Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
Адреса:
Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
2 квітня 2023, 17:01
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Зі мною стався прикрий випадок з цим продажним, шахрайським банком. В кінці 2021 р. у мене виникла потреба акумулювати кошти, оскільки я відчувала погіршення здоров’я, а тому за листопад місяць мною було зароблено 10 тис.грн. (квитанції про надходження коштів у мене є). Постійний моніторинг рахунку говорив про те, що кредитний ліміт становить нуль грн.(як я і вимагала). Так що вони роблять — ставлять мені без мого відома кредитний ліміт 5 тис.грн. і коли я повторно вимагаю його вирівняти на нуль, то мої кошти у розмірі 5 тисяч гривен зникають!!! З завідуючим цієї філії у Хмельницькому по Пр. Миру спробувала з’ясувати, то де ж мої кошти, але цей цинік, *** мені сказав — А ти спочатку доведи, що вони у тебе були!!! І що цікаво: у транзакціях ніде не простежується рух цих вкрадених коштів, а витрати переобраховуються на залишок суми!!! Мною був найнятий адвокат, були суди, але поки що ніякого руху, бо роблять з мене — вчителя інформатики якусь нетямущу клієнтку. Я сподіваюсь на те, що рано чи пізно ці шахраї своє отримають! Не піде їм на користь ні одна копійка, а їх відприски чи й вони самі використають їх на ліки.
Коментарі (2)
Ответ банка
25 квітня 2022, 11:05
Добрий день!
Якщо на картці встановлено кредитний ліміт, наприклад, 5 000грн, який був не використаний і ще є 5000грн власних коштів клієнта, доступний баланс буде 10 000грн. Доступний баланс це саме та сума коштів (кредитних та власних), яка доступна для користування по картці. Важливо розуміти, що доступний баланс не обов'язково дорівнює сумі власних коштів. Якщо ж зменшити кредитний ліміт до нуля, доступний баланс також зменшиться рівно на суму кредитного ліміту і на картці залишаться лише власні кошти клієнта, які не списуються при зменшенні кредитного ліміту. У прикладі наведеному вище, якщо зменшити ліміт на 5000 грн то на картці доступний баланс стане 5000грн, що відповідатиме тій сумі власних коштів, яка була і до зменшення ліміту.
Ви можете впевнитись в тому, що ваші власні кошти залишились на картці при зменшенні ліміту переглянувши виписку в Приват24, в якій відображаються весь рух коштів (трати та надходження). Якщо у вас є власні підрахунки та квитанції (про трати і поповнення картки) згідно з якими на картці мало б бути 10 000грн саме власних коштів, ви можете надати їх нам в приватному повідомленні.
Профільними фахівцями було детально розглянуто ваше питання з перевіркою всієї необхідної інформації та надано офіційну письмову відповідь за результатом.
Якщо на картці встановлено кредитний ліміт, наприклад, 5 000грн, який був не використаний і ще є 5000грн власних коштів клієнта, доступний баланс буде 10 000грн. Доступний баланс це саме та сума коштів (кредитних та власних), яка доступна для користування по картці. Важливо розуміти, що доступний баланс не обов'язково дорівнює сумі власних коштів. Якщо ж зменшити кредитний ліміт до нуля, доступний баланс також зменшиться рівно на суму кредитного ліміту і на картці залишаться лише власні кошти клієнта, які не списуються при зменшенні кредитного ліміту. У прикладі наведеному вище, якщо зменшити ліміт на 5000 грн то на картці доступний баланс стане 5000грн, що відповідатиме тій сумі власних коштів, яка була і до зменшення ліміту.
Ви можете впевнитись в тому, що ваші власні кошти залишились на картці при зменшенні ліміту переглянувши виписку в Приват24, в якій відображаються весь рух коштів (трати та надходження). Якщо у вас є власні підрахунки та квитанції (про трати і поповнення картки) згідно з якими на картці мало б бути 10 000грн саме власних коштів, ви можете надати їх нам в приватному повідомленні.
Профільними фахівцями було детально розглянуто ваше питання з перевіркою всієї необхідної інформації та надано офіційну письмову відповідь за результатом.
Банк как врал, так и врет… Идет война, они пишут, что за снятие наличных, взымается 0,2 %. Подхожу в банкомат, и он с меня снимает, как в довоенные годы 4%… Сколько можно врать? Или напишите внятную шкалу, или молчите о кредитных каникулах (которых не было по сути, ибо начислялись небольшие проценты). Я молчу о тех годах, когда этот банк раздел и разул сотни тысяч граждан Украины. Не хочешь — не бери, думают банки, но навязывают кредитную иглу, чтобы сосать все соки с граждан… Я уже не говорю о блокировке кредитных счетов в начале войны… Если этот банк такой, то какого хрена, я обслуживаюсь в нем уже более 10 лет… Может пора сказать — «Прощай»… Да, и еще… На Проспекте Мира есть одно мутное отделение (возле Силистры), где мне выдали при обмене долларов на гривны, в 2016 г. — фальшивые гривны… Что это за банк такой?! Пора уходить к другим банкам…
Коментарі (3)
Ответ банка
5 квітня 2022, 17:27
Добрий день!
Банк завжди надає клієнтам максимально прозору та правдиву інформацію. Раніше в сторону зменшення була переглянута комісія за зняття готівки (власних коштів) з карток Універсальна та Універсальна Gold, було — 1% від суми, а на даний час — 0.5%. Банк не заявляв та не проводив зміну комісії за зняття кредитних коштів, про що йдеться у вашому випадку. Детальніше про тарифи та комісії — за посиланням: https://privatbank.ua/help/cards
Більше інформації про обслуговування клієнтів під час війни та заходи, які ми робимо для підтримки клієнтів, на спеціальній сторінці сайту — https://privatbank.ua/help
Щодо кредитних канікул було прийнято рішення про їх запровадження з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року. Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж, що особливо актуально у випадку перебування у зоні бойових дій чи через втрату доходу. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти.
Надаючи кредитний ліміт по картці клієнта ми ні в якому разі не змушуємо ним користуватись, адже це справа кожного. Власник картки може одразу знизити ліміт до нуля в своєму Приват24, якщо забажає.
Перед тим, як купюри потраплять в касу вони проходять перевірку при якій сумнівні банкноти відбраковуються та не використовуються для інкасації. При видачі коштів в касі клієнт має змогу перевірити отриману готівку і за бажанням відмовитись від проведення операції та отримання запропонованих йому купюр.
Банк завжди надає клієнтам максимально прозору та правдиву інформацію. Раніше в сторону зменшення була переглянута комісія за зняття готівки (власних коштів) з карток Універсальна та Універсальна Gold, було — 1% від суми, а на даний час — 0.5%. Банк не заявляв та не проводив зміну комісії за зняття кредитних коштів, про що йдеться у вашому випадку. Детальніше про тарифи та комісії — за посиланням: https://privatbank.ua/help/cards
Більше інформації про обслуговування клієнтів під час війни та заходи, які ми робимо для підтримки клієнтів, на спеціальній сторінці сайту — https://privatbank.ua/help
Щодо кредитних канікул було прийнято рішення про їх запровадження з 1 березня 2022 року до 1 червня 2022 року. Кредитні канікули — це пільгові умови договору, коли клієнти мають право не вносити обов'язковий мінімальний платіж, що особливо актуально у випадку перебування у зоні бойових дій чи через втрату доходу. Кредитні канікули означають, що банк не штрафуватиме за прострочені платежі.
Додатково, протягом березня, клієнтам була встановлена відсоткова ставка за кредитом у розмірі 0,00001% на місяць (тобто без нарахувань %).
Окрім того ми свідомо знизили відсоткову ставку за використання кредитних коштів в квітні та травні вдвічі (до 1.7% замість звичайних 3.5% та 3.4%), що суттєво знизить фінансове навантаження. При цьому кредитні канікули продовжують діяти.
Надаючи кредитний ліміт по картці клієнта ми ні в якому разі не змушуємо ним користуватись, адже це справа кожного. Власник картки може одразу знизити ліміт до нуля в своєму Приват24, якщо забажає.
Перед тим, як купюри потраплять в касу вони проходять перевірку при якій сумнівні банкноти відбраковуються та не використовуються для інкасації. При видачі коштів в касі клієнт має змогу перевірити отриману готівку і за бажанням відмовитись від проведення операції та отримання запропонованих йому купюр.
Яка несправедливість, у моєї дружини були обмеження по рахунках, ДВС все зняла і закрила за два дні і відразу надіслали лист, банк підтвердив цю інформацію і сказали що протягом дня все знімуть. А вже минув тиждень і досі все заблоковано. На лінію дозвнитись це просто 9кругів аду пройти треба і щей не перетелефонував відповідний фахівець. Якщо ви так до клієнтів своїх ставитесь, цікаво як ви до своїх співробітників відноситесь. Гіршого відношеня ще не бачив, за ваше обслуговування ставлю вам 0…
Коментарі (1)
Ответ банка
20 серпня 2021, 13:17
Добрий день!
На жаль, у відгуку не зазначено даних клієнта, за якими ми змогли би ідентифікувати вашу дружину.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення контактних даних клієнта.
На жаль, у відгуку не зазначено даних клієнта, за якими ми змогли би ідентифікувати вашу дружину.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення контактних даних клієнта.
На початку грудня мені зателефонував співробітник банку і повідомив, що я буду отримувати кешбек від розрахунку карткою у розмірі 5%. Пізніше цей кешбек буде перераховано мені на картку. Протягом грудня мені нараховано кешбеку у розмірі 405грн. Щоб їх отримати я написала вперше у чат онлайн на початку січня, про що отримала відповідь, що його буде нараховано до 13 січня на картку. Приблизно 21−22 січня я знову написала в допомогу онлайн, адже кешбек так і не було нараховано. Мені повідомили, що кешбек надійде протягом 1−2 днів. 26 січня (сьогодні) я вирішила піти у відділення банку, там мені не змогли допомогти, лише замовили дзвінок. Спеціаліст який до мене телефонував оформив заявку до технічної служби. Пізніше мені перетелефонували з результатами заявки і я повинна була відповісти на питання. Відповіла я вірно, однак мені сказано що мої дані заблоковано, потрібно звернутись у відділення банку. Я знову йду до відділення (з двома дітками 1,5 і 4 роки) вже вдруге за сьогодні. Актуалізую дані і знову подаю заявку на повернення коштів. Не розумію чому все так складно. Якщо банк сам організовує такі пропозиції, то чому щоб отримати кошти мають бути такі складні процедури і багато звернень? Чи банк розраховує на те, що люди побачать незначну суму кешбеку і вирішать, що немає сенсу добиватись його нарахування. Загалом залишилась дуже втомлена і незадоволена від вашого сервісу. Це стосується і чату онлайн і того, що оператори немають доступу до того, щоб допомогти.
Написати коментар
Ответ банка
26 січня 2021, 17:17
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Доброго дня. Виникла неприємна ситуація. 8.04.2020 р я дізналась, зателефонувавши самостійно до оператора, що банк заблокував моі рахунки, як юридичні так і фізичні. Ніяких пояснень, не надаючи. Лиш після мого письмового звернення прийшло, що згідно Закону Украіни «Про запобігання та протидію легалізаціі доходів, одержаних злочинним шляхом та/або фінансуванню тероризму і т.д. ...» було виявлено ряд ризикових факторів. Через що виводять моі кошти і розривають співпрацю. Зацікавлена в подальшій співпраці, і абсолютно не розумію про які ризикові фактори іде мова. Було б добре, якби надали конкретну інформацію і можливе вирішення цієі ситуаціі?
Коментарі (4)
Ответ банка
21 травня 2020, 16:43
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
маю депозити в ПриватБанку. Вирішив відкрити депозити ще й в А-банку. Достатньо було дати свій паспорт та телефон, як мені було роздруковано всю інформацію про мене- місце роботи, місце реального проживання, інформацію про дружину, дівоче прізвище матері і т.п. в повній відповідності, що було надано мною в приватбанк. До того ж Менеджер і не приховував, що інформація з Приватбанку.
Питання до представників приватбанку — чому моя конфіденційна інфомація вільно вийшла за межі вашого банку??
Маю намір позиватися до суду за порушення відповідного закону та стягнення за нанесену шкоду!
Коментарі (13)
Питання до представників приватбанку — чому моя конфіденційна інфомація вільно вийшла за межі вашого банку??
Маю намір позиватися до суду за порушення відповідного закону та стягнення за нанесену шкоду!
093 161 2605
0931612605
Картка ПриватБанк
5168 7554 4009 0989 (5168755440090989)
Храмченко Анатолій Федорович
Картка яка прив’язана до нової пошти:
537541xxxxxx2995
Місце реєстрації: Хмельницька область, с.Вербка вул.Вишнева,42
ХРАМЧЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
093 161 2605
Місце реєстрації: Хмельницька область, с.Вербка вул.Вишнева,42
Продають запчастини для авто на ОЛХ: olx.ua/d/list/user/MduBm/
Авто на AUTO.RIA: auto.ria.com/uk/search/?user_id=11313627&custom=3&abroad=0
Jeep Grand Cherokee SRT 2015
BX 7770 CI 1C4RJFAGXFC955799
Mercedes-Benz G-Class 2000
BX 1314 HO WDB46324x1Xxxxx79
Бере передоплату за запчастини, запчастини не висилає, передоплату не повертає, номер телефону і Вайбер додає у чорний список, після чого не можно з ним зв’язатися.
Працює в Хмельницькому, є свое СТО в тому же місці, це з його слів.
Варианти написання телефону
+380931612605
+380 93 161 26 05
093 161−26−05
093 1612605
0931612605