×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Вікторію Мирошниченко 21494
Я пенсіонер перебуваю під окупацією у місті Нова Каховка. Тут немає українського зв’язку приблизно з березня місяця, що звичайно не дає можливості входу в приват24, тому що потрібно підтвердити вхід смс від приват банку. Вікторія допомогла пройти верифікацію для підключення входу по пін-коду в приват24. Велике їй дякую за це.
Вікторія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Коментарі (2)
Банк не провел платеж и забрал мои деньги в резерв на 10 дней
Выдало ошибку что платеж не прошел, но деньги были отправлены с моей карты.
Написал в тех поддержку Paypal говорят что надо обратится в банк.
В тех поддержке ПриватБанка написали что деньги в резерве на 10 дней, если Paypal захочет их снять. Но в Paypal сказали что пробовали снять три раза и все попытки были отклонены банком. Выходит мне надо ждать 10 дней чтобы затем опять оплатить и Приват по неизвестной причине не отправит их Paypal и получателю? Написал это в саппорт Привата — молчат. Просто нету никакого ответа в диалоге. Верните деньги назад на мою карту чтобы я смог оплатить фрилансеру или отправьте их Paypal куда я отправлял их изначально.
У випадку, коли з боку банку операція успішна, сума зарезервована і очікує підтвердження запиту від отримувача. сума може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання протягом 10 днів. У разі, якщо він не буде підтверджувати платіж, ви можете повернути кошти, скасувати резерв.
Якщо у вас є документи, що сума не буде списана (наприклад, чек про скасування платежу, скріншот зі скасуванням замовлення і т.д.), за зверненням до підтримки банку ви можете сформувати заявку на розблокування суми.
Коментарі (6)
Зняття готівки.
Коментарі (2)
Мошеники Списали 95 фунтов.
Після цьго всього я сам пішов на амазон и в ЦПП вийшов на консультанта по безпеці платежів котрий був згоден мені домогти в вирішенні питання, але треба було дати йому 9 значний код (ID платежу) но як виявилося банк НЕ МОЖЕ его надати, так як він відсутній.Що мене зовсім загнало в ступор.Платіж вони провели, а в чеку не має ID.Цирк тай годі.
PrivatBankQM хіба банк може ігнорувати Постанови національного банку?
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні операцій, які визначаються системою, як ризикові на основі великої кількості чинників. Якщо платіж проводиться на сайті, який вважається довіреним, платіж розцінюється не як ризиковий і в такому разі інтернет ліміт не буде задіяний. Також зазначимо, що для проведення платежу на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику (CVV, строк дії та номер картки).
Проведення оплат в інтернеті та їх оскарження, разом з термінами розгляду заявки на оскарження таких платежів здійснюється за правилами міжнародних платіжних систем.
Заявка на повернення вже створена і знаходиться в роботі. За результатом її розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Коментарі (5)
Термінал не видав кошти, але з балансу списались
Перепрошуємо за незручності. Заявка на повернення коштів вже в роботі. Очікується перевірка результатів інкасації, що дозволить впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (1)
Внесені кошти через термінал так і не зарахували!
Поповнювала власну картку через термінал самообслуговування. Та внесені кошти так і не побачила через якусь технічну несправність, яка з’явилася після того, як всі купюри вже були в терміналі.
Всі спроби якось виправити цю ситуацію з допомогою операторів нічого не дали. Єдине, що отримала у відповідь на звернення:
«За наданими даними операцію не знайдено. Подайте, заявку повторно.» Подавала ще раз. Але, як я зрозуміла, насправді нічого я не зможу повернути :(
Крім цього всього, щоб додзвонитися до реального оператора, потрібно ПРИМУСОВО слухати і спілкуватися з віртуальним помічником, який десять раз буде говорити та запитувати одне і теж!!! Просто марна трата часу і нервів.
Як виявилося, таке тепер часто трапляється, не у мене однієї ця проблема виникла. Просто чудово, в такий важкий час ще людей грабувати…
Як бачимо, згадані вами заявки були подані по різним пристроям. Якщо заявка подана не по тому терміналу, в якому проводилась операція, вона буде відхилена, адже в такому випадку готівка була внесена в інший термінал і по зазначеному в заявці терміналу не буде знайдено вашої операції. Ми передали інформацію колегам для розгляду питання. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (4)
Наличные не выдал банкомат ,зато со счета списали
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В даній ситуації для подачі заявки на повернення коштів необхідно звертатись до банку, який видав картку, адже саме він може перевірити чи було зняття та чи не було автоматичного повернення. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо всіх зусиль, щоб опрацювати таку заявку якомога швидше, коли вона до нас приходить.
Коментарі (2)
Знизив кредитний ліміт. Не залишив коштів на картці. Просто нуль! Це дно!
Ліміти переглядаються банком на постійній основі і розраховуються для кожного клієнта індивідуально. При цьому банк бере до уваги багато факторів, кожен з яких має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
При поповненні картки з використаним кредитним лімітом в першу чергу погашається заборгованість. При відсутності використаного кредитного ліміту, кошти, які зараховуються на картку вважаються власними, а не кредитними. Таким чином, погашення Оплати частинами за рахунок власних коштів з картки Універсальна проходить за умови відсутності використаного кредитного ліміту на картці.
Коментарі (9)
Приват без оснований урезал кредитный лимит в универсальной карте.
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Позитивна кредитна історія також враховується банком, однак це не єдиний та не головний критерій при розрахунку суми ліміту. В майбутньому банк може переглянути своє рішення і збільшити ліміт.
Коментарі (6)
Банкомат вкрав кошти
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними в заявці даними. Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Коментарі (2)
проведення свіфт платежів з міфічними прихованими комісіями
Всі банки де я проводив свіфти так і проводять — +невелика комісія за свіфт платіж (наприклад в монобанк 0.5% + 12дол США).
але приватбанк вирішив шо він більш рівніший ніж інші банки. в умовах банку вказано що в банку існує всього два курси — картковий і у відділеннях.
і для свіфтів банк використовує картковий бо існують пункти 1.1.3.1.7 та 2.1.4.6.14. Те що ці пункти трохи не корелюють з постановою НБУ — ну нічого так буває…
privatbank.ua/terms — тут можете ознайомитись з деталями
Написати коментар
Блокування хворої дитини картки.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити які труднощі із фото виникли, та допомогти розібратись.
Коментарі (2)
В роуминге невозможно дозвонится к банку, отклоняет операции без звонка
Сначала не получалось дозвонится через водафон Украины на номер +380737161131, затем выставил вручную роуминг оператор «водафон румыния» смог дозвонится до робота который сказал, мы обратно перезвоним в течении 2 минут. В течении 2 часов ждал звонка — никто не звонит. Звонишь обратно на номер +38 073 716 11 31 — говорят мы вам перезвоним в течении 2 минут.
В чате приват24 отвечатают, единственный способ решить вопрос позвонить на «+38 073 716 11 31». Ни смс, ни самому дозвонится к оператору никак так как почему не работает обратный дозвон. А да еще в чате предложили сменить финансовый номер на румынский, только вопрос зачем мне менять укр номер на румынский, если я планирую вернутся в Украину и номер румынский временный.
Просто офигенный доступ к своим деньгам согласно 1074 ЦКУ. Все другие банки освоили месенжеры (2022 год как бы), а приват хочет, что было «удобно клиенту» и разоряет на исходящих и выходящих в роуминге.
По приколу уже позвонил уже с нефинансового номера, тут бот решил не перезванивать, но сказал, что вам недоступны услуги верификации, чтоб были доступны сделайте его финансовым и говорит сходит к банкомату/терминала привата (в РУМЫНИИ наверно) и сделайте его финансовым.
Со слов оператора чата преодолеть стену в виде бота в роуминге, который сам хочет помочь и перезванивает не возможно. Только получить звонок (но банк его не хочет делать или не может по каким то техническим причинам)
Чтоб перевести просто 2000 грн испортили день и нервы и сотни гривен на роуминг, на безполезный дозвон.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (4)
Мошенничество — С карты списали деньги пока я спала
Проведення оплати на сторонньому сайті здійснюється з використанням даних картки (строк дії, номер і CVV), які відомі лише її власнику. Без введення цих даних сайт не знатиме з якої саме картки потрібно списати кошти. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки консультації наданої вам в підтримці.
Коментарі (10)
Консультация в онлайн
Получила квалифицированный ответ от сотрудников.Время общения было, примерно в 20ч40 мин.
Я являюсь клиентом банка, и Gold Клуба.Пользуюсь услугами, на протяжении 12 лет.
Очень довольна.Коллектив сотрудников всегда внимательно выслушает и даёт компетентный ответ.
Написати коментар
Не выдает деньги в банкоматах Польши
Коментарі (2)
Мошенничество через подмену сайта
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Звернулись до вас у приватні повідомлення, для того, щоб уточнити інформацію та перевірити коректність консультації наданої в підтримці.
Коментарі (14)
Просто в шоке
Варто зазначити, що по заявкам на оскарження операцій регламент опрацювання складає до 120-ти днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Йдемо до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані.
Коментарі (5)
Блокування інтернет-магазину в сервісі ОЧ
В повідомленні при вході в сервіс написали, що отримувач платежів знаходиться в небезпечній зоні. Я знаходжусь у м. Вінниця, у відділенні банку підтвердила своє місцезнаходження на початку липня, магазин заблокували в листопаді.
Спілкування в чаті крім стандартних відписок нічого не дає. Неприємно бачити таку «підтримку» малого бізнесу зі сторони державного банку. А як бути тим, хто залишився в Харкові та вирішив не виїжджати?
Коментарі (5)
Кредит «Оплата частинами» у 2022 році недоступний для військовослужбовців
Отже, для вказаного банку діючі військовослужбовців є якоюсь «іншою категорією клієнтів».
Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
Коментарі (2)