×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Всі курси банку |
Просто ужас, а не банк!
Коментарі (1)
Не приходит одноразовый код..
Также рекомендуется очищать память входящих смс-сок — ведь если она забита под завязку, новые смс-ки не принимаются.
Коментарі (3)
акции от банка... печально
участь у щотижневому розіграші Apple Watch» каждую неделю розыгрыш на сайте рандом, и в первым победителем по чистой случайности стал СОТРУДНИК ощадбанка, скрин шот с сайта не предоставляют, назвать и указать подтверждающие ссылки не могу, запрещено, мое мнение… что банк просто обманывает своих клиентов
Коментарі (2)
Плохое обслуживание
Написати коментар
АКЦИИ и Розводняк
https://www.aval.ua/ua/press/news/?id=64644
Коментарі (1)
качестве обслуживания
Коментарі (6)
Не возвращают депозит
Написати коментар
Работа термина
Коментарі (1)
Это такая *** ...
Коментарі (1)
Якість обслуговування у Ощадбанку, або як мене мають за мої грошенята
Щодо випуску картки вище класом, або ж просто карти того ж типу, але з чипом, раніше така можливість не була реалізовано, тепер клієнт може замовити до свого рахунку картку будь-якого класу. Щодо вартості карток, маємо зазначити, що випуск карток вищого класу не є безкоштовним і для банку, тому за них може бути передбачена комісія. Маємо також зазначити, що для отримання пенсії, в більшості випадків, клієнт може обрати будь-який банк, тому вибір саме Ощадбанку ж свідомим, що ми дуже цінуємо.
Коментарі (1)
Електронне пенсійне посвідчення-картка
Коментарі (1)
Странный курс рубля
И хотелось бы получить более весомые объяснения этой ситуации, чем предоставляют кассиры ваших отделений. «Курс упал, не хотите не меняйте!!!».
Ко всему прочему — это все происходит в грубой форме, я бы даже сказала не в адекватной. И это постоянно.
При оплате комун.услуг вообще весело. «Что вы мне 10 квитанций принесли? Вам что сложно несколько раз придти?». Ну да очень легко отстоять в очереди по пару часов, про комиссию я вообще молчу.
Да, выгодно платить через банкинг, но есть, как всегда но.( и в у Вас этих «но» слишком много)
Я больше года являюсь клиентом вашего банка и вечно проблемы. pin код восстановить нельзя, нужно менять карту, вечно блокируют банкинг, периодически карту.
Я готова платить за обслуживание ежемесячно, но только только за уровень сервиса, а не за его отсутствие!
Надеюсь ответ не придется ждать год.
Касаемо оплаты коомунальных услуг, конечно же, такое поведение кассиров не является допустимым. Могли бы Вы уточнить адрес отделения банка? Также должны напомнить, что оплатить коммунальные услуги Вы можете не выходя из дома через Ощад 24/7.
Коментарі (3)
прохождение верификации впл
,
Коментарі (2)
Самый бестолковый банк в Украине.
Написати коментар
Халатность работника отделения банка
Написати коментар
Почти месяц не могут отремонтировать терминал - позор!!!!
Также напомним, что практически любую операцию Вы можете провести не выходя из дома, через Ощад 24/7.
Коментарі (1)
Пофегизм сотрудников
Коментарі (1)
Что ответите теперь - по истечению 2 суток???
«Добрый день. Должны отметить, что как правило, перевод производиться на протяжении нескольких минут. Максимально возможный срок проведения платежа — 2 суток, что является стандартным сроком для любого банка.»
Денег нет — прошли Ваши стандартные для всех банков 2 суток. Так что теперь- еще нужно 2 суток ждать, или отправить на почту Вам 10 раз фио и тд???
Вы уж скажите — снезойдите к клиентам.
Коментарі (2)
Скарга
Ви серйозно?? Коли є інтернет і мобільні!!!
Ще через кілька днів мені зателефонували і я знову прийшла у відділення. Там записала все що потрібно вказати при оплаті і мене знову запевнели, що надсилають дані в центральне відділення і про результат повідомлять.
Так пройшло ще три тижні. І мої нерви здали. Я знову була у відділення. На моє запитання чому мені ніхто не дзвонив, відповісти нічого не змогли. Сказали що все добре і все виправили.
А дізнатися я про це напевне, б мала за допомогою телепатії?
Ви звертайтесь в ЦНАП, там уже все добре.
Уявіть ситуацію. Приходжу в ЦНАП без квитанції і кажу: «Зробіть паспорт, у мене квитанції правильної нема, але там все добре».
Занавес!!!
PS
Працівники відділення цього разу зв'язалися з центральним відділеням мобільним телефоном (це весело, як би не було так сумно).
Прочекавши ще годину у відділенні, відповіді і квитанції не отримала. Працівники обіцяли зателефонувати.
Пройшов 21 день з дня оплати.
Ваше ПІБ, контактній номер телефону, та до якого відділення Ви звертались. Перевіримо ситуацію.
Коментарі (7)
Електронна картка
Коментарі (2)