Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Александр Скачков 8 жовтня 2022, 15:14
Любий комунальний платіж, чи сплата за мобільний або не проходить, або зависає і не проходить, а бо на перевірці (пишуть дві години, а на справді до тижня) висне.
Вважаю що така діяльність є диверсійною направленною на підрив економіки України.
Сподіваюсь що колаборантів з керівництва привату арештують та відправлять під трибунал!
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 17:17
Вітаємо.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше розібратися, коли перевірка тривала до тижня.
Полезный комментарий
SergeyNina 8 жовтня 2022, 23:03
1. Почисти смартфон от мусора и переустанови приложение приват 24 полностью вычистив все данные. Загрузи обновления безопасности если они есть. 2. При работе в Приват 24 не используй vpn, proxy, shadowsocks. 3. Уточни в чем проблема, может быть нужно попросить провайдера интернета дать тебе другой пул ip адресов если это возможно если это домашний интернет. 4. Пробуй уточнить причину где платёж проверяли неделю, может дело в смартфоне
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andrej1990 8 жовтня 2022, 12:58
В последнее время, очень часто не работают терминалы самообслуживания и банкоматы. Банкомат на выдубичах со стороны электричек не работает с января месяца.
На Чапаевке (Киев) ул. целина, магазин фора — часто не принимает терминал наличку, в метро также ситуация.
Банк катится к уровню Ощада
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 14:05
Вітаємо.
Нам шкода, що у вас склалася негативна думка щодо сервісів самообслуговування.
Якщо мова йде про банкомат у Видубичах за адресою ш. Залізничне, 59 — банкомат працює. https://privatbank.ua/map
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно інкасувати банкомати та термінали. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
Проблема вирішена
45414541 7 жовтня 2022, 21:02
Пішов з мамою відкрити кредитну картку в банку, черги майже не було, і все було добре, до тих пір, поки спеціаліст не запитала для чого мама відкриває картку.
Коли ми сказали що відкриваєм для того щоб зробити ЕЦП, спеціаліст почала розповідати, що якщо карткою не користуватись, то наче там буде зніматись якась плата. Це щоб Ви розуміли звичайна Універсальна картка. Тож у мене виникає питання, чому великі спеціалісти вводять людей в оману. На яку публіку розрахований цей цирк? Я то розумію з якою ціллю це робиться: змусити клієнта користуватись грошима з карти, чи поповнювати своїми, і давати заробити банку.Це було перше питання, а друге це хамовитість самих консультантів, як до нас, так до клієнтів які обслуговувалися поруч у сусіднього спеціаліста. Чомусь, не зрозуміло чому на це закриває очі керівництво відділення банку, або вони просто не в курсі.
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 9:47
Вітаємо.
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk
Що стосується питання якості обслуговування, ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше. Щоб уточнити деталі, написали вам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Анастасия Гончарова 7 жовтня 2022, 17:30
Сегодня,07 октября, пыталась снять в банкомате 500 грн. Банкомат их не выдал и написал, что ограничения по карте. Ок! Пытаюсь снять 400-то же самое. Захожу в приложение Приват 24, все мои карты заблокированы.Для ясности уточню, что у меня нет кредитов и долгов, только мои личные средства. На горячей линии написали, что блокировка в целях безопасности.Каких целях? Я стала клиентом банка два месяца назад! У меня в операциях только перевод денег отцу, получение денег от подружки и сама себе с другого банка перевела 4000, затем сняла их в банкомате. Ни интернет платежей не совершала, никаких больших сум не получала.Обратилась в отделение-попытались помочь разобраться, но не вышло. Причину блокировки они не знают, помочь разблокировать не могут.Итог: ожидайте 15 дней пока пройдётт проверка … А по результатам мы свяжемся с Вами. О каких результатах речь? Я не могу полузоваться СВОИМИ деньгами. Подожду чем все закончится и закрою к черту карты. Не была их клиентом ранее и не следовало становится!
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 18:31
Добрий вечір!
Обмеження тимчасово встановлено на картку відповідно до Умов і правил надання банківських послуг. Після проведення перевірки ви будете додатково проінформовані щодо подальшого обслуговування.
Проблема вирішена
Andrej1990 7 жовтня 2022, 12:38
Раньше открывал депозиты в долларах и евро, сейчас не разбериха. Закончился депозит в евро, решил его продлить, и планировал открыть новый (испытать нововведения). Через терминал самообслуживания валюту купить не можешь, в отделении ее нет (только для своих либо под заказ). Проконсультировался через приложение ПриватБанка как можно открыть депозит в валюте. Разжевали, вроде как всё понятно. Но на деле все Филькина грамота. Не работает покупка валюты под дерзит, пополнить тоже не реально. Только если есть наличная, тогда можешь пополнить
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 13:35
Добрий день!
Спосіб оформлення валютного вкладу з купівленю валюти з гривневих рахунків істотно не відрізняється від звичайного оформлення вкладу. В Приват24 достатньо зайти в меню «Сервіси» — «Депозити» — «Відкрити» і обрати вклад Стандарт з варіантом без дострокового розірвання на строк від 3-х до 12-ти місяців з валютою USD чи EUR. При відкритті вкладу для купівлі валюти треба обрати гривневу картку з власними коштами. У відділенні касир може продати валюту за її наявності з обороту. Замовлення валюти на відділення здійснюється під видачу готівки з рахунків. Замовлення під продаж не приймається.
На жаль, в заявці до відгуку не вказано даних, за якими ми могли б ідентифікувати вас, як клієнта банку та перевірити інформацію щодо вашої спроби купівлі валюти під розміщення її на депозиті. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити цей момент.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
11Taras 6 жовтня 2022, 23:38
Перевели з за кордону 400 євро, а я на рахунку бачу 390. Д відпоавника зняли комісію в тієі сторони, і ви являється цей банк зняв 10 євро за те що я є іх кліентом, і отримую гроші на іх карту. Ви взагалі совісті не маєте!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:51
Доброго ранку!
Ймовірно, що мова йде про SWIFT платіж, при відправці якого відправник обирає спосіб оплати комісії. Можливо, що частина коштів пішла на списання комісії. При відправці може бути обраний один з типів оплати комісії:
• тип OUR – комісію сплачує відправник;
• тип SHA – витрати відправника платежу оплачує відправник, витрати одержувача платежу – одержувач;
• тип BEN – усі витрати за платежем оплачує одержувач.
Комісія може бути утримана банком кореспондентом або відправник може відправити переказ зі сплатою комісії з тіла переказу, а не окремо.
Рекомендуємо перед відправкою ознайомитись з умовами та тарифами відправки з вашого банку та банків посередників, щоб у вас не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Діючі наразі тарифи на отримання SWIFT платежів наведені на нашому сайті: https://privatbank.ua/peverodi-swift
Зарахування:
З 01.04.2022 на Картку для виплат:
— гривневу – не тарифікується;
— валютну – 1% від суми переказу.
На картку «Універсальна» й поточний рахунок фізичної особи – не тарифікується.
Смачило Вікторія 6 жовтня 2022, 21:49
Доброго дня! У мене виникла неприємна ситуація з Приватбанком. Шахраї увійшли до особистого кабінету в Приват24 з шахрайського пристрою (невідома модель телефону, яка мені не належить), а далі переказали велику суму кредитних коштів на благодійну організацію. Я одразу зателефонувала до клієнтської підтримки за номером 3700, але нажаль працівники Банку навідріз відмовили в спробі повернути кошти. Оскільки втрачені кошти на рахунку благодійної організації, то я впевнена, що є можливість їх повернути! Я звернулась до поліції, зареєструвала звернення щодо шахрайських дій, тому що я не в силі погашати таку велику суму коштів. Нікому не рекомендую цей банк, котрий не заінтересований вирішити ситуацію та повернути кошти клієнта! Я завжди поважала Приватбанк і навіть хотіла в майбутньому відкрити вклад, також я отримую пенсію в цьому банку, але як виявилось — марно.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 9:48
Доброго ранку!
Для доступу в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
На жаль, у відгуці немає даних, які дозволили б вас ідентифікувати та перевірити інформацію, тому ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
bim2000 6 жовтня 2022, 17:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 71
Компанія KIWI.com шляхом SWIFT-переказу здійснила повернення мені коштів за не надані послуги. Приват заблокував данний переказ посилаючись на:
1) Постанову НБУ від 24.02.2022 № 18 тимчасово обмежена відправка міжнародних валютних переказів. Зарахування переказів працює в стандартному режимі, крім переказів з Росії та Білорусі. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
2) Постанова НБУ № 8 9. Уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб'єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки. Перелік додаткових документів (інформації) не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів (інформації)

Банк вимагає від мене надати інформацію про кінцевих бенефіціарів компанії KIWI.com.
Я запросив дану інформацію у відправника та отримав відповідь, що ця інформація є у відкритих джерелах та на сайті компанії. Банк в свою чергу наголошує, що цієї інформації їм не достатньо.
В результаті гроші заморожені в банку. Повернути гроші відправнику відмовляються, аргументуючи що має бути звернення відправника. Відправник же вважає, що всі зобов’язання переді мною виконав і гроші перерахував. Автоматичного повернення коштів наразі не передбачено.
Переказ було здійснено під час дії 0-вої комісії за переказ.
Дії банку нагадують шахрайство та затягування часу, щоб в результаті таки зняти з мене комісію за отримання переказу.
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 19:25
Добрий вечір!
ПриватБанк веде свою діяльність в рамках чинного законодавства та норм НБУ. Банк запросив у вас певні документи, щоб розглянути можливість зарахування переказу, однак, на жаль, запитуваної інформації не було отримано.
Проблема вирішена
AllaS1 6 жовтня 2022, 17:19
Обратившись в отделение проспект Дмитра Яворницького, 104, Дніпро, Дніпропетровська область, 49038, в очередной раз убедилась что сотрудники именно данного отделения не знают об основах корректного общения и клиент ориентированности. Вопрос был в оформлении карты для выплат. Ранее была зарплатная, сейчас для личного использования. Сотрудник отказала в оформлении аргументируя отсутствием пластика, и указала что Приват банк выдает КДВ только под зарплаты /пенсии. Я указала что для меня важно ее оформить. Так как хочу получить зачисление средств, на что сотрудник начал навязывать кредитную карту о тарифах которой я уже знаю. Больше всего меня расстроило отношение сотрудника (имени не помню), было слишком много вопросов о том какой перевод Я жду, зачем мне оформлять карту и так по кругу несколько раз. Я не стала дальше выяснять отношения. Обратилась просто в другое отделение Приват и спокойно оформила карту.
Прошу применить управленческие меры к сотруднику, так как такое отношение не впервой, и именно в этом отд.
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 18:37
Добрий вечір!
Наші колеги проведуть перевірку відносно описаної вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
Сергій Данилейко 6 жовтня 2022, 14:40
01.10.2022 о 09:52 знімав власні гроші в банкоматі (банкомат що видає до 200 купюр), двадцять тисяч гривень. Вставив картку, ввів пінкод, вказав суму і натиснув кнопку видача готівки. На дисплеї банкомату висвітилось «Отримайте ваші кошти», але купюроприймач так і не відкрився, картку також мені не повернув. Не відходячи від банкомату набрав на 3700, де оператор підтвердивив інформацію і сказав, що дійсно відбувся збій, кошти з рахунку списали, але банкомат їх не видав, тому система автоматично сформувала запит на повернення даної суми протягом доби мені на рахунок. Також я отримав повідомлення в приват 24 про сформований запит на повернення. На запитання, що мені робити оператор повідомив, що я можу йти від банкомату, а кошти мені повернуть.
На протязі 48 годин кошти мені не прийшли. Зателефонувавши в колцентру на 3700 мені повідомили, що в запиті відхилено, так як банкомат видав кошти і збій не зафіксовано. Після цього я декілька разів звертався з проханням детально перевірити інформацію з записом розмови з оператором та щоб передивились відеозаписи для підтвердження того, що коштів я не брав та зробив все як сказав оператор. На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили так як о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото вони не знають.
Виходить, що через їх некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). І в поверненні мені «остаточно відмовили» — зі слів працівника банку який мені телефонував.
До кого і в які інстанції мені потрібно звертатись для отримання власних коштів які я втратив через недбалість працівників банку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 16:15
Добрий день!
Ми уважно ставимось до будь-який спірних ситуацій та завжди готові піти назустріч клієнту. Це ж стосується і ситуацій, коли кошти були списані з картки та не видані банкоматом з технічних причин.
Профільні фахівці розглянули вашу заявку на повернення коштів. Важливо розуміти, що будь-яке рішення по такій заявці, позитивне воно чи негативне, не приймається випадково, а завжди спирається на інформацію, отриману при перевірці фахівцями. При знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. На цю інформацію спираються фахівці. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
avantoffer 6 жовтня 2022, 14:13
Видана нотаріальна довіреність, довірена особа звертаеться у відділення для зняття валюти з рахунку.
Передумови
1. Готівка замовлена та доставлена у відділення власником
2. Доручення надане банку заздалегіть
Причина відмови
Звернення 1 — вимагають підтвердити факт родинних звязків. WTF?
Звернення 2 власником в чат — заявка була створена юристам банку на переказ коштів, переказ можливо родичам…
Звернення 3 — повторно подали у відділення заявку на зняття готівки
Звернення 4 — отримали відмову «Официальный ответ они могут дать только на письмо от тебе. Приват ссылается на постанову НБУ от 02.01.19 пункт 118»
Звернееня 5 —
колцентр: Не видали бо замовлення готівки може бути лише на того, хто знімає. Зробіть замовлення на довірену особі
власник: Так банк не приймає заявку на довірену особу, бо в неї на рахунку немає валюти
колцентр: то переведіть їй на рахунок або покладіть
власник: так вона ж не рожич, як я переведу, і мені потрібно зняти, а не класти
колцентр: то приходьте самі

Від себе, буде неприємно читати
На останні 5 років укр банки все частіше дивляться на клієнтів як на лайно, все частіше забувають про цінності приватної власності, чхати хотіли на закони та крутять ними як хочуть, а закони про фінмон дозволяють навіть відьом малити, отримують шалені прибутки.
Куди поділися кваліфіковані менеджери та персонал? Закрили стільки банків, на ринку повно робочої сили, а постійно доводиться стикатися з якимось недалекими особами\новачками яких найняли з дна ринку на мінімалку.

Хочеться побажати банку побільше дропів та неповернень, бо на надійних клієнтів воно не заслуговує.
А ще дуже шкода людей, які гинуть захищяти «таку систему» та таке відношення державного банку до своїх клієнтів.
Та даже прикро що ті приференції, які мають лайно-банки ніколи не дозволять розвиватися в масштабі нормальним приватним банкам, і жодні порядні іноземці в наше рідне лайно не полузіть
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 14:55
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації за ситуацією.
Проблема вирішена
volodymyr2004 6 жовтня 2022, 13:36
Ще 8 вересня банкомат Приватбанку, що знаходиться за адресою м. Львів, Шевченка 60 (Сільпо Семицвіт) списав суму, проте готівки не видав з повідомленням «Зверніться в банк який видав картку».
Мій банк («Universal») подав заявку, проте в Приватбанку її не погодили. Станом на сьогодні (6 жовтня) заявка на розгляді у платіжній системі.

Скільки приблизно триває повернення коштів в таких випадках? Чому так довго повертаються кошти, хто відповідає за збитки?
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 14:51
Добрий день!
Ми в жодному разі не прагнемо створити незручності, як нашим клієнтам, так і власникам карток інших банків, які користуються нашими послугами. За правилами міжнародної платіжної системи (МПС) в подібній ситуації регламент оскарження складає до 120-ти днів. Зі своєї сторони ми максимально оперативно відпрацьовуємо запити коли вони до нас надходять.
Щоб перевірити, чи дійсно до нас вже надійшов запит відправлений вашим банком ми звернулись в приватному повідомленні та уточнили додаткову інформацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
SW V4ko 6 жовтня 2022, 1:00
Популярність банку видно по відгукам. Користуюсь послугами більше 10 років і був завжди задоволений. Але у травні цього року, під час дії воєнного стану, через мобільний додаток помилково оформив строковий депозит у значній сумі на 12 місяців під 6%. Звернувся до банку з заявою про скасування договору на цей депозит — отримав категоричну відмову. Мовляв; -договір з клієнтами, це святе. А те, що я залишився без доступу до власних коштів, які за такої інфляції через рік знеціняться вщент, — їх не турбує. Маю декілька голд карток, але вивів з них майже всі кошти. Може й пенсійну закрию. Клієнти банку-живі люди. Поважайте людей і клієнтів буде більше.
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 9:36
Вітаємо.
За рахунок того, що договором по депозиту не передбачено дострокове розірвання, по ньому діє найвигідніша ставка.
Тип договору обирається на етапі оформлення депозиту, при цьому вказується інформація про неможливість розірвання такого договору.
В той же час, можливість анулювати договір є в день відкриття шляхом розірвання вкладу, якщо вклад відкритий з картки — операція анулювання договору проводиться як стандартне розірвання депозиту. Кошти повертаються тільки на ту ж картку, з якої відкрито депозит.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dobro1221 5 жовтня 2022, 22:44
Охотится на покупателей на олх! Не отправляйте никаких предоплат! Мошенник 4149499111513188
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 9:36
Вітаємо.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
ichua 5 жовтня 2022, 21:59
21.09.2022 відправила синові переказ з найкрупнішого банку Чехії, маю документи, що підтверджують транзакцію. Сьогодні 04.10 вкотре отримала від служби підтримки swift-переказів інформацію про те, що «переказ до них не надходив»! Третій тиждень мене ганяють від оператора до оператора, які навіть не читають текст повідомлень, не дивляться документи, що додаються, а тупо повторюють «що нічого не отримали, не бачать, не можуть перевірити, відслідкувати…тощо. В умовах, коли Україна звертається до всього світу по допомогу, і уряд Чехії всіляко підтримує українців, Приватбанк просто викликає огиду таким відношенням до своїх громадян та робить дурня з банку-відправника, змушуючи через день ходити до відділення. Тепер я добре розумію, чому тиждень бігала по місту, щоб знайти банк, який береться за перекази до України. Багато банків просто не хочуть з нами співпрацювати, бо це страшний головняк! На третій тиждень з’ясувала, що Приватбанк забажав уточнення «призначення переказу», «соромлячись» запитати про це у відповідях на мої повідомлення і повторюючи мантру про «нічого не отримували». Ну звичайно, переказ від матері синові вимагає суперуточнення, це ж не мільйон доларів для хабаря. Там уточнення не треба, все «договорєно». Так навіть і після уточнення гроші все ще не зараховані на картку синові. А у нас спливає термін для оплати за університет! Особисто наша родина в цій війні втратила житло, батьків, кота…Скільки можна знущатись над нами, негайно вимагаю припинити це лайно!
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2022, 9:36
Вітаємо.
Так як платіж не надходив, як відправнику, вам необхідно звернутись до свого банку та перевірити стан переказу і запити банків кореспондентів.
Проблема вирішена
Oleksii Alexey 5 жовтня 2022, 16:31
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ентузіастів, 4
3 октября 2022 года я пришёл в отделение «ПриватБанка», находящегося по адресу: г. Запоржье, ул. Энтузиастов 4, чтобы открыть депозит.
Подошёл к кассе для того, чтобы пополнить карту для депозита.
Дал кассиру «Ірина Под’яча» 50 000 гривен!
Она пересчитала деньги и сказала, что комиссия будет 100 гривен.
Я ответил, чтобы я не хочу платить никакие комиссии и чтобы мне вернули мои деньги!
На, что кассир ответила, что уже перевела мои деньги и операцию нельзя отменить.
Я начал настаивать, чтобы мне чернули мои деньги, кассир отказывалась.
Согласие оплатить комиссию я не давал, ничего не подписывал.
Я позвонил на гарячую линию, ответила Оксана.
Я рассказал ей, что произошло.
Оксана ответила: — «Нет жодного платежа. Платежи, которые проводятся в кассе кассиром могут быть скасованы или подтверждены»
— Я — «Кассир говорит, что не может отменить»
— Оксана -" Кассир может образаться к специалистам техн ческой поддержки.
Платежа ещё НЕТ!"
Через время, Оксана сказала, что деньги уже зашли на карту и верну ть мои деньги они могут, ещё раз сняв комиисию.
Я подал жалобу. N 15711292.
Что кассир «Ірина Под’яча» не предупредив меня, что будет снята комиссия, с которой я был не согласен и требовал вернуть мои, сначала перевела мои деньги на карту и только потом сказала мне, что комиссия составляет 100 гривен.

Ранее я открывал депозиты и не платил никаких комиисий внося деньги в кассу для открытия депозита.

Когда у человека забирают его собстветвеность без его согласия, это называется — ГРАБЁЖ!

Так как это вина кассира и (или) службы технической поддержки «ПриватБанка»

Требую «ПриватБанк» вернуть мне мои 100 гривен!
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 18:36
Вітаємо.
За результатом розгляду вашого звернення бачимо, що вам була доведена інформація щодо комісії в 0,2% перед проведенням операції, та запропоновано провести операцію в терміналі без комісії. В зазначеній ситуації комісія поверненню не підлягає.
Додатково з вами зв`язався наш співробітник в телефонному режимі.
Інформація щодо тарифів також доступна на сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Поповнення картки:
— У касі: власник картки (з наявністю та без картки) – 0,2%, мінімум 5 грн.
— Через термінал самообслуговування: з карткою – не тарифікується.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natali777nata 5 жовтня 2022, 14:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Білоруська, 10/18
05.10.2022 Я прийшла до відділення банку, який знаходиться за адресою Білоруська 10/18 щоб забрати замовлені кошти, проте о 13 год. 12 хв. одна із співробітниць банку сказала покинути відділення у зв’язку з повітряною тривогою. Проте тривога була ЛИШЕ у Київській області.
Я зателефонувала на гарячу лінію приват 3700, де оператор ІРИНА 292465 повідомила мені, що у зв’язку з тим що існувала загроза життю і здоров’ю співробітникам та клієнтам банку, відділення було зачинено. Я пояснила ще раз, що тривога об’явлена лише Київській області, а не в місті Києві. На що Ірина повідомила, що Київ та Київська область це одне і те ж саме… Я перезапитала в неї ще раз, проте ця НЕЗДАРА почала говорити, що керівництво банку може самостійно регулювати роботу відділення в любий момент. Я знову ж запитала, що виходить, що в будь-яку секунду відділення ДЕРЖАВНОГО БАНКУ може бути зачинено за рішенням керівника відділення??? На що ІРИНА 292465 повідомила, що відповідно до (зверніть увагу будь-ласка) СТАТТІ 173 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ, вона вимушена покласти слухавку. І просто закінчила розмову.
В мене виникає запитання: це державний банк, чи шайка недосвідченого ***, яке мало того, що наживається за рахунок коштів простих людей, так навіть не в змозі відповісти на елементарні запитання!
Ганьба!!! Дно вИ просто дно цієї країни!
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 15:42
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Qwe333333333333 5 жовтня 2022, 13:30
Оформлять карту кредитную Приват банка в Харькове на героев трудада не успела глазам моргнить и готова так быстро я не ожидала сотрудновато банка вежливая на 1000 % побывала не в банке, а в доброй сказке все чесно никаких подводных камней все мне понятно и хорошо объяснили какие вопросы я звоню в службу поддержки на 3700 быстро отвечают очень вежливые и толковые операторы решила звонить чанекдоты чтобы поговорить и почувствовать себя в окружение мечты где с пониманием относится и помогут даже с семьёй так не разговаривали как с операторами вот это работники гдесли таких берут с какой реальности.теперь срок карты истекает надо продлеватьмы с большим удовольствием пошла бы в банк если бы не война нахожусь в италии.для себя отметила хоть весь мир ты обойти лучше банка не найти!
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 15:33
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 жовтня 2022, 15:59
Отзыв засчитан (на 06.10.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
4444ka 5 жовтня 2022, 13:27
Пишу випадок, який трапився зі мною. У четвер звернулась до банку з метою заказати сучасну картку з чипом. (вартість 100 грн, я згодна). Під час звернення до банку в мене 2 тижні тому була змінена сім карта. (Змінена на нову, не крадіжка, не загубила). Під час опрацювання з робітником мене тричі фотографували, актуалізовували мої данні, приходили смс на телефон. Мені запропонували додатково за гроші увімкнути послугу додаткового захисту від крадіїв. Я відмовилась. У п’ятницю доступ до Приват 24 було заблоковано. У Суботу я почала дзвонити на гарячу мережу, де мені відповіли: — ваш номер відімкнено від ваших карток. Коли я поцікавилася причиною, мені відповіли: — з вашого номера були шахрайські дії. (Я звернулася до оператора, та запросила чи може є якась переадресація з мого номеру — ні). Я запросила за останніх 2 тижні виписку за моїми телефонними дзвінками (де жодного разу не було викликів 3700, або інший номер банку). Повторно звертаюся, до гарячої лінії банку. Де мені відповідають: — за вашим номером були шахрайські дії, дзвонили на гарячу мережу… Я відповідаю: — в мене є усі мої телефонні дзвінки з цього номеру, ніхто не дзвонив. Чому мені заблокували картки? Відповіді так і не отримала, але дали пораду: підійти до банкомата та прив’язати номер телефону. Т.к. мені терміново необхідно скористатися грошима, я їду до Бучі до банкомата. Вставляю карту, ввожу пін код, ввожу номер телефону, ввожу останні 4 цифри з номера, який мені дзвонив… Нічого, скористатися грошима не можу…(Дзвоню повторно на гарячу мережу (вже на емоціях) розповідаю цей квест. Мені кидають посилання з метою ідентифікації, я намагаюсь зробити усе, що мені рекомендували — але нічого не виходить. Посилання не працює (ввожу номер телефону, код)Нічого не змінюється. Знову дзвоню операторам, розповідаю усю історію… А мені відповідають: банк вас заблокував і тепер можна розблокувати лише в банку з паспортом. У вівторок їду до банку в Ірпені, звертаюсь до кремезного співробітника з якою метою я сюди прийшла. Він встає, та веде мене до терміналу. (там вся та же процедура, що я робила у Бучі) з повною впевненістю, що він допоміг віддає картку. Я продовжую, що я все це вже робила, але це не допомогло. Він просить мене зайти до Приват24 — не заходить. Веде мене до свого робочого міста, і починаємо з’ясовувати обставини. Я в своя чергу, вже маю певне невдоволення, кажу: чому не було смс розсилки, що таке робить банк? Чому мене ніхто не попередив? Чому неможливо віддалено вирішити цю ситуацію? Та отримую пропозицію: — Ми можемо закрити прямо зараз Вашу картку.

Ніхто, жодного разу при спілкуванні зі мною не перепросив за ситуацію. Я вимушена була взяти кредит в іншому банку, щоб оплатити послуги які були заказані завчасно, але через блокування картки Приват вимушена була платити відсоток іншому банку.

І головне питання: — Чому мені так довго розказували, що мою карту намагалися взломати, і банк нібито допомагає в запобіганні шахрайських дій, коли банк самостійно її заблокував?
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 15:35
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
SlavaLeo 5 жовтня 2022, 11:30
ПриватБанк самий найгірший банк країни, мало того, що війна то вони ввели комісію за зарахування коштів на карту для виплат! Мені нараховують аліменти вже багато років, раніше комісія була 5грн і я якось не заважала, але коли в липні за зарахування коштів з мене почали знімати комісію 50грн це вже перебір, зняти кошти в банкоматі приватну також комісія, ви там зовсім вже знахабніли. Хочу відмовитись від цього горебанку!!! Нікому не рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2022, 13:50
Вітаємо.
Банк максимально орієнтований на підтримку клієнтів у цей нелегкий час.
Стандартна комісія за нецільове поповнення картки для виплат складає 0,5% від суми надходження.
З початком повномасштабного вторгнення банк прибрав цю комісію. Та з метою покриття витрат банку, поступово комісія відновлюється.
З 01.09.2022 складає 0,5% (та не більше 50 грн) від суми поповнення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝