Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Masternp 5 листопада 2021, 19:18
1. Если бы не заставили оформить социальную карту вообще бы не приходил туда.
2. Пока оформлял социальную заставили взять кредитную (вынудили, обманом менеджер сказала что если я не возьму кредитку мне не дадут социальную карту для льготного проезда)
3. Платное смс информирование, которое можно отключить только прийдя и сказав что ты закрываешь все карты, тогда менеджер расскажет как сделать чтобы оно стало бесплатным, но тут без кредитки никак.
4. Самая долгая в жизни выдача карт.
5. Апогей: Единственный банк планеты где в льготный период начисляют проценты.(могу привести тексты смс и скрины, у меня прямым текстом написано желаете оставаться (подразумевается что я в нём) в льготном периоде и не платить НИКАКИХ %% ЗАПЛАТИТЕ СТОЛЬКО ТО плачу всегда больше, но проценты взимаются. Звоню менеджеру, говорит, а вот вы 4 месяца назад переводили деньги и на этом у вас льготный период заканчивается, так какого… Зачем тогда писать слова льготный период и ,«никаких процентов" если карта за пределами льготного периода, и 4 месяца начисляются проценты.
6. Единственно зачем нужен был этот банк это для богатых, тут депозиты свыше 200000 гарантировало государство, но теперь это не так, да и депозитов у меня нет.
7. Если открыл карту в отделении, а хочешь перевыпустить ее в другом, потому что в том, где ты получал карту изменился график работы и ты не успеваешь после работы, то разочарую, только там где получал, на просьбу закрыть ту и выпустить у вас новую сказали тогда идите и в том отделении закройте…
8. Спасает непродуманность политики банка по многим услугам и неудобное приложение лишь профессионализм и выдержка менеджеров и операторов горячей линии, на которых сваливается этот шквал обращений. И вместо того, чтобы когда говоришь что и как сделать чтобы было нормально и исчезло 90% обращений они защищают то что есть у них. В другом банке говорят мы оформили заявку спасибо за рекомендацию, и как ни странно, реализовывают в некоторых случаях.
9. В остальном банк как банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 10:44
Доброго дня!

Відповідно до діючих тарифів «Моя кредитка» — це єдина картка з безкоштовним водночас річним обслуговуванням та смс-інформуванням. При цьому її оформлення не є обов'язковим, і закрити її за бажанням можна будь-коли.

Стосовно пільгового періоду варто прояснити наступні моменти:

1. Пільговий період поширюється виключно на операції розрахунку карткою в торгово-сервісній мережі та Інтернеті. Зняття готівки, перекази — зовсім «інша опера» — на ці операції відсотки починають нараховуватись наступного дня після їх проведення.

2. Після проведення оплати в магазині або Інтернеті відсотки не нараховуються, ви одразу в пільговому періоді. У найближчий день білінгу вам надходить смс-повідомлення із зазначенням суми, яку потрібно сплатити до наступного дня білінгу, щоб залишитись в пільговому періоді. Так, саме залишитись.

Найближчий день білінгу — 27 листопада. Тобто по операціях, що ви виконаєте, скажімо, сьогодні, 27 листопада вам надійде смс-повідомлення із сумою, яку потрібно буде внести до 25 грудня. Відсотки при цьому не будуть нараховуватись від завтра до 25 грудня, за умови внесення обов'язкової суми.

3. Щоб зберегти пільговий періож важливо внести коректну суму, із точністю до копійки та щоб фінансове зараховування відбулось до дня білінгу. Деякі зарахування, особливо якщо вони проводяться через інший банк, можуть тривати декілька робочих днів. Саме тому рекомендуємо вносити платіж на декілька днів раніше.

4. Якщо виникають будь-які питання щодо пільгового періоду, цілодобово можна звернутись до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.

На даний момент Ощадбанк не є членом ФГВФО, проте навіть після приєднання — вклади гарантовано в безпеці. Стабільна робота банківської установи та прибуткова діяльність протягом п'яти останніх років є вагомим цього підтвердженням. Крім того, держава як власник фінансової установи зобов'язана підтримувати її регулятивний капітал та не допускати неплатоспроможності. Це передбачено ст. 35 та ст. 38 ЗУ «Про банки та банківську діяльність».

Оформити перевипуск картки можна в будь-якому відділенні банку. Зазначте, будь ласка, нам в особисті повідомлення, у якому відділенні вам відмовили, ситуацію перевіримо більш детально.

Ми цінуємо вашу думку та вдячні за зворотний зв'язок.
З повагою, команда Ощадбанку.
Klienr 5 листопада 2021, 18:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Юрківська, 2-6/32
Позвонили на Милославскую Киев, сказали, что с нотариальные документами на наследство могут оформить в любом отделении. Обратились в отделение на Подоле Юрковская улица, там сказали вам нужно ехать в отделение, где умерший оформлял счёт. Серьёзно? Вы нарушаете законодательство. А если бы умерший жил, а другом городе? Банк кошмарный.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:28
Доброго дня! З документами про право на спадщину справді необхідно звернутись до відділення банку, де було відкрито рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380972513003 5 листопада 2021, 13:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Симиренка/Жолудєва, 1/2-А
В связи с окончанием срока действия Карты киевлянина моей супруги, 21 октября 1921 г. я с ней обратились в отделение Ощадбанка № 10026/0137 по адресу Киев ул. Симиренко ½А для переоформления Карты. Специалист отделения (сидящая напротив касс) заявила, что для переоформления Карты киевлянина надо заплатить 70 гривен в кассу отделения, что у нас вызвало удивление. Ведь раньше при получении Карт киевлянина деньги никогда не требовали. Подумали, что это новые правила. Специалист что-то сказала кассиру и супруга заплатила указанную сумму. Ей выдали квитанцию об уплате на которой конкретно не было указано за что проведена оплата. На наш вопрос, когда будет готова Карточка, в ответ было сказано, что через 10 рабочих дней или через 2 календарной недели. Ждите СМС-сообщение мол. 4.11.21 прошло 2 недели. На 5.11.21 никаких сообщений нет от банка. Через несколько дней, после посещения отделения, мы узнали от своих знакомых, что они переоформляли Карточки киевлянина без какой-либо оплаты. В таком случае, за какие такие услуги потребовали оплату в 70 гривень у моей супруги? Позвонив в колл-центр Ощадбанка, нам тоже подтвердили, что переоформление безплатно Карты киевлянина. После внимательного изучения квитанции об оплате 70 гривен я обнаружил, что получателем этих денег является «Метлайф» (согласно справки интернета — это международная страховая компания). Но мы никакой страховки не заказывали. Кроме этого в строке «Призначення платежу :/=169; СП; …» и далее данные супруги (№№ индификационного кода, паспорта, дата рождения, ФИО и сумма оплаты) в конце стоит № телефона, который нам не принадлежит. Может таким обманным способом специалистов банка супруга оплатила страховку для кого-то? Такие действия сотрудников госбанка наносят непоправимый ущерб репутации одного из самых больших государственных банков, грабя тем самым пожилых пенсионеров. Я обращаюсь к руководству Минфина и Ощадбанка с просьбой разобраться в этой ситуации и поспособствовать возврату денежных средств, обманом выманенных для оплаты услуги, которую супруга не заказывала. а также в своевременном получении новой Карты киевлянина. С уважением Канищев Валерий Иванович.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 14:27
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію та дуже вдячні вам за її детальний опис. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону вашої дружини. Ми перевіримо ситуацію та зробимо все необхідне, щоб повернути кошти.
follet 4 листопада 2021, 21:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Гоголівська, 1-3
Вступление: Я привык деньги дома не хранить в такое время, и выбор мой пал на депозит в Ощадбанке. Для того, чтобы депозит пополнить на 1000$, их надо сначала купить. Л — логика.

Покупка денег: Итак, купил я нужную сумму в обменнике «Альфа Инвест Групп», к сожалению купюр нового образца не было, я принял старого образца, но перепроверил каждую купюру достаточно качественно, скрупулёзно. Из предложенных купюр обменником я сразу 3 купюры поменял, они были с какими то печатями. Собственно у меня на руках были достаточно качественные купюры, с двух сторон чистые, не потёртые, не помятые. Таким образом я решил перестраховать себя, от испорченного настроения в кассе Ощада при пополнении депозита.

Пополнение депозита:
Прихожу я в отделение 10026/0123 по адресу ул. Гоголевская, 1−3, в кассе очереди не было, передаю кассиру карточку и 1000$. Кассир пристально смотрит, проверяет купюры на машинке, все 10 купюр проходят проверку. После этого она каждую купюру очень пристально начала рассматривать и поделила на 2 стопки — 200 и 800 долларов соответственно, ну я немного был в шоке, что 2 купюры им не понравилось, хотя думаю не страшно 800 тоже хороший результат. Но нет! Ааааа :)

Кассир мне говорит: «я могу принять только вот эти 2 купюры» Ааааа!!! 2 купюры из 10ти! Вы понимаете, не 8 а 2! Получается, что с точки зрения кассира, я ей дал 8 купюр, которые не должны быть в принципе в обиходе! Вот это поворот думаю я. Прошу пригласить начальника отделения, он смотрит, понимает что вроде как всё хорошо, но сказать что-то надо, он далёт купюры другому кассиру и они общим «консилиумом» берут к пополнению депозита ещё одну купюру, итого 3:7.

Начальник отделения мне заявляет, что эти купюры кассирам не нравятся, и они их не примут потому, что они должны будут их продать другим клиентам, ну и начал предлагать свои личные (не банковские) услуги по выкупу этих 7ми купюр. Это меня насторожило! Я согласился с пополнением депозита на 300 долларов.

Кульминация:
Поскольку купюры действительно в хорошем состоянии и не вызывают никаких сомнений подлинности или изношенности, я написал в этом же отделении жалобу на безосновательное непринятие купюр надлежащего качества, с просьбой предоставления мне письменного ответа.

Выводы:
1) Если у вас доллары не из-под станка, вам их в Ощад нести не стоит, чтобы не портить себе настроение

2) Мне кажется начальник отделения в сговоре с кассирами, чтобы потом клиентам предлагать услуги своих менял за определённый %.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 11:56
Доброго дня!

Банк в даному випадку керується Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1 та має право прийняти банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення. Таким чином, касир при прийомі оцінює купюру та повідомляє, чи є можливість здійснити обмін.
Saf04031961 4 листопада 2021, 19:39
по не понятным причинам ощадбанк заблокировал мне карточку, которая была получена по доверенности моим племянником. 5.09.2021 я делал перевод с карты на карту для приобретения лекарства. все прошло замечательно. когда после 15 сентября нужно было снова сделать перевод для покупки концентратора для лечения то выяснилось что ощадбанк посчитал эту операцию мошеннической и не разрешает проводить никаких операций. требуют явиться лично в отделение банка для разблокировки. как я могу приехать, если после реанимации мне не хватит сил этого сделать. на сегодняшний момент у меня нет возможности продолжить лечение и отдать долг. помогите мне разблокировать карту, дайте возможность продолжить лечение
Ощадбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 11:48
Доброго дня! В даному випадку підтвердити операції може виключно власник рахунку. Якщо було встановлено обмеження на операції в Інтернеті, зняття коштів, як правило, все одно доступне — через банкомат або ж по довіреності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dasha2206 4 листопада 2021, 18:06
02.11.2021 хотіла здійснити обмін купюри 100 доларів, було відмовлено, тому що купюра 2003 року.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 14:25
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок та перепрошуємо за незручності. Ситуацію перевіряємо більш детально.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2021, 10:54
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
три дня поспіль неможливо додзвонитися (нихто не бере слухалку).
Хоту отримати інформацію щодо отримання довідки що підтверджує невикористання житлових чеків (був зареєстрований в смт Гуйва).
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 16:30
Доброго дня!

Для отримання довідки про невикористання житлових чеків необхідно звернутись до найближчого відділення за місцем (місцями) реєстрації з 1993 року з паспортом. Адресу найближчого відділення можна уточнити в контакт-центрі за номером телефону 0-800-210-800. Клієнт має документально підтвердити, що за адресою, по якій потрібна довідка, клієнт був зареєстрований/проживав раніше. Інформація про реєстрацію клієнта, як правило, зазначається в паспорті. Якщо в паспорті немає такої інформації за певний період, потрібно надати інший офіційний документ, що підтвердить таку інформацію, наприклад довідка з ЖЕКу про місце проживання за той період. Вартість довідки складає 120 грн.

Якщо залишились питання, напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
HappyAnna 3 листопада 2021, 21:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
Дуже задоволена відношенням до клієнта. Особлива вдячність О. А. Рабчун, яка грамотно консультує, завжди на зв’язку і готова допомогти. Дійсно професіонал своєї справи!
Ощадбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 9:44
Доброго дня! Дуже вдячні вам за відгук та довіру.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380972531758 3 листопада 2021, 17:36
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 15
Не цените своих клиентов. Открываете зарплатный счёт, но не делаете его целевым, а делаете поточным и в итоге этот счёт могут заблокировать, оставив человека без средств на существование! Телевидение нужно вызывать на всю эту не справедливость, наверное этим и займусь
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 17:51
Доброго дня! Всі рахунки, що відкриваються в банку є поточними. Це передбачено договором комплексного банківського обслуговування.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 листопада 2021, 9:36
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
fjlu7 3 листопада 2021, 14:33
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
Потрібно було оформити соціальну картку дитині інваліду на маму, а оформили на незрозумілого чоловіка (мама була зі своїми документами і дитиною інвалідом).Оформляла соціальну картку Рубіс Ганна Василівна, яку потрібно негайно прибрати з цього робочого місця щоб вона більше не робила такого лиха людям. Керівництво Ощад банку дуже неповажно ставиться до людей, будь ласка прийміть міри!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 15:50
Доброго дня! Дякуємо вам за інформацію, ситуацію вже перевіряємо. У разі підтвердження, здійснимо всі необхідні дії для того, щоб подібні випадки не знайшли повторення в майбутньому.
kisoa260382 3 листопада 2021, 13:03
Прийшовши у відділення Ощадбанка у м. Тараща, з метою обміну валюти, я простояла під касою близько 5 хвилин (черги 3.11.2021 близько 11.30−11.50) зовсім не було, а касир щось рахувала під столом, я отримала невнятну відповідь, що дану купюру вони не беруть, бо та має пошкодження. Слід зауважити, що купюра не є сильно пошкодженою, має потертості на згибі, та підклеєна посередині в одному місці, номер, грошові водяні знаки,-все ціле і чітко видно. Зателефонувавши на гарячу лінію двічі, я даремо витратила 20 хв., так зі спеціалістом ніхто не з'єднав, слухала в очікуванні музику! Що це за сервіс?!
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 14:42
Доброго дня! Банк в даному випадку керується Постановою НБУ від 02.01.2019 р. №1 та має право прийняти банкноти іноземної валюти, які за дизайном і елементами захисту повністю відповідають зразкам та описам, що наведені на сторінках офіційних сайтів центральних/національних банків іноземних держав, і не мають ознак зношення або набули під час обігу одну чи кілька ознак зношення. Таким чином, касир при прийомі оцінює купюру та повідомляє, чи є можливість здійснити обмін.
Проблема вирішена
kostantin2 3 листопада 2021, 10:29
Звернувся 04 жовтня 2021 року щодо переоформлення картки киянина. Працівник банку пообіцяла, що буде виготовлена нова картка через два тижні, тобто 18 жовтня 2021 року.
Станом на сьогодні 03 листопада 2021 року картка не виготовлена і жодних повідомлень про причини такого відношення до справи. Телефонував у відділення вул. Василя Липківського, 39 (група прим. № 101-А) +38 (044) 363-91-93 працівники по суті нічого не можуть відповісти.
Так банки не працюють. Це не банк, а совдепівська шарашка.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Перевіряємо ситуацію виготовленням картки, дякуємо вам за зворотний зв'язок та перепрошуємо за незручності.
Lyudmillla59 2 листопада 2021, 20:42
У меня была сберегательная книжка, когда я оформила пенсию, пенсионный фонд перечислял на нее деньги. В 2018 году я открыла карточку, и перевела на нее пенсионные начисления. На сберкнижке осталось 1477грн., решила пусть лежат на крайний случай.
И вот, 1 ноября 2021 г., я решила снять эти деньги и книжку закрыть. И о, Ужас!, на счету осталось 106грн.! Как мне объяснили, так как я не пользовалась счетом, с меня снимали по 60 грн. в месяц!, а с 2021 г. по 100грн.! Не по 5, не 10грн., по 100, с несчастной пенсионерки! Мое моральное состояние не передать, расплакалась там же в банке, сказать ничего не могла, пришла домой с давлением и 106грн., ни чека, ни квитанции, никакой выписки. Вот так взяли и отобрали. Не по человечески. А для меня 1477ргн., это месяц прожить.
Получается банк три года пользовался моими деньгами и при этом еще и забрал их у меня, это что такое! Что за беспредел! Что за законы у вас такие?
Почему банк не сообщает клиентам об изменениях? А в тихую ворует деньги.
Теперь закрою и карточку, не хочу быть клиентом вашего банка.(А была им с 1991 г.)
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 9:13
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено діючими тарифами банку, які визначають умови взаємодії між клієнтом та банком.

Для того, аби уникнути списання даної комісії, достатньо один раз в рік провести будь-яку операцію переказу, зняття, оплати чи поповнення.

Для уникнення непорозумінь рекомендуємо ознайомитись з тарифами, на основі яких обслуговується рахунок. На всі питання готові відповісти цілодобово за номером телефону 0-800-210-800.
vsv07691 2 листопада 2021, 19:15
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 210
Я являюсь Временно перемещенным лицом. Получил карту ощадбанка 02.09.21. Первого ноября попытался перевести деньги через ощад 24 и увидел, что карта закрыта. При этом никаких смс сообщений, уведомлений, предупреждений я не получал. На каком основании банк закрыл карту не поставив меня в известность? В отделении по телефону со мной говорить отказались. На горячей линии причин закрытия карты не нашли. Позвонил в областное отделение ощада, где сказали, что карта закрыта из-за поступления электронного удостоверения. В результате на карте остались деньги на которые я рассчитывал. Что получается, что ВПЛ с просроченными на год и больше картами могут снимать деньги, и их заранее предупреждают об окончании сроков действия карт, а человек открывший карту 2 месяца назад заблокирован без предупреждения. Почему моя карта не действует как у всех ВПЛ до конца года. ЭПП это хорошо и никто от него не отказывается. Но что это за дискриминация молодых пенсионеров. Хочу узнать согласно какому постановлению банка (номер постановы) отделение по тихому без звонка, смс уведомления закрывает карту вкладчика. И почему мне закрыли карту 01.11.21, а просроченные карты действуют до 31.12.21, почему меня не предупредили заранее о сроках закрытия карты, чтобы я мог получить свои средства?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 листопада 2021, 9:03
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Samoxina86 2 листопада 2021, 16:47
Наконец-то сегодня банк соизволил снять арест, неделю поморочив голову.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 17:22
Доброго дня! Зазначимо, що банк не затримує зняття арешту і виконує процедуру протягом не більше трьох днів після надходження постанови. Раді, що питання вирішено.
З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
CruelSatan 1 листопада 2021, 11:37
Не снимают арест со счета. Я судился 6 месяцев с частным исполнителем, чтоб сняли аресты, все исполнительные производства исполнители завершили, все банки сняли арест со счетов, ощад не снимает, а я работаю в государственной структуре и все это время приходила зарплата на ощад которую я не мог снять, не было на что жить. Куча долгов, они тянут, горячая линия говорит ехать в отделение, в отделении работники ничего не могут сказать, говорят ждите, объехал 5 отделений, работники кроме того что ничего не знают и не могут узнать ещё и грубят. Письма от исполнителей ощад получил 26.10.21. по ТТН смотрел. Реквизиты счета все правильные в письме. Этот банк не работает для людей, а работает против их. Пишу жалобы куда только возможно, проблема не решается, сижу без денег и без еды. НЕ ЛЮДИ.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:38
Доброго дня! Банк не зацікавлений в тому, щоб рахунок залишався арештованим і знімає арешт одразу після отримання постанови від виконавця.

Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Перевіримо, чи надходила постанова до банку.
Проблема вирішена
KHTRE 1 листопада 2021, 11:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське Шосе, 21/6
В апреле этого года я решил раз и на всегда прекратить сотрудничать с этим банком.
Пришел в отделение, написал заявление, заполнил все бумаги, потратил два часа жизни и получил бумагу о том, что заявление получено и счета будут закрыты через месяц.
Облегченно выдохнул, ведь мог раз и навсегда забыть об этом учереждении.

И вот, сегодня приходит мне СМС о том, что я должен 2,70 USD комиссии по счету.

Как так и почему? Позвонил в банк — они спросили есть ли у меня карточка. Ее нет, ведь ее забрали и порезали в банке. Тогда оператор сказал, что не может мне помочь, ведь они работают только с карточными счетами. Но он подтвердил, что счет мой активен.

Как мне заставить банк закрыть счет и оставить меня в покое?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:50
Доброго дня! Рахунок закривається з відтермінуванням в місяць для проведення остаточного розрахунку між банком та клієнтом в день білінгу.

Перевіримо ситуацію та зв'яжемося з вами. Очікуйте, будь ласка.
Проблема вирішена
kotovarijaa 1 листопада 2021, 11:00
27.10.2021 года было отправлено на главный банк постановление о снятия ареста с моих счетов! Банк уже получил письмо, но не кто видать там не собирается его там обрабатывать! Значит заблокировали вы быстро, а разблокировать я и мои дети должны ждать вечность (на минуточку я ждала 2 месяца, чтобы вы блин сняли деньги) я живу одна с 2 детьми и получаю копейки и то увидеть не могу их! если в течение двух дней вы не снимите арест я буду подавать на вас в суд, за то что вы затягиваете процесс!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 12:41
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.

Перевіримо вашу ситуацію та надамо зворотний зв'язок в приватні повідомлення найближчим часом.
Проблема вирішена
Vidviduvach 30 жовтня 2021, 12:24
Я 20.10.2021в 14:00 (чек наявний) купувала долари у відділенні Ощадбанку смт, Володарка, Київська обл., вул. Кооперативна, 22,. У мене було 60 купюр номіналом 500 грн.-30 000 грн. Я дала касиру Фулей Наталії ці гроші. Вона видала мені 1130 дол. та дала здачі — 21грн.10 коп. та чек. Банківська машина все це перерахувала і я спокійно пішла додому.
Коли я знову прийшла через тиждень 28.10.2021 в 14:03 (чек наявний) в це відділення Ощадбанку поміняти ще гривні на долари,(приймала мене інший касир) проте Фулей Наталія у грубій формі, назвавши мене шахрайкою сказала, що у них 400 грн. недостачі і в цьому винна я, тому що минулого разу поклала у п’ятсот гривневі купюри 100 грн. і не вистачає 400 грн. і почала у мене в грубій формі вимагати гроші лякаючи поліцією до неї підключилися всі працівники відділення. Я зі сльозима на очах віддала 400 грн. з піднятим артеріальним тиском, накупивши ліків приїхала додому і відчувала себе облитою брудом, адже я прийшла у державну установу і вважаю, що якщо касир не дорахувала гроші, то це її провина, а не моя. Тільки вдома я пригадала, що в мене не було в той час 100 гривневих купюр. На мене психологічно тиснули і ще й до того ж я поспішала в справах, тому я віддала їм ці гроші і тільки вдома усвідомила як мене принижено.
Працівниця банку сказала, що події першого і другого дня зафіксовано на відеокамерах в тому числі, коли я давала 400 грн. у касу.
Звертаюсь до керівництва посприяти покаранню касира. Розглянути дане питання і прийняти певні міри!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 14:51
Доброго дня! Дозвольте перепросити за цю ситуацію, її вже перевіряємо. Подібна поведінка працівників є недопустимою. Дуже вдячні вам, що детально описали інцидент. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
CruelSatan 29 жовтня 2021, 18:13
Ощадбанку исполнитель отправил письмо о снятии ареста, письмо ощад получил 26.10.2021, на сегодняшний день арест не снят и ничего ощад не может сказать, когда будет снят арест, там большая сумма денег которая мне нужна, наложили арест за несколько часов, а снять не могут и никто не даёт информации о снятии, реквизиты все правильные в письме. Другие банки сняли арест ещё 24.10.21. Прошу ощадбанк ответить и решить мой вопрос
Ощадбанк
Відповідь банку
1 листопада 2021, 14:36
Доброго дня! Арешт знімається, як правило, того ж дня, коли постанова надійшла до банку. В деяких випадках процедура може зайняти два-три дні.

Перевіряємо, чи надходила постанова до банку. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок в приватні повідомлення.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.25 41.75
EUR 43.2 44.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк / Відгуки про Ощадбанку 📝