Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
OlgaValentinov 16 грудня 2021, 12:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Депутатська, 30
Снимала деньги в банкомате отделения на Депутатской. Средства со счета списались, но банкомат деньги не выдал! При обращении в отделение, администратор предложил написать заявление о розыске средств и заплатить за это 500 грн. Серьезно? Деньги остались в банкомате в излишке, что вы собираетесь разыскивать? За что я должна платить, неработоспособность банкомата не моя вина! Вполне возможно, что ваш сотрудник некомпетентен в вопросе спорных транзакций, но сразу требовать 500 грн. за обращение с проблемой помимо того, что я не получила в банкомате 350 грн. -это перебор!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 14:46
Доброго дня!

500 грн. — комісія за безпідставне оскарження операції. Тобто, коли в банкоматі буде виявлено надлишок, вам повернуть кошти на рахунок і комісію не буде списано.

Цю ситуацію перевіряємо детальніше. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ton61 16 грудня 2021, 8:52
Відділення за адресою: Херсон, вул. Суворова, 26
Отвратительная работа к сожалению!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:34
Доброго дня! Чи могли б ви уточнити детальніше, час ситуація виникла?
Проблема вирішена
SsSs17 15 грудня 2021, 23:01
Короче говоря, с таким вы скоро останетесь без клиентов.
Ситуация. Почти год назад некто снес мне доступ в ощад 24, ему это почти удалось, изменив для этого номер телефона для входа. Поняла только потому, что светились другие цифры окончания номера.
Вопрос в другом — уже год у меня нет доступа в ощад 24. В наше время заблочить клиенту доступ за ваши же прохлопы в системе безопасности =потерять клиента
Поддержка никакая. Да, они стараются, но сделать могут мало что.
В отделение ходила, карту перевыпускала, на горячей линии послали в отделение.
Для сравнения в том же привате всякое бывало, но номер не слетал. Не говоря уж о том, что приложение и т. д. никакое.

В итоге банк на зарплатную карту буду менять, потому что наплевательское отношение за мои же деньги не для меня.
И всех на работе тысячу раз отговорю иметь с вами дело.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:56
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення, щоб розібратись детальніше. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
MartyniukVasyl 15 грудня 2021, 18:10
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
10.12.2021 року було заблоковано зарплатну картку, згідно неправомірним зверненням про відкриття виконавчого впровадження приватного виконавця, котрий порушуючи постанову Верховного Суду від 17 січня 2020 року у справі 340/1018/19, від 29.01.2020 у справі 820/5422/17, від 27 червня 2019 916/73/19.
Рахунки, котрі передбаченні для виплат заробітної плати та сплати податків, зборів і обов‘язкових платежів до Державного Бюджету України, є рахунками зі спеціальним режимом, на які відповідно до вимог законодавства арешт не накладається!!!
ОЩАД БАНК ТАКОЖ ПЕРЕСТУПИВ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ ТА ЗАБЛОКУВАВ РАХУНОК!!!
Отже, висновок-банк є ненадійним, в будь який час Ваші кошти можуть перейти до рук аферистів, котрі нехтують законом!
Не рекомендую працювати з даним банком!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:31
Доброго дня! Банк діє в межах існуючого законодавства України та має право накласти арешт на рахунок за вимогою виконавчої служби. Зазначимо, що в АТ «Ощадбанк» відсутні спеціальні рахунки, призначені виключно для виплати зарахувань заробітної плати/соціальних коштів тощо. Всі рахунки в банку є поточними і допускають зарахування як цільових коштів, так і особистих.

Роз'яснення щодо цього раніше вже надавав НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-areshtuvav-koshti-na-rahunku-na-yakiy-ya-otrimuyu-zarplatu-pensiyu-abo-inshi-sotsialni-viplati-chi-maye-pravo
sanikad 15 грудня 2021, 17:06
Работа с этим банком — это трындец, товарищи.
Думал сделали ремонт, обновили помещения, сотрудников, ушли от старого образа «сберкассы», и будет у нас нормальный государственный банк. Но уж нет, только с виду. Мне не хочется вдаваться в подробности обслуживания физлиц (пенсионеров, льготников и прочих слоев населения). Там тоже не все гладко, не раз был свидетелем мега очередей к банкоматам и кассам, к отсутствию денег в банкоматах и прочем. Но половину этого можно отнести к финансовой безграмотности населения. я- фоп. С нормальным таким оборотом, зарплатным проектом на несколько сотрудников, теперь уже в этом недо-банке, имею счета в разных банках (не хочу создавать рекламу и не стану их называть). Но! обслуживание юрлиц (а именно корплайт, который активно рекламируется) — работает ровно половину времени, и то коряво. Последние примерно дней 10 (!!!) и до сегодня — 15,12,21, ни одну платежку невозможно было сделать в приложении. Ни один налог проплатить, не выдать зарплату людям на карты, ничего! Да, у них есть опция — прийти в отделение и дать платежку вручную, но — заметьте, мне и бухгалтеру нужно работать, а не ходить по банку, выстаивать очередь, смотреть на кислые лица операционистов с их мыслью «опять приперся фоп», проверять набранные платежки. Да, в нормальное время эта платежка стоит 250грн/платеж (!!!), но в период работы типа бесплатно. И есть подводный камень — у меня когдато списали со счета эти деньги за «бесплатные платежки», и я ничего не смог доказать. Видите ли я провел ее когда система работала. Но для того чтобы понять работает ли она — мне нужно быть ЗА КОМПЬЮТЕРОМ, а я его с собой не ношу в кармане, у меня просто на это нет времени и желания. Горячая линия постоянно кормит завтраками — «вот вот заработает, не нужно никуда переходить», менеджер отделения уже боится даже телефон брать, тк не знает что ответить, и тем не менее всех агитируют стать их клиентами. К слову, в этот период нельзя было продлить ключ доступа на флешке, в результате он у меня заблокировался, менеджер по незнанию его стерла, записать не может, ответ — «ждите пока заработает, и идите снова к нам».
Удобство пользованием счета — никакое (невозможно настроить смс уведомление и прочие мелочи которые есть в других банках.
Но это еще полбеды. Доступ к счету должен быть и деньги нужно переводить когда есть нужна (в рабочее время), а не «устранять сбой программы», который случается каждый понедельник. Только в этот раз он затянулся. В результате- неуплаченные налоги, сотрудники 5й день без аванса, оплата счетов для фопа — со счетов других банков.
Закончится год, закрою счет, и больше в эту сберкассу ни ногой.
и вам не советую.
Всем добра!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 9:20
Доброго дня! Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
без оцінки
Лебедева Стелла 15 грудня 2021, 15:50
Відділення за адресою: Одеса, вул. Колонтаївська, 8
Добрый день. 25.11. была оформлена заявка в он-лайн магазине НБУ на покупку монет «Год Тигра» (нейзильбер). Монета вышла в оборот 09.12. В этот же период они были переданы на реализацию в Ощадбанк. Конкрентно-Одесса. К сожалению только одно отделение занимается реализацией монет. Звоним в отделении — ответ один — пока монет нет, ждите, может недели через недели 2−4. Как бы точнее получить информацию — когда можно забрать монеты? Приобретались как сувениры к НГ. Будут ли уведомления о том, можно купить монеты? Заранее спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:40
Доброго вечора. Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Talian 15 грудня 2021, 12:39
Відділення за адресою: Харків, вул. Китаєнка, 5-В
Взяв споживчий кредит в ощадбанку, номер договору 190/0040.13.12.2021 написав заяву про дострокове часткове погашення кредиту, 15.12.2021 було знято процент + місячний платіж на тіло кредиту, додатковий платіж так і не знято. Згідно умов договору, статті 16 «Дострокове повернення кредиту» Закону України «Про споживче кредитування» я маю право на дострокове часткове повернення кредиту. Процент за користування кредитом також нарахований не вірно. В попередньому місяці процент був знятий за користування кредитом за 43 дня замість 31 дня, в порушення ст. 16 Закону України «Про споживче кредитування». Коли в банку почнуть виконувати умови договору та законодавство України? Дана історія повторюється майже кожен місяць.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 15:54
Доброго дня! Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок найближчим часом.
Bakbo 15 грудня 2021, 4:00
Обратился в этот банк по двум вопросам!
1.Оформление кредитной карты MORE
2.Получение адресной помощи ВПЛ
заказал обратный звонок, чтобы перезвонили: Оператор, хамовитая необразованная школьница, которая в принципе не понимает, с какой целью она занимает свое рабочее место.
Так как кроме гонора и надменного тона я не услышал абсолютно ничего!!!
И ради бога если вы не умеете разговаривать на украинском языке, не пытайтесь этого делать!!!
Вы государственный банк, а не кружок дефектами речи это как минимум выглядит не профессионально!!!
Услугу оформления адресной помощи ВПЛ производит как я понял, только ваш банк, поэтому, предварительно и заказал обратный звонок!!!
И я либо кто-то другой имеют полное право заказывать его столько раз сколь заблагорассудится!!!
А вот вы, как минимум должны знать и уметь объяснить человеку, какие документы нужны, чтобы его вопрос начал решаться! А говорить, два слова переходящие в крик! Смешно…
Вы сколько лет учились и где? Чтобы понять, что для того чтобы оформить АП ВПЛ нужна справка ВПЛ)))?
Отказать в принятии документов вы тоже не можете!
Не надо мне звонить и говорить, что для того чтобы оформить помощь надо быть клиентом!!! Но вам карта (Имею ввиду кредитная MORE) не положена, по этому увы!!!
Мне что кредитка, что ваша помощь!!!
Я вам могу помочь! Скорее, а не вы мне!!!
8 лет не обращался, и не голодаю слава богу!!!
А мои, типа законные 442грн. отдайте пожалуйста операторше (Да, потому как даже не представилась), пусть хоть слова поучит правильно говорить!
За 8 лет, тысяча евро! около того! И с парнягой поделитесь который в обед звонил и озвучивал, что мне отказано в оформлении карты MORE, но можно оформить дебетовую обычную!
И так удивился, что я согласился!
Только когда же до вас дойдет, понятно, что все постановления про права, не возможность дискриминации практически никогда не работают!!!
Но если выдавать КРЕДИТНУЮ карту без КРЕДИТНОГО лимита!!!
Предлагаю выдавать вам, да и работникам остальных банков ЗАРПЛАТНУЮ карту без начисления туда заработной платы! А в кассе пусть тогда работают люди без кассового аппарата!!!
Не удивлюсь если у вас вместо огнетушителя, рисунок огнетушителя на стене висит!!!
ОщадБанк-- ДНО украинской банковской системы!
Совершенно не подготовленные операторы! Некомпетентные в вопросах по обслуживанию людей в своем банке!!!
Указывают, когда им звонить, та когда нет!!) Позорища! Одним словом!!!
Спасибо, что есть такой сайт, оно конечно не поможет! Но все же!
До свидания! Завтра ожидайте меня с просьбой оформить адресную помощь!
И знаете куда я приду? По АДРЕСУ представляете! И не берите людей работать на телефоне которые говорить не умеют!!! В принципе!!!
Не важливо, на якій мові!!! Взагалі немають поняття про людські відносини та одразу починають кричати як недобиті!!!
На все добре!
К очень большому сожалению своему! Не могу выбрать отделение!
Так сегодня мне хватило разговора по телефону!!!)
У вас три преимущества нужно забрать и я знаю какому банку поставить!!! А у вас их нет!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 10:15
Доброго дня! Стосовно адресної допомоги, для її оформлення необхідно звернутись до підрозділу УПСЗН. Які саме документи необхідні для оформлення виплати, ви можете уточнити в соціальної служби. Банк не займається оформленням та призначенням виплати. Що стосуються саме відкриття рахунку для матеріальної допомоги, для цього потрібно звернутися до будь-якого відділення банку з вашим паспортом, ІПН та довідкою, що підтверджує статус ВПО.

Банк має право відмовити в наданні кредитного ліміту. Ви можете ознайомитися з умовами інших кредитних продуктів на нашому сайті: https://oschadbank.ua/

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Letoarbaiten 15 грудня 2021, 0:11
14.12.2021, около 21 часа оператор сообщил о увеличении до необходимого размера лимита. После пополнений до необходимой сумы на кредитной карточке по терминалу в помещении самообслуживания на ул. Липковского, 39, не смог перевести деньги на карточку другого банка с того же терминала приблизительно в 21.10, что и использовал для пополнения той же карточки. По совету очередного оператора попробовал безуспешно перевести деньги уже с банкомата в том же помещении самообслуживания. Снова уточнил вопросы увеличения лимита с оператором и что могу снять с помощью интернет банкинга дома. Никто не предупреждал об ограничении лимита в период с 22.00 по 06.006. После неудачных попыток снятия денежных средств, общения с оператором София, в том числе предупрежения о возможном срыве тур. поездки из-за некачественной работы операторов и банкоматов (по её сообщению, в системе вообще не было зафиксировано отказов по моей карточке, только как перед обращением к ней), было заблокировано полностью доступ к онлайнбанкингу (хотя как сначала объяснила о возможности снятия в ночной период только 10 000 грн. (что частично устраивало)), заблокировано доступ к оператору для решения проблемы другим способом (около 22.45, после соединения вызова оператора никто не отвечал на звонок больше 20 мин.). По сообщениям бота, кстати названого тоже софия, заблокировано все, карточки, аккаунт и т. п., и для решения проблемы необходимо обратиться в отделение банка, на что времени нет. Также в результате таких явно непрофессиональных, халатных действий операторов, которые ясно подтверждали о снятии или увеличения лимита, заблокированы деньги на тур.поездку. Есть ли запись разговоров, чтобы подтвердить обстоятельства.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 11:40
Доброго дня! Обмеження на переказ коштів в нічний час знімається автоматично о шостій ранку і стосується лише операцій переказу з картки на картку. Зняття готівки залишається доступним, навіть якщо обліковий запис заблоковано. Щодо розблокування облікового запису рекомендуємо зв'язатись з оператором за допомогою форми зворотного зв'язку: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
tim1488 14 грудня 2021, 14:53
Добрий день. Не можу пройти ідентифікацію клієнта за допомогою Банк ID? видає помилку. На попередньому тижні все було ок, а останні дні коїться якась чортівня. Тех підтримка банку в неділю говорила про технічні роботи… Підкажіть, коли нарешті все запрацює.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 16:21
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatianaDnipro 14 грудня 2021, 11:33
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
«Ощадбанк», тут на minfin.com.ua, Ви не відповідаєте на моє повідомлення від 10 грудня. Ви так і не надали відповіді на моє питання. Тому розміщую тут цє повідомлення:

«Ощадбанк», Ваша відповідь неправомірна. Тому що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність»: «Відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком». Законодавець не передбачає регулювання відносин між клієнтом та банком внутрішніми документами банку, або регламентами банку.
Внутрішні документи банку визначають порядок інформування клієнтів. Відповідно до п. 4 Постанови НБУ № 141 «Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг»: «Банк несе відповідальність за актуальність та достовірність інформації, яка надається під час інформування клієнта». Ваша неправомірна відповідь — це дезінформація. В тій же Постанові НБУ № 141 є попередження: «Внесення банком будь-яких змін до договору банківського вкладу (депозиту) здійснюється лише за згодою клієнта (сторони договору), якщо інше не встановлено законодавством України». Своїми вимогами «Ощадбанк «порушує заборону на односторонню зміну умов укладених договорів банківського вкладу.
В договорі, який укладений між мною та «Ощадбанком», не передбачено наявності незнижуваного залишку. Відповідно до п. 2.2. Постанови Національного банку України № 516 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій»: «Додержання письмової форми договору є обов’язковою умовою взаємовідносин між банком та вкладником».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати мені правомірну відповідь: «Як примусити «Ощадбанк» виконувати договір?».
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 12:13
Доброго дня! Банк інформує клієнтів щодо змін в договорі або умовах обслуговування рахунку і незгода клієнта з тарифами чи умовами обслуговування дає йому право закрити рахунок та розірвати взаємовідносини з банком. Таким чином, клієнт приймає рішення щодо продовження обслуговування в банку, з огляду на зміни в тарифах або умовах обслуговування.
Russuartem 14 грудня 2021, 10:22
Звернувся (https://www.oschadbank.ua/card/standart-municipal) замовити картку киянина мені передзвонили та сказали що не приймають заявки онлайн навіщо на сайті ощадбанку послуга замовити картку, якщо вона не працює?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 11:23
Доброго дня! Картка Киянина справді оформлюється у відділенні банку. За телефоном ви можете отримати консультацію щодо умов обслуговування картки, необхідних документів для її оформлення та задати будь-які інші питання, що вас цікавлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
koba14 12 грудня 2021, 11:32
Скрытые комиссии, чудовищное отношение персонала к клиентам, лживая и скользкая поддержка, этот банк пропитан ложью и подлостью.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:37
Доброго дня! Чи могли б ви уточнити, яка саме ситуація склалась і про які комісії йде мова?
Були б вам дуже вдячні.
Проблема вирішена
Tomask 12 грудня 2021, 9:18
Добрый день. Хочу узнать почему не приходят ежемесячные переводы с карту на карту? Человек оформил мне ежемесячный перевод 12 числа. Оформлял эту работу с менеджером банка. Запрашивали логин и пароль у человека, чтобы оформить переводы. Менеджер банка подтвердил, что все удалось и теперь каждый месяц, 12 числа должны приходить деньги на мою карту. Карту указали верно. Сама проверяла, карта рабочая. Человеку пришло смс 12 числа, что деньги переведены и т. д. Сняло определённую сумму, но мне на карту ничего не поступило. Почему так и что делать? Куда поступили тогда деньги? И такое не в первый раз!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:36
Доброго дня! Відправнику коштів необхідно звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800 для детальної перевірки ситуації. Можливо кошти не було відправлено через ліміт, або операція знаходиться в процесі обробки.
75sparta 11 грудня 2021, 22:48
2019 році помер мій батько, протягом декілька місяців звернулися до нотаріуса з заявою про прийняття спадщини, буа даний запит до Ощадбанку, де нотаріус запитувала, про наявність рахунків і коштів, що належала померлому, Ощадбанк надав, що на рахунку, що належало померлому є відповідна сума. Поки оіормлялася спадщина, отримав свідоцтво про наявність коштів, які належали померлому і підтверджені довідкою Ощадбанк, прийшов до відділення означеного банку отримати спадщину, але коштів вже не було, Ощадбанк вкрав означені кошти у померлого клієнта, стягуючи по 100 грн. за обслуговування неактивного рахунку клієнта, а як він міг ним користуватися коли помер??? А спадкоємці оформляли спадщину за законом. Вважаю означені дії шахрайськими оскільки на момент повідомлення Ощадбанк ом нотаріуса означені кошти ще були на рахунку. Тому можна тільки уявити скільки коштів отримує державний Ощадбанк за обслуговування неактивних рахунків не тільки живих але і мертвих клієнтів…
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:33
Доброго дня! Комісія за обслуговування неактивного рахунку передбачена тарифами банку і починає списуватись лише якщо протягом року по рахунку не було жодного зарахування або списання коштів.

Рахунок продовжує обслуговуватись за діючим умовами обслуговування до його закриття власником рахунку, або, у разі смерті останнього, його спадкоємцем.
Проблема вирішена
NikitinaAnna 11 грудня 2021, 15:17
Відділення за адресою: Київ, пр-т Червоної Калини, 15, С-3
Хамское отношение персонала отделения к клиентам, именно со стороны Гузь Янны Владимировны старший оператор кассир. Ситуация которая сложилась изначально пришла в банк за получением пенсии (в банкоматах по городу средства отсутствуют), необходимо соответственно было получить в кассе, на что кассир ответил денег в отделении нет!!! После моего заявления о том что я хочу написать жалобу, она мне заявила, ок деньги найду идите в очередь к специалисту, а потом в кассу, после него! Казалось бы все хорошо!!! Но не тут то было, очередь оказывается к специалисту идёт по телефону за три недели нужно записываться!!! А так вы сидите и ждите до закрытия отделения может кто-то не придет!!!
Не выдержав ожидания длиной в два часа, я снова обратилась к Гузь Я. В. с просьбой предоставить мне данные начальника отделения имя фамилию и номер телефона по которому я могу с ним связаться, в ответ услышала что такой информацией она не владеет и главнее ее сегодня никого нет, начала заученным текстом орать мне стандартные фразы и рассказывать что она тут главная, а не я как клиент!!! Услышав, что я все записываю на диктофон начала кому-то звонить, и уточнять что ей делать!!! Эмоции переполняют!!! как такие сотрудники могут выпускаться для работы с людьми!!! Что делать с таким хамством в отделении банка который работает типа для людей???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:26
Доброго дня! Детально перевіримо цю ситуацію та роботу даного працівника. Дякуємо вам!
Anna1022 11 грудня 2021, 14:04
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
Суббота. г. Киев. Отделение ощадбанк на Дворце Спорта. Приехали с мужем забрать карту Киянина. В зале 6 человек. 1 оператор работает. На одного человека 20−30 минут. Сидим уже 1.5 часа. Решила поделиться своими впечатлениями. За это время я не услышала не одного позитивного разговора со стороны клиентов. Люди не довольны. Это жесть! Это каменный век. Ребята. В этом банке нормальный только ремонт. Какое государство… такой и банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:09
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук та перепрошуємо за цю ситуацію. Роботу відділення додатково проаналізуємо, як і кількість працівників. Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
Guen 10 грудня 2021, 21:09
Добрый день.
Подал заявку в 3 банка, на Ощадбанк вообще не рассчитывал, но тут оказалось напрасно.
Банк дал кредит за 2дня быстро и оперативно, с самым минимальным %
Огромная благодарность Елены Рассыпных сотрудник областного управления все чётко объяснила и ввела в курс дела.
Отдельное спасибо Маргариты Подорогина ответила на все? которые были заданы мною.
Ну и огромнейшее спасибо Светланы Яковенко и Инны Мостов сотрудники банка, за два часа все было оперативно оформлено подписано и оплачено.
Все отработали на высшем уровне.
Всем огромное спасибо.
Будем сотрудничать с Банком.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:06
Доброго дня! Дуже вдячні за ваш відгук та довіру.

Якщо є можливість, вкажіть, будь ласка, адресу відділення, до якого звертались. Дякуємо!
Проблема вирішена
kreeesk 10 грудня 2021, 17:18
Відділення за адресою: Київ, пл. Спортивна, 1-А
Решил я значит сегодня пополнить карту свою и вот подошёл к терминалу ОщадБанка в трц Гулливер, г. Киев ну сунул карту внёс деньги 1000 грн и вот этот терминал выплюнул карту и написал (скасування операции) ну и конечно позвонил на гарячую линию и там сказали иди в отделение пиши заявление на возврат средств, ну пошёл написал и знаете что мне сказали ждать не понятно чего 30 робочих дней, ну и по факту написал позов в суд ведь по факту ощад украл мои средства, ну что Ощад- Банк встретимся в суде)
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 10:04
Доброго дня! В даному випадку, коли кошти не були зараховані терміналом через технічний збій, сума операції повертається клієнту за його заявою після інкасації банкомату. Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
OlgaPol2021 10 грудня 2021, 11:01
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 33
При відкритті Карти Киянина банк вимагає відкрити картковий рахунок в Ощадбанку. Без відкриття рахунку, як повідомила спеціаліст банку, неможливо отримати і Карту Киянина, це лише пакетна послуга і від послуг цього банка відмовитися неможливо. Коштує така послуга 120 грн на рік, бо це мінімальний тариф, якщо ти не маєш пільг. Тобто щоб користуватися карткою Киянина треба обов’язково бути клієнтом Ощадбанку. Або ти клієнт цього банка, або ти не киянин… Альтернатив немає. Вже при отриманні картки зі слів спеціаліста можна буде вибрати тип інформування з оплатою або без. Але виявляється це можна відразу вказати при оформленні. Повний текст договору на обслуговування можна прочитати лише на сайті, а при оформленні у відділенні його не роздруковують.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 16:22
Доброго дня!

Так, інформація була надана вірно. Оформлення Картки Киянина передбачає відкриття карткового рахунку і підписання Договору комплексного банківського обслуговування (ДКБО).

Запис на картку транспортного додатку для проїзду в метро чи іншому транспорті, доступ до адміністративних та інформаційних сервісів міста — лише додаткові можливості, але в першу чергу це банківська платіжна картка, що відкрита до поточного рахунку.

Ознайомитись з ДКБО можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/pravila-tarifi-ta-inse

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42 42.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝