Відділення Приватбанку: Кропивницький (Кіровоград), вул. Преображенська, 26/70
Адреса:
Кропивницький (Кіровоград), вул. Преображенська, 26/70
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Kray
22 серпня 2023, 10:26
На рахунок кошти не повернулися, банківські шахраї не покарані
Коментарі (1)
Ответ банка
22 серпня 2023, 13:16
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Банк проводить повернення коштів за запитами клієнтів відповідно до умова та правил, що регламентуються Міжнародною Платіжною Системою, відповідно до котрих і було надано відповідь про результат обробки заявок, що були подані вами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Цікавий кейс, при якому клієнт ПБ є не захищеним і немає можливості доступу до свого рахунку, коли клієнт, котрий скидає вам кошти на карто (після купівлю нею чогось у вас) подає жалобу, що то було незаконно. Але ви до цього домовились. А банк заблокував рахунок.
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Коментарі (13)
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Ответ банка
19 травня 2023, 11:36
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
17 січня 2023 року вночі на протязі 4 годин з моєї платіжної картки знімали кошти 16 разів поспіль на суму 850 грн. Банк не відреагував. Банківська картка була при мені, ніхто нею не користувався. Військовий стан вночі нічого не працює. Вранці звернулася до найближчого відділення — заяву не прийняли, відмовили і сказали розбиратися самій хто міг зняти, прямим текстом звинуватили мене саму. Звернулася в поліцію написала заяву, але вони запросили все ж звернутися в банк з заявою до банку. Звернулася на центральний офіс м. Кропивницький. Відмовили. Довго настоювала — прийняли. Пройшов місяць, звернулася — сказали на розгляді, пройшов другий місяць — сказали, що вертати кошти не будуть, так як у них є якісь методики та правила в самому банкові. Звернула сьогодні — відповіли, що гроші не повернуть, є у них якісь власні правила. Попросила ще раз зареєструвати заявку на шахрайство — відмовили.
Вважаю, що саме ПРАЦІВНИКИ ПРИВАТБАНКУ є шахраями, які торгують даними клієнтів та банківських даних. Саме по цій причині вони не розглядають шахрайство та не шукають винних, не повертають кошти.
Коментарі (9)
Вважаю, що саме ПРАЦІВНИКИ ПРИВАТБАНКУ є шахраями, які торгують даними клієнтів та банківських даних. Саме по цій причині вони не розглядають шахрайство та не шукають винних, не повертають кошти.
Ответ банка
30 березня 2023, 15:20
Вітаємо!
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Нам дуже шкода, але провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню. Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Нам дуже шкода, але провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню. Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання.
29.12.22 я решила открыть в банке депозит, долго думала, консультировалась со специалистами и решила. Хотела открыть долларовый депозит, нужно было положить деньги на универсальную карту, потом через привет24 открыть депозит. В отделении стоял банкомат-терминал, я положила туда 100 000грн, в итоге мне выдало чек, что невозможно выполнить операцию, деньги в банкомате, потом пришла смс, что совершена операция на сумму 78500, хотя я положила 100 000грн, и произошёл сбой, сформировалась Заявка. В итоге через день мне приходит смс от привата, что НИКАКОГО СБОЯ НЕ БЫЛО, и 100000 мне не вернут. В итоге, ни денег, ни депозита, ни настроениЯ, ни нервов. Позвонила на 3700, ответа вразумительного нет, просто ждите, в ближайшее время, в связи с военным положением, и т. д. Буду разбираться после праздников, но знаю одно, больше никаких депозитов, ни банкоматов Приватбанка
Коментарі (4)
Ответ банка
31 грудня 2022, 11:29
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Пытался положить на карту скромную сумму, чтобы отправить в фонд поддержки наших воинов. Терминал не принял, отметив «для подтверждения ваших доходов предоставьте подтверждающие документы». Я же, как человек верящий в светлые порывы госмашины, поверил заявлениям Гетьманцева «Верховна Рада змінила правила фінансового моніторингу на період воєнного стану:
банк не вживає заходів для встановлення джерел походження коштів при їх внесенні клієнтом — фізичною особою у готівковій формі на його поточний рахунок у розмірі, який дорівнює чи перевищує 400 тис. грн., у разі якщо такий клієнт не надав на вимогу банку відповідні документи або відомості;» Написал нат горячую линию — говорят, хрен, документы нестите сначала, а там посмотрим.
На практике, Приватбанк работает в абсолютно мирное время и беспокоить себя суровыми реалиями ни к чему. Сумма, конечно, попала куда нужно, но сам факт препятствования связи народа с армией — это преступление.
Коментарі (13)
банк не вживає заходів для встановлення джерел походження коштів при їх внесенні клієнтом — фізичною особою у готівковій формі на його поточний рахунок у розмірі, який дорівнює чи перевищує 400 тис. грн., у разі якщо такий клієнт не надав на вимогу банку відповідні документи або відомості;» Написал нат горячую линию — говорят, хрен, документы нестите сначала, а там посмотрим.
На практике, Приватбанк работает в абсолютно мирное время и беспокоить себя суровыми реалиями ни к чему. Сумма, конечно, попала куда нужно, но сам факт препятствования связи народа с армией — это преступление.
Ответ банка
27 березня 2022, 19:10
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Перелік документів знаходиться за посиланням — https://pb.ua/short?9XP.
Вимоги:
— ПІБ та суми читабельні;
— документ виданий в поточному або минулому році;
— відсутні ручні правки чи фото/знімок з екрана мобільного.
Не є джерелом походження коштів: виписка за карткою/рахунком, чек з валютно-обмінної операції, рахунок-фактура, інвойси, витяги, документи іноземною мовою без перекладу, договір поворотної фін. допомоги, договір позики, декларація підприємства ТОВ.
Надіслати документи можна, звернувшись в нашу підтримку чата.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Перелік документів знаходиться за посиланням — https://pb.ua/short?9XP.
Вимоги:
— ПІБ та суми читабельні;
— документ виданий в поточному або минулому році;
— відсутні ручні правки чи фото/знімок з екрана мобільного.
Не є джерелом походження коштів: виписка за карткою/рахунком, чек з валютно-обмінної операції, рахунок-фактура, інвойси, витяги, документи іноземною мовою без перекладу, договір поворотної фін. допомоги, договір позики, декларація підприємства ТОВ.
Надіслати документи можна, звернувшись в нашу підтримку чата.
Є клієнтом банку більше 20 років, точніше вже напевно був! Вирішив на свою голову купити ОВГЗ в доларі через цей «дурдомний» банк, перед цим зателефонувавши підтвердили можливість такої операції співробітники відділу. А далі почалося, приніс готівку покласти на картку через касу-плати комісію!!! -дурість!!! Починаю висіти на терміналі, впираюсь в еквівалент 300000грн більше не дає покласти- фін.мон зверніться в відділення! Звертаюся, надаю декларації за минулі року з 3 кратним перевищенням рівнем доходів-чекайте Ваше звернення сформованно.
Минує день знову в відділення, знову кладу до 300000грн -знову звернення і так 5 днів поспіль-необхідну суму поклав ну думаю зараз нарешті куплю свої ОВГЗ:)) — сформував ордер на купівлю, через 6 годин дзвінок з банку ми не можемо провезти Вашу операцію більше ніж на 1млн грн:(((((!!! Чому питаю??? Ви дробили суми- задаю питання, а як можна було по іншому? ніхто не каже-документи підтверджуючи надано раз 10 за цей період і самостійно і з відділень- кажу поверніть кошти-відповідь не можемо без комісії!!! Так що люди тікайте з цього банку поскоріше, з любим питанням будете чекати днями і так відповіді Вам не дадуть! А сам відповідь знайшов перевів їх в гривню і перевів платіжкою на рахунок брокерської компанії з подальшою купівлею ОЗДП!!! А тепер питання до керівництва Приватбанку. яка в цьому логіка?- Ви не хочете самі заробити з цієї операції, а це комісія під 5000грн, мурдуєте людей-де логіка???
Сам я покидаю цей банк і з нового 2022 року там не буду обслуговуватись і ще буду «рекомендувати» знайомим і рідним бігти від нього подалі!!!
Коментарі (4)
Минує день знову в відділення, знову кладу до 300000грн -знову звернення і так 5 днів поспіль-необхідну суму поклав ну думаю зараз нарешті куплю свої ОВГЗ:)) — сформував ордер на купівлю, через 6 годин дзвінок з банку ми не можемо провезти Вашу операцію більше ніж на 1млн грн:(((((!!! Чому питаю??? Ви дробили суми- задаю питання, а як можна було по іншому? ніхто не каже-документи підтверджуючи надано раз 10 за цей період і самостійно і з відділень- кажу поверніть кошти-відповідь не можемо без комісії!!! Так що люди тікайте з цього банку поскоріше, з любим питанням будете чекати днями і так відповіді Вам не дадуть! А сам відповідь знайшов перевів їх в гривню і перевів платіжкою на рахунок брокерської компанії з подальшою купівлею ОЗДП!!! А тепер питання до керівництва Приватбанку. яка в цьому логіка?- Ви не хочете самі заробити з цієї операції, а це комісія під 5000грн, мурдуєте людей-де логіка???
Сам я покидаю цей банк і з нового 2022 року там не буду обслуговуватись і ще буду «рекомендувати» знайомим і рідним бігти від нього подалі!!!
Ответ банка
25 грудня 2021, 16:16
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Банк старается помочь клиентам. Операторы гарячои линии всегда делают все возможное в помощи вопросов и обучают клиентов в использовании продуктов банка.
Написати коментар
Ответ банка
6 травня 2019, 20:07
Рады, что Вы оценили работу поддержки столь высоко. Будем стараться и далее предоставлять Вам и всем клиентам нашего Банка такой уровень сервиса, который заслуживает только такой оценки.
На мою карту для выплат «Приватбанка», на которой был нулевой баланс, неизвестными лицами, был оформлен кредит с рассрочкой, при этом ни на кредитной карте, ни карте для выплат баланс не поменялся и новый кредит не светится. При моем обращении в банк, в полицию, говорят, что да Вас обманули, но мы сделать ничего не можем, плати и все, даже остановить на рассрочку, хотя бы на время рассмотрения уголовного дела, тоже- нет., а сумма не маленькая 6 900 грн. Это может и хорошо, что оформить кредит возможно через сайт, не посещая банковское учреждение, но предоставляя такую услугу, банк обязан максимально обеспечить финансовую безопасность своего клиента., иначе зачем услуга, которая позволяет мошенникам обворовывать клиентов банка и тем самым поганить имидж ПАТ «Приватбанка».
Коментарі (9)
Ответ банка
19 жовтня 2018, 17:18
Уважаемый Автор!
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Обратилась в ПБ по поводу возможности получения кредита под залог жилья. В отделении ПБ меня убедили, что получить такой кредит- это возможно. Тем более, что я не один год являюсь клиентом ПБ. Сумму необходимого кредита одобрили, соответственно я подала все документы. которые потребовали в ПБ. Обещали, что 17.04.2018 будет подписание договора о получении кредита. Но сегодня 24.04.2018, а договор так и не подписан. Менеджер каждый день мне говорит, что подписание договора должно быть «завтра» и что ждут согласования от главного офиса. И от ПБ нет ни согласования, ни отказа. Мне очень неприятно, что так относятся к своим клиентам. Очень не хотелось бы, но видимо придется обратиться в другой банк как по поводу получения кредита, так и обслуживания по зарплатной карточке.
Коментарі (2)
Ответ банка
24 квітня 2018, 20:07
Примите, пожалуйста, наши извинения за возникшие неудобства. Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и разобраться.