Добрий день. В мене декілька запитань до Приват банку.
1. Чому в місті Горішні Плавні працює тільки одне відділення вашого банку? Чисельність населення 50 тис. чол. Із-за цього в одному відділенні завжди кілометрові черги не на одну годину. Ніхто за чергою не слідкує, не запитує, хто і куди стоїть. Люди між собою завжди сперечаються, хто за ким займав, та хто коли прийшов. Чому немає амбасодора ОДНОГО відділення, який зміг би трохи тримати порядок?
2. Чому людина має приходити на відділення, висидіти годину в черзі, а потрапивши до менеджера (Тетяна) дізнатись, що немає пластику аби видати нову карту.
Мені повідомили, що термін всіх карток подовжено на 12 міс, але сама карта вже зношена і потребує негайної заміни, оскільки є варіант, що наступного разу банкомат її просто не віддасть, а «зажує». Карта 4 роки в активному використанні.
На моє запитання, то коли ж буде пластик, менеджер відповіді не надала, лише сказала, що я маю приходити протягом тижня і запитувати чи не з’явився пластик.
Приват Банк, з вами все ок???
Тобто в мене більше немає роботи, сім'ї чи своїх справ, а я маю щодня ходити запитувати чи є пластик? А, якщо він є, знову висидіти годину в черзі??
Мені не потрібна діджитал картка, а потрібна сама звичайна — зарплатна.
Тобто, щоб «тюхати» всім підряд свою Універсальну, то пластик чомусь у Приваті безкінечний, а щоб отримати нову, зарплатну карту — пластик закінчився.
Дуже дивна робота вашого банку.
Як залучати нових клієнтів, отримувати кошти від них на депозитні рахунки та отримувати комісію за свої послуги, то Приват банк в передових. А як надати пластик для ОДНОГО відділення, то тут проблемка у вас?
Чекаю на вирішення мого питання!
Дякую.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Горішні Плавні, пр-т Героїв Дніпра, 75
Адреса:
Полтавська область, Горішні Плавні, пр-т Героїв Дніпра, 75
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
6 серпня 2024, 15:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Ответ банка
28 листопада 2022, 15:15
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми даємо змогу проводити необхідні операції через дистанційні канали, як то Приват24, термінали та банкомати, щоб клієнти мали змогу не гаяти зайвий час на візит до відділення.
Що ж до описаної вами ситуації, то інформація передана для перевірки профільним фахівцям. На зараз ми бачимо, що у відділенні є картки для виплат, в тому числі Gold рівня. Наші колеги зв'яжуться з вами після проведення перевірки за ситуацією.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми даємо змогу проводити необхідні операції через дистанційні канали, як то Приват24, термінали та банкомати, щоб клієнти мали змогу не гаяти зайвий час на візит до відділення.
Що ж до описаної вами ситуації, то інформація передана для перевірки профільним фахівцям. На зараз ми бачимо, що у відділенні є картки для виплат, в тому числі Gold рівня. Наші колеги зв'яжуться з вами після проведення перевірки за ситуацією.
Возникла необходимость открыть сыну карту Юниора. Пошли в отделение до закрытия отделения полтора часа. Ждем. Перед нами несколько человек тоже пришли за услугой получения карты и что меня удивило каждого обслуживали минут по 20−25, кажется что тут сложного выдать карту. Я понял что сложного когда час и 15минут простоял в очереди с сыном, а потом сел за столик к работнику банка.
Как оказалось вместо того чтобы оказать услугу за которой человек пришол, они начинают навязывать свои услуги: кредитные карты, страховки и т. д. И как выяснилось в моем случае без согласия на выдачу мне кредитки мне карту Юниора для сына не выдадут. Дикий маркетинг, неужели кто-то думает что после того как мне что-то агресивно навязали я буду этим пользоватся? Ладно скрипя зубами соглашаюсь. Девушка начинает оформлять карту при этом рассказывать мне что я могу этой картой расплатится в магазине, а могу оплатить комуналку. Я ей отвечаю что знаю об этом не нужно на это тратить время до закрытия 10минут, она игнорирует мои просьбы, не тратить время на то что я и так знаю читает с планшета стандартные фразы мол у нас разговор пишется я не могу по другому. Ок, жду выслушивая этот бред, почему бред потому что эти фразы расчитаны на любого клиента и бабушку которая этого может и не знать это ладно вот ей то это и рассказывайте, а я вежливо (тогда ещё ответил) что не нужно на это тратить время мне это всё известно.
Итог, остаётся три-четыре минуты до закрытия отделения и она мне заявляет за картой Юниора приходите завтра, сегодня я её выдать не успею! Приват банк вы издеваетесь?! Мало того что впарили мне кредитку которая мне не нужна так ещё и не выдали ту карту за которой я пришол!!! Кто вАм дал право воровать время людей, во первых в очереди которая могла, разсосаться, втрое быстрее если бы вЫ работали нормально, а не впаривали то что людям не нужно так ещё и издеваетесь (я подругому это отказываюсь понимать) когда рассказываете свои стандартные фразы.вы же видите что перед вАми не бабуля. я это все и сам знаю. Где моя карта за которой я стоял в очереди полтора часа!!! Приходите завтра…
Крайней точкой цинизма считаю то что когда я оставил жалобу на горячей линии на сам банк то мне отказались предоставлять обратную связь по рассмотрению моей жалобы.
Коментарі (6)
Как оказалось вместо того чтобы оказать услугу за которой человек пришол, они начинают навязывать свои услуги: кредитные карты, страховки и т. д. И как выяснилось в моем случае без согласия на выдачу мне кредитки мне карту Юниора для сына не выдадут. Дикий маркетинг, неужели кто-то думает что после того как мне что-то агресивно навязали я буду этим пользоватся? Ладно скрипя зубами соглашаюсь. Девушка начинает оформлять карту при этом рассказывать мне что я могу этой картой расплатится в магазине, а могу оплатить комуналку. Я ей отвечаю что знаю об этом не нужно на это тратить время до закрытия 10минут, она игнорирует мои просьбы, не тратить время на то что я и так знаю читает с планшета стандартные фразы мол у нас разговор пишется я не могу по другому. Ок, жду выслушивая этот бред, почему бред потому что эти фразы расчитаны на любого клиента и бабушку которая этого может и не знать это ладно вот ей то это и рассказывайте, а я вежливо (тогда ещё ответил) что не нужно на это тратить время мне это всё известно.
Итог, остаётся три-четыре минуты до закрытия отделения и она мне заявляет за картой Юниора приходите завтра, сегодня я её выдать не успею! Приват банк вы издеваетесь?! Мало того что впарили мне кредитку которая мне не нужна так ещё и не выдали ту карту за которой я пришол!!! Кто вАм дал право воровать время людей, во первых в очереди которая могла, разсосаться, втрое быстрее если бы вЫ работали нормально, а не впаривали то что людям не нужно так ещё и издеваетесь (я подругому это отказываюсь понимать) когда рассказываете свои стандартные фразы.вы же видите что перед вАми не бабуля. я это все и сам знаю. Где моя карта за которой я стоял в очереди полтора часа!!! Приходите завтра…
Крайней точкой цинизма считаю то что когда я оставил жалобу на горячей линии на сам банк то мне отказались предоставлять обратную связь по рассмотрению моей жалобы.
Ответ банка
18 лютого 2022, 10:31
Добрий день!
Вибачте, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Для отримання картки «Юніора» наявність « Універсальної» картки у батьків — є обов’язковою умовою, про що ми зазначили на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно ситуації, з якою вам довелося зіткнутися у відділенні та по результату ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Вибачте, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Для отримання картки «Юніора» наявність « Універсальної» картки у батьків — є обов’язковою умовою, про що ми зазначили на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно ситуації, з якою вам довелося зіткнутися у відділенні та по результату ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Благодарю сотрудников Приватбанка (центральное отделение города Горишние Плавни (заступника керівника відділення — Кулявіну О.С., город Полтава, город Киев) в оперативной, качественной работе по предоставлению мне ипотечного кредита на покупку квартиры.
Очень доступно и быстро давалась необходимая информация и консультация! Это способствовало принятию важного решения о покупке жилья!
Желаю Приватбанку и его сотрудникам процветания и хороших клиентов! Очень приятно быть Вашим клиентом! БОЛЬШОЕ ВАМ СПАСИБО!
Коментарі (1)
Очень доступно и быстро давалась необходимая информация и консультация! Это способствовало принятию важного решения о покупке жилья!
Желаю Приватбанку и его сотрудникам процветания и хороших клиентов! Очень приятно быть Вашим клиентом! БОЛЬШОЕ ВАМ СПАСИБО!
Ответ банка
15 червня 2021, 10:43
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
ОСББ взяло «теплый» кредит в Приватбанке в 2019 году.
В Полтавской области действует областная программа (ПРОГРАМА підтримки об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельних кооперативів Полтавської області для виконання заходів з енергозбереження на 2015 — 2020 роки) по возмещению % по процентной ставке для ОСББ. теплых" кредитов должны ежемесячно подавать на облуправление ЖКХ реестра задолженности для формирования списков по возмещению.
Приватбанк не подает ети реестры и всячески уходит от ответа почему они этого не делают. Страдают все собственники в связи с тем что 10% от процентной ставки это существенный плюс к погашению кредитной линии и при этом даже сам банк должен в этом быть заинтересован.
На многочисленные обращения с 2019 года на линию поддержки так никто ничего и не ответил. Местные менеджеры разводят руками мол они отправляют запросы на область в Приватбанк, но никто ответа не дает.
Подскажите как быть и решить этот вопрос.
Написати коментар
В Полтавской области действует областная программа (ПРОГРАМА підтримки об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельних кооперативів Полтавської області для виконання заходів з енергозбереження на 2015 — 2020 роки) по возмещению % по процентной ставке для ОСББ. теплых" кредитов должны ежемесячно подавать на облуправление ЖКХ реестра задолженности для формирования списков по возмещению.
Приватбанк не подает ети реестры и всячески уходит от ответа почему они этого не делают. Страдают все собственники в связи с тем что 10% от процентной ставки это существенный плюс к погашению кредитной линии и при этом даже сам банк должен в этом быть заинтересован.
На многочисленные обращения с 2019 года на линию поддержки так никто ничего и не ответил. Местные менеджеры разводят руками мол они отправляют запросы на область в Приватбанк, но никто ответа не дает.
Подскажите как быть и решить этот вопрос.
Ответ банка
14 січня 2021, 18:27
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас відразу повідомлять.
Являюсь клиентом с момента открытия банка, а также участником голд клуба.
Неоднократно были нарушения со стороны банка. И все же верил в его порядочность. Но наверное на этом случае будет конец. И буду рьяным пропагандистом того чтобы не связывались с этим банком потому как нет стабильности и определенности.
На днях зайдя в приложение приват 24 обнаружил, что лимит оплаты частями 0, хотя до этого постоянно пользовался и досрочно погашал и никогда не имел просрочке.
И тут мне сообщают, что нужно теперь погасить все кредиты чтобы было не более двух тогда опять мол дадут. Это колцентр говорит. Остался один на сумму остатка 600 грн. И мне говорят банк именно вам заблокировал. На вопрос почему? Ответ… мы не обьясняем.
Коментарі (6)
Неоднократно были нарушения со стороны банка. И все же верил в его порядочность. Но наверное на этом случае будет конец. И буду рьяным пропагандистом того чтобы не связывались с этим банком потому как нет стабильности и определенности.
На днях зайдя в приложение приват 24 обнаружил, что лимит оплаты частями 0, хотя до этого постоянно пользовался и досрочно погашал и никогда не имел просрочке.
И тут мне сообщают, что нужно теперь погасить все кредиты чтобы было не более двух тогда опять мол дадут. Это колцентр говорит. Остался один на сумму остатка 600 грн. И мне говорят банк именно вам заблокировал. На вопрос почему? Ответ… мы не обьясняем.
Ответ банка
2 листопада 2020, 9:54
Доброго ранку!
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк та якість послуг які ми надаємо лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи оформленні купівлі в Оплату частинами та в майбутньому це рішення може бути змінено. А поки ви можете оцінити переваги та зручність інших наших сервісів і послуг, які кожного дня перетворюють рутинне банківське обслуговування на прості кліки мишки або декілька хвилин роботи в мобільному додатку.
При погашенні активного договору інформація про доступність сервісу оновлюється з часом і буде доступна в Приват24. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами, для вирішення питання.
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк та якість послуг які ми надаємо лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, Банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи оформленні купівлі в Оплату частинами та в майбутньому це рішення може бути змінено. А поки ви можете оцінити переваги та зручність інших наших сервісів і послуг, які кожного дня перетворюють рутинне банківське обслуговування на прості кліки мишки або декілька хвилин роботи в мобільному додатку.
При погашенні активного договору інформація про доступність сервісу оновлюється з часом і буде доступна в Приват24. Наші колеги додатково зв'яжуться з вами, для вирішення питання.
Приват является 5 лет одним из самых комфортных и удобных банков. Конечно, я благодарна вам за это и соответсвенно хотелось бы получать ваши услуги дальше быстро и эффективно! Однако к сожалению это оказывается невозможным, когда у вас на сайте написано, что он работает без
перерыва, как и на таблице которая находится на входе, а на деле люди туда приходят и им говорят, что обед, когда и так короткий день, как это имело место сегодня. Это плохо. Очень плохо. Как этого избежать? Путём предупреждения об обеде заранее! Это позволит вашим клиентам, не ждать и уходить от вас с хорошим настроением, с желанием вернутся снова!
Пожалуйста, не примете это за жалобу. Мой отзыв вызван исключительно желанием обслуживания своих клиентов более эффективно!
Коментарі (3)
перерыва, как и на таблице которая находится на входе, а на деле люди туда приходят и им говорят, что обед, когда и так короткий день, как это имело место сегодня. Это плохо. Очень плохо. Как этого избежать? Путём предупреждения об обеде заранее! Это позволит вашим клиентам, не ждать и уходить от вас с хорошим настроением, с желанием вернутся снова!
Пожалуйста, не примете это за жалобу. Мой отзыв вызван исключительно желанием обслуживания своих клиентов более эффективно!
Ответ банка
28 грудня 2019, 13:22
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Кількість співробітників у відділенні розрахована на нормальний режим роботи банку. Згідно КЗпП України, всі співробітники мають право на обід. Час початку і закінчення перерви встановлюється правилами внутрішнього трудового розпорядку, тому на сайті вказано загальний час роботи відділення. Хочемо зазначити, що банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. На сьогоднішній день в банку існує велика кількість альтернативних каналів самообслуговування: Приват24, термінали самообслуговування, банкомати.
Як працюватимуть відділення ПриватБанку у святкові дні:
28 грудня — режим роботи усіх відділень скорочений на 1 годину;
29 грудня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі;
30 грудня — працюють відділення з графіком роботи щосуботи;
31 грудня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі, режим роботи скорочено на 1 годину;
1 січня — відділення не працюють;
2-3 січня — стандартний режим роботи;
6 січня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі;
7 січня — відділення не працюють.
Графік роботи відділень: https://privatbank.ua/map
Термінали, банкомати та мобільний банкінг працюють цілодобово. Веселих свят!
Як працюватимуть відділення ПриватБанку у святкові дні:
28 грудня — режим роботи усіх відділень скорочений на 1 годину;
29 грудня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі;
30 грудня — працюють відділення з графіком роботи щосуботи;
31 грудня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі, режим роботи скорочено на 1 годину;
1 січня — відділення не працюють;
2-3 січня — стандартний режим роботи;
6 січня — працюють відділення з графіком роботи щонеділі;
7 січня — відділення не працюють.
Графік роботи відділень: https://privatbank.ua/map
Термінали, банкомати та мобільний банкінг працюють цілодобово. Веселих свят!
Как и многие я имею проблему с оплатой 11.11.2019. Производил оплату покупки на AliExpress. Утром пытался оплатить 3 заказа, но оплата не проходила и конечно AliExpress выдавал ошибку, как и в большинстве кто пробовал что-то оплатить через карты ПриватБанка, а заказы оставались неоплаченные. По двум транзакциям суммы списались и сразу же возвратились на мой счёт, хотя я не вводил даже 3-D Secure. Но один из таких платежей в сумме 13.11 $ проведен в 12:09 не вернулся на карту. По горячей телефонной линии 3700, на которую дозвониться было практически не реально, чтобы что-то узнать, но оператор заверил что транзакция является заблокирована, а деньги не списаны в пользу AliExpress и в течение аж целых 11 дней должны вернуться. Так как мне нужно было получить этот заказ то мне пришлось этот самый заказ оплатить снова уже вечером когда проблемы в ПриватБанке были условно решены. Я убедился что статус оплаты на Aliexpress не изменился и является — «ожидает оплаты» я провел оплату за этот заказ снова из своих средств. По этому Aliexpress на те средства по транзакции в 12:09 уже не может ни как претендовать, так как этот заказ оплачен другой транзакцией.
Во первых по вашей причине была неуспешно проведена транзакция и деньги просто напросто были заморожены без возможности мне использовать собственные средства. И если бы у меня это были единственные средства я бы не смог заказать нужный мне товар в нужный период времени (по акционной цене), а это уже ограничение моих прав. Свою ошибку Вы сами и признали, так как не справлялись с потоком транзакций.
Во вторых так как на данный момент никаких сдвигов по решению этой ситуации нет, я прошу Вас разобраться в данной ситуации и решить проблему клиентов которую Вы сами и создали. Вам необходимо приложить все усилия и вернуть ошибочно заблокированные суммы в кротчайшие сроки на счета своих клиентов.
Коментарі (2)
Во первых по вашей причине была неуспешно проведена транзакция и деньги просто напросто были заморожены без возможности мне использовать собственные средства. И если бы у меня это были единственные средства я бы не смог заказать нужный мне товар в нужный период времени (по акционной цене), а это уже ограничение моих прав. Свою ошибку Вы сами и признали, так как не справлялись с потоком транзакций.
Во вторых так как на данный момент никаких сдвигов по решению этой ситуации нет, я прошу Вас разобраться в данной ситуации и решить проблему клиентов которую Вы сами и создали. Вам необходимо приложить все усилия и вернуть ошибочно заблокированные суммы в кротчайшие сроки на счета своих клиентов.
Ответ банка
19 листопада 2019, 13:17
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
ОСББ согласно городской программы решением сессии выделили сумму для погашения тела кредита в 61 613 грн. Перечислили на банк 03.10. и пока я не начал узнавать где же деньги то как выяснилось банк их держал у себя в течении 23 дней. И перечислил на счёт ОСББ 25.10.
Так этого им было мало… мы 27.10. перевели на погашения тела кредита 61 614, а банк сам взял и распределил сняв непонятные проценты и т.д.
С банком 3700 ведём переговоры уже месяц. Кормят обещаниями но от этого меньше % мы платить не стали.
Так что кто надумает связываться с ними в Полтавской области да и вообще задумайтесь. Мы больше ни ногой
Коментарі (6)
Так этого им было мало… мы 27.10. перевели на погашения тела кредита 61 614, а банк сам взял и распределил сняв непонятные проценты и т.д.
С банком 3700 ведём переговоры уже месяц. Кормят обещаниями но от этого меньше % мы платить не стали.
Так что кто надумает связываться с ними в Полтавской области да и вообще задумайтесь. Мы больше ни ногой
Ответ банка
18 листопада 2019, 17:27
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Я имела потребность совершить покупку. В это же время сотрудник приватбанка предлагает мне участие в акции, для этого нужно за покупку расчитаться кредитной карточкой универсальная и банк ч/з 30 дней выплатит мне 5% от суммы покупки на бонусный счет. Я даю свое согласие на участие. Пополняю карту универсальная собственными средствами на сумму стоимости покупки и при осуществлении покупки в магазине рассчитываюсь кредиткой. Но обещанные 5% на бонусный счет приватбанк по сей день не выплатил, а прошло уже 5 месяцев.
Коментарі (13)
Реакція Приватбанку — ви самі в усьому винні. Дзвонила до гарячої лінії багато разів, лише один раз мені надали нормальну консультацію. Співробітниця у відділенні почала звинувачувати моїх дітей і мене у крадіжці, і головне нагло брехала в обличчя про те, що моя картка не застрахована. Якби я не знала про страхування і не наполягала, то мене б обдурили ще й тут (а ця послуга платна)
Навіть якщо я загубила карту, то чому не приходять повідомлення? Нащо я тоді плачу гроші за цю послугу?
До речі послуга «особистий банкір» теж не діє, дзвонити нікому, звертатись нікому, ніяких переваг не додаткових вона не дає, приймають в порядку черги (хоча при оформленні казали, що без черги)
Що найсмішніше та найстрашніше, банк не відправляв повідомлення про списання грошей на сайтах, зате дзвонив, щоб я збільшила ліміт на покупки в інтернеті, мабуть, щоб крадію було зручніше.
Відправили до поліції і першою же фразою поліцейських було «не треба писать заяву, Вам гроші не повернуть». Ще й почали перевіряти теоефон чи не співпрацюю я з руснею.
Це все відбувається вже більше року, з іноземними сайтами та покупками в інтернеті, але приват банк це ігнорує.
Зараз в черговий раз просить оновити данні про себе, збирає купу інфи від ІНН до номеру телефону та місця проживання. Але крадіям зняти гроші з моєї картки легше ніж мені(адже мені завжди приходив запит на підтвердження)