×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Скарга! Приватбанк краде кошти клтєнтів!
Але Служба Безпеки все одно не відреагувала і списання автоматично продовжувалися по схемі (яка розписана у заявах № 2879621-ВБ від 09.06.2022р та № 2933957-ВБ від 15.06.2022р). І відповіді на мої запитання, які були прописані у заявах від банку я так і не отримала. Третю мою заяву -вимогу № 4093460-ВБ від 30−08−2022 р. до банку, було складено з урахуванням правових норм та статей ЦК України, Конституції України, Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», але на неї я теж мала шаблону відповідь і невиконання моїх вимог.
На три мої різні за змістом заяви до банку, я получила три однакові за змістом шаблонні відповіді. Що дає підстави на те, що банк, у особі Спеціаліст 3-го рівня по роботі з запитами клієнтів та держорганів ГО Рибалка Я. О., навмисне перешкоджає провести розслідування та виявити винних у справі списання грошових коштів шахрайським шляхом.
А цей вислів у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.» взагалі обурює мене як дієздатну людину, та рахую це приниженням моєї гідності і мого інтелекту. А також порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
Зразу заперечу у відповіді банку підстави відмови (п. 2.1.4.5.1 та п. 2.1.4.12.3 Умов договору) у поверненні коштів, так як я: — платіжний засіб та його реквізити я не передавала третім особам; — не давала розпорядження щодо списання коштів (не отримувала СМС-повідомлення з кодом та не вводила його), не передавала сім-картку третім особам; — мною одразу було повідомлено працівника банку про незаконне списання коштів.
Коли картки (через 15 хвилин) все ж таки вдалося заблокувати я вимагала оператора повернути мені кошти на рахунок та залишила заяву о шахрайських діях у телефонному режимі. На наступний день я звернулася до поліції та написала заяву. Розгляд справи ще триває і мабудь ще довго буде тривати! З боку провоохоронніх органів є теж багато порушень. Час йде, а гроші потрібні зараз! В таки часи наживатися на людях це просто нелюдсько!
Маю ще незаперечний факт того, що банк за вимогою клієнта повертає платежі. 21.09.2022 року був збій у системі ПриватБанку (не формувалась виписка з останньою транзакцією, а гроші з рахунку списувались), тому я подвоїла платіж на суму 769 грн, а коли через 17 хвилин додзвонилася до оператора, то мені через 7 хвилин один платіж відмінили без проблем! В мене чергове питання після цього до співробітників, чому під час шахрайських дій на мою вимогу повернути кошти на мій рахунок її проігнорували, і ця бездіяльність з боку ПриватБанку привела до таких збитків.
А 26.09.2022 року був мені від банка дзвінок у 17:34 на підтвердження входу у мій додаток до Приват 24, я звісно його скасувала і відразу подзвонила на 3700 зафіксувати цей дзвінок і прояснити з якого пристрою його зробили. І тільки 30.09. 2022 року оператор зареєструвала мою заявку у вхідну кореспонденцію вхідний номер 4803375-ВБ. Відповідь була така:
Фахівці АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатамирозгляду повідомляємо наступне.Дзвінок або OTP-пароль надходить на телефон в тому випадку, коли на сайті privat24.ua вводиться номер телефону клієнта. Ймовірно, що іншим клієнтом була допущена помилка вномері телефону, таким чином дзвінок чи OTP пароль надійшов на Ваш телефон.
Тобто пояснення із серії припущення! Тоді я в свою чергу можу припустити те, що якби я випадково нажала на одиницю (підтвердження входу), то зараз можливо знов могла залишитись без коштів. Тому що я не виключаю, що це може бути чергова шахрайська схема по заволодінню чужих коштів!
Після цієї ситуації я ще більше маю сумнівів щодо надійності ПриватБанку, чесності введення клієнтської бази, прозорості в діях, спрямованих на збереження клієнтських коштів в цілісності та безпеці.
Все написане можу підтвердити сканами документів!
Додам ще про нав’язування послуг: коли після погробування я пішла у відділення банку міняти картки, мені почали навязувати послугу захисту від шахрайських дій, та менеджер банку сказав, що якщо ця послуга в мене була підключена, то кошті мені би повернули без проблем! Цікаво виходить чи не правда? Про яку надійнісь може бути мова, коли клієнту не дають гарантій в збереженні його коштів без підключення цієї послуги!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦІЙ БАНК НІКОМУ!
Бачимо, що ваше питання було ретельно розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також слід зазначити, що для входу у особистий кабінет недостатньо лише підтвердження дзвінком, також потрібно знати статичний пароль від акаунту або ПІН код від будь-якої вашої карти ПриватБанку у випадку відновлення доступу.
Коментарі (14)
Ветхие купюры банкомата Приват
В будь-якому зручному відділенні ПриватБанку касир може прийняти зношені або значно зношені банкноти національної валюти для поповнення рахунків клієнта. У спеціалізованих відділеннях такі купюри можуть обміняти без обмежень на придатні до обігу або також прийняти для зарахування на рахунки клієнта.
Коментарі (2)
Не надёжный банк
25.10.2022. Ответ банка отрицательный. Банк требует погасить чужой кредит до 25 октября и в случае просрочки платежа будет начислять проценты на сумму задолженности. На чужой беде стараются нажиться.
Для проведення зазначених вами операцій необхідно мати доступ в ваш акаунт Приват24. Щоб увійти в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Радимо звернутись до правоохоронців, адже пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. За рішенням суду по факту шахрайства зі сторони третіх осіб банк матиме можливість для перерахунку заборгованості.
Коментарі (6)
якщо шукайте надійний банк, то приватбанк вас розчарує!!!
Бачимо, що карта не була заблокована Банком, ви можете користуватись власними коштами на картці і кредитним лімітом, який наразі доступний. У разі наявної заборгованості, власними коштами можна користуватись після її погашення.
Коментарі (2)
Приховані ліміти валютних p2p перекази понад норм НБУ
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На жаль, у відгуку відсутні дані за якими ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по вашому питанню. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Написати коментар
Шахрайство для пенсіонерів
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, заборонено передавати інформацію з обмеженим доступом третім особам, в т.ч. членам сім'ї.
Якщо бабуся не дієздатна і, відповідно, не може користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
Коментарі (7)
Оплата частями.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, Ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (8)
З того часу як банк став державним — є афери
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті при вході в Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Якщо ви не згодні з якимись операціями по рахунку, повідомте, будь ласка, деталі, ми допоможемо розібратися.
Коментарі (3)
Убрали русскую версию из приложения.
Я понимаю, что сейчас эта тема болезненная, но разве это повод нарушать права жителей Украины, которым удобнее получать информацию на родном для них языке и которых несколько миллионов? Открываем для начала Конституцию, где в статье 10 чётко указано «В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.» Где же тут защита и свободное использование? Кроме того, там же в статье 11 читаем:
«Стаття 11. Держава сприяє консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України.»
Где же тут развитие языковой самобытности «национальных меньшинств», хотя и смешно говорить о меньшинствах в данном случае?
Затем посмотрим на вышеуказанный закон. Там очень витиевато написано: «Комп'ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, що реалізується в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою та/або англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу.»
Но если подумать, то этот список языков не является ограничивающим, а описывает минимальные требования — либо государственный язык, либо английский, к примеру. Никакого запрета на использование русского я тут не вижу и это была бы прямая дискриминация по языковому признаку, о чём опять-таки в Конституции:
«Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси,… за мовними або іншими ознаками.»
Считаю, что ПриватБанк тут нарушает права миллионов своих пользователей, которым удобнее получать информацию на русском языке. Недавно тем же хвастался руководитель Монобанка. Именно по этой причине я отказался от открытия счёта у них.
ПриватБанк є державним українським банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови стало лише питанням технічного відключення.
Коментарі (16)
4 раз подряд оставил банк без денег
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (8)
Подлый способ выманить задолженность
Я являюсь клиентом приватбанка много лет, у меня там несколько карт и я привык, что банк надежный и свои обязательства выполняет. К тому же банк государственный. Но видимо война заставляет действовать разными методами.
У меня в Приватбанке оформлено 3 оплаты частями. За сентябрь 2022 года возникла просрочка по платежам. 03 октября звонит мне сотрудница приватбанка, в ходе диалога мы приходим к ней к соглашению, что если я погашу задолженность в течении пяти дней, то мне в приват24 придёт новый договор на реструктуризацию самой большой из оплат частей. Т. е. вместо 2500 грн в течении 7 месяцев, я буду платить 1250 грн в течении 14 месяцев. Я согласился. В обозначенный срок задолженность погасил. Но мне никакого нового договора не пришло. Ну думаю, может выходные, начну узнавать в рабочий день. В понедельник, в связи с ракетной атакой на нашу страну, до техподдержки дозвониться не удалось. Во вторник тоже. Поскольку срок очередного платежа подходил, в тот же вторник 11 октября поехал в отделение банка. Два оператора мне сказали, что этим вопросом не занимаются и нужно звонить в поддержку. Замкнутый круг.
Дозвониться удалось лишь в среду и тут вишенка на торте. Мне сообщили, что никакой реструктуризации нет, и на данный момент она невозможна. Один из операторов мне заявил, что я не должен был верить на слово звонившей девушке и что, когда новый договор не пришел, должен был побегать за банком с попыткой выяснить почему. Мой вопрос как это сделать, если «поддержка в укрытии наберите позже, а живые операторы в банке в данном вопросе некомпетентны», остался без ответа.
Как бы банально это не звучало, дело не в деньгах. А в методах выманивания денег, которыми часто пользуются аферисты и воры, входя в доверие. Но никак не может действовать банк подобного уровня. Верить ли после этого банку и быть ли с ним честным или же уподобиться их же методам? Ну тут каждый сам для себя выводы сделает.
И да, деньги банка, и я не отказывают от того, что они должны быть возвращены. Но я-то за язык никого не тянул и сам о реструктуризации никого не просил.
Сотрудница банка звонила с номеров: +380508309478, +380504631268
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (3)
Так втрачають клієнтів
От такий сервіс. Я намагався п’ять разів пояснити менеджерам банку що це повний абсурд і закликав зробити що-небудь, щоб встановити ліміт вказаний в декларації. Проте кожного разу отримував відмову, мовляв що технічної можливості такої немає і передати вони нікуди нічого не можуть. Ну що ж, так втрачають клієнтів.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Для збільшення ліміту видачі готівки в зазначеній ситуації необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. В той же час, обмеження не стосується безготівкових операцій.
Коментарі (2)
повний ідіотизм та непрофесіоналізм.
В назначений день трапився обстріл. Світла не було, відділення не працювало
Наступного дня, 11/10 теж обстріл. Після відбою тривоги я зв’язався зі службою підтримки, чи працює моє відділення, щоб нарешті забрати свої долари. І тут СЮРПРИЗ! Мені заявляють, що заявку треба робити ЗАНОВО! Заново — це за замовчанням не на «сьогодні». Обновити стару заявку мені відмовили. Хоча ж начебто по логіці замовлені мною долари лежать у відділенні. Більш того, коли я спробував створити заявку на 12/10, я це НЕ ЗМІГ ЗРОБИТИ — сервіс тупо не працює. Так звана «підтримка» заявила «спробуйте завтра». Замість того щоб поновити стару заявку, що зробила б кожна адекватна людина.
11/10 те ж саме — потрібного мені відділення тупо немає в переліку.
Сьогодні вже 12/10. НАРЕШТІ сервіс замовлення готівки запрацював. Роблю заявку на 13/10. Одразу після замовлення мені видає перелік моїх заявок, і О ЧУДО!!! першою в переліку стоїть заявка за 10/10 зі статусом «Підтвердженно»! То чого, питається, мені дві доби компостують мізки, якщо моя заявка дійсна?
Ну добре, пишу в чат, так і так, чи можу я використати стару заявку, яка наразі дійсна? Вгадайте що далі? Вони дають мені форму підтвердження заявки, де старої заявки вже немає. Випарувалась кудись, мабуть. Куди, невідомо, ніхто не розказує.
Я з них не зліз, так сказати. Далі копіпаст з чату
Б: Якщо кошти не забрані, то заявка скасовується
Я: 10 хвилин назад вона була дійсна
Б: Є тільки заявка на 2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Я: 10 хвилин назад мені показало, що є заявка за 10/10 зі статусом «підтверджено»
Я: шо ви брешете?
Статус заявки на замовлення готівки
Виберіть заявку:
2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Закрити вікно
Далі
Я: що це? нашо мені ця форма? 10 хвилин назад була стара заявка зі статусом «підтверджено»
Б: Пару хвилин, будь ласка.
Б: так, ви можете звертатись до відділення для отримання коштів
Я: Дякую.
Отже, як з’ясувалось, ніяких РЕАЛЬНИХ перешкод, щоб віддати мені мої ж кошти, не було. І мені тупо компостували мізки ось вже третю добу. І це під час війни, коли невідомо, чи буде завтра працювати банк.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
У разі, якщо не вдалось отримати кошти в запланований день, дійсно, потрібно сформувати нову заявку, адже такі замовлення не є безстроковими. Або ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі.
Коментарі (1)
проклятие украинца с пропиской в Луганской области, ныне проживающего в Польше
У разі, якщо адресу відправника вказано на непідконтрольній території, це може бути підставою для затримки платежу зі сторони банка-посередника.
Якщо ви маєте документи про іншу адресу проживання/перебування — договір на квартиру тощо — можна надати, для внесення правок.
Коментарі (4)
Неожиданная блокировка всех счетов
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Банк отказывается оформлять карту для социальной выплаты «Пакет малюка»
В своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк, будучи суб'єктом первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний здійснювати ідентифікацію і належну перевірку клієнта при встановленні ділових відносин або при проведенні клієнтом операцій, які того вимагають. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (1)
Проблема із отриманням переказу Remitly в приватбанк
Причому, як виявилось, переказати простіше, ніж отримати. Мені оформили переказ, під час оформлення вибрали Delivery method = cash pickup, Delivery location = privatbank.
Так як зараз повітряна тривога триває по півдня, черги до кас великі, а часто у касах немає готівкової валюти — щоб дарма не стояти в чергах декілька разів, я спочатку звернувся за допомогою в чат у приват24 і уточнив, як краще отримати переказ. Мені відповіли, що з цієї системою переказів приватбанк не працює. Я здивувався і запитав, а як же мені оформили переказ саме в Україну, саме cash pickup і саме privatbank, надали номер замовлення, в якогос статус «ready for pickup». Через декілька хвилин уточнень — дали посилання на https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov і з впевненістю сказали, що так як в списку немає таких систем, то отримати точно неможливо.
Будь ласка, чи можна отримати відповідь від спеціаліста приватбанка по переказам: як отримати переказ Remitly в Україні? Remitly — це ж не якась одноденна компанія ООО «Вектор». Є відчуття, що це саме співробітники допомоги в чаті приватбанку недостатньо проінформовані.
ПриватБанк не працює із зазначеним вами типом переказів, тому для уточнення інформації щодо того, які є способи отримання переказу за цією системою ми радимо звернутись в підтримку системи переказів, через яку було відправлено кошти.
Коментарі (7)
Приватбанк пробиває наступне дніще
даний тип платежу був дозволений НБУ до 23:59 30.09.2022.
така ж інформація була поширена Приванбанком
При спробі платежу в 23:05 (приблизно) операцію було відхилено.
після звернення в КЦ було з’ясовано, що банк імплементував обмеження як мінімум на годину раніше встановленого терміну.
таким чином я не зміг зробити трансфер, а тепер навіть не можу повернути кошти без втрати 0,5%-1%.
таким чином Приватбанк:
1. порушив распорядження НБУ щодо термінів заборони проведення платежів типу квазі-кеш
2. ввів в оману клієнта, розмістивши інформацію на своїх ресурсах, що не відповідала дійсності
3. не зробили сторно для 30000 грн. для мінімізації втрат клієнта, котрого ввели в оману
4. нанесли репутаційну шкоду своєму клієнту
Підсумок: з кожним новим керівництвом банк падає все нижче і нижче, хоча кожного разу думаєш, що це вже неможливо.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також додатково буде надана офіційна відповідь від банку на вашу пошту.
Коментарі (1)
Грубе ставлення зі сторони касира
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Мошенники. 4314 1402 0431 1242
Якобы вносят в систему «шлях» для кратковременное выезда. Развод.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зазначимо, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
Коментарі (1)