Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
YuliyaPfeffer 8 серпня 2022, 14:09
23.07 з моєї карти було проведено списання начебто за якісь комунальні послуги в той час коли я знаходилась в магазині і саме в ці хвилини розраховувалась за покупки. Коли добралась додому то помітила це повідомлення. Відразу почала телефонувати на гарячу лінію 3700 приватбанк. Це було не зовсім швидко, але нарешті коли я зв’язалась з оператором, то запитала, що за платіж пройшов з моєї картки. Оператор почав з«ясовувати який саме платіж мене цікавить? Для того щоб назвати точну суму та час я попросила хвилинку щоб зайти до кабінету. Коли я зайшла до кабінета, то була в шоці, а саме при розмові з оператором було проведено 6 платежів на суму майже 13000, після чого оператор начебто зрозуміла що це шахраї та нарешті заблокувала картку. Ввечері коли я зайшла на свою електронну пошту то побачила листа від Приватбанк, про те що не вірно було введено cvv код.
Чому банк не повідомив про не вірний код у додатку чи вайбер?
При перевипуску картки на моє запитання до оператора, чи повернуть мені мої кошти? Оператор повідомила вряд чи. Безпека банка взагалі не відреагувала чинним образом та чому за їх бездійство маю страждати я та втрачати Свої гроші. Дані по картки крім мене нікому не були відомі та сама картка на той момент знаходилась зі мною.
Вимагаю повернути мої кошти яки списані шахрайським методом
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:53
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Eld123 8 серпня 2022, 12:16
Хочу написать свой отзыв.Имела задолженность 38249, из них 31186- тело,7063 проценты. Вышла в просрочку, ПриватБанк подал в суд. Суд решил, что я должна заплатить только тело, а проценты нет. Но в переписке сотрудник приватбанка не признаёт это решение суда и пишет, что «не зважаючи на рішення суду» нужно оплатить и проценты.
Какой смысл подавать в суд ???
Я готова оплатить всё по решению суда.
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 14:29
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
KaterinaH 8 серпня 2022, 11:47
Хочу оставить отзыв о негативном опыте с работой Приват Банка.
Я совершила п2п перевод на карту Револют, но ошиблась в нескольких цифрах. Обратилась в поддержку (об этом хочу отдельно указать, связаться с поддержкой тот ещё круг ада), последовала рекомендации обратиться в поддержку револют. Револют попросил сделать запрос от банка-отправителя (то есть, приват банка) к ним. После чего, обратившись в отделение, мне дали квитанцию и сказали что никакие запросы, письма не отправляют. Я потратила много времени впустую. Мой убыток более 30 000 грн, что существенно для меня. Банку просто все равно на своих клиентов, такой вывод я сделала. Иначе не могу объяснить причину почему отказ в отправке письма
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 14:24
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
sergbs 8 серпня 2022, 9:44
Какой бы вкусный курс банк не поставил на обмен валют, прийдя в отделения банка НИГДЕ нет валюты, так зачем нужен курс обмена валют? Ну сделайте только покупку, уберите продажу
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 12:33
Вітаємо.
Купити готівкову валюту у відділенні банку можна за умови її наявності. В зазначеній ситуації ви можете уточнити її наявність в касі пізніше, або завітати до іншого відділення.
sashasav10 7 серпня 2022, 22:04
Закинув долари з своєї іноземної картки на свою валютну картку в приваті на загальну суму 1600 доларів. І без всякого попередження просто заблокували акаунт, заморозили картки і доступ до рахунків. Подзвонив на гарячу лінію, надав підтверджуючи документи, що проводив транзакції зі свого рахунку.
Сказали чекати до 180 днів, а це пів року. Вони там взагалі з глузду зʼїхали???
У відділенні нічим не можуть допомогти, кажуть дзвоніть на гарячу лінію. А там трубку ніхто не бере, автовідповідач говорить, що протягом 5 діб з вами звʼяжеться спеціаліст головного управління. А у приваті були всі заощадження та привʼязані виплати на картку. Тепер залишили без коштів на існування і ніхто нічим не може допомогти… Нікому не раджу зберігати гроші в приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 10:44
Вітаємо.
На жаль, в банку є негативна інформація, що обмежує ваше обслуговування. Виконати ваше прохання та зняти обмеження в обслуговуванні не має можливості.
Проблема вирішена
useridg 7 серпня 2022, 14:36
Нахожусь за границей, разбил смартфон, купил новый телефон и теперь не могу войти в Приват24, банк не присылает смс подтверждение, а без него войти не получается. Хотел помять подтверждение на пин, не верно ответил на вопрос оператора по данным из анкеты (прошло несколько лет с момента заполнения ее) сказали верификацию не прошёл обратитесь в отделение банка. Нахожусь в Европе на заработках, а Банк предлагает вернутся в страну для посещения отделения. Неужели нельзя верифицировать по фото или видео.
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2022, 17:22
Вітаємо.
Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти. Тому, просимо віднестись з розумінням такої перевірки.
В зазначеній ситуації ви можете повторно звернутись в чат та пройти верифікацію.
Svets86 6 серпня 2022, 18:34
Доброго дня. Нам обмежили перекази з кредитної картки на інші картки, нам і всім нашим знайомим. Без пояснень. Ми знаходимося на тимчасово окупованій території, мабуть, співробітникам банку невідома ситуація або роблять це навмисно. Люди на окупованих не мають доступу до терміналів та не хочуть брати рублі, а хочуть користуватись гривнями та підтримувати економіку України, в магазинах можна переводити з картки на картку, щоб купити хоча б їжі, але банк вирішив, що людям на окупованих можна забути про гривні та користуватись рублями. Я клієнт банку 15 років. Всі кредити (а їх було багато) виплачені, всі товари на виплат успішно оплачені, вважали банк найкращим. Навіть в окупації ми не збираємося «кидати» банк, а стабільно закриваємо нестачу кредитних коштів, витрачаємо знову та знову поповнюємо. І тут раптом банк забороняє транзакції. Замість того, щоб підтримати людей. Це саботаж та антиукраїнська діяльність. Ганьба вам, вперше за 15 років таке кажу. Антиукраїнський банк.
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2022, 11:17
Вітаємо.
Через війну банк був змушений змінити правила користування кредитним лімітом на вашій картці.
Нові правила:
— обмежено зняття готівки з кредитних коштів у касах і банкоматах;
— обмежено перекази між картками з кредитних коштів.
Розраховуватися в магазинах і Приват24 (поповнення телефону, оплата рахунків, комуналки тощо) можна, як і раніше, у межах встановленого ліміту.
Розпоряджатися власними коштами на картці ви можете, як і раніше, без обмежень.
Переглянути інформацію щодо обмежень можна в додатку Приват24. Для цього в меню «Гаманець» потрібно вибрати картку й натиснути на неї.
Щойно ситуація стабілізується, обмеження буде знято. Ми поінформуємо вас про це додатковим повідомленням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YanaKalashnikov 6 серпня 2022, 15:58
05.08.2022 р о 22:09 прийшло повідомлення на телефон, що з моєі картки списалися кошти в розмірі 298,32 дол, на якусь оплату послуг ВРАЧИ Yaoanmei Clinic, кошти списались без мого відома, без підтвердження. Ліміт по карті стояв менше списаної суми
Прошу допомогти вирішити це питання, и повернути мені мої кошти будь ласка.
Також передала звернення до поліція, про шахрайське списання особистих коштів
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 17:58
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Андрей Сергиенко 6 серпня 2022, 15:34
Случайно отправил деньги клиенту приват банк с другого банка, в моем банке сказали решайте с приватом, приват отморозился сказал решайте сами с получателем, получатель деньги не может вернуть так как заблокировали карту и получается подарил деньги и вернуть не могу
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 17:19
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sunever 6 серпня 2022, 13:52
Приватбанк тут прислал уведомление, что запускает новую акцию. А Приватбанк помнит, что до войны была другая акция, которая закончилась, а потом Приватбанк положил болт на выплаты по ней?
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 14:41
Добрий день!
На жаль, інформації у вашому відгуці недостатньо, щоб розібратися в ситуації. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, по яку акцію йде мова.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 серпня 2022, 19:05
Відгук не зарахований (на 08.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Світлана Ніколенко 6 серпня 2022, 13:40
Сьогодні помітила, що з моєї картки зникли 1000 грн. Зайшла в Приват24 і побачила, що грощі зняті 05.08.2022 року о 00.00. Я зняти готівку в цей час не могла (коменданська година, ніч) і цього не робила. То хто ж зняв готівку з карти? Спробувала з’ясувати через чатбот, але там написали, що для мене немає часу, бо вони зайняті ВПО, а мені запропонували знайти своє питання серед запропонованих. Але там такого питання і способів його вирішення немає. Сьогодні шукала по місту Суми працюючі відділення банку і не знайшла. У суботу та неділю всі закриті. Допоможіть, будь ласка, з’ясувати питання та повернути гроші. Чекаю на відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 14:36
Добрий день!
Як ми бачимо, ви вже розібралися в даній ситуації. Зверніть увагу, що більшість питань можна вирішити без відвідування відділення. У нас працює цілодобова підтримка чата на сайті: https://privatbank.ua/, або можете зателефонувати по номеру 3700, де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
З повагою, ПриватБанк.
Natalynat 6 серпня 2022, 11:13
Утром 1 августа интернет-магазин «Каста» перевел мне 640 грн. за возврат товара на мою карту Привата. Деньги я не получила и позвонила в банк, сотрудник которого сказал, что магазин неправильно оформил возврат. Связалась с магазином, ответили, что все процедуры соблюдены. Позвонила спустя время снова в Приват (3700), без толку: деньги видят, они есть, но почему-то не переводят в уже конфликтной ситуации, хотя робот-автоответчик утверждает, что деньги, переведённые вам на карту сразу поступают)). 5 августа написала в банк, но денег до сих пор нет на карте. Такое хамское отношение вредит и интернет-магазинам.
Общаются вежливо, но проблема не решается, поэтому ставлю две звезды, главное-решить проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 12:29
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Savchella 6 серпня 2022, 10:25
Не бросайте деньги, мошенник
Заказ товар с группы BMw, теперь морозиться (
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 11:30
Добрий день!
Вказана вами картка не належить ПриватБанку. Радимо вам звернутися до правоохоронних органів.
Sstanislav 5 серпня 2022, 22:51
Я є клієнтом банку вже не один рік. Маю зарплатну та пенсійну карти. Мені заблокували карти, та вхід до Приват24. Зараз знаходжусь на тимчасово окупованій території. Зв’язку не має. Прийшлось залізти майже на дах, щоб додзвонитися на номер 3700. Оператори всі були зайняті, відповідь була, що зателефонують протягом 5 днів. Звичайно сидіти 5 днів на даху, ловити зв’язок це не можливо. Тому я відвідав Мелітопольське відділення (черга просто величезна) Де мені сказали спілкуватися он лайн з консультантом. В процесі спілкування виявилося, що заблокували картку через те що був проведений фінансовий моніторінг. У переписці прозвучало, що причиною є переказ коштів мені від якогось шахрая. Я чітко знаю, що мені ніхто кошти не переказував, надходження були лише пенсія і з/плата (остання за квітень). Це мене дуже здивувало. Пояснень від мене ніхто не вимагав, як це робиться під час процедури фінмоніторінгу. На моє запитання як мені бути, що робити, відповіли, що я повинен звернутися до поліції! Чому до поліції? Звичайне відділення поліції цим не займається, це зрозуміло. Але пояснень від оператора не було. Я повторив, що знаходжусь на тимчасово окупованій території, виїхати до найближчого відділення поліції не можу, це не дешеве задоволення, тим паче, що не можу отримати пенсію, та й здоров’я у майже 70років не те, що б перенести кілька добовий переїзд з Василівка до Запоріжжя. Прошу надати мені роз’яснення що до блокування моїх карток. Чому неможливо прояснити цю ситуацію в відділеннях, які працюють на цій території? Тим паче що це якась помилка. Як отримати мені випуску з рухом коштів за 6місяців? Я вважаю, що це можливо зробити у працюючих відділеннях, замість цього мене жбурляють туди-сюди, без конкретних пояснень.
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2022, 9:53
Добрий ранок!
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами. Рекомендуємо вам звернутися до них.
Отримати офіційну відповідь від банку щодо даної ситуації ви можете, подавши запит на адресу вхідної кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
ABbank 5 серпня 2022, 17:56
Вначале войны снял деньги с кредитной карты, т.к. в одно мгновение стал вместе с семьёй ВПО и надо было снимать жильё в др. городе, где нас так радушно приймали співчуваючі співвітчизники, піднявши аренду в три рази. В июле занял деньги (10 000 гр) и положил на счёт, чтобы меньше платить огромные проценты по кредиту. А вчера зашёл в приложение и сразу увидел, что с карты украли 7000 и хотел сообщить в банк про взлом, но порывшись в Приват 24 обнаружил уведомление, что ПриватБанка урезал кредит на 7000 гр. Т. е. просто украл деньги, которые сам же и дал, зная о том, что человек беженец, без жилья и живёт на средства Е-допомоги, оформленной в ихнем же банке, т. е. на 2000/мес. вместе с родственником инвалидом. Скриншоты с балансом, до самовольного снятия средст банком и после, могу скинуть если есть для этого нужное поле в комментах.
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 18:25
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає індивідуально для кожного клієнта, аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою «Універсальною».
З повагою, ПриватБанк.
Klient1711 4 серпня 2022, 21:49
Столкнулась с неприятной ситуацией.
Для корректировки документа, подписалась на приложение, которое мало того, что предоставило некачественную услугу, так еще и списал 25 долларов спустя 14 дней, а Приват банк позволил списать эти средства без подтверждения и при установленном лимите интернет-оплаты в 220 грн.
После звонка в Приват банк, консультант Максим предложил заблокировать карту, но это единственная карта, которой могу пользоваться за границей. Доводы о неподтвержденной операции и лимита на него не имели никакого действия. Поняла, что дальнейшее общение не даст результат.
Но, при втором обращении, общалась с консультантом Дианой, которая подсказала несколько вариантов решения проблемы, оформила заявку на возврат средств, предупредив, что ожидание решения 120 дней.
После разговора в течении 5 минут деньги были возвращены.
Это говорит о том, что в Приват банка есть опытные сотрудники, которые могут помочь. И хотелось бы, чтобы таких было больше. Огромная благодарность Диане.
Приватбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 10:16
Вітаємо!
Дякуємо вам за відгук.
Оплата в інтернеті може бути проведена, якщо дані картки були коректно введені на сайті. Операції без додаткового підтвердження можливі в тому разі, якщо після введення реквізитів картки на сайті ви зберегли їх та дозволили подібні списання, наприклад, для оплати підписки. Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
Платіж може бути проведений у зв’язку з тим, що сайт вважається довіреним. В цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Раді, що ваше питання було успішно вирішено.
До речі, ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
fedorsumkin 4 серпня 2022, 10:56
Примерно 2 года назад с большой радостью закрыл все, абсолютно все счета в этом недобанке — и физические и ФОП. Ничего не должен, ничего не прошу.
Неоднократно просил и письменно и устно не звонить и не предлагать услуги. Мало того, просил удалить мои данные из их базы данных. Ибо надоедливость и упоротость сотрудников недобанка Приват доводила до того, что приходилось матом ругаться. Хотя я их сразу предупреждал, что одно упоминание об этом банке вызывает яркие отрицательные эмоции и если они будут упорствовать в донесении до меня какой-то афигенски классной «пропозиции» я, не взирая на личности буду посылать подальше.
Вроде успокоились. Но раз в полгода-год приходит СМС о том, что они разблокировали мой счёт ФОП и я могу им пользоваться. Попытки дозвониться по номеру 3700 и выяснить что это за фигня к успеху не приводят — видимо внесли в черный список.
И тут сегодня звонит девушка и начинает мне опять что-то впаривать. Я её спокойно и честно предупредил, что у меня Приват вызывает крайне отрицательные эмоции вплоть до словесных оскорблений. Она выслушала и стала настаивать на своём монологе. Я начал закипать и ещё раз предупредил. Но эта упоротая продолжала мне втирать ДАЖЕ НЕ СЛУШАЯ ЧТО ЕЙ ГОВОРЯТ! То есть тупо проговаривала текст. Попытка дозвониться по номеру 3700 опять не принесла успеха — они тупо не перезванивают.
Неуважаемые сотрудники недобанка, вы что там, решили меня пранковать? Или подставлять своих новых сотрудников?
@НБУ, если есть тут сотрудники, прошу считать это официальным заявлением.
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 13:03
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що для вирішення питання вам довелося вже публічно звертатися до банку.
Ми відключили для вас рекламні пропозиції, але, на жаль, технічно це можливо зробити тільки на пів року.
Якщо ви захочете продовжити блокування, ви зможете зробити це за зверненням до підтримки за будь-яким доступним каналом.
Проблема вирішена
Ihor2022 3 серпня 2022, 16:06
Пишу історію з початку — в травні була трамва, намагався створити заявку по страховій події — в он-лайн версіі це зробити не можливо — не заповнюються поля договіра та телефону, створили заявку через допомогу онлайн, зафіксували заявку для вирішення питання створення заявок — питання й досі не вирішено.
В липні настала страхова подія по страховці Страхування здоров*я. Знов теж саме — заявку створити не можу в приват 24, по чату створили заявки — в історіі іх не бачу. 10 дзвінків на 3700, безліч звереннь в чат — успіху 0. Потім потрібно прикрипити документи до заявки котрих я не бачу у своій історіі, звернувся знов до чату — надіслав, прикрипити в чаті теж не змогли та розповідають мені, що я це можу робити сам через приват 24, де функція не працює. Залишив заявку 5739243 від 29.07 щоб нарешті виписку передали до страховоі, бо страхова чекає тільки документи через приват, термін розгляду заявки не призначен, сьогодні 3.08 — норм ще в роботі, коли буде вирішене питання відповіді — 0, конатакти керівника напрямку в чаті не надають. 2 скани передати в страхову — це дуже важка робота, напевно місяць часу потрібен, я вже мовчу про вирішення питання з самостійним створенням заявок в приват 24 — з травня вирішення питання 0.

Загальний відгук — підтримка он-лайн «футбол», у операторів не має мотиваціі вирішити питання, а є тільки «відфутболити».

Страховкою користуюся всією сім*єю, після виряшення поточного питання — розірву договора, іх в мене 4, та більш нікому не рекомендую вестися. Добре продати функцію, якою потім у тебе не буде можливості скористатися! Оцінка обслуговування — ставлю 1 бо немає -1 чи -2!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 17:17
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Huchak 3 серпня 2022, 8:52
Працівники (зокрема окремий спеціаліст) на регулярній основі дозволяє собі підвищувати голос, грубити та без поваги спілкуватися з клієнтами.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:18
Вітаємо.
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 серпня 2022, 15:01
Відгук не зарахований (на 06.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bogir 3 серпня 2022, 8:24
Після «необгрунтованої» скарги третьої особи в мою сторону, Приват банк заблокував мою карту. Але при виясненні обставин, її в швидкому порядку розблокували, протягом робочого дня. Дякую за оперативність.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 10:16
Ми поруч 24/7 :)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝