Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ovsej 20 серпня 2021, 13:00
Ситуація наступна: Вчора мені через даний сервіс звертався в банк що до зняття арешту з зарплатної карти, надали відповідь що постанова в банку, опрацьовується і арешт буде знятий на протязі доби. Пройшла доба, арешт не знятий. Знову звертаюся через даний сервіс в Банк, відповідь надійшла що виясняють, зачекайте, чекаю вже 4 годину, відповіді немає, на гарячу лінію телефоную-ніякої інформації надати не можуть. Сьогодні п«ятниця, потім 4 дні вихідних (в Банку вони вже напевно наступили), якщо мені не знімуть арешт з рахунку, значить я і мої діти проведемо вихідні без коштів, через недобросовісне виконання працівниками банку своїх обовязків, та ще й інформації ніякої не надають, просто формальні відписки.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 14:23
Доброго дня! Як правило, арешт з рахунку знімається того ж дня, коли постанова від виконавчої служби надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні, але не більше. Зі свого боку виконуємо процедури максимально оперативно. Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим.
Проблема вирішена
fggddg2323 20 серпня 2021, 9:22
Жах, вже другий день дзвоню у вітділення банку яке знаходиться в смт. Великий Березний, трубочку ніхто не піднімає, в мене питання ви чим займаєтесь на робочих місцях що додзвонитись нереально
Ощадбанк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 9:37
Доброго дня! Такі випадки можливі в період високої завантаженості відділення, оскільки в пріоритеті знаходиться обслуговування клієнтів, що звернулись особисто. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та питання, яке цікавить. Ми передамо інформацію і з вами зв'яжуться.
Zagser 20 серпня 2021, 3:05
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
Доброго дня. Обурило відношення до прийому валютного депозиту!!! Кожна купюра під мікроскопом переглядалася касиром та кожна 10та бракувалася через мілкі дефекти. А ще прикріше, що всі ці кошти отримані з минулого Депозиту Вашого банку.
Без проблем було оформлено валютний депозит цього ж дня в іншому банку, де таких відборок немає та небуло!!!
Надалі взагалі не хочеться мати з Вами справу, один негатив тільки в порадах колегам
Для мене взагалі це незрозуміло
Ощадбанк
Відповідь банку
20 серпня 2021, 9:34
Доброго дня! При прийомі банкнот іноземної валюти банк керується Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1.

Відповідно до даного документу, банки приймають банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення.
Проблема вирішена
ovsej 19 серпня 2021, 14:31
Ситуація наступна: Приватний виконавець наклав арешт на мій зарплатний рахунок, але після мого звернення 12.08 він видав постанову про зняття арешту та направив її в Ощадбанк. Сьогодні вже 19.08, арешт до цього часу не знятий. На гарячій лінії ніякої інформаціїї не надають, контактів щоб дізнатися отримав банк постанову чи ні нігде знайти не можливо. Якщо отримав то чому не виконується? Бо рахунок швидко заблокували, а з розблокуванням тягнуть. Мені виконавець порадив звернутися зі скаргою на дії працівників Ощадбанку на гарячу урядову лінію, але спочатку я б хотів від Ощадбанку отримати хоча б інформацію куди звернутися щодо розблокування рахунку, може є якісь відповідальні люди за це та їх контакти?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 серпня 2021, 16:40
Доброго дня! Відповідь направили вам в приватні повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Atram 18 серпня 2021, 10:11
Вже майже три тижні (з 30 липня) чекаю відповідь на мої звернення (через ощад24, чатбот, імейл) в Ощадбанк. Тиша і повне ігнорування…
Суть мого звернення — з мого кредитного рахунку знято відсотки, хоча кредит погашено до закінчення пільгового періоду — що це за відсотки? Чому? І як я можу закрити цей рахунок онлайн (перебуваю зараз за межами України), щоб якимось дивним чином з мене далі не знімали відсотки?
Може ощадбанк «снізойдьот» і тут мені відповість…
Ощадбанк
Відповідь банку
18 серпня 2021, 11:49
Доброго дня!
Подібна ситуація зі списанням відсотків може виникнути, якщо платіж для збереження пільгової дати було внесено не повністю, або невчасно. Для того, щоб перевірити, яка саме ситуація склалась, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру банку. Оператор перевірить, в якій сумі та коли було внесено платіж і зможе зорієнтувати, чому пільговий період не було збережено.

Номер контакт-центру для дзвінків із-за кордону: 044-363-01-33. Вартість дзвінка за тарифами оператора.
Є можливість зателефонувати безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/
Тут потрібно обрати розділ «Підтримка online» та авторизуватися за допомогою коду з смс, що надійде на ваш фінансовий номер телефону.

Для повного закриття рахунку необхідно звернутись до відділення банку, де його було відкрито. Якщо зараз такої можливості немає, для того, щоб відсотки за користування кредитом не нараховувались, необхідно його погасити. Тобто поповнити рахунок на суму, що була використана.
Проблема вирішена
Lenastar 17 серпня 2021, 19:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
Добрый день. Пришла с дочкой снять деньги в банке, куда подходила ранее и уточняла перечень нужных документов для этой процедуры. Дочке 16 лет и нам вначале сказали, что согласие родителей не требуется. Теперь оказывается нужно писать заявление на выдачу денег обоими родителями. На горячей линии по этому вопросу вменяемого ответа не получили. Сказали уточнять в отделении. Так вот, хотелось бы вообще понять, нужно ли писать заявление от родителей на снятие этих денег, или нет. Спасибо
Ощадбанк
Відповідь банку
18 серпня 2021, 10:00
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Renkinss 17 серпня 2021, 17:05
Відділення за адресою: Київ, пр-т Маяковського, 63/12
Просто в шоке от обслуживания. Пенсионерка, в начале августа закончилась Карта Киянина. Позвонила по номеру телефона горячей линий, сказали прийти с паспортом, карточкой. Пришла. Консультантка была вежливой, приятной, сразу сказала, что обычно карта киянина оформляется на год, но за 50 грн можно оформить сразу на 5 лет. Естественно дала 50 грн, чтобы оформить на 5 лет и не бегать по банкам (никакой квитанции не выдала). сказали через несколько недель прийдет вам смс о новой карточке. Хорошо, сегодня, 17 августа была в отделении, чтобы получить карточку, и была шокирована: консультант объяснил, что 50 гривен вы не за карточку на 5 лет, а за смс-ку заплатили, поняли? А вообще, если хотите на 5 лет, то возьмите у нас какой-либо кредит. Забрала уже карточку, вышла с этого банка. Не ведитесь на эти все штуки, требуйте сразу квитанции, письменные обращение, с подписями, что вам отказывают в услуге, пока вы не возьмёте кредит (пусть обращение будет со всеми подписями, печатями), чтобы банк не наживался на Вас
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 17:42
Доброго дня! Картка киянина випускається терміном на 5 років без окремої доплати, а смс-інформування тарифікується в розмірі 7 грн/міс. Дуже хотіли б перевірити дану ситуацію та надати зворотний зв'язок. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону власниці рахунку. Будемо вам дуже вдячні.
Проблема вирішена
Gerard08 17 серпня 2021, 15:41
Загубив карту, щоб перевипустити потрібно чекати два тижні, платити за це гроші, та ще й забрати її можна лише в тому банку, де раніше відкривав рахунок. Мало того, пішов зняти гроші в касі, так ще й комісію треба платити. Сервіс на нулі.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 серпня 2021, 17:39
Доброго дня! Перевипуск картки по причині втрати справді тарифікується, це передбачено умовами обслуговування. Стосовно отримання картки, можна замовити її доставку в будь-яке зручне відділення банку. Поки нова картка виготовляється, зняти кошти ви можете також в будь-якому відділенні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dobryak7 16 серпня 2021, 16:51
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 51
Вже напевно не існує в Україні такого добродія як ощадбанк.

Суть…
Людина проплатила в ощадбанку за розмитнення автівки в п, ятницю !!!, в понеділок 16.30 гроші на митницю ще не поступили!!!
Впевнений що інші банки від такого тільки тішуться.
Щоб на сьогоднішній день брати не малу комісію і нагло притримувати гроші, то напевно що вміє тільки ощадбанк.
Перевізник сидить на кордоні вже другу сутку!!!
Саме цікаве що в відділенні кажуть що це нормальна практика, що гроші переводять до 3 РОБОЧИХ днів!!!
Взяли 1% коміссії, в пятницю забрали гроші, (субота, неділя вихідні дні)!
Тобто гроші поступлять на митницю в кращому випадку в вівторок, а то і в середу!!!
Перевізник на кордоні з неділі…
Впевнений що з такою політикою ощадбанк будуть обходити третьою дорогою!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 17:33
Доброго дня! Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентовано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» ст. 8, п. 8.4 де зазначається, що міжбанківський переказ виконується в термін до трьох операційних днів.
ukgb66 16 серпня 2021, 13:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Тулузи, 3-А
Добрый день!
7 июля подал заявку на переоформление карточки киевлянина в связи с окончанием срока действия. В отделении оформили все документы и сказали ожидатьСМС, ориентиеровочно 26 июля. По сей день СМС нет, в отделении трубку никто не берет. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 14:09
Доброго дня! Перевірити доставку картки до відділення ви можете також через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800 (цілодобово).
Проблема вирішена
Victoria78 14 серпня 2021, 13:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Лісківська, 12/1-А
Добрый день! Сегодня была в этом отделении для оформления льготной карты киевлянина. Перед этим проконсультировалась в контакт-центре Ощадбанка по горячей линии. В отделении мне в получении льготной карты отказали, поскольку у меня нет киевской прописки. Вернувшись домой, я снова позвонила в контактный центр, где мне сообщили, что мне в отделении дали неправильную информацию. Работая официально в Киеве и имея инвалидность, я могу оформить льготную карту. Почему в отделении работают некомпетентные сотрудники? Неужели, не имея киевской прописки, я не имею права пользоваться льготами? Я в шоке и недоумении.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2021, 11:04
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок. Ситуацію вже перевіряємо.
tliliya69 12 серпня 2021, 17:48
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ладозька, 8
Зрозуміло, що за таку зарплату так і працюють. Відділення в м. Запоріжжя № 10007/0278 по вул. Бородинська № 6 відчинили вчасно. 5 хвилин каса ще була закрита. Готуються до праці. Подали квитанцію для сплати платежу (квитанція була потрібна з мокрою печаткою).Підійшла працівник відділення до каси поміняти монети. Не зважаючи на те що в касі обслуговується клієнт, та на зауваження, що поміняти можна коли не буде клієнтів, касир робить розмін відклавши квитанцію.Як це?.. У відділенні всі розмовляють з відвідувачами російською мовою. Вигляд працівників не на рівні банківських службовців (бріджі та футболка з емблемою Levis).Розпізнавальні знаки (хто є хто) на відділенні відсутні.Мабуть, в Ощадному банку ніколи не навчаться поважати клієнта.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 серпня 2021, 11:45
Доброго дня! Дякуємо за ваш відугук. Ситуацію з обслуговуванням в даному відділенні обов'язково перевіримо.
Проблема вирішена
nicklauz 11 серпня 2021, 22:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Приозерна, 2-А
Сегодня при попытке пополнить карточный счет в терминале самообслуживания наличкой, терминал выдал ошибку не зачислив принятые деньги на мой карточный счет. Бездушная оператор службы поддержки заставляет меня в пожилом возрасте подвергнуть свое здоровье опасности и идти в банк, чтобы выстоять очередь и написать заявление. В телефонном режиме решить проблему отказали. Отвратительное качество услуг и работы терминалов, будьте осторожны ваши деньги могут украсть на ровном месте вот таким вот способом!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 12 серпня 2021, 7:34
Доброго дня.
Нам прикро, що сталася така ситуація.
Кошти будуть повернені на рахунок клієнта після подачі до установи банку заяви-претезії з зазначенням суми операції, часу її виконання та дати. В подальшому співробітники проведуть службове розслідування і кошти будуть повернені на рахунок клієнта.
Проблема вирішена
lubyanitska65 11 серпня 2021, 13:11
З 31.08.2021 не можу закрити кредитний рахунок, кошти внесені, проценти внесені, тіло кридита погашене. А закрити кредитний рахунок не можу. Зі слов працівників банку через 3 місяці. ???
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 13:55
Доброго дня! Як правило, рахунок закривається в термін 31 календарний день — це строк проведення остаточного розрахунку по рахунку.
Anna0301 10 серпня 2021, 20:39
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 19
Сегодня в Центральном офисе г. Чернигова необходимо было провести финансовую операцию по валюте. Над нами долго танцевал какой то начальник, развлекал нас, пока касир баловалась и 20 раз перегоняла деньги 💵 с рабочей карты на карту! Итого, начальник впарил кредитную линию. А мы придя, домой, разобрались, что нас нагрели на 3 000 грн. Жалко, когда — то это был неплохой банк 🏦, а теперь там мошенники. А… И, да, персонал там очень сомнительный, некомпетентность коллектива бросаеться сразу в глаза, не успеваешь туда зайти! Ну, что же, придётся заводить уголовное производство. Надо же как-то учить людей! Если их так можно назвать… Прошу запомнить руководство Ощадбанка — за всё по законам жизни надо платить!
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 11:12
Доброго дня! Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем, тому випадки шахрайства з їх боку виключено.

Для уточнення деталей пишемо вам в приватні повідомлення.
legnica1980 10 серпня 2021, 17:09
Відділення за адресою: Одеса, вул. Садова, 14
Самое ужасное отделение Ощадбанка. Сегодня хотела закрыть кредит дочери, она у меня инвалид 2 группы, сахарный диабет 1 тип инсулинозависимый. Простояли пол часа, присесть негде. Дождались, когда менеджер освободится, чтобы услышать, что закрыть кредит и зарплатную карту можно только в том отделении, где их открывали. И кроме того нужна выписка из единого реестра, о прописке дочери, так как у нее паспорт в виде карточки ID. И это надо ехать в центр админ. услуг. Я сама неделю назад закрыла счета вообще в другом городе, не там, где открывала. Без вопросов, документы дала и всё. Хорошее обслуживание. И это Черноморск. Там что люди другие? Они знают о нововведении, что закрыть счёт с июля 2021 года можно в любом удобном для вас отделении банка. Так что не советую это отделение вообще никому. Хамство, незнание своих обязанностей, наплевательское отношение к клиентам Ощадбанка.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 10:14
Доброго дня! Змін до процедури закриття рахунку не відбувалось і для закриття рахунку справді необхідно звернутись саме до відділення банку, де відкрито рахунок. Розуміємо, що це може приносити незручності та продовжуємо роботу на тим, щоб виправити цей момент.
История, как я стал политическим террористом!
Работаю официально в госструктуре, подаю каждый год декларации, хотя и не государственный служащий. Чистая белая зарплата на счёт Ощадбанка… И вот получил письмо о предоставлении ПАСПОРТА и Идентификационного код в отделение банка, на основании «Закона України „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення“ від 06.12.2019р. № 361-ІХ.».
Ну принёс, передал документы, а мне взамен Додаток 5 непонятный. Типо нужно будет заполнить — так типо нужно. Смотрю: ФИО, и другие данные нужно указать,. Говорю — стоп. Там же все те же данные что и в паспорте. Зачем мне этот — «Опрос для идентификации клиента» (как сказал завотделом Александр)? Ответ шокировал — не заполните мы вам карточки блокируем. Дорогой Александр, мне проще банк поменять чем исполнять вашу работу. Вам нужен был паспорт, нате, смотрите, идентификацию не могу пройти — на фотографии в паспорте что другой человек? Я считаю угрожать мне закрытием счетов это служебное превышение обязанности это раз, доказывать свои доходы? Да пожалуйста! У вас в системе при зачислении на счёт приходит информация от кого именно деньги поступают. Можете ещё если у банка есть сомнения, запрос по идентификационному коду подать в фискальную службу. Это не я лично как клиент должен делать. Напомню банку: я законопослушный гражданин Украины. Если есть подозрения — вот сами и доказывайте обратное. А вот если угрожаете блокировкой счетов, ради бога! Судовое решение пришлите, а не угрожайте в лице завотдела. Я лично могу выбирать в каком банке мне лучше. Думаю заскок у вас там.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 11:07
Доброго дня! Заповнення Опитувальника по фінансовому моніторингу є обов'язковим відповідно до «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженого Постановою НБУ від 19.05.2020 № 65 (додаток 1, п. 22).

Ми раді спростити процедуру, проте саме цей момент є вимогою законодавства. Сподіваємось на розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nata1520 10 серпня 2021, 15:36
Когда будет решение по моему делу номер 570. Украденны деньги с депозита, заява была написана 01.07.2021
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 10:04
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
Громадянін України 10 серпня 2021, 11:52
Відділення за адресою: Запоріжжя, бул. Будівельників, 5
В Запорожье, нужно понимать сложности со снятием наличных в банкоматах отделений банка Хортицкого района, с начала этого лета, пенсий пожилым людям, людям с ограниченными физическими возможностями? До начала лета обслуживание было нормальным. С начала лета «началось» — с чем вызвано??? Мало того, что СМС о зачислении пенсий стали приходить далеко от конца рабочего дня в отделениях, а случались случаи близко к полночи, дня выплат пенсионных реестров, тоесть не получить уже, так ещё и задерживают выдачу наличных путём не принятия карты, а картоприёмник банкомата, с выдачей уведомления «Ваша карта не обслуживается». В июне не смог получить наличные в банкомате отделения расположенного ул. Лахтинская 13, но смог получить в тот же день в банкомате отделения ул. Казачества 17Б. В июле, уже не смог получить в банкоматах этих отделений на следующий день после получения СМС о зачислении пенсии. Но всё же получил ещё через день в банкомате отделения ул. Латинская 13, после визита своего в Ощад 24/7 и долгих раздумий системы какой же баланс по карте. В августе уже не смог получить в банкоматах этих отделений, не принимало карту ни 6-го, ни 7-го числа, но почему-то приняло в тот же день 7-го августа в банкомате отделения бул. Строителей 5. Объясните мне, что за «эффект памяти» у карты, рассчитан на не выдачу наличных, начавшийся с начала этого лета? И куда отправите в сентябре, получать свои кровные?! Замечу, что на дефект карты никак ситуация эта не похожа, тем более что выдал квитанцию об остатке по карте банкомат ул. Казачества 17Б, 9-го августа. Карта открыта в отделении бул. Строителей 5.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 12:56
Доброго дня! Хотіли б зазначити, що смс-повідомлення ви отримуєте одразу після зарахування виплати на ваш рахунок. Першочергово ми рекомендуємо звернутися до відділення банку, аби перевірити успішність зчитування картки. Схиляємось саме до цієї причини ситуації, оскільки за наявності технічних збоїв в роботі банкомату, операції по ньому недоступні по всіх картках. Будемо вдячні вам за зворотний зв'язок після перевірки.
Ситуация следующая, я являюсь ВПО, постоянно проживаю на подконтрольной территории (Мариуполь)По неосторожности с одного социального счета перевела в системе ощад 27/7 средства на счёт которым не пользуюсь три года, и карты уже соответственно нет. Назад, когда поняла, что сумма зависла, естественно не могу уже перевести. Обратилась в отделение банка, приняли заявление на закрытие счета… и тут самое интересное (((снять деньги я не могу, а это все деньги которые на данный момент у меня были. Как мне объяснили, мне нужно по этому счету пройти идентификацию, но пройти без карты, которая уже просрочена почти два года, и ее нет, я не могу!!! Что это за издевательство издевательство? Как я не могу пройти идентификацию, если я пришла на отделение с документами удостоверяющими личность??? что за бордак? Не знаю чем это закончится, но однозначно буду подавать в суд, на ущемление моих прав!!! это уже принцип.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 серпня 2021, 12:01
Доброго дня! Якщо ваш рахунок було заблоковано через непроходження ідентифікації, для його розблокування необхідно провести одну з операцій по карті — зняти кошти, змінити пін-код або перевірити баланс в касі банку. Для виконання цих операцій необхідно мати картку. В даному випадку, якщо картки до рахунку немає, її можна випустити у відділенні банку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝