Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Андрій Терезюк 17 серпня 2024, 22:34
Банк пропонує отримувати виплати з GOOGLE AdSense (https://privatbank.ua/google-adsense), але не надає можливість зняти готівку у відділенні. При спробі зняти готівку банк просить надати документи про підтвердження коштів.

Отримую гроші я з YouTube монетизації. Я викладаю ролики на цій платформі, в свою чергу YouTube розміщує в них рекламні оголошення. Гроші за розміщення цих рекламних оголошеннях накопичуються в Google AdSense після чого з 21 по 24 число кожного місяця зачислюються на карту.
Google AdSense згідно публічного договору (https://www.google.com/adsense/localized-terms), а саме пункту 5 пояснює як відбувається формування коштів.

Цілий тиждень я намагався вирішити питання з підтвердженням документів як у відділенні ПриватБанку так і з допомогою «Допомога Онлайн» в додатку. Однак це зовсім не допомогло. Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти по swift платежах, квитанції з особистого кабінету google adsensе. Також, я написав заяву про походження коштів у відділенні ПриватБанку, однак це їх також не влаштувало.

Якщо звернутися до онлайн-ресурсів банку (https://privatbank.ua/uslugi-freelanseram), то видно, що вони визнають факт «підключення до публічного договору». Однак, під час спілкування з підтримкою банку, цей документ не вважається достатнім доказом.

Якщо ознайомлюватися з службою підтримки google adsense
https://support.google.com/adsense/answer/6025222?hl=uk
там є відповіді на ці питання:

1. У банку просять надати документ, у якому вказано призначення платежу. Який документ я можу надати?
Ви можете надати банку примірник Умов використання AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms). У розділі 5 («Платежі») зазначено призначення вашого платежу.

2. У банку просять надати примірник договору, укладеного між мною та Google. Де взяти цей договір?
Щоб отримати примірник договору з Google для представлення своєму банку, відвідайте сторінку Умов використання Google AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms).

3. Чи існує офіційне підтвердження платежу AdSense?
Так, ми надаємо квитанцію про оплату як офіційне підтвердження платежу. Щоб переглянути її, натисніть посилання про автоматичний платіж на сторінці Історія платежів

Відповідно до інформації ПриватБанку (https://pb.ua/short?240), я підпадаю під пункт «10. документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);»

Згідно з публічним договором AdSense та зазначенням у SWIFT платежі, де в полі 70: Remittance Information вказано «HONORARIUM» (що, як зазначено в пункті 10, є авторським гонораром), я маю надати ПриватБанку документ, що підтверджує походження коштів. Логічно, що вся необхідна інформація вже міститься у самому SWIFT платежі, і звіт по цьому платежу мав би бути достатнім.

Проте, банк каже що усі надані документи та заява не є достатнім доказом походження коштів, і пропонують написати в підтримку Google AdSense для отримання інших підтверджуючих документів, яких самих по собі не існує.

Залишається відкритим питання, яким чином після усіх наданих документів я маю підтвердити походження коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 9:59
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Кей 17 серпня 2024, 18:44
Предисловия вкратце: Главный мошенник вор в законе ПриватБанк, где СБ банка занимается налаженной схемой создания фейковых верифицированных аккаунтов на бомжей на биржи Бинанс. У вас продаётся актив, но оплачивает третье лицо где квитанция в банке на другую фамилию, агента СБ приватбанка, который выступает в качестве потерпевшего с жалобой что с его счёта списались деньги на ваш счёт и это следствие блокировки вашего банковского счёта. Этот потерпевший являеся вербованным лицом, которое на крючке как ранее учавствующее в криминальных действиях. И не под каким предлогом не может сдать свою крышу которая наступила на хвост следствию.
Теперь по существу: банк может ограничить ваш банковский счёт только по решению суда, или запроса следователя относительно криминального производства, точно также после обращения в банк следователем с официальным ответом, может быть сняты ограничения, на что следователь ничего ответить мне не смог избегая этот разговор.
После моих обращений в киберполицию и следствия я получил копию документа от ГУНП Луганской области. О том что документы следствия переданы Харьковскую область следователю, но официального ответа мне никто не дал и человек который меня информировал о ходе следствия отморозился.
После третьего моего официального обращения в киберполицию, мне сообщили что моя банковская карта ограничена следователем в рамках криминального производства. Которое открыто в Богодуховском отделении полиции № 1, но фамилию следователя и контактные данные я должен сам выуживать через сайт ГУНХ полиции для решения вопроса и снятия ограничений в банке,
№ 12024221050000158 криминального производства который не светиться как официально зарегистрированный в реестре.
Так как следователь отправлял в банк запрос на основании криминального производства о блокировке моего счета и это досудебное расследование, он так же обязан отправить в банк официальный ответ о фактах расследования так как уже выявлены фигуранты мошенничества! Но Лугаская ГУНП и первый следователь сбросили с себя полномочия и передали их в Богодуховское отделение полиции Харьковской обл. Где я связался со следователем и выяснил что он на протяжении двух месяцев ничем не занимался.
Повідомляю, що було створено повторне звернення до кіберполіції № 377480, яке було зареєстроване, але офіційної відповіді я не отримав більше місяця. Відповідно до блокування мого банківського розрахунку мною було подано заяву 16.05.2024 № 2350 в кіберполіцію. Офіційно відповідь я ні разу не отримав офіційну. Мене нікто не інформує про ході справи. В переписці через вайбер мені прислали тільки зареєстровану копію документа 15.06.2024 № 9261, де в реєстрі на сайті головного управління поліції я за номером його не знаходжу. Мені так же повідомили, що служба підтримки біржі Binance надала реквизити шахрая за запитом поліції, і поліція вже провела бесіду з особою, перевіреною на біржі, через яку було куплено замовлення. Підтримка ПриватБанку не реагує на копію відповіді поліції, яку мені надіслала поліція, а поліція не бажає відповідати та передавати дані до банку про розслідування та шахраїв. Так як це досудове розслідування і слідство в праві впливати на ситуацію розблокування мого банківського розрахунку, Прошу уточнити чому до цих пор не була відправлена офіціальна відповідь до Приватбанку і мій банківський рахунок все ще заблоковано? Як раніше я повідомляв, шахрайською схемою займається СБ ПриватБанку, реєструючи на біржі Binance Бомжів для отримання верифікованого облікового запису, а далі агент СБ ПриватБанку оплачує замовлення як від третьої особи, чим мотивують блокування розрахунку одержувача та безвідсотково користуються заблокованими коштами. Дані шахрая та лжесвідка, який під виглядом потерпілого звернувся до поліції, відомі!
Чому поліція не перевірила данні лжесвідка, який подав жалобу на мій банківський рахунок и що він є користувачем ОЛХ та його реєстраційні данні на ОЛХ, яка картка прив’язана до сервісу ОЛХ, який товар він оплачував? Також з його слів, як сплатив потерпілий сумнівні СМС протягом 15 хвилин? Як повідомив мене черговий при першому моєму зверненні до кіберполіції: потерпілий отримав СМС від ОЛХ про находження посилки та відразу сплатив через онлайн доставку ОЛХ,.
В процесі бесіди з слідчим Богодуховського відділення куди були сформованні матеріали, виявилось, що потерпілий не являється зареєстрованим користувачем ОЛХ і нову казку слідчий не зміг розповісти!
Засранці СБ приватбанку ніколи не змогли дати адекватної відповіді і відмовилися розмовляти зі мною, передаючи повідомлення через чат підтримки банку, переконуючи мене знову звертатися до поліції чи суду, чудово розуміючи що сума судових витрат більша ніж сума на моєму банківському рахунку. До листа додається копія зареєстрованої заяви, яку в чаті мені відправив Р. Ме…ський з головного управління Луганської нацполіції, та копія заяви до поліції з докладним описом ситуації. Також скріншоти моїх звернень та чатів чергового кіберполіції та служби підтримки ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 9:48
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Щодо діяльності співробітників зазначимо, що відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства співробітниками Банку. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
Проблема вирішена
zata2019 17 серпня 2024, 15:22
Через додаток оплачувала комунальні платежі, зокрема за користування водою, і банк вирішив заблокувати, через безпеку.Яка безпека??? Ви хвилюєтесь що я за воду плачу??? Позвонила на гарячу лінію, внятно ніхто не відповів ЧОМУ? Тільки як папуга про безпеку.про те що у відділення обновити дані, які дані?, моїх даних за майже 30 років там стільки накопилося, і скани паспорту і фото, і зліпки головиві,! Що комунальні платежі це вже ртзикові операцїї? дожилися.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 16:10
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
Проблема вирішена
Елена Иванова 17 серпня 2024, 14:54
29.07.2024г. мне с Райффайзенбанк Чехия на карту ПриватБанка отправлен междунароный перевод Swift в сумме 8000 чешских крон. Прошло уже более 1−5 рабочих дней, но перевод до сих пор мною не получен. Я неоднократно обращалась в отделение ПриватБанка, звонила на горячую линию, писала в чат ПриватБанка, но мне всё время отвечают одной и той же заученой фразой, что на Ваше имя перевод в банк не поступал. И никто даже не пытался разобраться в ситуации!!! Отправитель тоже неоднократно обращался в отделение, писал и звонил на горячую линию, на что банк-отправитель отвечает, что с их банка платёж ушёл, МТ103 чтоб отследить платёж они физ. лицам не дают, где завис платёж они не знают и ни чем помочь не могут. Что делать, куда жаловаться чтоб вернули деньги хотя бы отправителю, раз не могут доставить получателю? Райффайзенбанк говорит, что с их банка платёж успешно ушёл, а ПриватБанка говорит, что в Украину не пришёл, замкнутый круг получается. Куда делись деньги???
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 16:26
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок.
На жаль, за наданою інформацією SWIFT переказ на зазначену суму не надходив до нашого Банку.
Рекомендуємо зв'язатися з відправником для уточнення стану переказу.
Банк з якого здійснювався платіж може ініціювати запит на оновлення стану або розшук переказу.
rene23 17 серпня 2024, 1:51
Вітаю.
Ситуація наступна: я пенсіонер-жінка знаходжуся на окупованій території (тобто відвідати відділення банку не є можливим), робила процедуру реєстрації для відкриття пенсійної картки (для виплат), всі необхідні документи є (внутрішній паспорт старого зразку, ІНН, пенсійне посвідчення). При першій спробі у зв’язку з поспіхом (тому що не зажди є швидкісний інтернет), при подачі всіх документів я випадково сфотографувала 4−5 сторінку внутрішнього паспорту не свою, а мого чоловіка, тому що паспорти лежали поруч. І після цього система відхилила мою заявку, що логічно. Але було наголошую 7 спроб (!!!) протягом ДВОХ місяців і всі ці рази система відхиляє мої заявки без пояснення причин. Подаються документи належної якості, фото документів всі читабельні і гарної якості, просто, (як я думаю) це зв’язано с першою хибною спробою. Варіант того, що я роблю щось не так або фотографії роблю якось некоректно, або погане освітлення, тощо — виключено. Нам вдалося з ПЕРШОЇ спроби зробити всі ці дії і відкрити картку моєму чоловіку без серйозних зусиль. Ситуація патова, оператори в чаті нічим допомогти не хотять, були також створені заявки і надана інформація до технічного відділу, де я робила запис екрану зі своїми діями при реєстрації. Відповідь стандартна фото не тої якості, хоча всі вимоги додержані. Проблема виникає на останньому завершуючому етапі, коли вже вся інформація подана і всі фото документів прийняті, перед дзвінком оператора. Наголошую, що в процесі реєстрації фото яке не є читабельним при заповнювання анкети сразу відхиляється, і просить перефотографувати. В мене всі фото система приймає!!! Тобто проблема в системі прийому і опрацюванні моєї реєстраційної заявки, за всі 7 спроб (!!!) ми вже все перепробували. Зі своєї сторони могу точно запевнити, що всі надані мною фото і інформація були належної якості, бо інакше не змогла б після однієї з моїх невдалих спроб — зареєструвати свого чоловіка з першої спроби. ПРОБЛЕМА ТЕХНІЧНОГО ХАРАКТЕРУ зі сторони системи прийому і опрацювання заявки на реєстрацію. Для вирішення мого питання потрібен небайдужий і компетентний фахівець банку. Нажаль не можу отримати свої зароблені гроші, питання виживання. Дякую за допомогу. Слава Україні!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 10:02
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Vova3010 16 серпня 2024, 23:22
Ніколи не беріть авто в лізінг в Приватбанк. Виплатив авто і отримав усі документи на переоформлення у сервісному центрі на себе. В яке відділення СЦНАП я незвертався, навколо була лише одна відмова. Приватбанк перебуває в реєстрі боржників.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 9:51
Вітаємо. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Oleg285 16 серпня 2024, 22:43
Сьогодні 16.08.2024 Було заблоковано мою карту Приват я зателефонував в підтримку нащо відповіли мені що що шановний клієнт на жаль до банку надійшла скарга які було зараховано на вашу картку 08.08.2024 у сумі 4000 гр. на що я передивився свої платежи і не виявив такого платежу і числа.А виявив 09.08 2024 року.Це як розуміти і заблокували мені на 30 дні. В мене на іншій карті взятий кредит нащо я наголосив чи можна їх перекинути і погасити щоб не платити проценти, мені відповіли що ні!!! На карту яка заблокована приходить заробітна плата, а користуватись я не можу!!! І я так розумію що можна подати скаргу раніше скинути кошти і потім заблокувати карту!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 9:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Заурі Хелашвілі 16 серпня 2024, 14:45
ПриватБанк — це найгірший банк України.
Користувався їм багато років, але раптом всі мої картки були заблоковані. Звісно причини блокування ніхто не повідомив. На мій дзвінок відповили: «Чекайте 7 днів, ми Вас повідомим». Наступного дня мені заблокували вхід у Приват24. А ще за день зателефонували, та сказали, що банк розриває співпрацю зі мною, та мені потрібно прийти у відділення банку та написати заяву. На питання, чи можливо поновлення співпраці, та розблокування карток, відповідь — НІ.
Тобто Банк собі щось вигадав, і тому картки заблоковані, співпраця розірвана, причини ніхто не повідомляє, ніяких пояснень від мене нікому не потрібно. При цьму картки були заблоковані після вхідного платежу на мою картку у сумі 1280 грн. Всього вхідних платежів на картку за місяць було 4 або 5.
Банк вважає платіж на 1280 грн проявом тероризму або ухилянням від податків? Ви не розуміете, що люди можуть допомагати одне одному, або давати у борг? Ви не вважаете необхідним запитати у клієнта, якщо Вам щось не сподобалось?

Нікому не раджу цей банк (у лапках). Особливо ні в якому разі не ложить гроші на депозит. Бо при розірванні банком співпраці, всі Ваші відсотки будуть анульовані. А для розірвання співпраці ПриваБанку не потрібно майже ніяких причин.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 серпня 2024, 15:19
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
GoodbyeVAB 16 серпня 2024, 14:17
Ну що панове, ось і мене спіткала ця доля.
Клієнт банку напевно років 30 вже.
Виводжу іноді з бінансу заощадження кілька тисяч доларів на місяць невеликими платежами p2p.
Не міняла, величезних сум не проганяю.
І ось одного чудового дня я не зміг зайти в додаток.
При дзвінку на 3700 робот чемно сказав, що банком прийнято рішення розірвати зі мною договір, і мені слід з’явитися до відділення написати заяву на переказ коштів до іншого банку.
Невелике лихо, благо є інші банки.
Але шановні, ви так зовсім без клієнтів залишитеся.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 серпня 2024, 15:15
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
polir 15 серпня 2024, 18:52
Спочатку блокують магазин з вигаданої причини. Потім просять внести правки, які вже і так існують. Після цього не відповідають декілька днів.
monitoringmerchant@privatbank.ua — працюють неадеквати
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 19:59
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ShchOksana29 15 серпня 2024, 15:44
Привіт!
Приватбанк, ваш віртуальний помічник «Яна» не допомагає, а тільки заважає вирішити проблему.По-різному переформульовую для «Яни» запит за ключовими словами, але розуміє вона через раз.Будь ласка, дозвольте переключати на живого менеджера швидше.А потреба поговорити з живим працівником інколи буває дуже нагальна.
Із- за «Яни» виникає бажання взагалі не працювати з Приватбанком
Також вчора так і не дочекалась зв’язку з менеджером (в очікуванні 25 хв), є скрін екрана дзвінка
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 16:31
Вітаємо.
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або з мобільного застосунку. Вибачте за створені незручності!
Проблема вирішена
Olexandranew 15 серпня 2024, 7:21
Вимкнули світло і 500 гривень залишились в банкоматі, вони не встигли зарахуватися. Коли тебе запевнили, що гроші точно зарахують. Коли ти розумієш, що операція не відбулася, але тобі кажуть не переймайтеся, гроші точно надійдуть. Тричі перепитала, отримала впевнену відповідь гарячої лінії, що все зарахується. І от нічого не зарахувалося, хтось вкрав в тебе гроші, а ПриватБанку повністю *** . Бо в тебе нема гарантій, люди не відповідають за свої слова, не несуть ніякі покарання. Співробітники можуть тільки пообіцяти, налапшати. Слава Богу, я встигла положити основну суму, а не залишила в банкоматі 20000. Так 500 не великі гроші, але це класний індикатор. Навіть на такій сумі тобі не пішли на зустріч, не розібралися, не повернули. Розчарування.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 9:42
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої додатково Вас проінформуємо в особисті повідомлення. Вибачте за створені незручності.
Zhanna2134 15 серпня 2024, 5:42
Доброго дня, вибачте, але мене ''викинули'' з обслуговування в банку. Я GOLD клієнт Вашого банку понад 15 років. За допомогою менеджера онлайн підтримки вдалось дізнатись, що мене помилково заблокували, посилаючись на статтю 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Чи може бути це блокування пов’язано з тим, що я прийняла оплату через p2p від 3-ї особи на Binance? Я можу надати докази переводу та листування на біржі, а також докази легальності усіх операцій по моїх картках, щоб сприяти скорішому розблокуванню та скасуванню помилкового рішення.

Пишу Вам четвертий лист, тепер вже і на Мінфін з проханням пояснити причину блокування моїх рахунків. Я ні в кого ніколи нічого не взяла, нікого не скривдила, не обманула. Я прошу посприяти роботі мого персонального менеджера (067−569−49−22), яка не змогла через мій фінансовий номер увійти в систему банку. Так не буває, щоб установа не реагувала на листи та повністю ігнорувала людину.

Не можна добитися ні від служби підтримки, ні від кого — конкретного, а не формального пояснення причини блокування і про що я повинна пояснити чи що зробити для розблокування. Я не розумію, що від мене вимагається конкретно. Я не вчиняла нічого протиправного. У попередніх листах я писала про стан моїх справ, ми ні в кого нічого не просимо, просто відновлення права користуватися своїми коштами. В чужому краю, старі батьки 80 річного віку, які потребують постійного догляду, Ви просто неначе насміхаєтеся. В перші місяці я мушу тут за якісь кошти зняти квартиру і вчинився ваший блок карток. Я не розумію причини такого знущання. Прошу допомоги. Сподіваюся на Вашу відповідь. Всі мої листи на Ваші адреси було надіслано згідно з правилами, вони підписані цифровим підписом, але з вашої сторони всеодно ігнорування та стандартні відписки менджерів.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 9:32
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
svetamart 14 серпня 2024, 14:15
Пишу свій відгук для майбутніх клієнтів, які хочуть отримати адреналіну, НЕ ДЛЯ БАНКУ, бо як вже перевірено банк нічого не вирішує, він навіть не намагається розібратись у проблемі, йому не до цього, в нього достатньо клієнтів з такими відгуками, тому він просто ігнорує та ухиляється від вирішення проблемних питань. На телефоні — роботи, в чаті — роботи, оператори відповідають по шаблонам, яким їх навчили. Думати про клієнта, це дуже складно та навіщо, простіше скопіювати готову відповідь з інструкції і все. Діджитал банк це точно не про ПриватБанк, бо технічні проблеми не знають як вирішити. Описувати всю суть проблеми вже не маю ні бажання, ні часу. Вони мене за три доби вижерли повністю😔
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2024, 15:33
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Demydyk 13 серпня 2024, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 21
Хочу подякувати за гарний сервіс «перевипустити картку». Дуже все швидко і якісно здійснилося! В додатку «Приват24» по інструкції все зробила, пройшла всі кроки у вихідний день, а в понеділок в післяобідню пору вже дістала з поштомату Нової Пошти поруч з домівкою конверт з новою карткою. Було в мене питання, на яке просто швидко і доходчиво відповів оператор в додатку з «онлайн підтримки».
Дуже дуже дякую!!!
Працюйте та процвітайте 🖖🇺🇦🙏🇺🇦
Слава Україні!!!

P. S.: Ота європейська паперова бюрократія — тихесенько покурює десь у куточку на тлі Української діджіталізації (якщо я правильно висловилась, але ви зрозуміли, егеж?)
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 серпня 2024, 17:15
Добрий вечір!
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Проблема вирішена
Eleonorka1982 13 серпня 2024, 11:10
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Клубна, 80/1
Миколаїв. Відділення Варварівське. Банкомат не видав гроші. Прошу негайно повернути гроші на рахунок
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 серпня 2024, 12:17
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Альона Романюк 12 серпня 2024, 17:34
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 59
Доброго дня! Звертаюсь з проханням вирішити ситуацію яка склалась між мною та приват банком. А саме відмова в обслуговуванні та утримання коштів на моєму рахунку в приват банку довгий термін. Мене повідомили що на переказ який було зараховано на мою картку 5457082298560462 була надіслана скарга та вимога повернути цю суму назад. Після отримання цієї інформації я відмовилась це зробити так як усі докази, що ці кошти були отримані вірно на мою картку були і я їх надала. Після відмови мною в поверненні оскарженої суми, мені повідомили в банку у відмові в обслуговуванні та утримують суму яка була оскаржена, а також інші кошти які не мають ніякого відношення до оскарженої суми. На всі мої запити я отримую відповідь від приват банку, що мене не обслуговують так як мені відмовлено в обслуговуванні. Прошу, якомога швидше вирішити це питання та розблокувати мої рахунки!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 серпня 2024, 18:12
Вітаємо.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Яна Кондратюк 10 серпня 2024, 12:43
Добрий день,31.07.2024 року мною були виявлені шахрайські дії в моєму онлайн банкінгу Приват 24.
Близько 15 години мені на телефон прийшло сповіщення, що мої картки заблоковані.Оскільки наразі я перебуваю на території Іспанії, в мене стоїть іспанська сім картка.Після отримання даного сповіщення я вставила сім карту Київстар зі своїм номером, але виявилося що отримувати дзвінки і смс я не можу, хоча телефон бачив сім.
Я звернулося по допомогу до оператора Приват банку.Оскільки шахраї змінили усі мої пороті, зайти не виходило.Згодом вдалося на короткий час отримати доступ до застосунку.Тоді і виявилося, що кошти вкрадені.
Шахраї зробили віртуальну картку від мого імені і з моєї валютної карти було переведено 9999$ на цю віртуальну карту.
Потім із цієї віртуальної карти вони знов перевели кошти на мою вже гривневу карту, а тоді із неї почали частками відправляти гроші на свої картки.
Перевод грошей розпочався о 15.42.
Останній раз коли я користувалася картою це 31.07.2024 близько 11 ранку у магазині Muller, списали приблизно 5€.
Більше ніяких оплат картами я не робила.
Карти не губила,інформацію щодо карт не передавала нікому, за посиланнями не переходила.
Банк оповістили про шахрайські дії, але банк відмовляється щось робити.В мене сповіщення про блокування карток прийшло раніше, аніж шахраї вкрали всі гроші.В той чай коли я спілкувалася з оператором, шахраї крали, невже це незрозуміло, якщо я не можу зайти до застосунку і в той же час роблять переводи грошей, то відбувається щось незаконне.
Прошу Приват банк розібратися в даній ситуації і відшкодувати мені цю крадіжку.
Б
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2024, 13:49
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
user19991 9 серпня 2024, 16:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Заблокировали счет, в отделении сказали что это у всех так.
Деньги не возвращают.
Не рекомендую, как и до войны беспределили так и продолжают.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 серпня 2024, 16:43
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gamzatov47 9 серпня 2024, 12:37
ПомIж повIтряних тревог та загроз обстрIлIв кассир Марганецького вIддIленняВIкторIя Кучер щодня з посмIшкою та позитивним настроэм обслуговуэ клIэнтIв максимально позитивно, професIйно та спокIно. Витримки та натхнення. Дякую за роботу
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 серпня 2024, 13:13
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ми обов’язково передамо співробітниці ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝