Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Reward 6 липня 2021, 22:11
Ощадбанк в край обнаглел, нарушает Законодательство Украины!!! Получал долгие годы зарплату в этом банке, на карте был лимит 18000 на зарплатной, я его потратил, и проценты гасились при получении зп. В один момент, банк заставил написать заявление о переносе лимита, на кредитную карту, объяснив тем, что у них уже нет лимитов на ЗП картах, что я и сделал, но Банк отказал в переносе в связи с отсутствием прописки (на данный момент не могу прописаться, решаю проблему), и тут я шокирован, пришла зарплата, а я не могу ни поесть купить, ни снять деньги, банк заблокировал зарплатную карту, с моими личными средствами и никак не хочет мне вернуть хотя бы часть! Я остался без средств к существованию, на карте зависла моя зарплата. Сказали перенос оформляй или погаси 18000, хотя сами не переносят лимит, а погасить такую сумму я сейчас не в состоянии. Теперь не знаю за что жить и что делать! Даже исполнители разблокируют зарплатные карты, тк людям нужно за что-то жить!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 13:05
Доброго дня! При наявності простроченої заборгованості рахунок може бути обмежено. Ви можете звернутися до відділення банку та уточнити можливість реструктуризації.
Відкрити вам новий кредитний продукт із перенесенням кредитної лінії без реєстрації місця проживання, на жаль, відсутня можливість. Сподіваємося на розуміння.
StarGold 6 липня 2021, 19:45
Здравствуйте!

11 мая 2021 года я заказала электронное пенсионное удостоверение в отделении Ощадбанка в г. Вишневое киевской области, улица Леси Украинки 33б. Сегодня уже 6 июля, а документ до сих пор не готов! Вместо обещанных 30 дней удостоверение изготавливают уже 2 (два!!!) месяца. Я обращалась на горячую линию Ощадбанка, где мне сказали «что из-за технических трудностей изготовление документа задерживается». Скажите, пожалуйста, что за такие технические трудности у вас возникли? Сколько мне еще ждать? Я не могу поверить, что в наши дни изготовление банковской карточки занимает ТАК МНОГО времени!

Годы идут, а банк не меняется — как был «совок», так «совок» и остался! Самый отвратительный банк в Украине!

Я подала на вас жалобу в урядовый портал, завтра отправлю жалобы в НБУ и пенсионный фонд! Мне надоело такое наплевательское отношение!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 11:40
Доброго дня! Термін виготовлення ЕПП — 30 робочих днів, це орієнтовно 1,5 місяці. Такий тривалий час виготовлення пов'язаний з тим, що одночасно генерується та обробляється заявка у ПФУ.

Приносимо вибачення, якщо процедура виготовлення ЕПП перевищує встановлений термін. Зі свого боку завжди стараємось діяти максимально оперативно. Цю ситуацію перевіримо детальніше. Зняти кошти ви можете у будь-якому відділенні банку.
VVAE1980 6 липня 2021, 18:49
Здравствуйте!
В отделении Ощадбанка в Киеве, на ул. Маршала Конева, 10/1 в кассе ультимативно требуют открытия счёта и обзаведение карточкой. Просто провести операцию (оплата счёта за свет) через кассу кассир отказывается, по её словам это новое слово в работе отделения.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 липня 2021, 10:05
Доброго дня! Приносимо вибачення за поведінку співробітника. Звичайно, оформлення картки не є обов'язковим при проведенні платежу. Зробимо все необхідне, аби подібний випадок не повторився в майбутньому. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Alenuska 6 липня 2021, 13:01
В Днепре в отделении Ощадбанка на Гончара, 8 мою карточку выдали третьему лицу)) как это вообще возможно???
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 14:44
Доброго дня! Будь ласка, напишіть в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VolodymyrKol 5 липня 2021, 22:09
Забыл пин код от карты, как оказалось, единственный способ его заменить это перевыпуск карты. Даже не думал что такое ещё существует)).
Нельзя заменить не через моб приложение, ни через СМС…
Ну как так?
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 10:31
Доброго дня! Змінити пін-код дійсно можливо через контакт-центр, банкомат/термінал або відділення банку, проте за умови, що держатель картки пам'ятає попередній пін-код. Якщо ж ні, ми пропонуємо замовити нову картку з новим пін-кодом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
drybalchenko 5 липня 2021, 17:23
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 190/1
Хочу поблагодарить Лютую С. А. за её искреннее желание помочь клиенту. Компетентный сотрудник, который поможет решить любой вопрос. Обратилась за помощью в закрытии карты, которую оформляла в другом городе. Не смотря на возникающие сложности, Светлана с абсолютным спокойствием искала всевозможные варианты решения моего вопроса. И очень мне помогла. Спасибо большое, за такой профессиональный подход к каждому клиенту)
Ощадбанк
Відповідь банку
6 липня 2021, 9:49
Доброго дня! Дякуємо вам за ваш відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
DOksana 5 липня 2021, 17:00
Мали потребу зробити проплату термінове, в будь-якому банку. Опинились в м. Шацьк Волинська область. Прийшли 07.05.2021р. о 12. 45-всі двері, окрім вхідних закриті. Довго шукали як працює відділення-обвду немає але є санітарна година (з12.00−13.00). Близько 13.07 заходить одна з робітників банку та повідомляє«В нас нераглементовпаний обід, оскільки залишився лише один працівник каси, а їй також потрібно додому.»-««Коли повернеться?«--«Скоро»-і пішла. Я звернулась 5а 6арячу лінію-перевірили&можливо санітарна година ((((. За 1 год нічого не змінилось. Жах! З 2 дітьми, 6 та 3 роки пішла в ПриватБанк. Доречі, після мене зайняло 4 людини чергу, лише сиділи в автомобілях.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 18:25
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Обов'язково перевіримо її детальніше та зробимо все необхідне, аби подібний випадок не повторився в майбутньому.

Дуже вдячні вам за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Natsss 5 липня 2021, 16:51
Позвонила сегодня узнать когда придёт остаток субсидии, остаток составлял сумму около 1800 грн, на что мне сказали что денег нет их перечислили на соцзащиту, обратилась в соцзащиту, мне сказал такого не может быть, им деньги не перечисляют, они автоматически приходят на счёт. До этого случая в средине июня я звонила на горячую линию ощада мне сказали что есть мой остаток и будет перечислен в конце июня. А теперь оказалось его нет. После обращения в соцзащиту опять позвонила на гарячую линию, где снова сказали тоже самое что деньги перечислили уже соцзащиту, я объяснила что была там и попросила объяснение у оператора на основе чего мои деньги ушли, мне сказали что не могут это объяснить… Я платила коммуналку сама из-за довольно длительный период осенью-зимой, так как была задержка субсидии, я работаю на минимальну и обеспечиваю ребёнка, я все сделала чтобы получить хоть такой небольшой остаток, объясните пожалуйста, куда он делся?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 18:19
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок.
0661580665 3 липня 2021, 21:09
Получаю пенсию в этом банке, на основании которой пользуюсь кредитной картой, которую всегда перекрывают полностью, чтобы не выходить с льготного периода. Каждый раз вынужден обращаться на гарячую линию и уточнять билинговую дату в этой конторе, потому что даже работники в отделениях не все могут её определить!!! Мне сказали что в июне- это 26.06, т. е. последняя суббота месяца. Я внес всю сумму двумя платежами, удостоверившись в этом зайдя в Ощад 24, вся сумма была на счету!!! Потом воспользовался картой 29.06, а 01.07 мне банк смс сообщил что у меня задолженность на сумму 937 грн. При обращении на горячую линию банка каждый новый оператор пытался объяснить разные причины :1.-недоплата 1 КОПЕЙКИ, 2.-то что в апреле Я снимал наличные (всегда картой расчитываюсь только через терминал на кассах), 3.-пополнил карту не вовремя (25 число в их понятии после 26), 4.-надо было пополнить до 20 числа, 5.- деньги защитаны были 29.06(при этом все операторы подтверждали что деньги были на счету 25.06 всей сумой) То есть любыми методами это кантора (язык не поворачивается назать ДЕРЖАВНИМ БАНКОМ) делает своего клиента должником, а государство не предпринимает никаких шагов против этих БАРЫГ, обратив внимание сколько жалоб на эту структуру. ШАХРАЙСТВО под прикрытием государства
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 15:29
Доброго дня! День білінгу — субота передостаннього тижня місяця, за умови наявності в останньому тижні не менше одного робочого дня поточного місяця.

У 2021 році білінг буде: 24 липня, 28 серпня, 25 вересня, 23 жовтня, 27 листопада та 25 грудня.

Далі відповімо по пунктах:

1. Насправді так, суму необхідно внести з точністю до копійки, не менше. Це пов'язано виключно з тим, що при внесенні меншої суми система не фіксує погашення суми для збереження пільгової ставки. Будь ласка, будьте уважні.

2. Звірити, які операції було проведено ми рекомендуємо, сформувавши виписку. Це можна зробити через Ощад 24/7 або чат-бот (виписка на e-mail): https://www.oschadbank.ua/ua/chat

3. Береться до уваги дата фінансового зарахування, а не проведення операції. Оскільки зарахування з іншого банку може проводитись в термін до трьох робочих днів, суму для збереження пільгового періоду рекомендуємо вносити до 20-го числа.

4. Првавильно, рекомендована дата — саме до 20-го числа.

5. Перевірити, чи відбулось зарахування коштів ви можете особисто через систему Ощад 24/7, обравши ваш рахунок та розділ «Інформація». Якщо фінансове зарахування ще не відбулось, сума буде відрображатись як «тимчасово заблоковані кошти». Також при перегляді операції в історії — навпроти ви побачите значок галочки, якщо операція виконана і значок годинника, якщо ще виконується.

Ми завжди раді з'ясувати всі питання для уникнення непорозумінь.
Тож якщо виникають сумніви щодо дати дня білінгу/суми, яку необхідно внести і будь-яких інших моментів — звертайтесь, будь ласка.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
kniaziev 3 липня 2021, 18:48
Не є клієнтом банку, на щастя. Пробував придбати монети, замовив зворотній зв’язок на сторінці банку, протягом дня зателефонували з Львівського відділення і сказали, що я можу придбати вибрані монети тільки при оформленні страхівки на життя! Коли я відмовився сказали, як хочете і поклали слухавку.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 11:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Хотіли б зробити все необхідне, аби подібний випадок не повторився в майбутньому. Тому для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VadimRave 3 липня 2021, 13:04
Банк-монополист.Диктует свои условия, задерживает личные средства граждан, тем самым накручивая %.Худшего банка в Украине не встречал. Все кто может и не может, переходите на другие банки без раздумий. Гнилое заведение, гнилое и наглое руководство.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 10:44
Доброго дня! Залишки було перераховано при першій можливості здійснити зарахування. Зі свого боку завжди стараємось діяти максимально оперативно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 липня 2021, 16:39
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 05.07.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Opanas 3 липня 2021, 9:04
Хочу поділитися з Вами історією про шахрайство, А Т Ощадбанку. В квітні 2017 року я був студентом Запорізького національного технічного університету, мені було нараховано Президентську стипендію в розмірі 3985 грн 62 коп. На моє ім'я був відкритий рахунок в, А Т Ощадбанк та на нього були зараховані ці кошти того ж 2017 року, але робітники банку не сповістили мене про це надходження. Тож про це надходження я дізнався випадково 21 травня 2021 року, коли на рахунку вже залишилося 1088 грн, які я зміг зняти в касі А Т Ощадбанку. Кошти в розмірі 2869 грн 83 коп були списані з мого рахунку у вигляді комісії за неактивність рахунку та за SMS-банкінг. За період з 2017 року по 2021 рік я не отримав жодного сповіщення від банку про нарахування та списання з мого рахунку, що засвідчує, що, А Т Ощадбанк не зацікавлений в моєму, як клієнту банку, інформуванні, а зацікавлений в максимальному списанні в свою користь моїх власних коштів за вигаданою спеціально для виманювання грошей в людей так називаємою «послугою» — Комісії за обслуговування неактивного карткового рахунку, хоча це не є послугою, а привід для неетичного списання коштів з клієнтів банку. Жодного SMS-сповіщення я не отримав, хоча гроші регулярно списувались за цю послугу. Також я звертався до відділення, А Т Ощадбанку ТВБВ № 10007 / 0202 в місті Запоріжжя, де було відкрито рахунок з проханням надати копію Договору про приєднання та відкриття цього рахунку та копію Розписки на видачу цієї картки — копії не були мені надані, тобто, А Т Ощадбанк не може підтвердити видачу цієї картки. Звертався в Запорізьке обласне упправління, А Т Ощадбанку та лише отримав відписку про списання комісій. Неодноразово звертався на Гарячу лінію, А Т Ощадбанку але мені не допомогли. Тож, А Т Ощадбанк робить махінації та шахрайство з рахунками своїх клієнтів і наскільки я розумію, я не один такий постраждалий від таких дій, А Т Ощадбанку і можливо сьогодні в тисячі людей обкрадаються, А Т Ощадбанком.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 11:07
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку та смс-інформування передбачено тарифами банку, тут же і розміщено договір комплексного банківського обслуговування: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Для того, аби уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.

Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь, тому інформація про тарифи банку завжди є у вільному доступі. Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування».

За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:

✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email

Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
club777 2 липня 2021, 22:54
Нагло ігноруючи постанову КМУ від 21.10.1995 № 848, зі змінами та доповненнями, Ощадбанк самовільно подовжив на невизначений термін граничний строк повернення субсидіантам невикористаного залишку безготівкової монетизованої субсидії.
Не користуйтесь послугами цього банку, обовязково відключайте ПЛАТНЕ СМС-інформування, не давайте себе розводити!
Наглі бариги знімають по 7грн з бідних пенсіонерів за СМС-інформування!

Реально обідно за пенсіонерів (які фактично змушені користуватись послугами того недобанку), та таке відношення до них (люди змушені просто вигризати те, що належить ім!).
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 10:40
Доброго дня! Залишки субсидій/пільг було перераховано при першій можливості здійснити зарахування. Звертаємо вашу увагу, що в процесі монетизації субсидій/пільг банк проводить виплату не одноосібно, а спільно з державними органами. Зі свого боку завжди стараємось діяти максимально оперативно.

Послугу смс-інформування за бажанням можна відключити через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Перевіряти стан рахунку без комісії рекомендуємо через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natabum 2 липня 2021, 22:09
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 210
Только что проверили баланс карты МОя Краiна. Деньги поступили в полном объёме!!! Правда, без скарги не обошлось. Спасибо, что пресса не промолчала.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 10:14
Доброго дня! Залишки було перераховано при першій можливості здійснити зарахування. Зі свого боку завжди стараємось діяти максимально оперативно.

Дякуємо за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Yuriy50770 2 липня 2021, 19:18
Приємна новина для отримувачів субсидій — тільки що почали перераховувати залишок коштів по субсидіям. Меі перерахували на кредитну карту «Моя країна». Нехай хоч так…
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 10:11
Доброго дня! Так, залишки дійсно перераховано. Зарахування відбувається на рахунок, до якого персональні дані збігаються з тими, що надсилає УПСЗН, а також є активна картка до цього рахунку. Якщо у клієнта декілька активних рахунків з випуском платіжної картки — зарахування здійснюється на той рахунок, дата відкриття якого найближча до 01.06.2021 р.
03nata09 2 липня 2021, 14:14
Сегодня звонила в отделение банка, сказали после 10 июля, на что я ответила это точно, мне сказали как государство решит, так что можно и не ждать, что хотят то и делают.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 липня 2021, 9:45
Доброго дня! Залишки коштів безготівкової монетизації субсидій та пільг зараховано. Перевірте, будь ласка, баланс вашого рахунку.
AntVl92 2 липня 2021, 10:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 10-В
15 дзвінків, жодного разу не взяли слухавку! Що за обслуговування таке?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 2 липня 2021, 11:34
Доброго дня. Першочергово, співробітники відділення банку здійснюють обслуговування клієнтів, які фізично звернулися до установи банку, а вже потім приймають телефонні дзвінки. Якщо вам потрібна телефонна консультація ви можете зателефонувати до контакт-центру банку 0800210800.
Проблема вирішена
Sashka134 2 липня 2021, 0:18
Шановний банк скільки можна дурити де мої кошти? які ви іще вирахували з особистого кабінету 06.06.2021, за телефонував повідомили що будуть зараховані на карті до 20 числа, після 20 повідомили що до кінця місяця, а тепер після 10, ВИ ЩО ВЖЕ ПОЧИНАЄТЕ ГРАБУВАТИ ПІЛЬГОВИКІВ???
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 2 липня 2021, 9:24
Доброго дня.
Виплата зекономлених коштів субсидії/пільг буде після 10 липня. Очікуйте на зарахування.
Проблема вирішена
Галина Оксенчук 1 липня 2021, 16:39
Добрый день. Скажите до кого обращаться. Ощадбанк не хочет выплатить мне мои деньги, которые мне остались с выплаты субсидии за весь год это более 5000 грв. За коммунальные услуги я платила своими деньгами почти всю сумму весь год. Деньги копились на счету у субсидианта весь год, обещали отдать в начале июня потом сказали что в конце. теперь говорят что где-то в июле. Я живу на минимальную пенсию сама. Помогите забрать свои деньги.Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 17:17
Доброго дня.
Кошти будуть виплачені клієнтам після 10.07.2021. Очікуйте, будь ласка, зарахування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andrjulik85 1 липня 2021, 13:14
По даным УкрПочты 29.06.2021 банк получил письмо от Сумской ДВС с постановлением о снятии ареста с моего счета. Трекномер письма 4002003318211. Попытки связаться с банком результата не принесли. Банк уже даже не отвечает на сообщения. Господа работники финучреждения не заставляйте людей в вас розочаровываться.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 липня 2021, 14:38
Доброго дня.
Відповідь надали в особисті повідомлення.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝