Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-Є
Адреса:
Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-Є
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
20 квітня 2023, 15:06
Вітаємо. Нам дуже шкода, що з вами трапилась подібна ситуація.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Хочу висловити подяку касирам відділення Приватбанку, що знаходиться за адресу м. Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-А, а особливо Наталії Пришляк за професіоналізм, оперативність і доброзичливість.
Написати коментар
Ответ банка
24 листопада 2022, 18:12
Вітаємо! Наші колеги завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Зробив замовлення у недобросовісному інтернет магазині куди вніс передоплату на карту Приватбанку. Після підтвердження оплати він мене перестали брати трубку, а потім і зовсім заблокували номер. Тиждень часу я не міг від них добитись ні товару ні повернення коштів. Звернувся у службу безпеки, моє звернення зафіксували і пообіцяли вияснити. Через 2 дні зв‘язались з власник рахунку, яки повідомив що товар відправили і навіть надав номер ТТН, напевне почув що запахло жареним. Товар отримав. Дякую сліжбі безпеки що допомогли розібратись
Написати коментар
Ответ банка
23 лютого 2021, 10:29
Добрий день!
Завжди раді допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами!
Завжди раді допомогти :)
Дякуємо, що ви з нами!
20 серпня о 12: 45 я, Черевата Надія Степанівна, проводила оплату комунальних послуг в терміналі по вулиці Гетьмана Мазепи 25 а, суму яку я мала ввести 364 грн, ввела 350 + 20, термінал неприймав 20 грн, поки я знайшла інші гроші, стався збій системи, подзвонила на 3700, мою заявку зараєстрували, запитали номер карточки, ( 5168хххххххх7007)сказали що співпадає з карточкою якою я авторизувалася, номер заявки 18959572, казали чекати інкасації, гроші мали повернути на мою карточку, сьогодні я зателефонувала знову на 3700, і оператор повідомив що мою заявку відхилено, інкасація вже проведена, і мої 350 грн вже повернули тільки не мені, а на карточку іншої людини, цивілізована країна, є камери спостереження біля банкоматів, невже не можна переглянути, чому я маю випрошувати свої гроші, через збій в системі, прошу Приват банк розібратись в ситуації, дякую
Написати коментар
Ответ банка
28 серпня 2020, 11:25
Таке можливо, якщо при проведенні операції в терміналі не була завершена робота після попереднього клієнта, а оскільки оплата була неуспішна, тому онлайн повернення відбувається на картку авторизованого клієнта.
Ми перевірмо чим можемо зарадити. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Ми перевірмо чим можемо зарадити. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Прийшов в Приватбанк з проханням обміняти купюри номіналом 50,100 на 200, або 500 бо хотів через термінал оплатити послуги (сума 50 тис. грн.). так, як в терміналі бере 0,5% а каса 1%. На що мені було сказано, що касир не обміняє, бо вона не хоче, а з 26.07 ця послуга буде коштувати 100грн., якщо ти захочеш обміняти купюри чи перевірити їх спавжність. Не розумію за що я маю заплатити 100грн., якщо я прийшов в БАНК, а не в продуктовий магазин і попросив поміняти гроші, питання для чого банк?, якщо за всі послуги навіть на обмін грошей клієнт має заплатити. Ви думаєте що з людей можна дерти за все гроші і вони будуть мовчати. так знайте НІ ) Приват Банк з таким відношенням втратить скоро дуже багато клієнтів. До прикладу Альфа Банк має термінали, які приймають гроші «пачкою» і сам перераховує і не потрібно пхати по одній купюрі, хоть Приватбанк більше має філіалів, і то цим Альфа Банк має перевагу.
Коментарі (3)
Ліміти на інтернет полати не спрацювали. Коментар працівника банку: «Для такого типу оплат ліміти не працюють»
15 квітня на проміжку з 1:00 до 8:40 трапилось 16 платежів на різні суми. Зі збільшенням суми від 2 євро до 350 євро. Вранці 15 квітня близько 8:40, я побачив незрозумілі сповіщення про оплати «Послуг Фейсбук», одразу заблокував банківську карту у додатку приват 24. Та повідомив банк. Запити на списана сум від 500 до 950 євро приходи ще два дні. Усі списання що відбулись пройшли за рахунок кредитних коштів.
Після звернення до банку мені сказали, що мій запит фіксують, та карту блокують без можливості відновлення, але кошти списані на реальні рахунки компанії МЕТА. Банк подав запит на повернення коштів.
НАГОЛОШУЮ!!! що за 16 однотипних транзакцій жодного підтвердження банк не запитував.
Можливо варто уже переглянути принципи безпеки у ПриватБанку. Особливо якщо кожна оплата по Україні по 15 грн просить «по два кола підтверджень». А міжнародні оплати на суми більше 1000 євро проходять без особливої уваги і врахування інтернет лімітів.
Судячи з коментарів нижче подібні ситуації трапляються чи не щодня.
Виперджаючи типуву відповідь банку на такі ситуації. Напишу що:
З правилами безпечного користування картами я знайомий.
Інформацію про платіжну карту я нікому не передавав.
Банківська карта у мене.
Фізично картою не користувався більше двох місяців. Використовувалась преважно для оплати підписок, або списання через сервіси до яких під'язана карта, сервіси якими користуюсь роками. До Фейсбуку прив’язки не було (ще раз).
Написана зайва в СБ ПриватБанку № 2659491-ВБ, та заява у поліцію про шахрайсвто по СТ. 190 Ч.3
Очікую на змістовнішу відповідь від ПриватБанку ніж «Нам прикро, почитайте правила безпеки»
Також очікую на детальний розгляд справи.