Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Val23
Val23
15 листопада 2023, 13:18
15 жовтня о 1:01 ночі я здійснила покупку на суму 86.50$, 3230,70 у гривні. 1 листопада картка чудом загнана в мінус. Виявляється, що сума, зазначена вище була списана ще тричі рівно о 00:00 всі три (що на годину і одну хвилину раніше реальної покупки, тобто заднім числом майже 🤷🏼‍♀️. Справжня покупка з підписом назви магазину у котрому була здійснена, всі інші просто «покупка». Подала заявку, розгляд 45−120 днів Порекомендували звернутись до магазину, але що я їм скажу)))) що в час ночі я вас щось купувала, а ви з мене гроші зняли на годину раніше??? На годину раніше ні магазин, ні я про майбутню покупку ще не знали. Це неможливо, магазин тут нідочого. Але ж висить тепер інформація по картці, що я маю сплатити більше 500 грн за користування кредитом до 25 жовтня. Картка навіть не кредитна. Мінус намалювали. Чому списали кошти зайвих три рази? Чому я маю чекати 120 днів, щоб мати змогу користуватися своєю карткою? Чому маю сплачувати мінімальний платіж за кредит, який не просила? Заявка № 2738971
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2023, 15:12
Вітаємо. Докладемо усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки буде інформація, з вами обов'язково зв´яжемось.
Sanyok77
Александр Агафонов
13 листопада 2023, 15:10
Александр, Николаев
Чи можна зараз в Києві отримати пластикову картку UnionPay та «Простір»?
Якщо так, то в якому відділенні?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2023, 16:01
Вітаємо.Наразі в Приват24 можна відкрити digital-картку UnionPay для оплат в Інтернеті.
ShylinaTanya66
ShylinaTanya66
1 листопада 2023, 17:05
Я пенсіонер, щойно перевипустила свою картку онлайн на Digital картку. Зараз перебуваю закордоном, в Україні проживаю в Нікополі, котрий під постійним обстрілом зі сторони окупованої ЗАЕС.
Чи потрібно мені проходити верифікацію фізичної особи?
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 17:13
Вітаємо.У разі необхідності актуалізації даних, банк заздалегідь вас повідомить.
VladislavUA1995
VladislavUA1995
30 жовтня 2023, 11:07
VladislavUA
При знятті готівкою власної валюти с валютної карти який ліміт у день?
Чи є комісія?
Чи потрібні якісь підтвердження джерела при зарахуванні та знятті великої суми?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 12:25
Вітаємо. Комісії при знятті готівки з карток: Універсальна — 1 %, Для виплат — комісія відсутня. Загальне обмеження замовлення готівки по сумі складає 100 000 грн на добу. Джерело походження коштів може бути запрошене у разі зняття готівки на суму від 500 тис. грн або еквіваленту у валюті протягом останніх 30 днів.
VladislavUA1995
VladislavUA1995
29 жовтня 2023, 13:49
VladislavUA
Який розмір комісії при отриманні вестерн юніон у касі банку великих сум? Умовно, 50 000 доларів з Грузії
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2023, 14:33
Вітаємо. Комісія за отримання переказу Western Union в ПриватБанку відсутня, як на картку, так і готівкою у відділенні.При замовленні іноземної валюти — максимальна сума не більше 100 000 UAH/день в еквіваленті, при отриманні валюти.
VladislavUA1995
VladislavUA1995
29 жовтня 2023, 13:05
VladislavUA
Чи можливо зараз отримати переказ вестерн юніон у касі банку в валюті переказу (доллар) готівкою?
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2023, 13:22
Вітаємо. Ви можете отримати валютний переказ у відділенні (попередньо замовивши готівку для видачі).
NATALIANB
БУЛАНКИНА НАТАЛИЯ
27 жовтня 2023, 13:39
Буланкина Наталия Ивановна, беженка их Харькова
Я нахожусь в Хорватии Для входа в приложение ПРИВАТ24 меня попросили подтвердить мой телефон. Я хочу осуществить это фотоидентификацией. Помогите осуществить это. С уважением, Н.И.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 14:30
Вітаємо.Це можна зробити через чат на сайті банку:pb.ua/chat
Netelli78
Netelli78
26 жовтня 2023, 21:23
Здравствуйте. Была 3 недели назад в Украине, сделала всю идентификацию, обновила информацию всех документов в приват банке, поехала в Германию и у меня заблокировали карту, не могу ни рассчитыватьтся ни войти в приват24, звоню на горячую линию, отвечает автоответчик, что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 8:33
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
ViktorZhm
ViktorZhm
26 жовтня 2023, 11:24
Віктор, Київ
Створив заявку і Представник привату поставив мені термінал від іншого ФОП і всі фіскальні чеки друкуються на цього іншого ФОП. Гаряча лінія не вирішує проблему, тільки перекидаються з одного відділу на інший. На кого написати скаргу, щоб вирішили проблему яку самі зробили, та компенсували послідовні витрати з втратою коштів через дану проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 13:29
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Onradi
Ирина Савченко
24 жовтня 2023, 8:59
Ирина, Mariupol
Как открыть диджитал карту находясь на окупированной территории где нет доступа к киевстару? Все карты просрочились.
Как пройти актуализацию если год назад исполнилось 45 лет и нет фото в паспорте? Паспорт поменять нет возможности на окупированной территории
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 10:13
Вітаємо!Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.Дозволено обслуговування клієнтів, які звертаються з паспортом громадянина України (у формі книжечки або ID — картки), до якого своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився тільки після 24.02.2022р.
Karin77
Karin77
23 жовтня 2023, 15:29
Можно ли при получении дрлларовых купюр в кассе одновременно получить справку с указанием серий и номеров купюр, что они платежны и должны приниматься к обмену в других банках и обменных пунктах?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 15:56
Вітаємо.Така довідка не надається.
Tesa34267
Tesa34267
23 жовтня 2023, 4:29
Тетяна
Термін пенсійної картки закінчився торік. Не змогла перевести гроші за послуги онлайн. Довелося відкрити диджитал карту. Пенсійну картку банк заблокував. Чи прийде пенсія на заблоковану картку, чи на диджитал? Чи треба повідомити Пенсійному фонду номер диджитал картки?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 8:35
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
lada111671
lada111671
20 жовтня 2023, 16:26
Я хочу поменять пароль на вход и пин-код к карте я уже полдня пытаюсь это сделать и ничего не получается…
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 16:30
Вітаємо.Наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Illja
Illja
20 жовтня 2023, 0:19
Illia, Рівне
На вашому сайті я побачив, що можна замовити карту на зардон. В мене є одна віртуаььна карта, і я хочу перевипустити її на пластикову. Тому мої питання такі:
1. Чи буде мати та карта той самий номер, що й віртуальна?
2. Чи буде ця карта іменна?
3. Де цю карту в німеччині можна буде забрать: в берліні на новій пошті, чи в будь якому місті у deutsche post? (Я не хочу, щоб її приносив кур'єр, я її можу сам забрати)
Дякую за відповідь
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2023, 9:44
Вітаємо.1. У нової картки новий номер.2. Картка не іменна.3. Замовлення доставки можливе в додатку Приват24 (мобільна та веб-версія) — «Гаманець» – вибір картки для перевипуску – «Налаштування» – «Замовити картку» – «Доставка закордон» — вказання адреси доставки, номер телефону (обов’язково тієї країни куди буде доставка картки), email.Доставка здійснюється кур’єром поштового оператора ТОВ «Нова Пошта Глобал» на адресу, вказану в заявці.
Valeriatychenko
Валерия Тищенко
19 жовтня 2023, 14:49
Валерия, Николаев
Добрый день.Очень неприятная ситуация, заключается она в том что, у меня был наложен арест на счета, в связи с выконавчим впровадженням.Я закрыла его, и урегулировала вопрос с исполнительной службой.Он отправил все необходимые документы и постановления в приват банк.Но в приват банке не принимают эти документы, потому что они якобы не так составлены, я опять пошла в двс, и мне ответили что сформировать заявку так как было раньше невозможно, потому что изменилась система и программа и по этому теперь не возможно добавить несколько судовых наказов в одном документе, но он их указал но чуть ниже в прописано в установлении, но приват банку не подходит такая формулировка, им нужно как было прислано в 2018году, но исполнитель не может так сделать потому что изменилась программа.я обращалась на горячую линию, там отказывают, приходила в отделение приват банка там тоже отказывают в помощи.подскажите, что же мне делать? у меня на карте лежит сумма денег, и снять я ее немогу потому что в приват банке не подходит формулировка документа, хотя все впровадження закрыты, и нет никаких оснований не снимать аресты с счетов, потому что все соответствующие документы отправлены в банк.наверное буду идти к адвокатам и через суд решать этот вопрос, другого выхода невижу уже
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 15:20
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Raai
Raai
17 жовтня 2023, 20:03
На имя моей жены Волковой Р.А.
клиента ПриватБанка пришла квитанция от международной организации МОМ денежная помощь.При обращении в отделение банка ее пенсионная карта оказалась заблокированной, а жена в результате стресса оказалась в больнице, реанимации, инсульт.
Позвонил 3700, объяснил ситуацию, попросил разблокировать карту, оператор посоветовала оформить нотариальную доверенность.Упросил нотариуса поехать в больницу, доктор- больная в коме, не мешайте работать. Звоню 3700, ваш телефон не финансовый, все операторы заняты…
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 9:44
Вітаємо. Якщо ви бажаєте отримати доступ для здійснення банківських операцій по рахунках іншої особи, необхідно надати в банк нотаріальну довіреність з повноваженням на право представлення інтересів довірителя в банківських установах, на право отримання грошових коштів, і право розпорядження грошовими коштами.
maximus9
maximus9
16 жовтня 2023, 22:35
Марта
Добрий день. Не можу скористатися ЕЦП фізиної особи, який сформувала в Приват24. При використанні на сайті vytiah.mvs.gov.ua видає помилку — Виникла помилка під час ідентифікації. Код помилки 900. Опис помилки: Дані, що передано не співпадають із тими що підписано.
Спробувала згенерувати новий ЕЦП. Це проблему не вирішило.
Підпис потрібний для формування витягу про несудимість.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 9:29
Вітаємо. Радимо в даному випадку відкликати раніше створені підписи, для цього достатньо: 1. Зайти на сайт АЦСК ПриватБанка — Online-сервіси — Відкликати сертифікат https://acsk.privatbank.ua/certificates/personal.2. Виконати пошук сертифікатів за ІПН та/або ЄДРПОУ, обрати сертифікати для відкликання і натиснути 'Відкликати' внизу списка.3. Відсканувати QR-код додатком Приват24 і вказати пароль. Далі створити новий електронно цифровий підпис та завантажений файл підпису (не відкриваючи, щоб не пошкодився) використати по необхідності. Перед використанням також рекомендуємо перевірити наявність активного підпису на сайті https://acsk.privatbank.ua/certificates/clients, якщо він випущений успішно, то помилка виникає не з нашого боку.
Valeroc8027
Валерій Джус
16 жовтня 2023, 12:17
Валерій Джус, Калуш
Доброго дня, банк розірвав зі мною ділові відносини в односторонньому порядку, відмовив в обслуговувані, не повідомивши ні причини тільки грунтується що є закон і все, була якась перевірка і прийнято рішення! Я джерело коштів подавав, здійснював тільки перекази п2п в межах своїх доходів, я є ФОП і з податкової звітність подавав, перекази в межах України, кредитними коштами не оперував а тільки своїми. Хіба заборонено перекази моїх коштів на інші картки? В чому причина? Як перевіряли? Не дають спростувати, в мене є всі документи які підтверджують кожен переказ, можу надати все! Як це в односторонньому порядку не надавши слово клієнту
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 13:16
Вітаємо.У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку, та направляється офіційна відповідь з даного питання.
mf1928
mf1928
14 жовтня 2023, 22:49
Доброго дня.

Є валютний рахунок ФОП з умовним залишком >10 000€.
У разі закриття ФОП
— протягом якого часу має бути закритий рахунок?
— які є опції отримання\переказу коштів на особистий рахунок?

Перелічить будь-ласка усі варіанти, в першу чергу без конвертації в грн. Цікавить найбільш повна відповідь.
Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 10:31
Вітаємо.Закрити рахунок бажано одразу після закриття ФОП.Виведення коштів можливе з конвертацією. В Приват 24 для бізнесу через меню: ЗЕД-Валютні операції-Обміняти валюту-Продаж валюти.Платіж на особистий рахунок можна створити в Приват24 для Бізнесу https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/loginПерейдіть, будь ласка, в меню: Платежі у гривні — Створити платіж — Гривневий платіж. ✅1. Оберіть Ваш рахунок відправника✅2. Дані одержувача заповніть таким чином:ЄДРПОУ/ІПН — це ІПН отримувача.Найменування / ПІБ — ПІБ отримувача.Номер рахунку/картки — номер картки отримувача.Вкажіть суму та призначення: ціль переказуДалі оберіть підписати SmartID, або біля кнопки натисніть на стрілку, та оберіть інший спосіб підпису. 📑 Інструкція: https://cdn.liqpay.ua/userfiles/c/i33033777669/2021-10-22/-sCm03XpHTDMCgAMmooe/vePiaEVSOC.pdf
Svetlana58
Svetlana58
12 жовтня 2023, 15:09
Добрий день! При отриманні картки для виплат в приват мене примусили брати і універсальну. Говорили, що я нічого не розумію і т.д., і т. п., і без універсальної я не зможу отримувати свою пенсію. Я говорила, що універсальна мені не потрібна, але на це ніхто не звертав уваги. В результаті такаго шантажу — у мене тепер 2 карти. Але ж універсальна мені не потрібна. Чи мають право консультанти банку відмовляти мені у закритті універсальної? Чи правда, що я тоді не зможу отримати пенсію по картці для виплат?
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2023, 15:27
Вітаємо.Ви можете закрити карту в будь-яку мить через Приват24. Це дуже просто, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Закрити картку — Подати заявку.Договір за карткою буде успішно розірвано після підписання документа.Відеоінструкція — https://pb.ua/short?5YT3S

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку