Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Юрій Волошин 15 вересня 2021, 12:19
Я військовий пенсіонер, працюю, і ось минулого року вирішив накопичити пенсію, щоб дома зробити ремонт. Рік накопичував, ось прийшов момент ремонту, отримав я новеньку картку, відновився в інтернет-банкінгу, і відразу перерахував гроші підряднику. І ось наступного дня намагаюсь зайти в ощад24, щоб сплатити підряднику черговий рахунок, але замість піна на вхід телефонує їхня недолуга роботка Софія і каже мені, що картку заблоковано службою фінансового моніторінгу, для операцій в інтернеті, для вирішення проблеми я повинен замовити нову картку і повідомити менеджера, щоб з мене банк зняв обмеження. І це без попередження чи з’ясування обставин, як в нормальному банку, в Приваті, наприклад. По телефону мені відповіли, що проблема виникла через надмірну активність після тривалого часу бездіяльності. Якого дідька? Може їм треба ще по кишенях в мене понишпорити? Якось пояснив свому підряднику відсутність переказу. Пішов у відділення банку, написав заяву на зняття обмежень, знову надав всі свої дані, і… Все! Ніяк питання не вирішилось! До речі, оплату в магазинах карткою чомусь можна проводити, проте NFC на телефоні — до побачення, в мене картка прив’язана до Google Pay! Як вирішити питання? Нову картку не хочу замовляти, це місяць пройде, і ще не варіант, що отримаю її вчасно! Їхати через все місто, стояти в черзі, ще й не нарватися на обідню перерву. А зараз ще й наражатися на ковід. Припиніть знущання над атовцями-пенсіонерами, Ощадбанк!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 13:14
Доброго дня! Обмеження фінансового моніторингу можуть бути встановлені виключно з міркувань безпеки коштів. Можемо припустити, що по рахунку зараз дозволено проведення операцій саме з фізичним зчитуванням картки і тому платежі за допомогою NFC не відбуваються.

Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались для написання заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
finmin1092 15 вересня 2021, 9:42
Мошенник (ца) 4790 7299 4265 5515 выдавая себя за другого человека (видимо беря персональные данные из свободных источников) на ОЛХ отдаёт (дарит) технику, после уплаты на карту предоплаты за доставку НП, потом удаляет аккаунт. Будьте внимательнее, не попадайтесь на мошенников!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 10:31
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
mlp711141 15 вересня 2021, 2:47
С тех пор, как поставили голосового помощника, стало не удобно звонить на горячую линию — робот не всегда распознаёт голос. Когда раньше было меню с управлением кнопками, было гораздо проще и безопаснее. Мобильный телефон при слабой сотовой связи опасно облучает, а на громкой связи создаётся опасность скомпроментировать данные передаваемые голосовому помощнику. Всё делается для того, чтобы устанавливали приложение Ощад24, которое часто нет возможности установить на телефон, тем более на кнопочный.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 9:01
Доброго дня! Прикро, що не вдалось вирішити питання. На даний момент обслуговування всіх клієнтів першочергово здійснюється за допомогою голосового помічника, і досить успішно. Рекомендуємо скористатися послугою зворотного дзвінка для зв'язку з оператором: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
buxter 14 вересня 2021, 21:31
Я являюсь пенсионером и внутренне-перемещенным лицом, у меня открыто электронное пенсионное удостоверение со сроком действия до ноября 2021 г. В сентябре месяце Ощадбанк закрыл старое эпу и начал выпуск нового эпу. И получается что старое эпу уже закрыто, а новое ещё не изготовлено. И пенсию не снять никак. Кроме того официально объявляется о том что срок действия таких карт продлевается до окончания карантина, а не деле нет банк этого не делает.
Это свинство и обман самый натуральный. Врагу бы не пожелала обслуживаться в Ощадбанке.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 8:58
Доброго дня! У випадку, коли попередню картку закрито, а нова ще не виготовлена, зняти кошти можна у будь-якому відділенні банку з паспортом. Картки клієнтів ВПО продовжено, ініціатива перевипуску може надходити також безпосередньо від ПФУ. Рекомендуємо звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок, щоб уточнити причину здійснення перевипуску.
Ukridiot 14 вересня 2021, 21:24
У відділені, що в смт. Козелець, а воно там аж одне, в ультимативному порядку не хочуть віддавати гроші(переказані вестерном). Або ви купуєте страховку, або ми не віддамо вам гроші(або немає, або треба замовляти і довго чекати, або гривнями, хоть і при замовленні потрібно було у іншій валюті). 2021й на вулиці, це вже не послуга банку, а треба приходити й благати? Навіть не нав’язування послуги, а відмова.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 8:50
Доброго дня! Оформлення страхування не є обов'язковою умовою для отримання переказу. Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію у відділенні обов'язково перевіримо. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
4elovekDima 14 вересня 2021, 0:06
После оплаты начинает прост игнорировать.
Не знаю куда обращаться если можно в коменты дайте контакты онлайн сервиса или почтового ящика для более конкретного объяснения
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:30
Доброго дня.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку. Цим займають правооохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти будь-яким необхідним чином
У випадку, якщо ви зіткнулися з шахрайством рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Добрый день.
Подскажите, почему мне (и многим моим знакомым) не пришли соцвыплаты на детей в этом месяце? Пришли только 860 грн, а должно было прийти намного больше.
На приват и аваль люди получили ещё во вторник на прошлой неделе. А что у нас произошло? Объясните в чём причина не поступления средств? Обратная связь в приложении Ощад не отвечает.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:27
Доброго дня! Банк не формує суму та дату виплати. Для уточнення питання необхідно звернутись до соціальної служби.
Проблема вирішена
Monsher 13 вересня 2021, 19:25
С 2016 года у свекрови открыт депозит сроком на пол года, с последующим его пополнением
Каждые пол года работник банка звонил и уведомлял о том, что депозит заканчивается
Так же есть карта, на которую каждый месяц приходит процент за депозит
И вот, с мая 2021 года проценты приходить перестали (прошу обратить внимание на то, что приложением Ощадбанк 24/7 клиент не пользовался и не пользуется), решили все-таки зайти в приложение и посмотреть состояние депозита и процентов, в систему зайти не удалось, не верное ни логин ни пароль, связались с представителем банка по горячей линии, где было сказано, что депозит закрыт, деньги клиенту вернули на карту, после чего объявилась цифровая карта, на которую была транзакция в размере 50 тыс грн, и последующими 3мя транзакциями через Укр Мобайл Киев Банкинг. Остальная часть денег, 50 тыс грн так же были сняты с карты на которую банк вернул деньги
А теперь вопрос: как банк может вернуть клиенту деньги, если клиент не уведомлял о закрытии депозита? Как клиент может получить дополнительную карту без уведомления и согласия на это? Разве автоматически депозит не продлевается? Почему работники банка перестали звонить клиенту? Почему клиент доверяя банку хранит там деньги, потом их не находит там? Почему безопасность банка допустила такую ситуацию?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:35
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
NataliyaZam 12 вересня 2021, 16:54
На отделениях неверное время работы. Каждое отделение имеет свое представление почему у меня изъята карта банкоматом. Когда приходишь забрать деньги со счета навязывают перевыпуск карты хотя она не нужна. Работник банка звонил с личного телефона, хамил, и даже приходил домой чтоб исправить последствия своих ошибок. Не рекомендую.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 11:10
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення, ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 вересня 2021, 9:17
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 13.09.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Y37DfgLA93 11 вересня 2021, 19:39
Полгода устно и письменно жалуюсь в колл-центр Ощадбанка на нестабильную работу интернет-банкинга «Ощад 24/7», который может самопроизвольно отключиться через 5 минут после входа в него. За такое короткое время я не успеваю заполнить квитанцию и оплатить коммунуслуги.
Игнорируя смысл моих жалоб, Ощадбанк неизменно сообщает об отсутствии проблем.
Неужели в банке страдают глухотой и не могут прочитать написанное?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 11:08
Доброго дня!

На даний момент системних збоїв в роботі Ощад 24/7 немає, тому першочергово рекомендуємо перевірити стабільність Інтернет-з'єднання.

Також можемо припустити, що описана вами ситуація виникає у зв'язку із закриттям сесії через неактивність. Це одна із форм захисту особистого кабінету — якщо система не фіксує дій або введення даних певний час, особистий кабінет згортається і потрібного ввести пароль, щоб продовжувати користування. Сесія закривається через неактивність у мобільній версії через 10 хвилин бездіяльності, у веб-версії — через 20 хвилин. Якщо даного часу недостатньо для введення даних, рекомендуємо їх ввести на перевірити в окремому документі, а далі лише «копіювати» та «вставити».
Sunflowers 11 вересня 2021, 18:35
Не могу получить ответ ни в кол центре, ни в отделении банка по поводу снятия ареста с моей карты, исполнитель направил письмо с постановлением о снятии ареста с моего счета в главный офис на Госпитальную, ваши сотрудники говорят, что не имеют информации в какой срок банк должен снять арест со счета. На этот счет получаю детские деньги.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 10:41
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ідентифікаційного коду. Ситуацію перевіримо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Antonina88 11 вересня 2021, 14:42
В июне этого года у дедушки банкомат Ощадбанка не выдал деньги. Пошли с ним в отделение, написали заявление. Девушка консультант неправильно написала дату проведения операции, ждали больше двух месяцев, пока это выяснилось (на горячей линии кормили завтраками, почему нет результата никто не говорил), ошибку обнаружили сами, когда с боем в отделении забрали копию заявления и обнаружили несостыковку дат. Ок, деньги вернули.
Сегодня, 11.09.2021 года, дедушка хотел пополнить телефон, на карте сработали лимиты, которые снять в приложении, как советует инфобот, невозможно. Звонок роботу снимает его на день, а дедушка постоянно пользуется переводами и картой. Звоним консультанту. Парень не мог понять что от него требуется, общаться после дедушки со мной, доверенным лицом, отказался, начал повышать голос, громко и быстро шипеть в трубку о том, что нельзя разговаривать с другими, поставил нас на линию удержания на 5 минут. Звоним второй раз, взяла трубку девушка, мы просили снять лимиты на ВСЕ операции, или сменить его на 50 тысяч каждый, на что эта неадекватная «сотрудница» начала повышать голос на пожилого человека, перечислять услуги и очень раздражённо спрашивать «На что вы конкретно хотите снять лимит», хотя ей было сказано до того, на ВСЁ. Общение с клиентами, особенно пожилыми, ужасное. Операторы не понимают чего от них хотят, проявляют неуважение к клиенту, смея себе позволять общаться на повышенных тонах, ставить на удержание, проявлять свою нескрытую неприязнь к старикам. Будем отказываться от услуг вашего банка, с вашим ужасным приложением, ужасным сервисом. Пойдем туда, где над стариками не будут издеваться и ставить их в ничто.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 10:58
Доброго дня! Приносимо вибачення за незручності, що виникли у зв'язку з помилкою у заяві. Запевняємо, що кожен працівник має на меті вирішити питання клієнта коректно та у найшвидший термін, без додаткових складнощів. В даній ситуації має місце людський фактор. Раді, що на даний момент кошти повернуто.

Згідно регламенту роботи, оператор контакт-центру не має права повідомляти будь-яку інформацію по рахунку іншій особі, окрім власника рахунку. Перевірити довіреність в телефонному режимі, на жаль, не є можливим. В даному випадку ми рекомендуємо увімкнути гучномовець — таким чином ви можете допомагати вашому татові з відповідями на питання оператора і розуміти ситуацію.

Так, оператор справді може попросити клієнта очікувати на лінії певний час. Просимо не сприймати цей момент як вияв неповаги. В таких випадках працівник уточнює питання або перевіряє інформацію, з однією метою — надати консультацію якісно.

Стосовно лімітів, варто зазначити, що ситуації тут можуть скластись зовсім різні. Існують ліміти, які в принципі спрацьовують лише один день, або які деактивувати зовсім неможливо, що встановлені, наприклад, на вимогу міжнародних платіжних систем. Вимога «зняти всі ліміти» в даному випадку — нераціональна та неможлива для здійснення. Саме тому просимо уточнити оператору, яку саме операцію потрібно провести, після чого він допоможе забезпечити її успішність.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zci4k 11 вересня 2021, 2:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 47
Перевустить карту киевлянина хотела. начали парить мне кредитную линию. Зачем она мне нужна, если я пенсионер и пенсия 2500. Бес нее не хотели перевыпустить карту. Или страховку отношения ужасное. Буду жаловаться в сиську Раду. Пусть дают другие банки или заключают с другим банком. всем знакомым так, те кто на Закр 47
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 10:04
Доброго дня! Оформлення послуг страхування або кредитної лінії не є обов'язковим і здійснюється лише за бажанням клієнта. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, чи оформили вам продукт в результаті, ваше ПІБ та номер телефону. Вчинимо всі необхідні дії, щоб згладити ситуацію.

З повагою, команда Ощадбанку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 вересня 2021, 10:58
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
darrius 10 вересня 2021, 12:39
Внимание! Занимается мошенничеством. Продает левые товары, берет предоплату на карту 5167803103116252 5167 8031 0311 6252 на имя Курочкин Николай (Микола)

Валерия Чайкина, вроде как Кривой рог
Ощадбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 14:03
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuriysaliy 10 вересня 2021, 11:45
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-Д (прим. 1288)
Инкассация провела разгрузку терминала через 14 дней.
Две недели я ждал свои деньги.
Дождался наконец-то.
Система в Ощадбанке построена ужасно.
Операторы по сути не могут дать ответ ни на один конкретный вопрос.
Операторы излагают информацию, которая находится на официальном сайте Ощадбанка.
Сотрудники Ощадбанка в 50% случаев не компетентны по своим профессиональным вопросам. Эмпирическим путем только понимаешь где истина зарыта, когда 100 раз позвонишь оператору и 200 раз посетишь отделение Ощадбанка.
Оператор не может связаться с отделением банка и уточнить на какой стадии находится решение вопроса.
Дозвониться на номер отделения НЕВОЗМОЖНО!!!
Никто не берет трубку, а зачем? Контроля-то нет?!
Тогда зачем номер отделения указывать на сайте как действующий.
Короче Ощаду до Привата рости и рости.
Надеюсь соответствующая служба Ощадбанка обратит внимание на мою ремарку.
А если нет, не вижу смысла обслуживаться в банке, где полный беспорядок и хаос.
Приложение Ощад 24/7 постоянно виснет. Неужели нельзя профилактические работы проводить в ночное время?! Чтобы в дневное люди могли спокойно пользоваться приложением.
У Ощадбанка нет профессионального руководителя, который смог бы решить эти все вопросы или ему не нужно это скорее, поэтому клиенты Ощадбанка будут страдать и дальше от не профессионализма и не компетентности сотрудников.
Неужели сложно снять внятные Ютуб инструкции как людям совершать платеж?
Это нужно сделать всего один раз и люди не будут занимать километровые очереди в утреннее время кроме пенсионеров.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 12:18
Доброго дня! Раді, що питання в результаті було вирішено. Ще раз приносимо вибачення за незручності.

Повернення коштів здійснюється в термін, який повідомляється клієнту при написанні заяви, — до 14 днів. В даному випадку його також не було перевищено.

Випадки, коли не вдалось зв'язатись з відділенням, можливі в період високої завантаженості, оскільки в пріоритеті знаходиться обслуговування клієнтів, що звернулись особисто. Сподіваємося на розуміння.

На даний момент із застосунком Ощад 24/7 немає системних збоїв. Якщо виникають складнощі при використанні, повідомте нам про це, будь ласка. Будемо вдячні за детальний опис збою.

Звичайно, ми прагнемо допомогти клієнтам проводити платежі онлайн. Посилання на інструкції в YouTube: https://youtu.be/HqGvevyVi2M
Проблема вирішена
Alex Swetly 9 вересня 2021, 16:36
При пополнении депозита через Ощад24/7 была заблокирована сумма пополнения депозита. С карты сумма денег списана, на депозит не зачислена. Танцы с бубном второй день. Вопрос обещают решить в течении 30!!! дней…
Ощадбанк
Відповідь банку
10 вересня 2021, 11:25
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
sgurtovoy 9 вересня 2021, 14:53
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
06.09.21. находился в офисе фирмы и пытался оплатить, с помощью Ощад 24/7, приобретение товара. С первой попытки это закончилось блокировкой этой возможности и приглашением в ближайшее отделение для перевыпуска карты, в связи с её компрометацией.
Как произошла компрометация не пояснили. Карты при мне, данные по ним никому не даю, т. к пользуюсь Ощад24/7 только для оплат коммунальных и т. д.
В отделении не смог войти в аккаунт и в приложение на смартфоне.
В итоге:
— перевыпуск карты 40 грн;
— готовность карты через 14 дней!!!;
— самое интересное, что картой можно было пользоваться через банкомат!!!
Уверен, что этот «глюк" — очередной способ выманить деньги у людей.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 16:56
Доброго дня! У разі, коли по карті проводиться підозріла операція в мережі Інтернет банк дійсно може встановлювати обмеження. В подібних випадках клієнт або підтверджує, що це він проводив платіж, і операції знову стають доступними, або не підтверджує, чим підтверджує факт компрометації картки. Тоді картку необхідно перевипустити. При цьому операції, що проводяться за умов зчитування картки і введення пін-коду, можуть бути доступні (наприклад, в банкоматі).

Для уточнення деталей написали вам в приватні повідомлення.
Y37DfgLA93 9 вересня 2021, 11:33
Обслуживаюсь в отделении Ощадбанка в Голосеевском районе г. Киева.
Из-за несовершенства программного обеспечения интернет-банкинга «Ощад 24/7», о которой Ощадбанк умалчивает, при оплате мною коммунальных услуг Ощадбанк два года не передавал поставщикам услуг указываемые мною в квитанциях показания квартирных счётчиков.
В результате искусственно образовавшейся у меня по вине Ощадбанка огромной задолженности перед коммунальщиками я был лишён жилищной субсидии.
На мои жалобы с просьбой указать причины неполучения коммунальщиками показаний счётчиков Ощадбанк отвечает отписками, некоторые из которых специально написаны так, что их физически невозможно прочитать из-за низкого качества текста.
Ощадбанк делает всё, чтобы уйти от ответственности. Совести ноль!
Такого скотского отношения к клиентам нет ни в одном другом украинском банке.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 12:21
Доброго дня. Завдання банку — провести фінансову операцію (платіж) за вказаними реквізитами. Звичайно, та інформація, яка вказується при проведенні платежу (призначення платежу, показники, тощо) передається до організації-отримувача. При цьому це не звільняє від відповідальності за своєчасність та правильність передачі показників користувача комунальних послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ирина Яковенко 8 вересня 2021, 19:27
Ощад банк зливає бази даних, хто за це відповість?
Ощадбанк
Відповідь банку
9 вересня 2021, 10:31
Доброго дня. Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому та відомостей про клієнта. Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем, тому подібні випадки виключено.
Alenka94 8 вересня 2021, 14:15
03.08.2021 р виконавча служба направила до Ощадбанка постанову про зняття арешту з рахунків. Сьогодні 08.09.21, а рахунки як були заблоковані так і залишились. Де чи хто мені надасть інформацію коли будуть розблоковані мої рахунки і повернені мої кошти які на даний час не законно заблоковані, оскільки виконавче провадження завершене і є постанова про зняття арешту з рахунку від 03.08.2021р. До кого звертатися? Якщо що, то гаряча лінія нічим допомогти не може такою інформацією Вони не володіють.
Тим паче в приват банк теж було направлено постанову 03.08 и знято арест ще 06.08. Тіки у вам ніхто нічого не знає.
Далі уточнюю
Банк попросив уточнити інформацію в особистих повідомленнях, що мною і було зроблено

Всю необхідну інформацію на вимогу надала в особистих повідомленнях, на що чекала відповідь два дні, але відповіли що постанови немає. Як таке може бути в інших банках є а у вас ні.Почекаю до завтра, якщо нічого не проясниться, то буду писати в інші інстанції (НБУ, Суд, і.т.д.).
Ощадбанк
Відповідь банку
8 вересня 2021, 14:57
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим. При цьому зняти арешт самовільно, без відповідного документу, не має права. Сподіваємося на розуміння.

Рекомендуємо звернутися до виконавчої служби, щоб уточнити інформацію щодо відправки/відстеження листа.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝