Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
MykolaA
MykolaA
19 серпня 2023, 12:24
Николай, Киев
Як отримати виплату від ФГВ через ПриватБанк.дистанційно.
На сайті ФГВ зазначен: Для отримання гарантованої суми дистанційно потрібно бути клієнтом АТ КБ «ПриватБанк» та пройти ідентифікацію, звернувшись до клієнтської̈ підтримки банку за номером 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) чи +38-073-716-11-31 (телефон для дзвінків із-за кордону), або у онлайн чат-бот (на сайті www.privatbank.ua або у інтернет-банку Приват24).
У інтернет-банку Приват24 НЕ знають що робити. Звертався неодноразово до фахівця. Загальні фрази у відповідь.
Як пройти ідентифікацію???
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2023, 12:57
Добрий день! Дійсно, для отримання виплат від фонду гарантування вкладів рекомендуємо звернутись у наш чат підтримки на офіційному сайті Банку privatbank.ua. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, або ж описати його у повному обсязі після чого буде запропоновано провести авторизацію у чаті, що надасть можливість з'єднання з оператором для перевірки наявності виплат від фонду.
Muraviov
Muraviov
16 серпня 2023, 18:01
Муравйов, Микола
Доброго дня, мій акаунт і банківський рахунок був заблокований і зі мною розірвали договір. Я дізнався, що мені було надіслано про це листа, якого я не отримував. Чи можу я відновити договір з приват банком або дізнатися про причину розірвання договору мій номер телефону: +380687457330 мій код :3379122171 Муравйов Микола Миколайович
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2023, 18:40
Вітаємо.Ви можете отримати копію листа за зверненням до підтримки банку.
Roma1501
Світлана Кучер
16 серпня 2023, 11:08
Доброго дня. Мій син, Кучер Сергій Анатолійович, військовослужбовець, має зарплатну картку у вашому банку. Уже місяць картка заблокована. Постанову про розблокування державна виконавча служба відправила 27.07.2023 року. Лист №0600035738131 банк отримав 3.08.2023 року. У війську гроші потрібні щодня. Ви залишили людину, яка боронить Батьківщину без грошей, і його сім'ю також. Прошу вирішіть питання про розблокування рахунку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2023, 12:22
Вітаємо.Власник картки (рахунку) може самостійно звернутися до нас зі свого фінансового номера телефону та уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово через інтернет, за номером 3700 і завжди раді допомогти.
vitek55
vitek55
11 серпня 2023, 12:31
Виталий
Задолженность по кредиту.Куда обратиться для реструктиризации долга и частичной оплаты? Всю сумму пока нет возможности погасить.
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2023, 12:42
Вітаємо. Для уточнення наявних пропозицій щодо реструктуризації від Банку радимо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat
Costa22Tucan
Ірина Афіногенова
9 серпня 2023, 20:12
Ірина
Я помилково оплатила борг брата. Можливо мені отримати довідку, що цей платіж був зроблений з моеї картки. Оплата була проведена 28.06.2023 на суму 3180,49. Платник вказав Афіногенов В.К, це помилка
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2023, 20:29
Вітаємо.Ви можете отримати квитанцію по платежу, як підтвердження оплати.
twst19
twst19
9 серпня 2023, 17:39
Дмитро, Дніпро
Поясніть чому мені відмовляють у сервісному центрі в перереєстрації авто, яке було в лізингу та за яке я усе виплатив?? У сервісному центрі посилаються на те, що активи банку в арешті і банк занесений у єдиний реєстр боржників!
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2023, 17:50
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
jerokan
jerokan
6 серпня 2023, 8:34
Артур
Доброго дня, користуюся послугами банку більше 8 років, ніколи не було проблем. Однак прокидаюся ранком і бачу що мої рахунки заблоковані, оператор кол центру назвав причину «незвичайні витрати», запросили в мене довідку про доходи з місця служби, яку я надав на протязі дня, після чого оператор сказав, що на протязі 24 годин рахунки розблокує. Поясніть будь ласка, що таке не звичайні витрати? І чому я вам маю звітувати куди я витрачаю свої кошти? Я є військовослужбовцем, яки з 2015 року боронить нашу державу і сумлінно виконую свої обов'язки, за що отримую грошове забезпечення, і в будь-який момент часу я був впевнений, що завжди можу отримати свої гроші, коли мені це потрібно. Виявляється ваш банк поступив зі мною так, що можна це кваліфікувати як шахрайські дії. Я є посадовою особою, тому я можу зробити висновок, що захищаючи державу, ризикуючи своїм життям роблю все щоб ваш банк, як і народ України, почували себе в безпеці під час дії воєнного стану, а з вашого боку ви зробили все щоб мій морально-психологічний стан погіршився. Зверніть на це увагу, та займіться вирішенням мого питання, щодо розблокування мого рахунку.
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2023, 8:38
Вітаємо.Банк здійснює оцінку фінансового стану клієнтів при ідентифікації, вивчення клієнта і в процесі їх обслуговування.Банк проводить уточнення оцінки фінансового стану клієнтів на постійній основі відповідно до виявлених ризиків.
glafira20
glafira20
4 серпня 2023, 14:26
г Киев
24,07,2023 мен1 над1йшло спов1щення«.що 2023-07-18 ви отримали допомогу в1д ВПП ООН на сумму 2220,00ИАН» Коли я звернулася до в1дд1лення банку мен1 в1дповили що повинно прийти смс пов1домлення, Сьогодн1 вже 04,08,2023 а смс ще нема,! куди звертатися за роз«ясненням того, що в1дпуваэться 1 чи зможу я колись отримати ц1 грош1, чи це чергове шахрайство в1д ПриватБанку?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2023, 14:49
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
techvarm
techvarm
4 серпня 2023, 12:38
Тетяна
Доброго дня!
Я хочу замінити свого персонального менеджера. Як це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
4 серпня 2023, 12:52
Вітаємо.Зверніться до підтримки банку та опишіть деталі ситуації.pb.ua/chat
Romo
Romo
3 серпня 2023, 12:58
Здравствуйте
Если был вклад стандарт на 6 месяцев, но человек умер, прошло 5 лет наследник только вступил в наследство, выплатят ли%, за это время?
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2023, 13:16
Вітаємо. Після отримання інформації про смерть вкладника банк припиняє продовження вкладу на новий строк. По закiнченнi строку вкладу подальше нарахування відсотків не проводиться.
blackwhite
Андрей Фролов
2 серпня 2023, 11:55
Андрей
Добрый день. Как стать клиентом вашего банка дистанционно? Спасибо за ответ. С ув. Андрей
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2023, 12:12
Вітаємо. Для нових клієнтів ПриватБанку є можливість відкрити віртуальну digital картку у Приват24 після процедури відеоверифікації, без візиту у відділення.Достатньо завантажити додаток Приват24, пройти реєстрацію та наступні кроки з ідентифікації, що будуть вказані у додатку.Знадобляться:- довідка РНОКПП (ІПН) або відмова від нього;- один з ідентифікаційних документів (біометричний закордонний паспорт громадянина України або загальногромадянський паспорт-книжечка та водійське посвідчення або ID-картка та витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання).Спеціально для вас ми підготували інструкцію — https://pb.ua/short?ADY Або можна підтягнути документи на етапі надання документів, вибравши 'Документи із застосунку Дія'.Для цього необхідно мати додаток Дія та бути там авторизованим/зареєстрованим.
adsuf100
adsuf100
2 серпня 2023, 1:48
Адель
в банкомате («Перейти к другим операциям»/«Мои настройки»/«Поменять ПИН-код»);

Здравствуйте. Я уже много месяцев нахожусь за границей и оплачиваю коммунальные счета и ЖКХ через интернет банкинг. Сегодня, при попытке зайти на сайт Привата, получила сообщение, что мне необходимо сменить пароль, а для этого нужно сменить ПИН. Как я поняла, сменить ПИН можно следующими способами
— в терминале самообслуживания («Мои настройки»/«Сменить ПИН-код карты»);

— в Приват24 («Мои счета» (выбираем карту)/«Управление картой»/«Изменить PIN-код»);

— отправив SMS на номер 10060 с текстом PIN+ХХХХ (ХХХХ – последние 4 цифры
номера карты);

Ни один из этих способов мне не подходит, т.к. я физически нахожусь за границами
Украины.

По телефону для международных звонков. указанному на сайте Привата, дозвониться невозможно, т.к. звонки сбрасываются.

Посоветуйте, пожалуйста, как разблокировать карточку.

Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2023, 8:48
Вітаємо. Для ідентифікації та відновлення доступу у Приват24 радимо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat. Після успішного входу у застосунок змінити ПІН код по картці можна в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — PIN-код (Зміна ПІН-коду).
80278673
80278673
1 серпня 2023, 15:59
Севастьянова Наталя
Вітаю. Я проживаю на Кіпрі у статусі біженця. У 2022 році змінила дві карти пенсійну та соціальні виплати у додатку приват24. Пінкод я не знаю. Зараз не можу зайти на свою сторінку, бо потребують авторизації. Я відповідаю на всі запитання, крім Вказати пінкод на якусь карту. Старий пінкод не підходить. Що мені потрібно зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2023, 16:23
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
SvetaVitya
SvetaVitya
31 липня 2023, 22:14
Светлана
Я сейчас нахожусь не в Украине. Можно ли онлайн при окончании срока гривневого депозита продлить или переоформить его на другой срок?
Приватбанк
Відповідь банку
1 серпня 2023, 8:50
Вітаємо.Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк.Процедура автоматичного продовження зручна як для вкладника, так і для банку. Вам не треба звертатися в банк для переукладення договору, перед Вами не стоїть дилема, як вигідніше розмістити кошти по закінчилося депозиту. Для банку значно знижуються операційні витрати з переоформлення договорів з вичерпаним терміном.Вклади автоматично продовжуються по одній з процедур:- без переносу коштів з депозиту на рахунок «До запитання» і без надання додаткової надбавки;- через рахунок 'До запитання'.Якщо Ви приймаєте рішення НЕ продовжувати депозит — можете зняти гроші з рахунку розірвавши депозит:- в будь-якому відділенні ПриватБанку по всій Україні;- через мобільний додаток 'Мої вклади' або web версію Приват 24 (якщо вклад оформлений дистанційно).Якщо у Вас немає термінової необхідності забирати свої заощадження, то після закінчення 3 календарних днів гроші будуть автоматично повернені на той же депозит, а договір — продовжений на новий термін з % ставкою, яка діє в банку на момент продовження.
YuriiRa
YuriiRa
31 липня 2023, 15:36
Юрій, Лубни
Доброго дня! Сталася прикра ситуація, розумію що винен сам та розумію банкіські правила але все ж таки я прошу вас допомогти мені…
Я забув картку в банкоматі, картка закордонного банку і я розумію що всі картки ви знищуєте про те прошу вас увійти в положення та все ж таки повернути мені забуту картку… Ніяким чином виїхати за межі України я не можу що б перевипустити картку, тому дуже прошу вас не знищувати її та повернути мені…
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2023, 15:57
Вітаємо.З міркувань безпеки вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.
Strangers
Strangers
30 липня 2023, 13:08
Михаил, Одесса
Здравствуйте администация Приват БАНКА
Забыл карточку в банкомате, нашедшие
Воспользовались и было потрачено больше 600 гр на поекпки в магазине Ева и магазине продукты Таки да… На период у меня была страховка защита от шахрайства. Вопрос работает ли страховка в отношении потери средств?
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2023, 13:28
Вітаємо. Так, згідно умов продукту «Захист від шахрайства» незаконна оплата з карткового рахунку в торгово-сервісній мережі за загубленою або викраденою карткою є страховим випадком (всі деталі за посиланням https://privatbank.ua/strahovaniye/zakhyst-vid-shakhraystva ). У разі настання страхової події у першу чергу, необхідно звернутися на гарячу лінію 3700, де вам допоможуть заблокувати картку й заявити про настання страхової події. Після звернення на гарячу лінію необхідно подати заяву в поліцію та взяти виписку з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
Deniyyyz
Deniyyyz
28 липня 2023, 21:01
Александр
Добрый день! Разясните пожалуйста ситуацию.В банк имею 2 депозита: 1)1000 usd ( ~37.000грн) 2) 50.000 грн. Также на карточном счёте (не депозит) лежит около 50.000грн.Вопрос: могу ли я претендовать на получение субсидии или мой общий баланс превышает допустимые законодательством порог в 100.000грн?
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2023, 8:57
Вітаємо. Відповідно до положення про порядок призначення житлових субсидій затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 807) (далі — Положення), а саме до пп. 9 п. 14 Положення житлова субсидія не призначається зокрема якщо, будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у сумі, що перевищує 100 тис. гривень, про що зазначається в декларації.З огляду на зазначене, клієнту може бути відмовлено в отриманні субсидії у разі, якщо на його депозитному рахунку обліковуються кошти у сумі понад 100 тис. грн.Також підставою коли не призначається субсидія на офіційному сайті Міністерства фінансів України, зазначено здійснення одноразової покупки на 50000 гривень протягом року до дня звернення за субсидією (більш детально www.msp.gov.ua). Щодо порядку оформлення субсидії рекомендуємо вам звернутися безпосередньо до органу соціального захисту населення за місцем вашої реєстрації.
Myrzikk22
Myrzikk22
27 липня 2023, 16:45
Ирина
Здравствуйте.Я сейчас нахожусь в Европе.Есть карта приват банка.Но потеряна СИМ-карта, к которой привязана карта.Теперь не могу зайти в приват 24.И не могу пользоваться картой.Каким образом можно восстановить свою личность? И привязать карту банка к другому номеру?
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2023, 17:52
Вітаємо.Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку. Для цього потрібна наявність: - веб-камери; - українського або закордонного паспорта.
Rollo88
Rollo88
25 липня 2023, 19:12
Александр
Добрый день. Нахожусь в США. При входе в приват 24 выдало ошибку, мол неверный пароль. Хотя пароль вводил правильно, но был включен румынский vpn. При входе без vpn вместо ввода пароля пришла смс с 3-х значным подтверждением, а затем просят ввести пин моей карты для смены пароля. Во-первых, я не хочу менять пароль, во-вторых, я не помню пин единственной физической карты, т.к. не пользовался ей больше года. В чате авторизовался, введя личные данные, но не дало связаться с оператором. Отправило на фотоидентификацию — с картой не прошел и не получил комментариев, почему. Дальнейшая инструкция — обратиться в ближайшее отделение. У вас куча клиентов за границей, можно же подкорректировать систему безопасности с учетом этого?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2023, 19:30
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Передали інформацію відповідальним співробітникам, котрі проведуть перевірку та допоможуть у вирішенні питання. За результатами перевірки з вами зв'яжуться додатково.
OksanaBogota
OksanaBogota
25 липня 2023, 18:34
Оксана Пірогова, Шепетівка
В місті Шепетівки, Хмельницької області поширилися відкриття кредитів шахраїв на осіб пенсіонерного віку, одиноких. А саме в Банці Приват 24. Кредит відкривають віртуально і за годину знімають в Конго. Банк вимушує людей похилого віку платити ці кредити з пенсії. Чому ніхто не займається цією справою, так як багато заяв в поліції? Зі справ зрозуміло, що інформацією з шахраями діляться з середини банку! Банк приховує і замовчує! Буду ждати відповіді!
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2023, 18:42
Вітаємо. В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином у разі надходження офіційного запиту поліції. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:https://privatbank.ua/informational-securityhttps://privatbank.ua/safeness

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку