Мінфін - Курси валют України

Встановити

Акція від Приватбанку.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GREYWAR 28 листопада 2018, 10:04
Усім привіт. Особисто я давно є клієнтом банку і в принципі мене все влаштовує. Але нещодавно мав необережність зареєструвати свою матір-пенсіонерку в акції «100 грн. до пенсії» з метою привчити її до нових технологій і користування картою. Це була моя помилка:) Мало того, що вона, виконавши всі умови акціЇ, так і не отримала ці нещасні 100 грн. до пенсії, так ще якась не дуже розумна працівниця банку висосала їй усі мізки, задаючи незрозумілі запитання і вимагаючи якісь незрозумілі підтвердження і дозволи. Шановні, керівники банку, не проводьте будь ласка такі акції для пенсіонерів, бо ви нездатні це робити якісно, а 100 грн. застосуйте для придбання ліків своїм працівникам від недолугості. Успіхів Вам і усього найкращого. На кінець додам, що моя матір запитала мене після цього інциденту, чи можна перевести її пенсію в інший банк?:)
Приватбанк
Відповідь банку
28 листопада 2018, 10:38
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Детально ознайомитись з умовами акції «Плюс 100 грн до пенсії!» Ви можете за посиланням: https://promos.privatbank.ua/ua/plyus-100-do-pensiyi-za-oplatu-v-pos.
У разі, якщо умови акції було виконано, але повернення коштів не відбулось, надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
igorgusew 28 листопада 2018, 10:33
Тоже самое произошло с моей женой. Выполнили все требования приватбанка, подошло 20е число, 100грн нет на счету. Позвонила жена в банк на горячую линию, оператор принял заявку и сказал, что завтра свяжутся, тоесть 21 ноября. Вечером 21 ноября позвонил оператор, и сказал, что всё перепроверил и всё правильно, Деньги будут через 3 дня. уже прошло 8 дней. Ни денег, ни ответа, ни привета. Будем прощаться с услугами данного банка. пенсию переведем на другой банк

Коментарі - 5

+
+11
Zhmunya
Zhmunya
28 листопада 2018, 10:26
#
Не одна акция Приватбанка не проходит в автоматическом режиме по выплате вознаграждения в указанные сроки на сайте.
Эта проблема озвучивалась в апреле 2018 года и ничего не изменилось — затраты нервов и времени не стоят этого.
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/116379/
Было бы хорошо ввести практику компенсации сотрудником отвечающим за проведение акции клиенту в размере 100% от вознаграждения, если сроки по регламенту выплаты вознаграждения акции нарушены, чтобы не только приносили извинения сотрудники колцентра, но и кто-то отвечал за результаты своей не качественной и не профессиональной работы.
Если вы не можете технически обеспечить проверку условий выполнения своих акций в автоматическом режиме — зачем вы запускаете такие акции?
+
0
igorgusew
igorgusew
28 листопада 2018, 10:33
#
Корисний коментар
Тоже самое произошло с моей женой. Выполнили все требования приватбанка, подошло 20е число, 100грн нет на счету. Позвонила жена в банк на горячую линию, оператор принял заявку и сказал, что завтра свяжутся, тоесть 21 ноября. Вечером 21 ноября позвонил оператор, и сказал, что всё перепроверил и всё правильно, Деньги будут через 3 дня. уже прошло 8 дней. Ни денег, ни ответа, ни привета. Будем прощаться с услугами данного банка. пенсию переведем на другой банк
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
28 листопада 2018, 10:42
#
Добрый день!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства и длительное рассмотрение вопроса.
Просим владельца карты направить на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
+
+51
GREYWAR
GREYWAR
28 листопада 2018, 10:57
#
Шановний, експерт Приватбанку. Ситуацію я виклав вище. Бажання щось Вам пояснювати ще і просити гроші у мене немає. Тим паче, що той пенсіонер, якого банк любʼязно прокинув на гроші, робити якісь додаткові заявки робити не зможе в силу того, що він просто необізнаний в техніці. І справа не 100 грн., а у ставленні банку до своїх клієнтів. Акційні гроші, як я уже рекомендував Вам, використайте для покращення розумових здібностей своїх менеджерів. Всього Вам найкращого.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
30 листопада 2018, 15:01
#
Нам дуже прикро, що Вашій мамі довелось зіткнутися з такими незручностями. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок. Уточніть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua контакти Вашої мами, і посилання на цей відгук, щоб ми могли ідентифікувати її, як клієнта, і вирішити питання.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.4 40
Всі курси банку