Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Natashava 14 жовтня 2022, 15:57
Якщо коротко по справі: 02.06.2022 року списання коштів з моїх карток відбувалося, коли я додзвонювалась або вже розмовляла з оператором ПриватБанку. Є докази (скан моєї телефонної книги, та докладний опис у Заяві № 2879621-ВБ від 09.06.2022р, також індивідуальна виписка руху грошових коштів за часом) та що це було зроблено з допомогою якоїсь автоматичної системи за участю банка або розголошення банківської клієнтської інформації третім особам зі сторони співробітників банку. Є підстави так вважати, тому що після двох списань без підтвердження, був дзвінок з банку на списання суми який я СКАСУВАЛА!!! (Після чого зрозуміла, що щось відбувається з моїми рахунками я зайшла до банку з комп’ютера, та намагалася зв’язатися з операторами і через онлайн допомогу, так як в телефонному режимі був довгий процес дозвону до оператора.) Я була у стресі, так як не очікувала, що відповіси на дзвінок з ПриватБанку та підтвердити вхід, зможу втратити всі свої грошові збереження за десять хвилин!
Але Служба Безпеки все одно не відреагувала і списання автоматично продовжувалися по схемі (яка розписана у заявах № 2879621-ВБ від 09.06.2022р та № 2933957-ВБ від 15.06.2022р). І відповіді на мої запитання, які були прописані у заявах від банку я так і не отримала. Третю мою заяву -вимогу № 4093460-ВБ від 30−08−2022 р. до банку, було складено з урахуванням правових норм та статей ЦК України, Конституції України, Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», але на неї я теж мала шаблону відповідь і невиконання моїх вимог.
На три мої різні за змістом заяви до банку, я получила три однакові за змістом шаблонні відповіді. Що дає підстави на те, що банк, у особі Спеціаліст 3-го рівня по роботі з запитами клієнтів та держорганів ГО Рибалка Я. О., навмисне перешкоджає провести розслідування та виявити винних у справі списання грошових коштів шахрайським шляхом.
А цей вислів у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.» взагалі обурює мене як дієздатну людину, та рахую це приниженням моєї гідності і мого інтелекту. А також порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
Зразу заперечу у відповіді банку підстави відмови (п. 2.1.4.5.1 та п. 2.1.4.12.3 Умов договору) у поверненні коштів, так як я: — платіжний засіб та його реквізити я не передавала третім особам; — не давала розпорядження щодо списання коштів (не отримувала СМС-повідомлення з кодом та не вводила його), не передавала сім-картку третім особам; — мною одразу було повідомлено працівника банку про незаконне списання коштів.
Коли картки (через 15 хвилин) все ж таки вдалося заблокувати я вимагала оператора повернути мені кошти на рахунок та залишила заяву о шахрайських діях у телефонному режимі. На наступний день я звернулася до поліції та написала заяву. Розгляд справи ще триває і мабудь ще довго буде тривати! З боку провоохоронніх органів є теж багато порушень. Час йде, а гроші потрібні зараз! В таки часи наживатися на людях це просто нелюдсько!
Маю ще незаперечний факт того, що банк за вимогою клієнта повертає платежі. 21.09.2022 року був збій у системі ПриватБанку (не формувалась виписка з останньою транзакцією, а гроші з рахунку списувались), тому я подвоїла платіж на суму 769 грн, а коли через 17 хвилин додзвонилася до оператора, то мені через 7 хвилин один платіж відмінили без проблем! В мене чергове питання після цього до співробітників, чому під час шахрайських дій на мою вимогу повернути кошти на мій рахунок її проігнорували, і ця бездіяльність з боку ПриватБанку привела до таких збитків.
А 26.09.2022 року був мені від банка дзвінок у 17:34 на підтвердження входу у мій додаток до Приват 24, я звісно його скасувала і відразу подзвонила на 3700 зафіксувати цей дзвінок і прояснити з якого пристрою його зробили. І тільки 30.09. 2022 року оператор зареєструвала мою заявку у вхідну кореспонденцію вхідний номер 4803375-ВБ. Відповідь була така:
Фахівці АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатамирозгляду повідомляємо наступне.Дзвінок або OTP-пароль надходить на телефон в тому випадку, коли на сайті privat24.ua вводиться номер телефону клієнта. Ймовірно, що іншим клієнтом була допущена помилка вномері телефону, таким чином дзвінок чи OTP пароль надійшов на Ваш телефон.
Тобто пояснення із серії припущення! Тоді я в свою чергу можу припустити те, що якби я випадково нажала на одиницю (підтвердження входу), то зараз можливо знов могла залишитись без коштів. Тому що я не виключаю, що це може бути чергова шахрайська схема по заволодінню чужих коштів!
Після цієї ситуації я ще більше маю сумнівів щодо надійності ПриватБанку, чесності введення клієнтської бази, прозорості в діях, спрямованих на збереження клієнтських коштів в цілісності та безпеці.
Все написане можу підтвердити сканами документів!
Додам ще про нав’язування послуг: коли після погробування я пішла у відділення банку міняти картки, мені почали навязувати послугу захисту від шахрайських дій, та менеджер банку сказав, що якщо ця послуга в мене була підключена, то кошті мені би повернули без проблем! Цікаво виходить чи не правда? Про яку надійнісь може бути мова, коли клієнту не дають гарантій в збереженні його коштів без підключення цієї послуги!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦІЙ БАНК НІКОМУ!
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 16:42
Вітаємо.
Бачимо, що ваше питання було ретельно розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також слід зазначити, що для входу у особистий кабінет недостатньо лише підтвердження дзвінком, також потрібно знати статичний пароль від акаунту або ПІН код від будь-якої вашої карти ПриватБанку у випадку відновлення доступу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaZiberman 14 жовтня 2022, 13:31
В Кривом Роге банкомат Приват выдал пенсионеру все ветхие купюры, которые нигде в торговых точках не принимают. При обращение в отделение банка Приват кассиры отказались менять, ссылаясь на отсутствие наличных денег. У пенсионера не большая пенсия что б выбрасывать эти деньги. Куда обращаться что б решить этот вопрос, и прекратить беспредел банка Приват.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 15:10
Вітаємо.
В будь-якому зручному відділенні ПриватБанку касир може прийняти зношені або значно зношені банкноти національної валюти для поповнення рахунків клієнта. У спеціалізованих відділеннях такі купюри можуть обміняти без обмежень на придатні до обігу або також прийняти для зарахування на рахунки клієнта.
15. 09.2022 мошенники оформили в приват банке от моего лица новую платёжную карту универсальную, перевели с моей карты деньги на новую карту, взяли кредит на новую карту в размере 20000 грн и произвели платёж за товар. На следующий день я обратился в приват банк по поводу не законных действий неизвестных лиц, написал заявление в полицию. Срок погашения кредита 25 октября. Я обратился в банк с просьбой не выплачивать кредит до окончания расследования или хотя бы не начислять проценты на кредит после.
25.10.2022. Ответ банка отрицательный. Банк требует погасить чужой кредит до 25 октября и в случае просрочки платежа будет начислять проценты на сумму задолженности. На чужой беде стараются нажиться.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 15:30
Добрий день!
Для проведення зазначених вами операцій необхідно мати доступ в ваш акаунт Приват24. Щоб увійти в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Радимо звернутись до правоохоронців, адже пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. За рішенням суду по факту шахрайства зі сторони третіх осіб банк матиме можливість для перерахунку заборгованості.
Проблема вирішена
Irina220969 14 жовтня 2022, 12:20
Хочу поділитися своєю сумною історією співпраці з приватбанком. Я клієнт цього банку з 2007 року. До сьогодні відносини з банком були рівні. Не будемо брати до уваги, що для розвитку бізнесу в 2019 році (коли була оголошена підтримка державою малого бізнесу), кредит дав мені не приватбанк, а ПУМБ!!! Зараз я була змушена виїхати з рідного Краматорська до Києва, як біженка. Мені 53 роки, здоров’я похитнулося, та й з працевлаштуванням проблема (здобувачів утричі більше, ніж вакансій).Наразі країна переживає важкі часи. Але ми -Україна! Ми єдині! Ось і Приватбанк «ПІДТРИМАВ» мене заблокував мою кредитну картку лімітом на 5300гр., на яку приходять соціальні виплати. Прошу взяти до уваги, що ПРОРОЧОК ПЛАТЕЖІВ НЕ БУЛО!!! Я не скаржусь, просто для мене це додаткове моральне та матеріальне навантаження. І завдяки таким банкам як ПРИВАТБАНК та А-банк, тебе тягнуть у прірву. Я впевнена. що я повернуся до свого рідного УКРАЇНСЬКОГО КРАМАТОРСЬКА і продовжу свою підприємницьку діяльність.Але я більше ніколи не співпрацюватиму з Приватбанком! Хочу висловити величезну подяку Рінату Ахметову за гуманітарну підтримку та лояльне ставлення його банку ПУМБ до своїх боржників!
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 16:18
Вітаємо.
Бачимо, що карта не була заблокована Банком, ви можете користуватись власними коштами на картці і кредитним лімітом, який наразі доступний. У разі наявної заборгованості, власними коштами можна користуватись після її погашення.
UnitaryReserve 14 жовтня 2022, 0:15
В часи дозволених p2p переказів з гривневих карт на валютні — Приват ввів безліч додаткових лімітів понад лімітів НБУ, такі як 29999 на 1 картку отримувача та інші. Це можна було зрозуміти як спосіб боротьби з спекулянтами, які використовували п2п переказ для збагачення. З 5 жовтня НБУ такі перекази заборонив, але дозволив п2п перекази в межах еквіваленту 100 000 в місяць з валютних карток. Тобто, для здійснення такого переказу треба дорогу готівкову валюту покласти в банк і ще і відправити її з комісією 2%. Що я і зробив поклавши валюту собі на рахунок і спробував її перевести на закордонну картку. Тут відсутні будь які спекуляції, схеми заробітку (лише втрати) та загрози спустошування готівкової валюти в касах відділення (навіть навпаки клієнт сам вам цю валюту несе). Тепер цим переказом користуються тільки ті, кому справді треба підтримати рідних за кордоном незважаючи на великі комісії (а вони великі, бо якби був дозволений свіфт, то комісії були б менші). Але ПриватБанк і зараз на валютні перекази приміняє ліміти понад норм НБУ, таким чином неможливо взяти і перевести еквівалент 100 000 на закордонну картку, бо треба тих карток мати декілька і розбивати транзакції, (причому я не впевнений, що навіть і так все пройде). Навіщо ці ліміти, навіщо ці незручності, ви можете їх зняти для валютних переказів і встановити тільки чистий ліміт НБУ? Ці ліміти нічого вам не дають окрім того, що я не буду нести валюту в ваші каси, бо все одно ніякого переказу зробити не можу. Більше того, вищезгадані ліміти ніде не прописані, я завжди про них дізнаюсь як тільки транзакція завалюється з помилкою. Підтримка також не може вказати на публічну сторінку з переліком всіх лімітів, так наче всі вони для службового користування. Навіть якщо вони зміняться я і не дізнаюсь, що тепер все ок і можна повертатись в ПриватБанк. На даний момент я не розумію, чи Приват просто не встиг оновити систему і скоро ліміти валютних переказів будуть відділені від минулих лімітів по гривневих переказах і все буде йти як казав НБУ, чи це цілеспрямована політика на унеможливлення легких переказів валюти за кордон. Якщо це цілеспрямована політика, то пам’ятайте, що частина людей буде класти до вас депозити з ціллю в майбутньому їх відправити рідним за кордон по p2p, а значить ці люди не будуть напружувати вас з зняттям дефіцитної готівки, ба більше, вони ще вам комісію за переказ віддадуть. Надіюсь це все просто неоновлена система і скоро валютні п2п перекази йтимуть нормально без додаткових лімітів понад норм НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 10:20
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
На жаль, у відгуку відсутні дані за якими ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по вашому питанню. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Григорийод Довгаль 13 жовтня 2022, 18:31
Під час воєнного стану моя дружина виїхала з пенсійною карткою бабусі за кордон, там вона зіймала гроші та пересилала їх мені на ліки та памперси для бабці. Останнім місяцем приватбанк ввів обмеження для зняття грошей, картка не привязана до номеру телефона та її власниця не є дієздатной. При спробі пройти веріфікацю по телефону вона дала невірну відповідь та можливість пойти веріфікацію наново заблокували. Доставити баусю до відділення не є можливим, вона інвалід і лежача. Отримати довіреннісь не є можливим, тому що вона не дієздатна. Процедура отримання опікунства займе десь пів року, і весь цей час пенсія яка йде на ліки стає недосяжной. Виїзд працівника на дом не можливий. Чи не є це шахрайством? Як бути в такій ситуаціі коли гроші на ліки потрібні ще вчора? Нащо приватбанк бере на себе відповідальнісь перед пенсіонерами якщо не може її забезпечити?
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 19:10
Вітаємо.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, заборонено передавати інформацію з обмеженим доступом третім особам, в т.ч. членам сім'ї.
Якщо бабуся не дієздатна і, відповідно, не може користуватись карткою самостійно, в такому разі довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
38504962 13 жовтня 2022, 10:11
В связи с чем убрали оплату частям? у банка проблемы и пора переходить в другой банк? У меня официальная зарплата и клиент банка давно.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:35
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, Ви будете проінформовані про це додатково.
Проблема вирішена
PNW 13 жовтня 2022, 7:25
Знаходжуся за кордоном, карта кредитна вдома в Україні, не активована, захована дуже міцно. В Приват 24 мною заблоковані картки, мене туди не впускає з липня місяця, бо пише картки не активні. 3700 — не можливо дозвонитися з-за кордону !12 жовтня прийшло повідомлення смс по заборгованості за кредитом і перевищенні ліміту. Що у вас твориться під час війни? Способом афер та крадіжок з карток громадян ви вирішили розрулити свої проблеми? Приїду в Україну і одразу подам позовну заяву до суду на дії працівників Приват банку і онлайн банкінгу 24.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:25
Вітаємо,
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті при вході в Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Якщо ви не згодні з якимись операціями по рахунку, повідомте, будь ласка, деталі, ми допоможемо розібратися.
RobinBobin2 12 жовтня 2022, 20:31
Пришла новость от банка, где с гордостью сообщают, что удалили русскую версию из приложения «ПриватБанк для бизнеса». При этом ссылаются на статью 27 закона «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Я понимаю, что сейчас эта тема болезненная, но разве это повод нарушать права жителей Украины, которым удобнее получать информацию на родном для них языке и которых несколько миллионов? Открываем для начала Конституцию, где в статье 10 чётко указано «В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.» Где же тут защита и свободное использование? Кроме того, там же в статье 11 читаем:
«Стаття 11. Держава сприяє консолідації та розвиткові української нації, її історичної свідомості, традицій і культури, а також розвиткові етнічної, культурної, мовної та релігійної самобутності всіх корінних народів і національних меншин України.»
Где же тут развитие языковой самобытности «национальных меньшинств», хотя и смешно говорить о меньшинствах в данном случае?

Затем посмотрим на вышеуказанный закон. Там очень витиевато написано: «Комп'ютерна програма з користувацьким інтерфейсом, що реалізується в Україні, повинна мати користувацький інтерфейс державною мовою та/або англійською мовою, або іншими офіційними мовами Європейського Союзу.»
Но если подумать, то этот список языков не является ограничивающим, а описывает минимальные требования — либо государственный язык, либо английский, к примеру. Никакого запрета на использование русского я тут не вижу и это была бы прямая дискриминация по языковому признаку, о чём опять-таки в Конституции:
«Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси,… за мовними або іншими ознаками.»

Считаю, что ПриватБанк тут нарушает права миллионов своих пользователей, которым удобнее получать информацию на русском языке. Недавно тем же хвастался руководитель Монобанка. Именно по этой причине я отказался от открытия счёта у них.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 11:07
Вітаємо.
ПриватБанк є державним українським банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови стало лише питанням технічного відключення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergio2805 12 жовтня 2022, 18:57
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 4
Сегодня 12.10.2022 в очередной раз это банк оставил меня без денег. Снимал в банкомете 4000 грн, опять в их банке какая-то проблема и банк деньги списал с карты и не выдал, эта история с этим горе банком у меня 4 раз на 7 месяцев, в очередной раз я без денег и должен ждать когда они там разберутся. Почему я как клиент всегда в минусе???
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 19:51
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
Anton22Sh 12 жовтня 2022, 14:13
Хочу поделиться своей историей, которая повергла меня просто в шок, КАКИМИ ЛЖИВЫМИ МЕТОДАМИ МОЖЕТ ДЕЙСТВОВАТЬ КРУПНЕЙШИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ БАНК И ЧТО ДАЖЕ ИХ СОТРУДНИКАМ ВЕРИТЬ НА СЛОВО НЕЛЬЗЯ.
Я являюсь клиентом приватбанка много лет, у меня там несколько карт и я привык, что банк надежный и свои обязательства выполняет. К тому же банк государственный. Но видимо война заставляет действовать разными методами.
У меня в Приватбанке оформлено 3 оплаты частями. За сентябрь 2022 года возникла просрочка по платежам. 03 октября звонит мне сотрудница приватбанка, в ходе диалога мы приходим к ней к соглашению, что если я погашу задолженность в течении пяти дней, то мне в приват24 придёт новый договор на реструктуризацию самой большой из оплат частей. Т. е. вместо 2500 грн в течении 7 месяцев, я буду платить 1250 грн в течении 14 месяцев. Я согласился. В обозначенный срок задолженность погасил. Но мне никакого нового договора не пришло. Ну думаю, может выходные, начну узнавать в рабочий день. В понедельник, в связи с ракетной атакой на нашу страну, до техподдержки дозвониться не удалось. Во вторник тоже. Поскольку срок очередного платежа подходил, в тот же вторник 11 октября поехал в отделение банка. Два оператора мне сказали, что этим вопросом не занимаются и нужно звонить в поддержку. Замкнутый круг.
Дозвониться удалось лишь в среду и тут вишенка на торте. Мне сообщили, что никакой реструктуризации нет, и на данный момент она невозможна. Один из операторов мне заявил, что я не должен был верить на слово звонившей девушке и что, когда новый договор не пришел, должен был побегать за банком с попыткой выяснить почему. Мой вопрос как это сделать, если «поддержка в укрытии наберите позже, а живые операторы в банке в данном вопросе некомпетентны», остался без ответа.
Как бы банально это не звучало, дело не в деньгах. А в методах выманивания денег, которыми часто пользуются аферисты и воры, входя в доверие. Но никак не может действовать банк подобного уровня. Верить ли после этого банку и быть ли с ним честным или же уподобиться их же методам? Ну тут каждый сам для себя выводы сделает.
И да, деньги банка, и я не отказывают от того, что они должны быть возвращены. Но я-то за язык никого не тянул и сам о реструктуризации никого не просил.

Сотрудница банка звонила с номеров: +380508309478, +380504631268
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:29
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ths 12 жовтня 2022, 13:18
Після чергового зняття готівки отримав від банка повідомлення що ліміт видаткових операцій вичерпано і потрібно надати в банк документи про походження коштів. Ок, надіслав декларацію ФОП разом із запитом збільшити ліміт. Надані документи перевірку пройшли, проте відмовили в підвищенні ліміта. Виявляється, вони можуть підвищити ліміт тільки на суму яка є в наявності на рахунку картки, а не на суму, яка вказана в декларації. Тепер кожного разу, коли я хочу зняти кошти, маю телефонувати чи писати в банк, витрачати пів години щоб пояснити службі підтримки мету звернення (вони не відрізняють денний ліміт картки від загального ліміту видаткових операцій який враховує всі ваші зняття) і подати заявку на збільшення ліміту видаткових операцій на суму, яка є на картці. Час виконання заявки, увага, до кінця робочого дня! Тобто, якщо ви клієнт цього банку, хочете просто зняти свої кошти в гривні в межах ліміту встановленого нбу на добу, і вже перевищили свій ліміт видаткових операцій встановлений банком, ви маєте кожного разу витрачати купу часу на розмови з банком, а потім чекати наступного дня щоб зняти ці кошти!
От такий сервіс. Я намагався п’ять разів пояснити менеджерам банку що це повний абсурд і закликав зробити що-небудь, щоб встановити ліміт вказаний в декларації. Проте кожного разу отримував відмову, мовляв що технічної можливості такої немає і передати вони нікуди нічого не можуть. Ну що ж, так втрачають клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:19
Вітаємо.
Положенням про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65 (далі — Положення № 65), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня.
Згідно з вимогами Положення № 65 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.
Для збільшення ліміту видачі готівки в зазначеній ситуації необхідно надати документи, що підтверджують походження коштів, які ви бажаєте отримати. В той же час, обмеження не стосується безготівкових операцій.
Проблема вирішена
Андрей Кузнецов 12 жовтня 2022, 12:17
замовив на 10/10 долари. Невелику суму в 250 USD. (Залишимо за лапками, якого біса їх взагалі заставляють замовляти…)
В назначений день трапився обстріл. Світла не було, відділення не працювало

Наступного дня, 11/10 теж обстріл. Після відбою тривоги я зв’язався зі службою підтримки, чи працює моє відділення, щоб нарешті забрати свої долари. І тут СЮРПРИЗ! Мені заявляють, що заявку треба робити ЗАНОВО! Заново — це за замовчанням не на «сьогодні». Обновити стару заявку мені відмовили. Хоча ж начебто по логіці замовлені мною долари лежать у відділенні. Більш того, коли я спробував створити заявку на 12/10, я це НЕ ЗМІГ ЗРОБИТИ — сервіс тупо не працює. Так звана «підтримка» заявила «спробуйте завтра». Замість того щоб поновити стару заявку, що зробила б кожна адекватна людина.
11/10 те ж саме — потрібного мені відділення тупо немає в переліку.
Сьогодні вже 12/10. НАРЕШТІ сервіс замовлення готівки запрацював. Роблю заявку на 13/10. Одразу після замовлення мені видає перелік моїх заявок, і О ЧУДО!!! першою в переліку стоїть заявка за 10/10 зі статусом «Підтвердженно»! То чого, питається, мені дві доби компостують мізки, якщо моя заявка дійсна?
Ну добре, пишу в чат, так і так, чи можу я використати стару заявку, яка наразі дійсна? Вгадайте що далі? Вони дають мені форму підтвердження заявки, де старої заявки вже немає. Випарувалась кудись, мабуть. Куди, невідомо, ніхто не розказує.
Я з них не зліз, так сказати. Далі копіпаст з чату

Б: Якщо кошти не забрані, то заявка скасовується
Я: 10 хвилин назад вона була дійсна
Б: Є тільки заявка на 2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Я: 10 хвилин назад мені показало, що є заявка за 10/10 зі статусом «підтверджено»
Я: шо ви брешете?

Статус заявки на замовлення готівки
Виберіть заявку:
2022.10.13 — 250 USD (LFA3)
Закрити вікно
Далі

Я: що це? нашо мені ця форма? 10 хвилин назад була стара заявка зі статусом «підтверджено»
Б: Пару хвилин, будь ласка.
Б: так, ви можете звертатись до відділення для отримання коштів
Я: Дякую.

Отже, як з’ясувалось, ніяких РЕАЛЬНИХ перешкод, щоб віддати мені мої ж кошти, не було. І мені тупо компостували мізки ось вже третю добу. І це під час війни, коли невідомо, чи буде завтра працювати банк.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 15:07
Вітаємо!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
У разі, якщо не вдалось отримати кошти в запланований день, дійсно, потрібно сформувати нову заявку, адже такі замовлення не є безстроковими. Або ви можете отримати готівку без замовлення, при умові, що необхідна сума буде в наявності в касі.
Проблема вирішена
StSKo 11 жовтня 2022, 20:19
я студент, с 2021 года учащийся и проживающий в Польше (официально, на основании студенческой визы, НЕ беженец) не могу оплатить 2022/2023 академический год (2й курс) обучения в университете по той причине, что Приватбанк не пропускает мой платеж (он тупо который день висит в обработке). Когда я стал выяснять, что не так, банк потребовал подгрузить через Приват24 «документ с указанием адреса нынешнего проживания» с переводом на украинский язык, официально заверенным нотариусом. При этом Приватбанк не может четко дать ответ, какой именно документ он хочет увидеть, и каким нотариусом он должен быть заверен. В Польше переводы заверяются «присяжным» переводчиком, что подразумевает совмещение функций переводчика и нотариуса. Операторы не могут вразумительно ответить, примет банк такой перевод или нужно заверение исключительно украинским нотариусом? Но моя главная беда в том, что я родом из несчастного Северодонецка Луганской области. Город разбомбили, сравняли с землей, но, похоже, Приватбанку плевать на потерянное жилье, родных…дай то, незнамо что…
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 11:39
Вітаємо.
У разі, якщо адресу відправника вказано на непідконтрольній території, це може бути підставою для затримки платежу зі сторони банка-посередника.
Якщо ви маєте документи про іншу адресу проживання/перебування — договір на квартиру тощо — можна надати, для внесення правок.
Проблема вирішена
4703192 11 жовтня 2022, 20:09
Сегодня утром как гром среди ясного неба получаю уведомление от Приватбанка что банк разрывает в одностороннем порядке со мной договор, так как я выехала с ребёнком за границу дозвониться до банка не так просто…ожидайте… Дозвонилась, милая девушка ответила что мы вам месяц назад отправили письмо по месту регистрации с предупреждением о разрыве, на вопрос «куда?» последовал ответ «туда где вы прописаны, в Мариуполь «АУУУУУ Мариуполь с мая под полной окупацией, вы с какой планеты и где моё письмо?!!! Короче ничего внятного я так и не услышала, было предложено приехать в Украину и посетить отделение или початиться может что подскажут. Деньги заблокированы, нахожусь за границей без средств для существования и тем более для приезда в страну. Вот такой не предсказуемый и не надёжный банк. P. s. чат ничего врозумительного так и не сказал.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 9:59
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
dp123 11 жовтня 2022, 17:24
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Робоча, 154
Хотела оформить карту для получения социальных выплат, которые предусмотрены государством для новорожденных «Пакет малюка». В банке мне отказались предоставить такую услугу по неведомым мне причинам. Из-за действий ПриватБанка теперь мне не удается получить государственную выплату. В то время, когда в стране идет война и многие люди испытывают финансовые затруднения.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 18:55
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Банк, будучи суб'єктом первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний здійснювати ідентифікацію і належну перевірку клієнта при встановленні ділових відносин або при проведенні клієнтом операцій, які того вимагають. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема вирішена
krakomen 11 жовтня 2022, 13:45
Вітаю. Підкажіть, як можна отримати переказ Remitly у приватбанк. Хоча ця система переказів не вказана на сайті приватбанку, але нею можна переказати кошти в Україну: https://www.remitly.com/us/en/ukraine/partners

Причому, як виявилось, переказати простіше, ніж отримати. Мені оформили переказ, під час оформлення вибрали Delivery method = cash pickup, Delivery location = privatbank.

Так як зараз повітряна тривога триває по півдня, черги до кас великі, а часто у касах немає готівкової валюти — щоб дарма не стояти в чергах декілька разів, я спочатку звернувся за допомогою в чат у приват24 і уточнив, як краще отримати переказ. Мені відповіли, що з цієї системою переказів приватбанк не працює. Я здивувався і запитав, а як же мені оформили переказ саме в Україну, саме cash pickup і саме privatbank, надали номер замовлення, в якогос статус «ready for pickup». Через декілька хвилин уточнень — дали посилання на https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov і з впевненістю сказали, що так як в списку немає таких систем, то отримати точно неможливо.

Будь ласка, чи можна отримати відповідь від спеціаліста приватбанка по переказам: як отримати переказ Remitly в Україні? Remitly — це ж не якась одноденна компанія ООО «Вектор». Є відчуття, що це саме співробітники допомоги в чаті приватбанку недостатньо проінформовані.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 18:16
Добрий вечір!
ПриватБанк не працює із зазначеним вами типом переказів, тому для уточнення інформації щодо того, які є способи отримання переказу за цією системою ми радимо звернутись в підтримку системи переказів, через яку було відправлено кошти.
Проблема вирішена
Fuzzy 11 жовтня 2022, 11:35
30.09.2022 я попобнив свою карту Приватбанку на 30000грн та проводив перерахування зі свого рахунку в Приватбанку до закордонного рахунку іншої людини (так званий П2П або К2К платіж).
даний тип платежу був дозволений НБУ до 23:59 30.09.2022.
така ж інформація була поширена Приванбанком
При спробі платежу в 23:05 (приблизно) операцію було відхилено.
після звернення в КЦ було з’ясовано, що банк імплементував обмеження як мінімум на годину раніше встановленого терміну.
таким чином я не зміг зробити трансфер, а тепер навіть не можу повернути кошти без втрати 0,5%-1%.
таким чином Приватбанк:
1. порушив распорядження НБУ щодо термінів заборони проведення платежів типу квазі-кеш
2. ввів в оману клієнта, розмістивши інформацію на своїх ресурсах, що не відповідала дійсності
3. не зробили сторно для 30000 грн. для мінімізації втрат клієнта, котрого ввели в оману
4. нанесли репутаційну шкоду своєму клієнту

Підсумок: з кожним новим керівництвом банк падає все нижче і нижче, хоча кожного разу думаєш, що це вже неможливо.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 12:22
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також додатково буде надана офіційна відповідь від банку на вашу пошту.
Хотіла сьогодні придбати валюту в касі відділення. Після тривоги відділення відкрилося, але каса була ще закрита близько 30 хв. Весь цей час мені довелося стояти на вулиці в черзі, хоча у відділенні достатньо місця. Коли моя черга все-таки підійшла, то касир у грубій формі відповіла мені: «Не ходіть сюди, валюти в касі нема, ми продаємо тільки з приносу». Хоча на минулому тижні в п‘ятницю я особисто бачила як продавали і долари і євро явно не з приносу, а з великої пачки в касі. В мене залишилося негативне враження про банк, де до мене поставилися як до людини другого сорту. Тут знайомих кличуть за двері, а пересічним українцям дають відкоша з порога.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 19:25
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
veetaalii 8 жовтня 2022, 22:10
4314 1402 0431 1242
Якобы вносят в систему «шлях» для кратковременное выезда. Развод.
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2022, 9:24
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зазначимо, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝