Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Бар, вул. Героїв Майдану, 1-А
Адреса:
Вінницька область, Бар, вул. Героїв Майдану, 1-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, (перерва: 12:00-13:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Імені Прізвище
26 липня 2024, 7:06
Додайте функцію «Блок платежу», бо буває можна втратити доступ до сторінки сервісу, а гроші будуть хотіти списувати. В іншого конкурента є така функція в додатку.
Коментарі (2)
Ответ банка
26 липня 2024, 9:32
Вітаємо.
Ми розглядаємо всі пропозиції та ідеї від наших користувачів. Дякуємо, що ви поділилися з нами своїми думками.
Ми розглядаємо всі пропозиції та ідеї від наших користувачів. Дякуємо, що ви поділилися з нами своїми думками.
Здравствуйте! Вчера моя знакомая написала сообщение в Инстаграм с просьбой одолжить денег 1250 грн. Я сразу поняла, что это мошенник или мошенница, так как про это много писали в Интернете. А если бы нужны были деньги попросила ли по телефону. Я согласилась и предложила занести ей или чтобы она сама зашла ко мне. Она мне написала, что не дома и чтобы я сбросила на карту. Первую карту мне сбросили вроде бы Альфа Банка номер 5355 1621 7417 0892, я спросила на чье имя карта мне ответили что имя в приложении не пишет. Я написала, что перевела деньги. Меня поблагодарили и сказали, что завтра отдадут долг. Через время написали, что деньги не зашли на карту. Я написала, что карта другого банка, и так как выходной они могут заходить в течении трех дней. Я предложила сбросить на карту Приватбанка, так будет быстрее. Мне написали карту 4149510064473418, ее ввела в приват24 имя не высветилось. Будьте осторожны!!! Это мошенники. Не переводите деньги на непонятные карты!
Коментарі (3)
Ответ банка
2 серпня 2021, 16:30
Добрий день!
Дякуємо вам за небайдужість та за те, що попереджаєте інших. Вказана вами картка у відгуці не належить нашому банку.
Ми склали прості та дієві поради про те, як не стати жертвою шахраїв. Ознайомитися з ними є можливість на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо вам за небайдужість та за те, що попереджаєте інших. Вказана вами картка у відгуці не належить нашому банку.
Ми склали прості та дієві поради про те, як не стати жертвою шахраїв. Ознайомитися з ними є можливість на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Вже два дні мене ганяють між пенсійним фондом і банком. Не можуть правильно відкрити рахунок за дорученням і видати довідку у пенсійний фонд. Спочатку мені сказали, коли прийде смс з номером рахунку, віднести і показати в пенсійний. Пенсійний звичайно ж завернув, сказали треба виписка. Виписку зробили таку, що в пенсійний не підходить. Гаряча лінія і у відділені говорять протилежні речі. Попередній рахунок закрили. Лінія сказала, що збіг термін і ним не користувались. Рахунок був відкритий власником, а на пенсійний передали інф.,
що отримується за дорученням. Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалась виписка з банку. Де ті гроші ділись за три роки? Витрачені нерви, втрачений час. І скільки ще потрібно потратити, щоб розібратись в ситуації. Змушена переривати довголітні відношення з приватбанком. Неймовірно неприємний осад.
Написати коментар
що отримується за дорученням. Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалась виписка з банку. Де ті гроші ділись за три роки? Витрачені нерви, втрачений час. І скільки ще потрібно потратити, щоб розібратись в ситуації. Змушена переривати довголітні відношення з приватбанком. Неймовірно неприємний осад.
Ответ банка
29 квітня 2021, 10:03
Бачимо, що раніше ваше питання було детально розглянуто банком та проведено зворотній зв`язок в телефонному режимі. Вам було надано актуальну інформацію.
Дійсно, припинення нарахування пенсії проведено згідно Умов та Правил надання банківських послуг, так як картка довірителя закінчила строк своєї дії.
Довірителю необхідно відкрити новий пенсійний рахунок, реквізити даного рахунку надати в ПФ для перепідключення пенсії на рахунок в ПБ, і до цього пенсійного рахунку отримати картку для виплат по дорученню на довірену особу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Дійсно, припинення нарахування пенсії проведено згідно Умов та Правил надання банківських послуг, так як картка довірителя закінчила строк своєї дії.
Довірителю необхідно відкрити новий пенсійний рахунок, реквізити даного рахунку надати в ПФ для перепідключення пенсії на рахунок в ПБ, і до цього пенсійного рахунку отримати картку для виплат по дорученню на довірену особу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Моїй мамі зупинили надходження пенсії на її власний разунок через те, що вона більшість часу знаходиться за кордоном, карткою не користується. Хоча у мене є картка дублікат, оформлена по довіреності і я нею користуюся, кошти на рахунку «рухаються». В пенсійному фонді сказали,
що банк надав дані, про те, що пенсія отримується взагалі по дорученню (як можна отримувати пенсію на власний рахунок по дорученню?). Людина для того і виготовляє дублікат картки для іншої людини, бо з певних причин не має змоги користуватись своєю та й не зобов’язана. Чому людина має їхати тисячі кілометрів, для чого? Вона оформила пенсійну карту і має право одержувати на неї пенсію та користуватись нею на свій розсуд. Хто понесе відповідальність за такі неправомірні дії?
Написати коментар
що банк надав дані, про те, що пенсія отримується взагалі по дорученню (як можна отримувати пенсію на власний рахунок по дорученню?). Людина для того і виготовляє дублікат картки для іншої людини, бо з певних причин не має змоги користуватись своєю та й не зобов’язана. Чому людина має їхати тисячі кілометрів, для чого? Вона оформила пенсійну карту і має право одержувати на неї пенсію та користуватись нею на свій розсуд. Хто понесе відповідальність за такі неправомірні дії?
Ответ банка
20 квітня 2021, 16:42
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Я Марущак Людмила Миколаївна, хочу застерегти всіх клієнтів від Приват Банку не ЗВЯЗУЙТЕСЯ І ОБХОДІТЬ СТОРОНОЮ! На мої рахунки було накладено арешт згідно постанови з виконавчої служби, банк швидко на нього зреагував « МОЛОДЦІ », але після того як прийшов запит на списання коштів згідно виконавчого провадження відмовився списувати кошти ( треш ще той ) з картки для виплат бо вони не мають права списувати цільові кошти! А тепер саме більше ха-ха!!! Звернувшись до виконавця він мені надав відповідь, що він не знав про цільові надходження і згідно законодавства України банк забовязаний був його про це повідомити та не накладати арешт на цей рахунок!!! Але це ПРИВАТ БАНК І ЙОМУ ЗАКОНИ НЕ ПИСАНІ, вони мають виправдання що вони не забовязані це робити хоч і в законі це прописано
Коментарі (6)
Ответ банка
18 травня 2020, 16:47
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. У Вашому випадку, в постанові було вказано про арешт всіх рахунків без вказаних вийнятків про окремі рахунки з цільовими зарахуваннями. Зняття арешту можливо в разі надходження відповідного листа від виконавчої служби.
З повагою, ПриватБанк.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. У Вашому випадку, в постанові було вказано про арешт всіх рахунків без вказаних вийнятків про окремі рахунки з цільовими зарахуваннями. Зняття арешту можливо в разі надходження відповідного листа від виконавчої служби.
З повагою, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
21 травня 2020, 12:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.05.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Банк неэффективно расследует элементарные сбои, --у жены при оплате на терминале задевало купюру 200 гривен, так они огрызал ись до последнего, пока не плюнул на это 3700, переведу пенсию в другой банк, боюсь уже, наглые до предела.
Коментарі (16)
Ответ банка
11 квітня 2020, 10:21
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Інформація за питанням була надана нами особисто клієнту.
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Інформація за питанням була надана нами особисто клієнту.
Проблема з терміналом у м.Бар Вінницької області у відділенні Приватбанку на вул. Героїв Майдану, 1-а один з терміналів прийняв половину оплати за водопостачання та раптом припинив приймати банкноти і обслуговувати, тоді як вже прийняту банкноту 200 гривень не повернув. Я скористалась іншим терміналом поряд, але про втрачений мені на 3700 нічого не повідомляють після багаторазових запитів від 10.30 (02.04.20). У відділенні відмежовуються від обов'язку повернути кошти. Прошу їх повернути на мою картку для виплат, або ж хоча би на телефон.
Написати коментар
Ответ банка
2 квітня 2020, 19:41
Оплата за водопостачання успішно проведена на внесену суму. Отримати квитанцію Ви можете в терміналах ПриватБанку, або особистому кабінеті Приват24, меню «Усі послуги — Послуги — Сервіс квитанцій — Отримати квитанцію». Для ідентифікації і формування запиту щодо повернення платежу Ви можете звернутись до підтримки банку за офіційними каналами.
Я клієнт банку з багаторічним стажем. До сьогоднішнього дня нарікань особливих не було, оскільки не доводилось часто туди заходити, було достатньо Privat24. Правда, коли доводилося зайти, то витрачала півдня, бо постійно величезна черга. Сталося так, що субсидія моєї мами випадково була перерахована в Приватбанк замість Укрсиббанку. Повернути субсидію працівники Привату відмовилися- оформляйте карточку. Мама в похилому віці, майже не ходить- телефонуйте на 3700 або беріть нотаріально завірену довіреність. Довіреність коштує більше, ніж там тої субсидії. Телефонуємо на 3700- виявляється, картку Універсальну вони можуть оформити вдома(тобто кредит без питань), а от для соціальних виплат, таких, як пенсія, субсидія- ні-ні. Не маразм? Виходу нема. Що робити, не знаю. Десятому закажу звязуватися з цим банком.
Коментарі (5)
Ответ банка
22 січня 2020, 10:12
Добрий день!
Для оформлення картки Ваша мама може звернутись до будь-якого зручного відділення банку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Також, Ваша мама може звернутись до служби підтримки для замовлення картки «Універсальна», після чого відкрити віртуальну Картку для виплат за допомогою Приват24.
Для оформлення картки Ваша мама може звернутись до будь-якого зручного відділення банку.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви завжди можете за посиланням: https://pb.ua/map
Також, Ваша мама може звернутись до служби підтримки для замовлення картки «Універсальна», після чого відкрити віртуальну Картку для виплат за допомогою Приват24.