Не знаю чи то людська неуважність чи що з вами таке діється, але я вас би там всіх до бісової матері позвільняла.
Замовила я довідку нестандартну про рух коштів по депозиту. Депозити в мене там всі закриті, але оскільки я там депозити тримала 8 років, мені потрібно було витягнути ці відомості. Перше з чим я стикнулась, це те, що вони не годні були прив’зати ту довідку до картки(депозит то ж закритий). По-друге, як сказав мені потім хлопчик по телефоні, що довідки англійскьою вони зараз не роблять, бо багато людей просять саме англійскьою довідку, їм їм бачте багато роботи. І мені порекомендували звернутись в бюро перекладів.Вау, браво, а то я вже сиджу і думаю, що далі з тим робити.
НУ прийшла наступного дня ту горе-довідку забрати, а ваша працівниця на мене круглі очки і питається, чого це я до їхнього відділеня приперлась, довідку в іншому відділені потрібно забрати. Виявляється, що працівниця, яка мені довідку замовляла, була на якісь ротації, і насправді ця працівниця закріплена за іншим відділенням. Ок, я замовила ще раз довідку. І тут дзвонить мені хлопчина і впевпнено каже, що я собі придумала, і що я насправді довідку в іншому відділені замовляла. Сказав він мені, щоб я йшла у то відділеня(вже втретє) і брала довідку там.
Я почала вимагати, щоб її переробили, на що мені сказали, а шо вам вашшшкоооо піти в інше відділення?
Ви що там курите?
І я ще за то маю 100 грн платити? Ви блін що хочете нормальну країну, але поводитесь як рагулі?
Банк, вам просто -1, якщо така оцінка би була.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Наукова, 49-А
Адреса:
Львів, вул. Наукова, 49-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 серпня 2021, 20:20
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Ответ банка
23 грудня 2020, 15:37
Добрий день!
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Вже перевіряємо інформацію за вашим питанням. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Вже перевіряємо інформацію за вашим питанням. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Я уже писала о том что в отделении банка навязали золотую карту, без кредита, просто карту, за которую я платила 20 грн в месяц, а за просрочку в 90 грн звонили и просто хамили. Так это не все. В отделении банка, в городе Львов, на улице Науковой 96, когда я оформляла карту, мне не правильно написали данные, в отчестве пропустили букву и сделали ошибку в селе. Ну с кем не бывает, пошла я в банк, отстояла очередь, минут 40, на 9м месяце беременности, попросила перепечатать ( мне нужно было на цифровую подпись) за одно и закрыла свою золотую карту. Прихожу домой, открываю приват 24, а цифровая подпись вообще слетела, пишет что населенный пункт указан на русском языке. На следующий день иду в приват, стою около часа, выходит администратор и говорит, приходи через час, мы закрываемся, до этого, за 15 минут она выходила и спрашивала к кому я, к специалисту или нет, но сразу сказать не могла, чтобы я шла домой. Я тогда разревелась прямо там, серьезно очень тяжело было стоять. Поплакала, попереживала, дома написала в приват 24, мне ответили что им очень жаль, но надо идти с документами в отделение. Через какое-то время пошла опять в приват, опять очередь, отстояла, попросила специалиста изменить мне данные, она посмотрела и сказала что регистрация у меня слетела. Взяла вытяг с паспорта, паспорт и переписывает, читая в слух Село СергіЇвка. Я попросила мне показать что она там переписала, ответила что не можно. Иду на радостях домой, открываю мой сертификат и что я вижу, опять СергіЄвка. Это такие шутки? Пишу опять в чат, меня просят сфотографировать вытяг, обещали помочь. Написали что в течении двух дней мне перезвонят и устранят эту проблему. Зря радовалась, прошла неделя, пишу опять в чат, и тут отвечают нужно идти с документами в отделение банка. Простите, но у меня уже открытие, другими словами я рожаю. Я с такими нервами и очередями просто в отделении рожу, или потом с ребенком бегать и просить нормально написать данные??? Почему нельзя написать не СергіЄвка, а СергіЇвка??? И сколько еще нужно посетить ваш банк?? Приняла решение купить ту цифровую подпись за 200 грн, чем связываться с приватом.
Коментарі (1)
Ответ банка
8 травня 2020, 10:13
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Мне навязали золотую карту, на которой нет и не было кредита. Карточкой я не пользовалась, банкирам тоже не звонила. Через какое-то время позвонила представительница банка и начала хамить, вымогать 90 грн за использование картой. Я сказала что верну эти деньги, но потом (Я беременная на 8 месяце и в тот момент находилась в больнице, но ее это еще больше завело, а мне стало только хуже). После этого мне постоянно звонят и пишут, требуют денег, которых, повторюсь, я не брала. Я уже боюсь отвечать на звонки, хоть я и вернула долг за… золотую карту… но мне страшно идти в это отделение что-бы её закрыть… Добавлю, лучше бы своих сотрудников научили с паспорта верные данные переписывать, оформила цифровую подпись, на детские, а там ошибка на ошибке. Не ГеНадіївна, а ГеННадіївна и не СергіЄвка, а СергіЇвка!.. В общем никому не порекомендую и сама буду отказываться от услуг этого банка. В Аваль пойду, или Ощад, но только не Приват.
Написати коментар
Ответ банка
22 квітня 2020, 11:17
Щомісячний членський внесок за участь в Gold-клубі — 20 грн, відповідно до тарифів картки — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Для його припинення Ви можете закрити Gold картки. Для цього не обов`язково відвідувати відділення, Ви можете це зробити в особистому кабінеті Приват24, меню:« Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки».
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Для його припинення Ви можете закрити Gold картки. Для цього не обов`язково відвідувати відділення, Ви можете це зробити в особистому кабінеті Приват24, меню:« Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки».
15.02.2018р. я хотів подати заяву у відділення ПАТ КБ «ПриватБанк», що знаходиться за адресою м. Львів, вул. Наукова, 96Б. Керівник відділення, Ярослав Кардаш, відмовився прийняти в мене цю заяву. Всі мої посилання на Закон України «Про звернення громадян» він проігнорував. Присутність поліцейських на його позицію не вплинула.
Таким чином пан Кардаш вчинив порушення, передбачене ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Коментарі (14)
Таким чином пан Кардаш вчинив порушення, передбачене ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Доброго дня.
Зіткнувся з такою проблемою, не можу відкрити кредитний ліміт у смішному розмірі (500 грн).
Ситуація:
Хочу придбати телефон, вартість якого 3699 грн.+до нього зразу ж страховку (500грн).
Для того щоб взяти його на «Оплату частинами» у магазині, необхідно спочатку підключити «Кредитний ліміт», після чого банк надає таку можливість як «Оплата частинами».
Це «смішна сума».Що таке в наш час 500 грн?
Відповідь банку:
На прохання відкрити «Кредитний ліміт» у розмірі 500 грн, цей «пРИВАТ бАНК» витребовує «гору» документів, довідку про доходи, закордонний паспорт, посвідчення того що у мене є якесь рухоме чи не рухоме майно і т.д.
Ситуація 2:
Працюю я неофіційно, оскільки недавно закінчив 6 курс Університету, прибуток на карту щомісячний, середній виходить близько 2500-3500 грн, користуюсь послугами цього банку вже не перший рік, виписки по карті вони «бачать з близька».І я здатний погасити цей «нещасний кредит» у розмірі 500 грн/копійок.
Ситуація 3:
Є в мене такий сусід, який минулого року вчився на 3 курсі в університеті.Так от весела історія:
Йшов він якось в пРИВАТ бАНК для того щоб взяти кредит у розмірі 400 чи 600 грн, точно не пам'ятаю, але десь в цьому районі, для того щоб купити дівчині подарок на День Народження.
Так от, студент, який ніде не працює, карти банку ще в житті немав, ніяких надходжень також немав,і знаєте ЩО?- ЙОМУ ДАЛИ КРЕДИТ зразу ж.
ПИТАННЯ ДО банку:-
ЯК це розуміти ??? У вас там взагалі хтось працює ??? Чи на особових справах клієнтів ви граєте Хрестики-Нолики ???
Коментарі (29)
Зіткнувся з такою проблемою, не можу відкрити кредитний ліміт у смішному розмірі (500 грн).
Ситуація:
Хочу придбати телефон, вартість якого 3699 грн.+до нього зразу ж страховку (500грн).
Для того щоб взяти його на «Оплату частинами» у магазині, необхідно спочатку підключити «Кредитний ліміт», після чого банк надає таку можливість як «Оплата частинами».
Це «смішна сума».Що таке в наш час 500 грн?
Відповідь банку:
На прохання відкрити «Кредитний ліміт» у розмірі 500 грн, цей «пРИВАТ бАНК» витребовує «гору» документів, довідку про доходи, закордонний паспорт, посвідчення того що у мене є якесь рухоме чи не рухоме майно і т.д.
Ситуація 2:
Працюю я неофіційно, оскільки недавно закінчив 6 курс Університету, прибуток на карту щомісячний, середній виходить близько 2500-3500 грн, користуюсь послугами цього банку вже не перший рік, виписки по карті вони «бачать з близька».І я здатний погасити цей «нещасний кредит» у розмірі 500 грн/копійок.
Ситуація 3:
Є в мене такий сусід, який минулого року вчився на 3 курсі в університеті.Так от весела історія:
Йшов він якось в пРИВАТ бАНК для того щоб взяти кредит у розмірі 400 чи 600 грн, точно не пам'ятаю, але десь в цьому районі, для того щоб купити дівчині подарок на День Народження.
Так от, студент, який ніде не працює, карти банку ще в житті немав, ніяких надходжень також немав,і знаєте ЩО?- ЙОМУ ДАЛИ КРЕДИТ зразу ж.
ПИТАННЯ ДО банку:-
ЯК це розуміти ??? У вас там взагалі хтось працює ??? Чи на особових справах клієнтів ви граєте Хрестики-Нолики ???
Відділення — Львів, Наукова 96.При оформленні депозиту запропонували поміняти карту на золоту. Стару зарплатну анулювали. Зарплата почала приходити на стару і нову карточки. Я три рази зверталась до працівників відділення і три різних працівники не змогли провести процедуру анулювання. Коли сьогодні я звернулась ще раз, і запитала куди причіплені ці карточки, то мені сказали, що стара залишилась зарплатна, а нова до виборів. Я думала, що не дочула. Питаю до яких виборів? Кажуть, ну ви ж голосували. Я кажу, а коли б я не голосувала. Кажуть, то 5 років тому голосували. В мене 2 вищих освіти прошу пояснити як золота карточка Приватбанку може бути прикріплена до виборів.І скільки ще ходити, щоб мене обслужили?
Коментарі (6)
Коротко спробую пояснити звідки з’являються кошти. Програмісти та розробники онлайн сервісів маючи свою інтелектуальну власність можуть розміщати рекламні оголошення від Google AdSense. Взамін Google AdSense згідно публічного договору (https://www.google.com/adsense/localized-terms), а саме пункту 5 пояснює як відбувається формування коштів.
Після двох днів спілкування з службою підтримки як онлайн так і по телефону питання не вирішилося. Консультанти у відділенні сказали що не мають повноважень займатися фінансовим моніторингом і далі кажуть дзвонити на службу підтримки. Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти по swift платежах, квитанції з особистого кабінету google adsense без пояснень чому це не підходить.
Якщо читати онлайн ресурси банку https://privatbank.ua/uslugi-freelanseram то там знають про «підключилися до публічного договору» а коли спілкуєшся з службою підтримки їм це не документ.
якщо ознайомлюватися з службою підтримки google adsense
https://support.google.com/adsense/answer/6025222?hl=uk
там є відповіді на ці питання:
У банку просять надати документ, у якому вказано призначення платежу. Який документ я можу надати?
Ви можете надати банку примірник Умов використання AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms). У розділі 5 («Платежі») зазначено призначення вашого платежу.
У банку просять надати примірник договору, укладеного між мною та Google. Де взяти цей договір?
Щоб отримати примірник договору з Google для представлення своєму банку, відвідайте сторінку Умов використання Google AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms).
Чи існує офіційне підтвердження платежу AdSense?
Так, ми надаємо квитанцію про оплату як офіційне підтвердження платежу. Щоб переглянути її, натисніть посилання про автоматичний платіж на сторінці Історія платежів.
Висновок:
Якщо брати все в сумі то згідно https://pb.ua/short?240 відповіді ПриватБанку я підпадаю під пункт «10. документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);»
згідно публічного договору від AdSense та зазначенню SWIFT платежу
70: Remittance Information
HONORARIUM (тобто як вказано в пункті 10 це і є авторський гонорар)
я повинен надати ПриватБанку документ про походження грошей. Якщо логічно думати то в самому SWIFT платежі вже все це вказано і одного звіту по свіфт платежі мало б бути достатньо. А публічний договір і квитанції банк приймати не хоче.
Питання не вирішене і банк відмовляється пояснювати як мені його вирішити.