Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
bogdantur 2 вересня 2022, 18:47
Двічі списали кошти за покупку у розетці.

У виписках у веб кабінеті, чітко видно, що списання відбулося двічі. Я скинув скріншоти саппорту банка, а мені раз за разом повторювали, що це нормально і списання відбулося лише раз.

Єдине що мене збентежило, так це те, що доступна сума, яку я мав на картці була зменшена двічі.
28-го серпня і 2 вересня, ті ж самі суми.
Сума доступна до мого використання, зменшувалася двічі, на одну і ту саму величину: 2 973.00

В підтримці, мені запропонували сформувати виписку по рахунку та зробити селфі аби її отримати, я відмовився, бо вже був дуже розчарований.
Потім виявилося, що цю виписку я сам можу сформувати в кабінеті але з того документа взагалі нічого не зрозуміло.

Це стало останньою краплею.

В мене таке враження, що держ сектор як Медуза Горгона, на що не подивиться, то все камінням стає, нажаль, так само і з приватом.

Нікому не раджу ставати клієнтом цього банку. Рано чи пізно подібна ситуація торкнеться і Вас.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 19:45
Добрий вечір!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Александр Иванов 2 вересня 2022, 18:29
Банком пользуюсь давно. Особых проблем нет. Но периодически банк начинает делать проверку абонента в приват 24.вводишь логин и пароль и начинается самое интересное. Получите звонок с банка на украинский номер. Других способов проверки не предусмотрено. Пытался перевести финансовый номер на английский номер, согласно инструкции банка все вводиться, но смс жду уже третий месяц. Пробовал раз пять тоже самое. Сделайте какое то другое подтверждение или через почту или через другие мессенжеры. Это просто издевательство. Если карту заблокируют, то надо ехать на Украину и её разблокировать. Пытались снять деньги с карты когда был низкий курс, банк начал требовать смену пинкода. Только курс поднялся уже ничего не требует.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 19:34
Вітаємо! 
Банк надає можливість увійти в Привати24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати інший спосіб". Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті з радістю допоможуть вирішити питання.
Alex654321 2 вересня 2022, 17:34
Банк украл деньги!
700 грн!!!((((

Пополняли с приват терминала карту ощад.
Деньги пропали.
Сейчас шантажируют что вернут только на мобильный. Я столько за год не трачу ((((
Либо заставляют шантажем открывать у них карты чтоб получить свои деньги обратно (((!!!
Решили нагнать клиентскую базу и заработать на пополнении мобильных!(((
Позор!!!
Мошенники Аферисты Воры!!!

Требуем перевести деньги по назначению!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 18:13
Добрий вечір!
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо оформити картку банку, щоб ми могли повернути кошти ідентифікованій особі.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
Bank0987 2 вересня 2022, 16:15
Доброго дня
Сьогодні зранку завітала у відділення Приватбанку біля Т Ц Гермес у м.Біла Церква.
Майже підійшла моя черга до каси, коли співробітниця, яка сиділа весь цей час поруч, побачила мій самокат, який стояв під стіною і нікому не заважав — сказала що не можна з самокатом. Я вибачилась, сказавши що зараз пару хвилин і вже виходжу. На вулиці на пів години я ніяк не можу його залишити, це не автомобіль і не велосипед, а їхала я до вас з іншого району, щоб встигнути швидко на роботу. В загалом мене — вашого клієнта вже багато років попросили вийти зі словами — «Надо было ещё на дельтоплане залететь, на двери написано, что нельзя на велосипеде и самокате сюда заезжать…»
Я людина терпляча, але вийшовши на вулицю я прочитала те оголошення- «До відділення Приватбанку не можна заходити з велосипедом, самокатом, дельтапланом і байрактаром»!!!
Скажіть будь ласка, в країні де йде війна чи можливо таке формулювання оголошення???
До того ж співробітник українського банку який розмовляє російською мовою!!!
В час, коли завдяки цим самим байрактарам вона має тепле місце, та спокійний сон, і здається зовсім не цінує тихого комфортного життя в нашому місті. Напевно ця невдоволена життям жіночка стала автором того самого фамільярного оголошення.
В даній ситуації можливо я не права що зайшла до відділення з самокатом, зайшла — не заїхала, бо на вулиці його залишити просто неможливо, та найбільше неприємно відношення співробітників до ситуації в нашій державі…
Бажання зайти тепер до того відділення не має і не буде …
P.S. Довелось зайти в інше відділення Приватбанку, оголошення при вході що в середину не можна з самокатом та байрактаром відсутнє, співробітники розмовляють українською мовою.
Робіть свої висновки, але такі індивідууми дуже псують репутацію закладу, в якому працюють.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 17:24
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести перевірку стосовно даної ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IgorIgorovich 2 вересня 2022, 15:51
Відділення за адресою: Вінниця, вул. В. Чорновола, 29
шо це за цирк з доларом прикриваючись логістичними проблемами, на початку війни ніяких проблем із зняттям свої валюти не було, а зараз маючи в рази кращу ситуацію у них вдруг проблеми з логістикою, цирк ні? це точно не стимулює мене заводити валютні кошти в Україну, чи країні щас це не потрібно?
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 16:21
Добрий день!
Дійсно, наразі є тимчасові складнощі у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку на отримання валюти. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Kyiv277 2 вересня 2022, 13:00
Банкомат не выдал деньги, после долгой обработки высветил ошибку. При этом с карты деньги списали. Т.к. карта другого банка, то ваш бот на горячей линии отправил в тот банк и звонок завершил. А в моем банке сказали, что теперь нужно ждать месяц!!! ответ от Привата, по скольку по их данным операция прошла успешно!
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 16:02
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо з боку банку, що обслуговує вашу картку була подана заявка на оскарження операції — просимо очікувати на результат її розгляду. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Дійсно, виставлення фінансової претензії — це тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожній стороні зібрати і надати необхідну інформацію.
Сподіваємося на позитивне для вас рішення по заявці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elvirkaa 2 вересня 2022, 12:47
Хочу подякувати операторам за їх працю, допомогли вирішити всі мої питання, та повернути кошти на рахунок, які зняли шахраї.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 13:11
Вітаємо!
Беремо і допомагаємо!:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 вересня 2022, 15:51
Відгук не зарахований (на 05.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Wheat 2 вересня 2022, 9:11
10 дней в городе Днепр не могу снять со своей карты наличный доллар. 3 раза отказывали в разных отделениях, даже центральном. На 3700 операторы врут, что нету доллара в кассе банка. Но от куда он появится, если Приват Банк на 10% дешевле принимает чем обменники. Не один человек в здоровом состоянии не пойдет в Приват Банк менять деньги. А в обменщиках там каждые 5 минут происходят операции. Приват просто грабит людей вынуждая менять деньги по заниженному курсу в приложении, 4+ грн на 1$. А на 100$ разница 400 разница с реальным рынком. А как сладко врут операторы. Закажите на другое время, на другое отделение. Да инкассация привозить должна наличный доллар под заказ в отделение, всегда так было. Ну просто решили скосить денег с народа. А что удобно 10%+ процентов годовых в долларах, не счищая того что курс будет только расти. Да любые банки мира завидуют таким доходам. А люди, пусть и дальше терпят грабеж на ровном месте. Перевожу всю деятельность в другой банк, где курс рыночный. Це ЗРАДА Приват Банка.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 10:10
Добрий день!
Заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
mel123 1 вересня 2022, 20:48
Какого-то хера, у меня пропало 1000 грн. Я снимаю их скопилки, прошло два дня из так и нет!!! Вы просто ужасны!
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2022, 10:06
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
godzila77ua 1 вересня 2022, 18:49
Приватбанк став на бік шахраїв. При продажі криптовалюти на біржі через р2р, отримав платіж з терміналу. І в той же день Приват мені блокує карту, через скаргу третьої особи. Ніби-то третя особа помилково скинула мені саме ту суму, саме в той час, коли в мене відкрили ордер на біржі. Треба зауважити, що при відкритті ордеру людина сама вказує сумму покупки (вона може відрізнятися від суми в оголошенні) і час на оплату ордеру всього 15 хвилин. Співпадіння неможливе. І Приват не вникаючи у деталі, блокує мені карту. Схожі випадки були і в моєї дружини і у інших трейдерів на біржі (ми спілкуємося на каналі в Телеграм), але банк завжди просив надати докази, що цей платіж очікували. Зазвичай достатньо було надати скріншоти біржової угоди р2р і на цьому приват повідомляв скаржників, що їхню скаргу не задоволено і радив звертатися у поліцію. Зрозуміло що у поліцію ці шахраї ніколи не зверталися. Афера досить поширена, суть — отримати і криптовалюту і вимагати чарджбек в банку. Платіж майже завжди проводиться з терміналу, такий платіж неможливо повернути і неможливо ідентифікувати особу платника. Тобто якби я не відпустив їм криптовалюту, то вони б у службу підтримки біржі надали чек транзакції з терміналу і отримали б свою криптовалюту, а якщо відпустив, то намагаються через службу підтримки банку отримати чарджбек. Зазвичай банки дуже прискіпливо ставляться до таких заяв, але в моєму випадку, без будь-яких пояснень заблокували карту. Були дзвінки в банк, банк роз’яснив ситуацію, але навіть не намагався вияснити правду. Мої аргументи навіть слухати не хотіли. Ні разу я не зміг пояснити природу цього переказу. Мене відправили у поліцію. Я звернувся в кіберполіцію, ті відфутболили справу в мій міськвідділ, а ті спустили її дільничому. І дільничий, не маючи ні повноважень ні інструментів впливу на банк, написав мені відмову. І воно й не дивно: кримінальної справи не відкрито, він навіть запит у банк не може дати. А кримінальну справу немає підстав відкривати, бо гроші в мене не вкрали, лише банк заблокував карту, а це не привід відкривати кримінальну справу. Знову зв’язався з банком. Служба підтримки Приватбанку порадила мені подати на Приватбанк в суд, для розблокування карти. Я навіть скріншот такої поради зробив. Питав чи подала та сторона заяву на мене в поліцію, бо якщо — так, то в мене є шанс, що поліція з міста скаржника справиться з цією ситуацією краще ніж моя місцева, то банк відповів, що їм про це нічого невідомо. Тобто тепер щоб заблокувати карту людині, достатньо скинути через термінал їй певну суму і подати скаргу в Приватбанк. Аферист з біржі — Заболотнюк Костянтин, скаржник у банк — Кирдода Максим, термінал — м. Львів, безтолкова і беззуба поліція — м. Луцьк. Про поліцію треба писати окремий відгук. І подаючи заяву в кіберполіцію і пишучи заяву в міськвідділі, я вказував конкретних осіб, яких було ідентифіковано і можна розшукати. Кирдода Максим ідентифікував себе в банку, пишучи скаргу. Заболотнюк Костянтин, від якого я отримав платіж на біржі, пройшов верифікацію KYC (знай свого клієнта) на біржі. А поліція пише «не встановлені особи», щоб не додавати собі роботи і відмовити у відкритті кримінальної справи. І поліція і банк нічого не роблять щоб зупинити шахраїв.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 19:52
Добрий вечір!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
scorpDB 1 вересня 2022, 16:32
Здирають з добровольців відсотки за використання кредитних коштів під час воєнного стану.
Реєструють послугу «страхування кредитного ліміту» і не пропонують скористатись цією послугою в скрутний час.
До оператора додзвонитись нереально, відповідав на запитання пів години якщо не більше.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 19:49
Добрий вечір!
Інформацію щодо страхування та списання відсотків по вашій картці було надано за вашим зверненням в підтримку. У разі настання страхового випадку клієнт може подати заявку в Приват24, адже страхова компанія і банк не можуть знати про настання страхової події, якщо сам клієнт про це не повідомить.
Також зазначимо, що банк надає кредитні канікули військовослужбовцям, для цього у відділення чи в чат на сайті https://privatbank.ua/ можна надати документи, що підтверджують проходження військової служби.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dzedze 1 вересня 2022, 11:50
Сегодня, терпения хватило на 8 звонков.
Виртуальный помощник Яна не понимает слово безопасность ни на русском ни на украинском. Это новая схема отгородиться от клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 12:07
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. При зверненні в підтримку по телефону ви можете озвучувати голосовому помічнику питання більш розгорнуто, щоб система могла більш точно визначити якого фахівця підключити до діалогу. Окрім того ви завжди можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Якщо у вас є невирішені питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Segii 1 вересня 2022, 10:34
Ви не питає втратила людина роботу чи ні.В країні закінчилася війна? Штрафи також повертаєте? Навіть міжнародні організації скасували 20 млрд обов’язкові кредитні виплати державі та відстрочили їх виплати.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 11:17
Добрий день!
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Також наш банк пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів та зменшену відсоткову ставку по кредитній картці. Приймаючи непросте рішення щодо повернення до стандартних умов ми матимемо змогу ще більше підтримувати кредитування наших клієнтів та економіку України.
Проблема вирішена
Nicol406 1 вересня 2022, 10:14
Відділення за адресою: Полтава, вул. Чураївни, 5-А
Вже дві неділі приватбанк не видає мої кошти в доларах США які знаходяться на моїй карті. Це виходить, якісь танці з бубном. Кожен день я замовляю валюту в різні відділення. Кожен раз приходить відмова. Це відбувається в м. Полтава., де не йдуть бойові дії, і готівку можна безпечно доставити.

В касі кажуть, що готівкових доларів немає, але вони є. І в касі їх було не мало. Попереднього разу, коли замовляла валюту, просила касира зняти більшу суму, ніж замовляла, але мені відмовили, хоча я прийшла в кінці робочого дня, і наступного клієнта касир не встигла б прийняти. Це стосовно попереднього замовлення. Міняти по грабіжницькому курсу банка я не збираюсь. Більше не планую користуватись посугами даного банку. Та нікому не раджу. Йде війна, а цей банк наживається на людях, та приймає неправомірні дії по відношенню до клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 11:27
Добрий день!
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
При замовленні і доставці певної суми готівки на відділення вона резервується за клієнтом. Касир має змогу видати саме ту суму, яку замовив клієнт. Якщо в касі є інша наявна готівка, яка замовлена іншими клієнтами, вона за ними зарезервована і недоступна для розпорядження касиру, окрім, як для видачі тим клієнтам, які її замовили.
Andrey139 31 серпня 2022, 20:40
Приватбанк отключил услугу оплату частями без предупреждения, а согласно своим же правилам банк должен был уведомить меня об этом за 24 часа до отключения. Понятно, идет война с росиией, но это не освобождает ПБ от выполнения своих же правил. Читал статьи, что банк возобновил кредитование клиентов с мая 2022 года, но по факту на 31 августа 2022 года, мне эта услугу не доступна, хотя уже на протяжении 15 лет являюсь клиентом Приватбанка. На данный момент имею кредитный лимит 5000 грн. и не могу взять кредит оплата частями на сумму 2000 грн. Обращался в техподдержку ПБ с просьбой разъяснить, почему услуга оплата частями мне не доступна, оператор объяснил, что эта услуга подключается как-то рандомно, какой-то программой, а кому, по какому принципу и когда подключат конкретно меня — оператор объяснить не смог.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 10:01
Добрий день!
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
zharko 31 серпня 2022, 20:20
Я знаходжусь за кордоном. Доступ до приват втрачено, так як втратила сім карту. Пробую дозвонитися до слкжби підтримки, але чат бот Яна несе якусь маячню і не зєднкє з оператором. Потрібно оплатити комкнальні. Жахлиаий сервіс. Повернуся і першим ділом поміняю банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2022, 10:03
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadum1221 31 серпня 2022, 18:44
кинула на деньги
в банкинге подписана Елизавета К 5375 4141 2259 9490
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2022, 20:13
Добрий вечір!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Stepan767 31 серпня 2022, 16:44
При попытке перевести деньги пишет нет карт! При оплате платежа с корзины пишет ошибка, захожу и по QR и через номер телефона, одинаковая история! На 3700 говорят ждите, скоро все будет! Когда они начнут работать???
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2022, 17:15
Добрий день!
Наразі платежі в терміналах самообслуговування проходять в звичайному режимі. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
iosiuk 31 серпня 2022, 11:53
При підтвердженні платежу була вказана одна сума — а після здійснення платежу по факту списалась інша, з комісією. Ця комісія не була ніде вказана при оформленні платежу.
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2022, 12:06
Добрий день!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за платежем. Для уточнення деталей ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Leblen 31 серпня 2022, 0:41
На наше підприємство півтора місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку банку-корреспонденту, на всі наші запити стосовно грошей, ПриватБанк, клієнтами, якого ми являємося, відповідає «ми нічого не знаємо, ми нічого не можемо зробити, замовляйте платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), є якась причина, тільки вам її ніхто не скаже». Таким чином, банк вже півтора місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку.
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2022, 9:44
Доброго ранку!
Фахівці перевірять інформацію по вашому платежу та зв'яжуться за результатом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝