Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vova060286 9 квітня 2025, 18:23
Приберить своїх роботів.🙏🙏Що Яну, коли дзвониш на 3700, що тих, які на місті операторів.Дуже багато часу займають, не одразу підключають оператора і пишуть що попало.
Станіслав Музюкін 9 квітня 2025, 10:59
Поклав кошти в термінал самообслуговування 13500грн 20.03.25, кошти на рахунок не прийшли, подав заявку на повернення коштів була відмова, подав повторну заяву сказали проведуть інкасацію і повідомлять, ні хто не повідомив зайшов в додаток і побачив знову відмову. Подзвонив оператору, він мені сказав що була детальна перевірка і ніяких збоїв не виявлено, сказав звернутись до поліції стосовно цієї ситуації. Я не розумію як проводиться інкасація що не виявлено зайвих коштів. Приват геть вже знахабнів.
mprusi 7 квітня 2025, 11:20
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Борисоглібська, 6
ПриватБанк блокує видачу коштів, які видано державою за загибель військового. Аргументують тим, що треба принести документ, який підтверджує джерело цих коштів. Це вже перебір.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VasylTkach 6 квітня 2025, 14:14
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Космонавтів, 36-А
Власник картки Віталій Ковальчук, продає дітям патч УПЛ для ФІФА, потім блокує.
Бере по 400 гривень.
Його сайт — fifaua.org
Нік в інтернеті — vitalkov
Пошта — vitalkov@ukr.net
Продає у фейсбуці, інстаграмі та на сайті
Інстаграм — https://www.instagram.com/fifaua_official
Фейсбук — https://www.facebook.com/fifa.ua.5

Його фото — https://i.ibb.co/SLgvSHw/az-MOY7k-Oa-ZA.jpg
Ще фото — https://i.ibb.co/cKct0f06/NLk-Tt-U2-cbw.jpg

Займається шахрайством багато років, податки він також не плате, прошу провести разслідування за даною особою.
Olena1601 6 квітня 2025, 13:31
Вітаю.
Дякую за оперативне реагування через чат-бот.
Вихідний день, фахівець під'єдналась, пояснила. Все професійно.
Захисту, успіхів.
OlegMin 6 квітня 2025, 12:32
Сьогодні НЕДІЛЯ — день, коли більшість людей люди відкладають справи, намагаються не думати про роботу і ВІДПОЧИТИ!!! Навіть керівники підлеглим зазря не телефонують! І тільки ми — жертви і раби Приватбанку змушені слухати «доброго дня, хочу поговорити про Ваше обслуговування — зручно» — та пішли ви… Сиджу блін чекаю Вас у свої вихідні!
Номер 3700 зателефонував двічі!!! на 2й раз я тел взяла і якась дівчина почала тріаду про те, що вона хоче поговорити про моє обслуговування! пішли ви до біса зі своїм банком і обслуговуванням.
Неадекватна політика телефонувати людям по вихідним!
CRI 4 квітня 2025, 20:52
Чотири рази пробували провести оплату в інтернет-магазині Comfy на суму 12453 грн. Останні два рази допомогали співробітники відділення Приватбанку. Перший раз картку було заблоковано, після дзвінка на 3700 РОБОТом Яною, яка не змогла розпізнати мову ЖИВОЇ людини. Так само повторювалося ще тричі, два з котрих в присутності співробітників відділення Приватбанку. Витрачено багато часу і все дарма. Звертаюсь до Приватбанку — це наші, чесно зароблені кошти і ми маємо права їх використовувати згідно законодавства. А Ви зобов’язані проводити всі платежі. Ви не маєте права прикриватися захистом від шахраїв у такий спосіб. Ми не зобов’язані спілкуватися з Роботом Яною. Звільніть РОБОТа Яну і то, хто стоїть за її впровадженням. Як це так, що не можна використовувати свої гроші, підкреслюю СВОЇ, а не ваші.
Ruslan771 2 квітня 2025, 20:00
Вітаю. Поповнювалась валютна картка у відділенні Приватбанку на суму 3600 дол., після внесення 36 тої купюри по 100 доларів, з’явилось вікно, для зарахування 4070 гривень, надайдете документи про походження коштів, натиснувши головна, зразу відбулось зарахування суми 3500 доларів, а 100 долларів пропали.
Після великої кількості звернень, і в чат і 3700, і чекання інкасації 3−5 днів, почались відмови.
Спочатку що немає надлишку, давайте перестворимо повторно, потім ще повторно і так безкінечно. Детальне опрацювання ще більш делаттне, технічний відділ. 5−6 відмов прийшло пишуть, операція успішна, збоїв автомату не виявлено, немає підстав для поновлення кошиів. Кажуть що якщо не згодні звертайтесь в поліцію. Відео з камер не надають, відео надалуть типу після звернення від правоохоронних органів. На мої запитання якщо операція успішна чому з’явилось це вікно з недозвоахованими коштами відповіді не надають. Коли я звертався в службу безпеки банку, сказали зателефонувати 3700 і попросити провести розслідування по не зарахуванні коштів. Коли я телефонував 3700 і просив провести розслідування, мені відмовляли і говорили що тільки звертатись до правоохоронних органів. П.С. В мене дитина інвалід і в мене є куди тратити кошти, і
зовсів жахливо коли ПриватБанк краде гроші клієнтів, має бути справедливість.
Підкажіть як вирішити цю ганебну ситуацію?
Нацбанк скарга чи правоохоронні органи, суд? Можливо хтось з таким зіштовхувався?
Дякую велике за дрпомогу
Денис Фокин 1 квітня 2025, 16:28
Хочу залишити зворотній звʼязок по додатку.

Додаток дуже сирий- не рекомендую!
Раз у місяць постійно проблеми, на які витрачається 1 мінімум день для вирішення.
Додаток жахливий, постійно якісь проблеми.

Працює- жахливо.
На гарячій лінії дають постійно різну інформацію для вирішення проблеми. Оператори не розуміють самі що робити.

Навіть коли телефонуєш на гарячу лінію, все настільки довго… Доброго дня і чекаєш 20 секунд, і так при любому виборі. Очікування, день пройшов, питання не вирішене.

Додаток — жах, не рекомендую!!!
NeoOne 1 квітня 2025, 14:27
Пополняю карту или делаю платеж, и каждый раз приходит по 3смс что карта пополнена или платеж прошел. Не, я понимаю что тупые селюки не понимают с 1 смс, им раза 3−5 надо повторять, но все же многовато, бесит!
gorael 1 квітня 2025, 13:34
Останнім тижнем приватом просто неможливо користуватися. Який платіж не оберу, всі блокують. Платив в інтернет магазині за техніку. Заблокували, написав в підтримку — заблокували карту. Робили 2 відеодзвінка щоб підтвердити особу поки не розрядився телефон. Навіть після проплати по реквізитах платіж завис на 2 дні. Отримав товар майже через 4 дні після списання коштів. Платив за інтернет, просто блокує і не проводить платіж ніяк — навіть по реквізитах. підтримка нічого не вирішує, ще й просить персональні дані для перевірки, а головне вписати в призначення плтажу, щоб той кому я плачу ще це все побачив. Чим вони взагалі там думають. Раніше з такими проблемами не стикався. Скотились.
Test888 31 березня 2025, 18:32
Протягом 4 місяців (грудень-березень) мій оборот по картці ПриватБанку перевищив 300 000 грн. Регулярні надходження, активне користування — але жодного кредитного ліміту досі немає.

Звертався в підтримку — отримав типові шаблонні відповіді. Попросив пояснити, за якими критеріями клієнт із таким профілем не отримує ліміту — відповіді по суті не надано.

Подав скаргу до НБУ з усією документацією, включно зі скріншотами та перепискою з банком.

ПриватБанк перетворюється на автомат з відписок. Якщо НБУ не втрутиться — перейду до банку, який цінує своїх активних клієнтів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimazah30 26 березня 2025, 12:48
По заявці 3288032 отримав чарджбек, але на загальні питання про процедуру нажаль не відповіли. Дуже складно дійти до оператора, щоб скласти заявку, постійно щось не те пропонує бот. Сповіщення про етапи чарджбеку не було в вайбері чи додатку (про усілякі акції приходили справно), тільки по отриманню грошей було сповіщення про транзакцію. Питав чи можлива ситуація що чарджбек схвалили але гроші не надійдуть по причині їх відсутності на рахунку продавця, за 2 місяці не відповіли. Також незрозуміло що означає «очікування відповіді триває 45−120 днів», чи раніше 45 днів чарджбек неможливий навіть за згодою сторін?
Gelfik 26 березня 2025, 10:27
26.03 були в відділення банку ПриватБанк по вул. Карпатської Січі, 38. Консультант не виконує свої обовʼязки, озвучує свої негативні думки і показує незадоволення до клієнтів. З клієнтами спілкується на ТИ. Сам консультант не заслуговує і 1 зірки. ПриватБанк, відсилайте таємних клієнтів для перевірки ваших працівників!
Юрий Мызенко 23 березня 2025, 11:27
Находясь за границей я потерял карту банка обратившись в онлайн консультации мне помогли старую карту заблокировать и открыли новую
omyhalych 23 березня 2025, 10:57
Шановний Привате!
Коле ви зробите нормальне меню в банкоматах.
У всіх після грошів видається картка автоматично, у вас треба ще додаткову кнопку натмскати.
Як результат я без двух карток, які в Ощаді виготовити це танець з бубном!
Зробіть нормальне меню!
Ярослав Калінін 21 березня 2025, 14:58
Вітаю.
20.03 виконував поповнення свої картки через Термінал Приватбанку за вул. Борщагівська 154а. Термінал такий, що і приймає готівку, і видає.
Після внесення коштів, термінал провів перерахунок коштів в сумі 12300 грн.
Отримав уточнення, що в купюроприйомнику є окремі металеві предмети, тому мушу їх прибрати.
Ще раз натиснув продовжити і отримав помилку на екрані, а сам термінал видав чек про неуспішну операцію.
Оператори К Ц дуже ввічливі, але допомогти не змогли і я досі в очікуванні коштів.
Доречі, термінал вже другий день стоїть без можливості внесення та зняття готівки, хоча це ТЦ і там багацько людей щоденно проходить.

ПриватБанк вкотре доводить, що навіть не намагається вирішувати оперативно проблемні питання клієнтів. І найцікавіше, що я ще чекаю не повернення, а РІШЕННЯ щодо ситуації — тобто воно може бути і негативним. Сюр.
mprusi 20 березня 2025, 12:35
При зверненні в два чати Приватбанку (через додаток та телеграм) оператор не надав відповіді на поставлені питання. Якщо питання для оператора занадто складне, то я вважаю можна спитати в колег або керівника, а не ігнорувати клієнта.
Галина Дульська 19 березня 2025, 18:45
Працівник служби безпеки банку ***** що працює за адресою вул.Академіка Грушевського ,42а прийшов до мене до дому без жодних документів (як мені пояснили пізніше -він не мав вповноважень на такі дії) і почав розпитувати за зарахування на мій рахунок ФОП, потім він попросив дані людини яка скидала мені ті кошти я дала йому номер телефону (хоча теж як мені пояснили могла б цього не робити), після чого потім подзвонив мені і попросив приїхати в банк тому що цей переказ здався йому підозрілим хоча на мене ніяких скарг не було і той переказ навіть НЕ поступив на мій рахунок, коли я прийшла в банк ***** А.Л почав мені погрожувати що заблокує мені рахунок якщо я не влаштую їм зустріч з тією людиною, і я перед ним подзвонила тій людині щоб вияснити ситуацію але людина сказала що він Військовий і зʼявитися не може, але його ця відповідь не взаштувала ,і на що він відповів:-звідки я можу знати що ця людина військовий? але в мене більше не було ніяких даних …на що через декілька днів він заблокував мені не той рахунок ФОП на який мали зайти ті кошти, а інші мої рахунки як фіз особи навіть НЕ попередивши, хоча коли я подзвонила в службу підтримки 3700 мені сказали, що мені мало прийти повідомлення (попередження), якого так і не було! Ось так працівники Приват Банку дозволяють собі безпідставно блокувати рахунки не попередивши та погрожувати вважаючи, що мають на це право! Я вирішила більше не працювати з цим банком і закрила свій рахунок ФОП і не хочу мати з цим банком більше ніяких справ.Тому краще подумайте чи хочете ви працювати саме з цим банком перед відкриттям рахунку, тому що вони можуть в будь-який момент зробити з вашими рахунками що їм заманеться.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 травня 2025, 12:06
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/04/30/149888350/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Крістіна Мала 19 березня 2025, 15:50
Ввічливе обслуговування

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝