Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
lanovaya 13 серпня 2022, 14:30
Банк отказывает в приеме справок ВПО в электронном формате для актуализации данных нарушая законодательство Украины (Постанова Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509.). Ок, скрин не является документом и нужен qr или штрихкод, но почему в отделении банка тоже ничего не могут сделать и просят справку в бумажном варианте?
Приватбанк
Відповідь банку
13 серпня 2022, 15:40
Добрий день!
Ваше питання на розгляді у наших фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Strangers 13 серпня 2022, 1:22
Відділення за адресою: Одеса, вул. Тираспольська, 4
Несмотря на то что отделение премиум
Старый высушенный как вобла
Охранник ведет себя по хамски
Приватбанк
Відповідь банку
13 серпня 2022, 9:34
Добрий ранок!
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути даний випадок більш детально.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 серпня 2022, 16:43
Відгук не зарахований (на 14.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
DmitrIg 12 серпня 2022, 16:22
Нахожусь на оккупированной территории. Сегодня при попытке произвести оплату по терминалу получил отказ. Вернулся домой, зашёл в Приват24 и выяснил, что «в связи с обстановкой бла-бла-бла кредитные средства недоступны … Когда будут доступны мы вас уведомим». Оплатить коммуналку так же не получилось.

Хочу заметить, что за всё время пользования кредитными средствами у меня не было просрочек, в банке постоянно имеются средства на депозитах (пролонгация автоматическая), превышающие кредитный лимит в разы, официально трудоустроен, получаю зарплату стабильно (размер зарплаты так же превышает кредитный лимит).

Поспрашивал у знакомых — кому-то тоже заблокировали, кому-то — нет.

Вопрос:
— откуда такая избирательность кому блокировать, а кому нет (по каким критериям)?
— если банк переживает, что не будут выполнены кредитные обязательства, то почему нельзя к примеру заблокировать часть средств с того же вклада.

В такое довольно тяжёлое время вы буквально кидаете своих клиентов.

И да, лично мне не столько жалко, что вы заблокировали карту, сколько возмущает само отношение к вашим клиентам!

(Связи с поддержкой нет — «идите на сайт, читайте общие вопросы и наверняка найдёте там ответ»). «Спасибо»
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 17:11
Добрий день!
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов'язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, відповідно до ст. 1056 Цивільного Кодексу України, банк має право приймати подібне рішення. Воно продиктоване виключно поточною ситуацією.
Щойно ситуація стабілізується, обмеження буде знято. Ми поінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
Hristina1983 12 серпня 2022, 14:18
Відділення за адресою: Київ, вул. А. Ахматової, 22
Декілька спроб по актуалізації даних виявилися невдалими. Спочатку виявилося, що немножливо підтягнути електронну довідку з Дії самостійно. Дзвонимо на гарячу лінію (це окрема тема для розмови — як мінімум це 15 хвилин, і тільки в тому разі, якщо задаси правильне питання голосовому помічнику) — це можна зробити тільки в відділені. Добре йдем у відділення. Пеша спроба — відділеня не працює (пішла у найближче, не перівірила праціє чи ні — моя проблема, згодна). Друга спроба — час очікуванні у черзі, повітряна тривога. Третя спроба — найцікавіша. Про неї детальніше. Оператор відділення одразу каже, що система не дає підтягнути, но давайте спробуємо. Ітог — «Не вдалося отримати документ через додаток Дія.» Дзовнимо на гарячу лінію, очікування та підбір вірного питання для голосового помічника опускаємо. Перше питання оператора «Вам у відділені відмовили приймати електорнну довідку?» Описую ситуацію. Мабуть опертор йде радитись з кімось, чекаємо. Оператор каже, що є таке проблема і радить додати довідку у друкованому вигляді, якшо є така можливість. Пояснюю, що такої можливості немає, що з переліку усіх документів, є тільки електронна довідка в Дії. Оператор звону йде на мітінг, вже триваліший по часу. Наступна порада, це зробити скріни та додати їх. З оператором відділення проводимо ці манипуляції — вона в своїй системі, я в додатку. Ітог — актуалізація не пройдена, спробуйте ще раз. І знову дзвінок на гарячу лінію. Оператор каже, що так є така проблема, її обіцяють вирішити. Після мого питання «Так що мені робити?» йде радиться далі, і каже, що така проблема тільки з Приват24, а в відділенні це можно зробити. Купа потраченого часу (робочого часу!, бо багато відділень працюють тілько по будням), та нервів і емоцій (взагалі, чому я маю доказувати, що я «гідний» громадянин своєї крайни, я маю паспорт громадянина, живу в цій країні сплачую податки!!!)
Я розумію, що оператори в відділені, оператори гарячої лінії, такі ж самі люди, працюють згідно протоколів та інструкцій, і, гадаю, не дуже можуть вплинути на ситуацію. Тому питання не до них, а до їх керівників. Банк включив у перелік документів для актуалізації данних електронну довідку з Дії, а прийняти її не може. Як це? Державний банк не приймає електронний документ з платформи, яка позиціонується як платформа еклетронгого документообігу і усі документи мають таку ж силу, як друковані. Як це?

P. S. Окрема подяка операторам відділеня Ахматової 22 за поміч та розуміння!
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 15:17
Добрий день!
Ми бачимо надані вами контакти в приватному повідомленні і надали відповідь. З вами додатково зв'яжуться фахівці після перевірки інформації за ситуацією.
Проблема вирішена
bmwx600 12 серпня 2022, 11:57
Маю депозит в Приватбанку з 2018 року. Щороку цей депозит пролонгувався автоматично на рік. Коли зявилася потреба зняти з рахунку гроші я звернувся в вітділення банку м. Трускавця
Спеціаліст вітділення мені пояснила що згідно угоди гроші я можу зняти тільки в тому разі якщо угода закінчилась і на проязі 5 днів після закінчення угоди і в окремих випадках коли необхідні кошти для лікування
В моєму випадку мені потріні кошти для лікування мами Боднар Валентини Іванівни якій 92 роки, вона повністю нерухома, лежача. За нею потрібний догляд (це нянєчка, ліки, памперси, пеленкі іт. д)
Згідно вимогам банку лікар Трускавецької лікарні невропатолог Франчук Т.І зробила огляд хворої на підставі чого мені була видана довідка форма номер 027\0
Також було додано особисто моє свідоцтво про народження
Але виявляється що цього замало. Оператор Світлана з горячої лінії таб номер 296773 з мене почала вимагати рахунок фактуру на лікування, причому цей рахунок має бути не меньше ніж 20500 грн, а загальна сума яка є на депозиті приблизно 32000 грн.
Коли я запитався в лікарні де я можу взяти рахунок фактуру вони були здивовані, але мені пояснили що такі рахунки фактури потрібні для переказу грошей тих хворих які лікуються в лікарні.
В моєму випадку коли людина в преклонному віці який потрібен догляд в домашніх умовах і яка не траспортабельна не може отримати такій рахунок фактуру.
Ще раз звертаюсь до керівництва Приватбанка розібратися з цією ситуацією
Ці 32000 грн. дуже потрібні зараз, а не в липні 2023 році коли закінчиться дії угоди
З повагою Боднар Олександр
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 12:53
Добрий день!
Фахівці розглядають ваше питання та додатково зв'яжуться за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Светлана Николаевна 12 серпня 2022, 10:52
Это Нонсенс, я уже более 15 лет обслуживаюсь в этом банке и неоднократно связывалась и выясняла спорные вопросы со службой поддержки, но последний случай с моими родителями меня поразил и просто ужаснул! Несчастную 1000 гривен на е-карту моего отца (75 лет), банк сам зачислил 2 раза, мы эти деньги перевели, отдали ему наличные и забыли. На днях заходим в Приват и видим, что там — 1165 сумма ошибочно перечисленная банком и плюс начисляют %-ты! Связались с банком, сказали что 1000 грн погасим, оказывается просто перечислить деньги на карту нельзя ни через Приват (счет не позволяет), ни через другой банк, деньги вернулись, в Чате пишут что нужно обязательно прибыть в отделение!!! В Николаеве ежедневные обстрелы, очереди километровые за помощью ООН, вы в своем уме? Мы не кредит у вас без залога берем, а хотим исправить ошибку, допущенную вашими сотрудниками! Нашли еще один способ Закрыть злосчастную е-карту, создали он-лайн заявление, для закрытия попросили уже сумму %-тов больше 1 178, перечислили для списания на другую карту в Привате. что вы думаете сегодня счет не закрыт и для закрытия уже просит сумму больше и как это назвать? Банк по другому не может заработать кроме как надувать пенсионеров?
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 11:34
Добрий день!
Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати інформацію по картці лише її власнику, який може звернутись до нас через авторизовані канали для отримання консультації. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 12 серпня 2022, 10:30
Відділення за адресою: Харків, вул. Валентинівська, 29-Б
Претензия к Приватбанку по Харькову…

На оккупированных территориях можете продолжать работу,
находятся и сотрудники и технические средства и не страшно,
что оккупанты могут ограбить или убить, а на Северной Салтовке
в Харькове, с довоенной численностью населениея, как город Мариуполь,
и с расстоянием более 30 км до линии фронта почему-то не желате
работать — все отделения Приватбанка закрыты.

Все коммунальные предприятия работают,
торговые точки в МАФах работают, ЦНАП на Тракторостроителей 144
тоже работает, предоставляя админуслуги жителям города и только
государственный Приватбанк отказывается открывать свои отделения
на Северной Салтовке и близлежащих микрорайонах.
Конечно можно потратить пол-дня и поехать в рабочее время с Салтовки
на другой конец города в открытое отделение, например, на Героев
Сталинграда, но это не решение проблемы.
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 11:30
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Окрім відділень клієнти можуть користуватись банкоматами, ТСО та Приват24, що дає змогу здійснити необхідні операції віддалено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alexrt 11 серпня 2022, 20:39
Жахливий ***банк. Все роблять для того, щоб принизити людей та зробити максимальні незручності. Тому що можуть і тотальна безповідальність, нехтування людьми, як у всьому, чого торкається держава.

Два місяці назад вже писав про неможливість забрати своє майно зі скриньки (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/286742/).

Прийшлось офрмлювати за кордоном довіреність. Зразок довіреності надіслала працівник цього банку. Попередньо надіслав файл з довіреністю на погодження для приватбанку на їх емейл консьєрж сервісу vip@pb.ua. Написали, що все нормально, все підходить. Оформив довіреність, апостиль, переклад. Поки довіреність отримала довірена особа в Україні, пройшло більше місяця часу. 10 днів чекав на апостиль, ще більше 3-х тижнів на доставку до України, так як багато кур'єрських служб перестали доставляти в Україну і потрібно досить довго чекати.
4 серпня нарешті довіреність була подана у відділення приватбанку, де завдувачка відділення пообіцяла, що весь процес займе 4 дні і тоді довірена особа зможе забрати вміст скринкьи. Сьогодні 11 серпня, пройшов тиждень. Завідувачка відділення мовчить. Роблю висновок, що приватбанк вирішив присвласнити моє майно, та свідомо не віддає його навіть за наявності апостильованої довіреності, яка оформлена згідно всіх міжнародних правил, в тому числі згідно Гаагської конвенціі від 5 жовтня 1961 р. Але це ж ***банк, якому ніякі закони не писані.
Приватбанк
Відповідь банку
12 серпня 2022, 9:58
Доброго ранку!
Ваше питання в роботі у профільних фахівців. За результатом його розгляду з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
denkosh96 11 серпня 2022, 19:47
Суть актуализации в том, что я гражданин Украины, нахожусь на окупированной части УКРАИНЫ не смогу пользоваться картами с 1.09.22, но если бы я находился в любой другой стране мира, то проблем не было бы. Итог окупированные части меньше Украина, чем Польша с Латвией
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 20:35
Добрий вечір!
Згідно з законодавством при відсутності підтвердження фактичного місця проживання/перебування банк має обмежити функціонал рахунків.
З 1.09 за такими картками існуватиме обмеження на витрати — зарахування проводитимуться без змін.
При оновленні даних обмеження знімається автоматично. Пройти актуалізацію можна дистанційно через Приват24.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 серпня 2022, 9:33
Отзыв не засчитан (на 13.08.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
koksua13 11 серпня 2022, 17:48
Olx аферист. Представлявся Володимиром
Карта на одну людину, номер телефона — на іншого, а в профілі зовсім третє ім'я.
4731185632018989 На ім'я Христенко Олег
Номер телефону:
066 025 21 22
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 17:57
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Вадим Шавырин 11 серпня 2022, 12:22
Дал Я объявление на ОЛХ о продаже ходунков для инвалидов.оказалось в 80 лет маме тяжело на протезе учиться.
Буквально на следующий день звонок. Так мол и так, мы дом инвалидов хотим купить, но мы юр.лицо и так не можем. И рассказал как нужно сделать. Прийти к банкоматы, набрать его и там выбрать получение перевода и т. д.
Мне это всё показалось подозрительно.
Думаю наберу 3700 ПриватБанк, проконсультируюсь. Звоню: а в трубке слышу: с вашего номера звонки запрещено. Клёво думаю. Звоню с другого и дозвонился.
Девушке оператору объяснил ситуацию, она сказала, что у вас наверное была связь с мошенниками. Я ей говорю, что по этому поводу и хотел позвонить уж подозрительный звонок был, а дозвониться не могу так как вы заблокировали меня. Выходит что вы вместе работаете, чтоб я не смог уточнить какой то информации вы мой номер блокируете. Я не могу ничего выяснить и тогда мошенникам дальше проще меня обработать.
А сказал этому проходимцы что буду через час возле банкомата. Вот он звонит: ну что вы возле банкомата?.. Говорю нет. Знаете, говорю ему, у меня тут все заблокировали, говорят мошенники звонят мне. В ответ куча матов, и сказал что все деньги снимут ещё.
Описал как можно в кратце.
P. S. год назад приватбанк меня ограничил в обслуживании (тоже что-то похожее: вам кто-то звонил) и всё пояснения. это заключается в том, что я карточками пользоваться не могу, только Приват24.
Не знаю, судьба ли это такая. Наверное нам просто непопути с банком.
Работают мошенники сами или кто-то есть у них в банке затрудняюсь сказать, но ситуация настораживает.
А самое неприятное что люди никто для них, что без права на защиту, они сами решают кого кого и как ограничивать. Захотят и вообще не будут обслуживать, не называя причин.
Вот чем хотелось поделиться
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 12:46
Добрий день!
Банк не співпрацює з шахраями і робить все можливе, щоб запобігти шахрайським діям по відношенню до клієнтів.
Якщо при зверненні на 3700 виникають складнощі наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку завжди готові прийти на допомогу.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Zoia1 10 серпня 2022, 22:10
Знаходжусь за кордоном. Відповідно до нововведень про ліміти на зняття готівки за кордоном, 1.08 зняла кошти на суму 11600 грн. 9.08 прийшла знову зняти таку ж суму, банкомат відмовив і написав, що я перевищила тижневі ліміти. Вже другу добу веду переписку з консьєрж- сервісом (я маю картку платинум, ВІП- клієнт банку). Банк лише відписує: чекайте далі на відповідь, ми ще не розібрались. Скільки ще чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 9:54
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Фахівці вже працюють над вирішенням питання. З вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katt345 10 серпня 2022, 17:16
Сидела в интернете и вдруг вылазит окно, что якобы у меня штраф от МВС и мне нужно оплатить на карту 4731 1856 3233 4790 2000грн или же ко мне приедет следовательно-оперативная группа и и меня задержат! Бред полный еще и людей на деньги обманывают!
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 19:04
Добрий вечір!
Якщо у вас є питання чи зауваження саме до банку — напишіть, будь ласка, деталі в приватному повідомленні.
Latinna7 10 серпня 2022, 17:11
Чоловік знаходиться в Києві з 2014 року, вже тут уклали шлюб, отримав водійські права й в ЖОДНІЙ установі — ні державній, ні приватній ніяких проблем не виникало. До тих пір, поки йому не прийшов SWIFT переказ від товариша з Польщі.
І тут банк увімкнути машину знущань на повну! — Дайте довідку переселенця! — Або ще цілий перелік документів!
Нащо? Я ж прийшов у відділення Приватбанку в місті Київ, хіба цього не достатньо, що я тут, в столиці України перед вами стою? — Ні, у вас прописка Горлівська. — Так, ну то й що?! Горлівка — це Україна, тимчасово окупована Україна.
— Ні, робіть довідку переселенця. — Довідка ВПО — це право, а не обов, язок людини, не можна примушувати до цього.
І так далі і тому подібне — знущання без кінця і края… І ніхто внятно й голосно не може пояснити де і в яких законах таке написане (((
Тобто, коли він зі своєю карти Приват перераховував гроші на ВСУ, то це можна, а отримати те, що надіслано тобі — ні? Л. Логіка.
Жах, а не банк, таких не повинно бути у вільній країні!
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 18:44
Вітаємо!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. 
Згідно з статтею 6 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» за зверненням громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї, за місцем їх перебування оформляються і видаються органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів, довідки, що підтверджують місце їх перебування.
Для зарахування переказу, радимо клієнту дотримуватись рекомендацій, про які він був сповіщений.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
IvankaYana 10 серпня 2022, 15:51
Черга біля відділення неймовірна, і не тому що людей багато, а тому що оператори просто як з космосу. Вдвох не приймають. Через одну, дві людини постійно роблять перерывы по 30−40хв. Тому працюють то одна то друга. Одну людину, не важливо з яким питанням звернулась, обслуговують по 30−40 хв.
Такої праці жахливої не бачила ніколи.

Друге питання, що оператори обманюють людей. Потрібно було відкрити карту для виплат на пенсію і все. При цьому відкрили мамі кредитку універсальну, коментуючи що без неї банк не обслуговує. Зробили на ній ліміт кредитний 8000 тисяч грн. При цьому у особистій анкеті укразали доход 7000, і що ще є доп доход. Мама казала, що не працює і пенсію ще не отримує, тобто ї і доход на місяць 0. Оператор Наталія, особисто внесла ложні дані, щоб дати кредитку. При цьому за цю картку потрібно платити за обслуговування кожного місяця 20 грн. Як це можна робити з доходом в 0 грн. Наталья не пояснила, що це саме кредитна картка і що на ній є гроші, і що потрібно кожного місяця скидувати туда мінімум 20 грн. А якщо мама б нею не користувалась, то гроші знімались з кредитного ліміту, і карав відсоток. І як це все можна назвати?
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 17:18
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вашої мами залишився неприємний осад. Наші профільні фахівці проведуть перевірку стосовно описаних вами подій та по результату зателефонують.
irina18051952 10 серпня 2022, 12:59
целый день пытаюсь связаться с оператором, чтоб передать фотографию экрана оплаты коммунальных платежей с ошибкой — отсутствие кнопки сохранить- звернення 6000915. Два месяца не могу заплатить за электроэнергию. Как связаться с оператором?
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 14:42
Доброго дня.
Найближчим часом вам зателефонує наш фахівець щодо вашого питання.
Проблема вирішена
Looney 10 серпня 2022, 12:51
Людина пенсіонер, не може ходити і підти до банку зробити картку. Виїзду додому немає. Онлайн намагалися додати документи, вони їх не прийняли і навіть неможливо зробити другу спробу їх додати. Стара людина лишається без пенсії
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 16:19
Добрий день!
Для проходження відеоверифікації потрібно надати наступні документи:
— довідка РНОКПП (ІПН) або відмова від нього;
— один з ідентифікаційних документів (біометричний закордонний паспорт громадянина України або загальногромадянський паспорт-книжечка та водійське посвідчення або ID-картка та витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання).
З інструкцією можна ознайомитися за посиланням — https://pb.ua/short?ADY
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Annaandanna 9 серпня 2022, 20:53
Найкраще обслуговування було при Коломойському, зараз це не банк, а якесь лайно.
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2022, 9:18
Добрий ранок!
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, що у вас трапилося, щоб ми змогли розібратися в ситуації та вам допомогти.
Проблема вирішена
useridg 9 серпня 2022, 19:58
Недавно в приложении появилось уведомление о необходимости актуализации данных. После заполнения формы анкеты и приложения фото документа, выходит сообщение о необходимости смс подтверждения! Вопрос зачем смс если я зашла через логин пароль и заполняю в личном кабинете Приват24???
Нахожусь за границей, смс код упорно не приходит. Пишу на поддержку, прошу сменить подтверждения как вариант на ПИН, на что мне последовал отказ. Получается заколдованный круг. Сами же понимают, что в стране война, мне чтоб актуализировать нужно приехать в Украину, чтоб поймать смс код? Уберите этот этап. Зачем он нужен? Или верните смс рассылку в роуминг
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 20:27
Вітаємо!
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Для того, щоб змінити спосіб підтвердження — просимо звернутися в чат повторно, де вас ідентифікують та з радістю допоможуть. Якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lyuba21 9 серпня 2022, 19:21
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/287282/ це попередній мій допис, продовження моеї історії тут https://opendatabot.ua/court/105005558−1e348162a6983ad70ab82e4c2046174c, як видно з ухвали то суд постановив повернути ПриватБанку судовий збір але вони вперто не бачать що їм повернуто судовий збір, а списали його з мого рахунку (благодійну допомогу яку мені надіслали на закупівлю життьево необхідних ліків). Тобто вони вкрали мої гроші мотивуючи це тим що вони були списані за судовий збір законно, але за законом я його маю право не сплачувати так вони ще і назад получили свої сплачні кошти за судовий збір але вони їх не бачать осліпли як списувать з рахунків так дуже зрячі а як повернути назад мої кошти так осліпли.
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2022, 19:54
Добрий вечір!
Ваше питання розглядалося нашими фахівцями та вам телефонував наш співробітник для його подальшого врегулювання, однак, на жаль, ви не виходили на зв’язок. Напишіть, будь ласка, нам в приватні ваш контактний номер телефону.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝