×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Навязывание услуг банка
Дозвольте принести вам вибачення від імені банку за дії співробітників нашої установи. Дійсно, пропозиція додаткових послуг, крос-продаж — це стандартна практика в багатьох компаніях, в тому числі і банках. Співробітники можуть лише запропонувати вам додаткову послугу (смс інфомування), але якщо вона вам не потрібна, ви можете від неї відмовитися. Ми вдячні за сигнал та приймемо до уваги. Роботу співробітників відділення обов'язково проаналізуємо.
Коментарі (2)
Монетизация льгот
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Коментарі (1)
Шахрайство
В кольцентрі лише розводять руками і кажуть «грошей нема», розумію, вони всьо лише робітники які отримують усі стусани бо до когось з інших представників банку зв’язку не має.
Банк присвоїв гроші на на яких зараз заробляє собі прибуток.
Невже за пів року не «встигли обробити інформацію»?
Гроші МОЖЛИВО будуть після 10.07 (хоча в законі чітко прописано «протягом червня місяця») виходить банку начхати на закони?
За що з мене тоді беруть плату за обслуговування? Обслуговування як такого не мае…
Буду закривати рахунок і переходити до Привату, все краще ніж ощад
Кошти будуть зараховані на рахунки клієнтів орієнтовно з 10.07.21. Рекомендуємо очікувати смс про зарахування.
Коментарі (8)
👎
Банк жодним чином не обмежує соціальні категорії населення, а навпаки всіляко намагається бути ближчим до цієї категорії населення пропонуючи вигідні умови обслуговування. Що стосується зарахування коштів на рахунки клієнтів, банк не приймає рішення про виплату, а є лише посередником при перерахунку виплат. Як тільки кошти надходять від організації, банк проводить зарахування на рахунок та інформує клієнта відповідною смс про зміну залишку по рахунку.
Коментарі (2)
Очередное одурачивание
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Коментарі (10)
Субсидия
В даному випадку мова не йде про технічні причини. У процесі монетизації субсидій банк діє не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде узгоджено, кошти будуть перераховані на рахунки. Виплата буде проведена в липні, орієнтовно після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс про зарахування коштів на рахунок.
Написати коментар
Kредитна карта
Перепрошуємо за завдані незручності.
Зі свого боку обовязково перевіримо цю ситуацію та причини невстановлення кредитного ліміту по картковому рахунку. Для перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення адресу установи банку, куди ви зверталися. Дякуємо
Написати коментар
Негативное отношение банка к получателя субсидий (Вопрос решен, 02.07.2021)
В процесі монетизації субсидій/пільги банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Виплата залишку субсидії
Брехня і афера
В процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Як тільки всі моменти буде врегульовано, кошти будуть виплачені та зараховані на рахунки клієнтів. Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення.
Коментарі (4)
Говорят не правду!
На даний момент, банк, очікує підтвердження виплати від міністерства соціальної політики і як тільки це буде, кошти надійдуть на рахунки наших клієнтів.
Орієнтовно це буде після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування коштів.
Коментарі (1)
Банк не выполняет свои обязательства по компенсации остатка субсидий.
Перерахування залишків субсидії/пільги, які сформувалися в облікових записах одержувачів субсидії/пільговиків станом на 01.06.2021 року буде здійснено орієнтовно після 10.07.2021. Рекомендуємо очікувати смс — повідомлення про зарахування коштів.
Написати коментар
Обещания не выполнили
Списки субсидіантів та пільговиків, що мають залишки до виплати, попередньо погоджуються із Мінсоцполітики. Без цього погодження банк не має права здійснити виплати. Кошти будуть виплачені після всіх узгоджень з державними органами.
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально швидко та оперативно. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (2)
Субсидія
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально швидко та оперативно. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (1)
О хамском отношении работников Ощадбанка.
Дякуємо за сигнал. Від імені банку приносимо свої вибачення. Дуже шкода, що стався цей інцидент і нам прикро, що він мав місце та формує клієнтський досвід співпраці з нашим банком. Зі свого боку обов`язово проведемо роботу з співробітниками даного відділення банку щодо якості обслуговування та поліпшення клієнтоорієнтовності. Також ми розуміємо, що продаж додаткових послуг повинен мати місце, але можливий лише після правильної презентації продукту, а не навязуванням. Обовязково звернемо на це увагу співробітників.
Написати коментар
Нет зачисления остатка субсидии
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально оперативно. Рекомендуємо очікувати.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (3)
Субсидии
Зі свого боку намагаємося зробити все максимально оперативно.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
Чому не приходить соціальна виплата 3 місяці,
Як тільки кошти надходять на банк, вони одразу зараховуються на рахунки клієнтів. При цьому рішення про виплату банк самостійно не приймає. Відповідно, якщо вам не надходять кошти з соціальної служби впродовж 3-х місяців, рекомендуємо уточнювати причину в органів, що їх виплачуюють.
Написати коментар
Мошенническим способом некомпетентные сотрудники выполняют свои планы
Ещё сказали, что будут снимать 7 грн. с меня за смс-информирование вне зависимости подключен у меня пушап сообщения в приложении ощад 24 или нет. Это как?
P. S. Если бы не субсидия, то я бы не при каких обстоятелствах не обратился в этот недобанк. Никому не рекомендую, даже врагам.
Дозвольте принести вибачення від імені банку за завдані незручності. Також, дякуємо за сигнал. Роботу співробітників обов`язково проаналізуємо для недопущення подібних випадків в майбутньому.
Коментарі (1)
Субсидия
Коментарі (1)
Ощадбанк потакає шахраям!
Дзвоню в підтримку сервісу, що зняв кошти, оператор підтверджує, що це помилка зі сторони сервісу.
Дзвоню в Ощадбанк. Хочу дізнатися ЧОМУ банк БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ дозволив зняття коштів з мого рахунку. Адекватної відповіді не почув, крім того що це ваші проблеми кому ви там надаєте дані щодо своєї карти. Також представник банку по телефону мені почав погрожувати що я сам шахрай і що заблокує мою карту. Просто неадекватні працівники служби підтримки в ощадбанку.
У випадку, якщо ви ознайомилися з умовами використання того чи іншого сайту/сервісу, погодилися з правилами та в подальшому розголосили дані карти для її використання на сторонньому сайті, ви самостійно несете відповідальність за втрату коштів по рахунку. Ми, як банк, постійно акцентуємо увагу на використання клієнтами лише перевірених сайтів, що мають відповідний рівень захисту та з єднання лише за захищеним сертифікатом. Окрім цього, ми рекомендуємо встановити ліміти по карті на проведення операцій в мережі інтернет і навіть при спробі виконати операцію без відома клієнта, останнього банк проінформує надіславши відповідне смс-повідомлення. Ліміт можна встановити через Ощад 24/7, по дзвінку до контак-центру та у відділенні банку. Якщо списання вже відбулося оператор зобовязаний запропонувати блокування карти для уникнення таких списань у майбутньому та зробити перевипуск карти в зручне відділення банку. Що ж стосується повернення коштів, то дане питання потрібно уточнювати в підтримці сайту, що надавав послуги.
Коментарі (5)