×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Некваліфікований персонал
Написати коментар
Поганий керуючий
Написати коментар
списание денег
Коментарі (6)
Банк — помийка, або як закрити рахунок в день отримання картки
Вже з цього моменту треба було забирати документи і йти до іншого банку, але шкода було витраченого часу. За 20 хвилин до обідньої перерви (зазначу, на дверях кожного відділення досі красується напис «Без перерви») з кислим обличчям персонал видав фразу «Ладно, спробуємо встигнути». Ну спроба вдалась, оформили все швидко, але якість нульова. Пояснень по тарифам — немає, попередження про затримку виготовлення карти — немає тощо.
Проходить 2 тижні, має бути готова картка, але не все так добре, як хотілося б. Три дзвінки на кол-центр підрід: в перший раз миловидний робот Софія просто завершила розмову, повідомивши «Ваша картка ще в процесі виготовлення»; вдруге вже оператор сказала «Переводжу Вас в автоматичний режим» і робот Софія повторила свій попередній меседж; в третій раз я відразу попередив оператора, що не треба переводити в автоматичний режим і хочу почути відповідь від людини, відповідь була геніальна — «Тобто Ви хочете щоб Я САМА подивилась і сказала?»… Так, уявіть собі, ваш, як ви самі зазначаєте, ВІП-КЛІЄНТ хоче, аби оператор виконував свою роботу. Нонсенс просто…
Далі відбувається нарахування на картку авансу. Дізнатись суму нарахування — неможливо ні в оператора, ні в робота, ніде. Йдемо у відділення і намагаємось дізнатись наявний баланс по картці, отримати хоча б готівку. Заздалегідь з кол-центром було обговорено, що ніяких комісій не має бути, адже картка досі затримується. У відділені так звана касирша сказала «нічого не знаю, нічого не працює, знімайте з рахунку через касу». Отут стало відомо, що за це комісія 1% + 15 грн. Тобто банк без попереджень затримує картку, а щоб отримати хоч якісь кошти на життя змушує платити комісію — дуже клієнтоорієнтовно))
Проходить ще два тижні, приходить сповіщення про готовність картки. Дякувати Богу, за це сповіщення 7 грн не зняли)). За 20 хвилин до закриття приходжу у відділення, а там цирк: переді мною жінці відмовили у знятті коштів, бо «в касі немає готівки», а мені з порогу заявляють: «Система не працює, приходьте завтра після 9 години ранку». Трошки скандалу і картку видають протягом 5 хвилин)). Можу на півставки влаштуватись до вас системним адміністратором, одним лише голосом система банку налагодилась в цю ж секунду — диво просто)). На моє запитання про тарифи і комісії відповідь геніальна — на сайті все є, там дивіться. Нагадаю, власник преміум картки з персональним менеджером, котра вже місяць не бере слухавки взагалі.
І от вже вдома після місяця пекла виявляється, що комісія за перевод на карту іншого банку 1% + П‘ЯТЬ ГРИВЕНЬ!!! По преміум картці, за яку ти і так платиш гроші, комісії не відрізняються від будь-якої іншої картки банку. Окрім лаунж-зон закритого аеропорту Бориспіль, вибачте.
Тепер маю надію, що хоча б за закриття рахунку комісії не буде))
Підсумовуємо:
1. Ощадбанк — повна діра, що тримається на зарплатних проєктах та пенсійному фонді.
2. Різниці між картками і тарифами немає ніякої — для банку всі клієнти однаково непотрібні й лише заважають працювати.
3. Про всі комісії, додаткові плати і т.д. ви дізнаєтесь вже після того, як їх спишуть з карти
4. Новий супер-мега крутий додаток працює 2 години в день, незручний, незрозумілий і просто вигрібав яма серед сервісів
5. Йти в ощадбанк за власною ініціативою — найгірша ідея в вашому житті. Ті, хто отримують заробітну плату, студенти і пенсіонери — прийміть мої співчуття…
Написати коментар
Найгірший банк, з яким коли-небудь мала справу.
У наш час коли навіть державні послуги та низку інших дій можна зробити прямо у себе в телефоні, отримати майже будь-яку інформацію, навіть випустити картку (з доставкою при потребі), Ощадбанк знімає кошти за те що начебто як відправляє СМС-інформування (про що буде нижче).
Але остання ситуація мене остаточно негативно вразила.
Банк знімав з картки (на якій на той момент не було коштів) комісію за СМС-інформування, в результаті чого там виникла заборгованість сумою 4,21грн (це я дізналась в момент виникнення ситуації).
Я поповнила цю картку з картки іншого банку на суму, вище 2000 грн, після чого, невдало пробувала здійснити покупки за допомогою цієї картки,і в ході цього виявилось що моя картка заблокована банком, а вся сума заморожена.
Коли я зателефонувала в службу підтримки, я почула безліч пояснень, по типу «за законом платіж до 3-ох днів обробляється», «його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений» (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), тощо.
При моєму запитанні чому тоді ці кошти вже є в мене але картку не розблоковують, Чому я бачу ці гроші на картці якщо платіж в обробці, відповіді аргументуючої надати не змогли.
А при питанні чи була я проінформована про те, що мою картку заблоковано, мені відповіли «так» та назвали дату, коли дане СМС було відправлене. І звичайно ж, ніякого СМС з такою інформацією мені не надходило.
Варто зауважити що при неодноразовій розмові з операторами, вони переключали мене з одного на іншого, після кожного разу як вислухали мене повністю (можливо така схема щоб клієнт просто «відмахався»), з чого можу припустити що вони некваліфіковані працівники, адже питання було цілком реальне і просте до пояснення (якби в тому банку діяло все, як у людей).
Кумедним є те, що навіть щоб закрити свої рахунки у цьому банку і здихатись нервів та марно витраченого часу потрібно йти в те ж відділення та стояти в довгій черзі.
Коментарі (1)
Неуважение к пожилым людям
Коментарі (2)
Банк — мошенник
Категорично не рекомендую цей банк! Вони не керуються законами України!
Коментарі (1)
Нет ответа на запрос нотариуса!!!
Написати коментар
Ощадбанк не повертає кошти
Коментарі (2)
Поповнення рахунку мобільного телефону
Про випуск карток і скілки потрібно чекати взагалі мовчу.
Коментарі (2)
Ощад 24
Написати коментар
Все ли хорошо в ощадбанке?
Подскажите, пожалуйста, есть ли кого-то аналогичные случаи.
Ощадбанк заблокировал счет по предприятию, аргументируя тем что у предприятия есть непогашенный кредит. При том что на текущем счету в том же ощадбанке в разы больше денег.
На поддержке в течении трех дней говорят что «Ваше обращение на рассмотрении. С Вами свяжутся». При этом никто не связывается.
Непонятно все ли хорошо в ощадбанке или нужно за него волноваться. Банк то государственный.
Написати коментар
Не працює онлайн обмін валют.
Буду ідти у відділення писати скаргу!!!
Коментарі (6)
Повернення коштів
02.08.2022 з картки Ощадбанка в банкоматі ПриватБанка банкомат не видав мені гроші, а з балансу їх списали, 03.08.2022 я подала заяву у відділені Ощадбанка (номер заявки SC-8582262) на повернення коштів.
У К Ц Ощадбанка мені повідомили, що максимальний час повернення коштів — 30 календарних днів. Кошти мені досі не повернули, відповіді ніякої не було, менеджер (якому подавала заявку) нічого не знає стосовно мого повернення, так як заявка направлена у ту область, де була випущена картка.
Як можна дізнатись що з моєю заявкою, коли будуть повернуті кошти?
Коментарі (5)
Увага мошейники
Коментарі (2)
Нав’язування непотрібної страховки
При відкритті нового рахунку ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Приносимо вибачення за повідомлення неправдивої інформації співробітниками банку. Обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій
Коментарі (1)
Заблокировали карточку во время войны
Відповідно до договору комплексного обслуговування з яким ви мали бути ознайомленні при відкритті рахунку — Банк на власний розсуд має право припинити подальше кредитування Клієнта без надання пояснень причин такої відмови, в тому числі шляхом закриття Кредиту, якщо Клієнт ним не скористався, або в разі використаної частини Кредиту, зменшення розміру кредитної лінії до фактично використаної кредитної лінії. Сподіваємося на розуміння.
Коментарі (2)
Ощадбанк не поврнув переказ
В даному випадку відправник коштів має звернутися до відділення банку, де він виконував операцію для з'ясування всіх обставин та деталей операції.
Коментарі (8)
Грабують інвалідів.
Але від банку прийшло повідомлення — «Сплачено 100 грн. за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Виходить, що місто дає невеличку допомогу, а Ощадбанк її просто відбирає. І це робиться в таких важких умовах під час війни та коли шаленими темпами зростають ціни на ліки. Неначе, як мародерством це назвати не можна. Ганьба такому банку.
Просто не находжу слів, щоб висловити свою зневагу до цього злочину від Державного банку.
Це просто жах. І чому створили монополію на картки киянина? Чому її не можна отримати в іншому банку, в якому не працюють мародери? Ганьба.
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).
Коментарі (4)
Недоступен онлайн
Недоступен ни с ПК (броузер) ни приложение Андроид: там пишет «Відсутнє з'єднання. Відсутнє підключення до мережі»
Перепрошуємо за тимчасові незручності. Спробуйте, будь ласка, провести операцію трохи пізніше
Написати коментар