Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
patriot70 30 липня 2022, 19:32
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 36
Банкомат возле отделения по ул. Строителей,36 вместо заявленных 3000 выдал 2800. И всё. В отделении не вдохновились моим сообщением, предложив подождать в общей очереди. Дважды открывал заявку через телефон и дважды «серьезных нарушений в работе банкомата не выявлено». Да, сумма не ахти какая большая, но отношение сотрудников и службы поддержки… Очень неприятно.
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 14:48
Добрий день.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Ірина Климчук 30 липня 2022, 18:13
Відділення за адресою: Житомир, ул. Житній ринок, 1
Касир, яка надає послуги у віконечку (валютні операції) Це просто жах! Кричить на клієнтів Банку, зверхня, хамовита і дуже неприємна.Вона давно там працює і поводить себе, ніби ти прийшов до неї додому, а не в Установу ПриватБанку.І головне, веде себе не як працівниця, а як, вибачте, баба на базарі) Сподіваюсь Керівництво Банку зверне увагу на мою скаргу і проведе виховну роботу з своєю працівницею.Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 10:52
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Алла Павлова 30 липня 2022, 17:19
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 20-А
08.06.2022 г. приблизительно около 10.00 при попытке открыть кабинет в приложении телефона Приват 24, телефон перезагрузился и я впоследствии так и не смогла войти в свой кабинет. Когда я пришла в отделение приват банка, менеджер банка пояснил, что в связи с несанкционированным входом в мой кабинет, мне заблокировали вход, кроме того, выяснилось, что из моего кабинета Приват 24 исчезла моя зарплатная карточка, на которой было примерно 3100 грн, а с кредитной карты за 5 минут было снято 50 000 кредитного лимита и мои личные деньги в размере 6400 грн. При попытке позвонить по номеру 3700 с моего финансового телефона +38099 982 1908, мне отвечают, что этот телефон не есть финансовым телефоном приват банка.
Это уже второй несанкционированный вход в мой кабинет приват24. 06.02.2022 года я тоже не смогла открыть свой кабинет приват24, мне также заблокировали вход, по словам менеджера, изменив номер моего финансового телефона на другой, сняв при этом также весь кредитный лимит 50 000 грн, 2700 моих личных денег с универсальной карточки. Объясните пожалуйста, каким образом могло произойти такое за считанные секунды, если я, после того, как мне уже на следующий день возобновили вход и поменяли и в первом и втором случае финансовый телефон на мой, ноя, непосредственный пользователь еще в течении суток не могла войти в свой кабинет, а мошенники моментально все сняли. Как у Вас работает система безопасности, если она вообще существует, если моментально меняется финансовый телефон, снимаются большие суммы за считанные секунды.
В 2014 году у меня произошел еще один инцидент с Приват 24, когда деньги, переведенные на мою карту для выплат были сняты неизвестными лицами в банкоматах, где я никогда не снимала их. Причем, при обращении в службу безопасности Приват банка и их проверке, мне разъяснили, что действительно, лично я не снимала в первом банкомате деньги с карточки, а второй банкомат они не могут проверить, так как он сгорел. Деньги в том случае мне так и не вернули.
Я являюсь абонентом, у которого никогда не было долгов перед банком или каких- нибудь недоразумений. Зачем повышать лимитный кредит до суммы 50 000 без ведома и согласия абонента, а просто постановкой перед фактом, что кредитный лимит повышен. Извините конечно, но я просто вынуждена буду отказаться от услуг банка в виду самовольного проникновения банка в личный кабинет, увеличения кредитных средств без ведома абонента и беспардонного проникновения в кабинет и моментальных смен моего финансового телефона на другие телефонные номера с последующим снятием всех денежных средств Полнейший беспредел!
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2022, 18:14
Вітаємо.
Описані вами дії доступні лише при наявності доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту або ж ПІН коду картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства в зазначеній ситуації ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
yrko1000 30 липня 2022, 17:15
Сегодня 12−32 попытался снять в банкомате с карты выплат е-підтримки 2000гр, операция прошла, хотя банкомат не подтвердил операцию и деньги не выдал, но с карты списал.Пол дня прошло, дозвониться не возможно вопрос не решён???
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2022, 18:15
Вітаємо.
Заявку на повернення вже створено. Для опрацювання заявки ми очікуємо результати інкасації пристрою.
Термін опрацювання до 24 годин, в деяких випадках до 14 днів, ми обов'язково повідомимо вам підсумки перевірки в SMS.
Проблема вирішена
teliusoleksandr 30 липня 2022, 9:00
Із квітня 2022 бум мобілізований, та зарахований у ВЧ А010, іна даний час перебуваю в зоні бойових дій. За квітень і травень 2022р мені справно зараховувалася з/плата на мій рахунок відкритий в Ощаді через приват. 22.07.2022 р. військослужбовцям, моїм колегам, що обслвговуються у Приваті прийшла з/пл за 06/2022, мені та решта які обслуговуються в інших банках -ні. ВЖЕ 30/07/2022, а коштів немає.
Для того, щоб приват просто не відписував, надаю конкретні дані:
1.кошти були перераховані 22/072022 від вч А4010 (із 04/2022 кошти зараховувалися вчасно)
2.контактна особа ВЧ внятно сказати нічого неможе, посилається на приват, із коментарями, що всі кошти були перераховані 22.07.2022, а Приват із власних міркувань, привласнив кошти, радить телефонувати на 3600… фінансові документи надавати відмовляється, боїться.
3.Прошу надати виписку із 22/07/2022, щодо надходження моїх коштів у Приват і по даний час
4.Із початку служби мною була написана заява на перерахування коштів на Ощад якщо у Привата наявна інформація інша, прошу надати копію.
5.На яких підставах Приват мені не зараховує кошти. Вказати конкретно причини затримки відправленпя коштів на Ощад
6.Я не клієнт Пиивату.
7.Для уточнення мій іпн — 2737815773
8.Я оберігаю Україну не для того, щоб Пииват за моєю спиною крав у мене та моєї сімї мою зарплату.
9. У разі не вирішення мого питання із виплатою зарплати через Ощад звернуся до нбу, військової прокуратури.
10. Які дії були і будуть прийняті для подальшого унеможливлення подібних ситуацій у майбутньому.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2022, 11:00
Вітаємо.
У випадку, якщо рахунків в нашому банку немає, а заява на перерахування з/пл в іншому банку, рекомендуємо звертатись до відповідальних осіб вашої ВЧ.
Якщо кошти надіслані в ПриватБанк, надішліть, будь ласка, в приватному повідомленні платіжне доручення, щоб ми могли допомогти розібратись.
Проблема вирішена
Letyk 30 липня 2022, 8:53
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 1
Були замовлені кошти під грошовий переказ, грошей так і не отримали. Вже не вперше повторюється дана ситуація. Перекази валюті.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2022, 11:00
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти отримувача, та детальніше розібратися в ситуації.
Anton Volkov 30 липня 2022, 7:53
Я служу у вч а4010, і перебуваю в зоні бойових дій. 22.07.2022 військослужбовцям, моїм колегам, що обслвговуються у Приваті прийшла з/пл за 06/2022, мені та решта які обслуговуються в інших банках -ні. ВЖЕ 30/07/2022 — Де моя зарплата?
Для уточнення:
1.кошти були перераховані 22/072022 від вч а4010 (із 04/2022 кошти зараховувалися вчасно)
2.контактна особа ВЧ внятно сказати нічого неможе, посилається на банк, із коментарями, що всі кошти були перераховані 22.07.2022, а Приват із власних міркувань, привласнив кошти, радить телефонувати на 3600… фінансові документи надавати відмовляється, скоріш за все боїться.
3.Прошу надати виписку із 22/07/2022, щодо надходження моїх коштів у Приват і по даний час
4.Із початку війстковрї служби мною була написана заява на перерахування коштів на монобанк якщо у Привата наявна інформація інша, прошу надати копію.
5.На яких підставах Приват мені не зараховує кошти. Вказати конкретно причини затримки відправленпя коштів на моно
6.Я не клієнт Пиивату.
7.Для уточнення мій іпн 3490809255
8.Я оберігаю Україну не для того, щоб Пииват за моєю спиною крав у мене мою зарплату.
9. У разі не вирішення мого питання із виплатою зарплсти через моно звернуся до нбу, прокуратури.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2022, 10:32
Вітаємо.
У випадку, якщо рахунків в нашому банку немає, а заява на перерахування з/пл в іншому банку, рекомендуємо звертатись до відповідальних осіб вашої ВЧ.
Якщо кошти надіслані в ПриватБанк, надішліть, будь ласка, в приватному повідомленні платіжне доручення, щоб ми могли допомогти розібратись.
MeowBeow 29 липня 2022, 19:54
Не понимал почему говорят бежать из этого поганого банка, сегодня сам столкнулся. Нахожусь в Европе, карта универсальная гривневая с 0 лимитом, платежи за месяц были в злотых, долларах, переводы в гривнах, не очень крупные. Последняя операция больше 10 дней назад, сегодня зашел и я вижу -4200 гривен нарисованные и выписка подогнанная, причем судя по этой «выписке» предпоследняя операция уже меня в -400 загнала (с привата на приват), а последний перевод через 5 дней! на карту польского банка ещё в -3800. Решил проверить старые платежи и там чудом нашел оплату в злотых которая тоже в минус баланс увела. (Естественно на момент оплаты никакого минуса не было и он тоже появился через недели.) И вот чудо если посмотреть валютные операции и разницу в курсах выходит именно эта сумма. В техподержке как всегда из приюта для умственно отсталых сидят, ответы: это овердрафт, ну так вышло; ну вот так, по какой операции не знаем, по какой-то; ну это нормально задним числом выписки рисовать; ну и что что у вас скриншот есть, с положительным балансом 0,71 грн; было столько стало столько. По мнению сотрудников, клиент должен быть просто готовый к такому, ну или знать каким-то чудом когда кто запрашивает снятие, блокирует суммы, знать курсы, сидеть с калькулятором и все это считать. Как дать кредитный лимит когда нужен был так хрен тебе, а овердрафт всегда рады. Чарджбек естественно нельзя, ведь это переводы с карты на карту, даже если это оплата в интернет магазине будет вы никогда привату не докажите ничего. Хорошо, что я заранее заметил и не переводил на эту карту денег, а то подогрел бы приват 120$. Советую всем снимать все деньги и бросать этот недобанк. Я естественно ничего оплачивать не буду.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 20:39
Вітаємо.
У виписці у графі «Залишок після операції» відображено загальний баланс картки. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає зарезервованих на картці сум (Це кошти, які ви були витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені у порядку їх авторизації, а не списання. На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було достатньо для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше проаналізувати звернення.
fred77 29 липня 2022, 19:29
В привате наверное более 15 лет, активно пользовался и было по всякому, но такого что бы меня просто так без вской связи со мной обвинили в мошенничестве ещё не было. Сегодня захожу в приват24 и обнаруживаю что я мошенник. Связался с трудом с с.п. привата, они просто написали что я обвиняюсь в мошенничестве какими то лицами и они с их слов блокируют мне карту. Выяснять будут 3 дня, это что за беспредел, было следствие? был суд? и что самое странное что я не сном не духом кому понадобилось эта афера и зачем …
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 19:53
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
OlegSav 29 липня 2022, 14:04
На интернет карту с балансом 0 пришёл неизвестно от кого и за что запрос на списание 80 евро. И банк списал за свой счёт, ещё теперь я им должен сумму и проценты. Мотивировали это каким-то несанкционированным овердрафтом. Типа банк прав, я им должен проценты. После моего обращения они типа подали туда запрос на возврат денег, но ответ будет в течении 120 дней. При открытии интернет карты мне сотрудником банка было пояснено, что если на карте баланс 0 тогда никто снять с карты денежные средства не сможет, ни про какие овердрафты речь не шла.
Кто сталкивался с таким и что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 16:29
Добрий день!
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Що стосується оскарження операції, за вашим зверненням була сформована заявка до міжнародної системи.
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Проблема вирішена
Tatiana38 29 липня 2022, 12:00
Нахожусь заграницей. Больше месяца не могу восстановить пароль зайти в Приват24, т.к. не приходят смс.Неоднократно писала в ПриватБанк на их эл.адрес, с просьбой подключить смс инфо через Вайбер (как делают это другие банки), на что получала отписки с ссылками на боты, в чате с живым сотрудником связаться невозможно. Просто какой то замкнутый круг. Через Приват24 я оплачивала коммуналку и кредит тому же приватбанку, теперь это невозможно.Там вообще есть живые люди?
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 13:52
Вітаємо.
Для входу в Приват24 необхідно мати активний фінансовий телефон, підтверджений за Вами в ПриватБанку. Ви можете встановити інший номер телефону як фінансовий для можливості авторизації в Приват24 через процедуру «Фотоідентифікації» (фото за допомогою веб-камери з паспортом), звернувшись в чат-онлайн через мобільний додаток Приват24 або на сайті https://privatbank.ua/ (кнопка чату справа внизу). Також оператор може допомогти із відновленням/зміною пароля.
Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
Проблема вирішена
NKruchkovskii 29 липня 2022, 11:04
На даний час перебуваю на військовій службі, та знаходжуся у ЗБД. Із моменту мобілізації 02/04/2022 я отримую з/плату та інші військові виплати ч-з Райфф (періоди за 04, 05 /2022 кошти справно надходили на мій рахунок. За 06/2022, з/пл мала надійти орієнтовно у 20 числах липня 2022, сьогодні 29/07/2022!, Виникає питання де все-таки мої кошти? Відразу скажу, я не один, із 29 чоловік 8 чол не отримали з/пл. У кожного із нас 8 чоловік є сім'ї, яким потрібно за щось жити, потрібно купувати військову амуніцію, тощо. Із розмов фін.працівників ВЧ А4010, кошти були перераховані ще 22/07/2022 на Приват. Я і решта 7 чол, рахунків в даній фінустанові немаємо і немалий. Фін.працівники даної ВЧ радять телефонувати на 3700. Чому мені туди телефонувати? Рахунків немає, заява на перерахування з/пл тільки на райф. Виходить відповідальні особи ВЧ -А4010 знехтували мною та моїми побратимами, які на даний час із зброєю відстоюють незалежність України, більше того, ніяких спроб виправити ситуацію не робиться. Приват дай відповідь, де наші гроші, ті які ти чи вкрав, чи за домовленістю із ВЧ кудись дів. Я і решта хлопців нічого спільного із тобою мати нехочу. Я цього так просто не залишу
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 12:24
Вітаємо.
У випадку, якщо рахунків в нашому банку немає, а заява на перерахування з/пл в іншому банку, рекомендуємо звертатись до відповідальних осіб вашої ВЧ.
Якщо кошти надіслані в ПриватБанк, надішліть, будь ласка, в приватному повідомленні платіжне доручення, щоб ми могли допомогти розібратись.
paxev 29 липня 2022, 7:17
Без каких-либо оснований вдруг решили ограничить использование кредитных средств. Совершенный антиукраинский беспредел устраивать подобное во время агрессии, особенно в отношении тех, кто находиться на оккупированный территории. На россию работаете, да?
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 10:18
Вітаємо!
Тимчасово призупинена можливість користування кредитними коштами.
Таке рішення продиктоване поточною ситуацією, яка є форс-мажорною. Щойно ситуація стабілізується — обмеження буде знято. Ми проінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
Ви можете користуватися особистими коштами, якщо у вас немає заборгованості.
Проблема вирішена
Teplokh 28 липня 2022, 19:19
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 57
Хотел купить валюту через карту отказали.Продают через крос курс.За наличные продали меньше чем просил.В кассе валюта была.Хотели продать 1000 дол.Но другой кассир -бог разрешил 2000.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 19:57
Добрий вечір!
Наші профільні фахівці проведуть перевірку стосовно зазначеної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nadiia30 28 липня 2022, 17:00
«Доступ к кредитному лимиту ограничен. Мы сообщим о его снятии» или как-то так, потому что едва я подтвердила это сообщение, как оно тут же пропало. Хорошее начало. Я так понимаю сообщать из-за чего, и когда именно вернут полную работу с картой мне не собираются.
А ещё очень интересно, куда пропала оттуда небольшая сумма. Потому что на карте находится определенная сумма, ещё часть задолженности, но зато 800+ грн внезапно куда-то делись. Без каких-либо переводов и подобной чепухни.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 17:54
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 липня 2022, 10:18
Отзыв не засчитан (на 30.07.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Alsou 28 липня 2022, 16:30
Ну что за дикость! Я заграницей и не могу зайти в приложение, из-за того что смс с кодом на номер телефона не приходят вообще! Ну почему вы не присылаете код в вайбер, как делают другие нормальные банки!!! Я уже сменила номер, смс получила сразу, но через неделю опять тоже самое, уже второй день не могу зайти в приложение на телефоне, на компьютере есть альтернатива ввести код карты, но на телефоне никаких альтернатив. Саппорт ответила что вариантов других нет и помочь ни чем не может, получается чтоб пользоваться вашими услугами мне нужно таскать с собой компьютер, вы что издеваетесь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 17:51
Вітаємо! 
Банк надає можливість увійти в Привати24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати інший спосіб. Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті з радістю допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваш номер телефону, щоб ми змогли перевірити надану вам консультацію в підтримці.
Иван Селищев 28 липня 2022, 13:48
Сегодня утром «доступ к кредитному лимиту временно ограничен из-за риска невыполнения кредитных обязательств»

Такое уведомление, вместе с блокировкой кредитных средств, сегодня пришло многим моим знакомым.

Кредитным лимитом (который в феврале сильно урезали), пользовался очень осмотрительно, в основном для оплаты коммуналки, платежи вносил вовремя. На сегодняшний день долга не было.

Не нужно рассказывать тут про особые алгоритмы для установления кредитного лимита. Такое отношение сейчас ко многим жителям прифронтовых регионов.

На кредитный лимит многие рассчитывают в сложных ситуациях, и очень неприятно, когда государственный банк, поздравляя с Днём Государственности и заявляя о единстве и прочем, безосновательно высказывает в недоверии своим клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 14:46
Вітаємо!
Тимчасово призупинена можливість користування кредитними коштами.
Таке рішення продиктоване поточною ситуацією, яка є форс-мажорною. Щойно ситуація стабілізується — обмеження буде знято. Ми проінформуємо Вас про це додатковим повідомленням.
Ви можете користуватися особистими коштами, якщо у вас немає заборгованості.
Araks 28 липня 2022, 12:14
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
28.07.22 в 10:00 перевыпустили карту (старую съел банкомат) в отделении по пр. Слобожанский 91(93?) (Днепр)
Не успел дойти до дома — как звонят мошенники, говорят что вы получили карту какие-то там проблемы продиктуйте им данные. Послал их *** …
Но почему Приватбанк слил мои данные 3 м лицам?
Я карту еще нигде не использовал, даже в банкомат не вставлял — она после получения лежит у меня в кошельке, а мои данные слили мошенникам!
После получения не прошло и часа как данные мои Приват слил подшконарным зекам! Как такое может быть в правовом государстве?
Звонили шахраи с номера 0992321957
Оставил заявку в Водафон 28,07,2022 (около 11:00) — по поводу мошенничества.
На 3700 поддержка приватбанка, 58 минут не отвечает, слушаю музыку — все операторы заняты…
Сливать личные данные ФИО + данные карты вы можете, а как дождаться поддержки и заявить о мошеничестве — нет сиди часами на линии, у тебя все деньги уведут пока дождешься их реакции.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 13:13
Добрий день!
Банк не передає дані третім особам.
«ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ми дотримуємось політки нульової терпимості до шахрайства.
Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці, відповідними фахівцями Банку проводиться ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, всебічного з'ясування всіх обставин. У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника Банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями Банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
В даному разі, відгук щодо надання банком даних третім особам є не більше, ніж припущенням.
Проблема вирішена
Viktormih 28 липня 2022, 0:58
Сделал покупку на Алиэкспресс.
Обычно сразу на сайте Алиэкспресс было видно что платёж проверяется. После — платёж получен.

В этот раз Приват банк деньги с карты снял, но на Алиэкспресс они не пришли…
На странице где карта в Приват 24 написано — оплата Алиэкспресс, больше ничего. ни указания интернет магазина.ни квитанции.
Связался с Приват — утверждают деньги мы отправили.
В архиве платежей этого платежа НЕТ!!!
Поддержка Алиэкспресс пишет что платёж не получен.
Оператор Приватбанка говорит что квитанцию по интернет платежу они не дают… КАК так ???
Где расчётный счёт куда перечислены мои деньги???
Оператор Приват банка дал только выписку где написано о снятии средств.
Что интересно — в графе Оплата в Интернете- стоит 0
В графе ИНШЕ — указан мой платёж…
Так где мои деньги???
Если на сайте pb/ua ввожу номер трансакции что дал приват банк в выписке — всё время выбивает ошибку.
Где мои деньги???
За потраченное мной время и нервы мне Приват банк обязан платить компенсацию.
Если это банк.а не помойка.
Жду ответ если там остались адекватные люди в персонале.
Без уважения.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 11:39
Вітаємо!
Варто розрізняти оплату в Приват24 та оплату на сторонніх сайтах.
В архіві відображаються ті платежі, що ви проводили через сервіс банку.
В даному випадку, оплата була проведена на сайті, де ви вказали реквізити картки. Вам було надано чек по цій операції для її підтвердження. Квитанцію ж ви можете отримати в сервісі, де проводилась оплата.
Банк виконав ваше дистанційне доручення щодо оплати на сайті, де ви вказали реквізити картки та підтвердили операцію.
З боку банку є змога оскаржити платіж, згідно правил міжнародних платіжних систем, якщо за даною оплатою виникла спірна ситуація.
Якщо у вас виникли питання, то ми радо допоможемо вам розібратись в приватних повідомленнях.
22:12
Звати Олександра.м.Чортків.

Сьогодні була у відділенні банку.Там твориться жах:" Привела маму, щоб відкрити їй картку.Працює один менеджер.Це 13.40.
Друга пішла в центр на обід.
Одна обслуговує: відкриття карток рахунки, але сьогодні багато людей із заявами про допомогу.Що твориться жах.Людец уйма.Черга аж на вулиці.Основна частина пенсіонери, які стоять годинами, нічого не розуміють.Ніхтотнічого не пояснює.Вони, як замучена, не розуміючи маса людей.
Невже не може обслуговувати, хоч би два менеджера, не кажу вже про три.Про відношення менеджерів, це взагалі окрема тема Розберіться, наведіть порядок.Я, як клієнт банку розчарована, це м’ягко сказано
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 10:57
Добрий день!
Приносимо вибачення за те, що ви та ваша мама відчули незручності, пов'язані з чергою.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. На нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти інформацію щодо завантаженості по будь-якому відділенню, що значно допоможе вам розрахувати та заощадити час.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝