Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Козелець, вул. Соборності, 21
Адреса:
Чернігівська область, Козелець, вул. Соборності, 21
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Honey1981
4 лютого 2021, 9:25
Обратилась после того, как переболела воспалением легких 01.02.2021 года, мне сказали какие документы предоставить. После предоставления документов, 03.02.2021 года на карточку пришли деньги. Вывод такой- если это заболевание, которое есть в списке и все документы в порядке, то страховка выплачивается без проблем.
Коментарі (3)
Ответ банка
4 лютого 2021, 10:24
Дякуємо вам за відгук. Нам дуже приємно, що ви задоволені взаємодією з нами та страховою компанією.
Завжди поруч та раді допомогти.
Завжди поруч та раді допомогти.
Пол года а то и больше был заблокирован кредитный лимит на карте универсальной. Какой ли бо вини за собой не вижу, на все запросы футболят с одного на другого. Сначала оператор сказал что желательно погасить долг приват банку для быстрейшего рассмотрения вопроса по кредиту ( даже сейчас точно не помню то ли сумма 200гр или немного больше, при том что она ещё была в периоде 55дней льготного периода.) Погасил, при звонке следующий обератор сказал что нужно принести документы на машину, дом и т.д. машины по документам у меня нет, документы на дом тоже не считаю нужным им предоставлять, тем более я не поднимал кредитной суммы. На момент блокировки сумма кредитной линии была 29 тыс гривень и не нужно было больше. Ещё операторы начали рассказывать что это компьютер блокирует и указать по какой причине они не могут хотя видят что все в порядке с моими считали. Правды у них так и не добился…
Коментарі (2)
Ответ банка
27 травня 2019, 10:50
Добрый день!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
К сожалению, на текущий момент, банк вынужден ограничить использование кредитных средств по Вашей карте. При изменении решения банка, Вы будете уведомлены дополнительно.
С уважением, ПриватБанк.
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
К сожалению, на текущий момент, банк вынужден ограничить использование кредитных средств по Вашей карте. При изменении решения банка, Вы будете уведомлены дополнительно.
С уважением, ПриватБанк.
Маю в банку два рахунки: депозит фізичної особи та розрахунковий — юридичної особи. Вчора прийшовши у свій банк із-за відсутності керуючої мені не допомогли. Сьогодні о 15 годині прийшов до банку, загальна зала, обслуговують клієнтів двоє співробітників, став у чергу. В.о. керуючого Водолазька передімною мовчазливо пішла. Повернувшись, не вітаючись запропонувала стати вже в іншу чергу. Зачинилась в окремій кімнаті. Через півгодини вийшла одягнена взагалі з приміщення банку. Дочекавшись черги до єдиного співробітника, остання не вирішила мого питання. Буду закривати рахунки в цьому Приват-банку та перейду до Ощадбанку, зайшовши до якого до мене відразу підійшов працівник, привітався, допоміг, запропонував присісти випити води чи кави.
Коментарі (3)
Ответ банка
15 лютого 2019, 18:45
Добрий вечір!
Ми щиро приносимо вибачення за якість обслуговування в нашому відділенні та хочемо повідомити, що описана Вами ситуація не залишиться без уваги наших фахівців. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Вибачте за надані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Ми щиро приносимо вибачення за якість обслуговування в нашому відділенні та хочемо повідомити, що описана Вами ситуація не залишиться без уваги наших фахівців. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Вибачте за надані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
19 лютого 2019, 13:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» 19.02.2019
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.