Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Алла Москаленко 22 серпня 2024, 16:48
Являясь посредником в страховке, банк некомпетентно отвечает на вопросы, работает в ущерб клиенту и не имеет возможности в приват24 отправить вовремя документы. Отделения закрыты на возд тревогу, люди стоят на улице в огромных очередях. Каждый сотрудник дает разные ответы на вопрос. Страховку получить невозможно.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 серпня 2024, 17:47
Добрий вечір.
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. Співпрацюючи з місцевою владою, поряд з відділеннями банку встановленні бетонні укриття, де клієнтам безпечно перечекати Повітряну тривогу.

У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.

Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.

Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.

Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!

У виниклій ситуації хочу повідомити, що зі сторони банку лише надається сервіс, через який можна укласти угоду зі страховою службою та зручно проводити оплату за страхування. З умовами Ви можете ознайомитись із самим договором страхування в Приват24.

Дії при настанні страхового випадку:
1. Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку. Звернення за медичною допомогою повинно бути не пізніше 48 годин з моменту настання страхової події.
2. Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.
3. Протягом 30-ти днів повідомте нам про настання події:
— у web Приват24 https://next.privat24.ua/, в меню: 'Сервіси — Страхування — Інші послуги — Вибір договору — Страховий випадок' або на сайті;
Павел Маркин 22 серпня 2024, 16:31
Не рекомендую пользоваться этим банком. Я перевёл средства за криптовалюту, а человек от третьего лица сбросил мне скриншот переписки на бирже Binance. Сразу после перевода моя карта была заблокирована, поскольку лицо, переведшее деньги, пожаловалось на меня в мошенничестве.

Я связался со службой поддержки Binance и предоставил доказательства блокировки карты из-за продажи криптовалюты. Лицо, а было немедленно заблокировано на Binance. Затем я обратился в службу поддержки ПриватБанка, предоставив доказательства: скриншоты переписки с лицом, а о продаже криптовалюты, скриншоты переписки со службой поддержки Binance, а также скриншоты переписки с лицом, а о переводе средств.

После рассмотрения моего дела мне сообщили, что я должен вернуть средства, так как они были сброшены от третьего лица. Мой счёт был заблокирован. Я написал заявление в полицию, где мне ответили, что это административное дело и мне нужно обратиться в суд, чтобы разобраться с ПриватБанком.

Мой адвокат отправил запрос в ПриватБанк о причине блокировки, но после 5 недель нам ответили, что они не могут раскрыть эту информацию моему адвокату, ссылаясь на банковскую тайну. Также я отправил заявление на расторжение отношений с банком по почте, но ответа до сих пор нет. Представитель банка требует, чтобы я вернул деньги мошенникам.

Очень плохое отношение к клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 серпня 2024, 17:27
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Виктор Дубинчук 22 серпня 2024, 12:13
Станом на 22.серпня 2024 року на Лісовому масиві в місті Києві відсутні відділення Приватбанку. Я розумію, банк розвивається. Проте електронна черга доступна тільки за двома адресами, а витрачати свій час в чергах не дуже хочеться.В Вашому банку існує поняття логістики? Можливо є сенс відкрити відділення банку на Лісовому масиві? Тільки не пишіть про відділення на ринку «Юність». Це зовсім інша територія.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 серпня 2024, 14:06
Вітаємо.
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
1237alex 21 серпня 2024, 20:10
багато років працювали з Приватбанком, через велику кількість операцій був як позитивний так і негативний досвід, доки не захотіли купити ОВДП. Для покупки ОВДП потрібно оновити анкетні дані та їх якось особливо перевіряє фін моніторинг чи інший підрозділ. Заповнили і отримали кучу запитань, деякі нормальні, а деякі дуже дивні. Відповіли і тижні мовчання з боку банку. Пізніше знову питання, половина нових, половина тих самих, на які вже надані відповіді. Ок, буває, відповіли. Знову тижні мовчання. Вже і передумали купувати ці ОВДП, але оновити анкету все одно треба. Далі відправляють на відділення, немов вони можуть самостійно провести цю актуалізацію. Знову відповіли на ті самі питання, але у випадку з відділенням можливо хоч спитати чи все зрозуміло, чи треба ще щось пояснити. Наче все ок з боку відділення, але ж рішення всі в центральному офісі приймають. Далі хтось у відпустці. Ще тижні тиши, часу до дедлайну вже небагато залишилось. Далі ще декілька простих питань, одне з яких через те, що хтось не вміє читати документи, пояснили, попросили уважніше читати документи. Усно підтверджують, що все, питань більше нема, ось зараз хтось ще підтвердить і все. Йдуть дні, хтось не підтверджує і не надає жодних пояснень, єдина відповідь чекати. У дедлайн блокують всі операції та продовжують повторювати — чекайте. Одразу зрозуміло, що банк заробляє гроші не за рахунок якісного обслуговування клієнтів, а за рахунок використання монополізації та відсутності контролю та конкуренції. Звичайно нема проблеми переключитися на інший банк, але не очікував, що таке навіть в теорії можливо
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 серпня 2024, 9:47
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Adiart 21 серпня 2024, 15:00
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
Я обслуговуюсь у цьому банку ще з «беніних» часів, десь із середини «нульових», а зокрема в цьому відділенні не мнешь 9 років. За цей час у мене ніколи не було проблем з обслуговуванням, а головне з реакцією банку на мої труднощі. Система безпеки неодноразово рятувала мене від втрати грошей. Востаннє це сталося вчора — несумлінний сайт спробував списати з моєї карти суму, яку я не санкціонував. Питання було вирішено через оператора телефоном за пару годин після інциденту. Платіж відкликали і за порадою підтримки банку, я наступного ж дня перевипустив картку. Операція пройшла хвилин за 10 з усіма уточненнями та врахуванням моїх побажань. Для справедливості зазначу, що у мене сплачено страховку на випадки шахрайства та ще деякі платні сервіси.
Я не завжди задоволений відсотковими ставками та політикою оплат транзакцій, також у банку є деякі «хитрощі», як і у будь-якого іншого банку (які легко зрозуміти, якщо уважно читати договірні документи), але претензій до сервісу, швидкості реакцій банку, особливо на небезпечні ситуації, а також орієнтованості персоналу на запити клієнта у мене ніколи не було.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 серпня 2024, 15:56
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Людмила Со 21 серпня 2024, 9:46
20 августа мошенники украли с моей карты деньги путем перевода на карту мошенников. Я не делала никаких переводов. Я была в больнице в это в время и я нахожусь за границе сейчас. Требую отменить перевод, который мошенники сделали с моей карты. Требую вернуть мне мои деньги на мою карту. ПриватБанк заблокировал мою карту — я требую разблокировать мою карту. Карта находиться у меня.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 серпня 2024, 9:59
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі ситуації.
18.08.24 о 06:19, в банкоматі приватбанку за цією адресою знімали кошти з картки, та дуже поспішаючи взяли готівку та чек, а саму картку (червоненька) забули!

Виявили нестачу лише сьогодні. Приліпили над банкоматом оголошення, що хто знайшов хай поверне за винагороду — бо іншої користі новий власник з неї не отримає!

Питання до працівників відділення Приватбанку: Бровари, вул. Чорних Запорожців (Короленка), 66, — чи не знаходили, чи може здав її до цього відділення, якщо ні, то може охорона хай перегляне записи за 18.08.24 о 06:19, щоб зясувати якими ногами пішла картка чи може залишилась в банкоматі?

Будемо вдячні, коли пропажа знайдеться.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 серпня 2024, 10:18
Вітаємо.
На жаль, вилучені або залишені в банкоматах або терміналах картки не повертаються.
Для відновлення картки Вам необхідно звернутися в банк, який видав цю картку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dvortan 20 серпня 2024, 23:22
Я дуже вірю, що банк допоможе мені повернути гроші, які потрапили до шахраїв. Не знаю чого, але я дуже вірю, що банк, мені не відмовить
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 серпня 2024, 9:03
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Stas1508 20 серпня 2024, 15:40
Зарахували кошти за відпустку, цільова виплата і банк це розцінив як ризик 😂ну …розірвання договору і добре. Так ще ж кошти не повертають, треба більше часу…
Буду подавати позов до суду
P. s. Банк мені відповідь шаблонна не потрібна, а люди нехай бачать яке ставлення до клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 серпня 2024, 16:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
volodymyr7616 20 серпня 2024, 13:55
Донедавно я був багаторічним клієнтом Приватбанку. В цьому банку були відкриті як особисті рахунки, так рахунок для ведення підприємницької діяльності. Також мої пенсійні виплати перераховувались на рахунок, відкритий в Приватбанку. Про розірвання договору я виявив випадково при спробі розрахуванись карткою, хоча напередодні був у відділенні банку і про якісь проблеми мова не йшла.
Тільки через кілька днів отримав повідомлення банку, в якому зазначена причина «встановленням неприйнятно високого рівня ризику/ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / надання недостовірної інформації / надання інформації з метою введення в оману Банк» Тобто все і відразу. При тому, що на запит банку я надавав документи та й рахунок підприємницький теж в цьому банку.
Тобто без попередження, без пояснення причини мені одночасно закрили всі рахунки, в тому числі і пенсійний і я на деякий час залишився без засобів на існування.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 серпня 2024, 14:19
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Vad123 19 серпня 2024, 12:58
Друзі не рекомендую користуватись цим банком якщо кошти надходять з криптовалюти. У мене була ситуація перевели мені кошти за криптовалюту скинула людина (надалі особа А) від третьої особи і скинулф скріншот в переписку на біржі Binance, криптовалюту я перевів і сразу же моя карта була заблокована так як особа, А яка перевела кошти подала скаргу на мене за шахрайство. Звязавшись з службою піддтримки в Binanc, давши докази блокування карти із-за продажу криптовалюти, Особу, А було сразу же заблоковано на Binanci. Далі я звернувся в службу підтримки Приватбанку, надавши докази (відео переписки з Особою, А на продаж криптовалюти і також в чаті був скрін переведених коштів, і відео переписки з службою підтримки в Binanc). Пшсля розгляду справи мені повідомили що я маю повернути кошти так як їх було скинуто від третьої особи, поспілкувавшись з фахівцем я зрозумів що Особа, А уже не перший раз надає скарги і повертає свої грн, притому її ніхто не блокує. Ось так друзі можна займатись шахрайством і Приватбанк буде на вашій стороні.
Це дуже прикро так як працівники Приватбанку можуть спокійно купувати верифіцировані аккаунти на біржах і обманювати клієнтів.
Також скажу пару слів від спілкування з фахівцем, грубе і неодекватне спілкування, коли я потребував звязати мене з іншим фахівцем мені було відмовлено і вона закінчила розмову.
Друзі не рекомендую Приватбанк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2024, 13:34
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
natalia1muliar 19 серпня 2024, 12:07
14 серпня з моєї карти було несанкціоновано виведено 16000 грн на оплату рекламних послуг Фейсбук, хоча я не давала згоди на це, не була проінформована про ці оплати і взагалі нічого не знала! Оплати були проведені 8-ма однаковими платежами протягом 10 хв (о 08:51), а ПриватБанк про це повідомив через 4 години після цього (десь о 12:50)!!! Банк не заблокував платежі, не повідомив мене про підозрілі дії, не спитав дозволу, просто дозволив зняти кошти! При чому, що у мене був ліміт на оплату в інтернеті 2000 грн НА ДОБУ!!! ПриватБанк не зробив нічого, щоб зберегти мої кошти! Якби можна було прикріпити фото, я б показала вам все!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2024, 13:26
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anasta1987 18 серпня 2024, 16:36
Оператор Вадим надав допомогу дуже швидко, професійно, якісно, ввічливо. Рекомендую. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 17:11
Вітаємо.
Нескінченно можна дивитись на кілька речей і одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує оператора Вадима на нові звершення :)
Дякуємо, що ви з нами.
Андрій Терезюк 17 серпня 2024, 22:34
Банк пропонує отримувати виплати з GOOGLE AdSense (https://privatbank.ua/google-adsense), але не надає можливість зняти готівку у відділенні. При спробі зняти готівку банк просить надати документи про підтвердження коштів.

Отримую гроші я з YouTube монетизації. Я викладаю ролики на цій платформі, в свою чергу YouTube розміщує в них рекламні оголошення. Гроші за розміщення цих рекламних оголошеннях накопичуються в Google AdSense після чого з 21 по 24 число кожного місяця зачислюються на карту.
Google AdSense згідно публічного договору (https://www.google.com/adsense/localized-terms), а саме пункту 5 пояснює як відбувається формування коштів.

Цілий тиждень я намагався вирішити питання з підтвердженням документів як у відділенні ПриватБанку так і з допомогою «Допомога Онлайн» в додатку. Однак це зовсім не допомогло. Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти по swift платежах, квитанції з особистого кабінету google adsensе. Також, я написав заяву про походження коштів у відділенні ПриватБанку, однак це їх також не влаштувало.

Якщо звернутися до онлайн-ресурсів банку (https://privatbank.ua/uslugi-freelanseram), то видно, що вони визнають факт «підключення до публічного договору». Однак, під час спілкування з підтримкою банку, цей документ не вважається достатнім доказом.

Якщо ознайомлюватися з службою підтримки google adsense
https://support.google.com/adsense/answer/6025222?hl=uk
там є відповіді на ці питання:

1. У банку просять надати документ, у якому вказано призначення платежу. Який документ я можу надати?
Ви можете надати банку примірник Умов використання AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms). У розділі 5 («Платежі») зазначено призначення вашого платежу.

2. У банку просять надати примірник договору, укладеного між мною та Google. Де взяти цей договір?
Щоб отримати примірник договору з Google для представлення своєму банку, відвідайте сторінку Умов використання Google AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms).

3. Чи існує офіційне підтвердження платежу AdSense?
Так, ми надаємо квитанцію про оплату як офіційне підтвердження платежу. Щоб переглянути її, натисніть посилання про автоматичний платіж на сторінці Історія платежів

Відповідно до інформації ПриватБанку (https://pb.ua/short?240), я підпадаю під пункт «10. документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);»

Згідно з публічним договором AdSense та зазначенням у SWIFT платежі, де в полі 70: Remittance Information вказано «HONORARIUM» (що, як зазначено в пункті 10, є авторським гонораром), я маю надати ПриватБанку документ, що підтверджує походження коштів. Логічно, що вся необхідна інформація вже міститься у самому SWIFT платежі, і звіт по цьому платежу мав би бути достатнім.

Проте, банк каже що усі надані документи та заява не є достатнім доказом походження коштів, і пропонують написати в підтримку Google AdSense для отримання інших підтверджуючих документів, яких самих по собі не існує.

Залишається відкритим питання, яким чином після усіх наданих документів я маю підтвердити походження коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 9:59
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Кей 17 серпня 2024, 18:44
Предисловия вкратце: Главный мошенник вор в законе ПриватБанк, где СБ банка занимается налаженной схемой создания фейковых верифицированных аккаунтов на бомжей на биржи Бинанс. У вас продаётся актив, но оплачивает третье лицо где квитанция в банке на другую фамилию, агента СБ приватбанка, который выступает в качестве потерпевшего с жалобой что с его счёта списались деньги на ваш счёт и это следствие блокировки вашего банковского счёта. Этот потерпевший являеся вербованным лицом, которое на крючке как ранее учавствующее в криминальных действиях. И не под каким предлогом не может сдать свою крышу которая наступила на хвост следствию.
Теперь по существу: банк может ограничить ваш банковский счёт только по решению суда, или запроса следователя относительно криминального производства, точно также после обращения в банк следователем с официальным ответом, может быть сняты ограничения, на что следователь ничего ответить мне не смог избегая этот разговор.
После моих обращений в киберполицию и следствия я получил копию документа от ГУНП Луганской области. О том что документы следствия переданы Харьковскую область следователю, но официального ответа мне никто не дал и человек который меня информировал о ходе следствия отморозился.
После третьего моего официального обращения в киберполицию, мне сообщили что моя банковская карта ограничена следователем в рамках криминального производства. Которое открыто в Богодуховском отделении полиции № 1, но фамилию следователя и контактные данные я должен сам выуживать через сайт ГУНХ полиции для решения вопроса и снятия ограничений в банке,
№ 12024221050000158 криминального производства который не светиться как официально зарегистрированный в реестре.
Так как следователь отправлял в банк запрос на основании криминального производства о блокировке моего счета и это досудебное расследование, он так же обязан отправить в банк официальный ответ о фактах расследования так как уже выявлены фигуранты мошенничества! Но Лугаская ГУНП и первый следователь сбросили с себя полномочия и передали их в Богодуховское отделение полиции Харьковской обл. Где я связался со следователем и выяснил что он на протяжении двух месяцев ничем не занимался.
Повідомляю, що було створено повторне звернення до кіберполіції № 377480, яке було зареєстроване, але офіційної відповіді я не отримав більше місяця. Відповідно до блокування мого банківського розрахунку мною було подано заяву 16.05.2024 № 2350 в кіберполіцію. Офіційно відповідь я ні разу не отримав офіційну. Мене нікто не інформує про ході справи. В переписці через вайбер мені прислали тільки зареєстровану копію документа 15.06.2024 № 9261, де в реєстрі на сайті головного управління поліції я за номером його не знаходжу. Мені так же повідомили, що служба підтримки біржі Binance надала реквизити шахрая за запитом поліції, і поліція вже провела бесіду з особою, перевіреною на біржі, через яку було куплено замовлення. Підтримка ПриватБанку не реагує на копію відповіді поліції, яку мені надіслала поліція, а поліція не бажає відповідати та передавати дані до банку про розслідування та шахраїв. Так як це досудове розслідування і слідство в праві впливати на ситуацію розблокування мого банківського розрахунку, Прошу уточнити чому до цих пор не була відправлена офіціальна відповідь до Приватбанку і мій банківський рахунок все ще заблоковано? Як раніше я повідомляв, шахрайською схемою займається СБ ПриватБанку, реєструючи на біржі Binance Бомжів для отримання верифікованого облікового запису, а далі агент СБ ПриватБанку оплачує замовлення як від третьої особи, чим мотивують блокування розрахунку одержувача та безвідсотково користуються заблокованими коштами. Дані шахрая та лжесвідка, який під виглядом потерпілого звернувся до поліції, відомі!
Чому поліція не перевірила данні лжесвідка, який подав жалобу на мій банківський рахунок и що він є користувачем ОЛХ та його реєстраційні данні на ОЛХ, яка картка прив’язана до сервісу ОЛХ, який товар він оплачував? Також з його слів, як сплатив потерпілий сумнівні СМС протягом 15 хвилин? Як повідомив мене черговий при першому моєму зверненні до кіберполіції: потерпілий отримав СМС від ОЛХ про находження посилки та відразу сплатив через онлайн доставку ОЛХ,.
В процесі бесіди з слідчим Богодуховського відділення куди були сформованні матеріали, виявилось, що потерпілий не являється зареєстрованим користувачем ОЛХ і нову казку слідчий не зміг розповісти!
Засранці СБ приватбанку ніколи не змогли дати адекватної відповіді і відмовилися розмовляти зі мною, передаючи повідомлення через чат підтримки банку, переконуючи мене знову звертатися до поліції чи суду, чудово розуміючи що сума судових витрат більша ніж сума на моєму банківському рахунку. До листа додається копія зареєстрованої заяви, яку в чаті мені відправив Р. Ме…ський з головного управління Луганської нацполіції, та копія заяви до поліції з докладним описом ситуації. Також скріншоти моїх звернень та чатів чергового кіберполіції та служби підтримки ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2024, 9:48
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Щодо діяльності співробітників зазначимо, що відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства співробітниками Банку. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
Проблема вирішена
zata2019 17 серпня 2024, 15:22
Через додаток оплачувала комунальні платежі, зокрема за користування водою, і банк вирішив заблокувати, через безпеку.Яка безпека??? Ви хвилюєтесь що я за воду плачу??? Позвонила на гарячу лінію, внятно ніхто не відповів ЧОМУ? Тільки як папуга про безпеку.про те що у відділення обновити дані, які дані?, моїх даних за майже 30 років там стільки накопилося, і скани паспорту і фото, і зліпки головиві,! Що комунальні платежі це вже ртзикові операцїї? дожилися.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 16:10
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
Проблема вирішена
Елена Иванова 17 серпня 2024, 14:54
29.07.2024г. мне с Райффайзенбанк Чехия на карту ПриватБанка отправлен междунароный перевод Swift в сумме 8000 чешских крон. Прошло уже более 1−5 рабочих дней, но перевод до сих пор мною не получен. Я неоднократно обращалась в отделение ПриватБанка, звонила на горячую линию, писала в чат ПриватБанка, но мне всё время отвечают одной и той же заученой фразой, что на Ваше имя перевод в банк не поступал. И никто даже не пытался разобраться в ситуации!!! Отправитель тоже неоднократно обращался в отделение, писал и звонил на горячую линию, на что банк-отправитель отвечает, что с их банка платёж ушёл, МТ103 чтоб отследить платёж они физ. лицам не дают, где завис платёж они не знают и ни чем помочь не могут. Что делать, куда жаловаться чтоб вернули деньги хотя бы отправителю, раз не могут доставить получателю? Райффайзенбанк говорит, что с их банка платёж успешно ушёл, а ПриватБанка говорит, что в Украину не пришёл, замкнутый круг получается. Куда делись деньги???
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 16:26
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок.
На жаль, за наданою інформацією SWIFT переказ на зазначену суму не надходив до нашого Банку.
Рекомендуємо зв'язатися з відправником для уточнення стану переказу.
Банк з якого здійснювався платіж може ініціювати запит на оновлення стану або розшук переказу.
rene23 17 серпня 2024, 1:51
Вітаю.
Ситуація наступна: я пенсіонер-жінка знаходжуся на окупованій території (тобто відвідати відділення банку не є можливим), робила процедуру реєстрації для відкриття пенсійної картки (для виплат), всі необхідні документи є (внутрішній паспорт старого зразку, ІНН, пенсійне посвідчення). При першій спробі у зв’язку з поспіхом (тому що не зажди є швидкісний інтернет), при подачі всіх документів я випадково сфотографувала 4−5 сторінку внутрішнього паспорту не свою, а мого чоловіка, тому що паспорти лежали поруч. І після цього система відхилила мою заявку, що логічно. Але було наголошую 7 спроб (!!!) протягом ДВОХ місяців і всі ці рази система відхиляє мої заявки без пояснення причин. Подаються документи належної якості, фото документів всі читабельні і гарної якості, просто, (як я думаю) це зв’язано с першою хибною спробою. Варіант того, що я роблю щось не так або фотографії роблю якось некоректно, або погане освітлення, тощо — виключено. Нам вдалося з ПЕРШОЇ спроби зробити всі ці дії і відкрити картку моєму чоловіку без серйозних зусиль. Ситуація патова, оператори в чаті нічим допомогти не хотять, були також створені заявки і надана інформація до технічного відділу, де я робила запис екрану зі своїми діями при реєстрації. Відповідь стандартна фото не тої якості, хоча всі вимоги додержані. Проблема виникає на останньому завершуючому етапі, коли вже вся інформація подана і всі фото документів прийняті, перед дзвінком оператора. Наголошую, що в процесі реєстрації фото яке не є читабельним при заповнювання анкети сразу відхиляється, і просить перефотографувати. В мене всі фото система приймає!!! Тобто проблема в системі прийому і опрацюванні моєї реєстраційної заявки, за всі 7 спроб (!!!) ми вже все перепробували. Зі своєї сторони могу точно запевнити, що всі надані мною фото і інформація були належної якості, бо інакше не змогла б після однієї з моїх невдалих спроб — зареєструвати свого чоловіка з першої спроби. ПРОБЛЕМА ТЕХНІЧНОГО ХАРАКТЕРУ зі сторони системи прийому і опрацювання заявки на реєстрацію. Для вирішення мого питання потрібен небайдужий і компетентний фахівець банку. Нажаль не можу отримати свої зароблені гроші, питання виживання. Дякую за допомогу. Слава Україні!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 10:02
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Vova3010 16 серпня 2024, 23:22
Ніколи не беріть авто в лізінг в Приватбанк. Виплатив авто і отримав усі документи на переоформлення у сервісному центрі на себе. В яке відділення СЦНАП я незвертався, навколо була лише одна відмова. Приватбанк перебуває в реєстрі боржників.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 9:51
Вітаємо. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Oleg285 16 серпня 2024, 22:43
Сьогодні 16.08.2024 Було заблоковано мою карту Приват я зателефонував в підтримку нащо відповіли мені що що шановний клієнт на жаль до банку надійшла скарга які було зараховано на вашу картку 08.08.2024 у сумі 4000 гр. на що я передивився свої платежи і не виявив такого платежу і числа.А виявив 09.08 2024 року.Це як розуміти і заблокували мені на 30 дні. В мене на іншій карті взятий кредит нащо я наголосив чи можна їх перекинути і погасити щоб не платити проценти, мені відповіли що ні!!! На карту яка заблокована приходить заробітна плата, а користуватись я не можу!!! І я так розумію що можна подати скаргу раніше скинути кошти і потім заблокувати карту!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 9:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝