Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alexsandrgu
Alexsandrgu
20 лютого 2023, 11:28
Полночи не можем дозвониться на круглосуточный телефон банка. В чем причина
Приватбанк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 11:50
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Annamun
Annamun
19 лютого 2023, 17:09
Anna, Одесса
як можна актуалізувати дані фоп. Потрібен податковий номер США якого немає. Є лише код в Україні. Знаходжусь за кордоном. Писала у чат. Відповідають що потрібна особиста присутність у банку. Що робити? я не можу повернутися. Рахунок користуватися теж не можу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2023, 17:14
Вітаємо. Вже відповіли вам у особисті повідомлення.
Parti
Parti
19 лютого 2023, 15:59
Вітаю! Підкажіть будь ласка коли ПриватБанк повернув можливість відкривати безстрокові депозити Приват-вклад в гривнях і в доларах?
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2023, 17:09
Вітаємо. З 20.01.23 Банк поновив можливість для клієнтів оформлення Приват-вкладів, в тому числі автоматичну їх пролонгацію! Ознайомитись детальніше з умовами оформлення можна за посиланням https://privatbank.ua/depozit
Buyvolyuk
Elena Buyvolyuk
19 лютого 2023, 11:53
Elena
Здравствуйте, вместе с Вашим менеджером сменила финансовый номер, зашли все было хорошо. Захожу на следующий день и уже нет входа, опять пишут подтвердите номер. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2023, 12:10
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та детального розгляду ситуації.
Galinass
Galinass
18 лютого 2023, 12:35
Galina, Харкiв
Чому немає відповіді за заявкою 2242594?

За заявкою номер 2242594 посилання — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table є запис від 13.02.2023 із записом – «За заявкою на повернення коштів отримано відповідь від торгової точки з відмовою про відшкодування коштів. З документами можна ознайомитися, надіславши лист на chargeback@privatbank.ua. У темі листа зазначте номер заявки.»

Мною вже тричі було подано запит на документи (15, 16 і 17 лютого), але відповіді від Приватбанку так і немає. Чому досі немає відповіді?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2023, 12:43
Вітаємо. Ваша заявка у роботі. Як тільки документи буде прийнято та оброблено додатково сповістимо вас про це. Радимо очікувати повернення у встановлений термін. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Sonvik75
Sonvik75
17 лютого 2023, 17:35
Наталія, Запоріжжя
Зверталась 3 лютого 2023 року щодо того що рішенням суду 02 листопада 2018 року призначили заборгованість закредитним договором від 24 жовтня 2007 року на загальну суму 8391 (вісім тисяч триста девяносто одна) гривень 47 копійок, з яких: 5543 (пять тисяч пятсот сорок три) гривні 76 копійок тіло кредиту; 2847 (дві тисячі вісімсот сорок сім) гривень 71 копійок — заборгованість по процентам за користування кредитом в межах строку позовної давності за період з 01 червня 2015 року по 31 жовтня 2015 року. Випалачено вся сума відповідно до рішення суду. Мені перетелефонував спеціалість який повідомив що для внесення оновлених даних
по моїй справі необхідно 30 днів. На моє запитання чи можу я вже оформити зарплатну картку мене повідомили, що так, через кілька днів можна. Оформила зарплатну карту і мені у відділені сказали, що є борг і як тільки поступлять кошти то буде списання 50 % від суми. Прошу пояснень. Чи після утримання коштів звертатися до суду?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 18:04
Вітаємо.https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk2.1.1.3.1.… При цьому, якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
auricasitter57
auricasitter57
16 лютого 2023, 21:11
Здравствуйте, срок мой карты истек в августе прошлого года, но в связи с военными действиями срок использования карты продлили на 6 месяцев, сейчас снова подходит срок, вопрос — нужно ли менять карточку или срок ее использования снова продлен?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 8:40
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 12 місяців.Доступні операції:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку. Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
bijkent
bijkent
15 лютого 2023, 22:51
Богдан, Житомир
Доброго дня.
Якщо я не користувався кредитною картою більше року чи двох років і вона заблокувалась. Чи можу я, через приват 24, перевести кредитні кошти на іншу карту, 30000−40000грн.? І що для цього потрібно зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 8:31
Доброго ранку! Необхідно розуміти чи дійсно заблокована картка і якщо так то чому. Радимо написати в онлайн чат на нашому сайті pb.ua, щоб наші колеги могли ідентифікувати вас у захищеній сесії та надати інформацію по картці.
yuoras
yuoras
14 лютого 2023, 16:33
Доброго дня.
Банк як завжди на наднизькому рівні.
Подробиці.
Так як моя дружина і я не фахівці в плані apple pay, вирішили зателефонувати на гарячу лінію 3700.
Дзвонив я, дружина була поряд.
Оператор почала в неї випитувати дані, де приписана, де проживає та паспортні дані!!!

Питання стояло про механізм додачі карток (повторюю, тільки МЕХАНІЗМ).
Уявляєте, виявляється, якщо подзвонив чоловік із номера дружини, то дружина має пройти версифікацію, так як цей банк вирішив, що інформація щодо МЕХАНІЗМУ додачі є особливо секретною функцією і її можна розповідати тільки клієнту з якого номера ви дзвоните.
ПОВТОРЮЮ, я не називав ні карток ні вимагав якісь дані, а хтів взнати механізм.
Чому цей механізм потрапив до секретніших даних, які вимагають верифікації, знає тільки департамент).

Шановний банк, ця інформація являється все доступною і ніяким чином не підпадає під ваші внутрішні розпорядження і з нею може ознайомитися будь яка особа, навіть не клієнт банку!

Виявляється, банку начхати на закон про захист прав споживачів, де чітко вказано, що будь яка людина, може ознайомитися із будь якою інформацією щодо послуг!
Прославимо спеціаліста Вікторію 21494, яка не знає, що вона вимагає та захищає інтереси своєї колеги.
Бридко, що в такий тяжкий час, така поведінка банку!
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 17:28
Вітаємо.Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти дружини та детальніше розглянути описаний випадок.
psalesh
psalesh
14 лютого 2023, 11:52
Інна Василівна , Чернігів
доброго дня питання, Куди зникли кошти, які прийшли до вас на кор рахунки, а до мого особистого карт рахунку не дійшли і чи довго їх будуть шукати, вже 1.5 місяці пройшло, заборгованість не з моєї вини виникла, а ваші працівники наполягають
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 13:38
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
H160174
H160174
13 лютого 2023, 13:09
Чехия
Добрый день. У меня к вам просьба. Моя мама, которой 85 лет, проживает в Чехии и её пенсия переводится на счёт Приватбанка. Она из города Каманец-Подольский. Раньше каждый год мы ездили в Украину и меняли Картку для виплат. Последняя карточка для виплат была действительна до 11-ого месяца 2021 года. Мы планировали в 2022 году съездить в Украину, получить новую карту для виплат и, как всегда, иметь доступ к пенсии посредством банкомата в Чехии. Но началась война… У меня два вопроса.
1. Можем ли мы все вопросы относительно новой Картки для выплат решить в Приватбанке в Ужгороде (раньше мы всё оформляли в г. Каменец-Подольский)
2. Мог ли пенсионный фонд Украины заблокировать мамину пенсию в связи с длительным (более года) несниманием пенсии в банкомате. Имеете ли вы компетенции отправить запрос в Пенсионный фонд, если мы к вам приедем, вы можете маму сфотографировать…
Наши родственники были в Киеве в Приватбанке, там сказали, что вышеописанным в вопросах образом вы можете нам помочь. Для гарантии я всё же вам пишу. Мама уже старенькая, чтобы она лишний раз не ездила. В Каменец-Подольский для неё далеко.
Благодарю зараннее.
С уважением Галина Коутна
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 13:15
Вітаємо.Прив`язки по регіонах немає. Обслуговуватись можна в будь-якому відділенні.Також наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.Якщо пенсія перестала надходити, необхідно звернутись до Пенсійного фонду.
Ninus7
Ninus7
13 лютого 2023, 6:14
Нiна, Харкiв
Не сформовано пакет документів за заявкою 2236692

Ще 06 Лютого 2023, а потім і повторно 07 і 08 лютого 2023 мною переданий пакет документів за заявкою 2236692. Ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2236692#refund_table У таблиці за цим посиланням повинна стояти остання запис «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45-120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.»

Але такого запису немає. Хоча документи передані. Виникає питання — чому за тиждень з моменту першої передачі документів не сформований пакет документів?
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 10:01
Вітаємо.Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Matts
Matts
12 лютого 2023, 18:40
Matts, Рохан
Добрый день.
У меня есть одна диджитал карта виза, будьте добры уточните пожалуйста можно ли открыть ещё одну такую же но мастеркад?
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2023, 8:34
Вітаємо.Так, можна.
mvn2017
mvn2017
12 лютого 2023, 14:53
Валентина, Кривий Ріг
01.02.23 в 9:37 був здійснений платіж на сумму 300грн. за послуги домашній інтернет Київстар особовий рахунок 5367317. Платіж здійснювався як завжди через шаблон в додатку Приват24. Номер платежу P24A786112556D01378. Оператори Приватбанку в телефонному режимі платіж та списання коштів підтверджують, але оператори Київстар не підтверджують надходження коштів. Наразі послуга призупинена, 12 діб я не маю доступу до мережі інтернет. Куди ділися кошти?
Прошу надати відповідь на ел.адресу mvn2017@ukr.net
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2023, 15:20
Добрий день! Якщо по картці немає повернення платежу від отримувача і ви бачите платіж, як відправлений в архіві то радимо звернутись до отримувача з квитацією по платежу, щоб той знайшов кошти на своїх рахунках. Квитацію можна завантажити в архіві платежів у своєму Приват24.
Ninus7
Ninus7
9 лютого 2023, 15:19
Нiна, Харкiв
Не сформовано пакет документів за заявкою 2236674

Ще 04 лютого 2023, а потім і повторно 08 лютого 2023 мною передано пакет документів за заявкою 2236674. Ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2236674#refund_table У таблиці за цим посиланням повинна стояти остання запис «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45-120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.»

Але такого запису немає. Хоча документи передані ще 04 лютого 2023. Виникає питання — чому за 5 днів з моменту першої передачі документів не сформований пакет документів?
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2023, 17:04
Вітаємо.Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
vons
Юлия Вонс
8 лютого 2023, 10:23
Юлия, Запорожье
Добрый день!
Могу ли я актуализировать свои данные с украинского национального паспорта на украинский загранпаспорт?
Я несколько раз обращалась уже к операторам в чат боте, несколько раз делала актуализация на загранпаспорт, но в своей выписке вижу данные национального паспорта.
Накануне мне ответили, что я резидент Украины поэтому данные на украинский национальный паспорт, в связи с этим следующий вопрос, для чего такой выбор документов на которые я могу актуализировать свои данные?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2023, 10:48
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та ваші контакти.
OlenaZapf
OlenaZapf
5 лютого 2023, 16:26
Oлена, Вінниця
Добрий день, шановні робітники Приватбанку!
Заздалегідь сподіваюся на Вашу професійну відповідь. Мої батьки похилого віку є клієнтами вашого банку. Справа в тому, що мій батько досить хворий і не такому стані, щоб самостійно приходити у відділення банку і виконувати баківські операції, наприклад зняття пенсії з рахунку. Моя мама має нотаріально посвідчену довіреність від імені мого батька, яка офіційно посвідчена нотаріусом — офіційним представником Держави України, щоб виконувати банківські операції без проблем. Але на великий жаль робітники банківського відділення Приватбанку відхиляють можливість користування довіренніст'ю, тобто в касі банку отримати пенсію моя мама не може. Користуватися банківським автоматом моя мама теж на великий жаль не вміє, і останнім часом через перепади електроенергії багато банківських автоматів не є в робочому нормальному стані. Мене дуже цікавить наступне питання — чому не признає Приватбанк нотаріально посвідчену довіренність? Що робити похилим і хворим людям в такому стані? Яке було б рішення цього питання? Яка була б можлива альтернатива для майбутнього?
Дякую Вам заздалегідь за розуміння і відповідь!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2023, 18:07
Вітаємо.За довіреністю ваша мама може відкрити на своє ім'я додаткову картку до батькового рахунку для подальшого зняття коштів.
Sonvik75
Sonvik75
3 лютого 2023, 23:20
Наталя, Запоріжжя
Рішенням суду 02 листопада 2018 року призначили заборгованість закредитним договором від 24 жовтня 2007 року на загальну суму 8391 (вісім тисяч триста девяносто одна) гривень 47 копійок, з яких: 5543 (пять тисяч пятсот сорок три) гривні 76 копійок тіло кредиту; 2847 (дві тисячі вісімсот сорок сім) гривень 71 копійок — заборгованість по процентам за користування кредитом в межах строку позовної давності за період з 01 червня 2015 року по 31 жовтня 2015 року. Випалачено вся сума відповідно до рішення суду. Але при звертанні до банку щодо оформлення картки сказали що борг існує у розмірі 20 000, 00 грн. та при наджодженні будь-яких коштів буде відбуватися автоматичне списання. Виявляється для банку Закони та рішення суду не аргумент. Як тепер оформити картку на виплати якщо все одно будуть стягуватися кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2023, 8:33
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
milamorette
milamorette
3 лютого 2023, 14:52
Людмила
Здравствуйте!
Срок годности моей карты в Приватбанке закончился в ноябре 2021 года.
Несколько последних лет я живу в Бельгии, поэтому сначала я не имела возможности вернуться в свой город в Украину из-за ковида, а сейчас — из-за войны.
Мне необходима эта карта, потому что на неё зачислялась моя пенсия.
Сейчас мою пенсию отправляют на почту, но поскольку забирать её некому, я могу вообще её лишиться.
Что мне делать в сложившейся ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 15:29
Вітаємо. Для відновлення доступу до Приват24 та ідентифікації вас, як клієнта Банку радимо звернутись в наш чат підтримки через захищений канал pb.ua/chat. Також радимо мати під час звернення поруч документ, що підтверджує вашу особу. Після проведення даної операції можна буде відкрити нову або перевипустити стару картку на віртуальну(digital) у вашому Приват24.
Pavlikova
Pavlikova
3 лютого 2023, 11:53
Я Павликова Галина сеичас нахожусь в Хорватии, я клиент вашего банку дело в том что я забыла пин коды своих карточек и телефонная карточка привязанная к вашему банку не деисвующая, что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 12:12
Вітаємо. В даному випадку, для ідентифікації вас, як клієнта Банку, відновлення доступу до Приват24 та прив'язки нового активного номеру телефону, радимо звернутись в наш чат підтримки через захищений канал pb.ua/chat. (також радимо мати поруч під час звернення документ, що підтверджує вашу особу)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку