Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
psalesh
psalesh
14 лютого 2023, 11:52
Інна Василівна , Чернігів
доброго дня питання, Куди зникли кошти, які прийшли до вас на кор рахунки, а до мого особистого карт рахунку не дійшли і чи довго їх будуть шукати, вже 1.5 місяці пройшло, заборгованість не з моєї вини виникла, а ваші працівники наполягають
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 13:38
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
H160174
H160174
13 лютого 2023, 13:09
Чехия
Добрый день. У меня к вам просьба. Моя мама, которой 85 лет, проживает в Чехии и её пенсия переводится на счёт Приватбанка. Она из города Каманец-Подольский. Раньше каждый год мы ездили в Украину и меняли Картку для виплат. Последняя карточка для виплат была действительна до 11-ого месяца 2021 года. Мы планировали в 2022 году съездить в Украину, получить новую карту для виплат и, как всегда, иметь доступ к пенсии посредством банкомата в Чехии. Но началась война… У меня два вопроса.
1. Можем ли мы все вопросы относительно новой Картки для выплат решить в Приватбанке в Ужгороде (раньше мы всё оформляли в г. Каменец-Подольский)
2. Мог ли пенсионный фонд Украины заблокировать мамину пенсию в связи с длительным (более года) несниманием пенсии в банкомате. Имеете ли вы компетенции отправить запрос в Пенсионный фонд, если мы к вам приедем, вы можете маму сфотографировать…
Наши родственники были в Киеве в Приватбанке, там сказали, что вышеописанным в вопросах образом вы можете нам помочь. Для гарантии я всё же вам пишу. Мама уже старенькая, чтобы она лишний раз не ездила. В Каменец-Подольский для неё далеко.
Благодарю зараннее.
С уважением Галина Коутна
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 13:15
Вітаємо.Прив`язки по регіонах немає. Обслуговуватись можна в будь-якому відділенні.Також наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.Якщо пенсія перестала надходити, необхідно звернутись до Пенсійного фонду.
Ninus7
Ninus7
13 лютого 2023, 6:14
Нiна, Харкiв
Не сформовано пакет документів за заявкою 2236692

Ще 06 Лютого 2023, а потім і повторно 07 і 08 лютого 2023 мною переданий пакет документів за заявкою 2236692. Ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2236692#refund_table У таблиці за цим посиланням повинна стояти остання запис «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45-120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.»

Але такого запису немає. Хоча документи передані. Виникає питання — чому за тиждень з моменту першої передачі документів не сформований пакет документів?
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 10:01
Вітаємо.Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Matts
Matts
12 лютого 2023, 18:40
Matts, Рохан
Добрый день.
У меня есть одна диджитал карта виза, будьте добры уточните пожалуйста можно ли открыть ещё одну такую же но мастеркад?
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 8:34
Вітаємо.Так, можна.
mvn2017
mvn2017
12 лютого 2023, 14:53
Валентина, Кривий Ріг
01.02.23 в 9:37 був здійснений платіж на сумму 300грн. за послуги домашній інтернет Київстар особовий рахунок 5367317. Платіж здійснювався як завжди через шаблон в додатку Приват24. Номер платежу P24A786112556D01378. Оператори Приватбанку в телефонному режимі платіж та списання коштів підтверджують, але оператори Київстар не підтверджують надходження коштів. Наразі послуга призупинена, 12 діб я не маю доступу до мережі інтернет. Куди ділися кошти?
Прошу надати відповідь на ел.адресу mvn2017@ukr.net
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2023, 15:20
Добрий день! Якщо по картці немає повернення платежу від отримувача і ви бачите платіж, як відправлений в архіві то радимо звернутись до отримувача з квитацією по платежу, щоб той знайшов кошти на своїх рахунках. Квитацію можна завантажити в архіві платежів у своєму Приват24.
Ninus7
Ninus7
9 лютого 2023, 15:19
Нiна, Харкiв
Не сформовано пакет документів за заявкою 2236674

Ще 04 лютого 2023, а потім і повторно 08 лютого 2023 мною передано пакет документів за заявкою 2236674. Ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2236674#refund_table У таблиці за цим посиланням повинна стояти остання запис «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45-120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.»

Але такого запису немає. Хоча документи передані ще 04 лютого 2023. Виникає питання — чому за 5 днів з моменту першої передачі документів не сформований пакет документів?
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 17:04
Вітаємо.Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
vons
Юлия Вонс
8 лютого 2023, 10:23
Юлия, Запорожье
Добрый день!
Могу ли я актуализировать свои данные с украинского национального паспорта на украинский загранпаспорт?
Я несколько раз обращалась уже к операторам в чат боте, несколько раз делала актуализация на загранпаспорт, но в своей выписке вижу данные национального паспорта.
Накануне мне ответили, что я резидент Украины поэтому данные на украинский национальный паспорт, в связи с этим следующий вопрос, для чего такой выбор документов на которые я могу актуализировать свои данные?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2023, 10:48
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та ваші контакти.
OlenaZapf
OlenaZapf
5 лютого 2023, 16:26
Oлена, Вінниця
Добрий день, шановні робітники Приватбанку!
Заздалегідь сподіваюся на Вашу професійну відповідь. Мої батьки похилого віку є клієнтами вашого банку. Справа в тому, що мій батько досить хворий і не такому стані, щоб самостійно приходити у відділення банку і виконувати баківські операції, наприклад зняття пенсії з рахунку. Моя мама має нотаріально посвідчену довіреність від імені мого батька, яка офіційно посвідчена нотаріусом — офіційним представником Держави України, щоб виконувати банківські операції без проблем. Але на великий жаль робітники банківського відділення Приватбанку відхиляють можливість користування довіренніст'ю, тобто в касі банку отримати пенсію моя мама не може. Користуватися банківським автоматом моя мама теж на великий жаль не вміє, і останнім часом через перепади електроенергії багато банківських автоматів не є в робочому нормальному стані. Мене дуже цікавить наступне питання — чому не признає Приватбанк нотаріально посвідчену довіренність? Що робити похилим і хворим людям в такому стані? Яке було б рішення цього питання? Яка була б можлива альтернатива для майбутнього?
Дякую Вам заздалегідь за розуміння і відповідь!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2023, 18:07
Вітаємо.За довіреністю ваша мама може відкрити на своє ім'я додаткову картку до батькового рахунку для подальшого зняття коштів.
Sonvik75
Sonvik75
3 лютого 2023, 23:20
Наталя, Запоріжжя
Рішенням суду 02 листопада 2018 року призначили заборгованість закредитним договором від 24 жовтня 2007 року на загальну суму 8391 (вісім тисяч триста девяносто одна) гривень 47 копійок, з яких: 5543 (пять тисяч пятсот сорок три) гривні 76 копійок тіло кредиту; 2847 (дві тисячі вісімсот сорок сім) гривень 71 копійок — заборгованість по процентам за користування кредитом в межах строку позовної давності за період з 01 червня 2015 року по 31 жовтня 2015 року. Випалачено вся сума відповідно до рішення суду. Але при звертанні до банку щодо оформлення картки сказали що борг існує у розмірі 20 000, 00 грн. та при наджодженні будь-яких коштів буде відбуватися автоматичне списання. Виявляється для банку Закони та рішення суду не аргумент. Як тепер оформити картку на виплати якщо все одно будуть стягуватися кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2023, 8:33
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
milamorette
milamorette
3 лютого 2023, 14:52
Людмила
Здравствуйте!
Срок годности моей карты в Приватбанке закончился в ноябре 2021 года.
Несколько последних лет я живу в Бельгии, поэтому сначала я не имела возможности вернуться в свой город в Украину из-за ковида, а сейчас — из-за войны.
Мне необходима эта карта, потому что на неё зачислялась моя пенсия.
Сейчас мою пенсию отправляют на почту, но поскольку забирать её некому, я могу вообще её лишиться.
Что мне делать в сложившейся ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 15:29
Вітаємо. Для відновлення доступу до Приват24 та ідентифікації вас, як клієнта Банку радимо звернутись в наш чат підтримки через захищений канал pb.ua/chat. Також радимо мати під час звернення поруч документ, що підтверджує вашу особу. Після проведення даної операції можна буде відкрити нову або перевипустити стару картку на віртуальну(digital) у вашому Приват24.
Pavlikova
Pavlikova
3 лютого 2023, 11:53
Я Павликова Галина сеичас нахожусь в Хорватии, я клиент вашего банку дело в том что я забыла пин коды своих карточек и телефонная карточка привязанная к вашему банку не деисвующая, что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 12:12
Вітаємо. В даному випадку, для ідентифікації вас, як клієнта Банку, відновлення доступу до Приват24 та прив'язки нового активного номеру телефону, радимо звернутись в наш чат підтримки через захищений канал pb.ua/chat. (також радимо мати поруч під час звернення документ, що підтверджує вашу особу)
sashagarnyk1983
sashagarnyk1983
2 лютого 2023, 12:32
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чому у мене при заборгованості 32000 нарахували на 3,5 відсотка комісії 2100?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 13:00
Вітаємо. Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою: сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365 де:• 365 – постійна величина (кількість днів у році);• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).Варто також позначити, що розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією, що призводить до змінення суми заборгованості. Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці веб-версії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.Приклад переходу до старої версії надаємо за посиланням https://pb.ua/short?8F4
Whitebull55
Whitebull55
1 лютого 2023, 14:19
Як в приват 24 поміняти англійську мову на українську
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 14:36
Вітаємо.Натисніть на фото — Settings — Language.
gannaM
gannaM
31 січня 2023, 15:09
gannaM, Запорожье
Доброго дня! У мене питання, чи можна через інтерет-банкінг оформити кредит, який потім зняти готівкою, тобто з лінійки кредитних продуктів, що передбачають видачу готівкою??
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 15:49
Добрий день! Кредитний ліміт, що надається на картку Універсальна можна використати, як для оплат з картки, та і знімаючи готівку в касі чи банкоматах. Також це може бути «Кредит готівкою» про який ви детальніше можете переглянути інформацію за посиланням: https://privatbank.ua/kredity/cash-loan
Natalia19976
Natalia19976
30 січня 2023, 14:11
Здравствуйте у меня заканчивается срок действия карты для выплат переоформить её не могу так как с оккупированой територии, что делать в этой ситуации если каждый месяц на эту карту счет приходит пособие по инвалидности?
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2023, 14:38
Добрий день! У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців. Не обов'язково зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції для таких карток:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті ви можете створити віртуальну картку або інтернет-картку в Приват24.Перевипустити картку за бажанням можна в Приват24 на віртуальну зайшовши в налаштування потрібної вам картки.
Buyvolyuk
Elena Buyvolyuk
27 січня 2023, 18:42
Elena
Здравствуйте. Помогите сменить финансовый номер.
В связи с утерей симки, мне заблокировали карту, но чтобы поменять номер, нужно авторизироваться.
Что делать?
У меня сейчас заграничный номер, который я хочу поменять в качестве финансового.
Звоню по телефону +380 (5671) 6 11 31 с Франции
С меня сняли 30€, это при том что никто не поднял трубку телефона.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2023, 19:21
Добрий вечір! Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
LolaFerretess
LolaFerretess
26 січня 2023, 9:21
Як зайти у Приват24, перебуваючи за кордоном і не маючи доступу до фінансового номеру?
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2023, 9:34
Вітаємо. У описаному вами випадку для відновлення доступу до Приват24 (шляхом зміни способу авторизації або зміни фінансового номеру телефону на закордонний) радимо звернутись в наш чат підтримки на офіційному сайті Банку pb.ua/chat (також радимо мати поруч документ, що підтверджує особу).
0952024969lera
Алла АЛЕКСАНДРОВА
25 січня 2023, 10:17
Алла, Голая Пристань
Как можно оформить онлайн карточку для получения выплат ( пенсия) на оккупированной территории?
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2023, 10:35
Вітаємо. Для нових клієнтів ПриватБанку є можливість відкрити віртуальну digital картку у Приват24 після процедури відеоверифікації, без візиту у відділення.Достатньо завантажити додаток Приват24, пройти реєстрацію та наступні кроки з ідентифікації, що будуть вказані у додатку.Знадобляться:- довідка РНОКПП (ІПН) або відмова від нього;- один з ідентифікаційних документів (біометричний закордонний паспорт громадянина України або загальногромадянський паспорт-книжечка та водійське посвідчення або ID-картка та витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання).Спеціально для вас ми підготували інструкцію — https://pb.ua/short?ADY
olezha
olezha
24 січня 2023, 16:26
O
мама за кордоном, віртуальна картка заблокована після невдалих спроб пінкоду, і зайти в приват24 вона вже не може. фізичної картки немає.
Як розблокувати чи картку чи приват24, якщо ваш робот «Яна» просить мати картку поблизу.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2023, 18:22
Вітаємо.Наші колеги в чаті при вході в Приват24 радо допоможуть мамі вирішити питання.
Qwerty1999
Qwerty1999
24 січня 2023, 11:42
Qwerty
Приватбанк выдаёт физические карты «еПоддержка» или нет?
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2023, 12:01
Вітаємо.Ні, лише віртуальні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку