Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Grekus50 25 березня 2022, 9:56
Добрый день! У меня до сих пор заблокировае сациальный счет.Я многодетная мама.К меня 5 детей.Сумма блокировки 36000грн.Я звонила на горячюю линию.Но там ответили, что мне необходимо подойти в отделение и написать заявление.Я обьяснила, что это физически сейчас не возможно.Я не могу бросить детей и как-то добираться до ближайшего отделения 50 км.А потом так же добираться обратно.Я не могу получить помощь на детей.Денег у меня нет.Не за что даже хлеба купить.Очень прошу помощи в разблокировании социального счета.Мой номер 0988285208. ЛУКЬЯНЕНКО СВЕТЛАНА АЛЕКСАНДРОВНА. КОД 2959212440. Я НЕ МОГУ зайти в ощад24.Там почемуто подтягивается не мой номер.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 10:34
Доброго дня. На даний момент зняти арешт можливо у будь-якому відділенні банку.

Також банк зніме арешт за документом від виконавчої служби, яку можна надіслати на офіційну адресу банку.

Якщо в Ощад 24/7 фіксується номер, який починається на 987, означає при реєстрації/відновленні паролю було допущено помилку в якомусь із реквізитів картки — номері картки, терміні дії або cvv-коді.
garin4a 24 березня 2022, 19:36
Добрый день.
У меня вот такая ошибка при регистрации в ДИЮ
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 400. Опис помилки: У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє. ({«state«:»err»,«error«:»invalid_mustkey»,«error_description«:»У Вас не заповнені обов’язкові реквізити в картці клієнта. Просимо звернутися у відділення для проведення повторної ідентифікації: Назва населеного пункту відсутнє.»,«memberId«:»0003212901»}). Зверніться до Вашого банку

Остапець Людмила Миколаївна
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 8:36
Доброго дня. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення номер вашого мобільного та адресу відділення, де відкрито рахунок. Дякуємо!
Звертаюся до Вас зі скаргою на працівників відділення ОЩАДБАНКу м.Кривий Ріг, вул. Січеславська 22 управляючу відділення Литвинову Наталью Олексіївну та касира Крачковську Вікторію Олександрівну. Касир відмовила мені в отриманні моїх коштів по депозиту, який закінчився 7 березня, 23.03.та 24.03.2022 року, занизивши дозволену суму з 100 тис.грн (3 тис доларів) до 30 тис (1 тис.доларів), що є не виконанням рішення НБУ. Посилалася на недостовірність цього рішення Національного банку і не прийняла ніяких дій, щоби отримати роз’яснення від керівних органів. Касир не виконала прохання менеджера хоча би спробувати цю операцію і зрозуміти, що вона доступна.
На мою скаргу до управляючої цим відділенням Литвинової, я на жаль, як клієнт банку не отримала підтримки, а навпроти було агресивне ставлення до мене. Склалося враження, що я звернулася не в державну установу, а прийшла до них додому вимагати їхніх коштів. Прошу розгляду моєї скарги і прийняття відповідних заходів, бо це є найгірше відділення у нашому місті.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 8:32
Доброго дня. Перепрошуємо за дане непорозуміння та незручності, ми перевіримо ситуацію більш детально. Також хочемо зауважити, що працівники можуть видати готівку з рахунку в межах її залишку в касі.
Проблема вирішена
людмила якунина 24 березня 2022, 4:24
Вчера скачала новое приложение и хотела перевисти и пополнить счет, но вновом приложении Ощад 24 не получается, ошибка в работе сервера, подскажите что не так? До этого все было нормально, теперь даже и старым приложением не получаеться тоже пишит аперация не возможна.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2022, 13:17
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
Tanya12345zz 23 березня 2022, 17:32
ЦЕ ЄДИНИЙ БАНК ЯКИЙ НЕ МОЖЕ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ З ПИТАННЯ СМС ПІДТВЕРДЖЕННЯ. А ЩО РОБИТИ ЛЮДЯМ У ЯКИХ ВІДСУТНІЙ ЗВ’ЯЗОК, ВЗАГАЛІ НЕ РОБЕ.Чому неможливо зробити операцію навіть між власними картками в ощад24.Усі банки вирішили це питання, хтось поставив пуш повідомлення, хтось по пін коду.А вы не можете зробити повідомлення хоча б у вайбер.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 березня 2022, 12:23
Доброго дня. В новому додатку усі операції можна підтверджувати без смс. В старому також, але якщо раніше було налаштовано вхід через touch/face ID, або код доступу.
Для входу через логін і пароль (в тому числі для реєстрації), необхідно підтвердження через фінансовий номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
QAZWSX1987 23 березня 2022, 13:05
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 21, прим. 1-А
Здравствуйте я уже написала 2 заявление в ощадбанк когда мне снимут уже прошло 11 дней?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2022, 15:40
Доброго дня. Перевіряємо ситуацію.
Проблема вирішена
Annaknurova 23 березня 2022, 6:50
Почему все банки сняли ограничения по средствам на карте, а ощад нет? В чем проблема или вы не государственный банк. Люди в таком положении, что каждая копейка дорога.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2022, 9:31
Банк зняв обмеження щодо типу операцій по картках єПідтримка. Їх можна використати на оплату будь-яких товарів та послуг, а також переказати.
Проблема вирішена
Valentine27 22 березня 2022, 21:22
Как у меня появилась задолженность 270 грн, если у меня не кредитная карта
Ощадбанк
Відповідь банку
23 березня 2022, 9:32
Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800. Оператор перевірить ситуацію по рахунку та зорієнтує в ситуації. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
QAZWSX1987 22 березня 2022, 12:57
Сколько надо ждать времени чтоб сняли арес со счетов?
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 15:44
Очікуємо в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер ІПН. Спасибі!
Проблема вирішена
kapyushon 22 березня 2022, 11:49
Відділення за адресою: Харків, майд. Конституції, 22
Немогу перевести деньги с карты на другую — пишет какие-то ограничения. Даже 2000 не получилось перевести (на Приват). Также не получилось рассчитаться в инете за необходимый товар. С чем это может быть связано. Есть проблемы с кредитами, но на время военного положения это все, как я прочел из официальных источников, не распространяется.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 15:43
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером телефону 0800210800 для детальної перевірки. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Гореватый 22 березня 2022, 11:19
Здравствуйте, сложилась не очень приятная ситуация. Полтора года назад жена открыла депозит в Ощадбанке. 28.03 срок заканчивается, и чтобы опять не продлился срок депозита и была возможность снять его решили заранее обратиться в банк. Сегодня, 21.03.2022, при визите в отделение Ощадбанка, нам сказали что для закрытия депозита необходима карта Ощадбанка, которой у нас нет. Оформить карту они не могут, оставили заявку на карту которую будут делать через Киев. В нынешней ситуации сказали что с Киева она будет ехать долго, и забрать депозит мы вряд-ли сможем по истечении текущего срока депозита. На горячей линии нас отправляют со всеми вопросами в отделение банка, в отделении банка только оформили заявку на выпуск карты через Киев. Заявление на отмену продления депозита принять без карты отказываются, как и сказали что без карты депозит не сможем получить. Подскажите куда можно обратиться, поскольку главный менеджер в отделении банка кроме как оформить заявку на карту и неуважительно общаться больше ничего не может.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 11:33
Доброго дня. Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Korovitskatanya 22 березня 2022, 9:36
Вчора розраховували за комунальні послуги…Попросила не враховувати кабельне …Всерівно врахували…Або глухі там сидять або роблять вигляд що не чули.І це не перший раз.Постійно.Треба разів 7 повторити, шоб не врахували кабельне.Треба все-таки шоб чули за раз та ще й воєний час.В людей гроші на дорозі не валяються.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:42
Працівники зацікавлені виконати саме той платіж, який вам необхідно здійснити. Прикро, що сталось непорозуміння. Перепрошуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0995686872 20 березня 2022, 19:50
Реквізити для оплати:
5167 8031 2825 9335
Крижанівська Олена
Сума 200 грн
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:59
Зверніться, будь ласка, до правоохоронних органів для розслідування випадку шахрайства. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Проблема вирішена
Badyka 20 березня 2022, 19:28
Маю зарплатну картку Visa. Чому при розрахунках карткою за кордоном знімає комісію більше 10% від суми розрахунку?!!! Хоча у себе на сайті Ощадбанк пише, що розрахунки карткою за кордоном комісією не обкладаються! Майте совість, ми стали біженцями не від хорошого життя, а ви ще й тут нас оббираєте! Приват і Райффайзен працюють без подібних комісій!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:58
При оплаті карткою у валюті, що відмінна від валюти рахунку, списується комісія в розмірі 1% від суми (за конвертацію валюти — згідно тарифів).

10% від операції може тимчасово блокуватись протягом 1-3 діб на випадок валютних коливань. Таким чином, банк попереджує виникнення несанкціонованого овердрафту.
Kama9903 20 березня 2022, 16:10
Неможливо виконати операцію. Кошти на буди списані з вашого рахунку! Что делать с данной проблемой? Если нет возможности обратиться в отделение банка
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:52
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
Vadim31 20 березня 2022, 15:34
Лимиты убраны до этого момента все переводилось работало, а сегодня пишет неможливо виканати операцiю
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:52
Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням, але ми працюємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sugar 20 березня 2022, 10:17
Відділення за адресою: Вінниця, пл. Гагаріна, 2
Добрый день! Хотел обменять гривну на доллары в новом приложении Ощад 24 не получается, ошибка в работе сервера, подскажите что не так?
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:51
Доброго дня. З 24 лютого 2022 року купівля іноземної валюти заборонена НБУ.
Viktor Hlushko 20 березня 2022, 2:34
Производил оплату за ПО в сумме 120 грн., «очень приятно» было узнать, что за оплаты в интернете банк берет комиссию…
Итак: сума оплаты 120 грн.+комиссия 1,23 грн., казалось бы должно списать 121,23 грн., но Ощад списал 131,71 грн.)
Кому 10 грн. ушли?)))
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 12:48
Розрахунок карткою в магазинах або мережі Інтернет відбувається без зняття комісії банком. В Ощад 24/7 ви можете переглянути всі деталі операції. Швидше за все, саме сайт, на якому ви проводили операцію, або ініціював зняття комісії, або надіслав запит в іншій валюті, тому відбулась конвертація на валюту рахунку з комісією 1% відповідно до тарифів.
ElenaDvo 19 березня 2022, 11:40
Как связаться с банком если нет связи. Карта заблокирована и средства не поступают. Как разблокировать??? Через боты не получается просит смс, а сети у нас совсем нет.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 11:19
Без підтвердження або ідентифікації розблокувати картку, на жаль, неможливо.
Проблема вирішена
Axxis 18 березня 2022, 11:40
Взял на свою голову машину в кредит в ощадбанке. Погасил его даже немного раньше срока, обременение на машине висит уже больше месяца. Менджер, который отвечал за этот кредит, обременение не сняла в течении двух недель (я звонил регулярно напоминал о себе), а потом началась война. И теперь вообще что делать — неясно, телефоны менеджера — не отвечают, на линии оператор говорит обращатся в отделение (в Киеве то!). А я сам уже давно в другом городе проживаю. И другого механизма снятия обременения у них нет, только через отделение и плевать на все форсмажорные обстоятельства.
Это у меня уже третий автокредит, никогда с такими проблемами не сталкивался, всегда банки сами снимали обременение я даже не напоминал об этом, только тут этот цирк придумали, еще и «выгодные предложения» свои присылают, вы реально думаете что после такого я выберу ваш банк?
Ощадбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 17:46
Доброго вечора. Перепрошуємо. Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝