Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Крли розраховувався я в інтернеті, взяти той же алиэкспресс, порахував по їх курсу долара 48 баксві поповнив свою картку, пише мало коштів ари оплаті, а за мало коштів теж три гривні зразу собі забирають з картки, короче вишло при їх курсі вчора 37.12 за долар з мене за 48 доларів здерди 1845 гривень (49.70 в доларах), тому краще мати картку іншого банку і туди кошти закидувати для розрахунків в інтернеті і не тільки, бо це ще та обдираловка на рівному місці
Ощадбанк
Відповідь банку
30 листопада 2022, 14:54
Добрий день. При розрахунку гривневою карткою на закордонному ресурсі сума транзакції конвертується по курсу міжнародної платіжної системи (МПС) на день проведення операції. Сума, яка надійшла від МПС, блокується по курсу банківських платіжних карток на день проведення операції. Додатково блокується 1% від суми операції для уникнення несанкціонованого овердрафту за курсом НБУ на день проведення операції та списується по курсу Ощадбанку.
Tan1996 29 листопада 2022, 13:09
Знімала в банкоматі Ощадбанк з картки отп кошти, пройшла хвилина на екрані було написано що операція скасована але через пару секунд прийшло повідомлення що кошти списали…відразу подзвонила на гарячу лінію який був на банкоматі сказали дзвонити в свій банк, подзвонила сказали що кошти повинні самі повернутись, але пройшло 5 днів так нічого й не повернули
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 14:21
Добрий день. Строки повернення коштів потрібно уточнювати у Вашому банку, саме вони зможуть надати Вам детальні роз'яснення по поверненню. Перепрошуємо за незручності.
ALFA21 28 листопада 2022, 19:21
Отримали карту банку зарплатну і до неї як сказали «ОБОВ«ЯЗКОВО» додається кредитна карта, але користуватись можна при необхідності. Так ось такої необхідності не потрібно. Відмовитись від кредитної карти не дали, добре — нехай лежить. Але ж на протязі п»яти днів вже двічі телефонують співробітки і дуже наполегливо, навіть дещо неадекватно вмовляють активувати кредитну карту поповнивши її на 300грн. Пояснюєш що не хочеш робити активацію кредитної карти, що вона не потрібна і що 300грн витрачати просто на те щоб вони отримали премії за активацію не хочу, краще куплю дитині фрукти. Ну не потрібен мені кредит. Тоді починаються вмовляння. От навіщо це. Людина разів з 10 в першу розмову повторила що намірів на активацію не має і кредит брати не хоче, що за сервіс???
Ощадбанк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 9:18
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Дійсно, якщо Ви не користуєтеся кредитною карткою, то за це нічого не потрібно сплачувати, але в майбутньому, якщо у виникне така необхідність, Ви завжди зможете використати її для власних потреб. Також хочемо звернути увагу, що при розрахунках кредиткою в магазині та інтернеті діє пільговий період, коли відсотки не нараховуються – до 92 днів по обраній категорії в Ощад 24/7, та до 62 днів на всі інші розрахунки.
twycky 28 листопада 2022, 10:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Гоcпітальна, 12-Г
З мого UA в ощадбанку не знято арешт. Чому? Лист ви отримали 2.11.2022р. Тільки з вашим банком є проблеми різного роду. Картка закрита в 2020р, а рахунок, на вже не існуючу карту, відкритий. Арешт був і на МоноБанку, але 2.11.22р я вже користувалася карткою. Знімуть арешт з UA!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 10:35
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та адресу відділення в якому Ви відкривали рахунок.
wital 28 листопада 2022, 9:06
Доброго дня знаходжусь у зоні бойвих дій, треба було оплатити покупку в інтернете, але мені присидають код пітвердження смс на мобільний, але тут нема мобільного звязку, нема банкоматів, відділень, нема супермаркетів, з оператором теж немає змоги звязатися, всі доступні канали звязку вайбер, телеграм, теж хотят пітвердить номер телефону, хотів спробувати в налаштуваннях приложенія Ощад24, змінити код доступу, але мені пише, помилка, ми працюемо над вирішенням, плохо
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 10:29
Добрий день. Якщо ви проводите операції в інтернеті, тоді коди підтвердження надходять у вигляді звичайних смс повідомлень. Є можливість проводити операції в мобільному додатку Ощад, якщо налаштовано підтвердження операцій за допомогою коду доступу або відбитку пальця. Якщо у Вас виникають якість труднощі в роботі мобільного додатку, тоді для предметної перевірки облікового запису рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру здійснивши веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейти за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок. Перепрошуємо за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ludmila254 27 листопада 2022, 2:27
Батько є внутрішньо переміщеною особою, з тимчасово окупованої території Донецької області, отримує пенсію, має ЕПП. Ощадбанк пообіцявши не подовжив картку, термін дії якої закінчився у листопаді. Тепер не може отримати доступ до своїх грошей!

Як ви збираєтесь дотримуватись рекомендацій НБУ щодо подовження дії карток на період Блекауту, термін яких закінчується у листопаді/грудні цього року якщо вже блокуєте картки?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 10:15
Добрий день. Банк продовжував автоматично картки які закінчувалися, але на жаль нові електронні пенсійні посвідчення більше не відкриваються, і після їх закінчення відкриваються звичайні пенсійні картки. Для детальної перевірки чому зараз картка Вашого батька не працює, та чи не було йому автоматично замовлено нову картку, рекомендуємо щоб Він зателефонував зі свого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
86953894 26 листопада 2022, 19:46
Списывает все деньги с заработной карты и даже с депозита на погашение долгов по кредиту и кредитной карты под самый 0 забирая все деньги и гос помощь.
На кредитную карту установили 10% что б платилось естественно было раньше 500 грн теперь 2000 грн.
Потеряли работу и дом и тут еще сверху удар кувалдой
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 10:10
Добрий день. Ми розуміємо ту складну ситуацію яка виникає в клієнтів. Тому для зменшення фінансового навантаження, банк впроваджував кредитні канікули які діяли до 31.05.22. Ми також не застосовуємо штрафні санкції та не нараховуємо пеню на період воєнного стану, але щомісячний платіж виставляється для погашення суми боргу. Для детальної перевірки яка сума платежу виставляється Вам кожного місяця по кредиту і чому виник борг по зарплатній карті, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Zlata2 26 листопада 2022, 16:15
Сьогодні у приміщенні банку у банкоматі знімала готівку у розмірі 4000грн.Операцію було погоджено, карта вийшла і вимкнули світло, грошей я відповідно не отримала.Звернулася до працівників з проханням допомогти, мені сказали приходити в понеділок.«Як в понеділок, кажу, тож не маленька сума" Сказали,.що нічим допомогти неможуть, подзвонила на гарячу лінію, там сказали що може повернуть гроші, а може і ні.Як це таке можливо, поясніть?
Скажіть мені шановні працівники банку, як мені повернути свої гроші?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 9:37
Добрий день. Після того як Ви провели операцію в банкоматі, вона обробляється системою. Операція може оброблятися стандартні терміни, від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, тому оператор повідомив очікувати. Можливо після опрацювання операції системою, кошти автоматично повернуться на картку, якщо ж ні, тоді Вам необхідно звернутися до відділення Ощадбанку і написати заяву на повернення коштів. Перепрошуємо за незручності.
Svitst 25 листопада 2022, 15:47
Шановна «пані менеджер» Ваша сьогоднішня поведінка при знятті готівки в касі банку з карти Вашого сина прямо перед мною без черги є НЕ ПРИЙНЯТНОЮ. А Ваша відповідь на моє зауваження«Мій син, що має свояти в черзі??? Мовічіть!!!" Є НЕ ПРИПУСТИМОЮ. Не забувайте де Ви працюєте!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 16:02
Добрий день. Перш за все, дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Така поведінка працівників банку неприпустима, та ми докладемо необхідних заходів та проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій.
larysa3435 25 листопада 2022, 11:59
Минулого року в смт. Нові Санжари нам нав’язали картку саме Ощадбанку для повернення монетизації пільг комунальних послуг як багатодітної сім'ї (хоча завжди отримувала на ПриватБанк і не жаліюсь). Крім того, керівниця банку примушувала оформити страхування але потім моє звернення на гарячу лінію НБУ завадило цим аферистам здерти з мене кошти.

Зараз мені нараховують якісь кошти за обслуговування рахунку, хоча я не користуюся і попереджала, що не буду користуватись і щоб закрили рахунок.
Прошу допомогти в цій ситуації і закрити нарешті рахунок! Адже зараз війна і всі наживаються на клієнтах!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 12:26
Добрий день. Стосовно примушування оформлення страхування, ми перевіримо інформацію та додатково проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися. Перепрошуємо за незручності.
Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень то списується доступний залишок. Якщо на карті немає коштів то в мінус комісія за обслуговування карти не буде списуватися. Карту на жаль закрити онлайн немає можливості. Для закриття потрібно звернутися в будь-яке відділення Ощадбанку в межах області де Ви відкривали рахунок.
Проблема вирішена
Olena0603 25 листопада 2022, 0:41
У відділенні «Ощадбанку» по вулиці Мазепи 14 м. Івано-Франківськ при отриманні переказу оформляють страхівку приватного підприємства «Метлайф», її не пропонують як додаткову послугу, від якої можна відмовитися, її «заставляють» оформити як обов’язкову! Якщо клієнт відмовляється відстоявши в черзі 30−40 а то і годину часу його просять покинути відділення банку! Бо це буцімто «корпоративна етика структури» — як мені сьогодні озвучили коли я відмовилась від «обов'язкової страхівки» (у каса 2, квитанція 86463мх)
Касири (можливо я помиляюсь але вивчу це питання — порушують статтю 190 Кримінального Кодексу України, а саме ШАХРАЙСТВО!) Прошу керівництво звернути на це увагу і вмотивувати працівників більш законним шляхом виконувати« планові показники»!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 9:09
Добрий день. При отриманні переказу Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. Для нас важливий кожен клієнт, і ми докладатимемо всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.
DyachenkoS56 24 листопада 2022, 13:18
Відділення за адресою: Суми, вул. Героїв Крут, 1/3
Дозвольте залишити позитивний відгук про відділення № 164 АТ«Ощадбанк" у м.Суми.Особливо хочу відзначити спеціаліста Плахоніну Інну Володимирівну і подякувати за компетентність і професіоналізм, а також подякувати за ввічливість, терпіння і делікатність у роботі з людьми.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 13:48
Дякуємо за відгук. Раді що допомогли у вирішенні Вашого питання.
vitakandyba 22 листопада 2022, 13:18
Відділення за адресою: Вінниця, пр-т Коцюбинського, 70
Я надала реквізити для оплати (за матеріал для термінової операції) і ID паспорт. Ніколи у банку не питали про доданок до паспорту. Касир без доданку не прийняла платіж. Сказала що може зробити вийняток, потім відповіла що не буде брати платіж. Ніколи в різних регіонах України таких проблем не виникало.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 14:40
Добрий день. При здійсненні платежу через касу банку, працівники банку можуть запросити додаток до ID-картки в залежності від суми операції. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення на яку суму Ви намагалися здійснити платіж, та ми перевіримо інформацію.
Хочу висловити велику подяку колективу ощадбанку м Южноукраінськ, робітники якого в перші дні війни швидко та компетентно надали мені необхідні консультації і допомогли у моєму питанні
Попри всі негативні відгуки які бачу тут на Мінфіні я маю твльки позитивний досвід та буду надалі співпрацювати з цим банком і
радити його своїм знайомим
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 14:06
Дякуємо. Раді що допомогли у вирішенні вашого питання.
відвідування відділення результату не дає. гаряча лінія не знаю для чого існує. не банк, а ЗАГАДКА!!! Моя заборгованість погашена давним давно. А результат про зняття арешту чомусь нікому зняти.
Ощадбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 9:58
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо Вам зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YanaYanaY 19 листопада 2022, 12:27
Батько з Донецької області, приходить на картку тільки профпростій, з них до цього списувався мінімальний %, сьогодні ж забрали з картки більше 1300 грн!!! Це як так? Як прожити на 900грн??? Мінімальний платіж платився, ви що робите, нелюді??? Чим ви краще за русню, як що добиваєте народ самі??? Горіть у пеклі!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 9:40
Добрий день. Для детальної перевірки чому у Вашого батька списалася більша сума коштів, рекомендуємо зателефонувати йому зі свого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuliaaa1 19 листопада 2022, 10:48
Зіткнулися з шахрайкою в інтернеті,
на даний номер карти 5167 8031 1129 9447 були переведені гроші і потім заблоковано.
Дана особа представилася як Надія Кондратюк, і склала добре враження, все було дуже правдиво, відгуки, але результат -шахрайка.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 9:38
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви.
barvinka 17 листопада 2022, 21:23
Комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок (3грн). Дважды выбрала в paypass вместо Приватовской карты ощадовскую и все…6грн как не бывало.
Будьте внимательны!
Ощадбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 9:21
Добрий день. Якщо Ви проводите операцію на суму що перевищує доступний залишок, то перший запит запит на добу не тарифікується, а за кожен наступний буде виставлена комісія в розмірі 3 гривні. Дана комісія прописана в тарифах банку, та з ними завжди можна ознайомитися у відкритому доступі на нашому сайті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitlana1209 16 листопада 2022, 19:40
Відділення за адресою: Суми, вул. Горького, 32
26 жовтня мій батько (1951 р.н.) звернувся до відділення банку (м.Суми, вул.Горького 32) для отримання перевипущеної пенсійної картки. Фахівець відділення при видачі картки зареєструвала мого батька в додатку банку на своєму мобільному телефоні (без його згоди чи бажання). Це вона пояснила як активацію картки (встановлення пін-коду), хоча він хотів встановити пін-коду в касі (як робив це раніше). Далі фахівець запропонувала поповнити мобільний на 100грн. Від цього поповнення мій батько відмовився. Але коли знімав кошти в банкоматі, то виявилось, що на карті не вистачає 100грн. Коли перевірив рахунок на мобільному, там було на 100грн більше.
Шановні представники банку, якими такими нормативними документами керуються Ваші співробітники, коли реєструють клієнтів в особистому кабінеті без їх інформування і згоди, ще й на особистому телефоні? Це дозволено службою безпеки банку? На якій підставі співробітники самостійно приймають рішення про поповнення мобільного телефону клієнта? Також цікавить питання про вартість користування особистим кабінетом. Чи зміниться вартість смс інформування через реєстрацію в додатку (раніше в даному банку була така практика).
Чому співробітники даного банку користуються довірою їх клієнтів, а особливо пенсіонерів?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 10:19
Добрий день. Дозвольте перепросити за завдані незручності. Працівники банку можуть запропонувати клієнту зареєструватися в системі Ощад 24/7, але без згоди клієнта це робити не припустимо. Ми перевіримо ситуацію та проведемо роботу із працівниками відділення в яке звертався Ваш батько для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також хочемо повідомити що реєстрація в додатку Ощад 24/7 є безкоштовною та смс-інформування при реєстрації автоматично не підключається.
Проблема вирішена
rama23044 15 листопада 2022, 14:24
Я нахожусь за границей. У меня какого то хрена есть аздолжность в ощад банке (700 гр). Но при этом я не брал кредит у них. Написать куда то не реально везде требует авторизации номера. У меня даже нет кредитного лимита.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 листопада 2022, 14:28
Добрий день. Для детальної перевірки інформації по заборгованості, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝