Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зняття комісії нізащо!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
EvgenYura 12 січня 2022, 16:23
12.01.2022 року приблизно 14.00 годині я намагався поповнити баланс картки у терміналі Ощадбанку. Нажаль термінал неприймай ніяких купюр (200, 100, 50 грн.), таким чином я рахунок не поповнив, дістав картку та пішов. Через деякий час я перевірив свій баланс через додаток «Ощад» з мобільного телефону і побачив, що з мене знято комісію у розмірі 3 грн.
Я так розумію, що Ощадбанку мало грошей, він щей знімає просто так. Я ніколи неписав відгуків про цей банк, але це вже наглість та мєлочність. Фу
Ощадбанк
Відповідь банку
13 січня 2022, 8:56
Доброго дня! Всі комісії банку передбачені діючими тарифами. Це важливі умови, які визначають взаємодію між банком та клієнтом. Для уникнення непорозумінь рекомендуємо ознайомитись з тарифами за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

Припускаємо, що мова йде про комісію за перевірку залишку коштів на рахунку через банкомат або термінал банку. Відповідно до тарифів, перший запит на добу — безкоштовний, кожен наступний — 3 грн. При цьому ви можете перевіряти баланс будь-яку кількість разів безкоштовно через Ощад 24/7 або чат-бот. Це значно простіше та зручніше.

Коментарі - 4

+
0
19036256
19036256
13 січня 2022, 15:23
#
3 грн.знімвють за неодноразову первірку балансу.Ви перевіряли баланс ,(крім одного-безкоштовного)декілька разів?По телефону і в банкоматах другий і наступні рази не безкоштовні,мало чи багато грошей в Ощадбанку тут ні до чього,Вам треба озайомитись з тарифами банку,і не робити помилок.
+
0
EvgenYura
EvgenYura
13 січня 2022, 20:49
#
Я не перевіряв баланс, а намагався поповнити картку про що я чітко написав. Термінал неприняв жодної купюри і я забрав картку та пішов. Справа не в 3 грн., а у відношенні до клієнтів. Даний термінал неодноразово неприймав купюри і це погана робота банку, а клієнт неповинен втрачати зайві навіть 3 грн.
+
0
OschadbankUA
OschadbankUA
14 січня 2022, 11:37
#
В такому випадку ви можете зателефонувати до контакт-центру за номером 0800210800 або сформувати виписку в Ощад 24/7 або чат-боті та переглянути причину списання даної комісії. Всі комісії передбачено тарифами, посилання на які надали вище.

Роботу терміналу перевіряємо додатково. Дякуємо за сигнал.
+
0
corsww
corsww
27 січня 2022, 20:09
#
Ощад. Это банда под крышей государства. Все угроблено. Есть возможность ? Бегите оттуда
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися