Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ірина Дьомкіна 1 липня 2021, 12:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Сосюри Володимира, 4
Киевское оделение банка на Сосюры, 4, проведите пож-ста «воспитателную» работу с менеджерами вашего отделения. Как можно навязывать банковские продукты пенсионерам, которые экономят каждую копейку («генеральские» пенсии не у всех), да еще и при поступлении от них просьбы не подключать никаких дополнительных услуг? Я понимаю, что у сотрудников банка есть планы продаж, но нельзя же так нагло!!! Моей маме перевыпускали карту Киевлянина (она пользуется ею только для валидации проезда в транспорте и вообще не использует карту как средство платежа — она человек «страрой советской закалки»), так мало того, что на карте не ее фото, так ей еще и СМС иннформирование по карте подключили… В итоге из-за возникшего долга 14,00 грн (за 2 месяца) карта была заблокирована и она не могла пользоваться ею как проездным документом… Ну хорошо, что мама мне пожаловалась и я смогла выяснить что произошло… Позвонили сразу на горячую линию, все узнали, объяснили и СМС информирование ей отключили… Но долг за «случайно» подключенную услугу, о которой не просили, никуда не делся и мне пришлось его погашать с карты другого банка. И только на третий банковский день карту активировали после повторного маминого звонка на горячую линию (телефон отделения на Сосуры, 4 на сайте Ощадбанка указан неправильно, номер изменен, дозвониться невозможно и никто не «чешется» об исправлении данных). Лично я никому не порекомендую ваш банк… и судя по отзывам о нем мама не первая, кто столкнулся с таким «сервисом».
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 14:52
Доброго дня.
Дозвольте принести вам вибачення від імені банку за дії співробітників нашої установи. Дійсно, пропозиція додаткових послуг, крос-продаж — це стандартна практика в багатьох компаніях, в тому числі і банках. Співробітники можуть лише запропонувати вам додаткову послугу (смс інфомування), але якщо вона вам не потрібна, ви можете від неї відмовитися. Ми вдячні за сигнал та приймемо до уваги. Роботу співробітників відділення обов'язково проаналізуємо.
Yurec1307 1 липня 2021, 11:48
Представители Ощадбанка, снимайте наши деньги с депозитов и рассчитывайтесь с людьми… то что задержка по выплатам это только ваша проблема, совбез уже давненько дал всю информацию и деньги уже переведены давно, по моей информации уже деньги и за июнь перевели. а вы за отопительный сезон расчищаться не можете, проценты за наши деньги которые лежат у вас на «депозите» мы получим? Или вы все как всегда только себе в карман ложите?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 14:42
Доброго дня.
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
azanovkostia 1 липня 2021, 10:54
Я, як і багато інших людей які отримують льготу через ощад залишився без МОЇХ грошей.
В кольцентрі лише розводять руками і кажуть «грошей нема», розумію, вони всьо лише робітники які отримують усі стусани бо до когось з інших представників банку зв’язку не має.
Банк присвоїв гроші на на яких зараз заробляє собі прибуток.
Невже за пів року не «встигли обробити інформацію»?
Гроші МОЖЛИВО будуть після 10.07 (хоча в законі чітко прописано «протягом червня місяця») виходить банку начхати на закони?
За що з мене тоді беруть плату за обслуговування? Обслуговування як такого не мае…
Буду закривати рахунок і переходити до Привату, все краще ніж ощад
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 11:16
Доброго дня.
Кошти будуть зараховані на рахунки клієнтів орієнтовно з 10.07.21. Рекомендуємо очікувати смс про зарахування.
Проблема вирішена
3093808755ua 1 липня 2021, 8:28
Цей банк та його представники привласнюють кошти, які вони повинні були перевести на рахунки учасників бойових дій до 30.06.2021 року! Ці банківські здирники нехтують правами соціальних категорій населення! Прошу прийняти до уваги та розібратися!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 10:14
Доброго дня.
Банк жодним чином не обмежує соціальні категорії населення, а навпаки всіляко намагається бути ближчим до цієї категорії населення пропонуючи вигідні умови обслуговування. Що стосується зарахування коштів на рахунки клієнтів, банк не приймає рішення про виплату, а є лише посередником при перерахунку виплат. Як тільки кошти надходять від організації, банк проводить зарахування на рахунок та інформує клієнта відповідною смс про зміну залишку по рахунку.
Проблема вирішена
Grabowsky2 1 липня 2021, 1:25
Ситуация с остатками чужих денег и нелепыми отговорками гос банка очередной раз показывает звериный оскал этой шарашкиной конторы. Обходите этих мошенников стороной.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 10:02
Доброго дня.
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Проблема вирішена
fedoriakaa89 30 червня 2021, 23:23
Скажите, какое право банк имеет, чтобы удерживать мои личные средства по остатку субсидий. Сегодня обращались на горячую линию, банк гарантировал выплаты до 30.06 включительно, и сегодня 30.06 сказали что у банка технические причины, и выплата будет после 10.07, после это конечно не коректная дата, может они и в декабре придут. Мне нужно заплатить за комуналтные услуги за май, если мне завтра придут свет отрезать, что я должна объяснить, что у банка тех причины??? Это вобще законно? Это мои личные средства, почему я должна их ждать, звонить, выпрашивать. Впечатление о банке ощад, сложилось самое плохое, как только я первый раз переступила порог этого банка, начиная с отношения сотрудников к клиентам, потом постоянными поборами хоть и мелкими с карты, но все равно не приятненько, 7 грн услуга смс информирования в вайбере, это что каменный век, эти смс бесплатные, и теперь ещё волокита с этими остатками субсидий. Просто ужас ужасный. Самый *** банк Украины
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 10:00
Доброго дня.
В даному випадку мова не йде про технічні причини. У процесі монетизації субсидій банк діє не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде узгоджено, кошти будуть перераховані на рахунки. Виплата буде проведена в липні, орієнтовно після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс про зарахування коштів на рахунок.
Проблема вирішена
Lozovatka 30 червня 2021, 20:48
Обратился в отделение Ощадбанка взять кредит, на ремонт машины. Мне сказали возьмите лучше кредитную карту. Я согласился сказали сейчас активировать, а завтра вам будет начислен лимит по карте. Прошел уже месяц, а лимита все нет. Я не понимаю зачем мне такая карта. Когда мне нужны были срочно деньги. В итоге я одолжил ети деньги. А денег на кридитной карте досих пор нет. Завтра поеду верну им ету карту и поблагодарю от души. Это просто жесть
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 10:08
Доброго дня.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Зі свого боку обовязково перевіримо цю ситуацію та причини невстановлення кредитного ліміту по картковому рахунку. Для перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення адресу установи банку, куди ви зверталися. Дякуємо
Natabum 30 червня 2021, 20:38
Остатки по субсидиям обязаны были выплатить в сроки!!! Деньги давно в Ощадбанке и Минсоцполитики тут не при чем. Все давно согласовано и деньги перечислены в банк. По сути их отказываются отдавать их владельцам. Так именно это выглядит. Кабинет Министров в курсе? Видимо, без вмешательства журналистов и письменных запросов тут не обойтись. Кому -то, видимо, выгодно. Так сроки можно переносить до бесконечности…
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 9:57
Доброго дня.
В процесі монетизації субсидій/пільги банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 липня 2021, 12:26
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 01.07.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
natatella 30 червня 2021, 20:15
Пояснення щодо узгодження виплати фінального залишку по субсидії виглядає необгрунтовано і складається враження, що комусь вигідно, щоби залишки виплачувати невизначений час, може задля того щоби відсотки наколядувати декому? Саме вже визначення терміну після 10 липня неконкретне, адже це може бути і в грудні… Чому команда банку не напише конкретну дату, а не у червні, потім після 10 липня? І що до кінця червня, як було повідомлено заздалегідь Ощадбанку і Мінсоцполітики не вдалося узгодити алгоритм дій щодо виплати?
Брехня і афера
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 9:52
Доброго дня.
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ttt19852018 30 червня 2021, 17:41
Минсоцполитики все согласовали. Деньги на счету в Ощадбанке. По каким причинам вы не перечисляете их??? Надо звонить на кабмин, толку с этого банка не будет!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 9:46
Доброго дня.
На даний момент, банк, очікує підтвердження виплати від міністерства соціальної політики і як тільки це буде, кошти надійдуть на рахунки наших клієнтів.
Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування коштів.
LUBOPIT 30 червня 2021, 17:35
По регламенту банка «заощадженi кошти» по льготам должны были быть зачислены до конца июня. Сегодня именно этот конец… Но банк переносит на неопределенный срок выплаты без объяснения причин. Не смотря на то, что эти деньги уже были им перечислены с минсоц.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 9:39
Доброго дня.
Перерахування залишків субсидії/пільги, які сформувалися в облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків станом на 01.06.2021 року буде здійснено орієнтовно після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lubov1947 30 червня 2021, 17:23
Сотрудники горячей линии целый месяц гарантировали выплату остатков по субсидии до 30 июня включительно. Сегодня в течении дня тоже! И О чудо… в 17.15 консультант отвечает, что выплаты будут«ориентовно" с 10 июля. На вопрос какая причина переноса ответили, что им теперь сказали новые сроки, но не сказали почему. Это что происходит.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 17:35
Доброго дня!
Списки субсидіантів та пільговиків, що мають залишки до виплати, попередньо погоджуються із Мінсоцполітики. Без цього погодження банк не має права здійснити виплати. Кошти будуть виплачені після всіх узгоджень з державними органами.
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально швидко та оперативно. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
oleksiyboboshko 30 червня 2021, 17:06
Цілий місяць обіцяли перерахувати залишок до кінця місяця, а сьогодні 10.07
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 17:34
Доброго дня! Списки субсидіантів та пільговиків, що мають залишки до виплати, попередньо погоджуються із Мінсоцполітики. Без цього погодження банк не має права здійснити виплати. Кошти будуть виплачені після всіх узгоджень з державними органами.
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально швидко та оперативно. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Хочу поделится о хамском и не профессиональном отношении сотрудников Ощадбанка. Немного вступления. Моя сестра попросила меня пойти с ней в банк в качестве юридической поддержки, так как при замене платежной карты у которой кончился срок действия ей навязали кредитную карту, которая ей совершенно не нужна, но при этом платежную карту так и не заменили, отправили в другое отделение. Но при этом в другом отделении опять начали навязывать еще одну кредитную карту, сказав, что платежную она не получит. В конце концов она убедила, что уже есть кредитка, то «боги» или «недобоги «, смилостивились. И так пришлось ждать две недели новую. Она не собиралась пользоваться кредитной, ей дали совет, ее не активировать. А потом начался «террор» звонками из банка про активацию кредитки. Она решила ее вернуть. Позвонила на горячую линию в Ощадбанк, где ей сообщили, что она имеет полно право это сделать. И вот мы в банке. И это настало!!! Оператор категорически отказывалась закрывать счет, придумывая всякую чушь. И тут вышла «ОНА.» Не представившись, по имени отчеству, начала опять тоже самое, со словами, что мы же выбрали наш банк и какие теперь у нас претензии. Нам это надоело. Сказали, что просто закройте кредитный счет и все, больше нам ничего не надо. Видно этот ответ не устроил, и опять началось … пришлось опять объяснять, что нам больше не надо ни-че-го! Туж мадам (имя то не знаем) как с цепи сорвалась. Вы не понимаете…, вы зачем сюда пришли, и мне — иди от сюда. И самое главное орала, что мы почему-то ругаемся матом??? В ее сторону не только мата не было, даже обидного слова, это просто ошарашило, как можно так лгать, нагло лгать. Просто начали возмущаться о их действиях и поведении. Но замечу никого не оскорбляя, когда этот сотрудник, перешла в оскорбительную и фамильярную форму общения. Такого оскорбления и хамства от руководящего человека не допустимо. Я считаю там таким хамкам не место. В конечном итоге я позвонила на горячую линию Ощадбанка и оставила жалобу. И в итоге сестре закрыли кредитный счет, но оператор и тут отличилась — ее попросили порезать карту, она ее швырнула и сказала я вам не обязана это делать. А может обязана? Карту забрали с собой, на память, о нерадивых сотрудниках банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 17:46
ДОброго дня.
Дякуємо за сигнал. Від імені банку приносимо свої вибачення. Дуже шкода, що стався цей інцидент і нам прикро, що він мав місце та формує клієнтський досвід співпраці з нашим банком. Зі свого боку обов`язово проведемо роботу з співробітниками даного відділення банку щодо якості обслуговування та поліпшення клієнтоорієнтовності. Також ми розуміємо, що продаж додаткових послуг повинен мати місце, але можливий лише після правильної презентації продукту, а не навязуванням. Обовязково звернемо на це увагу співробітників.
Проблема вирішена
VetaV 30 червня 2021, 16:36
Відділення за адресою: Суми, вул. К. Зеленко, 4
До сих пор не зачислен остаток по субсидии, хотя уже 30 июня 2021.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 17:33
Доброго дня! Списки субсидіантів та пільговиків, що мають залишки до виплати, попередньо погоджуються із Мінсоцполітики. Без цього погодження банк не має права здійснити виплати. Кошти будуть виплачені після всіх узгоджень з державними органами.
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально оперативно. Рекомендуємо очікувати.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lubov1947 30 червня 2021, 16:33
Операторы горячей линии утверждают, что сегодня будут перечислены остатки по субсидиям. Было бы хорошо. Пока карта пустая, хотя рабочий день подходит к концу. Я инвалид 1 группы ожидаю уже месяц. Не понимаю почему не было выплат с 1 июня…
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 17:32
Доброго дня! Списки субсидіантів та пільговиків, що мають залишки до виплати, попередньо погоджуються із Мінсоцполітики. Без цього погодження банк не має права здійснити виплати. Кошти будуть виплачені після всіх узгоджень з державними органами.
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально оперативно.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alinaclipcenko 30 червня 2021, 16:28
Коли очікувати відповідь?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 17:06
Доброго дня.
Як тільки кошти надходять на банк, вони одразу зараховуються на рахунки клієнтів. При цьому рішення про виплату банк самостійно не приймає. Відповідно, якщо вам не надходять кошти з соціальної служби впродовж 3-х місяців, рекомендуємо уточнювати причину в органів, що їх виплачуюють.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Галусяк 30 червня 2021, 13:57
Пришел в отделение получить бесплатную карточку для получения средств сэкономленных от субсидии. В прошлый раз мне втирали, что просто обязаны меня застраховать в противном случае открыть мне карту не могут, но после написанного здесь отзыва оказывается, что могут. В этот раз решили поступить по-другому и обманом, используя свои должностные полномочия выдурили с меня 30 грн. со словами, что они необходимы для активации «бесплатной карты». Потом мне на телефон пришло смс с текстом «Увага. Не передавайте этот пароль никому.» и «специалист» просит меня продиктовать этот пароль. Такое только мошенники делают. Оказалось, что эти 30 грн. они перечислили на мобильни заощадження, которые я никого не просил. У меня этих денег с собой не было и мне пришлось снять с кредитной карты под проценты ради того, чтобы какая-то безумная баба в отделении на мне заработала копеечку, выполнила свой план и была хорошенькой для своего руководства. Чувствую себя обманутым. Меня развели в напёрстки.
Ещё сказали, что будут снимать 7 грн. с меня за смс-информирование вне зависимости подключен у меня пушап сообщения в приложении ощад 24 или нет. Это как?
P. S. Если бы не субсидия, то я бы не при каких обстоятелствах не обратился в этот недобанк. Никому не рекомендую, даже врагам.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 16:07
Доброго дня.
Дозвольте принести вибачення від імені банку за завдані незручності. Також, дякуємо за сигнал. Роботу співробітників обов`язково проаналізуємо для недопущення подібних випадків в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dreams7tann 30 червня 2021, 9:33
А «процес перерахунку» это долгий процесс? Почему это тайна? Сегодня последний день июня. Когда же наконец, перечислят эти деньги?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 13:12
Доброго дня. Виплати залишків невикористаної субсидії ми зможемо провести найближчим часом. Очікуйте, будь ласка.
Проблема вирішена
taras4200 29 червня 2021, 23:10
29 червня 2021, проводжу оплату онлайн зі своєї карти ощадбанка, на сумму 1 гривня, на одному із провідних медіа сервісів україни, після цього сервіс БЕЗ МОГО ВІДОМА ЗНІМАЄ 566 гривень.

Дзвоню в підтримку сервісу, що зняв кошти, оператор підтверджує, що це помилка зі сторони сервісу.

Дзвоню в Ощадбанк. Хочу дізнатися ЧОМУ банк БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ дозволив зняття коштів з мого рахунку. Адекватної відповіді не почув, крім того що це ваші проблеми кому ви там надаєте дані щодо своєї карти. Також представник банку по телефону мені почав погрожувати що я сам шахрай і що заблокує мою карту. Просто неадекватні працівники служби підтримки в ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 30 червня 2021, 11:27
Доброго дня.
У випадку, якщо ви ознайомилися з умовами використання того чи іншого сайту/сервісу, погодилися з правилами та в подальшому розголосили дані карти для її використання на сторонньому сайті, ви самостійно несете відповідальність за втрату коштів по рахунку. Ми, як банк, постійно акцентуємо увагу на використання клієнтами лише перевірених сайтів, що мають відповідний рівень захисту та з єднання лише за захищеним сертифікатом. Окрім цього, ми рекомендуємо встановити ліміти по карті на проведення операцій в мережі інтернет і навіть при спробі виконати операцію без відома клієнта, останнього банк проінформує надіславши відповідне смс-повідомлення. Ліміт можна встановити через Ощад 24/7, по дзвінку до контак-центру та у відділенні банку. Якщо списання вже відбулося оператор зобовязаний запропонувати блокування карти для уникнення таких списань у майбутньому та зробити перевипуск карти в зручне відділення банку. Що ж стосується повернення коштів, то дане питання потрібно уточнювати в підтримці сайту, що надавав послуги.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝