Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, пр-т Чорновола В'ячеслава, 95
Адреса:
Львів, пр-т Чорновола В'ячеслава, 95
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 серпня 2024, 9:59
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Не рекомендую Приват. Дві картки вже закрила. Інші теж протягом найближчого часу закрию. РУ СБ Приват у Житомирській області вирішило, що мені потрібно відмовити в обслуговуванні. Чому саме Це РУ??? Фантастика!!!
Написати коментар
Ответ банка
16 жовтня 2020, 17:45
Добрий вечір!
Звертаємо увагу, що раніше вашу ситуацію було детально розглянуто та надано інформацію.
Із зрозумілих причин ми не можемо публічно оприлюднити інформацію персонального характеру.
Звертаємо увагу, що раніше вашу ситуацію було детально розглянуто та надано інформацію.
Із зрозумілих причин ми не можемо публічно оприлюднити інформацію персонального характеру.
04 серпня моя мама пенсіонер зняла в банкоматі Приватбанку у м.Львові на проспекті Чорновола ( ТЦ «Арсен») 4200 грн. Всі купюри були фальшивими (написано на них сувенірний банк)!!! Мама плела кошти в гаманець, а ввечері дома виявила, що вони фальшиві! В термінал кошти кладуть працівники Приват банку — виходить Приватбанк займається шахрайством і підробкою грошей видаючи своїм клієнтам фальшиві гроші! Прошу розібратись в ситуації і повернути кошти! Заявка на гарячу лінію подана і в поліцію також!
Коментарі (5)
Ответ банка
6 серпня 2020, 13:42
Добрий день!
Ми проводимо перевірку купюр, якими інкасуються наші банкомати, щоб виявити такі номінали, котрі не можуть бути в подальшому використані клієнтом.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб детально розглянути описану ситуацію. Щоб перевірити інформацію ми запросили ваші контакти в особистому повідомленні.
Ми проводимо перевірку купюр, якими інкасуються наші банкомати, щоб виявити такі номінали, котрі не можуть бути в подальшому використані клієнтом.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб детально розглянути описану ситуацію. Щоб перевірити інформацію ми запросили ваші контакти в особистому повідомленні.
Делали переводы в конце года, делали через приват банк(терминал).Сделали один перевод в 500 гр. — все прошло, выдало чек.Второй же перевод на сумму более 2000 не прошёл, зависло тогда когда внесли деньги и нажали кнопку перевод.Обработка даных и бесконечно.Начали звонить на горячую линию, номер который использовался при переводе не является клиентом банка, деньги никто не вернул.Есть чек о предыдущем переводе, также видео файл некорректной работы ПБ.
Ждём советов по поводу решения проблемы.
Спасибо!
Написати коментар
Ждём советов по поводу решения проблемы.
Спасибо!
Ответ банка
18 січня 2019, 19:55
Сожалеем о неудобствах, с которыми Вам пришлось столкнуться. Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Уточните в личном сообщении детали платежа и контакты для связи с Вами, чтобы мы могли разобраться в ситуации.
Відповідь адміністратора
22 січня 2019, 19:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.01.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Пришел день закрытия депозита матери, которой 90 лет. Есть доверенность внутренняя. Задача переоформить депозит на иные условия и на мое имя и больше ничего. По чьей то ошибке (менеджера или программы) депозит на мое имя не переоформляется. Каждый день обещают разобраться через 24 часа. Кроме менеджеров обратиться не к кому. При обращении на 3700 вопрос не решают, более того блокируется номер мобильного для звонков на 3700. Каждый день (вторник, среда, четверг) в банкомате привязываю номер мобилки. После звонка на 3700 он опять каждый день блокируется, в том числе и доступ к Приват24!!! Делаю выезд нотариуса на дом к матери, делаю доверенность. С этой доверенностью хочу закрыть неправильно оформленный депозит-наглый отказ.Хотя в доверенности этот случай четко оговорен, в том числе и право подписи.Явно плевать хотели на закон!!! Пришлось опять везти старую больную женщину ( я кстати живу в другом населенном пункте) в отделение банка, чтобы досрочно прервать депозит. Итог: 4 дня по 2-3часа ежедневно потраченного времени, расходы на нотариуса, расходы на транспорт. В деньгах превысило 1000грн, не говоря по нервы и время. Как думаете, получив деньги, я их снова отдам в Приватбанк?
Коментарі (4)
Ответ банка
14 вересня 2018, 18:31
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о банке.
Сообщите, пожалуйста, в письме на почту help@pb.ua описание ситуации и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить возникшие вопросы.
Не забудьте оценить решение проблемы кнопкой «Вопрос решен».
С уважением, ПриватБанк.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Нам очень жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о банке.
Сообщите, пожалуйста, в письме на почту help@pb.ua описание ситуации и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить возникшие вопросы.
Не забудьте оценить решение проблемы кнопкой «Вопрос решен».
С уважением, ПриватБанк.
Замовляв валютут в четвер у м. Львові на вул. Чорновола 95… Сьогодні прийшло СМС з відмовою. Подзвонивши за номером 3700 говорять що них є розпорядження не видавати валюту.
У відділенні замовив валюту повторно… Сподіваюся на розумне вирішення даного питання а то сил і нервів вже немає.
Коментарі (4)
У відділенні замовив валюту повторно… Сподіваюся на розумне вирішення даного питання а то сил і нервів вже немає.
Не можу оплатити інтернет покупки, не приходить смс підтвердження на телефон-java, кажуть тільки через андроид. Раніше працювало, зараз щось там перестроїли.
Коментарі (3)
Друзі! Хочу поділитися особистим досвідом придбання авто в лізинг у Приватбанку. Отже, у 2012 році коли ми вирішили придбати авто в кредит, оформивши його у Приватбанку, ми до кінця не розуміли різниці між договором лізингу та просто кредитом. Але на щастя, працівниця банку детально озвучила нам умови кредиту, нас все влаштовувало і ми вирішили «брати». Як виявилося пізніше це був договір лізингу. Після оплати першого внеску, ми з працівницею банку зустрілися в салоні, обрали автомобіль і через 5 днів забрали його з салону разом з техпаспортом. Чотири роки ми справно платили щомісячний платіж, а також виконували обовязкову умову — страхування щороку повного каско. При цьому курс долара з моменту придбання авто до завершення кредиту зріс із 8 до 24 грн. Банк на такий скачок курсу ніяк не реагував. І ось наблизився довгоочікуваний момент — останній платіж. Начитавшись різних коментарів в інтернеті, ми з чоловіком хвилювалися аби в кінці не довелося доплачувати якісь незрозумілі відсотки або різницю в курсі долара. Але все йшло як по маслу. я оплатила останній платіж і преспокійно отримала довідку про погашення кредиту. Далі ми чекали на проблеми з переоформленням — можливо тут виникнуть питання. І ви не повірите. В термін 5 днів, як і було зазначено в інструкціях, які надав Приват для переоформлення авто, ми одержали з Києва транзитні номера. Так що хочу сказати всім, хто ще тільки в очікуванні процедури переоформлення авто за договором — лізингу, НЕ ПЕРЕЖИВАЙТЕ! Банк працює чітко! І якщо Ви не будете порушувати умови договору — то і Банк виконає свої зобовязання. Так, звичайно банк заробляє на цьому, перестраховується і т.і., але одне я знаю точно — гроші на авто ми б не назбирали ніколи, а так вже чотири роки їздимо. Рекомендую!
Коментарі (1)
Покупала детскую коляску через ОЛХ и наткнулась на мошенников 4731 1856 0638 4789 Мартыненко Александр карта привата и его жена 4119 9790 0335 5273 Мартыненко Елена Николаевна, карта Укрсиббанка.
Подали объявление после оплаты удалили.
Коментарі (8)
Подали объявление после оплаты удалили.
Мене звати Ярослава і я хочу поділитися з вами наболілим яке вже вилилося через край.А проблема така.Я працюю на азс 10 років а перед тим 4 роки в торгівлі.людина чесна і порядна.Останнім часом після того як працівники каси перерахунку приватбанку перерахували гроші неодноразово була недостача і так сталося і недавно.недостача склала 800 гривень.працівники азс були незгідні з цим тому поскаржилися керівництву вони дали запрос щоб проглянули камери. приватбанк це діло замняв.як таке може бути поясніть.там що працюють злодії.А проблема в чому та в тому що в приватбанк наберають людей по оголошенню з вулиці без досвіду роботи головне щоб пройшов детектор.Два роки назад я хотіла влаштуватися до вас в касу перерахунку у Львові але мені на поліграфі сказали що я працюю в торгівлі то я однозначно злодій.і тому на мене тиснули психологічно.а скажи то а скажи то та я городила несинітниці щоб він від мене відстав щоб я швидше пішла звідси бо мені було дуже обідно після таких слів.я 14 років працювала на керівній посаді а тут мене так принизили.я знаю свою роботу і виконую її бездоганно і тому яб дуже хотіла перездати поліграф і доказати що я дійсно віддана роботі.Прошу розглянути мою скаргу.Наперед дякую.
Коментарі (10)
Отримую гроші я з YouTube монетизації. Я викладаю ролики на цій платформі, в свою чергу YouTube розміщує в них рекламні оголошення. Гроші за розміщення цих рекламних оголошеннях накопичуються в Google AdSense після чого з 21 по 24 число кожного місяця зачислюються на карту.
Google AdSense згідно публічного договору (https://www.google.com/adsense/localized-terms), а саме пункту 5 пояснює як відбувається формування коштів.
Цілий тиждень я намагався вирішити питання з підтвердженням документів як у відділенні ПриватБанку так і з допомогою «Допомога Онлайн» в додатку. Однак це зовсім не допомогло. Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти по swift платежах, квитанції з особистого кабінету google adsensе. Також, я написав заяву про походження коштів у відділенні ПриватБанку, однак це їх також не влаштувало.
Якщо звернутися до онлайн-ресурсів банку (https://privatbank.ua/uslugi-freelanseram), то видно, що вони визнають факт «підключення до публічного договору». Однак, під час спілкування з підтримкою банку, цей документ не вважається достатнім доказом.
Якщо ознайомлюватися з службою підтримки google adsense
https://support.google.com/adsense/answer/6025222?hl=uk
там є відповіді на ці питання:
1. У банку просять надати документ, у якому вказано призначення платежу. Який документ я можу надати?
Ви можете надати банку примірник Умов використання AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms). У розділі 5 («Платежі») зазначено призначення вашого платежу.
2. У банку просять надати примірник договору, укладеного між мною та Google. Де взяти цей договір?
Щоб отримати примірник договору з Google для представлення своєму банку, відвідайте сторінку Умов використання Google AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms).
3. Чи існує офіційне підтвердження платежу AdSense?
Так, ми надаємо квитанцію про оплату як офіційне підтвердження платежу. Щоб переглянути її, натисніть посилання про автоматичний платіж на сторінці Історія платежів
Відповідно до інформації ПриватБанку (https://pb.ua/short?240), я підпадаю під пункт «10. документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);»
Згідно з публічним договором AdSense та зазначенням у SWIFT платежі, де в полі 70: Remittance Information вказано «HONORARIUM» (що, як зазначено в пункті 10, є авторським гонораром), я маю надати ПриватБанку документ, що підтверджує походження коштів. Логічно, що вся необхідна інформація вже міститься у самому SWIFT платежі, і звіт по цьому платежу мав би бути достатнім.
Проте, банк каже що усі надані документи та заява не є достатнім доказом походження коштів, і пропонують написати в підтримку Google AdSense для отримання інших підтверджуючих документів, яких самих по собі не існує.
Залишається відкритим питання, яким чином після усіх наданих документів я маю підтвердити походження коштів?