×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
пенсионеры в пролете
Коментарі (2)
Ощад как всегда
Коментарі (2)
Отсутствие оповещений банка о снятии средств за обслуживание счета
Коментарі (2)
Не чистые на руку сотрудники.
Коментарі (1)
Сложность использования
Коментарі (3)
Шахраї скрізь…Ми не захищені
Таким чином, банк повністю гарантує збереження коштів. Важлива умова для цього — збереження даних картки та пін-коду.
Коментарі (1)
Відділення не виконує свої функціі
Працівники гарячої лінії Ощадбанку не надають вичерпної відповіді чому відділення не працює.
Я мушу оплатити приватизаційні чеки, майнові доручення, які через систему яка зараз існує, оплатити можна виключно у цьому відділенні, таким чином ощадбанк порушує мої конституційні права на приватизацію майна, унеможливлюючи оплату.
З якого і по яке число буде зачинннно відділення наразі невідомо, оскільки працівники цього відділення наразі працюють за адресою Ревуцького 26А, у іншому відділенні ощадбанку.
Я ВИМАГАЮ негайно відновити роботу ощадбанку за відділенням по вул. Ревуцького 15, в іншому випадку я буду змушена звернутись до суду, у порушенні банку мого права на приватизацію.
Написати коментар
Банкомат Ощадбанка
03,02 ,2022 г. снимали пенсию в банкомате Ощадбанка.Деньги со счета были списаны, но банкоматом не выданы!!!
Прошла неделя, проблема не решена!
Написати коментар
Не закрывают валютные счета после оформления заявки в отделении Ощадбанка
Коментарі (4)
0 звезд
первое — это приложение ощада — оно ужасное, хуже приложение чем в ощада нужно еще поискать, иногда даже войти не получается, про удобство использования я уже молчу
второе — это устаревший банк по абсолютно всем критериям и ХУДШИЙ банк Украины!
третье — это СМС ИНФОРМИРОВАНИЕ которое спишет каждого месяца приличную сумму с вашего счета! нет денег на карте = ощаду наплевать — готовьтесь платить долг даже по дебетовой карте с отключенными лимитами
четвертое — это закрытие счета, думали все так просто?) а нет вам нужно обращаться ИМЕННО В ТО ОТДЕЛЕНИЕ ГДЕ ОТКРЫВАЛИ СЧЕТ и не смотря на все жалобы пользователя этот банк ПЛЕВАТЬ ХОТЕЛ и на сегодня ниче не поменялось
пятое — ЭТОТ БАНК НАРУШАЕТ ЗАКОН! в частности — постановление Кабинета Министров Украины от 15 апреля 2020 года № 278
заключение: даже врагу не пожелаю связываться с этим СКАМ-банком!
Перепрошуємо, якщо внаслідок технічного збою не вдалось увійти в додаток. Такі моменти стараємось вирішувати якомога швидше.
Рекомендуємо обрати безкоштовний канал інформування — push-сповіщення або e-mail та не сплачувати комісію за смс-інформування. Змінити канал інформування можна через чат-бот або контакт-центр за номером телефону 0800210800.
Рахунок справді можливо закрити саме в тому відділенні, де здійснювалось його відкриття. Перепрошуємо за можливі незручності.
З повагою, команда Ощадбанку.
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Хаос в работе Голосеевского отделения Ощадбанка в Киеве, проспект Голосеевский 68
Коментарі (8)
Картка киянина
Коментарі (3)
відмова Ощадбанку закрити кредитну картку якою взагалі не користувався
Я бажаю закрити усі свої рахунки в Ощадбанку, у т.ч. кредитну картку.
У відділені № 10026/0540 мені відмовили. Менеджер Заяць С. О. відповіла що я повинен щось купувати мінімум на 300грн., а інакше не закроють взагалі пояснюючи, що це умови Ощадбанку. Старший менеджер відділення Ощадбанку щось шептала менеджеру на вухо, але назвати свою фамілію відмовилась. Заяву на закриття кредитної картки також не оформили.
Я телефонував на горячу лінію Ощадбанку 0800210800 і там мені відповіли, що у відділені повинні закрити рахунок без додаткових вимог. Я це повідомив менеджеру Ощадбанку, але на це вона відповіла «нехай самі з горячої лінії і закривають рахунок». На горячій лінії повідомили, що не мають звязку з відділенями та нічим не можуть порадити… Я декілька раз телефонував на горячу лінію та залишав скарги, але реакції Ощадбанку немає.
Мене змушують користуватись послугами банку, потім повертати кошти на картку сплачуючи комісійні витраті. Я принципово не бажаю користуватись послугами Ощадбанку та не користувався взагалі цією карткою.
Прошу прийняти заходи, так як це непоодинокі випадки та повідомити мені результати.
Коментарі (1)
Проблема не вирішена
Нагадаю, що в мене з пенсійного рахунку списались кошти (двомісячна пенсія) в рахунок погашення заборгованості по кредиту, ПО ЯКОМУ ВЖЕ Є РІШЕННЯ СУДУ СТЯГНУТИ З МЕНЕ КОШТИ!!!
Хочу побачити відповідь від банку, а не відписку
Коментарі (1)
Зневажливе ставлення до людей похилого віку
У відділенні забули оформити картку та ще й нахамили (співробітнику взагалі «по-барабану», сказала, звертайтеся куди хочете), звернулися зі скаргою на гарячу лінію — тиша.
Можливо тут швидше дадуть відповідь.
Коментарі (1)
Ощадбанк
АЛЕ!!! Питання і досі не вирішене, обіцяли розглянути його на тендерному комітеті 8 лютого 2022 і в той же день направити рішення до відділення, у якому я брала кредит.
Рішення у відділенні немає, до кредитного відділу банку додзвонитися неможливо.
ПРО ЩО САМЕ прозвітував Ощадбанк? ЯК вони вирішили питання!!!
ПИТАННЯ НЕ ВИРІШЕНЕ!!!
Написати коментар
Как вежливо отказать клиенту
Перевіримо ситуацію щодо сформулюваної причини відмови. Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Написати коментар
Ошибка при регистрации/авторизации в «Дії»
В поддержке «Ощадбанка» и «Дії» — говорят что проблем нет.
Что делать — непонятно.
Лично у меня «Приват» — никогда никаких проблем с авторизацией в «Діє» не было.
Написати коментар
Про обслуговування у центральному відділенні Ощадбанку м.Золочева Львіської області
Розумію, що людський фактор, що люди втомлені, що в кожного свої проблеми і що останнім, можливо, надто багато людей-клієнтів. При цьому за зроблену помилку, працівник мав би вибачитися, а цього нема.
Доцільно було б ввести додаткві посади щоб люди не перевантажувались і не втрачали самоволодіння.
Не дивлячись скільки кому років, клієнтів тримають як худобу на сходах перед входом в банк всередині будинку. На людей кричать. Немає поваги до клієнтів і до людей похилого віку. При чікуванні немає де сісти.
Складається враження, що не банк для людей, а навпаки. Сьогодні вкрай неприємне враження від відвідування цього відділення.
Щодо обмеженої кількості людей у приміщенні відділення, це пов'язано із вимогами карантинних заходів, які банк не має права ігнорувати. Сподіваємось на розуміння.
Написати коментар
Державний банк аферистов!
Коментарі (1)