу. В такому разі банк зараховує на картку всю суму переказу в гривнях без конвертації зі своєї сторони.
Проблема вирішена
MOKHOROV 9 липня 2022, 16:01
Я являюсь предпринимателем (ФОП). Наткнулся на рекламу терминала этого горе-банка. Открыл р/с, подключили терминал. Вчера, 08.07, принял платежей на 51 тыс.грн. от своих клиентов через этот «терминал». И что вы думаете произошло дальше? Праааавильно, оператор Привата на мой вопрос утром 09.07 о том, где возмещение по этим транзакциям, ответил «за 08.07 в системе банка у вас нету успешных оплат». Имеем в итоге: банк украл 51к грн, и операторы рассказывают по очереди то что платежей не было, то что они были и надо покорно ожидать их зачисления. Очень забавная выходит ситуация — вот такой банк, такие терминалы, такие операторы… Во время войны украсть у предпринимателя, который пытается прокормить свою семью, 51 тысячу гривен и кидать его от оператора к оператору с разной инфой, как футбольный мячик. Великолепное обслуживание, глубокий патриотизм. Будем разбираться через контролирующие органы и суд.

Всем предпринимателям, особенно начинающим, кто планирует обслуживаться в этом горе-банке: НЕ ВЗДУМАЙТЕ. Получите огромный кассовый разрыв и массу нервов, что в последствии может иметь печальные последствия для Вашего бизнеса.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 17:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
irina19622 9 липня 2022, 14:33
Являюсь клиентом банка уже порядка 20 лет.

Наученный опытом продажи предыдущего авто, когда не мог оформить сделку без подтверждения банком, что кредит погашен в полном объеме и пришлось объездить несколько отделений, пока предоставили документ (иначе месяц ожидания, пока извлекли данные из архива).

В этот раз я после закрытия кредита на авто сразу же запросил сформировать пакет и отдать его мне. Служба поддержки оформила обращение, обговорили адрес отделения, установили срок в 10 дней (предупредили, что может быть на пару дней позже из-за войны). Прошли указанные сроки, звонок в СП, там отвечают — не переживайте, документы уже у службы доставки, вот-вот придут в отделение, если через пару дней не будет звоните снова. После наше общение продолжилось еще несколько раз.

И вот сегодня новость. Никакие документы они никуда не отправляли и не отправят. Забрать все подтверждения и другие документы можно только после окончания военного положения. Могут выслать только фото… Любые варианты в том числе и самостоятельно подъехать в отделение, где они физически находятся, они отклоняют.

Сервис максимально «клиент ориентированный».

Представители П Б, предоставьте информацию, как связано военное положение с невозможностью забрать пакет документов после выполнения своей части договорных обязательств.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 16:25
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 9 липня 2022, 13:41
Сегодня пытался связаться с поддержкой и узнать, сколько у меня осталось денег на счету. Пишет банк, что ждите 8 минут. Прошло давно 8 минут, а поддержки онлайн никакой нет. Все спят.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 16:07
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте, іноді, треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності.
Проблема вирішена
Irisha0108 9 липня 2022, 12:34
Добрый день. У меня на гривневой карте есть деньги. В июне был лимит 15 тыс, я смогла перевести себе на карту револют. А вот сейчас не могу. Пишет что переводы запрещены. Почему так.
Я теперь не смогу перевести деньги на свою карту за границу? И они должны висеть на привате до конца войны?

Или какой-то способ у меня есть все-таки забрать свои деньги? Какие-то переводы доступны?
Я не хочу оплачивать с карты привата по неадекватному курсу, я хочу вывести свои деньги на свою карту другого иностранного банка.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 13:02
Вітаємо.
Наразі відкрита можливість проводити Р2Р перекази за кордон з гривневих карток у валюті EUR або USD.
Ліміт на відправку з гривневих рахунків — 100 тис. грн екв. в календарний місяць.
https://pb.ua/short?B9T
Проблема вирішена
Валерий Стародуб 9 липня 2022, 11:42
Хочу пожаловаться на ваш банк!!! Пользовался ним как основным для Фоп
Без предупреждения был наложен внутренний арест за то что не успел принести в отделения терминал, хотя я сообщил сотруднику Приватбанка что не успею в течении 7 дней приехать в Харьков! Так как проживал и проживаю в другом городе и возможности такой не имел!
Теперь каждый день обращаюсь в отделение и слышу что решение будет в течении 3-х дней! Но это длится уже 6 дней, и сегодня опять слышу о 3х днях! Это похоже на бесконечность и бездействия на мои ежедневные обращения, чем ваша компания приносит мне не только неудобства, но и убытки, которые мне никто не восстановит!!!
Это ведь банк, а не базар!
Почему такое отношение к вашему клиенту из красивого слова Голд клуб?
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 12:18
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 9 липня 2022, 11:25
После того, как банк ограничил доступ в приват 24, якобы в целях чьей-то безопасности, невозможно узнать остаток на счету. Банкоматы не работают, там тоже полная борода.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 12:16
Вітаємо.
Для перевірки інформації по рахунках ви завжди можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Яковенко 8 липня 2022, 20:26
5.07.близько 15 години у Німеччині з картки через банкомат моєю дружиною було знято готівку по курсу який був у додатку Приват (€ 33.67), а вже о 18.00 годині зняття готівки відбулось по курсу €35.71, хоча у додатку залишався той самий курс, який був станом на 15.00.Це просто шахрайство! Поясніть цю ситуацію, поверніть незаконно привласнені кошти.Картковий курс мав змінитися 6.07. і аж ніяк не 5.07.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2022, 9:58
Вітаємо.
Валютний курс при розрахунках картками банк встановлює та змінює, виходячи з ринкової ситуації та рекомендацій НБУ. Курс може змінитись протягом доби в будь-який час. Ваша дружина могла робити операцію якраз під час зміни курсу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Binancik 8 липня 2022, 14:53
Наближаюсь до відмітки 400 000 гривен надходжень за липень.
Розумію що доведеться давати якісь підтвердження, але на мої запити та роз’яснення що я продаю криптовалютні активи, та виводжу гроші з Букмекерських контор, Казино, говорять таке підтвердження не підходить.
Я не маю офіційного джерела доходу, та відкрито заявляю що будь-які докази готовий надати, аби не блокували мої рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 16:07
Добрий день!
Відповідно до вимог, встановлених Законом України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення та Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, Банк зобов´язаний забезпечити всебічний аналіз і перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів банку та відомостей про їх учасників.
По операціях, пов´язаних з криптовалютою, можна надати такі документи: https://pb.ua/short?B8T
Це можна зробити самостійно в Приват24. Для цього потрібно у вікні повідомлення 'Про необхідність надати дані щодо походження доходів' натиснути кнопку 'актуалізувати зараз' і прикріпити читабельну сканкопію або фото документа.
Також, ви можете надати документ, звернувшись в підтримку чата.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Елена Акрытова 8 липня 2022, 14:44
Хочу отметить высокий профессионализм директора отделения Приватбанка в г. Буча на бульваре Б. Хмельницкого, 2 г Линчук Татьяны. Благодарю за понимание, отзывчивость и умение найти правильное решении нашего вопроса.
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 15:53
Добрий день!
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Тетяни. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 липня 2022, 10:17
Отзыв не засчитан (на 11.07.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
valutafinance 8 липня 2022, 14:36
30 июня банк заблокировал все карты, а кредит капает, как вернуть банку 35тыс.гр?
Обязательные платежи все заплачены, перевод даже с пумба не заходит теперь на карты привата, даже не могу с карты для выплат деньги перевести.Не пойму политику банка, Вы не хотите, чтобы я кредит вернул
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 15:50
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та вам телефонував наш співробітник, однак, на жаль, ви не виходили на зв’язок. Просимо вас перевірити приватні повідомлення, де ми раніше надали відповідь та рекомендації щодо вашого питання.
Проблема вирішена
Снежана Исакова 8 липня 2022, 12:26
Я заграницей.Из-за редкого использования забыла пины и пароль.Все заблокировано.Зайти не могу.Загружала повторно документы-отклонили.Дозвониться не могу.Пишут-в отделение или в банкомат для подтверждения тел.номера.КАК?!
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 14:26
Вітаємо!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexxelaAlex 8 липня 2022, 12:07
Друг недавно пополнил карты через терминал самообслуживания Приват банк
Деньги у него забрались наличкой, а на карты так и не поступили, их служба поддержки начала рассказывать что операции успешны, и деньги поступили уже на счёт, но их там не было
Начали им звонить писать, что это карты вашего же банка, зайдите и посмотрите что пополнения не было, если вы не можете посмотреть, можем вам прислать выписки с этих карт, что зачисления не было, на что они ответили что ничего не знают
Через три дня опять подали заявку на возвращение средств, оператор сказал что видит проблему в операциях, будет их решать какая-то их служба и в течении 24х часов деньги поступят на карты получателям, но опять обманул, прошло 24 часа денег как не было так и нету, опять продолжают нагло врать и так далее
Оценку поставил бы меньше одного, так нельзя же
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 14:21
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Клієнт, що здійснював операцію може самостійно звернутися в підтримку для надання детальної консультації щодо цієї ситуації, в тому числі дізнатися статус поданої заявки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hanlar1996 8 липня 2022, 10:13
Знявши кошти в Азербайджані 1 манант офіційно коштує в НБУ 17,8 а в мене через Приват виходить 21 гривню це дуже багато
Плюс ще коміссії банку, не можу відправити своєї матері кошти
Тобто якщо я пересилаю своєї матері кошти то вона їх отримую курсом 37 грн за долар
Це просто жах
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 11:00
Добрий день!
Дійсно, ПриватБанк з 6 липня встановив ринковий курс валютообміну для безготівкових операцій. У першу чергу, це стосується курсів конвертації за картками: зняття готівки та перекази в гривні в Україні з валютних карток, а також всі види операцій за кордоном у валюті з використанням гривневих карток.
Банк встановив єдині курси обміну валют для оплат картками та купівлі-продажу готівкової валюти у своїх відділеннях, виходячи з ринкової ситуації, нормативних документів регулятора, підтримки цілісності ринку та виходячи з інтересів його клієнтів.
З повагою, ПриватБанк.
katerina1979 8 липня 2022, 8:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
З 06 липня Приватбанк підвищив курс обміну валют для карткових операцій за кордоном. В результаті 06.07 курс долара став 35.21, 07.07 вже 35.46, а 08.07 35.59. В той самий час офіційний курс гривні до румунського лея становить 6.07 грн. Вчора мені треба було зняти 40 лей в банкоматі і я сплатила 328.87 грн., а за офіційним курсом мала б сплатити 242.80 грн. Уявіть собі різницю, і це лише дрібна сума! В той самий час курс конвертації в більшості українських банків не перевищує 32 грн. за долар! Вважаю такі дії Приватбанку протиправними, незаконними і такими що порушують фінансові інтереси та просто на рівному місці «обкрадають» клієнтів, які перебувають за кордоном!
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 10:59
Вітаємо!
Дійсно, ПриватБанк з 6 липня встановив ринковий курс валютообміну для безготівкових операцій. У першу чергу, це стосується курсів конвертації за картками: зняття готівки та перекази в гривні в Україні з валютних карток, а також всі види операцій за кордоном у валюті з використанням гривневих карток.
Банк встановив єдині курси обміну валют для оплат картками та купівлі-продажу готівкової валюти у своїх відділеннях, виходячи з ринкової ситуації, нормативних документів регулятора, підтримки цілісності ринку та виходячи з інтересів його клієнтів.
KaterynaKK 7 липня 2022, 19:16
28.06.2022 г. пополняла свою карту через терминал, при внесении последней купюры, терминал отключился. Сразу начала звонить на 3700, на то, чтобы связаться с оператором у меня ушло 40 минут. Оператор сказал, что возврат на карту будет до конца дня. Ясное дело, что вечером никаких денег на карте не было. Звоню опять на 3700, уже говорят, решат вопрос в течении 1−3 дней, жду… но и через 3 дня денег нет. Сегодня уже 07.07.2022 г. но так никто ничего не вернул, каждый день звоню в Приват, каждый оператор обещает решить вопрос до конца дня, но ничего не решено. Сегодня вечером снова общалась оператор и уже мне предлагают ждать 14 дней. Вообще чем занимаются в банке?! Зачем такой банк нужен?!
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 19:27
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення та перевірки інформації по вашому питанню.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wewoxis645 7 липня 2022, 16:32
Пополняю стим на 800 грн, снимают с карты 973!!! С 800грн, ПриватБанк себе забирает 173грн в карман! Почти 20% комиссии!1 звезда, пора переходить на моно
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 17:53
Добрий день!
Картки ПриватБанку не мають комісії за оплату в інтернеті. Ймовірно, що мала місце подвійна конвертація при оплаті. Оплата з подвійною конвертацією може проводитись, якщо клієнт в налаштуваннях інтернет ліміту картки дозволив такі операції. Більш детально про подвійну конвертацію тут: https://privatbank.ua/conv
Щоб ми могли переглянути деталі по даній конкретній операцій та перевірити інформацію, будь ласка, надайте нам в приватному повідомленні ваші контактні дані.
Olya142345 7 липня 2022, 15:03
Добрый день, вчера хотела перевести деньги за границу сыну, но выбило ошибку при переводе. Набрала горячую линию, сказали переводы в UAH валюте за границу, больше не доступны, только в USD и EUR. Это как понимать? Чтобы перевести деньги за границу, я должна у привата купить доллар по 35? на котором приват заработает определенный процент, и только тогда я смогу перевести деньги? Деньги уже сняла, но в планах закрыть карту Приват24, и перейти на более стабильный банк который не будет грабить в наглую и открытую.
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 17:03
Добрий день!
Для проведення переказу з гривневої картки рекомендуємо обрати іншу валюту: долар або євро.
Оплата доступна з картки в гривні, валюту потрібно обрати в полі при відправці.
При відправці коштів з гривневої картки на картку закордонного банку конвертація в будь-якому разі має відбутись на одному з етапів проведення платежу, на стороні банка отримувача або відправника. Адже переказ здійснюється закордон і буде зараховуватись на картку в іншій валюті.
Зазначимо також, що ви можете відправляти кошти безпосередньо з валютної картки і обирати валюту платежу, що відповідає валюті картки, щоб не було необхідності здійснювати конвертацію при відправці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vita111 7 липня 2022, 11:40
Для того чтобы не переживать за свои деньги нужно их хранить дома или же в надёжном месте, но не в банках они уже все расслабились закройте все карты в их банке на пару лет и тогда они начнут бегать и умолять открыть и будут ещё лет 20 внимательные, а сейчас они просто афигели и обнаглели потому что много людей пользуются их услугами снимают деньги со счетов хотя если взять по закону таких людей нужно садить за решётку и такие банки нужно закрывать которые суют нос в чужой карман если все дружно закроют карты и их работа остановится тогда будет все по другому)
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 12:37
Добрий день!
Ми переконані, що кожен сам обирає, як йому зберігати власні кошти і ними користуватись. Та це не відміняє нашого бажання надавати зручний і сучасний спосіб користування своїми грошима, щоб кожен наш клієнт мав можливість переказати кошти в пару кліків в інше місто чи навіть країну. Щоб можна було оплатити онлайн, особливо, якщо це замовлення з закордонного сайту/магазину, який не відправить товар, якщо за нього не заплатити, а дістатись до його пункту обслуговування, щоб заплатити готівкою, може бути проблематично.
Кожен Український банк має вести свою діяльність відповідно до чинного законодавства та норм Національного банку України.
Щоб не переживати за свої кошти вам достатньо дотримуватись простих правил, як то не повідомляти персональні дані третім особам, не записувати ПІН-коди і паролі на картці та не використовувати банківські рахунки для операцій, які можуть порушувати закон.
Проблема вирішена
Ukrop1111 7 липня 2022, 10:49
На окупованих територіях шириться проблема з переказами коштів між картками. Банк вимагає підтвердити транзакцію шляхом вводу коду з смс або підтвердження дзвінком. Але на окупованих територіях повністю відсутній мобільний зв’язок. В зв’язку з чим кошти просто заблоковані і люди, які і так знаходять в критичній ситуації, не можуть користуватися власними коштами.
ПриватБанк, переглянь політику безпеки безпосередньо для окупованих територій. Не залишай людей без можливості на виживання!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 12:11
Добрий день!
Банк надає можливість увійти в Приват24 та підтверджувати операції в кабінеті різними способами. У разі виникнення складнощів при підтвердженні переказу запропонованим способом, наші колеги в чаті радо допоможуть знайти варіанти для вирішення питання та зміни способу підтвердження.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝