Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
mihaO
mihaO
13 червня 2023, 17:32
mihaO
добрий вечір. Який денний ліміт на P2P перекази через ІБ?
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 17:54
Вітаємо.На жаль, ми не можемо повідомити вам точні значення ліміту. Ліміт гнучкий і може змінюватись. Якщо ліміт перевищено, то потрібно очікувати його оновлення або ж надати інформацію про мету переказів.
Dmity
Dmity
13 червня 2023, 17:23
Дмитрий, Харьков
Вчера, 12.08.2023, в момент получения денег в банкомате, который находится рядом с входом в отделение Приватбанка по адресу: г. Харьков, пр. Науки 64, банкомат завис. Не реагировал на нажатия кнопок на клавиатуре и экране. Но деньги, 20 000 грн. со счёта списали. Прошло больше суток, инкассация банкомата была произведена, но деньги мне на счёт так и не вернули… Хотя обещали в поддержке вернуть в течении суток. Это не маленькая сумма, которая нужна сейчас. Почему столь простой вопрос, который действительно в других банках решается в течении суток, тут решается так медленно? Вопрос абсолютно прозрачный… То что банкомат завис во время выдачи денег могут подтвердить свидетели, также сотрудник банка вышел и пытался мне помочь разблокировать банкомат, но безуспешно. Просьба решить этот простой вопрос быстрее, как обещали в поддержке. Иначе получается непонятная ситуация с учётом того, что таких случаев, судя по отзывам на Минфине, стало много в последнее время…
Приватбанк
Відповідь банку
13 червня 2023, 17:54
Вітаємо.Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше перевірити інформацію.
turisheva
turisheva
11 червня 2023, 0:10
Здравствуйте, скажите пожалуйста почему не приходят смс в роуминге? Это временно или теперь их вообще не будет? Нам даже за смс в роуминге приходиться сотни километров ехать? И от водафон и от ощада все смс приходят, а от Привата нет. Счет пополнила, чтобы платные пришли, все равно нет ни звонка ни смс. В чате предлагают идентификацию, которую не возможно пройти давая точные ответы. Есть надежда поймать смс? Стоит тратить силы и время или вы их не отправляете совсем? Или надо встать пораньше? Или еще какие секреты есть.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2023, 8:33
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номера телефону та деталей ситуації.
Vik1080
Vik1080
9 червня 2023, 6:25
5.06.2023 р. Судовий виконавець надіслав постанову про зняття арешту з усіх рахунків. Сьогодні 9.06.2023 р.арешт до цих пір не знятий.
На сайте приват24 во входящей корреспонденции есть письмо про снятие ареста, когда ожидать разблокировки карт?
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 8:47
Вітаємо.Зазвичай обробка документу займає 1-3 дні від надходження в банк.
ElenOs
ElenOs
4 червня 2023, 1:00
Олена, Львів
Маю нагальне питання:
Є карта Голд універсальна. Встановлено Приват 24 і телефоні.
Користуючись послугами банку (а саме невеликою кількістю розрахунків тощо) ЗАВЖДИ перевіряю залишок на карті в Приват24, сумами оперую зовсім невеликими — оплата ком.платежів, деякі перекази на інші карти, рідко — оплати товарів /поповнення мобільного. Отже! Чітко завжди розумію і знаю ЯКА сума у мене на рахунку плюс мінус. Тобто… до прикладу, чи можу купити кави (чи в мене є тих 40-50 грн. — якось так.)
СЬОГОДНІ вся моя історія стала у«мінусах»!!! Начебто я періодично вихожу «з під контролю», користуючись вже грошами банку! Така собі заборгованість перед банком! Але є момент — кредитний ліміт на карті 0 грн!
Другий момент — практично кожна друга транзакція стала «мінусовою»!!! Якою точно НЕ була раніше.
Третє: мала сьогодні оплатити покупку (переказом на карту) у сумі близько 600 грн! Всі останні дні контролювала свій залишок — який становив на момент 3.06 грубо 800 грн!!!
Вдень здійснила оплату (590 грн на карту продавця)! Впевнена — ще гривень 200 я маю «на каву». Увечері потрібно було оплатити послугу Нової пошти (65 грн доставка в поштомат)… І О ДИВО. СПИСАННЯ НЕМОЖЛИВЕ! НА РАХУНКУ МІНУС 325 ГРН!!! Шок. Адже, повторюся- контролювала свої витрати щоденно!!! БО оплата ця була мені потрібна і важлива.
Чат-підтримка нічим не допомогла.
Тож скажіть будь ласка, ПРИВАТБАНК — що коїться?? Вся історія РАПТОМ СТАЛА В МІНУСАХ. Оператор чату чемно запевняв — довго йдуть минулі платежі… от і створено неспівпадіння в залишках. Люди, ви серйозно?? Весь рік? Нон стоп? Практично кожного дня? Не повірю. Не сходиться. Не може такого бути у даній моїй ситуації!
З радістю додала б також скрін з приват24, ДЕ БАНК ВИДАЄ МЕНІ ЧЕРЕЗ БАНКОМАТ 500 грн… коли на рахунку начебто на 179 грн менше!!!?
Що є в принципі нереальним. Так прокоментував ваш оператор онлайн-підтримки.
Прошу розібратися!!! Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2023, 8:45
Вітаємо. Звертаємось до вас у особисті повідомлення для того щоб уточнити деталі ситуації, а також проаналізувати ваше звернення у підтримку.
combox55
Oleg Kol
2 червня 2023, 12:26
Oleg, Апостолово
Объясните пожалуйста. Вы пишите что с 1 июня вы не выдаете средства с виртуальных долларовых карт вообще, только безналичные расчеты. Соответственно есть вопросы. 1 — это касается только виртуальных карт?
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть?? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2023, 13:26
Вітаємо.Ця стаття недостовірна, адже офіційно Банк не надавав такої інформації. Якщо відбудуться будь-які зміни, ми обов'язково повідомимо наших клієнтів. Радимо звіряти новини, які іноді містять провокаційну інформацію, з офіційними джерелами — з нашим сайтом https://privatbank.ua/ або НБУ.
Viktor180888
Viktor180888
31 травня 2023, 22:57
Доброго вечора. Стикнувся з проблемою, коли з-за кордону не можу ніяк звʼязатись з службою підтримки банку, селфі верифікацію не проходить, на тел мій оператор не телефонує, в Приват24 замкнуте коло, який є ще номер до служби підтримки з-за кордону? Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2023, 8:30
Вітаємо.Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку в Приват24, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
LudmilaKiew
LudmilaKiew
29 травня 2023, 14:50
Людмила, Київ
Добрий день. Карта для виплат у Євро, на карті вказано термін дії 6/23. Чи можливі на цю карту в подальшому, після червня цього року, SWIFT перекази без перевипуску картки, у зв'язку зі військовим станом. Читали повідомлення, що ПриватБанк на 180 днів продовжив дії карток. На карту ЄВРО це поширюється? Чи не буде проблем із SWIFT переказами на цю карту після 6/23?
Дякую за відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
29 травня 2023, 15:12
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 18 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Також наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
restar
Анна Звєздіна
29 травня 2023, 10:25
Анна
Ще раз вітаю. У попередньому зверненні я вказувала, бажаю стати клієнтом Приватбанку дистанційно за даною процедурою: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i14778026796/2022-03-30/CIbnm3o9FLYpi5B2GGq6/KBgDriICoz.jpg

Однак, не можу цього зробити, оскільки після введення номера телефону під час реєстрації в Приват24 отримую помилку: «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні».

Ви мені відповіли, що в такому випадку потрібно звернутись до відділення банку. Але ж сама суть мого питання полягає в тому, що я хочу відкрити рахунок і отримати digital-картку за допомогою процедури відеоверифікації, яку ви офіційно пропонуєте. Я не маю змоги фізично відвідати відділення банку, саме тому і бажаю скористатись даною послугою. Будь ласка, зануртесь глибше у моє питання та з'ясуйте, чому офіційно запропонована процедура відкриття рахунку в реальності не працює. Дякую.
restar
Анна Звєздіна
28 травня 2023, 15:45
Анна
Добрий день! Цікавить можливість стати клієнтом Приватбанку та відкрити digital-картку дистанційно, за вашою інструкцією:
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i14778026796/2022-03-30/CIbnm3o9FLYpi5B2GGq6/KBgDriICoz.jpg

Однак, при спробі реєстрації в Приват24, після введення номеру телефону отримую помилку «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні». Як я можу підтвердити номер телефону, якщо я ще не є вашим клієнтом? Це робить неможливим виконання Кроку 2 із згаданої інструкції — процес реєстрації навіть не розпочинається. Прошу роз'яснити дане питання.

В онлайн-чат на сайті банку зверталась кілька разів протягом тижня, відповіді не отримала.
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2023, 18:01
Вітаємо.В такому випадку для оформлення картки необхідно звернутись до відділення банку.
Qwert83i
Qwert83i
24 травня 2023, 18:24
19.05.2023 р. Судовий виконавець надіслав постанову про зняття арешту з усіх рахунків. Сьогодні 24.05.2023 р.арешт до цих пір не знятий. Мені подавати на банк в суд?
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2023, 18:28
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Illja
Illja
18 травня 2023, 16:53
Illia, Рівне
Добрий день. Чи можливо отримати пластикову картку в відділенні банку, якщо є електронна, з тими всіма однаковими даними?
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2023, 17:07
Вітаємо. При перевипуску digital-картки на пластикову у відділенні Банку змінюються всі її дані, окрім номера рахунку(не плутати з номером картки).
SofiaLo
SofiaLo
17 травня 2023, 17:49
София, Одесса
здравствуйте, вчера в банкомате в магазине Таврия В на ул. Прохоровская, 39/41, хотела снять деньги, 14900грн, банкомат зажужжал, как-будто отсчитывает деньги, а потом выдал уведомление, что извините банкомат не работает и список ближайших, а затем вернулся главный экран, зашла проверить баланс, а на карте только 50 грн с копейками, т е он деньги списал, а не выдал. Карта сына, он сразу позвонил на 3700, там робот принял заявку, но деньги до сих пор не вернули! а нам надо было в больницу ехать, это издевательство! с этим банкоматом уже не первый раз проблемы, когда его заменят и когда нам вернут деньги?!
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 18:07
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. У випадку успішної подачі заявки на повернення коштів необхідно очікувати результатів інкасації пристрою. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. Про результат обробки заявки обов'язково буде проінформовано власника рахунку.
Natali19781111
Natali19781111
17 травня 2023, 13:55
Был наложен арест на счёт, вчера оплатила сегодня связалась с исполнителем арест снят скажите пожалуйста когда рвзблокируется карта?
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 14:03
Вітаємо. Арешт з рахунків буде знято протягом 1-3 днів з моменту отримання Банком відповідної постанови від виконавця, котрим було накладено даний арешт.
oksana20051979
oksana20051979
16 травня 2023, 16:51
оксана, киев
Доброго дня. Хотiла запитати два питання у представникiв приват банку.
Перше: коли потрiбно набрати 3700 …передзвонюють працiвники банку з номерiв киiвстар?.. просто за останнi роки зiткнулася з цим уперше.
Друге: 10.05.2023 в оповiщеннях приват 24 була iнфо по моiй картцi, 13.05.2023 там же прийшла смс з номером картки у якiй перша цифра 6…
Взагалi карток з таким номером не бачила
Прокоментуйте будь-ласка
Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 17:08
Вітаємо.Так, лінія банку багатоканальна.Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Sanya1995
Sanya1995
15 травня 2023, 23:31
Александр
Вітання, у мене термін дії картки до 06.23 тобто до кінця травня.
Скажіть будь ласка я можу замінити картку на нову наприклад завтра 16.05 травня, чи мені потрібно обов'язково чекати до кінця терміну дії?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 8:31
Вітаємо.06.23 — до кінця червня.Чекати до кінця терміну не обов'язково. Перевипустити картку можна будь-коли, як до завершення терміну, так і після.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 18 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті створіть Digital-картку або інтернет-картку в Приват24 і перерахуйте на неї кошти.
ruslantamerlan
ruslantamerlan
15 травня 2023, 10:57
Доброго дня.Скажіть, будь ласка, ім'я керівника Приват24.
(Потрібно скласти заяву на повернення проблемного платежу)
Нема ніде доступної цієї інформації.
Ігнатенко Т.М. — до сих пір? Чи хтось уже інший?
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2023, 11:13
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити інформацію по платежу та розібратись в ситуації детальніше.
Buyvolyuk
Elena Buyvolyuk
15 травня 2023, 9:53
Elena
Добрый день, не приходит смс с кодом. (Сменила Номер телефона на западный )
Помогите войти в приложение.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2023, 10:18
Добрий день! Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру. Щоб фахівець приєднався до діалогу ви можете описати питання в стрічку для вводу тексту.
MariaS11
MariaS11
12 травня 2023, 14:10
Мария
Добрий день. Вчора мої рахунки в вашому банку були заблоковані. Я не можу користались онлайн банкингом, не можу вийти на зв’язок з представниками банку. Пише зо мій номер не зареєстрований в системі. блокування сталось після опитування по телефону. начебто не співпали данні. скоріш за все данні з прописки в банку ще старі. в мене зараз інша прописка. Я разів 20 надсилала селфі з паспортом або картками. Селфі не проходить. єдиний варіан особисто звернутись до відділення, Але я з однорічною дитиною знаходжусь закордоном і в мене немає можливості звернутись до банкомати або відділення. що мені робити в такому випадку? Заблоковані навіть картки з соціальними виплатами на грудну дитину
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2023, 15:26
Вітаємо.Фотографія й обличчя повинні бути виразними, не повинно бути головного убору / сонцезахисних окулярів. Паспорт повинен знаходитися збоку, як зазначено в прикладі за посиланням.Приклад: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200103/Xg9E83-TGwAPAMPP.pngРекомендуємо повторити операцію, дотримуючись рекомендацій оператора.
leimt2000
leimt2000
11 травня 2023, 20:55
Микола Іванович Мальцев, Odesa
Після виведення грошей з Парі матч вони не зараховані на картку. Мені надали параметри ARN 72711183057006856518552. RRN 033354141610, але Приват каже що надходжень не було. Який документ підтверджує перерахування коштів. Ті кажуть відправили, ви кажете немає. На час виведення картку було заблоковано. Можливо що кошти повернуті відправнику або знаходяться на окремому рахунку? Підкажіть як знайти свої гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2023, 8:30
Вітаємо.Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку.pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку