×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ощадбанк 3 месяца не может изготовить ЭПУ
Отделение в г. Киев, вул. Срібнокільська, 3-Г (літера А), № 10026/0829
Написати коментар
Горячая линия говорит одно, а сотрудники банка другое.
Коментарі (5)
Задержка выплат
Коментарі (6)
Жахливе обслуговування!!
Коментарі (8)
Заявление не регистрируют
Коментарі (4)
Спасибо!!!!
На сегодняшний день я писала о своей проблеме по поводу карты.
Не поверите! в течении малого промежутка времени проблема устранилась. Просто не нужно лениться а писать и звонить.Благодаря коллцентру все возможно решить.
Спасибо Вам огромное!!!
Написати коментар
Обман клиентов и отказ управляющей принять заявление
Написати коментар
Надія на справедливість.
І ось знову прикра ситуація. 01.08.2018 хотіла зняти зарплату 2000 грн в банкомат переді агріколь. Картку мені банкомат видав, А гроші і чек ні, бо в цей час зникло світло. Пішла в банк, але мені там сказали, Що нічим не допоможуть, поки неввімкнуть світло. Просидів я під банкоматом 1.5 години, з надією, Що ввімкнетьсящ світло і банкомат видасть гроші. Але дива не сталось. Світло з'явилось, банкомат перезагрузився і все. Пішла я в банк, написала заяву на повернене коштів. Уже пройшло 9 днів, гроші ще не повернули
Коментарі (3)
Навязали страховку.
Коментарі (12)
Полная некомпетентность кассира
Коментарі (3)
надоело!
Это ужас!!!
Коментарі (1)
Депозити видаються тільки в тому відділенні, в якому його оформив
Коментарі (5)
Уважне ставлення до клієнта
Дякую працівникам відділення, що на Червоноткацькій 35 м. Києва.
Рекомендую цей банк.
Написати коментар
Настоящий совок. За перечисления денег по теплым кредитам сдирают шкуру в размере 750 грн
Коментарі (1)
Грабеж пенсионеров
Коментарі (10)
Отримання Intel Express
Виникає питання, хто винен в цьому? В мене є підтверджуючі документи, що відправник заповнив форму при відправці коректно.
7 серпня я знову звернулась до цього ж відділення з того ж питання. В відділеннні 2 віконця і до кожного стояла черга з 20 пнсіонерів і оба віконняця видавали військову пенсію, як мені пояснили. Мені запропонували зайняти загальну чергу. Виникає питання, чому отримувач миттєвого переказу, або людина яка хоче здати або купити валюту не має права зробити це в окремому віконці, а не вистоювати виснажливу чергу? Чому банк не цінує людей, які хочуть скористатися послугами банку? З повагою, людина, яка неодноразово користувалась послугами банку, а тепер це бажання пропало назавжди!!!
Банк розуміє та знає, що існує така проблема, як черги у відділеннях. У зв’язку із цим, змінюється та вдосконалюється кожного дня. Розробляються сучасні альтернативні канали комунікацій для покращення якості обслуговування та зменшення черг, а саме: Web-банкінг, Mobile-банкінг, інформаційно-платіжні термінали. Завдяки таким каналам, Ви можете швидко та без черг сплатити будь-які платежі.
Коментарі (9)
Обман пенсионеров-переселенцев
Коментарі (2)
Кредит
Написати коментар
Добрый день! Я в шоке.
Коментарі (2)
Счёт ВПЛ
Коментарі (1)