Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vlad8419
vlad8419
12 лютого 2024, 22:58
Сергей, Киев
Что в вашем банке предусмотрено на случай если у человека есть долг по кредитке а он попал в тюрьму и не может его физически выплачивать? Какие варианты могут быть? Или тупо долг будет расти?
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2024, 8:54
Вітаємо.Кредити для всіх надаються на однакових умовах. З часом може бути запропонована реструктуризація.
alexhp
alexhp
12 лютого 2024, 20:09
alex
добрий вечір як в банку пройти а може і не потрібно актуалізацію даних згідно постанови нбу номер 110.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2024, 8:50
Вітаємо.За необхідності актуалізації даних в банку, ви побачите відповідне повідомлення в Приват24, де одразу зможете актуалізувати дані.
Oksannaa
Oksannaa
12 лютого 2024, 15:11
Оксана
Доброго дня, хотіла спитати.
Чи перевипуск в Приват24 (з дозволу банку) безповоротньо заблокованої банком картки, — скопіює блокування, чи позбудеться блокування на нову перевипущену картку?
Не хочеться експерементувати й отримати після перевипуску те саме блокування й на новій перевипущеній картці + ануляцію старої картки.
Від чого це залежить?
В чаті-онлайн підтримки однозначно не змогли відповісти.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2024, 15:45
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
BTatiana25
BTatiana25
11 лютого 2024, 14:27
Тетяна
Доброго дня, Приват банк заблокував мої картки та рахунки в розірвав зі мною договір в односторонньому порядку! Потрапити до банку я не можу бо проживаю на території не підконтрольній Україні, мобільного звʼязку теж не маю.Я отримувала дитячі кошти та ВПО на рахунок приват банку, а зараз я залишилась без коштів бо не можу ніяк їх перевести.Приват банк поверніть мені мої кошти.Мені не потрібно розблокувати рахунки! Переведіть мені мої кошти і все.Я надіюсь на розуміння та відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2024, 15:33
Вітаємо. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;● документи, що посвідчують особу;● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;● заяву про перерахування залишків коштів.
YasiaLy
YasiaLy
9 лютого 2024, 19:46
Як мені потрапити в Приват24, якщо я поміняла номер телефону, а в Приват 24 записаний старий? Щоб поговорити з вашою Допомогою Онлайн треба авторизуватись за тим номером телефону, якого в мене вже немає😭 і тепер я не можу ані зайти в Приват24, ані поговорити з оператором, який мав би мені допомогти зайти в Приват24 👍
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2024, 19:57
Вітаємо.Підтвердити новий номер ви можете в банкоматі, терміналі, або через чат на сайті банку за наявності веб-камери та паспорту.Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
Yra63
Yra63
8 лютого 2024, 20:36
Юрій, Бердянськ
Вітаю! Я знаходжусь на ТОТ, у червні 2023 відкрив віртуальну картку для отримання пенсії, коли пенсія надійшла, картку мені заблокували, коли дивлюсь у за стосунку приват 24 причину блокування, то зазначено, що через виконавчу службу. Я знаю про те що на мій рахунок було накладено арешт на вимогу моєї колишньої дружини. Я звернувся до виконавчої служби з листом про зняття арешту, на що я отримав відповідь, що саме на цей рахунок арешт не накладався та й взагалі державним виконавцем була винесена постанова про закінчення виконавчого провадження 15.02.2022 року. Підкажіть будь ласка куди мені звернутися для розблокування моєї картки. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2024, 8:51
Вітаємо.Арешт знімається після надходження відповідного листа від виконавчої служби в банк.
Illja
Illja
7 лютого 2024, 22:54
Illia, Рівне
Чому на євровій карті немає коду cvv?
це на всіх картах чи тільки в одного мене?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2024, 8:23
Вітаємо.Переглянути код можна в Приват24.
Oksannaa
Oksannaa
4 лютого 2024, 18:07
Оксана
Чи обслуговує в Приват24, зараз Приватбанк своїх клієнтів, зареєстрованих на фінансовий номер російських операторів +7....?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 18:57
Вітаємо.Номер телефону не є критерієм для обслуговування. Наші системи не працюють з запитами, які надходять з комп´ютерних мереж країн-агресорів.
IvanG
Іван Головчук
4 лютого 2024, 10:17
Іван, Ивано-Франковск
Банк припинив обслуговування і розірвав зімною співпрацю! Чому люди які користуються вашим банком, не можуть мені оплатити на рахунок ФОП який я відкрив в іншому банку?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 11:54
З тієї ж причини. Радимо здійснювати платежі та перекази через канали інших банків.
IvanG
Іван Головчук
3 лютого 2024, 21:00
Іван, Ивано-Франковск
На який термін банк розвоиває співпрацю з клієнтом?
Як відновити співпрацю?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 8:51
Вітаємо.При розірванні ділових відношень подальша співпраця неможлива.
IvanG
Іван Головчук
3 лютого 2024, 20:37
Іван, Ивано-Франковск
Чому люди які користуються вашим банком, не можуть мені оплатити на рахунок ФОП який я відкрив в іншому банку?
natavasilenko
natavasilenko
3 лютого 2024, 20:17
Добрий вечір, знімала кошти у вашому банкоматі, вчора, банкомат списав їх з карти але так і не видав їх. Картка іншого банку. Я звернулася до свого банку, написала заяву, але коли мені повернуть гроші невідомо. Я хочу щоб зі мною звʼязався ваш оператор, тому що я не являюся клієнтом вашого банку і подзвонити на гарячу лінію я не можу
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2024, 20:32
Вітаємо.Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно з правилами міжнародних платіжних систем через банк, що випустив картку.Якщо кошти досі не повернулися на картку, радимо звернутися до вашого банку для уточнення статусу заявки.
Oksannaa
Oksannaa
3 лютого 2024, 16:05
Оксана
Що станеться, якщо я свою картку (заблоковану та відв'язану від мого фінансового номеру) спробую прив'язати до іншого номеру через банкомат?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2024, 16:42
Вітаємо. При зміні фінансового номера телефону в банкоматі або терміналі ПриватБанку, необхідно вставити активну картку, після чого ввести її PIN-код. Далі у меню: 'Перейти до інших операцій' — 'Налаштування' — 'Вказати основний (фінансовий) телефон', введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим і підтвердіть операцію.Для зміни номера, ви також можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для підтвердження нового фінансового номера телефону потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть все зробити!
gogybaunty11
gogybaunty11
1 лютого 2024, 14:29
Передача информации клиента в тцк, Днепр
Грошей в мене мало, я би сказав копійки, аде хотів завдати питання:
Коли закон про мобілізацію проголосують, а там у ухилянтів карти заблокують з коштами
Витримане банківська система масове зняття коштів з рахунків????
Бо я так розумію всі вони побігуть знімати кошти, а за ними і всі інші, бо як всі гадають коштів на всіх не вистачить( зная банківську систему там грошей всім не буде)
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 16:56
Вітаємо.Ваші вклади захищені не тільки фінансовою стабільністю, репутацією та іміджем ПриватБанку, але і Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.
Develop
Develop
31 січня 2024, 19:06
Клієнт
Доброго дня, банк розірвав договірні зобов'язання в односторонньому порядку, чому мій родич за довіреністю від мене у відділенні банку не може оформити заяву на переказ моїх грошей до іншого банку, ситуація вже у трьох відділеннях міста Луцька. Співробітник підкріплює всі необхідні документи, доручення, в систему Приват банку, після цього, каже чекайте гроші протягом 10 днів, результату немає. на наступному відділенні ситуація повторюється, співробітник банку зв'язувався з підтримкою банку, де відповіді також не дали. Місяць уже минув, і ніхто не може з операторів банку відповісти на моє запитання
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:41
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
kristi1902
kristi1902
27 січня 2024, 19:52
Іванна , Стрий,Львівська область
Доброго вечора! Позавчора я зробила переказ на рахунок Вашого банку. Отримувач кошти не отримав. Виявилось, що замість 10 цифр коду ЄДРПОУ, було 9.Гроші зависли.Як повернути кошти або виправити помилку?
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 19:58
Вітаємо. Радимо звернутися до банку відправника для корегування платежу або створення запиту на повернення коштів.
Vadym098
Vadym098
25 січня 2024, 18:08
Vadym, Kyiv
Пройшло рівно два місяці як банк мені заблокував картки, та ні як це не аргументували, ні яких матеріалів не надали, як вони спочатку сказали за «шахрайство», залишав купу запитів на дзвінок, с банку не телефонують. Ходив до відділення, написати заяву на закриття рахунку та вивід грошей, і тут нова проблема, заяви на мене нема ( а вона була раніше на 50к грн, повністю дурна скарга, повністю сфабрикована, та без доказів ) и тут мені вчора кажуть що, не можна нічого підкріпити, у вас карта заблокована, через «виконавче провадження», зрозуміло, що, номера впровадження нема, також перевірив через стороні сервіси ( Дія, OpenData ), нічого нема, і от цікаво, банк навмисно це робить? Просто утримувати гроші, без наявної причини. 2 місяці я бігав до поліції, два місяці бігав до банку, жодних результатів.
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 19:52
Вітаємо.За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Stavskiy77
Stavskiy77
25 січня 2024, 8:34
Михаил
Вітаю! На сегодняшний день в Приват банке находятся мои депозиты. Активных карт нет, есть только электронная сберегательная книжка но срок действия 04/20 действительна ли она? Смогу ли я воспользовавшись ей проверить состояние моих депозитов и подтвердить финансовый номер?
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 10:00
Вітаємо. Для ідентифікації та вирішення вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chatДля підтвердження фінансового номера телефону потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть все зробити!
SerhiiKhukhrov
SerhiiKhukhrov
22 січня 2024, 22:37
Сергій , Запоріжжя
Вітаю! Зі мною Приват банк припинив співпрацю. І хочу сказати що це помилка. Я користуюся вашим банком багато років, через ваш банк робив донати. Я не купував криптовалюту, всі мої перекази, це перекази від знайомих. З кожним можемо звʼязатися і вони це підтвердять.
Я хоче оскаржити це рішення, у мене ж всі докази, як мені це зробити?? Я можу представити любі документи, я можу зʼявитися в любе відділення, відповісти на любе питання. В мене все прозоро і чисто!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:18
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.Якщо ви не згодні з рішенням банку, ви можете сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
maximus9
maximus9
22 січня 2024, 20:40
Марта
Вітаю! Чи може третя особа (родич) погашати за мене кредит? Які документи необхідно надати банку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:13
Вітаємо. Так, 3-тя особа може вносити платежі на погашення кредиту маючи повні реквізити договору.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку