Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ponomarenkoel 20 жовтня 2022, 1:42
Мне пришол перевод манигрей, я вывела евро через ощад 24 на евровую карту (карта активна) НО деньги уже 4дня как не приходят на карту?? что делать? я нахожусь за границей в отделение прийти не могу… всё деньги пропали?? как так?
Ощадбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2022, 9:16
Добрий день. Після зарахування переказу MoneyGram, кошти одразу доступні для використання. Для детальної інформації по отриманні переказу на карту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером (044) 247−84−18. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
a9019 18 жовтня 2022, 17:23
Дублюю тут, тому що коментар до банку не дійсний; Я вважаю так, що керівництво нічого не вирішує! Гнобити людей, та вимушувати робити все за власні кошти, це не рішення питання. Чи пан Наумов згіден що співробітники мають купувати страховки за власні кошти для його мотивації? Пан Клічук вимагає щоб усі співробітники купували страховки та брали Кеш кредити для своїх родичів, дали виконувати плани. Питання, перевірте чому він сам кредит на авто та автострахівки робить в інших фін установах. При цьому постійно кричить що це не дорого. в нас не такі зарплати щоб це було не дорого. Я би написав відкритий відгук, но це ми вже проходили, ти не задоволен, тебе будемо ганьбити до кінця життя. Не той час змінювати роботу. При попереднім керівництві ГУ було поважніше.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2022, 14:52
Все, що співробітники мають робити — це виконувати свої посадові обов'язки та планові показники, якщо бажають отримувати передбачену за це мотивацію.
Дякуємо вам за відгук.
GavriilT 18 жовтня 2022, 17:15
Я отримую пенсію в цьому банку вже декілька років. Мені 71р. Зараз виникла така вкрай неприємна ситуація для мене, як для пенсіонера!!! Банк закрив (підкреслюю, що саме ЗАКРИВ, а не заблокував) карту 3 жовтня 2022, на яку я отримував пенсію і субсідію. Хоча карта дійсна до 25 року. На якій підставі було її закрито мені невідомо. Можна було надіслати повідомлення про це в додаток??? Чи написати на мій номер телефону заздалегідь? А зараз гроші на картці є, а скористатися їми не можна завдяки вам. Навіть IBAN не активний, щоб перевести СВОЇ ГРОШІ. Пенсійний Фонд гроші переводить, а ви… Вирішити ці питання на гарячій лінії неможливо. Відповідь дуже проста, зверніться до найближчого відділення банку! А чи є в мене можливість туди попасти зараз, кому це цікаво. В нас же в країні все спокійно, ніякої війни!!!
Я вимушений звертатися до суду!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 17:23
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та адресу вашого обслуговуючого відділення банку.
Donani 18 жовтня 2022, 15:34
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 190/1
Добрый день
Очень хамское отношение у сотрудниц к клиентам. Оформляли пенсию 03/10, орали как бешеные. А сегодня опять обратились с вопросом начисленных средств. Мама даже не успела спросить, сказать что за вопрос, сразу повышают голос … до крика! Объяснить, что делать в нашей ситуации, не потрудились, сказали приходить на следующий день утром, т.к. процедура занимает время!
Хотя, потом, в ДРУГОМ отделении ОБ сотрудницы все объяснили маме и выдали деньги без «процедуры, которая занимает время»

Просто хамки в отделении на московском 190/1
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 16:14
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково проведемо роботу із співробітниками відділення в яке ви зверталися щоб вони проявляли клієнтоорієнтованість та допомагали у вирішенні питань, адже для нас важливий кожен клієнт.
Yaryna 18 18 жовтня 2022, 12:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
07.07.2022 року я звернулась в Ощадбанк (м.Львів, вул. Валова) для оформлення заявки для отримання кредиту за Програмою 5−7-9 для поповнення обігових коштів для діючого бізнесу. На момент 9.08.2022 були зібрані всі необхідні документи, які вимагав банк. Більше місяця часу я очікувала висновку юристів (Львівської філії Ощадбанку). Не дочекавшись висновку, документи були відправлені у юридичний відділ Ощадбанку у Києві. Після цього банк поставив вимогу у ще одному документі, а саме — висновку органу опіки про дозвіл здійснення правочину з квартирою під заставу, в якій не прописаний ніхто з членів сім'ї і яка є у власності одного з подругів до моменту реєстрації шлюбу. Дивуючись з правомірності такої вимоги, все ж я отримала довідку з органу опіки і передала (7.10.2022 р.) її в банк. До сьогодні я не маю відповіді.
Що дивує у цій всій бюрократії — особливо зараз, неймовірно важливо підтримувати бізнес, який не лише залишився в Україні, але і розвивається. Відсутність чесної відповіді, чому не видається кредит, як мінімум підриває повну довіру до банку як до інституції, яка кредитує за державною програмою.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 13:56
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону.
rovenski200 18 жовтня 2022, 12:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Ревуцького, 15
Зайшов в відділення Ощадбанку щоб обміняти монети на гривню, а вони сказали що це довго і так багато людей, ви не встигнете, а касир взагалі збісилась!!! Відношення до клієнтів погане!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 12:28
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Керівництво Київського вищого професійного училища будівництва і дизайну висловлює подяку і глибоку вдячність Керуючому ТВБВ № 10026/098 АТ «Державний ощадний банк України» Лебедовському Сергію Володимировичу та співробітнику Кулік Світлані Валеріївні за своєчасно оформлені банківські картки для здобувачів освіти.
Злагоджена, якісна і своєчасна робота, дозволяє нам здійснювати своєчасні виплати учасникам освітнього процесу в умовах складної фінансової ситуації в країні. Висловлюємо впевненість в збереженні дружніх відносин та нашій подальшій плідній співпраці на благо спільних інтересів!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2022, 11:26
Дякуємо. Раді що допомогли у вирішенні вашого питання.
00igo35 17 жовтня 2022, 16:22
Доброго дня! При знятті готівки більше 4000грн в касі банку з пенсіонерів, які довгий час не могли отримати свою пенсію через те що банк не працював знімають 150 грн на якусь не зрозумілу страховку за зняття коштів … Ганьба в країні війна, а вони вирішили заробити на людях в такий час.Це відділення знаходиться в Слов’янську
Ощадбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 16:35
Добрий день. При знятті готівки ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення, адресу відділення в яке ви зверталися. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
GerbertWells 17 жовтня 2022, 13:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
Представляючи інтереси об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, яке має дахову котельню, зіткнувся з наступною ситуацією при підписання тристороннього договору між ТОВ НафтогазТрейдинг, ОЩАДБАНКОМ та ОСББ. Договір підписується електронними підписами. За процедурою банк підписує останнім. І ось вже підписаний Нафтогазом і ОСББ договір ОЩАДБАНК відмовився підписувати з такої підстави: «…неналежним чином підписано з боку клієнта, підпис повинен бути тільки КЄП виданий А Т Ощадбанк.»
Ми з боку ОСББ підписали договір ключем, згенерованим на керівника підприємства Державною Податковою інспекцією. Наші зауваження, що Нафтогаз використав КЕП ОЩАДУ для фізичної особи та електронну печатку не ОЩАДУ, а також ДПІ, але банк це пропустив — залишились без уваги.
Для з’ясування підстав та правомірності такої відмови 26.09.2022 довелось відвідати відділення банку за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38. Маючи при собі довіреність на представництво інтересів ОСББ, та діючи коректно та виключно в рамках Закону, на прямі запитання від службовця АТ ОЩАДБАНК Овсянникова Оксана Дмитріївна, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, кілька разів не отримав конкретної відповіді, а після чергової спроби отримати її — вона відмовилась відповідати на запитання щодо вказаної відмови у підписання банком договору. Натомість вказаний спеціаліст зателефонувала керівнику ОСББ та закотила істерику, застосовуючи фрази: «Ізбавьте меня ат абщєнія с етім чєлавєком!», що я чув на власні вуха. Отже, рівень адекватності та професіоналізму даного спеціаліста Державного банку викликає великі сумніви. Зустріч нічим не закінчилась: відповідей не надано, час втрачено.

Вважаю за необхідне:
1. Отримати роз’яснення чи вимагає Постанова КАБМІНУ № 812 підписання тристороннього договору з Нафтогаз Трейдингом та банком використання електронних засобів підписання взагалі та чи вимагається КЕП — тільки лише ОЩАДБАНКУ.
2. Провести перевірку та надати оцінку правомірності вимоги АТ ОЩАДБАНК підпису тристоронньго договору — виключно КЕП АТ ОЩАДБАНК з точки зору зловживання становищем при підписанні вказаних договорів та антимонопольного законодавства.
3. Притягти керівництво АТ ОЩАДБАНК до відповідальності за результатами перевірки.
4. Надати оцінку непрофесійним діям Овсянникової Оксани Дмитріївни, Головний економіст Служби мікро-, малого та середнього бізнесу, притягти її до дисциплінарної відповідальності та направити на переатестацію.

Обходьте цю сберкасу, в якій встановили комп’ютери, стороною і все у вас буде добре.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 14:33
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та назву вашої ОСББ.
Gene555 15 жовтня 2022, 14:56
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 19
Сьогодні годину чекав відкриття установи. Через тривогу була закрита. Коли підійшла черга сказав, що мені треба здати металеві монети по 1 гривні. Старший касир Донець Л. В. сказала, що не буде приймати. Розкривалася. Вигнала мене з черги. Почала обслуговувати інших людей. Знову підійшов до каси. Через 30 хвилин вони соизволили меня принять. Хто дав право знущатися так з людей? Тим паче літнього віку! Я клієнт банку ще з 1977 року. Ви ж правонаступник Сбербанка СССР? ГАНЬБА! ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ВИБАЧЕННЯ! ПОКАРАННЯ КАСИРУ! ЇЖТЕ МОСКАЛІВ, А НЕ ЛІТНІХ УКРАЇНЦІВ! ГИДКО ТА БРИДКО!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 9:54
Добрий день. Під час повітряної тривоги дійсно відділення Ощадбанку не працюють, оскільки працівники відділення мають слідувати в укриття, що рекомендуємо також робити всім клієнтам задля безпеки. Стосовно того що працівник відділення не надала вам одразу послугу обміну монет, ми обов’язково перевіримо інформацію для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності.
Inna5656 14 жовтня 2022, 22:29
На протязі декількох днів сподівалися потрапити на прийом до начальника відділення що на вулиці Депутатська. Як не прийдешь, її не має на роботі. Розумію, що керівник не відчитується перед підлеглими. Коли застали, дуже неприємна жіночка на вході, сказала що керівник зайнятий, чекайте. Через скло було видно, як людина розмовляє по телефону. Ми вийшли на вулицю, прогулювались перед вікнами, а начальниця сиділа вперившись у вікно і базікала по мобільному телефону. Це все тривало десь хвилин 40, потім побачили що вона ніби закінчила розмову, поки перетнули вулицю, вон пронеслася повз нас одягнена в сусідній дім. Хоч нам і зручне розташування банку, але гадаю що ми вибрали невдалий відділ. Підемо зі своєю проблемою в інший відділ. Вибачте. Просто неприємний осад.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 9:37
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення адресу відділення в яке ви зверталися, та ми обов’язково перевіримо інформацію, для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Руслан Шевченко 14 жовтня 2022, 19:53
Каждый месяц я, а также мои сослуживцы по службе сталкиваемся с одной и той же проблемой — почему зар.плата на приват приходит раньше чем на ощад??? Мы служим в одном все вместе, но те, кто открыл карты в Ощаде, получают зарплату с задержкой в несколько дней! Как я понимаю финансирование на все банки перечисляют одновременно на всех, но по какой причине зарплата на разные банки заходит по разному остаётся загадкой. Вот и сейчас, в канун праздника, на приват всем зарплата зашла, а на Ощаде глухо. Ещё и на горячей линии врут, что все происходит автоматически и своевременно. Как же так? Кто виновен? Ответить никто не может. То ли это банк в целом, то ли отдельные сотрудники, то ли это вина фин.части подразделения, я хочу понимать! Прошу отреагировать на мою жалобу в самые короткие сроки так как нет больше желания сотрудничать с этим банком.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2022, 9:26
Добрий день. Ощадбанк не затримує виплати заробінтьої плати. Як тільки вони будуть зараховані в Ощадбанк, вони одразу будуть перераховані на Ваш картковий рахунок.
Проблема вирішена
23aponod 14 жовтня 2022, 12:31
12 жовтня з карти Приватбанку знімала гроші.Операція підтверджена, але замість видачі коштів на екрані з’явилося повідомлення :«Банкомат тимчасово не працює".Гроші з рахунка було списано, через кілька хвилин- повернуто назад.Сьогодні ,14 жовтня, прийшло знову повідомлення про списання коштів з карти.Куди звертатися?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 12:36
Добрий день. Якщо ви знімали готівку з карти Приват банку в банкоматі Ощадбанку і банкомат вам не видав кошти, то в такому разі рекомендуємо Вам зателефонувати в службу підтримки Вашого банку і уточнити порядок повернення коштів. Перепрошуємо за незручності.
Проблема вирішена
bars1444 14 жовтня 2022, 10:35
Мені зателефонував менеджер банку з вимогою приїхати до відділення для оновлення особистих данних. Навіщо потрібні такі візити у банк якщо я переоформлював свою пенсійну карту два роки тому, та ії строк діі ще три роки. Там як завжди черга та скупчення людей, що в цей час не безпечно!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 11:11
Добрий день. Дійсно працівники Ощадбанку можуть зателефонувати та запросити вас у відділення якщо потрібно оновити дані та повідомити нову корисну інформацію для клієнтів. Зараз ви можете користуватися картою як і звичайно. Якщо ж у вас виникнуть будь-які запитання стосовно користування картою звертайтеся, будемо раді допомогти. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.
Ульяна Тарусова 14 жовтня 2022, 9:09
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Смілянська, 2 (прим.2)
***— банк, моя країна! І знову я мала необачність зв’язатися з цим банком, отримала переказ Western Union (це допомога від ООН, моїм дітям) Яке ви маєте право не віддавати кошти? Мені знову звертатися до НАЦбанку ???
Гроші не можливо ні зняти, ні сплатити комунальні, чи мобільний рахунок! Як зазвичай і відбуваеться у відділенні 10023/034 м. Черкаси не знають в чему саме справа, ми вам зателефонуємо, і все!!! Ось такі у вашому банку спеціалісти кваліфіковані! Я не працюю в банку та взагалі до банківської системи не маю відносин ні яких, та я більш розумію ніж ваші співробітники;)))))) На гарячу лінію взагалі не має ніякого сенсу дзвонити, повний …
Вирішуйте це непорозуміння на протязі цієї доби, це вам моя порада.
Зв’яжіться зі мною
Ощадбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 9:23
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ та номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Stavskiy77 13 жовтня 2022, 15:30
Добрый день, срок действия карты (электронного пенсионного удостоверения) подходит к концу, а точнее 11/22. Подскажите пожалуйста, сколько я еще могу пользоваться данной картой, и что необходимо сделать что бы ее перевыпустить.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 15:43
Добрий день. Нові електронні пенсійні посвідчення вже не відривається. Після закінчення терміну дії електронного пенсійного посвідчення вам буде відкрита нова пенсійна карта. Відповідно зараз ви можете користуватися своєю картою до останнього дня листопада місяця. Для детальної перевірки чи не було вам замовлено автоматично нову пенсійну карту, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Alex01U 12 жовтня 2022, 23:56
Открывал счёт в г. Ромны, сейчас проживаю в другой области. Снимал деньги в банкомате и он съел мою карту. Дистанционно перевыпустить карту мне отказали, обналичить деньги в кассе тоже, ибо счёт я открывал в другой области. Вроде как «сделали «заяву, чтобы перевести деньги со счета на новую карту, которую выдали в отделении, сказали в течение суток деньги переведут, прошло две недели и ничего не произошло. Сотрудники работать желанием не горят. Видимо открыв счёт в Ощадбанке людям нельзя переезжать. Вопрос только один, каким образом я могу получить СВОИ деньги ??!
Ощадбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2022, 9:54
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону, область та адресу відділення куди ви зверталися для переказу коштів між рахунками.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
screenwriter29 12 жовтня 2022, 13:14
Все жахливо! Ваші «робітниці» застрягли у Радянському Союзі. Їх не хвилюють проблеми клієнтів, вони зовсім не зацікавлені в тому, щоб допомогти людям й навіть можуть нахамити! Це жах, вони доводять людей до сліз! Звільніть їх і наберіть молодих дівчат, а цим всім жіночкам нічого працювати з людьми, особливо пані Тамарі на касі, вона зла й некомпетентна, тим більше займає місце хорошого й енергійного працівника!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 14:27
Добрий день. Для перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення коли та з яким питанням ви зверталися у відділення Ощадбанку та яка склалася ситуація. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками, для унеможливлення таких ситуацій в майбутньому. Перепрошуємо за незручності.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 жовтня 2022, 9:37
Відгук не зарахований (на 14.10.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
Nadia Mn 12 жовтня 2022, 0:06
У грудні 2021 оформила карту киянина ощад. Карткою майже не користувалася. Почала активно користуватись влітку. Я перебуваю за кордоном! Ваш банк зробив мені великі неприємності як ніхто інший з банків. Коли я повернулась з відпочинку з Туреччини в Німеччину місце мого проживання і потрібно було заплатити за квартиру. Ваш банк безпідставно заблокував усі мої кошти! Сума не перевищувала 10 тис долларів. Банк заблокував кошти. На прохання надати письмову відповідь на основі якого пункту договору було заблоковано кошти відповіді не отримала. На гарячій лінії відповідають приходьте в банк! Як я можу прийти в банк у воєнний час приїхати з Німеччини ??? Ви шахраї! Ви крадете гроші! На якій підставі заблоковано кошти??? Якщо є сумніви задавайте питання! Вимушена зробити довіреність на адвоката в Німеччині і подати позов до суду! Або розблокуйте кошти найближчим часом! Приїхати з Німеччини в банк неможливо півроку!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:23
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.
2020sharun 11 жовтня 2022, 17:42
Жителі Бродівськоі територіальної громади звертаються з проханням не закривати або відтермінувати закриття ТВБВ 10013/0151 за адресою м.Броди вул І.Богуна 72. Філія має вигідне місце розташування, оскільки недалека дорога міжнародного значення Київ-Чоп, село Лагодів, Язлівчик, Конюшків, Берлин, Станіславчик, Смільно, Шнирів, Білявці, Комарівка, Лешнів, Суходоли, Гаї-Смоленські, Дітківці та села Заботоцівськоі ОТГ.Клієнтами даного відділення є працівники та члени їх сімей таких організацій: військова частина А0508(дружини, батьки, діти, рідні яких воюють на сході нашої країни), Бродівський КДНЗ 7 та КДНЗ 9, КНП Бродівська центральна районна лікарня, ТзОВ Електроконтакт Україна, ТзОВ Об'єднана мода, ПАТ Дубномолоко, Бродівський лісгосп, Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» Бродівська дистанція колії, Центр надання адміністративних послуг, Бродівська ШЕВ, ОСББ ім. «І.Богуна», ОСББ «ім І.Франка», ОСББ «Злагода», ОСББ «Патріот», ТОВ БУК, ОСББ «Анна», ОСББ «Пролісок», ОСББ «Молодіжне» та інші. В даному відділенні обслуговуються представники найменш соціально забезпечених верств населення з них значна частина військових пенсіонерів, внутрішньо переміщених осіб. У відділення постійний клієнтопотік для оформлення і поповнення депозитів, валюто-обмінних операцій, переказу коштів, оплати комунальних послуг, створення регулярних платежів, консультації і оформлення банківських продуктів.Установа здійснює обслуговування клієнтів із закритих філій Ошадбанку таких як: с.Ясенів, с.Пониковиця, с.Берлин, с.Лешнів, с. Заболотці, с. Комарівка, м.Броди та значну частину ТВБВ 10013/0149 м.Броди. У відділенні знаходиться банкомат та термінал. Працівники даної філії кваліфіковані, завжди привітні, вічливі, доброзичливі, допомагають у вирішенні проблеми.Для нашої громади чисельністю 39793 мешканців одне відділення Ощадного банку буде не достатньо. Наближається зима і період пандемії COVID-19 дайте відповідь як людям дотримуватись карантинних обмежень, якщо на ОТГ залишиться тільки одне відділення. В такий нелегкий для країни час, де ворог загрожує нашій державній цілісності, більшість громадян зараз відчувають постійну тривогу та напругу, коли невідомо чого очікувати від завтрашнього дня, люди потребують стабільності економіки та банківської системи, підтримки від держави. Закриття даного відділення створить нам багато незручностей та додаткових витрат, призведе до соціальної напруги в суспільстві, так як інше відділення Ощадбанку по вул.Шевченка 15 є перевантажиним та з великими чергами. Наша громада прийняла більше 3000 внутрішньо переміщених осіб, яким також потрібне якісне банківське обслуговування.Також вважаємо, що АТ «Ощадбанк», окрім функції отримання прибутку, має нести певну соціальну місію, а саме знайти спосіб забезпечити людей якісними і зручними за місцем їх проживання, банківськими послугами. Тому звертаємось до Вас з проханням вжити відповідних заходів для недопущення припинення роботи відділення Ощадбанку ТВБВ 10013/0151. Жителі Бродівської ОТГ.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 10:21
Добрий день. Наразі дане відділенні Ощадбанку працює. Наш банк завжди іде назустріч своїм клієнтам та намагається докладати максимум зусиль для надання послуг та клієнтоорієнованості. Перш ніж закривати відділення, розглядаються всі можливі фактори які на це впливають для мінімізації фінансових ризиків. Якщо відділення про яке йде мова буде закрите, то хочемо звернути увагу, що в місті Броди є ще одне відділення нового формату яке знаходиться за адресом — Броди, вул. Шевченка 15. Також при можливості рекомендуємо робити платежі онлайн через сервіс Ощад 24/7, оскільки це швидко, зручно та з мінімальними комісіями, а деякі платежі взагалі без комісій.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝