![Приватбанк](/img/company/1/slogo/logo/privat.jpg)
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43 | 44 |
USD | 40.25 | 40.85 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, пр-т Чорновола В'ячеслава, 95
Адреса:
Львів, пр-т Чорновола В'ячеслава, 95
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
motel
16 жовтня 2020, 16:30
Не рекомендую Приват. Дві картки вже закрила. Інші теж протягом найближчого часу закрию. РУ СБ Приват у Житомирській області вирішило, що мені потрібно відмовити в обслуговуванні. Чому саме Це РУ??? Фантастика!!!
Написати коментар
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
16 жовтня 2020, 17:45
Добрий вечір!
Звертаємо увагу, що раніше вашу ситуацію було детально розглянуто та надано інформацію.
Із зрозумілих причин ми не можемо публічно оприлюднити інформацію персонального характеру.
Звертаємо увагу, що раніше вашу ситуацію було детально розглянуто та надано інформацію.
Із зрозумілих причин ми не можемо публічно оприлюднити інформацію персонального характеру.
04 серпня моя мама пенсіонер зняла в банкоматі Приватбанку у м.Львові на проспекті Чорновола ( ТЦ «Арсен») 4200 грн. Всі купюри були фальшивими (написано на них сувенірний банк)!!! Мама плела кошти в гаманець, а ввечері дома виявила, що вони фальшиві! В термінал кошти кладуть працівники Приват банку — виходить Приватбанк займається шахрайством і підробкою грошей видаючи своїм клієнтам фальшиві гроші! Прошу розібратись в ситуації і повернути кошти! Заявка на гарячу лінію подана і в поліцію також!
Коментарі (5)
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
6 серпня 2020, 13:42
Добрий день!
Ми проводимо перевірку купюр, якими інкасуються наші банкомати, щоб виявити такі номінали, котрі не можуть бути в подальшому використані клієнтом.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб детально розглянути описану ситуацію. Щоб перевірити інформацію ми запросили ваші контакти в особистому повідомленні.
Ми проводимо перевірку купюр, якими інкасуються наші банкомати, щоб виявити такі номінали, котрі не можуть бути в подальшому використані клієнтом.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб детально розглянути описану ситуацію. Щоб перевірити інформацію ми запросили ваші контакти в особистому повідомленні.
Делали переводы в конце года, делали через приват банк(терминал).Сделали один перевод в 500 гр. — все прошло, выдало чек.Второй же перевод на сумму более 2000 не прошёл, зависло тогда когда внесли деньги и нажали кнопку перевод.Обработка даных и бесконечно.Начали звонить на горячую линию, номер который использовался при переводе не является клиентом банка, деньги никто не вернул.Есть чек о предыдущем переводе, также видео файл некорректной работы ПБ.
Ждём советов по поводу решения проблемы.
Спасибо!
Написати коментар
Ждём советов по поводу решения проблемы.
Спасибо!
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
18 січня 2019, 19:55
Сожалеем о неудобствах, с которыми Вам пришлось столкнуться. Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Уточните в личном сообщении детали платежа и контакты для связи с Вами, чтобы мы могли разобраться в ситуации.
Відповідь адміністратора
![Мінфін](/i/company/admin-answer.png)
22 січня 2019, 19:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.01.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Пришел день закрытия депозита матери, которой 90 лет. Есть доверенность внутренняя. Задача переоформить депозит на иные условия и на мое имя и больше ничего. По чьей то ошибке (менеджера или программы) депозит на мое имя не переоформляется. Каждый день обещают разобраться через 24 часа. Кроме менеджеров обратиться не к кому. При обращении на 3700 вопрос не решают, более того блокируется номер мобильного для звонков на 3700. Каждый день (вторник, среда, четверг) в банкомате привязываю номер мобилки. После звонка на 3700 он опять каждый день блокируется, в том числе и доступ к Приват24!!! Делаю выезд нотариуса на дом к матери, делаю доверенность. С этой доверенностью хочу закрыть неправильно оформленный депозит-наглый отказ.Хотя в доверенности этот случай четко оговорен, в том числе и право подписи.Явно плевать хотели на закон!!! Пришлось опять везти старую больную женщину ( я кстати живу в другом населенном пункте) в отделение банка, чтобы досрочно прервать депозит. Итог: 4 дня по 2-3часа ежедневно потраченного времени, расходы на нотариуса, расходы на транспорт. В деньгах превысило 1000грн, не говоря по нервы и время. Как думаете, получив деньги, я их снова отдам в Приватбанк?
Коментарі (4)
Ответ банка
![Приватбанк](/img/company/1/slogo/s1685115212.png)
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о банке.
Сообщите, пожалуйста, в письме на почту help@pb.ua описание ситуации и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить возникшие вопросы.
Не забудьте оценить решение проблемы кнопкой «Вопрос решен».
С уважением, ПриватБанк.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о банке.
Сообщите, пожалуйста, в письме на почту help@pb.ua описание ситуации и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить возникшие вопросы.
Не забудьте оценить решение проблемы кнопкой «Вопрос решен».
С уважением, ПриватБанк.
Замовляв валютут в четвер у м. Львові на вул. Чорновола 95… Сьогодні прийшло СМС з відмовою. Подзвонивши за номером 3700 говорять що них є розпорядження не видавати валюту.
У відділенні замовив валюту повторно… Сподіваюся на розумне вирішення даного питання а то сил і нервів вже немає.
Коментарі (4)
У відділенні замовив валюту повторно… Сподіваюся на розумне вирішення даного питання а то сил і нервів вже немає.
Не можу оплатити інтернет покупки, не приходить смс підтвердження на телефон-java, кажуть тільки через андроид. Раніше працювало, зараз щось там перестроїли.
Коментарі (3)
Друзі! Хочу поділитися особистим досвідом придбання авто в лізинг у Приватбанку. Отже, у 2012 році коли ми вирішили придбати авто в кредит, оформивши його у Приватбанку, ми до кінця не розуміли різниці між договором лізингу та просто кредитом. Але на щастя, працівниця банку детально озвучила нам умови кредиту, нас все влаштовувало і ми вирішили «брати». Як виявилося пізніше це був договір лізингу. Після оплати першого внеску, ми з працівницею банку зустрілися в салоні, обрали автомобіль і через 5 днів забрали його з салону разом з техпаспортом. Чотири роки ми справно платили щомісячний платіж, а також виконували обовязкову умову — страхування щороку повного каско. При цьому курс долара з моменту придбання авто до завершення кредиту зріс із 8 до 24 грн. Банк на такий скачок курсу ніяк не реагував. І ось наблизився довгоочікуваний момент — останній платіж. Начитавшись різних коментарів в інтернеті, ми з чоловіком хвилювалися аби в кінці не довелося доплачувати якісь незрозумілі відсотки або різницю в курсі долара. Але все йшло як по маслу. я оплатила останній платіж і преспокійно отримала довідку про погашення кредиту. Далі ми чекали на проблеми з переоформленням — можливо тут виникнуть питання. І ви не повірите. В термін 5 днів, як і було зазначено в інструкціях, які надав Приват для переоформлення авто, ми одержали з Києва транзитні номера. Так що хочу сказати всім, хто ще тільки в очікуванні процедури переоформлення авто за договором — лізингу, НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ! Банк працює чітко! І якщо Ви не будете порушувати умови договору — то і Банк виконає свої зобовязання. Так, звичайно банк заробляє на цьому, перестраховується і т.і., але одне я знаю точно — гроші на авто ми б не назбирали ніколи, а так вже чотири роки їздимо. Рекомендую!
Коментарі (1)
Покупала детскую коляску через ОЛХ и наткнулась на мошенников 4731 1856 0638 4789 Мартыненко Александр карта привата и его жена 4119 9790 0335 5273 Мартыненко Елена Николаевна, карта Укрсиббанка.
Подали объявление после оплаты удалили.
Коментарі (8)
Подали объявление после оплаты удалили.
Мене звати Ярослава і я хочу поділитися з вами наболілим яке вже вилилося через край.А проблема така.Я працюю на азс 10 років а перед тим 4 роки в торгівлі.людина чесна і порядна.Останнім часом після того як працівники каси перерахунку приватбанку перерахували гроші неодноразово була недостача і так сталося і недавно.недостача склала 800 гривень.працівники азс були незгідні з цим тому поскаржилися керівництву вони дали запрос щоб проглянули камери. приватбанк це діло замняв.як таке може бути поясніть.там що працюють злодії.А проблема в чому та в тому що в приватбанк наберають людей по оголошенню з вулиці без досвіду роботи головне щоб пройшов детектор.Два роки назад я хотіла влаштуватися до вас в касу перерахунку у Львові але мені на поліграфі сказали що я працюю в торгівлі то я однозначно злодій.і тому на мене тиснули психологічно.а скажи то а скажи то та я городила несинітниці щоб він від мене відстав щоб я швидше пішла звідси бо мені було дуже обідно після таких слів.я 14 років працювала на керівній посаді а тут мене так принизили.я знаю свою роботу і виконую її бездоганно і тому яб дуже хотіла перездати поліграф і доказати що я дійсно віддана роботі.Прошу розглянути мою скаргу.Наперед дякую.
Коментарі (10)
Закінчився депозит, написали заяву на розривання. Депозит розірвали, але гроші поки не знімали. За 3 дні депозит знову продовжили не зважаючи, що була заява на розірвання. Тепер пропонують валюту отримати в гривні, інакше не повертають!!! Бєспрєдєл просто!
Коментарі (6)