Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Radutnyjn 18 липня 2020, 10:26
На сегодняшний день считаю банк одним из лучших!!! Очень качественное обслуживание, нет проблем с пополнением, переводами, невысокие проценты за снятие наличных, интернет банк работает на хорошем уровне!!!
whowhatwhere 10 липня 2020, 20:13
Відділення за адресою: Київ, бул. Чоколівський, 6
Я є клієнтом цього банку. Мав декілька депозитів багато років. Зараз депозити закінчилися і я вивів гроші.
Сьогодні прийшло повідомлення, що у мене на карті, що була відкрита до депозиту, борг 505 грн! Нонсенс!

Саме головне, коли я робив платіжки, жодних комісій мені не показувало в системі. А через декілька днів мені створили борг по картці!
Південний
Відповідь банку
17 липня 2020, 16:16
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
При здійсненні клієнтами платежів у системі дистанційного обслуговування «Південний My Bank», Банк попереджає і звертає увагу клієнта на те,
що стягуватиметься комісія. Попередження, про можливе списання комісії, надається клієнтові в інтернет-банкінгу,
до підтвердження ним платежу, та у СМС-повідомленні з кодом.
Однак, ми розуміємо незручність, яка виникла, та працюємо над тим, щоб найближчим часом додати інформацію про розраховану комісію на всіх етапах створення платежу.
Для більш детальної консультаціі стосовно тарифів, просимо зателефонувати до Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні.

Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Фенченко 6 липня 2020, 12:14
Клиент банка с картой 4029 6100 3231 7203 размещает липовые обьявления на ОЛХ, берет предоплату на указанную выше карту и исчезает. Меняет номера телефонов. Но карта в дальнейшем используется та же самая.
Я так понимаю, что банку выгодно получать деньги за обслуживание счетов, даже не смотря на то, что это счета мошенников.
krv77 26 червня 2020, 16:45
Позвонили, предложили кредитную карту, так как получаю ЗП через этот банк.
Ну в принципе — почему бы и нет. Оформили.
Но при этом, «из-за сбоя системы» было включено СМС-информирование на ЗП-карте…
Пообещали выключить, конечно…
Но 10 грн (или 11, по разному говорили) — будут списаны.
Хочу работать в банке программистом, чтобы за каждый сбой системы мне платили…
Південний
Відповідь банку
7 липня 2020, 8:58
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку. Згідно умов Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Підключення послуги СМС — інформування можливе клієнтом або на ім'я клієнта — за ініціативою Банку.

За необхідності, Ви маєте можливість відключити послугу звернувшись до відділення Банку, Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні, за допомогою системи дистанційного обслуговування клієнтів «Південний My Bank
есть кредитная карта банка пивденный, 17.05.2020 пришла смс о смене лимита на карте в меньшую сторону, положив средства 18.05.2020 их списали и снова пришла смс о снижении лимита по карте, предупреждения о том что карта перешла на погашение небыло от банка, в отделении уверяют что я сделала просрочку и потому теперь и идут штрафы, куда мне обратиться в данной ситуации?
Південний
Відповідь банку
19 червня 2020, 14:46
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Згідно з умовами встановлення ліміту кредитної лінії Банк має право переглядати ліміт.
Про факт перегляду ліміту кредитної лінії та встановлення нового зменшеного ліміту кредитної лінії Банк повідомляє
клієнтів, надіславши SMS-повідомлення від Банку.
Для отримання детальної інформації стосовно Вашого ліміту просимо звернутись до зручного Вам відділення Банку, або зателефонувати до
Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні,
anatolijb 6 травня 2020, 13:49
Месяц назад я снимал деньги со своей зарплатной краточки в банкомате банка Південний. Я заказал вывод 4000 грн. Банкомат выдал мне 2900 грн. и чек о том, что операция прошла успешно.
Я связался с тех. поддержкой банка и описал ситуацию. Оператор сообщил мне, что мою заявку рассмотрят в течение 30 дней. Номер заявки мне не присвоили, по словам оператора, в этом нет необходимости, и я могу узнавать о статусе повторно тем же способом.
Намедни я снова обратился к оператору банка, прошёл месяц. В этот раз мне сообщили, что рассмотрение таких кейсов требует 55 дней, однако после дальнейших выяснений, всё же взялись посмотреть, и перезвонили мне на следующий день, чтобы сообщить, что проблем никаких нет – банкомат якобы сработал корректно. Выдана вся сумма.
Банк украл у меня 1100 грн. Халатное ли это отношение сотрудников банка, которые не захотели разбираться в вопросе? Или недобросовестные сотрудники, обслуживающие банкомат, которые просто присвоили себе эту сумму?
Для меня это крайне негативный опыт, я не могу передать всю степень разочарования.
При первой же возможности сменю банк для получения зарплаты, а пока вынужден снимать деньги исключительно в кассе.
Південний
Відповідь банку
18 травня 2020, 17:59
Доброго дня! Дякуємо за звернення! Банком була проведена перевірка на підставі Вашого звернення. Оперція пройшла без помилок в роботі банкомату. Детальну інформацію Ви можете отримати, звернувшись з заявою до Банку.
MaximilianG 29 квітня 2020, 0:45
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 36
Здравствуйте всем, кто читает мой отзыв. Начну с того из-за чего я решил написать отзыв. А именно того как усложняет банк пользование кредитной картой. Имею зарплатную и кредитную карты в Пивденном. Кредитная карта у меня в постоянном пользовании. Была, до сегодня. Ситуация: имею обязательный платеж, плачу 2/3 от его сумы, до последнего дня платежа, имею просрочку в 1/3 платежа и отрицательный баланс. Хорошо, виноват, через пару дней смс « оплатите 3/3 суммы.» Плачу в тот же день эту сумму. Спустя пару часов после платежа, списывает такую же сумму с зарплатной карты. На следующий день у меня тот же отрицательный баланс что и был. Как же так? То есть банк 7/3 от переведенных денег закрыл кредитный лимит и оставил на счету то что было, и закрыл мой долг суммой более чем 2 обязательных платежа и оставил меня с носом и отрицательным балансом. В call-центре сказали что так на время карантина. Мол такая ситуация в стране. Я был ошарашен. Сколько кредитных карт было, такое в первый раз.
Далее по кредитке. В договоре 3,5 %( Кредитна карта «Мрійка»), в call-центре говорят 7%, что не может такого быть. Что бы понять как Вам насчитывают проценты по кредиту, нужно получить высшее финансовое. Ибо есть разные линии начисления процентов( Как сказали на той же горячей линии).
Интернет-банкинг. Нужен только что счет посмотреть, на другое он не способен. Даже номер своей карты в нем можете увидеть только в формать 4029 **** **** **** 0000. Что бы перевести деньги между своими нужно СМС подтверждение. Номер на банкинг менять только в отделении, 3D-Secure номер можно менять через call-центр, меняются они отдельно. Движение по карте можно посмотреть с задержкой в пару дней. Не знаю через кого сейчас, но раньше все исходящие платежи были через UAPay. И когда у меня потерялись при пересылке деньги меня вежливо послали разбираться к ним, мол ты тут не при чем.
Оформление карт до двух недель через Одессу.
Работники банка и call-центра вежливые и внимательные.
Итог.
Дебитная зарплатная карта мне понравилась. Кредитная карта это почти пробитое дно кредитирования: невнятное информирование, непонятные начисление процентов, двойные списание с других счетов, уменьшение кредитных лимитов под прикрытием «Ну такое положение в стране, мы вам потом все вернем как было».

Крайне не советую кредитную карту «Мрийка» банка Пивденний
Південний
Відповідь банку
4 травня 2020, 12:26
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Стосовно правил погашення простроченої заборгованості по кредитній картці повідомляємо наступне. Погашення простроченої заборгованості здійснюється автоматично при наявності залишку на зарплатному рахунку. В наведеному Вами випадку при здійсненні перерахування коштів з карти на карту у погашення заборгованості зарахування погашення відображається у системах Банку протягом 2-х робочих днів. Тому, для виключення аналогічних ситуацій в майбутньому рекомендуємо здійснювати оплату мінімального платежу по кредитній карті за допомогою додатку My bank на вкладці «Кредити» обрати опцію «Погасити кредит».
Також повідомляємо, що умовами обслуговування кредитних карток у банку «Південний» розмір мінімального обов’язкового платежу завжди дорівнював 7%. У разі наявності розбіжностей в Вашому договорі просимо звернутись до Центру клієнтської підтримки з метою проведення додаткових уточнюючих заходів.

Ми вдячні Вам за високу оцінку роботи операторів Центру клієнтської підтримки та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Ева Фурман 28 квітня 2020, 11:09
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Шевченка, 23
Основанием для блокировки моего счета для Південного стала не юридическая информация с сайта ДМС о якобы недействительном паспорте. При первом же звонке в службу ДМС они подтвердили что это ошибка в базе, на ее устранение минимум 2 недели, но паспорт действителен. Итог= у меня забирают и режут карту и я от своих личных средств отрезана минимум на 2 недели. Почему-то, когда открывался счет и заносились деньги, банк не лез в эту базу. Все это случилось на карантине и перед Пасхой. Никому не желаю пережить то, что пережила я. Просто при том что есть деньги на счету, довели до нищеты.
Делайте выводы пожалуйста.
Так же хочу заметить что сотрудники настойчиво навязывают открытие депозитного счёта.
Південний
Відповідь банку
19 травня 2020, 9:40
Шановний клієнт! Дякуємо за звернення! Щодо Вашої платіжної карти повідомляємо наступне: платіжна карта була знищена співробітником Банку у зв’язку із закінченням терміну дії карти. Також повідомляємо, що Банком не здійснюється блокування рахунків з причини недійсного паспорту. Додатково, інформуємо Вас, що Банк не несе відповідальність за якість інформації розташованої на сайті Державної миграційної служби. Для врегулювання питань щодо дійсності паспорту ми рекомендуємо звертатися до органів ДМС. Після отримання інформації та внесення коригувань, Банком здійнений перевипуск Вашої карти.

З повагою, банк Південний
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sinits007 23 квітня 2020, 16:20
Расчетный счет 5353050016445469
Владелица берет предоплату за щенков, объявление размещено на ОЛХ, и пропадает. В банк обращались, реакции ноль
На следующий день появляется новое объявление, номер карты прежний. Полиция тоже мер не предпринимает. Разводы продолжаются
Неужели нельзя блокировать таких аферистов? И я так понимаю единственный банк, который не хочет пресекать такие действия. Будьте внимательны!
Oleg518clBank 17 квітня 2020, 2:05
При оплаті комунальних послуг виявилось, що банк не може надати квітанцію про оплату. По- перше, банк не взмозі вислати квітанцію на мій е-мєйл. Як з'ясувалось — наразі немає такої технічної можливості. По-другє, в застосунку не працює кнопка друку квітанції про оплату. Я їм повідомив ще три дні тому. Но воз і нині там. Щось грузять там про Google Chrome, про кэш. Це все в мене відповідає. Але ця кнопка не працює як в мобільній версії, так і в вєб. Обіцяли розібратись, але не дуже поспішають.
Південний
Відповідь банку
17 квітня 2020, 13:58
Дякуємо за Ваше звернення та інформацію.
Так, дійсно наразі не має технічної можливості надіслати квитанцію на електронну пошту та сформувати ії з мобільного додатку. Ми обов’язково приймемо до уваги Вашу пропозицію при майбутньому вдосконаленні системи.
На даний момент Ви маєте можливість сформувати та зберегти/роздрукувати квитанцію про оплату через Веб-версію додатку з використанням ПК.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
viktoriyadeti 11 квітня 2020, 17:52
Відділення за адресою: Одеса, вул. Жуковського, 30
за что и почему блокируют карту мало того что в Украине карантин так еще и в банк попасть невозможно и не предупредив банк заблокировал карту когда пришла зарплата в сумме 8501 а когда хотел проверить щет в терминале ПРИВАТА пришла смс что баланс 0 это как понять? воры одним словом менять банк буду.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 квітня 2020, 17:58
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
vikki2879 11 квітня 2020, 15:43
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 70-А
В декабре 2019 года мной был открыт депозит в банке Пивденный, через 10 дней я получила карту. После окончания трехмесячного срока, на который был положен вклад, сумма вернулась мне на карту. В кассе банка я сняла сумму депозита +%, что составляло 92800. В кассе мне отдали всю сумму, без каких-либо условий и уведомлений. Вчера мне пришло смс от банка, что я должна погасить долг по карте в сумме более 700 грн. Я позвонила на горячую линию, и оператор мне сообщила, что это комиссия за снятие 92800. На каком основании за возврат своего вклада мне насчитана задним числом комиссия?Что за беспредел?P.S. Оператор оформила мне жалобу на то, что во-первых, мне открыли не ту карту, которая идет к депозиту, и во-вторых, что при снятии вклада никто не уведомил о комиссии. Буду ждать результата их рассмотрения, в случае требования об уплате буду вынуждена обратиться в суд, поскольку это реальный беспредел!
Південний
Відповідь банку
17 квітня 2020, 9:04
Дякуємо за звернення! Ми перевірили інформацію та приносимо вибачення за дії співробітників. Питання врегульоване. Сподіваємося Ваше розуміння та подальшу плідну співпрацю з Вами.
Tiramisu 31 березня 2020, 19:02
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 13
Хотела сегодня забрать из отделения свою платежную карточку, которую мне оформили месяц назад. Дозвонились до отделения, говорят, да карта есть, приезжайте, забирайте.

Но не тут то было. Перед отделением толпа. Человек 20 стоит на ветру. Пропускная способность отделения 1 человек за 15 минут. Мы прикинули, что если станем двадцать первыми, то стоя у отделения 2 часа до 16.00 все равно внутрь не успеем. Решили уехать и попытаться в другой день.

Банк работает 2 часа до обеда, обед 1 час и 2 часа после обеда.

Как я понимаю люди держат очередь на холоде, чтобы попасть внутрь, в течении 2-х — 3-х часов.

Пока колесили по городу по делам, НИ ПЕРЕД ОДНИМ БАНКОМ таких очередей не увидели. Это проблема явно только банка Пивденого, а может именно этого отделения.

Кстати, чтобы получить ответ от коллцентра, пришлось слушать музыку минут 7. К слову оператор колл центра ответила на звонок быстрее, чем рекламируемая техподдержка в Viber. Там ответа я так и не дождалась.
Південний
Відповідь банку
2 квітня 2020, 14:53
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

У зв’язку із посиленням на державному рівні протиепідемічних заходів та на виконання рішення Кабінету міністрів України в роботі відділень банку «Південний» відбулись тимчасові зміни:
Починаючи з 30 березня відвідування клієнтами відділень банку «Південний» відбуватиметься з розрахунку один відвідувач на 10 квадратних метрів площі операційного залу (враховуючи персонал).

Банк «Південний» вживає усіх необхідних профілактичних заходів для попередження поширення вірусної інфекції
Maud 26 березня 2020, 18:50
Відділення за адресою: Одеса, провул. Сабанський, 3
Добрый день. Я понимаю, что у все банков в Украине проблема выдачи $.
Но, почему нельзя выдать эквивалент в грн. по нормальному курсу, а не низкому банковскому?
Почему человек который не может получить свою честно заработную зарплату в долларах США, должен ещё терять на Вашем низком курсе гривны? По сравнению с обменками в центре города.
Сделайте возможность для людей у которых текущие зарплатные счета / карты выдачу в гривне по Вашему курсу продажи на сегодняшний день (28.40 грн.за 1 $)… Вот это я понимаю, что Банк пойдёт на встречу.
Почему так нельзя сделать? Вы не хотите терять и ждёте доллар. А люди должны в это время терять на курсе обмена.
Я понимаю, что доллар рано или поздно будет. Но, пока его уже 2 недели нет.
Південний
Відповідь банку
30 березня 2020, 17:25
Доброго дня!

Стосовно Вашого звернення повідомляємо, що банк Південний при встановленні курсу готівкового обміну валют діє в межах діючого законодавства та орієнтується на ситуацію на міжбанківському валютному ринку та курс який встановлюється Національним банком України.
Додатково, для задоволення потреби клієнтів в іноземній валюті, починаючи з 23 березня банк надає можливість безготівкової конвертації долларів США в Евро та отримання готівкових Евро в касах банку.

Також, повідомляємо, що з 30 березня 2020 року, Акціонерний банк «Південний» поновив видачу готівкових доларів США з рахунків у повному обсязі.
beskidhostel 22 березня 2020, 22:36
Самый ужасный интернет банкинг из всех существующих!
Південний
Відповідь банку
25 березня 2020, 10:12
Доброго дня!

Банком Південний постійно працює над покращенням продуктів та послуг для своїх клієнтів, в тому числі над поліпшеннями у роботі додатку для фізичних осіб My Bank.

Ваша думка дуже важлива для нас. Дякуємо за звернення
LidijaD 19 березня 2020, 23:35
В связи с тем, что ваш банк отказал мне в выдаче наличных в иностранной валюте с моего счета, мне пришлось осуществить Свифт перевод на счёт в другом банке и оплатить комиссию за этот перевод в размере 1% от суммы! Так же мне придется заплатить 1% за снятие моих же денег в другом банке. Скажите, пожалуйста, почему руководство вашего банка не сделало бесплатным возможность перевода Свифт, ведь это по вашей вине я вынуждена осуществить такой перевод! Некоторые банки, чтоб сохранить свое лицо в глазах своих клиентов сделали услугу Свифт перевода по Украине БЕСПЛАТНЫМ.
Volodymyr77 19 березня 2020, 13:51
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Січинського, 10
Не віддають депозити. Не виконують умов договору по депозиту. Категорично НЕ Рекомендую!
Південний
Відповідь банку
24 березня 2020, 11:10
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

У зв’язку з оголошенням Всесвітньою організацією охорони здоров’я пандемії коронавірусу COVID-19 та введенням урядом України державного карантину на території України та заборони транспортних сполучень між країнами, виникли тимчасові перебої з постачанням іноземної готівкової валюти в Україну.

Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» повністю виконує свої зобов’язання та вживає всі необхідні дії та заходи для врегулювання ситуації, що склалась

З 23 березня 2020 року Поновлена видача готівкових коштів в Євро.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені
Екатерина Яковлева 18 березня 2020, 23:19
Значит ситуация следующая, я, как человек, доверившийся вашему банку, хочу получать от вас нормальное обслуживание и снятие собственных средств в твой валюте(!!!), счёт на которую был открыт.
Вот у меня возникает вопрос, почему я и моя семья должны терпеть неудобства, связанные с тем, что якобы валюты нет?!
Я открывала этот счёт не для того, чтобы мне в банке говорили, что я не могу снять свои средства в $.
Говорите прямо, что вам нужно перестраховать себя и дабы не было потерь вы вводите эту «акцию» с закрытием границы и невозможности получить валюту.
Так ладно если бы курс был выгодный, а так при снятии я потеряла 800 грн, которые я могла потратить на более нужные вещи, чем просто «подарить» вам!
Ужасный банк, ужасные условия, все просто ужасно!!!
Никакого уважения к клиентам.
Придётся с вами попрощаться, что и к лучшему!
Не советую этот банк никому.
Південний
Відповідь банку
24 березня 2020, 11:05
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Зазвичай українські банки отримують долари та євро з європейських країн за допомогою авіасполучення. Після припинення авіасполучення та закриття кордонів на державному рівні валюта доставляється в Україну з затримкою.
Для забезпечення безперебійної роботи банківської системи України в умовах карантину Національний банк України почав співпрацю з іноземними фінансовими установами щодо поставок іноземної готівкової валюти
З 23 березня 2020 року банк «Південний» відновив зняття та купівлю готівкових євро.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені.
Svetlana112020 18 березня 2020, 23:08
Объясните почему вы кроме того что не выдаёте валюту, комиссию по обналичивание по договору которую вы уже сняли при зачислении на счёт! У вас ещё и разница в курсе в отделении банка и на вашем официально сайте?!!!!
mlgnomson 18 березня 2020, 16:02
Невозможно снять з/п в $…
Если счет открыт в валюте, значит и выдавать Над о так же, а не в гривне, которая на глазах обесценивается.
Південний
Відповідь банку
23 березня 2020, 18:05
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
У зв’язку з непередбаченими обставинами, пов’язаними із карантином, всі українські банки зіткнулися із перебоями з постачанням готівкової валюти в Україну.
Для забезпечення безперебійної роботи банківської системи України в умовах карантину Національний банк України почав співпрацю з іноземними фінансовими установами щодо поставок іноземної готівкової валюти.
Станом на 23 березня 2020 року банк Південний поновив видачу готівкових Євро з рахунків.
Наголошуємо Вашу увагу на те, що дані незручності є тимчасовими та вже дуже скоро будуть вирішені

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.5
USD 41.3 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.5
USD 41.3 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝