Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Tetiana49
Tetiana Sav
11 грудня 2023, 20:26
Тетяна
Питання на рахунок актуалізації даних- зробила тричі, та знову « світить», що треба оновити дані, хоча вказано було, що успішно після відправки даних.Онлайн чат « спить», жодної допомоги і відповіді! Як я маю оновити ті дані? Чи просто закрити ту картку? Знаходжусь не в Україні, фізично в банк не потраплю.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2023, 8:41
Вітаємо.Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat.Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі, діяти по підказкам вашого помічника й очікувати підключення профільного спеціаліста.
Gypsy1979
Gypsy1979
6 грудня 2023, 16:46
Людина загубила паспорт громадянина України. Чи будуть заблоковані її банківських картки, у разі визнання паспорта недійсним?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 17:34
Вітаємо.Ні, актуалізуйте дані в банку після отримання нового паспорту.
kidlis
kidlis
5 грудня 2023, 21:23
Доброго вечора.
Моя сестра знаходиться на тимчасово окупованій території України. Банк в односторонньому порядку прийняв рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Клієнтом договори та закриті поточні рахунки. Також у Банку відповіли, що клієнту було надіслано листа за адресою реєстрації. Мені цікаво, яким чином?! Якщо українські засоби поштового звʼязку не працюють на тимчасово окупованій території. Також у Банку повідомили, що клієнту, або довіреній особі необхідно звернутись до відділення Банку із зазначеним у листі переліком документів та заявою про перерахування коштів на рахунок, що відкритий у іншому Банку.
Питання полягає в наступному:
Якщо у людини не має можливості фізично зʼявитися у відділенні ПриватБанку, не має змоги знаходячись на тимчасово окупованій території видати доручення на довірену особу, чому не можна подати заяву на перерахунок коштів на рахунок в іншому банку в електронному вигляді на офіційну зазначену у Договорі електронну адресу банку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 9:12
Вітаємо.Відповідно до Умов та Правил на дання послуг, що зазначені на сайтіhttps://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-500/?lang=ukСестрі, або її представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на рахунок в іншому банку.
byzivskiy
byzivskiy
1 грудня 2023, 23:26
Доброго вечора.якщо я перевів кошти на карту продавця а він мене обдурив.можна заморозити ці кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2023, 8:44
Вітаємо.В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде. Дякуємо за розуміння.
Mary0212
Mary 0212
29 листопада 2023, 14:33
Mary, Кривой Рог
Доброго дня, можете пояснити, з яких пір клієн, на якого був виданий кредит, максимально шахрайським шляхом, являється для приват банку третьою особою, якій не можна взяти нестандартну справку по своєму кредиту, з описом всіх данних за кредитом. І ця справка видається тільки правоохоронним органам? Тобто клієнт рахується третьою особою, а поліція ні? Чому пенсіонера з інвалідністю вже понад 30 років кидають по відділенням я якусь бумажку? Чому відділення всі питання зсилає на гарячу лінію, а гаряча лінія на відділення. А якщо їх зібрати до купи і дати все ж таки між собою домовитись, хто повинен таки дати справку-через 2 години вже виявляється що клієнт вже сам в сговорі з шахраями і деталі свого кредиту знати не повинен. І скажіть, будь ласка, для вас невідоме поняття як презумпція невинності? Як ви без суда можете звинувачувати людину в тому, що вона в зговорі з шахраями? Всі розмови нами записані, це також буде додано до судової справи. Хочу почути вашу відповідь. Це все ще стосується справи
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/346397/#comments
І я буду публікувати кожну вашу незаконну дію, кожну необдуману відповідь на цьому сайті, нехай люди бачать наскільки ви чесний банк. Можете переглянути записи камер на головному відділенні Кривого Рогу за адресою вул.Костенка 21 за 28.11 та почути самі, як спілкуються вашу співробітники з пенсіоренами, та як шпиняють їх та відмахуються ніби їх ця справа не стосується.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 14:42
Вітаємо.Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок.Виписку по рахунку можна отримати в Приват24, меню ´Сервіси — Послуги — Довідки — Виписка по картці / рахунку´.
Alexsandrgu
Alexsandrgu
28 листопада 2023, 22:11
Вітаю. Як я можу змінити розраункову картку, на яку іде пенсія? Пенсія нараховується на картку строк дії якої закінчився, тобто неактивні картку для виплат. Маю нову картку для виплат. Зараз мушу переказувати гроші з однієї картки на іншу щомісяця та сплачувати комісію. Як повідомити Приватбанк про необхідність нарахорувати гроші на нову активну картку? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 8:35
Вітаємо.Необхідно написати заяву у пенсійному фонді. Реквізити картки можна отримати в Приват24, меню Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Реквізити.
buninarnold
Арнольд Бунин
26 листопада 2023, 16:04
Арнольд, Киев
Добрий день. При спробі увійти до Приват24, система видає таке повідомлення — «Запит відхилено. Задля безпеки фінансових операцій Вам необхідно підтвердити номер телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування або у відділенні.» Що робити? Це питає жінка похилого віку. Знаходиться за кордоном.
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2023, 16:18
Вітаємо. Для підтвердження номера телефону можна звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Фахівці працюють 24/7 та радо допоможуть вирішити питання.
IrinaIvani79
IrinaIvani79
26 листопада 2023, 9:27
Ирина, Кривой Рог
22.11.2023 в 16:34 вашим банком был выдан кредит, женщине 60 г.р. инвалиду с минимальной пенсией, на сумму 75000 грн. деньги тут же были переведены в евро и выведены на неизвестный счет) Вот возник вопрос: как можно было одибрить такую сумму пенсионеру?
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2023, 11:01
Вітаємо. Вже написали вам в особисті повідомлення, для того, аби уточнити додаткову інформацію та розібратися в ситуації.
kapsikam
kapsikam
25 листопада 2023, 19:25
Банк в одностороннем порядке заблокировал доступ в личный кабинет и доступ к моим деньгам.Посетить отделение банка не могу, т.к.проживаю в г.Мариуполь.На счет в банке также поступает моя пенсия.Таким образом банк лишил меня средств к существованию.Как мне перевести деньги в другой банк не посещая отделение банка?
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2023, 20:03
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
MykolaA
MykolaA
25 листопада 2023, 15:30
Николай, Киев
Банк не виконує депозитний договір.
За останні декілька місяців банк закрив моїх 4 валютних депо.
За жодним з них не було виплачено відсотків:«виплаченних відсотків 0.00».
Фахівці банку дого вивчали мій запит: Де відсотки?; та нарешті відповіли:
«Суми такі мізерні, що ми вирішили їх не нараховувати.
Загальна сума відкритих депо — 1315 евро.
Якщо для банку це нікчемна сума, з якої неможливо сплатити податок, то конвертуйте у гривню і сума буде вагоміша.
Як власник коштів, пропоную всі відсотки за депозитами:
Ідентифікатор рахунку: 262056400952344298
Ідентифікатор рахунку: 263086400951371299
Ідентифікатор рахунку: 262016400953747300
Ідентифікатор рахунку: 262046400954401301
об»єднати та після сплати податків, направити на рахунок ЗСУ.
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2023, 17:04
Вітаємо.Якщо за час розміщення коштів на депозитному рахунку не було нараховано відсотків хоча б на мінімальну суму в 1 євроцент, відповідно, сума виплати відсотків 0.00.
alexpluax
alexpluax
25 листопада 2023, 11:28
Alex
Вітаю! Не прийшли гроші за платіжною інструкцією номер P24A1971812459D8725. Куди можна звернутися по допомогу?
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2023, 12:54
Вітаємо.Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
TurenkoSergiy
TurenkoSergiy
24 листопада 2023, 15:24
Sergiy
Карта для виплат, закінчився термін, перевипустив через додаток, пришла по пошті пластикова карта, Visa так як і була але з металевими контактами. На неї прийшла пенсія, в додатку карта працює, перекинув кошти на іншу, бо в банкоматі після введення пінкоду, карта повертається назад, на екрані: Дякуємо за користування послугами ПриватБанку… Пробував в 2 банкоматах. Як примусити цю карту працювати з банкоматом?
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 17:18
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
mirna9091
mirna9091
24 листопада 2023, 3:13
Надежда, Днепр
картка для виплат терміном до 01/2023 року, на протязі 2023 року користувались нею, згідно постанови банку, як бути далі?
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 8:31
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 24 місяці.
050693Alionka
050693Alionka
23 листопада 2023, 11:31
В мене не виходить перерахувати кошти на цю картку 4246001001990369
Лопаткіна Віталіна
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2023, 11:34
Вітаємо. Вже йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити контактну інформацію та допомогти вирішити питання.
Inoldstyle777
Inoldstyle777
21 листопада 2023, 13:41
Чугуев
Была продана криптовалюта через p2p бота в телеграме, в итоге покупатель криптовалюты сделал перевод видимо грязными деньгами. В следствии заблокировали счёт. Службе поддержки были высланы все скрины сделки и квитанция от покупателя и даже переписка с службой поддержки p2p бота. Сотрудники приват банка ничего слушать не хочет и предоставленные документы их не устраивают, заблокировали карту без возможности восстановления. Владелец карты на которую принималась оплата — пенсионер, она не может нормально ходить и пенсию теперь получить не может. Говорят иди в полицию, а полиция ничего сделать не может ведь нету факта какого либо мошенничества. В общем теперь человек не может закрыть счёт в банке так как проблемы с ногами и пенсию получить не может потому, что неадекватный сотрудник банка заблокировал все счета. Сотрудники приват банка требуют вернуть деньги! И как теперь быть. Разблокировать не хотят. Никто никого не обманул, просто попался недобросовестный покупатель и выслал не чистые средства.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 14:49
Вітаємо.Необхідно врегулювати питання з відправником коштів. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можливо врегулювати питання також через правоохоронні органи.
Marteika
Marteika
21 листопада 2023, 12:15
Вітаю! Моїй мамі подзвонили шахраї з міського номеру: «Це Приватбанк, Ваша картка тимчасово заблокована, для розблокування натисніть ...», після цього трубку поклали, нічого не натискаючи.
Буквально за хвилину був дзвінок з номеру Приватбанку, з повідомленням, що «ви замовили картку, для підтвердження натисніть...», теж нічого не натискали, просто поклали трубку.
Як перевірити чи шахраї нічого не відкрили і не повісили якісь кредити? Мама на даний момент рахунків/карток в Приваті не має.
P.S. на 3700 телефонували, безрезультатно
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 13:46
Вітаємо.без маминої присутності та документів рахунки не відкриються.На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Olenka3737
Olenka3737
20 листопада 2023, 18:06
Добий день, банк відмовив мені, як ФОП, в обслуговуванні листопад 2023 року, без пояснень і попереджень. Побачила повідомлення про відмову в особистому бизнес.Я одразу поїхала до відділення для перерахування коштів на другий рахунок у банку який відкрила! Я приїджала до банку три рази, так как Менеджер банку допускала помилки в оформленні заяв.
Я чекаю коли мої кошти будуть перераховані на мої нові рахунки. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має!
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 19:01
Добрий день!ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
mykatie
mykatie
19 листопада 2023, 18:42
Кейт, Київ
Доброго вечора. Чи потрібен витяг з Id картки про реєстрацію місця проживання, якщо буду оформляти карту в ПБ вперше? Чи потрібна тільки сама Id картка та ідентифікаційний код?
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2023, 19:11
Вітаємо. Так, для підтвердження фактичного місця проживання, разом з паспортом (ID картка), необхідно надати довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (реєстрації) або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру з інформацією про місце проживання або тимчасового перебування.
devix
devix
17 листопада 2023, 11:52
devix
Доброго дня, Не проходить свіфт-переказ від AdSense, робив вже кілька спроб, переказ здійснюється тиждень а далі нічого. платіжна інформація по типу iban, назва банку, свіфт код і т.д заповнена вірно.
ось таке пояснення «Не вдалось обробити платіж із картки Банківський переказ на рахунок •••• . Щоб вирішити цю проблему, зв’яжіться зі своїм банком. Транзакцію відхилено.»
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 12:02
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Rozina21
Юля Чорна
16 листопада 2023, 14:36
Юля, Киев
Добрий день 19 жовтня мені заблокували всі рахунки вашого банку, після 14 днів питання не було вирішене, банк сказав чекайте 60 днів!!! Розвернуту інформацію що до блокування карточок мені так і ніхто не надав!!! Написали тільки шахраїськи дій, хотя із мої сторони не яких дій не було, написала сприводу цього питання в кібер поліції, банк мені не може дати відповідь по який саме причині мої картки в блоці, про яки надходження чи щось друге!!! На мою карту приходить пенсій її не дають вивести, на 10 років не яких проблем не було і тут на тоді!!! Максимум що було по мої карті це те що мій чоловік мені переводив кошти через термінал, який находиться на Братиславськой 11 це Епіцентрі, а ми живемо на Драйзера не далеко!!! Банк мені за 28 днів не надав відкриту відповідь чого я в блоці
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2023, 16:32
Вітаємо.Перепрошуємо за тривале очікування. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку