Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Illja
Illja
7 лютого 2024, 22:54
Illia, Рівне
Чому на євровій карті немає коду cvv?
це на всіх картах чи тільки в одного мене?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2024, 8:23
Вітаємо.Переглянути код можна в Приват24.
Oksannaa
Oksannaa
4 лютого 2024, 18:07
Оксана
Чи обслуговує в Приват24, зараз Приватбанк своїх клієнтів, зареєстрованих на фінансовий номер російських операторів +7....?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 18:57
Вітаємо.Номер телефону не є критерієм для обслуговування. Наші системи не працюють з запитами, які надходять з комп´ютерних мереж країн-агресорів.
IvanG
Іван Головчук
4 лютого 2024, 10:17
Іван, Ивано-Франковск
Банк припинив обслуговування і розірвав зімною співпрацю! Чому люди які користуються вашим банком, не можуть мені оплатити на рахунок ФОП який я відкрив в іншому банку?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 11:54
З тієї ж причини. Радимо здійснювати платежі та перекази через канали інших банків.
IvanG
Іван Головчук
3 лютого 2024, 21:00
Іван, Ивано-Франковск
На який термін банк розвоиває співпрацю з клієнтом?
Як відновити співпрацю?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 8:51
Вітаємо.При розірванні ділових відношень подальша співпраця неможлива.
IvanG
Іван Головчук
3 лютого 2024, 20:37
Іван, Ивано-Франковск
Чому люди які користуються вашим банком, не можуть мені оплатити на рахунок ФОП який я відкрив в іншому банку?
natavasilenko
natavasilenko
3 лютого 2024, 20:17
Добрий вечір, знімала кошти у вашому банкоматі, вчора, банкомат списав їх з карти але так і не видав їх. Картка іншого банку. Я звернулася до свого банку, написала заяву, але коли мені повернуть гроші невідомо. Я хочу щоб зі мною звʼязався ваш оператор, тому що я не являюся клієнтом вашого банку і подзвонити на гарячу лінію я не можу
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2024, 20:32
Вітаємо.Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.Якщо кошти досі не повернулися на картку, радимо звернутися до вашого банку для уточнення статусу заявки.
Oksannaa
Oksannaa
3 лютого 2024, 16:05
Оксана
Що станеться, якщо я свою картку (заблоковану та відв'язану від мого фінансового номеру) спробую прив'язати до іншого номеру через банкомат?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2024, 16:42
Вітаємо. При зміні фінансового номера телефону в банкоматі або терміналі ПриватБанку, необхідно вставити активну картку, після чого ввести її PIN-код. Далі у меню: 'Перейти до інших операцій' — 'Налаштування' — 'Вказати основний (фінансовий) телефон', введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим і підтвердіть операцію.Для зміни номера, ви також можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для підтвердження нового фінансового номера телефону потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть все зробити!
gogybaunty11
gogybaunty11
1 лютого 2024, 14:29
Передача информации клиента в тцк, Днепр
Грошей в мене мало, я би сказав копійки, аде хотів завдати питання:
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
Витримане банківська система масове зняття коштів з рахунків????
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить( зная банківську систему там грошей всім не буде)
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 16:56
Вітаємо.Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Develop
Develop
31 січня 2024, 19:06
Клієнт
Доброго дня, банк розірвав договірні зобов'язання в односторонньому порядку, чому мій родич за довіреністю від мене у відділенні банку не може оформити заяву на переказ моїх грошей до іншого банку, ситуація вже у трьох відділеннях міста Луцька. Співробітник підкріплює всі необхідні документи, доручення, в систему Приват банку, після цього, каже чекайте гроші протягом 10 днів, результату немає. на наступному відділенні ситуація повторюється, співробітник банку зв'язувався з підтримкою банку, де відповіді також не дали. Місяць уже минув, і ніхто не може з операторів банку відповісти на моє запитання
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:41
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
kristi1902
kristi1902
27 січня 2024, 19:52
Іванна , Стрий,Львівська область
Доброго вечора! Позавчора я зробила переказ на рахунок Вашого банку. Отримувач кошти не отримав. Виявилось, що замість 10 цифр коду ЄДРПОУ, було 9.Гроші зависли.Як повернути кошти або виправити помилку?
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 19:58
Вітаємо. Радимо звернутися до банку відправника для корегування платежу або створення запиту на повернення коштів.
Vadym098
Vadym098
25 січня 2024, 18:08
Vadym, Kyiv
Пройшло рівно два місяці як банк мені заблокував картки, та ні як це не аргументували, ні яких матеріалів не надали, як вони спочатку сказали за «шахрайство», залишав купу запитів на дзвінок, с банку не телефонують. Ходив до відділення, написати заяву на закриття рахунку та вивід грошей, і тут нова проблема, заяви на мене нема ( а вона була раніше на 50к грн, повністю дурна скарга, повністю сфабрикована, та без доказів ) и тут мені вчора кажуть що, не можна нічого підкріпити, у вас карта заблокована, через «виконавче провадження», зрозуміло, що, номера впровадження нема, також перевірив через стороні сервіси ( Дія, OpenData ), нічого нема, і от цікаво, банк навмисно це робить? Просто утримувати гроші, без наявної причини. 2 місяці я бігав до поліції, два місяці бігав до банку, жодних результатів.
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 19:52
Вітаємо.За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Stavskiy77
Stavskiy77
25 січня 2024, 8:34
Михаил
Вітаю! На сегодняшний день в Приват банке находятся мои депозиты. Активных карт нет, есть только электронная сберегательная книжка но срок действия 04/20 действительна ли она? Смогу ли я воспользовавшись ей проверить состояние моих депозитов и подтвердить финансовый номер?
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 10:00
Вітаємо. Для ідентифікації та вирішення вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chatДля підтвердження фінансового номера телефону потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть все зробити!
SerhiiKhukhrov
SerhiiKhukhrov
22 січня 2024, 22:37
Сергій , Запоріжжя
Вітаю! Зі мною Приват банк припинив співпрацю. І хочу сказати що це помилка. Я користуюся вашим банком багато років, через ваш банк робив донати. Я не купував криптовалюту, всі мої перекази, це перекази від знайомих. З кожним можемо звʼязатися і вони це підтвердять.
Я хоче оскаржити це рішення, у мене ж всі докази, як мені це зробити?? Я можу представити любі документи, я можу зʼявитися в любе відділення, відповісти на любе питання. В мене все прозоро і чисто!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:18
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.Якщо ви не згодні з рішенням банку, ви можете сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
maximus9
maximus9
22 січня 2024, 20:40
Марта
Вітаю! Чи може третя особа (родич) погашати за мене кредит? Які документи необхідно надати банку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:13
Вітаємо. Так, 3-тя особа може вносити платежі на погашення кредиту маючи повні реквізити договору.
maximus9
maximus9
22 січня 2024, 20:39
Марта
Вітаю! За яких умов мій кредит може погашати третя особа (родич)? Які документи необхідно надати банку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:11
Вітаємо. Платежі на погашення кредиту може вносити 3-тя особа маючи повні реквізити договору.
noja
noja
22 січня 2024, 19:51
Тетяна
Карку Приватбанку заблоковано через шахрайське списання коштів. Активної картки немає, тому вхід до Приват24 також заблоковано. Оператор банку не повідомила про те, що, якщо немає активної картки, я не зможу увійти в Приват24. Усі спроби авторизуватися неуспішні — ні через ідентифікаційний код, ні через адресу, ні через фото. Добитися зустрічі з оператором, що провести авторизацію онлайн — нереально, пропонують звернутися у відділення банку. Я за кордоном. Як розблокувати вхід у мій кабінет в Приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2024, 20:14
Вітаємо. Якщо при вході до Приват24 у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.Для підключення співробітника у діалог — необхідно описати в чаті Ваше питання вручну короткими фразами, слідувати підказкам помічника та очікувати з'єднання з профільним спеціалістом.
Dmitrij03
Дмитро Попов
20 січня 2024, 1:05
Дмитро, с.Озерна, Тернопільська обл.
Я не клієнт приват банку, але скористався послугою поповнити карту іншого банку, поповнив рахунок 19.01.2024 на 3100 грн в терміналі самообслуговування на вул. Шевченко 17, термінал заглючив і кошти так і не прийшли на рахунок, мені подзвонив з банку бот сказав, що суму не зараховано сталася помилка потім зі мною зв'язався співробітник банку сказав, що повернути гроші можуть тільки на карту приват банку якої в мене немає і для повернення мені потрібно стати клієнтом банку, скажіть будь ласка який термін повернення коштів на рахунок і чи повернуть взагалі?
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2024, 8:33
Вітаємо.Термін повернення коштів 1-3 дні.
user5
user5
19 січня 2024, 19:01
Здравствуйте ещё раз,

Пару сообщений назад был мой вопрос от сегодняшнего числа 19 января в 5:08.
Вы написали, что недостаточно информации для идентификации меня как собственника счета, чтобы решить вопрос. Я послала в ответ личное сообщение, где указала ФИО и город. Жду Ваш ответ здесь. (В чате, куда вы меня отправили, отвечал чат-бот, и ответы стандартные, о них я уже писала.)
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2024, 19:51
Вітаємо. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
Val23
Val23
19 січня 2024, 15:37
Валерія, Харків
1 лютого з картки списали тричі кошти попереднім числом, а саме 15 жовтня 2022 року о 00.00
3239.70 тричі
Вже виявлено, що це шахраї, але у мене питання до банку. На картці не було грошей, нема чого красти. Викрали в мінус. В мінус 9719 грн. Чому я маю погашати цей мінус, якщо у мене був нуль. Як сталося що викрали неіснуючі кошти. Заявка на шахрайство закрита вами через добу UU_6a27a31edfb247b08cfdeaf180e6f698
Ніяких доказів та пояснень де гроші. І чому я повинна платити, якщо, ще раз, у мене їх і не було.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2024, 16:57
Добрий день!На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
user5
user5
19 січня 2024, 5:08
Здравствуйте,

Мне необходимо расплатиться за ремонт вещи, которая мной была послана в США, — $154.87

В Украине не получилось найти ремонтников, все куда-то исчезли или не было нужных деталей для ремонта.

Оплата у них по карточке через сервис: http://checkout.square.site/ Однако этот сайт блокирует Украину или же Украина блокирует этот сервис.
Второй вариант был оплата через Swift. Но мой платеж от 9 января не прошёл. Служба поддержки Привата сказала, что это из-за ограничений.

Без оплаты мастерская не вышлет вещь обратно.
Неужели из-за ограничений у меня нет права на ремонт и я не могу вернуть свою вещь обратно? Каким образом мне перевести деньги для мастерской в США?

Кроме того, хотелось бы узнать в принципе, сколько цифр должно быть в номере счета получателя?
Помимо правильного Swift code, мне дали Routing number, состоящий из 9 цифр, и Account number, состоящий тоже из 9 цифр.
Я набирала в поле Привата для Swift переводов Account number, т.е. 9 цифр, и только в одном случае не было сообщения, что номер неверный, и то этот перевод заблокировали. Но, вообще, похоже, что 9 цифр счета получателя недостаточно.

Так вот, как перевести оплату $154.87 через заблокированный http://checkout.square.site/ или же через Swift, и сколько цифр или, может, и букв и цифр должно быть в номере счета получателя при Swift платежах заграницу?

В общем, помогите, пожалуйста, с этими вопросами!
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2024, 8:21
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.5 42.1
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.5 42.1
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку