10 серпня у м.Самбір по вул. Лемківська 3Б я мав необережність скористатись терміналом Приватбанку. Вставив свою карту в термінал пройшов авторизацію, вибрав пункт поповнити карту, і вставив купюру 200грн. Термінал 200грн. взяв і якось раптово перезавантажив меню (вийшовши з мого меню) і включив стандартне меню нового клієнта. Я одразу зателефонував на 3700, і почав розповідати що сталось, натомість оператор Приватбанку сама назвала суму 200грн. тобто вона її побачила в системі, і запропонувала що створить заявку на повернення коштів. Мені одразу на телефон пришла смс з текстом що створена така заявка 25226704 з терміном виконання 3 дні. Чемно чекаючи 3 дні, я не отримав ніякої відповіді ні смс-ки, гроші на карту не повернулись.
Сьогодні 15 серпня, після вихідних я зайшов в Приват24 де прочитав що мені відмовлено і кошти не повернуть. Сьогодні я ж ще раз передзвонив на 3700.
Тобто виходить що Приватбанк кидає людей на гроші?
Чекаю відповіді!
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Самбір, вул. Мазепи, 2
Адреса:
Львівська область, Самбір, вул. Мазепи, 2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
13 березня 2024, 20:09
Вітаємо. Вже написали вам у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та перевірити інформацію.
Ответ банка
15 серпня 2022, 16:15
Добрий день!
Фахівці опрацювали ваше звернення. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Фахівці опрацювали ваше звернення. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
Треба до 21 березня оплатити інтернет, цілий день чекав, але так і не оплатив. Коли запрацює?
Коментарі (1)
Ответ банка
21 березня 2022, 9:12
Доброго ранку!
Команда ІТ фахівців ПриватБанку другу добу у режимі 24/7 працює над впровадженням резервних потужностей для безперебійної роботи Приват24 та всіх послуг банку за будь яких обставин, які можливі під час війни. З огляду на велику кількість сервісів та послуг, які надає ПриватБанк, налаштування вимагає більшого часу, ніж планувалося на початку робіт.
Частина сервісів, серед них платежі з картки на картку в Приват24, вже відновила свою роботу.
Просимо вибачити за тимчасові незручності і сподіваємось на ваше розуміння. Наші колеги роблять все можливе, щоб якнайшвидше завершити планові технічні роботи.
Команда ІТ фахівців ПриватБанку другу добу у режимі 24/7 працює над впровадженням резервних потужностей для безперебійної роботи Приват24 та всіх послуг банку за будь яких обставин, які можливі під час війни. З огляду на велику кількість сервісів та послуг, які надає ПриватБанк, налаштування вимагає більшого часу, ніж планувалося на початку робіт.
Частина сервісів, серед них платежі з картки на картку в Приват24, вже відновила свою роботу.
Просимо вибачити за тимчасові незручності і сподіваємось на ваше розуміння. Наші колеги роблять все можливе, щоб якнайшвидше завершити планові технічні роботи.
Я є клієнтом банку. 03. Х1.21 р. о 12.06 я проводив операцію на терміналі самообслуговування касового залу по вул. Мазепи, 2 у м. Самборі.Несподівано зі заду до мене підійшов працівник банку в чорній уніформі з вимогою негайно відійти від терміналу так, як він буде проводити інкасацію.Мої пояснення про те що я мушу завершити операцію належним чином до уваги не брав, почав кричати мені на вухо «-відійдіть від терміналу, ви що не чуєте, вам не доходить і ін.» чим ображав мене і не давав належно проводити банківську операцію. Я шокований хамовитістю та «обслуговуванням» КЛІЄНТІВ банку. Оцінка обслуговування мінус 10 зірок. Прошу НАЛЕЖНО ВІДРЕАГУВАТИ.
Написати коментар
Ответ банка
3 листопада 2021, 14:26
Добрий день!
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даного інциденту. По результату з вами зв'яжуться.
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даного інциденту. По результату з вами зв'яжуться.
Усім привіт. Особисто я давно є клієнтом банку і в принципі мене все влаштовує. Але нещодавно мав необережність зареєструвати свою матір-пенсіонерку в акції «100 грн. до пенсії» з метою привчити її до нових технологій і користування картою. Це була моя помилка:) Мало того, що вона, виконавши всі умови акціЇ, так і не отримала ці нещасні 100 грн. до пенсії, так ще якась не дуже розумна працівниця банку висосала їй усі мізки, задаючи незрозумілі запитання і вимагаючи якісь незрозумілі підтвердження і дозволи. Шановні, керівники банку, не проводьте будь ласка такі акції для пенсіонерів, бо ви нездатні це робити якісно, а 100 грн. застосуйте для придбання ліків своїм працівникам від недолугості. Успіхів Вам і усього найкращого. На кінець додам, що моя матір запитала мене після цього інциденту, чи можна перевести її пенсію в інший банк?:)
Коментарі (5)
Ответ банка
28 листопада 2018, 10:38
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Детально ознайомитись з умовами акції «Плюс 100 грн до пенсії!» Ви можете за посиланням: https://promos.privatbank.ua/ua/plyus-100-do-pensiyi-za-oplatu-v-pos.
У разі, якщо умови акції було виконано, але повернення коштів не відбулось, надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Детально ознайомитись з умовами акції «Плюс 100 грн до пенсії!» Ви можете за посиланням: https://promos.privatbank.ua/ua/plyus-100-do-pensiyi-za-oplatu-v-pos.
У разі, якщо умови акції було виконано, але повернення коштів не відбулось, надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
23 октября через интернет заказала карту с уникальным дизайном. Ориентировочно в начале ноября пришла ее забирать (на телефон поступила смс о том, что карта готова и находится в отделении), было это примерно 4 числа. Карту мне не отдали, заявили, что в Самборское отделение Приватбанка по ул. Мазепы она не поступала. Обратилась в техподдержку, проверили, оказалось, что карта была в отделении, просто мне не захотели ее отдать…
11 ноября я вновь приехала за платежной картой и попросила сотрудника банка распечатать к ней реквизиты. Полученный в банке документ я отправила в компанию, которая перечисляет алименты на содержание детей (по решению суда). В итоге деньги поступили на карту, которой у меня нет — вообще какой-то левый номер.
В середине ноября вновь пришлось ехать в банк, чтобы снять поступившие деньги. Сначала сотрудник банка предлагала их перевести на другую карту, и очень возмущалась, когда я сказал, что не хочу платить комиссию 0,5%. Потом она предложила создать новую карту — на мое замечание о том, что в этом случае деньги перестанут поступать, она авторитетно заявила, что никаких проблем не будет.
Я девушке несколько раз объясняла, что компания находится в Киеве и для меня будет затруднительно передать реквизиты еще раз, но она настоятельно меня убеждала в том, что с прохождением платежей никаких проблем не возникнет.
В итоге средства больше не поступают, а алименты за декабрь вообще неизвестно куда пропали — их просто нет.
От тупости сотрудника я просто в шоке, где их набирают???? Не в состоянии справиться с такими элементарнейшими операциями, как распечатка реквизитов…
Коментарі (9)
11 ноября я вновь приехала за платежной картой и попросила сотрудника банка распечатать к ней реквизиты. Полученный в банке документ я отправила в компанию, которая перечисляет алименты на содержание детей (по решению суда). В итоге деньги поступили на карту, которой у меня нет — вообще какой-то левый номер.
В середине ноября вновь пришлось ехать в банк, чтобы снять поступившие деньги. Сначала сотрудник банка предлагала их перевести на другую карту, и очень возмущалась, когда я сказал, что не хочу платить комиссию 0,5%. Потом она предложила создать новую карту — на мое замечание о том, что в этом случае деньги перестанут поступать, она авторитетно заявила, что никаких проблем не будет.
Я девушке несколько раз объясняла, что компания находится в Киеве и для меня будет затруднительно передать реквизиты еще раз, но она настоятельно меня убеждала в том, что с прохождением платежей никаких проблем не возникнет.
В итоге средства больше не поступают, а алименты за декабрь вообще неизвестно куда пропали — их просто нет.
От тупости сотрудника я просто в шоке, где их набирают???? Не в состоянии справиться с такими элементарнейшими операциями, как распечатка реквизитов…
Ответ банка
8 грудня 2017, 17:10
Добрый день!
Нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с негативом при обслуживании в нашем банке. Если Вас не затруднит, направьте, пожалуйста, на help@pb.ua описание ситуации, адрес отделения, дату и время обращения и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить вопрос. Приносим Вам свои извинения. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
Нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с негативом при обслуживании в нашем банке. Если Вас не затруднит, направьте, пожалуйста, на help@pb.ua описание ситуации, адрес отделения, дату и время обращения и контакты для связи, чтобы мы могли разобраться и решить вопрос. Приносим Вам свои извинения. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
Відкрив рахунки в цьому банку ще 2004 році …Брав драконівські кредити на закупівлю автобусів, вантажних авто …усе повіддавав та вижив.Жодних зауважень до моєї роботи, заробляючи свої прибутки, у банку не було.ВІЙНА, надважкий час, половина підприємств та підприємців позакривалися,інші на фронті деякі виїхали.Спасіння це людський ресурс та зброя тобто кошти на неї… А тут якийсь собі менеджер, по мені люди які підіграють ворогові -закривають та блокують рахунки…і стальвлять тебе перед фактом.
А, якщо вас позбавити коштів на 3 тижні і (до сьогодні ще не перерахували на рахунки які їм подав) …це переходить межі …недивлячись що мене позбавили ресурсу але ще є працівники …оборот коштів…Вихід -закриватися, розраховувати людей?
Це жах …
На основі якого моніторингу -це оперецій переліміт.Включіть мізки, в мене тіль програмка на перерахнок на збройні сили кидає за день від 5 до 10ти перерахунків.Ще щось робиться та купляється для різних потреб армії також, бо мізки є ще щось складати для воїнів…
ПИТАННЯ, КОЛИ ПЕРЕРАХУЮТЬ КОШТИ НА РАХУНОК ЯКИЙ ПОДАНИЙ???